Vind je Hidalgo zo'n leuke speler dan? Aan Wawrinka kan je je tenminste nog lekker ergeren vanwege zijn Davis Cup wedstrijd tegen Sjeng.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:35 schreef Mindlight het volgende:
Zonde dat Ramirez Hidalgo het zo weggeeft tegen Wawrinka
een held is het om die reden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:38 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Vind je Hidalgo zo'n leuke speler dan? Aan Wawrinka kan je je tenminste nog lekker ergeren vanwege zijn Davis Cup wedstrijd tegen Sjeng.![]()
Roitman mag dubbelen met Verkerkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:27 schreef mitt het volgende:
Berlocq![]()
jammer van Acasuso.
Nalbandian
Del Potro gaat goed spelen tegen Nadal
Hoe groot Verkerk ook is, spelen met Roitman is een eer.quote:
Ja heb bij Hidalgo altijd het idee dat het beter kan dan hij laat zien. Maar wel alle respect trouwens voor Wawrinka, want zo terugkomen is gewoon wel knap natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:38 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Vind je Hidalgo zo'n leuke speler dan? Aan Wawrinka kan je je tenminste nog lekker ergeren vanwege zijn Davis Cup wedstrijd tegen Sjeng.![]()
Yep, het loopt volgens mij achter elkaar door. Mijn inschatting is trouwens dat Andy het niet gaat redden tegen Andreev.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:53 schreef kleinzusje het volgende:
Als ze op Lenglen nu opschieten komt Andy al over 30 minutentoch ?
IK hoop het wel, maar mn grootste zorg is waar ze het uitzenden. Eurosport ??? help !!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:54 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Yep, het loopt volgens mij achter elkaar door. Mijn inschatting is trouwens dat Andy het niet gaat redden tegen Andreev.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |