Wij hebben 59p verslag en bijlagen 62pquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb inclusief al die zooi 23 pagina'sen exclusief 17
Neej hoor, blijft denk ik nu zoquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je niet oppast heb je straks meer bijlagen dan gewoon verslag
vandaar dat hij hier niet postquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt! K ook niet, Damzkieee daarentegen spamt alle verslagen vol
![]()
maar een verslag van 100 pagina's hoeft niet gelijk goed te zijnquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je niet oppast heb je straks meer bijlagen dan gewoon verslag
met als kanttekening dat ongeveer een kwart vd bijlage een financieel jaarverslag isquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wij hebben 59p verslag en bijlagen 62p
kwaliteit voor kwantiteit uiteraardquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
maar een verslag van 100 pagina's hoeft niet gelijk goed te zijn![]()
bij mij komede de bijlagen digitaal, want een excel-model uitprinten heeft zo weinig toegevoegde waardequote:Op donderdag 31 mei 2007 12:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wij hebben 59p verslag en bijlagen 62p
Ik typ me een ongelukquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vandaar dat hij hier niet post
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
met als kanttekening dat ongeveer een kwart vd bijlage een financieel jaarverslag is![]()
Helemaal, maar dan ook helemaal mee eenschquote:
*trekt hand terugquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:48 schreef Cuckoo het volgende:
Ben ik weer!Tijdje druk geweest met lui vragen stellen/ verwerken in veslag. Net ff broodje gehaald hier bij de Shell om de hoek.
Staat Brian van Loo ineens achter me (keeper FC Groningen, ex-keeper Heracles Almelo) Vage kerel trouwens! Wie wil me aanraken?
![]()
@mods: gelezen!
Jullie hadden alleen kwaliteit wanneer ik bij in de projectgroep zat!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:48 schreef Damzkieee het volgende:
Ons hele verslag is pure kwaliteit. Als we spul eruit halen gaat dat ten koste van onze beroemde kwaliteit
Ja er was een tijd dat ik teveel doner heb gegeten geloof ik haha, toen kreeg ik het even echt niet meer naar binnen. Hier tegenover zit een "restaurant" en ze hebbenquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
na het stappen betaalde ik altijd 4 euro voor een schraal broodje met 2 stukje vlees... Hier betaal je 2,50 euro voor een BROOD met VLEES! Maar een periode van onthoudeng... ;o daat je dat hebt volgehouden...:o
Inhoudelijk posten meneer Cuckoo.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:49 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jullie hadden alleen kwaliteit wanneer ik bij in de projectgroep zat!![]()
Inhoudelijke post: hoe ziet jullie kantoor er uit?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Inhoudelijk posten meneer Cuckoo. -->![]()
We konden pas aan het werk als jij er een keer was, als je niet vergeten was hoelaat de trein ookal weer ging. --> Ik heb ook 1 keer de trein gemist hoor!
ik heb een Hi 20 abonnement, 2 jarig... en heb inderdaad 2 weken terug een blaadje gekregen waarin stond dat je vanaf 1 juni/juli elke weekend gratis mobiel internet had! maar weet niet wat precies de voorwaarden en haken+ogen zijn, want helemaal gratis lijkt me sterk. wilde ik zelf nog even achter aangaan, als het echt klopt, wil ik het wel eens gaan uitproberenquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:50 schreef PieterBas het volgende:
Heeft er toevallig iemand Hi hier als mobiele abonnement? Dan schijn je opeens 1 maand lang elke weekend gratis mobiel internet te hebben?
heb ik ook, alleen ik waag me er niet aan. heb het toch niet nodigquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:50 schreef PieterBas het volgende:
Heeft er toevallig iemand Hi hier als mobiele abonnement? Dan schijn je opeens 1 maand lang elke weekend gratis mobiel internet te hebben?
het laatste nieuws? daar heb je FOK! toch voor?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat ik dan zo lees, is dat je in het weekend bijvoorbeeld gratis het laatste nieuws kan bekijken![]()
ik heb een paar (stuk of 10-15) een foto gepost. moet je het maar ff opzoekenquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:53 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Inhoudelijke post: hoe ziet jullie kantoor er uit?![]()
met 10 man één mic bac op?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:58 schreef denB het volgende:
Net even een big mac op met nog 10 man
Ze keken ons raar aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |