abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 9 mei 2007 @ 00:36:00 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_49168828
Pauw & Witteman gaan vanaf deze week op een welverdiende vakantie. Vanaf maandag vullen Knevel & Van den Brink dus hun uurtjes opvullen.

Eerst was er al sprake dat ze dit vanaf januari zouden gaan doen, maar vanwege het succes van Pauw & Witteman stemde de EO ermee in dat de Vara ook in die periode verder zou gaan. Nu komt het er dus echt van en kan het duo Knevel & Van den Brink gaan bewijzen of ze net zo'n goed programma kunnen neerzetten.

Ze hebben elke dag een soort Jan Mulder de Onrustige naast zich, in de vorm van een vrouw om het een beetje spannend te houden. De vrouwen die deze rol op zich nemen zijn: Daphne Deckers, Georgina Verbaan, Miryanna van Reeden, Esmaa Alariachi en Lucille Werner.

Hun site: http://www.eo.nl/kvdb

Knevel & Van den Brink #1 De vervanging van P&W

Vaste tafelgenoten o.a.:

Georgina:

Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 mei 2007 @ 00:39:56 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49168947
Hallelujah
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Trouwste user 2022 woensdag 9 mei 2007 @ 01:07:10 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_49169512
georgina :

'Ja maar dat kan ook andersom'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:07:44 #4
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_49169522
Ik ben allergisch voor Knevel dus ik mag er niet naar kijken van de dokter, sorry.
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_49171172
Die lui doen het eigenlijk net zo goed als P&W, misschien wel beter. Gisteren met Verhagen en Scheringa, en Georgina met haar lekker domme opmerkingen, weer best vermakelijk, werd veel gelachen. Ondanks het irritante en beterweterige imago van Knevel, en die altijd serieuze v.d. Brink, maken ze een heel aardige uitzending. Heb er nog niet veel gezien, dus kan een uitzondering zijn geweest, maar als het elke dag is zoals gisteren dan kijk ik vaker.

[ Bericht 20% gewijzigd door Edenoniphobic op 09-05-2007 06:16:02 ]
pi_49172618
Ja, gasten bepalen natuurlijk ook het programma... Maar ik denk dat op dit moment hun "kracht" is dat ze zelf zoveel mogelijk hun mond houden. Want ik kan echt niet tegen de manier waarop Knevel een vraag stelt. Op zo'n drammerige manier. En die Van den Brink heeft de humor van een wasknijper, dus daar komen ook geen leuke verhalen uit.
Maak nie regtig saak nie
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:12:13 #7
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_49172757
Wat was die Surinaamse irritant zeg
pi_49172881
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:12 schreef Veerboot het volgende:
Wat was die Surinaamse irritant zeg
Nou, inderdaad. Er zit volgens mij binnen in haar een diepgewortelde haat tegen blanken (uh... nee ik zeg liever witten, zei ze). Wat wil ze nou? Liever geen slavernij gehad ooit? Prima, maar dan verloochent ze wel ook haar eigen geschiedenis. Dan was er nooit Suriname geweest en had ze hier nooit rondgelopen in Nederland.
Het is allemaal heel erg geweest, maar het is al weer 400 jaar geleden dat het begon...
Maak nie regtig saak nie
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:38:36 #9
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_49197087
Vandaag in Knevel & Van den Brink 23.15-00.10 uur:

Advocaat Piet Doedens over de zaak tegen de Nederlandse drugshandelaar Charles Z. Regisseur Doesjka van Hoogdalem over de Amerikaanse versie van Van Goghs film 'Interview', die morgen in première gaat. Advocaat Peter Plasman over de Hofstadzaak en Mohammed B., die vandaag als getuige gehoord is in de rechtbank.

En met side-chick Miryanna van Reeden.
  Trouwste user 2022 woensdag 9 mei 2007 @ 21:14:13 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_49200787
Doedens die man praat zo saai en langzaam

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:08:01 #12
179040 The_Art_Of_Dreaming
Fortuna Fortes Adiuvat
pi_49203722
Vaktechnisch gezien doen ze het beduidend minder dan P&W.
Of eigenlijk.... ze zijn best wel slecht. Ze luisteren niet echt naar de gasten, zo irritant is dat. En echt goede vragen stellen ze niet (nja heel soms dan vd Brink).

Maar goed ik kijk het wel altijd, dus het programma heeft wel iets...
Wär nicht das Auge sonnenhaft, Die Sonne könnt es nie erblicken
"Dream lofty dreams, and as you dream, so you shall become. Your vision is the promise of what you shall one day be; your ideal is the prophecy of what you shall at last unveil."
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:20:37 #13
Fortuna Fortes Adiuvat
pi_49207508
Die Wilhelmus Remix
"Dream lofty dreams, and as you dream, so you shall become. Your vision is the promise of what you shall one day be; your ideal is the prophecy of what you shall at last unveil."
pi_49207597
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:08 schreef The_Art_Of_Dreaming het volgende:
Vaktechnisch gezien doen ze het beduidend minder dan P&W.
Of eigenlijk.... ze zijn best wel slecht. Ze luisteren niet echt naar de gasten, zo irritant is dat. En echt goede vragen stellen ze niet (nja heel soms dan vd Brink).

Maar goed ik kijk het wel altijd, dus het programma heeft wel iets...
Ik vind van den Brink zwaar tegenvallen als interviewer.
en dat Knevel er maar een beetje braaf bijzit is eigenlijk nog niet zo een slechte zaak.
pi_49207674
Beetje flauw en vast niet objectief om de remake van de film Interview gelijk maar als beter te kwalificeren dan het origineel, de crew, deels Nederlands (en ook betrokken bij de eerste versie) heeft er ook belang bij dat de film wordt gezien, maar goed, het zij ze vergeven aangezien Theo van Gogh er ook een beetje mee wordt 'herdacht.'
pi_49207937
Ach, Mohammed B lulde een end weg om weer eens de stembanden te oefenen, 't is vast stil in de cel. Kortom, een uitje dus, al of niet de waarheid sprekend.
pi_49207979
voor de geschiedschrijving heeft hij inzicht gegeven in zijn gedachtengoed........ toe maar
pi_49208099
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:31 schreef Wup het volgende:
voor de geschiedschrijving heeft hij inzicht gegeven in zijn gedachtengoed........ toe maar
Voor op een tegeltje of zo...
pi_49208106
Interessante vragen hoor.

Kijkt Mohammed B. TV?
Doet 'ie aan basketbal?

pi_49208271
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:34 schreef Toad het volgende:
Interessante vragen hoor.

Kijkt Mohammed B. TV?
Doet 'ie aan basketbal?

Basketbal is toch iets te Amerikaans dacht ik, dus zou hij dat verplicht moeten doen...eigenlijk.
pi_49208317
Trouwens voor degenen die de Nederlandse versie van Interview goed vonden moet ook echt naar de Amerikaanse versie. Goede film!
pi_49208402
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:39 schreef Toad het volgende:
Trouwens voor degenen die de Nederlandse versie van Interview goed vonden moet ook echt naar de Amerikaanse versie. Goede film!
Hoe weet je dat nou? Te zien: vanaf 10 mei.
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:42:53 #23
Fortuna Fortes Adiuvat
pi_49208443
Ik heb wel respect voor Mohammed B.
pi_49208462
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:41 schreef Suko het volgende:

[..]

Hoe weet je dat nou? Te zien: vanaf 10 mei.
Er is een heel erg mooi festival in Zeeland en dat heet Film by the Sea. En die krijgen het bijna iedere week voor elkaar om een mooie voorpremiere te regelen van een bijzondere film. In september hebben ze altijd een twee wekelijks festival.

Dus ik heb hem gisteren al mogen zien.
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:43:26 #25
Fortuna Fortes Adiuvat
pi_49208464
Hij kan alleen niet dichten.
"Dit is dan mijn laatste woord...
Door kogels doorboord...
In bloed gedoopt...
Zoals ik had gehoopt"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')