vind het wel een leuke speler..typisch amerikaans krachtpatsertje maar iets slimmer in zijn spel dan Roddick. Qua talent is hij alleen niet te vergelijken met Roddick en bijvoorbeeld een Querrey. Doet het wel boven verwachting goed op gravel moet ik zeggenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:35 schreef Ambrosius het volgende:
JCF zal wel winnen hoor, Delic is een knuppel eerste klas.
Dank je, de mijne ook niet............... wilde streams kijken via eurosport, maar het betalen lukt niet. Dan maar nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn zappert vind geen zender met een partij van Lenglen.
Jezus manquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:16 schreef borisz het volgende:
Ik heb een link klik hier
voor court Lenglen
Gelukt !!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:16 schreef borisz het volgende:
voor court Lenglen
Laat me dan nu nog maar even genietenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:26 schreef tordesmonats het volgende:
mocht Roddick doorgaan dan is het toch afgelopen in de 2 de ronde tegen Massu
die geeft een 2 sets voorsprong tegen Horna niet meer weg en voor hem is roddick op gravel een eitje
voor mij de dark horse van dit toernooi
oh ok i get the picturequote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Laat me dan nu nog maar even genieten![]()
Wauw, hou doe je dat? Dan kan ik het zelf doen als ik een andere match wil zien.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:16 schreef borisz het volgende:
voor court Lenglen
Heb je misschien ook linkjes van court 1 en 2quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:16 schreef borisz het volgende:
voor court Lenglen
Court 1 is op Sporza.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb je misschien ook linkjes van court 1 en 2![]()
![]()
quote:
Maakt niet uit, nu de break en GSMquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:47 schreef Andiyan het volgende:
JCF chokes![]()
.
Serving for match, MP en toch gebroken worden.![]()
4-6, 5-7, 6-3, 0-0.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:26 schreef tordesmonats het volgende:
die geeft een 2 sets voorsprong tegen Horna niet meer weg en voor hem is roddick op gravel een eitje
Alleen de streamquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:01 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Doet NOS het bij jullie?
http://www.nos.nl/nosstud(...)olandgarroslive.html
Jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:00 schreef BVO het volgende:
Is dat lieve Belgische commentaar van Appelmans?
Horna is juist mijn dark horse, al heel dit gravelseizoenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:26 schreef tordesmonats het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Horna is juist mijn dark horse, al heel dit gravelseizoen.
Andreev is een van de beste gravelspelers ter wereld hoor..alleen te wisselvallig en veel geblesseerd geweest. Andreev was ook bigtime favoriet bij de bookiesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:20 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Ik tune net in en Roddick in grote problemen tegen een nobody ?!
Zag het net ook. Ken de naam wel maar zijn kop niet en ik zag net z'n naam niet...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Andreev is een van de beste gravelspelers ter wereld hoor..alleen te wisselvallig en veel geblesseerd geweest. Andreev was ook bigtime favoriet bij de bookies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |