Nou, inderdaad. Er zit volgens mij binnen in haar een diepgewortelde haat tegen blanken (uh... nee ik zeg liever witten, zei ze). Wat wil ze nou? Liever geen slavernij gehad ooit? Prima, maar dan verloochent ze wel ook haar eigen geschiedenis. Dan was er nooit Suriname geweest en had ze hier nooit rondgelopen in Nederland.quote:
Ik vind van den Brink zwaar tegenvallen als interviewer.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:08 schreef The_Art_Of_Dreaming het volgende:
Vaktechnisch gezien doen ze het beduidend minder dan P&W.
Of eigenlijk.... ze zijn best wel slecht. Ze luisteren niet echt naar de gasten, zo irritant is dat. En echt goede vragen stellen ze niet (nja heel soms dan vd Brink).
Maar goed ik kijk het wel altijd, dus het programma heeft wel iets...
Voor op een tegeltje of zo...quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:31 schreef Wup het volgende:
voor de geschiedschrijving heeft hij inzicht gegeven in zijn gedachtengoed........ toe maar
Basketbal is toch iets te Amerikaans dacht ik, dus zou hij dat verplicht moeten doen...eigenlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:34 schreef Toad het volgende:
Interessante vragen hoor.
Kijkt Mohammed B. TV?
Doet 'ie aan basketbal?
Hoe weet je dat nou? Te zien: vanaf 10 mei.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:39 schreef Toad het volgende:
Trouwens voor degenen die de Nederlandse versie van Interview goed vonden moet ook echt naar de Amerikaanse versie. Goede film!
Er is een heel erg mooi festival in Zeeland en dat heet Film by the Sea. En die krijgen het bijna iedere week voor elkaar om een mooie voorpremiere te regelen van een bijzondere film. In september hebben ze altijd een twee wekelijks festival.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:41 schreef Suko het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Te zien: vanaf 10 mei.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |