Het eerste gedichtje vond ik wel aardig eigenlijk.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De kampioen SMS'en klinkt al even dom als ze schrijft ...
quote:b&iw! srry dak 2L8 b&: b& mt mn nwe gbrde trui Rgns 8ter blyvn Hkn:
mst ds 1st nr Oma, om 'm te ltn mkn!
Ben ik weer! Sorry dat ik te laat (to late) ben: ben met mijn nieuwe gebreide trui ergens achter blijven haken. Moest dus eerst naar oma, om hem te laten maken.
Precies, eerst het antwoord eigenlijk al geven en daarna na vragen. '' Jah dat heeft u al gezegd "quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:10 schreef tong80 het volgende:
Schandalig slechte interviewers.Hebben nergens verstand van en stellen voortdurend de verkeerde vragen.
Lijkt me logisch dat het "EO-tintje" naar voren komt? Net zoals bij elk Vara programma het Vara tintje naar voren komt, en bij elk BNN programma het BNN-tintje.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:32 schreef pekel het volgende:
Mijn God van den Brink. Heerlijke kutvraagstelling van die flapdrol, proberen Drillich & BNN onderuit te halen op elke manier. Komt het 'EO-tintje' toch nog terug in het programma.
Ok, heb het misschien niet goed verwoord. Ik bedoelde meer het toontje van jullie zijn allemaal ontfatsoenlijke mensen en wij beslissen de normen waarover geen discussie bestaat-tintje.quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat het "EO-tintje" naar voren komt? Net zoals bij elk Vara programma het Vara tintje naar voren komt, en bij elk BNN programma het BNN-tintje.![]()
Als ik mij dat weet te herinneren hadden die twee dat zeker moeten doen, of de redactie, een blunder wat bv Paul Wittebol niet zo gauw was overkomen, die is best goed ingelezen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:26 schreef Suko het volgende:
Discussie over dat Marokko namen voorschrijft die men te zien krijgt bij aangifte van een geboorte op het gemeentehuis, oud nieuws mensen en foei voor Knevel en v/d Brink, die stom verbaasd reageren: Kamer tegen namenlijsten allochtonen bij gemeente. Gepubliceerd: zondag 30 januari 2005
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:47 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Hebben jullie ook steeds nachtmerries van die ogen van Evil Knevel?
ow wat raar... ik vind hem enorm tegenvallenquote:
in opzet misschien maar dan blijft het dan bij.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:36 schreef BVO het volgende:
Toch vind ik K&vdB in opzet vele malen leuker dan P&W. Veel meer een open tafel, af en toe best leuke discussies. Komt mede door de tafelopzet, maar toch ook door die sidechicks (waarvan ik vooral Daphne enMIrayanna
heel goed te pruimen vind).
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:56 schreef ScienceFriction het volgende:
Evil Knevel is alles al over gezegd denk ik, maar die VD Brink.... WAT een lul is dat zeg. Zijn ongelooflijk suggestieve manier van interviewen irriteerde me op de radio al, maar met z'n evangelische rotkop erbij is het 10 keer zo erg...
"Ze noemen u erg dwangmatig... wat vindt u daar nou van?"
Of alleen maar gesloten vragen: "U bent nogal een man die niet erg geliefd is door zijn personeel he?"
Kutvolk, opzouten.
wat een overdosis donoronderwerp.. hulde aan BNN hoor maar te veel is teveel....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:15 schreef tong80 het volgende:
De moeder van Nigel de Jong. Meer blond vind je ze niet
Ik was verbaasd over het geduld van Zwagerman. Dat hij toch vrij rustig probeerde zijn verhaal te brengen. Ik werd echt gek van van den Brink. Toen hij voor de derde keer riep "waarom stem je dan niet op hem????!!!! [ Rouvoet die een compliment kreeg van Zwagerman] ben ik afgehaakt. Wat was die kerel irritant gisteren zeg.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:41 schreef Suko het volgende:
Zwafgerman verhaal.
Zal mij benieuwen of Woutertje Bos vanavond nog zal reageren én of K&B er toe doen vragen zullen stellen, áls ik ga kijken, want ik blijf die twee steeds meer irritant vinden.
Inderdaad, dat was echt afzien. Maar gelukkig kon Zwagerman wel z'n betoog kwijt, een teken aan de wand dat een schrijver (niet eens politicoloog) deels gelijk krijgt van Bos, wat een blamage eigenlijk...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:26 schreef Wup het volgende:
[..]
Ik was verbaasd over het geduld van Zwagerman. Dat hij toch vrij rustig probeerde zijn verhaal te brengen. Ik werd echt gek van van den Brink. Toen hij voor de derde keer riep "waarom stem je dan niet op hem????!!!! [ Rouvoet die een compliment kreeg van Zwagerman] ben ik afgehaakt. Wat was die kerel irritant gisteren zeg.
Heb ik gelukkig niet gezien, heb een bloedhekel aan dat nietszeggende mens, die het onderwijs zware slagen heeft toegebracht, hopelijk komt dat ook nog naar voren in de te houden parlementaire enquête.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:35 schreef Wup het volgende:
het prive leven van een minister interesseert me werkelijkwaar helemaal helemaal niets.
maar van den Brink kan geen genoeg krijgen van die onbenullige vragen.
gisteren met van der Hoeven ook al. Dat hele gesprek met haar ging echt nergens over. Wat kwam dat mens daar eigenlijk doen.
Ze stellen samen geen vragen. Ja vantevoren op een briefje. Maar ergens op in gaan kunnen ze niet. De moeder van een interntaional zit er. Maar ja ze hebbenj geen ide wie Niogel de Jong is dus laten ze het maar rustenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:43 schreef ScienceFriction het volgende:
VD Brink heeft heel erg de neiging om een vraag te blijven stellen als een gast nog aan het woord is. Dat is niet interviewen, dat is gewoon willen praten en het gesprek in een bepaalde richting dwingen.
Stakker. Ze weten wel degelijk wie Nigel de Jong is, daarom brachten ze het ook vaak ter sprake. Van den Brink wist zelfs te melden dat hij ex-Ajacied is en nu bij HSV speelde. Bovendien is Knevel ook een voetballiefhebber. Heb je wel gekeken?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze stellen samen geen vragen. Ja vantevoren op een briefje. Maar ergens op in gaan kunnen ze niet. De moeder van een interntaional zit er. Maar ja ze hebbenj geen ide wie Niogel de Jong is dus laten ze het maar rusten
Ik heb al tijden een hekel aan VD Brink, vanaf z'n radiotijd al. Hij is gewoon een slechte interviewer die z'n gast naar bepaalde antwoorden dwingt en als hij dat antwoord met die vraag niet krijgt dan stelt hij A) dezelfde vraag nog eens, of B) een nieuwe vraag met dezelfde strekking en het liest stelt hij de vraag als de gast nog aan het woord is.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:10 schreef koningdavid het volgende:
De kritiek hier is zo makkelijk. "Oh, ze gaan nergens op in..." dat doen ze vrijwel alleen maar! "Van den Brink is niet zo knap als Jeroen Pauw, oh ik kan het niet aanzien"...Please... "Oh, wat is het toch EO, ze hebben het over het geloof!"
Ik wil liever wat meer P&W zien dan Knevel. Laat ze het dus maar uit eigen zak betalen indien ze door willen gaan met hun bekeringswerk.quote:EO wil nieuwe serie shows Knevel & Van den Brink
HILVERSUM (ANP) - De Evangelische Omroep wil, aangemoedigd door recente kijkcijfers, volgend jaar opnieuw een serie talkshows van het duo Andries Knevel en Tijs Van den Brink op de televisie brengen. Dat liet de omroep zaterdag weten.
Hoewel de huidige reeks werd bekostigd uit eigen middelen, heeft de omroep voor volgend jaar een verzoek bij de publieke omroep ingediend om geld beschikbaar te stellen voor het programma.
De talkshow trekt vele honderdduizenden kijkers. Zo keken er vrijdag 765.000 mensen naar het programma. ,,We hebben laten zien dat we net als Pauw & Witteman in staat zijn een talkshow te maken waar veel mensen naar kijken'', aldus een woordvoerder van de omroep.
De VARA had dit jaar slechts geld voor dertig weken Pauw & Witteman waardoor er een aantal weken overbleef zonder een op actualiteiten gerichte talkshow. De EO dook in dat gat door met Knevel & Van den Brink te komen. In tegenstelling tot Pauw & Witteman, waar de VARA geld voor krijgt van de publieke omroep, betaalt EO zijn talkshow grotendeels uit eigen zak. Nu blijkt dat de show veel kijkers trekt, wil de omroep voor volgend jaar ook aanspraak op geld van de publieke omroep maken.
Inderdaad, K&VdB ontwijken bewust reliopmerkingen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:32 schreef milagro het volgende:
Ik vind juist dat ze hun eigen achtergrond, geloofsovertuiging keurig op de achtergrond houden.
Dat zal hen ook wel verteld zijn dat te doen, het is immers geen EO publiek enkel dat kijkt.
Maar het kunnen is een tweede, en voor een stel rabiate refo'svind ik hun persoonlijke opvattingen niet hinderlijk doorschijnen in de conversatie.
Inderdaad.quote:Je merkt het wel, zo af en toe, maar altijd nog stukken minder dan de politieke voorkeuren van Pauw & witteman, hun vermeende morele gelijk druipt er vaker en sterker vanaf dan het refo sausje van deze 2 heren.
Je verwoordt exact mijn gedachten over dit programmaquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het programma niet zo slecht vind als ik vooraf had verwacht. Het is bij vlagen onderhoudend, maar regelmatig krijg ik toch weer de kriebels van dat EO-stempel dat als een zwaard van Damocles boven dat programma hangt.
Cadeautje? EO wil nieuwe serie Knevel & Van den Brink Ach, iedereen heeft weer zo z'n eigen mening, moet kunnen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:20 schreef koningdavid het volgende:
Van mij mogen ze juist meer het geloof betrekken in het programma. Ze zijn de EO niet Pauw en Witteman.
Maar ik zal een van de weinigen zijn denk ik.![]()
niet geheel ontopic maar wat is het verschil?quote:Hoewel de huidige reeks werd bekostigd uit eigen middelen, heeft de omroep voor volgend jaar een verzoek bij de publieke omroep ingediend om geld beschikbaar te stellen voor het programma.
quote:
Voordeel van het onderwerp sport op scholen is wel dat de hele tafel erover mee kan praten. Dat levert wel een leuk geanimeerd gesprek op. Nieuwe inzichten krijg je niet te horen, maar het is wel een gezellig "Praatprogramma".quote:Op maandag 4 juni 2007 23:18 schreef Wup het volgende:
mja het tweede deel van zn verhaal werd een beetje raar.
en nu Terpstra weer met haar eeuwige verhaaltje
da's nou juist een beetje het probleem. Niet zo zeer dat de tafel meedoet, integendeel eigenlijk, maar wel dat het allemaal zo oppervlakkig mogelijk gehouden wordt. En Van den Brink is zo voorspelbaar met zijn vragen.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:33 schreef ijsbrekertje het volgende:
Voordeel van het onderwerp sport op scholen is wel dat de hele tafel erover mee kan praten. Dat levert wel een leuk geanimeerd gesprek op. Nieuwe inzichten krijg je niet te horen, maar het is wel een gezellig "Praatprogramma".
In Wat Heet vertelde schrijver Ilja Leonard Pfeiffer dat hij was afgebeld door K&vdB omdat hij teveel "high culture" was. Hij moest er dan ook smakelijk om lachen om te zien, wie er wel in het programma kwamen en dus niet "High culture" waren.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:37 schreef Wup het volgende:
da's nou juist een beetje het probleem. Niet zo zeer dat de tafel meedoet, integendeel eigenlijk, maar wel dat het allemaal zo oppervlakkig mogelijk gehouden wordt. En Van den Brink is zo voorspelbaar met zijn vragen.
Hij zat ze gewoon te stangen! Super!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:39 schreef Mainport het volgende:
Volgens mij ergert Pierre zich dood aan die domme vragen.
Hij moet zich gewoon aan de gegeven kaartjes of de autocue houden zoals hij bij Netwerk doet.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:36 schreef Mainport het volgende:
Wat een domme vragen stelt die Tijs.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:48 schreef ijsbrekertje het volgende:
Wat een held is die Paul Frissen
Een prachtige beschouwing over de betutteling van de overheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |