2004 Dutch openquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:57 schreef ruud_fr het volgende:
wat heeft die Verkerk nou eigenlijk in z'n carriere gepresteerd behalve die ene finaleplaats?
Ik vrees dat de comeback nooit op gang gaat komen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:02 schreef Bruce117 het volgende:
Jammer voor Verkerk.
De come-back komt nog niet echt op gang.
Vind je Hidalgo zo'n leuke speler dan? Aan Wawrinka kan je je tenminste nog lekker ergeren vanwege zijn Davis Cup wedstrijd tegen Sjeng.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:35 schreef Mindlight het volgende:
Zonde dat Ramirez Hidalgo het zo weggeeft tegen Wawrinka
een held is het om die reden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:38 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Vind je Hidalgo zo'n leuke speler dan? Aan Wawrinka kan je je tenminste nog lekker ergeren vanwege zijn Davis Cup wedstrijd tegen Sjeng.![]()
Roitman mag dubbelen met Verkerkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:27 schreef mitt het volgende:
Berlocq![]()
jammer van Acasuso.
Nalbandian
Del Potro gaat goed spelen tegen Nadal
Hoe groot Verkerk ook is, spelen met Roitman is een eer.quote:
Ja heb bij Hidalgo altijd het idee dat het beter kan dan hij laat zien. Maar wel alle respect trouwens voor Wawrinka, want zo terugkomen is gewoon wel knap natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:38 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Vind je Hidalgo zo'n leuke speler dan? Aan Wawrinka kan je je tenminste nog lekker ergeren vanwege zijn Davis Cup wedstrijd tegen Sjeng.![]()
Yep, het loopt volgens mij achter elkaar door. Mijn inschatting is trouwens dat Andy het niet gaat redden tegen Andreev.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:53 schreef kleinzusje het volgende:
Als ze op Lenglen nu opschieten komt Andy al over 30 minutentoch ?
IK hoop het wel, maar mn grootste zorg is waar ze het uitzenden. Eurosport ??? help !!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:54 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Yep, het loopt volgens mij achter elkaar door. Mijn inschatting is trouwens dat Andy het niet gaat redden tegen Andreev.
quote:
vind het wel een leuke speler..typisch amerikaans krachtpatsertje maar iets slimmer in zijn spel dan Roddick. Qua talent is hij alleen niet te vergelijken met Roddick en bijvoorbeeld een Querrey. Doet het wel boven verwachting goed op gravel moet ik zeggenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:35 schreef Ambrosius het volgende:
JCF zal wel winnen hoor, Delic is een knuppel eerste klas.
Dank je, de mijne ook niet............... wilde streams kijken via eurosport, maar het betalen lukt niet. Dan maar nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn zappert vind geen zender met een partij van Lenglen.
Jezus manquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:16 schreef borisz het volgende:
Ik heb een link klik hier
voor court Lenglen
Gelukt !!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:16 schreef borisz het volgende:
voor court Lenglen
Laat me dan nu nog maar even genietenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:26 schreef tordesmonats het volgende:
mocht Roddick doorgaan dan is het toch afgelopen in de 2 de ronde tegen Massu
die geeft een 2 sets voorsprong tegen Horna niet meer weg en voor hem is roddick op gravel een eitje
voor mij de dark horse van dit toernooi
oh ok i get the picturequote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Laat me dan nu nog maar even genieten![]()
Wauw, hou doe je dat? Dan kan ik het zelf doen als ik een andere match wil zien.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:16 schreef borisz het volgende:
voor court Lenglen
Heb je misschien ook linkjes van court 1 en 2quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:16 schreef borisz het volgende:
voor court Lenglen
Court 1 is op Sporza.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb je misschien ook linkjes van court 1 en 2![]()
![]()
quote:
Maakt niet uit, nu de break en GSMquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:47 schreef Andiyan het volgende:
JCF chokes![]()
.
Serving for match, MP en toch gebroken worden.![]()
4-6, 5-7, 6-3, 0-0.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:26 schreef tordesmonats het volgende:
die geeft een 2 sets voorsprong tegen Horna niet meer weg en voor hem is roddick op gravel een eitje
Alleen de streamquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:01 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Doet NOS het bij jullie?
http://www.nos.nl/nosstud(...)olandgarroslive.html
Jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:00 schreef BVO het volgende:
Is dat lieve Belgische commentaar van Appelmans?
Horna is juist mijn dark horse, al heel dit gravelseizoenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:26 schreef tordesmonats het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Horna is juist mijn dark horse, al heel dit gravelseizoen.
Andreev is een van de beste gravelspelers ter wereld hoor..alleen te wisselvallig en veel geblesseerd geweest. Andreev was ook bigtime favoriet bij de bookiesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:20 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Ik tune net in en Roddick in grote problemen tegen een nobody ?!
Zag het net ook. Ken de naam wel maar zijn kop niet en ik zag net z'n naam niet...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Andreev is een van de beste gravelspelers ter wereld hoor..alleen te wisselvallig en veel geblesseerd geweest. Andreev was ook bigtime favoriet bij de bookies
Ja, leuke spelerquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:40 schreef Ambrosius het volgende:
Roddick heeft het erg lastig zeg, Andreev staat een partij te timmeren af en toe.
Had hij er 3, of deze keer niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:07 schreef Ambrosius het volgende:
Horna wint ook de vierde, Massu had een MP.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:08 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Andreev.
ja, dat was een blunder van jewelste, ik zag meteen dat ie in wasquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:14 schreef Tim86 het volgende:
kutlijnrechter gewoon..
Lijkt wel wat op die van mij.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:16 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
nog nooit gezien eigenlijk, zo'n backhand... iemand vergelijking?
Die gast van poker is Frank Kramer, ofwel een voetbalcommentator.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:20 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
wat een ordinaire commentator op eurosport btw, lijkt die gast van poker wel
dat is John van Lottum hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:20 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Niet als hij de eerste set wint. Blijft hij zo vrijblijvend spelen, kan hij misschien wel een setje pikken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:20 schreef mitt het volgende:
Denk trouwens wel dat het nu al over is met Juan Martin.
Zo hoog niveau is niet te behouden.
Alles beter dan Marcellaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:20 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Nooit geweten dat John van Lottum uit zaandam/adam komt, voor de rest doet ie het prima hoor. Je merkt dat ie ook aan het genieten is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:21 schreef mitt het volgende:
[..]
dat is John van Lottum hoor
Gonzalez 2-6 2-6 achter.
vandaar dat hij bij 5-3 del Potro het al over de uitschakeling van Nadal had. van Lottum kon ook niet met een voorsprong spelen, hij had dan ook het voordeel dat hij vrijwel nooit voor stond.quote:
5-setter tegen Nadal op Wimbledon geloof ikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:23 schreef tukkeronline het volgende:
Roddick er al uit, Gonzalez staat erg dik achter en Henman ook.
Ik zie op het scorebord dat Kendrick ook speelt. Ik ken die naam, maar wie weet misschien waar ook al weer van?
Del Potro staat ook al hoger dan John ooit heeft gestaanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:23 schreef XL het volgende:
[..]
vandaar dat hij bij 5-3 del Potro het al over de uitschakeling van Nadal had. van Lottum kon ook niet met een voorsprong spelen, hij had dan ook het voordeel dat hij vrijwel nooit voor stond.
ik heb hetzelfde probleem..denk veel te ver vooruit in een wedstrijd..als ik 3-0 voorkom denk ik al aan double bagelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:23 schreef XL het volgende:
[..]
vandaar dat hij bij 5-3 del Potro het al over de uitschakeling van Nadal had. van Lottum kon ook niet met een voorsprong spelen, hij had dan ook het voordeel dat hij vrijwel nooit voor stond.
Dat zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:24 schreef XL het volgende:
[..]
5-setter tegen Nadal op Wimbledon geloof ik
Saai Amerikaans servicekanon
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:25 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
![]()
Heeft die vent buiten Engeland uberhaupt aanhang ?
Capture je dan zo even het extreem krachteloos Henman-vuistje voor me.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:26 schreef XL het volgende:
[..]
![]()
![]()
TINY TIM
![]()
![]()
![]()
Laat hem er maar even aan ruiken voor je hem oprolt!
Dat is gewoon een hele set extra...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:26 schreef kleinzusje het volgende:
court 10 nu 13-12
In iets van 33 servicebeurten, dat vind ik nog wel mee vallen eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:29 schreef Mirri het volgende:
[..]
Die douhly heeft trouwens al 16 aces geslagen.
Karlovic had op 66 gestaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:31 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
In iets van 33 servicebeurten, dat vind ik nog wel mee vallen eigenlijk.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:29 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Capture je dan zo even het extreem krachteloos Henman-vuistje voor me.![]()
lol..toen van Lottum zei: we gaan kijken naar "wellicht" de laatste game van Roddick-Andreev vroeg ik me al af of er nog mensen waren die niet doorhadden dat het al ruim een half uur afgelopen isquote:
Nee, dit is een normale nederlaag. Op hardcourt is Roddick weer heer en meester waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:35 schreef N.i.c.k het volgende:
Als ik Roddick was zou ik ook maar eens op zoek gaan naar een goede dokter.
Toch is het een gebrek aan talent dat Roddick zooo slecht is op gravelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:37 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nee, dit is een normale nederlaag. Op hardcourt is Roddick weer heer en meester waarschijnlijk.
mirri kijkt normaal wijventennis. Daar is 16 aces heel wat... dat soort aantallen halen ze daar alleen met dubbele fouten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:31 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
In iets van 33 servicebeurten, dat vind ik nog wel mee vallen eigenlijk.
Wat is er nu eigenlijk zo bijzonder aan de backhand van Del Potro?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:38 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
die backhand..man.. voor het eerst een slag die Fed niet kan (op services na)
Ik kijk alle tennisquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:39 schreef XL het volgende:
[..]
mirri kijkt normaal wijventennis. Daar is 16 aces heel wat... dat soort aantallen halen ze daar alleen met dubbele fouten.
76 games, in de 5de set?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als Kohlschreiber en Dlouhy elkaar nog een keer niet breken hebben ze het recordaantal games op RG sinds de invoering van de tie break (71) verbeterd. Willen ze door naar het all-time RG-record dan moeten ze naar de 76.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:39 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Toch is het een gebrek aan talent dat Roddick zooo slecht is op gravel
Sinds je je ava hebt veranderd gaat het bergafwaardsquote:
waar is die match behalve op sporza te zien??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als Kohlschreiber en Dlouhy elkaar nog een keer niet breken hebben ze het recordaantal games op RG sinds de invoering van de tie break (71) verbeterd. Willen ze door naar het all-time RG-record dan moeten ze naar de 76.
Dat was de langste 5e set op een GS idd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar goed, op het Australian Open werd Roddick - El Aynaoui 21-19 in de vijfde set, dus dan moeten ze nog even.
Was wel een hele mooie wedstrijd, trouwens.
Wie had er toen gewonnen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar goed, op het Australian Open werd Roddick - El Aynaoui 21-19 in de vijfde set, dus dan moeten ze nog even.
Geweldigquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Del Potro is natuurlijk maar 1 van de velequote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sinds je je ava hebt veranderd gaat het bergafwaards![]()
![]()
Daar helpt je avatar ontzettend veel inderdaadquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:49 schreef mitt het volgende:
[..]
Zabaleta - Calleri nu bijvoorbeeld bezig, wat een heldendom daar.
Nee dusquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:00 schreef Mindlight het volgende:
Gaat Gonzalez een heldenstatus veroveren?Hij heeft al matchpoint tegen gehad en pakt toch de game.
Ja mooi he? Nog 2 te gaan en we hebben weer een Amerikaan minder.quote:
en bij van lottum is het 16-14 gewordenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:52 schreef kleinzusje het volgende:
en klaar 17-15
Echt ??? thxquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:21 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Heerlijk die screencaps trouwens![]()
En hij speelt ook nog tegen een Fransman.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:23 schreef mitt het volgende:
schande overigens dat ze Gaudio op baan 7 laten spelen, als ex-winnaar.
Hij doet nog goed ook, een break achter in de vijfde goedgemaakt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:25 schreef Andiyan het volgende:
[..]
En hij speelt ook nog tegen een Fransman.![]()
nee hoor Gaudio stond 3-0 voorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij doet nog goed ook, een break achter in de vijfde goedgemaakt.
blosjes vanuit schaamte of verlegenheid ?quote:
bedankt voor de info. maar wat irritantquote:
Verlegenheidquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:34 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
blosjes vanuit schaamte of verlegenheid ?
Wat een held. Strijdend ten onder in elk geval.quote:
Is toch niet zo verrassend? Blake en gravel is ook niet zo'n goeie combi.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:48 schreef Ambrosius het volgende:
Die Karlovic. 2-1 voor in sets tegen Blake.
Nou ja, Karlovic vind ik nog steeds niet veel meer dan een serverende machine.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:51 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Is toch niet zo verrassend? Blake en gravel is ook niet zo'n goeie combi.
Topquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:52 schreef borisz het volgende:
Ik heb even in de OP een link toegevoegd voor de tv streams
karlovic wel dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:51 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Is toch niet zo verrassend? Blake en gravel is ook niet zo'n goeie combi.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:56 schreef Muzic.nl het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ver Baghdatis nu gaat komen! Hij speelde lekker tegen Grosjean.. Blijkbaar gelooft ie er zelf ook weer in http://www.tennishome.nl/artikel.php?id=31
Zalig trouwens dat Roddick eruit is!Als Del Potro nou gewonnen had van Nada was mijn dag uitermate geslaagd .o.
Te beperkte speler imo, leunt alleen maar op z'n service. Hij zou nog zelfs zoveel beter kunnen serveren als hij wat minder plat serveert en meer varieert met slice en spin. Toch weigert 'ie dat en dat bijt mequote:
Berdych ook 2-0 in sets achter. Toch rits geplaatste spelers uitgeschakeld of in grote moeilijkheden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:17 schreef Ambrosius het volgende:
De Amerikanen gaan niet bepaald goed vandaag, nog geen enkele in de tweede ronde volgens mij. Bovendien is Spadea bijna klaar en staat Blake er ook niet goed voor.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:06 schreef Cerubo het volgende:
Waar kijk jjij kleinzusje?
Via deze link van boriszquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:16 schreef borisz het volgende:
voor court Lenglen
Gelukje voor Berdych, die had weer eens een van zn dagen. Het is echt alles of niets bij die gozer.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:41 schreef mitt het volgende:
andere wedstrijden zijn gestopt.
Bij mij doet niks het meer nuquote:
Ja, ze is leuk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:43 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik kijk alle tennis![]()
Vandaag zelfs Federer - Russell opgenomen. Al had dat meer te maken met de umpire.![]()
viel me ook al op ja..heb hem nog nooit zo afgetraind gezien!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:43 schreef N.i.c.k het volgende:
Bagdathis is zijn buikje kwijt. Dan ben ik wel benieuwd hoe ver die het kan schoppen.
Hoewel de uitslagen bij de vrouwen me wel meevallen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:59 schreef Fukjoeman het volgende:
Toch mooi om te zien, dat verschil in wedstrijden in de eerste ronden tussen de mannen en de vrouwen. Vrouwen kunnen zich bijna altijd wel wat fouten permiteren in de eerste rondes. Bij de mannen moet je er meteen vol tegenaan en zitten er vaak wat leuke verassingen tussen (Gonzalez, Roddick).
Ze hebben geen uren de tijd en ik denk niet dat er heel veel kijkers zijn die een compleet schema voor morgen willen, dat zijn alleen de die-hards en die zitten hier of vinden het wel ergens anders.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:30 schreef kleinzusje het volgende:
Net naar NOS sportjournaal gekeken.................... wat een bagger zooi over RG. Slechte leader, korte stukjes, stomme grappen en geen schema voor morgen. Ben ik nou een zeikerd ?
Nog geen vier uur. Massu en Horna stonden er langerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe lang hebben Dlouhy en Kohlie op de baan gestaan eigenlijk?
Dat is waar, maar vond het heel magertjesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze hebben geen uren de tijd en ik denk niet dat er heel veel kijkers zijn die een compleet schema voor morgen willen, dat zijn alleen de die-hards en die zitten hier of vinden het wel ergens anders.
Nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:30 schreef kleinzusje het volgende:
Net naar NOS sportjournaal gekeken.................... wat een bagger zooi over RG. Slechte leader, korte stukjes, stomme grappen en geen schema voor morgen. Ben ik nou een zeikerd ?
Tennis is dan ineens niet meer belangrijk...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:30 schreef kleinzusje het volgende:
Graag gedaan.quote:
Er is een tennisvoorspeltopic. Voor Roland Garros zijn we al bezig, maar als je Wimbledon en de US Open wint kun je je nog plaatsen voor de Masters Cup.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:06 schreef kleinzusje het volgende:
Dit jaar voor het eerst op Fok ( wist ik echt niet eerder helaas)
Sandraquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ze is leuk.Iemand foto's. Sarah de Jenkin heet ze toch?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:39 schreef Mirri het volgende:
[..]
Sandra![]()
[afbeelding]
Sandra: "I don't care Lleyton, I'm not having dinner with you. "
Lleyton:![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:49 schreef XL het volgende:
[..]
Er is een tennisvoorspeltopic. Waaaaaaaaaaaaar ???![]()
Voor Roland Garros zijn we al bezig, maar als je Wimbledon en de US Open wint kun je je nog plaatsen voor de Masters Cup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |