Nou, inderdaad. Er zit volgens mij binnen in haar een diepgewortelde haat tegen blanken (uh... nee ik zeg liever witten, zei ze). Wat wil ze nou? Liever geen slavernij gehad ooit? Prima, maar dan verloochent ze wel ook haar eigen geschiedenis. Dan was er nooit Suriname geweest en had ze hier nooit rondgelopen in Nederland.quote:
Ik vind van den Brink zwaar tegenvallen als interviewer.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:08 schreef The_Art_Of_Dreaming het volgende:
Vaktechnisch gezien doen ze het beduidend minder dan P&W.
Of eigenlijk.... ze zijn best wel slecht. Ze luisteren niet echt naar de gasten, zo irritant is dat. En echt goede vragen stellen ze niet (nja heel soms dan vd Brink).
Maar goed ik kijk het wel altijd, dus het programma heeft wel iets...
Voor op een tegeltje of zo...quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:31 schreef Wup het volgende:
voor de geschiedschrijving heeft hij inzicht gegeven in zijn gedachtengoed........ toe maar
Basketbal is toch iets te Amerikaans dacht ik, dus zou hij dat verplicht moeten doen...eigenlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:34 schreef Toad het volgende:
Interessante vragen hoor.
Kijkt Mohammed B. TV?
Doet 'ie aan basketbal?
Hoe weet je dat nou? Te zien: vanaf 10 mei.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:39 schreef Toad het volgende:
Trouwens voor degenen die de Nederlandse versie van Interview goed vonden moet ook echt naar de Amerikaanse versie. Goede film!
Er is een heel erg mooi festival in Zeeland en dat heet Film by the Sea. En die krijgen het bijna iedere week voor elkaar om een mooie voorpremiere te regelen van een bijzondere film. In september hebben ze altijd een twee wekelijks festival.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:41 schreef Suko het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Te zien: vanaf 10 mei.![]()
Ah, vandaar.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:43 schreef Toad het volgende:
[..]
Er is een heel erg mooi festival in Zeeland en dat heet Film by the Sea. En die krijgen het bijna iedere week voor elkaar om een mooie voorpremiere te regelen van een bijzondere film. In september hebben ze altijd een twee wekelijks festival.
Dus ik heb hem gisteren al mogen zien.
gelukkig hebben we Lucille om de boel van een positieve kant te belichten:)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:42 schreef Suko het volgende:
Niet echt een uitzending vol jolijt...schoonzus van Trijntje Edsilia verloor het songfestival, euthanasiewetgeving voor kinderen en de hongerdood, pfffffffff.![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:43 schreef Viking84 het volgende:
Knevel. Dat soort godsdienstwaanzinnigen moet van de tv geweerd worden.
Mee eens, je zou als kiezer toch niet willen dat je vertegenwoordiger de wet overtreedt, en zou Pim dat echt hadden gedaan zoals hij dat beweerd? Ik geloof daar niks van, blaaskaak is het.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:19 schreef Wup het volgende:
wat een schreeuwlelijk
Dat is ergelijk idd. Kan knevel zijn eigen mening niet een keer onderdrukken?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:43 schreef Wup het volgende:
en daar komt God...
Ja juist, dat gevoel heb ik ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:31 schreef Wup het volgende:
de manier van interviewen is zo strak. Ik heb de indruk dat ze een aantal vragen op een briefje hebben staan en die afwerken.. ongeacht het antwoord van de gast.
wat Rob de Nijs en Mart Smeets daar te zoeken hebben is mij ook een raadselquote:Op maandag 14 mei 2007 14:24 schreef Suko het volgende:
Vandaag in Knevel & Van den Brink:
De gasten zijn:
- Mart Smeets
- Rob de Nijs
- Peter Vanvelthoven ?
Nog geen verdere info over waarom en hoezo deze gasten aan tafel.
Met sidechick Daphne Deckers.
ow ik vergeet Lucille Werner helemaal ...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:35 schreef Wup het volgende:
Daphne Dekkers is tot nu toe na die moslima troel [aka Baal Stro:)] de meest irritante sidekick gebleken.
en dat is nieuws?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:51 schreef Suko het volgende:
Ietsie mee info waarom deze gasten aan tafel zitten:
Sportverslaggever Mart Smeets over dopinggebruik in de wielersport en de herdruk van zijn boek 'Geel'.
da's ook geen nieuw....quote:Rob de Nijs hoopt eind dit jaar 65 te worden, maar wil nog niets weten van zijn pensioen. Hij werkt momenteel aan zijn nieuwe album 'Chansons'.
wat Suko zegt... waarom is daar een Belg voor nodig?quote:Peter Vanvelthoven, de Belgische minister van Werk en Informatisering, over veilig internet.
Mart vind ik vaak wel leukquote:Op maandag 14 mei 2007 16:40 schreef kassenbouwer het volgende:
Dat gaat leuk worden vanavond. Smeets duldt geen hogere boven zich...
Ja, ik ook wel... Alleen sinds die twee keer met Matthijs van Nieuwkerk bij DWDD heb ik toch van allebei een beetje een rare nasmaak overgehouden. Zo kinderachtig...quote:
Ja doping in de wielersport. Daar ben je denk snel over uitgepraat: het gebeurt en ze kunnen er niks aan doen, want ze vinden altijd wel weer een andere manier om het te doen...quote:Op maandag 14 mei 2007 19:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja dat wel !
Maar wat Mart daar vanavond moet gaan doen ! Over dopinggebruik bij wielersport.
Heb ff zitten snuffelen wat betreft veilig internet, nou hier gaat 't over (denk ik): - woensdag 9 mei 2007 - Peter Vanvelthoven, Belgisch minister van Werk en Informatisering, heeft vandaag het eerste exemplaar van een unieke uitgave van Suske en Wiske over veilig internetten uitgereikt aan leerlingen van basisschool Visser 't Hooft in Amsterdam. In 'Suske en Wiske en de Sinistere Site' komt Wiske door onvoorzichtig om te springen met het internet in de problemen. Alle basisscholen en onderbouwvestigingen van voortgezet onderwijsscholen krijgen deze week drie albums toegestuurd. Ouders en scholen kunnen tot 15 juni 2007 voor 1 euro per uitgave extra exemplaren van dit unieke stripboek bestellen via www.desinisteresite.nl. Gelezen op hcc!magazine.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:14 schreef Wup het volgende:wat Suko zegt... waarom is daar een Belg voor nodig?
Hehe ja, hopelijk ziet Van den Brink in dat dat alleen kan als er bedrog in het spel is.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:07 schreef ijsbrekertje het volgende:
Leuk voorbeeld van net een EO-tintje. Van den Brink over Landis de ene dag ging het heel slecht en de volgende dag beleefde hij een soort wonderbaarlijke wederopstanding.
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:07 schreef ijsbrekertje het volgende:
Leuk voorbeeld van net een EO-tintje. Van den Brink over Landis de ene dag ging het heel slecht en de volgende dag beleefde hij een soort wonderbaarlijke wederopstanding.
Win je de Tour de France dan niet op een bidon met wijwater?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hehe ja, hopelijk ziet Van den Brink in dat dat alleen kan als er bedrog in het spel is.
strips zijn uit den boze bij de EOquote:Op maandag 14 mei 2007 23:26 schreef kassenbouwer het volgende:
Ja, nu weet ik het Suske is het mannetje en Wiske het vrouwtje![]()
![]()
![]()
Nederlandse ministers zitten eigenlijk nooit in Vlaamse programma's. En dat omdat ze dat vrijwel altijd weigeren. (stond nog in de krant naar aanleiding van dat wegenvignet toen de VRT nog maar eens meermaals een Nederlandse politicus in de studio wilde voor een debatje daarover, maar bij iedereen bot ving.)quote:Op maandag 14 mei 2007 17:55 schreef kassenbouwer het volgende:
Zitten Nederlandse ministers eigenlijk ook zo vaak in Vlaamse programma's? Want er zit er elke twee weken wel bijna één in een Nederlands praatprogramma (ook een paar bij P&W). Ik vind het prima allemaal, want Nederland en Vlaanderen mogen wat mij betreft flink gaan samenwerken.
Kan je gerust stellen in zijn werkkamer heeft hij een tv staan.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"Wat ga je doen morgen Mart"
Dan verwacht je dat hij zegt "Naar de Giro d'Italia kijken" als wielerjournalist, maar nee hoor ...![]()
Jammer eigenlijk dat ze niet op die uitnodigingen ingaan. Ik vind het wel leuk om zo af en toe een Vlaams politicus te zien in een Nederlands programma. Het is een handige manier om een 'buitenstaandersblik' te krijgen op kwesties die toch in beide landen spelen. En doordat er geen taalbarriere is, kunnen ze ook makkelijk meepraten in een studiogesprek in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Duits of Frans politicus.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nederlandse ministers zitten eigenlijk nooit in Vlaamse programma's. En dat omdat ze dat vrijwel altijd weigeren. (stond nog in de krant naar aanleiding van dat wegenvignet toen de VRT nog maar eens meermaals een Nederlandse politicus in de studio wilde voor een debatje daarover, maar bij iedereen bot ving.)
Daphne is toch een goeie sidekickquote:Op maandag 14 mei 2007 23:14 schreef ijsbrekertje het volgende:
Wow, een sidekick maakt zowaar een leuke toevoeging![]()
Mart springt inderdaad in commentatormodus zodra de beelden beginnen te lopen.
Ik kijk ook nooit maar voor Mart maakte ik een uitzonderingquote:Op maandag 14 mei 2007 23:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik vind het helemaal niks. Andries Knevel
En gelijk of dat je hebt! Ik ben momenteel weer een boek van de beste man aan het lezenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:01 schreef maril het volgende:
[..]
Ik kijk ook nooit maar voor Mart maakte ik een uitzonderingvind die knevel zo,n engerd.
![]()
Veel zal hij er trouwens niet op te zien krijgen. Schiet mij net te binnen dat het morgen al rustdag is daar in Italië ...quote:Op maandag 14 mei 2007 23:50 schreef maril het volgende:
[..]
Kan je gerust stellen in zijn werkkamer heeft hij een tv staan.
Meen je dat nou of niet? Ik probeerde mijn geheugen op te frissen hoe Daphne Deckers de vorig keer was en keek nog even terug in het vorig topic. En wat zag ik daar:quote:Op maandag 14 mei 2007 23:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daphne is toch een goeie sidekickZe kan overal goed mee praten met de gasten.
quote:
Hij is weer een nieuwe aan het schrijven zei hij net, over Basketbal en cocaine(wekt mijn nieuwsgierigheid)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En gelijk of dat je hebt! Ik ben momenteel weer een boek van de beste man aan het lezen
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Veel zal hij er trouwens niet op te zien krijgen. Schiet mij net te binnen dat het morgen al rustdag is daar in Italië ...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |