Wat een held. Strijdend ten onder in elk geval.quote:
Is toch niet zo verrassend? Blake en gravel is ook niet zo'n goeie combi.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:48 schreef Ambrosius het volgende:
Die Karlovic. 2-1 voor in sets tegen Blake.
Nou ja, Karlovic vind ik nog steeds niet veel meer dan een serverende machine.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:51 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Is toch niet zo verrassend? Blake en gravel is ook niet zo'n goeie combi.
Topquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:52 schreef borisz het volgende:
Ik heb even in de OP een link toegevoegd voor de tv streams
karlovic wel dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:51 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Is toch niet zo verrassend? Blake en gravel is ook niet zo'n goeie combi.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:56 schreef Muzic.nl het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ver Baghdatis nu gaat komen! Hij speelde lekker tegen Grosjean.. Blijkbaar gelooft ie er zelf ook weer in http://www.tennishome.nl/artikel.php?id=31
Zalig trouwens dat Roddick eruit is!Als Del Potro nou gewonnen had van Nada was mijn dag uitermate geslaagd .o.
Te beperkte speler imo, leunt alleen maar op z'n service. Hij zou nog zelfs zoveel beter kunnen serveren als hij wat minder plat serveert en meer varieert met slice en spin. Toch weigert 'ie dat en dat bijt mequote:
Berdych ook 2-0 in sets achter. Toch rits geplaatste spelers uitgeschakeld of in grote moeilijkheden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:17 schreef Ambrosius het volgende:
De Amerikanen gaan niet bepaald goed vandaag, nog geen enkele in de tweede ronde volgens mij. Bovendien is Spadea bijna klaar en staat Blake er ook niet goed voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |