Zegt Luctor.et.Spammergoquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
al mijn posts zijn inhoudelijkIk voel mij derhalve niet aangesproken
Owhkay..quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:48 schreef crossover het volgende:
Mensen, de laatste tijd gaat het hier nogal hard. Tegelijkertijd is het niveau als een baksteen naar beneden gedonderd. Jullie zijn constant aan het aftellen tot de koffiepauze, het weekend of het eind van de dag. Gewoon spammen dus. Dat willen we (Sjoewe en ik) bij deze een beetje gaan beperken, want deze SC is bedoeld om over je stage te kletsen en niet om zo snel mogelijk vol te posten.
Vanaf nu gaat het hier dus wat rustiger en met wat meer inhoud.
en is dat erg dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:50 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ja, ik verzin de teksten niet. nu weet wel iedereen waar ik zit met m'n stage![]()
daar zit wat inquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:48 schreef crossover het volgende:
Mensen, de laatste tijd gaat het hier nogal hard. Tegelijkertijd is het niveau als een baksteen naar beneden gedonderd. Jullie zijn constant aan het aftellen tot de koffiepauze, het weekend of het eind van de dag. Gewoon spammen dus. Dat willen we (Sjoewe en ik) bij deze een beetje gaan beperken, want deze SC is bedoeld om over je stage te kletsen en niet om zo snel mogelijk vol te posten.
En als we het nou Stage FC noemen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:48 schreef crossover het volgende:
Spamdrop jij doet niet eens meer stage en toch ben je hier te vindenquote:
Waarop Albeda zit jij? Ik op Stolwijkstraatquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:49 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Hier op school:
Microsoft Internet Explorer provided by Albeda College
Dan wordt ie meteen geslotenquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:51 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En als we het nou Stage FC noemen?
denk niet dat dat gaat lukken,...!quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:51 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En als we het nou Stage FC noemen?
geef mij maar Boten Annaquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:40 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik heb een boot, haar naam is anna en ze ligt hier in de sloot
en we gaan vaaaaaaaaaren op het kanaal
ze is de allermooiste boot van allemaaaaaaaal
o_O daar zit ik ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:51 schreef denB het volgende:
[..]
Waarop Albeda zit jij? Ik op Stolwijkstraat
Doe ICT ^^
alsof we dat zouden willen?quote:
Jullie zitten naast elkaarquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:52 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
o_O daar zit ik ook
Waar heb jij dan les?
Ik heb nu les van Smit/Bos o_O
1ste jaars?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:52 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
o_O daar zit ik ook
Waar heb jij dan les?
Uuuh ja? Overgekomen bij C trouwens?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:52 schreef vanBnaarC het volgende:
"Jongen, op een dag als je ouder bent zul je het allemaal begrijpen"![]()
Best leuk, alleen die studiegenoot die ik heb ik zo'n kwal.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:52 schreef Roycoooooo het volgende:
Hoe hebben jullie je stage/afstuderen tot nu toe gevonden?
![]()
Nog steeds hetzelfde stukje tekst ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
alsof we dat zouden willen?
OT:
Maar ben nog steeds aan het ontcijferen wat mijn begeleider er bij heeft gezet
Ik vond de FC leukerquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:52 schreef Roycoooooo het volgende:
::')
ach wat leuk, weer een hartverwarmende reunie op Fok!quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:52 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
o_O daar zit ik ook
Waar heb jij dan les?
Ik 2e jaars...quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:53 schreef denB het volgende:
[..]
1ste jaars?
Zit nu op stage, maandag en dinsdag heb ik les
Als ik ga dan tenslotte
Ex-stolwijkstraat leerling/slaaf meldt zichquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:51 schreef denB het volgende:
[..]
Waarop Albeda zit jij? Ik op Stolwijkstraat
Doe ICT ^^
door solli.bireven te sturen naar allerlei instanties en uiteindelijk heeft de provincie mij toegelatenquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:52 schreef Roycoooooo het volgende:
![]()
Whehe das altijd grappig, dat je lui tegenkomt die je eigenlijk al jaren kentquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:54 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ach wat leuk, weer een hartverwarmende reunie op Fok!
Studiegenoot eruit schoppen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Best leuk, alleen die studiegenoot die ik heb ik zo'n kwal.
Iemand nog tips om je stage behaaglijker te maken?
Jawel hoor, zolang al die nutteloze aftelposts maar wegblijven en zolang het inhoudelijk blijft.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:52 schreef Damzkieee het volgende:
Crossover, mogen we wel over bijzaken praten of écht alleen over stage???!
ik heb dat maar ff overgeslagen en dat komt aan het einde welquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:53 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde stukje tekst ?
Via een stagebemiddelingsbureau...quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:52 schreef Roycoooooo het volgende:
![]()
dat heb ik nog niet meegemaakt. er zit hier toevallig niet iemand van het Grafisch Lyceum Rotterdam?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Whehe das altijd grappig, dat je lui tegenkomt die je eigenlijk al jaren kent
Helemaal mee eens. Ook moet ik hand in eigen boezem stekenquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Jawel hoor, zolang al die nutteloze aftelposts maar wegblijven en zolang het inhoudelijk blijft.
Zet es neer wat je ervan kan lezen, misschien kunnen wij je helpen !quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb dat maar ff overgeslagen en dat komt aan het einde welben nu verder gegaan.
Een vriend van mij heeft daar gezetenquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:56 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
dat heb ik nog niet meegemaakt. er zit hier toevallig niet iemand van het Grafisch Lyceum Rotterdam?![]()
Connecties he, jeweettogggquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
door solli.bireven te sturen naar allerlei instanties en uiteindelijk heeft de provincie mij toegelatenOp deze manier vond ik mijn stage en hoe vond jij je stage Roy?
ik moet zeggen dat ik geen problemen heb gehad tijdens m'n stage. het is hier gezellig, en je leert af en toe ook nog is wat. zo.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:52 schreef Roycoooooo het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Via een stagebemiddelingsbureau...
Altijd handig zo'n stagebegeleider met een handschrift wat je niet kunt lezen... succes ermeequote:Op donderdag 31 mei 2007 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb een een stukje tekst dat ikzelf getypt hebt en daar heeft mijn begeleider zoveel bij geschreven dat het erg on samenhangend is gewordenMaar ik kom er wel uit
Ik ook. Mogen absoluut niet klagen met deze afstudeerplek. Ben er wel een completer persoon door geworden qua werken/kennis/omgaan met collega's etc.!quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:57 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik geen problemen heb gehad tijdens m'n stage. het is hier gezellig, en je leert af en toe ook nog is wat. zo.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik ook. Mogen absoluut niet klagen met deze afstudeerplek. Ben er wel een completer persoon door geworden qua werken/kennis/omgaan met collega's etc.!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |