Ja.quote:
Knevel is wel leuker als hij het niet met zijn gast eens is. Ik vind die oh-het-is-elf-uur-laat-ik-het-vooral-gezellig-houden Knevel helemaal niets. Een beetje tegengas tegen een gast die zelf ook stevig uit de hoek komt, is veel interessanter.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:49 schreef Arcee het volgende:
Whehe, nog even een Paul Witteman-achtig verongelijkt bekkie van Knevel na het gesprek met Frissen.
vergeet ze niet te neuken in hun kontgat. zo blijven ze maagd.........quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:01 schreef tong80 het volgende:
Die moslima ziet er geil uit. Die draagt vast een stringetje.
Je kent hem persoonlijk?quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:40 schreef Killer_Mom het volgende:
die knevel is een griezel. achterbaks en stiekem.
Zo te zien doet ze zelf ook bar weinig aan sport tegenwoordig.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:43 schreef tong80 het volgende:
Schandalig hoe Terpstra lulde over het herinvoeren van Gym en sport op scholen. Ze was er verdomme zelf verantwoordelijk voor met haar kut partij dat het werd afgeschaft.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:28 schreef Super7fighter het volgende:
Van agt, wat een held.![]()
Hoe hij Knevel voor paal zette, toen hij, de pro-Israelische christenfundamentalist, suggestieve en maniuplerende vragen stelde. Hij werd echt vernederd door de welbespraakte oud-premier, toen Knevel zijn eigen propaganda en agenda wilde doordrukken. Daar zat ie dan met een open mond vol tanden, nergens was dat zefgenoegzame gezicht te bekennen, nergens was die arrogante houding, het mianchtende lachje, en de minzame toon te bekennen. Ook het wapperen van de handjes was door de schrik niet meer te zien bij Knevel. Moge er vele van Agts komen, om Knevel en Brink naar een hoger journalistiek niveau te tillen.
Je mag toch geen onwaarheden verkondigen als journalist?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Je weet dat als Knevel het volledig eens zou zijn met Van Agt het interview weinig journalistiek zou zijn, he?
Ach, Knevel heeft overduidelijk zijn voorkeur (Israël). Van Agt ook (Palestina).quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:18 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Je mag toch geen onwaarheden verkondigen als journalist?
Zoals die vraag van knevel over die zogenaamde concessies van de Israeli's aan de Palestijnen in 2001. Toen viel Knevel lelijk door de mand en lachte hij uit schaamte, toen van Agt droog opmerkte dat hij bekend was met de inhoud van die Israelische "vredesvoorstellen" van a tot z. Daar is Knevel willens en wetens niet verder op ingehaakt, omdat hij al ontmaskerd en vernederd was als een smerige propagandist voor de Israelische zaak.
Verder een leuk programma, toch?
Aboutaleb: We gaan niet sleutelen aan de lengte van de WW.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:18 schreef BVO het volgende:
Wat een non-argumenten toch weer van die rokers.
Gelukkig is Miryanna er.
van mij mag zij het hele programma overnemenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:18 schreef BVO het volgende:
Wat een non-argumenten toch weer van die rokers.
Gelukkig is Miryanna er.
Ik moest ook hard lachen toen ik dat hoordequote:Op woensdag 6 juni 2007 23:40 schreef Wup het volgende:
Schiffmacher: "De oorsprong, daar heeft het christendom veel mee te maken."
van den Brink: "Wat? Wij??"
ik kan ook heel slecht tegen deze discussie.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:19 schreef Thelonious het volgende:
Wat een belachelijke behandeling van dit onderwerp. Het komt door de drugs, wat gaat u er aan doen, minister Rouvoet?![]()
Die vent wist niet eens wat zijn zoon uitspookte.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:20 schreef Wup het volgende:
[..]
ik kan ook heel slecht tegen deze discussie.
pa Felix klets maar wat uit zn nek en iedereen gaat er vrolijk in mee.
haha die arme man heeft nog geen woord gezegd.zal wel een navelstaarder zijn:)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:26 schreef Thelonious het volgende:
Een egyptoloog die schatten heeft opgegraven.
Miryanna van Reeden is een verademing tussen Knevel & van den Brinkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:27 schreef Tangarine het volgende:
Kan niet wacht tot P&W weer terug zijn, stuk intelligentere interviews, en niet zo'n doos als een Georgina...
Toch hoop ik dat daar ook wat meer discussie aan tafel zal zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:27 schreef Tangarine het volgende:
Kan niet wacht tot P&W weer terug zijn, stuk intelligentere interviews, en niet zo'n doos als een Georgina...
Ze kan toch ook bij DWDD ofzo.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Toch hoop ik dat daar ook wat meer discussie aan tafel zal zijn.
En dat Miryanna af en toe mag aanschuiven.
Dat je dit soort dingen durft te zeggen terwijl je die vent niet eens persoonlijk kent. Ga je diep schamen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:21 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Die vent wist niet eens wat zijn zoon uitspookte.
Misschien had wat interesse in zijn zoon toen ie nog leefde wel wat geholpen.
Knevel & van de Brink kennen die vent ook niet persoonlijk, en nemen maar meteen braaf aan dat het door die duivelse jointjes komt dat dat kind zelfmoord pleegde.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat je dit soort dingen durft te zeggen terwijl je die vent niet eens persoonlijk kent. Ga je diep schamen.
Zucht... moeilijk he een gesprek volgen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:56 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Knevel & van de Brink kennen die vent ook niet persoonlijk, en nemen maar meteen braaf aan dat het door die duivelse jointjes komt dat dat kind zelfmoord pleegde.
Ik volg alleen de wenkbrauwen van Knevel, en die zeggen genoeg.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zucht... moeilijk he een gesprek volgen?
Heb je het nog aan je moeder ofzo laten zien?quote:
Nee, ik hou dit maar even onder de Fokkers, zo trots kan ik er nou ook weer niet op zijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:25 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Heb je het nog aan je moeder ofzo laten zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |