Het eerste gedichtje vond ik wel aardig eigenlijk.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De kampioen SMS'en klinkt al even dom als ze schrijft ...
quote:b&iw! srry dak 2L8 b&: b& mt mn nwe gbrde trui Rgns 8ter blyvn Hkn:
mst ds 1st nr Oma, om 'm te ltn mkn!
Ben ik weer! Sorry dat ik te laat (to late) ben: ben met mijn nieuwe gebreide trui ergens achter blijven haken. Moest dus eerst naar oma, om hem te laten maken.
Precies, eerst het antwoord eigenlijk al geven en daarna na vragen. '' Jah dat heeft u al gezegd "quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:10 schreef tong80 het volgende:
Schandalig slechte interviewers.Hebben nergens verstand van en stellen voortdurend de verkeerde vragen.
Lijkt me logisch dat het "EO-tintje" naar voren komt? Net zoals bij elk Vara programma het Vara tintje naar voren komt, en bij elk BNN programma het BNN-tintje.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:32 schreef pekel het volgende:
Mijn God van den Brink. Heerlijke kutvraagstelling van die flapdrol, proberen Drillich & BNN onderuit te halen op elke manier. Komt het 'EO-tintje' toch nog terug in het programma.
Ok, heb het misschien niet goed verwoord. Ik bedoelde meer het toontje van jullie zijn allemaal ontfatsoenlijke mensen en wij beslissen de normen waarover geen discussie bestaat-tintje.quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat het "EO-tintje" naar voren komt? Net zoals bij elk Vara programma het Vara tintje naar voren komt, en bij elk BNN programma het BNN-tintje.![]()
Als ik mij dat weet te herinneren hadden die twee dat zeker moeten doen, of de redactie, een blunder wat bv Paul Wittebol niet zo gauw was overkomen, die is best goed ingelezen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:26 schreef Suko het volgende:
Discussie over dat Marokko namen voorschrijft die men te zien krijgt bij aangifte van een geboorte op het gemeentehuis, oud nieuws mensen en foei voor Knevel en v/d Brink, die stom verbaasd reageren: Kamer tegen namenlijsten allochtonen bij gemeente. Gepubliceerd: zondag 30 januari 2005
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:47 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Hebben jullie ook steeds nachtmerries van die ogen van Evil Knevel?
ow wat raar... ik vind hem enorm tegenvallenquote:
in opzet misschien maar dan blijft het dan bij.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:36 schreef BVO het volgende:
Toch vind ik K&vdB in opzet vele malen leuker dan P&W. Veel meer een open tafel, af en toe best leuke discussies. Komt mede door de tafelopzet, maar toch ook door die sidechicks (waarvan ik vooral Daphne enMIrayanna
heel goed te pruimen vind).
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:56 schreef ScienceFriction het volgende:
Evil Knevel is alles al over gezegd denk ik, maar die VD Brink.... WAT een lul is dat zeg. Zijn ongelooflijk suggestieve manier van interviewen irriteerde me op de radio al, maar met z'n evangelische rotkop erbij is het 10 keer zo erg...
"Ze noemen u erg dwangmatig... wat vindt u daar nou van?"
Of alleen maar gesloten vragen: "U bent nogal een man die niet erg geliefd is door zijn personeel he?"
Kutvolk, opzouten.
wat een overdosis donoronderwerp.. hulde aan BNN hoor maar te veel is teveel....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:15 schreef tong80 het volgende:
De moeder van Nigel de Jong. Meer blond vind je ze niet
Ik was verbaasd over het geduld van Zwagerman. Dat hij toch vrij rustig probeerde zijn verhaal te brengen. Ik werd echt gek van van den Brink. Toen hij voor de derde keer riep "waarom stem je dan niet op hem????!!!! [ Rouvoet die een compliment kreeg van Zwagerman] ben ik afgehaakt. Wat was die kerel irritant gisteren zeg.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:41 schreef Suko het volgende:
Zwafgerman verhaal.
Zal mij benieuwen of Woutertje Bos vanavond nog zal reageren én of K&B er toe doen vragen zullen stellen, áls ik ga kijken, want ik blijf die twee steeds meer irritant vinden.
Inderdaad, dat was echt afzien. Maar gelukkig kon Zwagerman wel z'n betoog kwijt, een teken aan de wand dat een schrijver (niet eens politicoloog) deels gelijk krijgt van Bos, wat een blamage eigenlijk...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:26 schreef Wup het volgende:
[..]
Ik was verbaasd over het geduld van Zwagerman. Dat hij toch vrij rustig probeerde zijn verhaal te brengen. Ik werd echt gek van van den Brink. Toen hij voor de derde keer riep "waarom stem je dan niet op hem????!!!! [ Rouvoet die een compliment kreeg van Zwagerman] ben ik afgehaakt. Wat was die kerel irritant gisteren zeg.
Heb ik gelukkig niet gezien, heb een bloedhekel aan dat nietszeggende mens, die het onderwijs zware slagen heeft toegebracht, hopelijk komt dat ook nog naar voren in de te houden parlementaire enquête.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:35 schreef Wup het volgende:
het prive leven van een minister interesseert me werkelijkwaar helemaal helemaal niets.
maar van den Brink kan geen genoeg krijgen van die onbenullige vragen.
gisteren met van der Hoeven ook al. Dat hele gesprek met haar ging echt nergens over. Wat kwam dat mens daar eigenlijk doen.
Ze stellen samen geen vragen. Ja vantevoren op een briefje. Maar ergens op in gaan kunnen ze niet. De moeder van een interntaional zit er. Maar ja ze hebbenj geen ide wie Niogel de Jong is dus laten ze het maar rustenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:43 schreef ScienceFriction het volgende:
VD Brink heeft heel erg de neiging om een vraag te blijven stellen als een gast nog aan het woord is. Dat is niet interviewen, dat is gewoon willen praten en het gesprek in een bepaalde richting dwingen.
Stakker. Ze weten wel degelijk wie Nigel de Jong is, daarom brachten ze het ook vaak ter sprake. Van den Brink wist zelfs te melden dat hij ex-Ajacied is en nu bij HSV speelde. Bovendien is Knevel ook een voetballiefhebber. Heb je wel gekeken?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze stellen samen geen vragen. Ja vantevoren op een briefje. Maar ergens op in gaan kunnen ze niet. De moeder van een interntaional zit er. Maar ja ze hebbenj geen ide wie Niogel de Jong is dus laten ze het maar rusten
Ik heb al tijden een hekel aan VD Brink, vanaf z'n radiotijd al. Hij is gewoon een slechte interviewer die z'n gast naar bepaalde antwoorden dwingt en als hij dat antwoord met die vraag niet krijgt dan stelt hij A) dezelfde vraag nog eens, of B) een nieuwe vraag met dezelfde strekking en het liest stelt hij de vraag als de gast nog aan het woord is.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:10 schreef koningdavid het volgende:
De kritiek hier is zo makkelijk. "Oh, ze gaan nergens op in..." dat doen ze vrijwel alleen maar! "Van den Brink is niet zo knap als Jeroen Pauw, oh ik kan het niet aanzien"...Please... "Oh, wat is het toch EO, ze hebben het over het geloof!"
Ik wil liever wat meer P&W zien dan Knevel. Laat ze het dus maar uit eigen zak betalen indien ze door willen gaan met hun bekeringswerk.quote:EO wil nieuwe serie shows Knevel & Van den Brink
HILVERSUM (ANP) - De Evangelische Omroep wil, aangemoedigd door recente kijkcijfers, volgend jaar opnieuw een serie talkshows van het duo Andries Knevel en Tijs Van den Brink op de televisie brengen. Dat liet de omroep zaterdag weten.
Hoewel de huidige reeks werd bekostigd uit eigen middelen, heeft de omroep voor volgend jaar een verzoek bij de publieke omroep ingediend om geld beschikbaar te stellen voor het programma.
De talkshow trekt vele honderdduizenden kijkers. Zo keken er vrijdag 765.000 mensen naar het programma. ,,We hebben laten zien dat we net als Pauw & Witteman in staat zijn een talkshow te maken waar veel mensen naar kijken'', aldus een woordvoerder van de omroep.
De VARA had dit jaar slechts geld voor dertig weken Pauw & Witteman waardoor er een aantal weken overbleef zonder een op actualiteiten gerichte talkshow. De EO dook in dat gat door met Knevel & Van den Brink te komen. In tegenstelling tot Pauw & Witteman, waar de VARA geld voor krijgt van de publieke omroep, betaalt EO zijn talkshow grotendeels uit eigen zak. Nu blijkt dat de show veel kijkers trekt, wil de omroep voor volgend jaar ook aanspraak op geld van de publieke omroep maken.
Inderdaad, K&VdB ontwijken bewust reliopmerkingen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:32 schreef milagro het volgende:
Ik vind juist dat ze hun eigen achtergrond, geloofsovertuiging keurig op de achtergrond houden.
Dat zal hen ook wel verteld zijn dat te doen, het is immers geen EO publiek enkel dat kijkt.
Maar het kunnen is een tweede, en voor een stel rabiate refo'svind ik hun persoonlijke opvattingen niet hinderlijk doorschijnen in de conversatie.
Inderdaad.quote:Je merkt het wel, zo af en toe, maar altijd nog stukken minder dan de politieke voorkeuren van Pauw & witteman, hun vermeende morele gelijk druipt er vaker en sterker vanaf dan het refo sausje van deze 2 heren.
Je verwoordt exact mijn gedachten over dit programmaquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het programma niet zo slecht vind als ik vooraf had verwacht. Het is bij vlagen onderhoudend, maar regelmatig krijg ik toch weer de kriebels van dat EO-stempel dat als een zwaard van Damocles boven dat programma hangt.
Cadeautje? EO wil nieuwe serie Knevel & Van den Brink Ach, iedereen heeft weer zo z'n eigen mening, moet kunnen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:20 schreef koningdavid het volgende:
Van mij mogen ze juist meer het geloof betrekken in het programma. Ze zijn de EO niet Pauw en Witteman.
Maar ik zal een van de weinigen zijn denk ik.![]()
niet geheel ontopic maar wat is het verschil?quote:Hoewel de huidige reeks werd bekostigd uit eigen middelen, heeft de omroep voor volgend jaar een verzoek bij de publieke omroep ingediend om geld beschikbaar te stellen voor het programma.
quote:
Voordeel van het onderwerp sport op scholen is wel dat de hele tafel erover mee kan praten. Dat levert wel een leuk geanimeerd gesprek op. Nieuwe inzichten krijg je niet te horen, maar het is wel een gezellig "Praatprogramma".quote:Op maandag 4 juni 2007 23:18 schreef Wup het volgende:
mja het tweede deel van zn verhaal werd een beetje raar.
en nu Terpstra weer met haar eeuwige verhaaltje
da's nou juist een beetje het probleem. Niet zo zeer dat de tafel meedoet, integendeel eigenlijk, maar wel dat het allemaal zo oppervlakkig mogelijk gehouden wordt. En Van den Brink is zo voorspelbaar met zijn vragen.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:33 schreef ijsbrekertje het volgende:
Voordeel van het onderwerp sport op scholen is wel dat de hele tafel erover mee kan praten. Dat levert wel een leuk geanimeerd gesprek op. Nieuwe inzichten krijg je niet te horen, maar het is wel een gezellig "Praatprogramma".
In Wat Heet vertelde schrijver Ilja Leonard Pfeiffer dat hij was afgebeld door K&vdB omdat hij teveel "high culture" was. Hij moest er dan ook smakelijk om lachen om te zien, wie er wel in het programma kwamen en dus niet "High culture" waren.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:37 schreef Wup het volgende:
da's nou juist een beetje het probleem. Niet zo zeer dat de tafel meedoet, integendeel eigenlijk, maar wel dat het allemaal zo oppervlakkig mogelijk gehouden wordt. En Van den Brink is zo voorspelbaar met zijn vragen.
Hij zat ze gewoon te stangen! Super!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:39 schreef Mainport het volgende:
Volgens mij ergert Pierre zich dood aan die domme vragen.
Hij moet zich gewoon aan de gegeven kaartjes of de autocue houden zoals hij bij Netwerk doet.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:36 schreef Mainport het volgende:
Wat een domme vragen stelt die Tijs.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:48 schreef ijsbrekertje het volgende:
Wat een held is die Paul Frissen
Een prachtige beschouwing over de betutteling van de overheid.
Ja.quote:
Knevel is wel leuker als hij het niet met zijn gast eens is. Ik vind die oh-het-is-elf-uur-laat-ik-het-vooral-gezellig-houden Knevel helemaal niets. Een beetje tegengas tegen een gast die zelf ook stevig uit de hoek komt, is veel interessanter.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:49 schreef Arcee het volgende:
Whehe, nog even een Paul Witteman-achtig verongelijkt bekkie van Knevel na het gesprek met Frissen.
vergeet ze niet te neuken in hun kontgat. zo blijven ze maagd.........quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:01 schreef tong80 het volgende:
Die moslima ziet er geil uit. Die draagt vast een stringetje.
Je kent hem persoonlijk?quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:40 schreef Killer_Mom het volgende:
die knevel is een griezel. achterbaks en stiekem.
Zo te zien doet ze zelf ook bar weinig aan sport tegenwoordig.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:43 schreef tong80 het volgende:
Schandalig hoe Terpstra lulde over het herinvoeren van Gym en sport op scholen. Ze was er verdomme zelf verantwoordelijk voor met haar kut partij dat het werd afgeschaft.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:28 schreef Super7fighter het volgende:
Van agt, wat een held.![]()
Hoe hij Knevel voor paal zette, toen hij, de pro-Israelische christenfundamentalist, suggestieve en maniuplerende vragen stelde. Hij werd echt vernederd door de welbespraakte oud-premier, toen Knevel zijn eigen propaganda en agenda wilde doordrukken. Daar zat ie dan met een open mond vol tanden, nergens was dat zefgenoegzame gezicht te bekennen, nergens was die arrogante houding, het mianchtende lachje, en de minzame toon te bekennen. Ook het wapperen van de handjes was door de schrik niet meer te zien bij Knevel. Moge er vele van Agts komen, om Knevel en Brink naar een hoger journalistiek niveau te tillen.
Je mag toch geen onwaarheden verkondigen als journalist?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Je weet dat als Knevel het volledig eens zou zijn met Van Agt het interview weinig journalistiek zou zijn, he?
Ach, Knevel heeft overduidelijk zijn voorkeur (Israël). Van Agt ook (Palestina).quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:18 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Je mag toch geen onwaarheden verkondigen als journalist?
Zoals die vraag van knevel over die zogenaamde concessies van de Israeli's aan de Palestijnen in 2001. Toen viel Knevel lelijk door de mand en lachte hij uit schaamte, toen van Agt droog opmerkte dat hij bekend was met de inhoud van die Israelische "vredesvoorstellen" van a tot z. Daar is Knevel willens en wetens niet verder op ingehaakt, omdat hij al ontmaskerd en vernederd was als een smerige propagandist voor de Israelische zaak.
Verder een leuk programma, toch?
Aboutaleb: We gaan niet sleutelen aan de lengte van de WW.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:18 schreef BVO het volgende:
Wat een non-argumenten toch weer van die rokers.
Gelukkig is Miryanna er.
van mij mag zij het hele programma overnemenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:18 schreef BVO het volgende:
Wat een non-argumenten toch weer van die rokers.
Gelukkig is Miryanna er.
Ik moest ook hard lachen toen ik dat hoordequote:Op woensdag 6 juni 2007 23:40 schreef Wup het volgende:
Schiffmacher: "De oorsprong, daar heeft het christendom veel mee te maken."
van den Brink: "Wat? Wij??"
ik kan ook heel slecht tegen deze discussie.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:19 schreef Thelonious het volgende:
Wat een belachelijke behandeling van dit onderwerp. Het komt door de drugs, wat gaat u er aan doen, minister Rouvoet?![]()
Die vent wist niet eens wat zijn zoon uitspookte.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:20 schreef Wup het volgende:
[..]
ik kan ook heel slecht tegen deze discussie.
pa Felix klets maar wat uit zn nek en iedereen gaat er vrolijk in mee.
haha die arme man heeft nog geen woord gezegd.zal wel een navelstaarder zijn:)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:26 schreef Thelonious het volgende:
Een egyptoloog die schatten heeft opgegraven.
Miryanna van Reeden is een verademing tussen Knevel & van den Brinkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:27 schreef Tangarine het volgende:
Kan niet wacht tot P&W weer terug zijn, stuk intelligentere interviews, en niet zo'n doos als een Georgina...
Toch hoop ik dat daar ook wat meer discussie aan tafel zal zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:27 schreef Tangarine het volgende:
Kan niet wacht tot P&W weer terug zijn, stuk intelligentere interviews, en niet zo'n doos als een Georgina...
Ze kan toch ook bij DWDD ofzo.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Toch hoop ik dat daar ook wat meer discussie aan tafel zal zijn.
En dat Miryanna af en toe mag aanschuiven.
Dat je dit soort dingen durft te zeggen terwijl je die vent niet eens persoonlijk kent. Ga je diep schamen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:21 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Die vent wist niet eens wat zijn zoon uitspookte.
Misschien had wat interesse in zijn zoon toen ie nog leefde wel wat geholpen.
Knevel & van de Brink kennen die vent ook niet persoonlijk, en nemen maar meteen braaf aan dat het door die duivelse jointjes komt dat dat kind zelfmoord pleegde.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat je dit soort dingen durft te zeggen terwijl je die vent niet eens persoonlijk kent. Ga je diep schamen.
Zucht... moeilijk he een gesprek volgen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:56 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Knevel & van de Brink kennen die vent ook niet persoonlijk, en nemen maar meteen braaf aan dat het door die duivelse jointjes komt dat dat kind zelfmoord pleegde.
Ik volg alleen de wenkbrauwen van Knevel, en die zeggen genoeg.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zucht... moeilijk he een gesprek volgen?
Heb je het nog aan je moeder ofzo laten zien?quote:
Nee, ik hou dit maar even onder de Fokkers, zo trots kan ik er nou ook weer niet op zijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:25 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Heb je het nog aan je moeder ofzo laten zien?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:26 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Zoiets verwachtte ik al, wat verschrikkelijk nep-sensationeel geschreven zeg
Ik vind dat ze aan bronvermelding moeten doen. Dat doen ze als ze een ander tijdschrift citeren ook. Ze hoeven niet meteen de link naar het topic te plaatsen, maar het Fokforum had best genoemd mogen worden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:31 schreef TNA het volgende:
[..]![]()
HARDE KRITIEK OP TALKSHOW
Verveelde internetters melden terloops dat ze niet zo gek op het programma zijn.
You're welcome! Ja, vanaf nu kan ook het NOS-journaal niet meer om je heenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:18 schreef ScienceFriction het volgende:
Coolthanks voor het mailtje TNA
![]()
De media nemen mij serieus...
quote:
Met dank voor de tipquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:24 schreef TNA het volgende:
[..]
You're welcome! Ja, vanaf nu kan ook het NOS-journaal niet meer om je heen
[..]![]()
![]()
Ik heb ooit stage gelopen bij de NOS... het was dus 'insider' informatie...quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:24 schreef TNA het volgende:
[..]
You're welcome! Ja, vanaf nu kan ook het NOS-journaal niet meer om je heen
[..]![]()
![]()
Graag gedaan, en idd, na 4128 keer op "Invoeren" drukken heeft 1 van je posts het tot de Party geschopt!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:26 schreef LENUS het volgende:
[..]
Met dank voor de tipAl die jaren vurig posten werpt eindelijk zijn vruchten af
![]()
Is dit niet een eigen topic waard?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:29 schreef TNA het volgende:
[..]
Graag gedaan, en idd, na 4128 keer op "Invoeren" drukken heeft 1 van je posts het tot de Party geschopt!
Raar eigenlijk. Dat zo'n blad gewoon een bloemlezing uit een Foktopic maakt en dat dan als artikel publiceert.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:35 schreef Thelonious het volgende:
Ik vind dat ze aan bronvermelding moeten doen. Dat doen ze als ze een ander tijdschrift citeren ook. Ze hoeven niet meteen de link naar het topic te plaatsen, maar het Fokforum had best genoemd mogen worden.
Wees blij dat ze tenminste een andere bron hebben gebruikt dan de Partyredactie zelfquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:39 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Raar eigenlijk. Dat zo'n blad gewoon een bloemlezing uit een Foktopic maakt en dat dan als artikel publiceert.
quote:Andries Knevel en Tijs van den Brink nemen vanavond het stokje over van Pauw & Witteman. In de eerste uitzending zijn te gast: André Rouvoet, Gerrit de Horde en Dries van Agt. Sidekick is Catherine Keijl.
André Rouvoet
Gaat de rode loper nu wel of niet uit voor de homoseksuelen? André Rouvoet over de homoseksuele politicus in de Christenunie. Vandaag kwam een speciaal ingestelde commisie met een advies over de veelbesproken homokwestie in zijn partij.
Gerrit de Horde
Voor het eerst doet Gerrit de Horde, man van het Bokito-slachtoffer, zijn verhaal op televisie. Hij was erbij toen zijn vrouw Yvonne, precies een jaar geleden, door Bokito te grazen werd genomen. Samen met zijn vrouw ging hij het afgelopen jaar door een diep dal.
Dries van Agt
Premier Balkenende overhandigde vandaag het eerste exemplaar van de biografie over Dries van Agt. Maar waarom schrapte de oud-premier een passage over koningin Juliana? De oud-premier legt het vanavond uit aan tafel bij Knevel & Van den Brink.
Hahaha, nu al?quote:Op maandag 19 mei 2008 22:54 schreef DrDentz het volgende:
ik verlang terug naar Pauw en Witteman
Ik ook dat keen gemiddeld 2 a 3 keer per week, maar dit ga ik niet vaak kijken want zijn niet vaak leuke gasten naar mijn mening.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:54 schreef DrDentz het volgende:
Ben ook benieuwd dus kijk toch effe vanavond.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Ben wel benieuwd naar de homo-discussie met Rouvoet aangezien beide EO presentatoren ook niet overlopen van progressieve geëmancipeerde standpunten zullen ze zich wel begripvol opstellen en het Rouvoet niet al te lastig maken.
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:54 schreef DrDentz het volgende:
dan gaan ze er dus op vooruit, alles beter dan die internetbagger.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:30 schreef borisz het volgende:
Vorig jaar gingen ze internetfilmpjes laten zien, nu gaan ze Euronews nadoen.
Dat is waarquote:Op maandag 19 mei 2008 23:31 schreef Wup het volgende:
[..]
dan gaan ze er dus op vooruit, alles beter dan die internetbagger.
Vergeet principieel en christelijke organisatie nietquote:Op maandag 19 mei 2008 23:29 schreef Arcee het volgende:
Even een samenvatting voor de mensen die Rouvoet gemist hebben: "...de commissie, de commissie, bla bla bla, de commissie, de commissie, de commissie, bla bla bla bla bla bla, de commissie, de commissie, de commissie..."
neuh, wat een onsamenhangend geklets was dat. Ik weet niet of dat aan van Agt lag.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:42 schreef maril het volgende:
Van Agt is vanavond ook niet zo in goede doen.
Wat nu met Inez Weski jaquote:Op maandag 19 mei 2008 23:40 schreef DrDentz het volgende:
Er was vorig jaar zomer toch ook zo'n leuk discussieprogramma rond etenstijd met een gothic-advocate? Met internetfilmpjes?
quote:Op maandag 19 mei 2008 23:39 schreef Wup het volgende:
recente voorbeelden. Marijnissen in 1997.
oja.. Wat Nu.. daar switches ze ongeveer na elke 5 minuten naar een ander onderwerp + internetfilmpje.. Wat Nu moet terugquote:
Je viel me ook op, vooral vergeleken met tafel van P&W maar die hebben soms ook wel veel gasten en ook natuurlijk wel handig als er Joran figuren zijnquote:Op maandag 19 mei 2008 23:32 schreef Wup het volgende:
wat een klein tafeltje trouwens
Ja he. De reli's altijd over hun comissies.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:25 schreef Arcee het volgende:
Commissie, gesprek, commissie, gesprek. Hou toch op, man. Wat een krom religelul.![]()
Leidt je dit af uit wat hij gezegd heeft of wat je vooroordelen je ingeven?quote:Op maandag 19 mei 2008 23:25 schreef Arcee het volgende:
Je achterban wil geen homo's, Rouvoet, en jij net zo min.
Inderdaad.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:35 schreef MrX1982 het volgende:
Vergeet principieel en christelijke organisatie niet.
Wat een lafaard die Rouvoet. Beetje om de hete brei heen draaien.
Hoezo nou weer altijd?:')quote:Op maandag 19 mei 2008 23:52 schreef koningdavid het volgende:
Ja he. De reli's altijd over hun comissies.
Uit wat hij niet gezegd heeft en niet durfde te zeggen, waar-ie al maanden om heen draait.:')quote:Leidt je dit af uit wat hij gezegd heeft of wat je vooroordelen je ingeven?
Ik vond het best helder wat hij zei, hij heeft het ook meerdere keren herhaald. Maar omdat hij niet zei wat jij blijkbaar wilde dat hij zei, namelijk: 'homo's zijn fout', is het allemaal wat lastiger toe te passen in een bevooroordeeld wereldbeeld als de jouwe.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:55 schreef Arcee het volgende:
Uit wat hij niet gezegd heeft en niet durfde te zeggen, waar-ie al maanden om heen draait.:')
Dat is een understatement.:')quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:00 schreef koningdavid het volgende:
Ik vond het best helder wat hij zei, hij heeft het ook meerdere keren herhaald.
Oh, ik kan wel gaan slapen, koningdavid neemt het van mij over en verkondigt mijn mening.:')quote:Maar omdat hij niet zei wat jij blijkbaar wilde dat hij zei, namelijk: 'homo's zijn fout', is het allemaal wat lastiger toe te passen in een bevooroordeeld wereldbeeld als de jouwe.
Was vrij duidelijk uit je reacties. Je trok je conclusies niet n.a.v. wat Rouvoet zei maar n.a.v. wat je dacht of vindt dat hij moet zeggen. Dat noem ik bevooroordeeld.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is een understatement.:')
[..]
Oh, ik kan wel gaan slapen, koningdavid neemt het van mij over en verkondigt mijn mening.:')
Bevooroordeeld wereldbeeld.:')
Absoluut een letterlijk Knevel-moment. Ik kijk al nooit naar zijn programma's omdat hij zichzelf nóg belangrijker vindt dan de gasten. Hoe hij Keijl de mond snoerde was vrij genant. Verder vond ik Rouvoet enigszins begrijpelijk want hij wil volgens mij wel wat betreft homo's maar die achterban (die neigt naar de SGP dus rivalen), vooral in de biblebelt, moet nog een generatie verder ontwikkelen voordat ze iets anders over homo's gaan denken, een cultuuromslag van hier tot Tokio. Dat van Agt mooie Bougondisch taal bezigt weten we nu wel, hou nou maar eens op met dat geijdeltuit, en ga nog maar eens nadenken over Keijl's vraag wat er opgeofferd is in zijn carrière, behalve dat hij geen gouverneur werd van Limburg, dat hij jammerlijk gefaald heeft (was te zien in Andere Tijden) als CvdK van N-Brabant werd handig omzeild. En de Palestijnse kwestie was zeker te pijnlijk voor KVDB...En dat die vrouw qua Bokito wél schadevergoeding heeft gekregen is bekend hoor heren, alleen het bedrag niet, dus echtgenoot draaide er ook omheen. Anyway, persoonlijk vind ik het verschil weer erg groot in vergelijking met P&W, ik kijk alleen eenvandaag..uh Netwerk eigenlijk, voor de rest mijd ik de EO, sjucht.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Keijl: Dat snap ik niet hoor, kun je dat even uitleggen?
Knevel: Nee, dat kost veel te veel tijd.
Keijl: O.
Vooroordelen ftw.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:49 schreef Suko het volgende:
En de Palestijnse kwestie was zeker te pijnlijk voor KVDB...
Ik bedoel nav 60jr bestaan van Israël, iets wat heel anders is 'gevierd' door de Palestijnen, maar mogelijk was daar de tijd niet voor en de aanleiding voor zijn aanwezigheid was tenslotte het boek. Vanavond over o.a. het Eurovisie songfestival, een tot (bijna) homo-event verworden gebeurtenis...pikant wel voor de EO.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vooroordelen ftw.
Hebben ze bij de vorige serie KVDB uitgebreid behandeld met Van Agt.
True, die over Engeland en Schotland gezien, prachtig, maar dat had net zo goed bij de AVRO gekund, is een neutraal programma, gelukkig.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:25 schreef Suko het volgende:
[..]
[quote]Op dinsdag 20 mei 2008 10:36 schreef borisz het volgende:
Enig leuke tv programma van de EO is Rail Away
Scherp!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:34 schreef Mainport het volgende:
Knevel draagt hetzelfde hemd als een jaar geleden in de OP.
Dat is zeker niet slecht, P&W hadden vorige week maandag zo'n 1 miljoen kijkers.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:49 schreef Loohcs het volgende:
880.000 kijkers hoor ik net op de radio.
quote:De talkshow 'Knevel & Van den Brink begint vanavond om 23.15 uur, met sidekick Annemarie Postma.
Hind
Zal zangeres Hind namens Nederland in de finale van het Eurovisie Songefestival mogen optreden? We weten het vanavond, na de eerste halve finale. Hind treedt op met haar lies 'Your heart belongs to me'. Aansluitend op deze halve finale blikken Knevel & Van den Brink terug op het optreden en spreken haar live vanuit Belgrado.
Songfestival-kenner Cornald Maas geeft ook vanuit Belgrado reactie en commentaar. Edsilia Rombley deed twee keer mee namens Nederland en neemt in de uitzending de deelnemers van de halve finale onder de loep.
Paul Rosenmöller
Afgelopen weekend kwam Paul Rosenmöller terug van een expeditie door China. Voor de IKON maakt hij een serie afleveringen over dit land, dat in de aanloop naar de Olympische Spelen zo zwaar getroffen is door een aardbeving.
Natasja van der Stelt
De politie heeft een verdachte in de Puttense moordzaak aangehouden. Het gaat om een 33-jarige man uit Delft, wiens dna overeenkomt met het spermamonster dat in 1994 werd gevonden op het slachtoffer, Christel Ambrosius. In de tijd van de moord woonde de verdachte in Putten. Een gesprek met Natasja van der Stelt, vriendin van Christel Ambrosius.
Henk Spaan
Op de eerste dag dat de Oranjeploeg onder leiding van bondscoach Marco van Basten bij elkaar komt, peilt Henk Spaan de Oranjekoorst onder spelers en publiek.
Hij mag weer overal zijn ego laten zienquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
Eens kijken hoe zelfgenoegzaam Peter de Vries erbij zit
dat was de dealquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
De eerste paar vragen zijn niet voor de ex-verdachten, maar voor De Vries. Die is belangrijker
Kom nou toch, het zal jouw vriend of vriendin maar zijn die wordt afgeslacht.quote:
zou ik me niet zo onbeschoft gedragen tegen twee mannen die ik veertien jaar lang onterecht als daders bestempeld hebquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kom nou toch, het zal jouw vriend of vriendin maar zijn die wordt afgeslacht.
ja, maar de nu opgepakte verdachte kwam in zijn 345 uitzendingen nergens voorquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:31 schreef Suko het volgende:
Ik vind het wel terecht dat Peter (commissaris Blaauw ook trouwens) die eer voor z'n werk krijgt. Tot aan vervelens toe heeft hij de zaak onder de aandacht gebracht en uiteindelijk met sukses, dat is toch knap.
Meen je dat? Ik vind ze echt ergelijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:34 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
goede toevoeging die annemarie postma
Ja, die vragen we nog eens terug. Iedere week, bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:34 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
goede toevoeging die annemarie postma
Hij heeft vaak genoeg mensen ter sprake gebracht waaronder ene F. Lopez, zie mijn post in dit topic.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja, maar de nu opgepakte verdachte kwam in zijn 345 uitzendingen nergens voor
Is Putten niet zo'n streng gereformeerde zwartekousen gemeentequote:
Okèquote:
Minder dan Peter r.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:41 schreef Wup het volgende:
wat een rare uitzending
wat krijgt die dramaqueen vriendin veel aandacht
Wat ontzettend zuur en hard voor die 2 onschuldige mannen + familie dat die muts (ja natuurlijk is het dramatisch dat ze haar vriendin verloor) zo lomp en bot tegen die mannen doet.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:41 schreef Suko het volgende:
Beetje wrang dat die Stelt toch een boek(je) wil verkopen, heb het niet zo op haar.
Die mannen zitten er niet mee, die hebben wel wat belangrijkers aan hun hoofd.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat ontzettend zuur en hard voor die 2 onschuldige mannen + familie dat die muts (ja natuurlijk is het dramatisch dat ze haar vriendin verloor) zo lomp en bot tegen die mannen doet.
Na 14 jaar kun je die mensen toch wel recht in de ogen kijken en zeggen dat je het voor hun ook heel rot vond achteraf die dramatisch tijd
Het zou voor mij voelen als nog een extra trap na, je moet je eens voorstellen als je 14 jaar met de nek wordt aangekeken terwijl je onschuldig bent.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:50 schreef Wup het volgende:
[..]
Die mannen zitten er niet mee, die hebben wel wat belangrijkers aan hun hoofd.
zo streng is het ook niet (kom er vandaan). die vriendin is gewoon de shock nog niet te boven, en dat snap ik ook welquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is Putten niet zo'n streng gereformeerde zwartekousen gemeenteZo komt zij namelijk wel op me over...
Ik begrijp je wel hoor, maar ze is maar een vriendin .quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Het zou voor mij voelen als nog een extra trap na, je moet je eens voorstellen als je 14 jaar met de nek wordt aangekeken terwijl je onschuldig bent.
Maar goed, het gevoel bij die mannen zal overheersen dat ze nu eindelijk verder kunnen met hun leven
(ik wil dan totaal niet die dramatische moord in discrediet brengen, dat is het ergste uiteindelijk)
dat dacht ik ook jaquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
"Heb je ervoor gebeden?"
We zijn er weer
LOL, en ook nog zo een enthousiaste respons:)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
"Heb je ervoor gebeden?"
We zijn er weer
Een relikous?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:16 schreef djnospinzone het volgende:
Viel te verwachten dat die relikous van een koningdavid in dit topic te vinden is.
wat een kut idee van de EO, hoe zou het bedacht zijn?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:59 schreef DrDentz het volgende:
kan iemand hier even een smsje sturen naar andries knevel zodat we weten wie er morgen te gast zijn
kan me ook echt niet voorstellen dat iemand een SMS gaat sturenquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:08 schreef men_in_red het volgende:
[..]
wat een kut idee van de EO, hoe zou het bedacht zijn?
"Oh we moeten er nog iets hips in stoppen voor de jongeren!" "SMS!! "
aan haar houding af te lezen vond ze meer dat de mannen een excuus aan haar moesten aanbiedenquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:30 schreef Apache4U het volgende:
Ik heb me zitten ergeren aan die vriendin.
"Nee, ik schrijf het boekje niet vanwege het geld, maar om alles van me af te schrijven"
Nou, denk ik dan, je hoeft het niet te publiceren hoor.
A-sociaal ook dat ze die mannen niet fatsoenlijk kon aankijken en/of een excuus kon aanbieden voor het valselijk beschuldigen. Dat je dat met tegenzin doet begrijp ik, maar een excuus zou toch wel op z'n plaats zijn lijkt me. Dat is namelijk het eerste wat ik zou doen als blijkt dat ik het al die tijd mis heb gehad. Dit leek me een gevalletje eigenwijsheid ten top.
Maar goed..ze zit morgen weer lekker op de tennisbaan... ook mooi.
ben het grotendeels eens, al moet ik zeggen dat een excuses ook weer niet nodig was, maar in ieder geval een blijk van medeleven en begrip voor die 2 mannen (en zeker de vrouwen van die mannen)quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:30 schreef Apache4U het volgende:
"Nee, ik schrijf het boekje niet vanwege het geld, maar om alles van me af te schrijven"
A-sociaal ook dat ze die mannen niet fatsoenlijk kon aankijken en/of een excuus kon aanbieden voor het valselijk beschuldigen. Dat je dat met tegenzin doet begrijp ik, maar een excuus zou toch wel op z'n plaats zijn lijkt me. Dat is namelijk het eerste wat ik zou doen als blijkt dat ik het al die tijd mis heb gehad. Dit leek me een gevalletje eigenwijsheid ten top.
Dat vond ik nog het ergste een van die vrouwen deed een poging tot toenadering en ze keek die vrouw niet eens aan.sorry ik kan er geen begrip voor opbrengen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ben het grotendeels eens, al moet ik zeggen dat een excuses ook weer niet nodig was, maar in ieder geval een blijk van medeleven en begrip voor die 2 mannen (en zeker de vrouwen van die mannen)
Ik vraag me ook af wat voor leven zij zelf heeft. In Nova was ze te zien met man en kinderen en zei ze dat de hele kwestie haar al veertien jaar dag in dag uit bezig hieldquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:58 schreef maril het volgende:
[..]
Dat vond ik nog het ergste een van die vrouwen deed een poging tot toenadering en ze keek die vrouw niet eens aan.sorry ik kan er geen begrip voor opbrengen.
puur door de spraakmakende zaak...quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:29 schreef borisz het volgende:
1.128.000 kijkers voor de hallelujah'ers gister.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:30 schreef Apache4U het volgende:
Misschien is dat laatste nog wel erger dan dat je een vriend(in) verliest.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:52 schreef -0- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Dat boek zou ze ook uit de handel moeten halen overigens, die 2 mannen worden daarin wel keihard als daders beschuldigd, terwijl ze gewoon onschuldig zijn.
Op een gegeven moment werd ze nog pissig ook op 1 van die vrouwen die vertelde dat hun hele leven ook op zijn kop stond, toen werd het echt zo iets als: Ja maaar wat wij hebben meegemaakt is veel erger.
Die 2 mannen en hun familie zijn ook 14 jaar lang van hun leven kwijt en aangekeken als moordenaars.
quote:'Knevel & Van den Brink' begint vanavond om 23.05 uur. De gasten zijn: Wouter Bos, Frederique van der Wal en Charles Groenhuijsen.
Het gaat goed met Nederland is de boodschap op woensdag, gehaktdag. De dag waarop het kabinet zich financieel verantwoordt tegenover de Tweede Kamer. Maar Nederlanders willen helemaal niet zien dat het goed gaat. Nederlanders zeuren en zijn ontevreden. En die ontevredenheid zal alleen nog maar oplopen door impopulaire maatregelen, kondigt Bos aan.
Voormalig topmodel Frederique van der Wal ontvangt morgen de Lifetime Achievement Award.
Charles Groenhuijsen wordt geschiedenisleraar. Voor de publieke omroep maakt hij een televisieserie over het verleden van Nederland.
Journaliste Myrthe Hilkens schuift aan als sidekic
Nee, dat deed Rouvoet zelf, die draaide er om heen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:09 schreef koningdavid het volgende:
Was vrij duidelijk uit je reacties. Je trok je conclusies niet n.a.v. wat Rouvoet zei maar n.a.v. wat je dacht of vindt dat hij moet zeggen. Dat noem ik bevooroordeeld.
Bespaar je de 20 cent. Dit zijn de gasten van vandaag:quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:59 schreef DrDentz het volgende:
kan iemand hier even een smsje sturen naar andries knevel zodat we weten wie er morgen te gast zijn
quote:Talkshow waarin Andries Knevel en Tijs van den Brink gasten uit de politiek, showbizz, cultuur en sport ontvangen. Opinieleiders én gangmakers geven een duidelijke mening over de discussies van vandaag. Samen voeren zij hét gesprek van de dag. Van Wilders tot Gordon, van wanhoop tot euforie, van alledaags tot absurd. Naast het nieuws uit de kranten, radio, televisie en internet is er ook aandacht voor de meest opvallende filmpjes van dit moment. Journalist Myrthe Hilkens schuift aan als sidekick. Gasten: -Wouter Bos over Gehaktdag, de financiële verantwoordingsdag van dit kabinet. -Voormalig topmodel Frederique van der Wal ontvangt donderdag de LifeTime Achievement Award. -Charles Groenhuijsen wordt geschiedenisleraar. Voor de publieke omroep maakt hij een televisieserie over Het Verleden van Nederland. Presentatie: Andries Knevel en Tijs van den Brink.
Klopt ten dele. W.b. homo's zijn hij dat homo's van harte welkom zijn bij de ChristenUnie en dat dit altijd al zo geweest is. Jij legde echter de woorden in zijn mond dat 'homo's niet welkom zijn bij de CU', dat lijkt mij niet terecht.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, dat deed Rouvoet zelf, die draaide er om heen.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:00 schreef Arcee het volgende:
Overigens verwees ik laatst nog naar een post van jou om op de mogelijke bevooroordeling van iemand te wijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |