Vind je Hidalgo zo'n leuke speler dan? Aan Wawrinka kan je je tenminste nog lekker ergeren vanwege zijn Davis Cup wedstrijd tegen Sjeng.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:35 schreef Mindlight het volgende:
Zonde dat Ramirez Hidalgo het zo weggeeft tegen Wawrinka
een held is het om die reden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:38 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Vind je Hidalgo zo'n leuke speler dan? Aan Wawrinka kan je je tenminste nog lekker ergeren vanwege zijn Davis Cup wedstrijd tegen Sjeng.![]()
Roitman mag dubbelen met Verkerkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:27 schreef mitt het volgende:
Berlocq![]()
jammer van Acasuso.
Nalbandian
Del Potro gaat goed spelen tegen Nadal
Hoe groot Verkerk ook is, spelen met Roitman is een eer.quote:
Ja heb bij Hidalgo altijd het idee dat het beter kan dan hij laat zien. Maar wel alle respect trouwens voor Wawrinka, want zo terugkomen is gewoon wel knap natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:38 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Vind je Hidalgo zo'n leuke speler dan? Aan Wawrinka kan je je tenminste nog lekker ergeren vanwege zijn Davis Cup wedstrijd tegen Sjeng.![]()
Yep, het loopt volgens mij achter elkaar door. Mijn inschatting is trouwens dat Andy het niet gaat redden tegen Andreev.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:53 schreef kleinzusje het volgende:
Als ze op Lenglen nu opschieten komt Andy al over 30 minutentoch ?
IK hoop het wel, maar mn grootste zorg is waar ze het uitzenden. Eurosport ??? help !!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:54 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Yep, het loopt volgens mij achter elkaar door. Mijn inschatting is trouwens dat Andy het niet gaat redden tegen Andreev.
quote:
vind het wel een leuke speler..typisch amerikaans krachtpatsertje maar iets slimmer in zijn spel dan Roddick. Qua talent is hij alleen niet te vergelijken met Roddick en bijvoorbeeld een Querrey. Doet het wel boven verwachting goed op gravel moet ik zeggenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:35 schreef Ambrosius het volgende:
JCF zal wel winnen hoor, Delic is een knuppel eerste klas.
Dank je, de mijne ook niet............... wilde streams kijken via eurosport, maar het betalen lukt niet. Dan maar nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn zappert vind geen zender met een partij van Lenglen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |