Ja, leuke spelerquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:40 schreef Ambrosius het volgende:
Roddick heeft het erg lastig zeg, Andreev staat een partij te timmeren af en toe.
Had hij er 3, of deze keer niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:07 schreef Ambrosius het volgende:
Horna wint ook de vierde, Massu had een MP.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:08 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Andreev.
ja, dat was een blunder van jewelste, ik zag meteen dat ie in wasquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:14 schreef Tim86 het volgende:
kutlijnrechter gewoon..
Lijkt wel wat op die van mij.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:16 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
nog nooit gezien eigenlijk, zo'n backhand... iemand vergelijking?
Die gast van poker is Frank Kramer, ofwel een voetbalcommentator.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:20 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
wat een ordinaire commentator op eurosport btw, lijkt die gast van poker wel
dat is John van Lottum hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:20 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Niet als hij de eerste set wint. Blijft hij zo vrijblijvend spelen, kan hij misschien wel een setje pikken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:20 schreef mitt het volgende:
Denk trouwens wel dat het nu al over is met Juan Martin.
Zo hoog niveau is niet te behouden.
Alles beter dan Marcellaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:20 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Nooit geweten dat John van Lottum uit zaandam/adam komt, voor de rest doet ie het prima hoor. Je merkt dat ie ook aan het genieten is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:21 schreef mitt het volgende:
[..]
dat is John van Lottum hoor
Gonzalez 2-6 2-6 achter.
vandaar dat hij bij 5-3 del Potro het al over de uitschakeling van Nadal had. van Lottum kon ook niet met een voorsprong spelen, hij had dan ook het voordeel dat hij vrijwel nooit voor stond.quote:
5-setter tegen Nadal op Wimbledon geloof ikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:23 schreef tukkeronline het volgende:
Roddick er al uit, Gonzalez staat erg dik achter en Henman ook.
Ik zie op het scorebord dat Kendrick ook speelt. Ik ken die naam, maar wie weet misschien waar ook al weer van?
Del Potro staat ook al hoger dan John ooit heeft gestaanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:23 schreef XL het volgende:
[..]
vandaar dat hij bij 5-3 del Potro het al over de uitschakeling van Nadal had. van Lottum kon ook niet met een voorsprong spelen, hij had dan ook het voordeel dat hij vrijwel nooit voor stond.
ik heb hetzelfde probleem..denk veel te ver vooruit in een wedstrijd..als ik 3-0 voorkom denk ik al aan double bagelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:23 schreef XL het volgende:
[..]
vandaar dat hij bij 5-3 del Potro het al over de uitschakeling van Nadal had. van Lottum kon ook niet met een voorsprong spelen, hij had dan ook het voordeel dat hij vrijwel nooit voor stond.
Dat zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:24 schreef XL het volgende:
[..]
5-setter tegen Nadal op Wimbledon geloof ik
Saai Amerikaans servicekanon
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:25 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
![]()
Heeft die vent buiten Engeland uberhaupt aanhang ?
Capture je dan zo even het extreem krachteloos Henman-vuistje voor me.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:26 schreef XL het volgende:
[..]
![]()
![]()
TINY TIM
![]()
![]()
![]()
Laat hem er maar even aan ruiken voor je hem oprolt!
Dat is gewoon een hele set extra...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:26 schreef kleinzusje het volgende:
court 10 nu 13-12
In iets van 33 servicebeurten, dat vind ik nog wel mee vallen eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:29 schreef Mirri het volgende:
[..]
Die douhly heeft trouwens al 16 aces geslagen.
Karlovic had op 66 gestaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:31 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
In iets van 33 servicebeurten, dat vind ik nog wel mee vallen eigenlijk.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:29 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Capture je dan zo even het extreem krachteloos Henman-vuistje voor me.![]()
lol..toen van Lottum zei: we gaan kijken naar "wellicht" de laatste game van Roddick-Andreev vroeg ik me al af of er nog mensen waren die niet doorhadden dat het al ruim een half uur afgelopen isquote:
Nee, dit is een normale nederlaag. Op hardcourt is Roddick weer heer en meester waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:35 schreef N.i.c.k het volgende:
Als ik Roddick was zou ik ook maar eens op zoek gaan naar een goede dokter.
Toch is het een gebrek aan talent dat Roddick zooo slecht is op gravelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:37 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nee, dit is een normale nederlaag. Op hardcourt is Roddick weer heer en meester waarschijnlijk.
mirri kijkt normaal wijventennis. Daar is 16 aces heel wat... dat soort aantallen halen ze daar alleen met dubbele fouten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:31 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
In iets van 33 servicebeurten, dat vind ik nog wel mee vallen eigenlijk.
Wat is er nu eigenlijk zo bijzonder aan de backhand van Del Potro?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:38 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
die backhand..man.. voor het eerst een slag die Fed niet kan (op services na)
Ik kijk alle tennisquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:39 schreef XL het volgende:
[..]
mirri kijkt normaal wijventennis. Daar is 16 aces heel wat... dat soort aantallen halen ze daar alleen met dubbele fouten.
76 games, in de 5de set?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als Kohlschreiber en Dlouhy elkaar nog een keer niet breken hebben ze het recordaantal games op RG sinds de invoering van de tie break (71) verbeterd. Willen ze door naar het all-time RG-record dan moeten ze naar de 76.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:39 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Toch is het een gebrek aan talent dat Roddick zooo slecht is op gravel
Sinds je je ava hebt veranderd gaat het bergafwaardsquote:
waar is die match behalve op sporza te zien??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als Kohlschreiber en Dlouhy elkaar nog een keer niet breken hebben ze het recordaantal games op RG sinds de invoering van de tie break (71) verbeterd. Willen ze door naar het all-time RG-record dan moeten ze naar de 76.
Dat was de langste 5e set op een GS idd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar goed, op het Australian Open werd Roddick - El Aynaoui 21-19 in de vijfde set, dus dan moeten ze nog even.
Was wel een hele mooie wedstrijd, trouwens.
Wie had er toen gewonnen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar goed, op het Australian Open werd Roddick - El Aynaoui 21-19 in de vijfde set, dus dan moeten ze nog even.
Geweldigquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Del Potro is natuurlijk maar 1 van de velequote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sinds je je ava hebt veranderd gaat het bergafwaards![]()
![]()
Daar helpt je avatar ontzettend veel inderdaadquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:49 schreef mitt het volgende:
[..]
Zabaleta - Calleri nu bijvoorbeeld bezig, wat een heldendom daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |