Topquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:52 schreef borisz het volgende:
Ik heb even in de OP een link toegevoegd voor de tv streams
karlovic wel dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:51 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Is toch niet zo verrassend? Blake en gravel is ook niet zo'n goeie combi.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:56 schreef Muzic.nl het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ver Baghdatis nu gaat komen! Hij speelde lekker tegen Grosjean.. Blijkbaar gelooft ie er zelf ook weer in http://www.tennishome.nl/artikel.php?id=31
Zalig trouwens dat Roddick eruit is!Als Del Potro nou gewonnen had van Nada was mijn dag uitermate geslaagd .o.
Te beperkte speler imo, leunt alleen maar op z'n service. Hij zou nog zelfs zoveel beter kunnen serveren als hij wat minder plat serveert en meer varieert met slice en spin. Toch weigert 'ie dat en dat bijt mequote:
Berdych ook 2-0 in sets achter. Toch rits geplaatste spelers uitgeschakeld of in grote moeilijkheden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:17 schreef Ambrosius het volgende:
De Amerikanen gaan niet bepaald goed vandaag, nog geen enkele in de tweede ronde volgens mij. Bovendien is Spadea bijna klaar en staat Blake er ook niet goed voor.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:06 schreef Cerubo het volgende:
Waar kijk jjij kleinzusje?
Via deze link van boriszquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:16 schreef borisz het volgende:
Ik heb een link klik hier
voor court Lenglen
Gelukje voor Berdych, die had weer eens een van zn dagen. Het is echt alles of niets bij die gozer.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:41 schreef mitt het volgende:
andere wedstrijden zijn gestopt.
Bij mij doet niks het meer nuquote:
Ja, ze is leuk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:43 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik kijk alle tennis![]()
Vandaag zelfs Federer - Russell opgenomen. Al had dat meer te maken met de umpire.![]()
viel me ook al op ja..heb hem nog nooit zo afgetraind gezien!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:43 schreef N.i.c.k het volgende:
Bagdathis is zijn buikje kwijt. Dan ben ik wel benieuwd hoe ver die het kan schoppen.
Hoewel de uitslagen bij de vrouwen me wel meevallen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:59 schreef Fukjoeman het volgende:
Toch mooi om te zien, dat verschil in wedstrijden in de eerste ronden tussen de mannen en de vrouwen. Vrouwen kunnen zich bijna altijd wel wat fouten permiteren in de eerste rondes. Bij de mannen moet je er meteen vol tegenaan en zitten er vaak wat leuke verassingen tussen (Gonzalez, Roddick).
Ze hebben geen uren de tijd en ik denk niet dat er heel veel kijkers zijn die een compleet schema voor morgen willen, dat zijn alleen de die-hards en die zitten hier of vinden het wel ergens anders.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:30 schreef kleinzusje het volgende:
Net naar NOS sportjournaal gekeken.................... wat een bagger zooi over RG. Slechte leader, korte stukjes, stomme grappen en geen schema voor morgen. Ben ik nou een zeikerd ?
Nog geen vier uur. Massu en Horna stonden er langerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe lang hebben Dlouhy en Kohlie op de baan gestaan eigenlijk?
Dat is waar, maar vond het heel magertjesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze hebben geen uren de tijd en ik denk niet dat er heel veel kijkers zijn die een compleet schema voor morgen willen, dat zijn alleen de die-hards en die zitten hier of vinden het wel ergens anders.
Nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:30 schreef kleinzusje het volgende:
Net naar NOS sportjournaal gekeken.................... wat een bagger zooi over RG. Slechte leader, korte stukjes, stomme grappen en geen schema voor morgen. Ben ik nou een zeikerd ?
Tennis is dan ineens niet meer belangrijk...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:30 schreef kleinzusje het volgende:
Graag gedaan.quote:
Er is een tennisvoorspeltopic. Voor Roland Garros zijn we al bezig, maar als je Wimbledon en de US Open wint kun je je nog plaatsen voor de Masters Cup.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:06 schreef kleinzusje het volgende:
Dit jaar voor het eerst op Fok ( wist ik echt niet eerder helaas)
Sandraquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ze is leuk.Iemand foto's. Sarah de Jenkin heet ze toch?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:39 schreef Mirri het volgende:
[..]
Sandra![]()
[afbeelding]
Sandra: "I don't care Lleyton, I'm not having dinner with you. "
Lleyton:![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:49 schreef XL het volgende:
[..]
Er is een tennisvoorspeltopic. Waaaaaaaaaaaaar ???![]()
Voor Roland Garros zijn we al bezig, maar als je Wimbledon en de US Open wint kun je je nog plaatsen voor de Masters Cup.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |