als je in de café bent even het sportnieuws bekijken ofzoquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het laatste nieuws? daar heb je FOK! toch voor?
en je kan Laura zoeken..quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb een Hi 20 abonnement, 2 jarig... en heb inderdaad 2 weken terug een blaadje gekregen waarin stond dat je vanaf 1 juni/juli elke weekend gratis mobiel internet had! maar weet niet wat precies de voorwaarden en haken+ogen zijn, want helemaal gratis lijkt me sterk. wilde ik zelf nog even achter aangaan, als het echt klopt, wil ik het wel eens gaan uitproberen![]()
![]()
op http://www.hi.nl/web/show/id=62423 staat het volgende:
Iedere Hi beller krijgt een cadeautje! Tot en met 1 juli 2007 kun je in het weekend gratis Internet op je mobiel uitproberen. Je hoeft hier helemaal niets voor te doen. Deze actie is alleen geldig in Nederland.
voorwaarden staan op: http://www.hi.nl/web/show/id=108117
wat ik dan zo lees, is dat je in het weekend bijvoorbeeld gratis het laatste nieuws kan bekijken![]()
Ik, klopt.. Zat een brief bij de rekening, gelijk maar ff ingevuldquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:50 schreef PieterBas het volgende:
Heeft er toevallig iemand Hi hier als mobiele abonnement? Dan schijn je opeens 1 maand lang elke weekend gratis mobiel internet te hebben?
Ik schat zo'n 7 bij 3 meter.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:53 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Inhoudelijke post: hoe ziet jullie kantoor er uit?![]()
ik heb alleen een foldertje gekregen, geen briefquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik, klopt.. Zat een brief bij de rekening, gelijk maar ff ingevuld![]()
quote:Je hoeft hier helemaal niets voor te doen.
jah natuurlijk.. van dat smsje werd ik ook niet heel wijzer..quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar je snapt nu wel wat de actie inhoudt??
hebben jullie een secatressequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik schat zo'n 7 bij 3 meter.
2 L vormige bureau's. Roycoooo en ik zitten samen aan 1, en de secretaresse zit alleen aan 1.
Maken van de week wel effe een foto
je blijft studentquote:
naja, foldertje.. Ook goedquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb alleen een foldertje gekregen, geen briefen volgens Hi hoef je er niks voor te doen, alleen zorgen dat je internetinstellingen goed staan...
[..]
hier hebben we er zelfs twee (deeltijd) Maar daar word je ook niet geil vanquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:06 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
hebben jullie een secatresse![]()
of is het een lelijkerd?
Ja op beidequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:06 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
hebben jullie een secatresse![]()
of is het een lelijkerd?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:07 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
jij wil zeggen, dat je echt 1 big mac in 10 stukjes hebt gesneden?
![]()
ik moet ook nog even 'ja' naar 8040 sms-en, dan kan ik ook gratis internetten in het weekendquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
naja, foldertje.. Ook goed!
Ingevuld in de tel., moest je paar smsjes versturen ofzo![]()
Tosti ham kaas tomaat en een losse tomaat want het brood was opquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:08 schreef denB het volgende:
[..]
Nee ieder zijn ding bestelt ofc.
Wat hebben jullie gegeten?
wat ben je op dit moment aan het doen voor je stage dan??quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:09 schreef Sok41 het volgende:
Bleh, ik word er maar stil van.. Durf niet zomaar meer te posten, straks help ik de SC naar de knoppen ;p
Da's minderquote:
4 boterhammen, zelfgesmeerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:08 schreef denB het volgende:
[..]
Nee ieder zijn ding bestelt ofc.
Wat hebben jullie gegeten?
Als we allemaal ons mond houden dan is die SC sowieso aan zijn eindquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:09 schreef Sok41 het volgende:
Bleh, ik word er maar stil van.. Durf niet zomaar meer te posten, straks help ik de SC naar de knoppen ;p
Whehe, t is net wat Cuckoo zegt. Zo is t wel een stukkie minder zonder geouwehoer etc.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:09 schreef Sok41 het volgende:
Ik ben op dit moment heel druk voor m'n stage in andere fora van FOK! aan het posten.. Hehe,quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat ben je op dit moment aan het doen voor je stage dan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |