als je in de café bent even het sportnieuws bekijken ofzoquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het laatste nieuws? daar heb je FOK! toch voor?
en je kan Laura zoeken..quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb een Hi 20 abonnement, 2 jarig... en heb inderdaad 2 weken terug een blaadje gekregen waarin stond dat je vanaf 1 juni/juli elke weekend gratis mobiel internet had! maar weet niet wat precies de voorwaarden en haken+ogen zijn, want helemaal gratis lijkt me sterk. wilde ik zelf nog even achter aangaan, als het echt klopt, wil ik het wel eens gaan uitproberen![]()
![]()
op http://www.hi.nl/web/show/id=62423 staat het volgende:
Iedere Hi beller krijgt een cadeautje! Tot en met 1 juli 2007 kun je in het weekend gratis Internet op je mobiel uitproberen. Je hoeft hier helemaal niets voor te doen. Deze actie is alleen geldig in Nederland.
voorwaarden staan op: http://www.hi.nl/web/show/id=108117
wat ik dan zo lees, is dat je in het weekend bijvoorbeeld gratis het laatste nieuws kan bekijken![]()
Ik, klopt.. Zat een brief bij de rekening, gelijk maar ff ingevuldquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:50 schreef PieterBas het volgende:
Heeft er toevallig iemand Hi hier als mobiele abonnement? Dan schijn je opeens 1 maand lang elke weekend gratis mobiel internet te hebben?
Ik schat zo'n 7 bij 3 meter.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:53 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Inhoudelijke post: hoe ziet jullie kantoor er uit?![]()
ik heb alleen een foldertje gekregen, geen briefquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik, klopt.. Zat een brief bij de rekening, gelijk maar ff ingevuld![]()
quote:Je hoeft hier helemaal niets voor te doen.
jah natuurlijk.. van dat smsje werd ik ook niet heel wijzer..quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar je snapt nu wel wat de actie inhoudt??
hebben jullie een secatressequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik schat zo'n 7 bij 3 meter.
2 L vormige bureau's. Roycoooo en ik zitten samen aan 1, en de secretaresse zit alleen aan 1.
Maken van de week wel effe een foto
je blijft studentquote:
naja, foldertje.. Ook goedquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb alleen een foldertje gekregen, geen briefen volgens Hi hoef je er niks voor te doen, alleen zorgen dat je internetinstellingen goed staan...
[..]
hier hebben we er zelfs twee (deeltijd) Maar daar word je ook niet geil vanquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:06 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
hebben jullie een secatresse![]()
of is het een lelijkerd?
Ja op beidequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:06 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
hebben jullie een secatresse![]()
of is het een lelijkerd?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:07 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
jij wil zeggen, dat je echt 1 big mac in 10 stukjes hebt gesneden?
![]()
ik moet ook nog even 'ja' naar 8040 sms-en, dan kan ik ook gratis internetten in het weekendquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
naja, foldertje.. Ook goed!
Ingevuld in de tel., moest je paar smsjes versturen ofzo![]()
Tosti ham kaas tomaat en een losse tomaat want het brood was opquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:08 schreef denB het volgende:
[..]
Nee ieder zijn ding bestelt ofc.
Wat hebben jullie gegeten?
wat ben je op dit moment aan het doen voor je stage dan??quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:09 schreef Sok41 het volgende:
Bleh, ik word er maar stil van.. Durf niet zomaar meer te posten, straks help ik de SC naar de knoppen ;p
Da's minderquote:
4 boterhammen, zelfgesmeerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:08 schreef denB het volgende:
[..]
Nee ieder zijn ding bestelt ofc.
Wat hebben jullie gegeten?
Als we allemaal ons mond houden dan is die SC sowieso aan zijn eindquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:09 schreef Sok41 het volgende:
Bleh, ik word er maar stil van.. Durf niet zomaar meer te posten, straks help ik de SC naar de knoppen ;p
Whehe, t is net wat Cuckoo zegt. Zo is t wel een stukkie minder zonder geouwehoer etc.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:09 schreef Sok41 het volgende:
Ik ben op dit moment heel druk voor m'n stage in andere fora van FOK! aan het posten.. Hehe,quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat ben je op dit moment aan het doen voor je stage dan??
je mag wel ouwehoerenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe, t is net wat Cuckoo zegt. Zo is t wel een stukkie minder zonder geouwehoer etc.![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:13 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment heel druk voor m'n stage in andere fora van FOK! aan het posten.. Hehe,
justemquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
je mag wel ouwehoerenalleen het ging allemaal veel te snel
en dat aftellen naar het wekend en fipo gebeuren enzo kunnen ze niet echt waarderen
![]()
Heel slim, moet toch aan je post komen hequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:13 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment heel druk voor m'n stage in andere fora van FOK! aan het posten.. Hehe,
Okequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
je mag wel ouwehoerenalleen het ging allemaal veel te snel
en dat aftellen naar het weekend en fipo gebeuren enzo kunnen ze niet echt waarderen
![]()
we hebben het er vorige week al over gehadquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Oke![]()
Jah maar dat had ik al een week geleden al aangegeven dat t poepvervelend is!![]()
je bedoeld overgeslagen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:17 schreef Casual-T het volgende:
Ben wel blij met deze nieuwe SC stijl, zo worden mijn intelligente posts eindelijk ook eens goed gelezen.![]()
![]()
Inderdaad. bedankt moderators, kom eindelijk is aan werken toequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben echt goed bezig vandaag... heb volgens mij al meer gedaan dan de gisteren eergisteren
Visio noem ik altijd het ondergewaarde kindje in de Office Suite.. hoe vaak zie ik niet mensen kloten in Word om stroomschema te maken.. en dan vraag je.. Heb je geen Visio ofzo? Dan krijg je soms de reactie.. kan je dat eten ofzo?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:20 schreef DaFan het volgende:
Houniet is echt de Fok!Goeroe
En Visio is best aardig programma, werkt prima![]()
Al is natuurlijk wel Excel > Office.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:21 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Inderdaad. bedankt moderators, kom eindelijk is aan werken toe
Of dat ze foldertjes ofzo moeten maken en dan in Wordquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Visio noem ik altijd het ondergewaarde kindje in de Office Suite.. hoe vaak zie ik niet mensen kloten in Word om stroomschema te maken.. en dan vraag je.. Heb je geen Visio ofzo? Dan krijg je soms de reactie.. kan je dat eten ofzo?
precies, dat is jammer. alleen niet iedereen gebruikt visio. daarom heeft microsoft er een appart pakket van gemaaktquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Visio noem ik altijd het ondergewaarde kindje in de Office Suite.. hoe vaak zie ik niet mensen kloten in Word om stroomschema te maken.. en dan vraag je.. Heb je geen Visio ofzo? Dan krijg je soms de reactie.. kan je dat eten ofzo?
inderdaad, dat zie ik op school ook altijd, terwijl een stroomschema uit visio er over het algemeen 10* beter uit ziet dan een uit word...quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat was mijn tvpquote:
dankzij de mods kan jij weer werkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:21 schreef Sehnsucht het volgende:
Inderdaad. bedankt moderators, kom eindelijk is aan werken toe
je leest t tochquote:
Jajaja, ga nu niet met zn allen roepen dat het je eigen schuld niet is, iedereen was hieraan debet. En het is echt niet alleen het FIPO roepen hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Dat was mijn tvp![]()
![]()
3e waarschuwing geloof ik?
(Heb paar weken geleden al eens geroepen dat het fipo-en moest gaan stoppen...)
Bepaalde folders maak ik in Photoshopquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:24 schreef DaFan het volgende:
[..]
Of dat ze foldertjes ofzo moeten maken en dan in Word
* DaFan wijst naar Microsoft Publisher
Publiek: Oe, Ah.![]()
en 10 keer zo snel klaar is. De laatste keer heb ik Visio gebruikt om de lay out van een access database te maken.. Docent dacht serieus dat ik dat had gemaakt in Accessquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:26 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
inderdaad, dat zie ik op school ook altijd, terwijl een stroomschema uit visio er over het algemeen 10* beter uit ziet dan een uit word...
gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef Freshthinking het volgende:
Zo, net eindgesprek gehad met de docent erbij. Ik heb een 8 gekregen voor m'n stage, mooi resultaat dus
mooi werkquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef Freshthinking het volgende:
Zo, net eindgesprek gehad met de docent erbij. Ik heb een 8 gekregen voor m'n stage, mooi resultaat dus
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef Freshthinking het volgende:
dat is mooi, dan denkt hij dat je er heel veel tijd in hebt gestoken: niet dus. maar wel een hoog cijferquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en 10 keer zo snel klaar is. De laatste keer heb ik Visio gebruikt om de lay out van een access database te maken.. Docent dacht serieus dat ik dat had gemaakt in Access![]()
Indd, beetje zelf dicipline hoor.. Neem een voorbeeld aan mij, bloed zweet en tranen is het niet ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
dankzij de mods kan jij weer werkenis dat niet een beetje slecht. je hebt toch alles zelf in de hand
?
Gefeliquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef Freshthinking het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef Freshthinking het volgende:
Gefeli Freshquote:
Gefeliciteerd, Goed cijfer, dat heb ik ook gehad...Vandaag laatste dagquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef Freshthinking het volgende:
Vergis je niet, ik ga hier ook nog vakantiewerk doenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:33 schreef ReMcOrE het volgende:
in de zomervakantie zal het hier dan wel heel erg rustig worden
Ik hoop mijn stage voldoende en vooral op tijd af te sluiten. Anders moet ik wachten tot na de zomervakantiequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gefeli Fresh![]()
Hoop dat ik ook een 8 krijg en mijn 3 openstaande tentamens haal om dan 12 juli mijn papiertje in ontvangst te mogen nemen![]()
maar dan ben je geen stagiair meerquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:34 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Vergis je niet, ik ga hier ook nog vakantiewerk doen
dan gaat de reeks weer dicht tot een volgend schooljaarquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:33 schreef ReMcOrE het volgende:
in de zomervakantie zal het hier dan wel heel erg rustig worden
ik ben afstudeerderquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:37 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Net ofdat iedereen die in dit topic post ook echt stagiair is![]()
nee, kloptquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:37 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Dam, optieven.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jajaja, ga nu niet met zn allen roepen dat het je eigen schuld niet is, iedereen was hieraan debet. En het is echt niet alleen het FIPO roepen hoor.
Einde discussie.
quote:
Ja dusquote:
Iedereen die hier een beetje actief is is wel stagiair, op wat mensen na die stagiair waren en soms nog even hallo komen zeggen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:37 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Grootte?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Dam, optieven.![]()
Ik heb hier op mijn stage weeeer een andere opdracht gekregen. Moet nu allerlei dingen uitzoeken over een LCD scherm.. Maar wat ze willen kan waarschijnlijk niet omdat ze het goedkoopste hebben uitgezocht
twee Suske & Wiskes en één Donald Duck als... en één garfieldquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:39 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
nog wat interessante literatuur geleend?![]()
We kregen toen het project.. alleen onze Database skills waren niet zo best..quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:30 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
dat is mooi, dan denkt hij dat je er heel veel tijd in hebt gestoken: niet dus. maar wel een hoog cijfer![]()
geen geschikte opleiding kunnen vinden op logistiek gebied. en de baan waar ik 1 september begint, bevat ook genoeg mogelijkheden tot verder studeren (uiteindelijk kan ik nog accountant worden) waarbij het bedrijf alle kosten voor haar rekening neemt en ook wat uren investeertquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wij ook
![]()
Had je geen zin om verder te studeren Rem?
Ja begrijpelijk, ik had je bericht ook nog niet gelezen toen ik "quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja dus
Die crap mag hier voortaan achterwege gelaten worden.
ruzie maken doen we lekker via de PM.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Dam, optieven.![]()
Ik heb hier op mijn stage weeeer een andere opdracht gekregen. Moet nu allerlei dingen uitzoeken over een LCD scherm.. Maar wat ze willen kan waarschijnlijk niet omdat ze het goedkoopste hebben uitgezocht
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:41 schreef denB het volgende:
[..]
Grootte?
Breedbeeld?
TV of Computer?
Dat soort dingen?
Ik zelf keek naar de MS van mijn TFT
Aah, dan houdt het idd op!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen geschikte opleiding kunnen vinden op logistiek gebied. en de baan waar ik 1 september begint, bevat ook genoeg mogelijkheden tot verder studeren (uiteindelijk kan ik nog accountant worden) waarbij het bedrijf alle kosten voor haar rekening neemt en ook wat uren investeert![]()
de echte oude LCD schermpjesquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:44 schreef Goover het volgende:
[..]Ok, de term LCD-scherm is bij nader inzien breder dan ik had verwacht... Zie de OP om wat voor schermpje het gaat
.
Sinds ik hier modereer is het jullie eerste waarschuwing. Maar wel meteen een beslissende want als het over een week nog gaat zoals een paar uur/dagen geleden gaat de SC dicht.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:43 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk, ik had je bericht ook nog niet gelezen toen ik "" poste. Ik wil dit topic nu niet om zeep helpen maar is dit niet al de 3e waarschuwing oid? (Renesite oid had ook al eens gewaarschuwd)
juist, nu kan ik aan het werk, centjes verdienen en uiteindelijk misschien nog accountant wordenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aah, dan houdt het idd op!!
Das altijd fijn, beetje doorgroeien, verder ontwikkelen. Niet verkeerd imo![]()
Mooiquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Sinds ik hier modereer is het jullie eerste waarschuwing. Maar wel meteen een beslissende want als het over een week nog gaat zoals een paar uur/dagen geleden gaat de SC dicht.
Maar als jullie doorgaan zoals nu komt het wel goed (op een paar kleine dingetjes na).
25 juni is mijn scriptieverdediging, als ik slaag is de diploma uitreiking op 5 juliquote:
Nee, zo bedoelde ik dat niet. Zij hadden vaker met Visio gewerkt als ik. 'T gaat erom dat ik hier op een afdeling zit waar ik de processen bekijk en dergelijke. 'Zij' zitten in principe bij zo'n accountantskantoor in de buitendienst (zo kan je het wel noemen), waar ze controlewerkzaamheden uitvoeren en dergelijke. Zij moeten nog bedenken welke processen ze gaan gebruiken (vervolgens in kaart brengen en vrijdagmiddag in Visio uitwerken), terwijl ik (toevallig) met zo'n stageopdracht bezig ben (AO ed). We hebben het er afgelopen vrijdag over gehad en ze hebben nu allemaal al wel door welke processen ze kunnen gaan gebruiken (een accountantskantoor heeft ook kosten, zoals energie enzo, dus bijvoorbeeld 'financiele verwerking inkoopfactuur' kunnen ze gebruiken).quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:25 schreef Damzkieee het volgende:
@Casual
En je vertelt je moaties niet effe waar ze dat kunnen vinden?
De gene die ik nu een beetje moet onderzoeken is niet heel oud. Maar zo kan je ze omschrijven jaquote:
Krijg je ook auto vd zaakquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
juist, nu kan ik aan het werk, centjes verdienen en uiteindelijk misschien nog accountant worden![]()
nu nog nietquote:
dat zal toch zeker wel goedkomen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
25 juni is mijn scriptieverdediging, als ik slaag is de diploma uitreiking op 5 juli
wat zijn die kleine dingetjes dan? vind ik namelijk wel handig om te weten, zodat die kleine dingetjes niet uitgroeien tot grote dingetjesquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Sinds ik hier modereer is het jullie eerste waarschuwing. Maar wel meteen een beslissende want als het over een week nog gaat zoals een paar uur/dagen geleden gaat de SC dicht.
Maar als jullie doorgaan zoals nu komt het wel goed (op een paar kleine dingetjes na).
als de scriptie verdedigbaar geacht wordt (heb ik wel vertrouwen in) dan heb ik ook een goed gevoel over de verdediging zelf, al ben je dan natuurlijk wel zenuwachtigquote:
dat was ik ook toen ik m'n eindproject moest presenteren. stelde opzich niet zoveel voor, maar toch..je diploma hangt ervan af.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als de scriptie verdedigbaar geacht wordt (heb ik wel vertrouwen in) dan heb ik ook een goed gevoel over de verdediging zelf, al ben je dan natuurlijk wel zenuwachtig
Ik doe ook ICT maar dan Mederwerker beheer. Ik heb niets geleerd in die 2jaar van deze opleiding.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:52 schreef Sok41 het volgende:
De vraag die door m'n kop blijft spoken; wat doe ik hier, wat leer ik hier.. Ik heb vd m'n diploma nog niet eens en de anderen mensen van ICT-beheer waar ik hier mee zit weten over het algemeen minder dan ik.. Wel leuk hoor beetje heel de dag op fora's hangen maar ik kan net zo goed thuis in m'n nest weg liggen rotten..
Wou ik even typen >.<
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |