abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 9 mei 2007 @ 00:36:00 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_49168828
Pauw & Witteman gaan vanaf deze week op een welverdiende vakantie. Vanaf maandag vullen Knevel & Van den Brink dus hun uurtjes opvullen.

Eerst was er al sprake dat ze dit vanaf januari zouden gaan doen, maar vanwege het succes van Pauw & Witteman stemde de EO ermee in dat de Vara ook in die periode verder zou gaan. Nu komt het er dus echt van en kan het duo Knevel & Van den Brink gaan bewijzen of ze net zo'n goed programma kunnen neerzetten.

Ze hebben elke dag een soort Jan Mulder de Onrustige naast zich, in de vorm van een vrouw om het een beetje spannend te houden. De vrouwen die deze rol op zich nemen zijn: Daphne Deckers, Georgina Verbaan, Miryanna van Reeden, Esmaa Alariachi en Lucille Werner.

Hun site: http://www.eo.nl/kvdb

Knevel & Van den Brink #1 De vervanging van P&W

Vaste tafelgenoten o.a.:

Georgina:

Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 mei 2007 @ 00:39:56 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49168947
Hallelujah
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Trouwste user 2022 woensdag 9 mei 2007 @ 01:07:10 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_49169512
georgina :

'Ja maar dat kan ook andersom'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:07:44 #4
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_49169522
Ik ben allergisch voor Knevel dus ik mag er niet naar kijken van de dokter, sorry.
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_49171172
Die lui doen het eigenlijk net zo goed als P&W, misschien wel beter. Gisteren met Verhagen en Scheringa, en Georgina met haar lekker domme opmerkingen, weer best vermakelijk, werd veel gelachen. Ondanks het irritante en beterweterige imago van Knevel, en die altijd serieuze v.d. Brink, maken ze een heel aardige uitzending. Heb er nog niet veel gezien, dus kan een uitzondering zijn geweest, maar als het elke dag is zoals gisteren dan kijk ik vaker.

[ Bericht 20% gewijzigd door Edenoniphobic op 09-05-2007 06:16:02 ]
pi_49172618
Ja, gasten bepalen natuurlijk ook het programma... Maar ik denk dat op dit moment hun "kracht" is dat ze zelf zoveel mogelijk hun mond houden. Want ik kan echt niet tegen de manier waarop Knevel een vraag stelt. Op zo'n drammerige manier. En die Van den Brink heeft de humor van een wasknijper, dus daar komen ook geen leuke verhalen uit.
Maak nie regtig saak nie
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:12:13 #7
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_49172757
Wat was die Surinaamse irritant zeg
pi_49172881
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:12 schreef Veerboot het volgende:
Wat was die Surinaamse irritant zeg
Nou, inderdaad. Er zit volgens mij binnen in haar een diepgewortelde haat tegen blanken (uh... nee ik zeg liever witten, zei ze). Wat wil ze nou? Liever geen slavernij gehad ooit? Prima, maar dan verloochent ze wel ook haar eigen geschiedenis. Dan was er nooit Suriname geweest en had ze hier nooit rondgelopen in Nederland.
Het is allemaal heel erg geweest, maar het is al weer 400 jaar geleden dat het begon...
Maak nie regtig saak nie
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:38:36 #9
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_49197087
Vandaag in Knevel & Van den Brink 23.15-00.10 uur:

Advocaat Piet Doedens over de zaak tegen de Nederlandse drugshandelaar Charles Z. Regisseur Doesjka van Hoogdalem over de Amerikaanse versie van Van Goghs film 'Interview', die morgen in première gaat. Advocaat Peter Plasman over de Hofstadzaak en Mohammed B., die vandaag als getuige gehoord is in de rechtbank.

En met side-chick Miryanna van Reeden.
  Trouwste user 2022 woensdag 9 mei 2007 @ 21:14:13 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_49200787
Doedens die man praat zo saai en langzaam

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:08:01 #12
179040 The_Art_Of_Dreaming
Fortuna Fortes Adiuvat
pi_49203722
Vaktechnisch gezien doen ze het beduidend minder dan P&W.
Of eigenlijk.... ze zijn best wel slecht. Ze luisteren niet echt naar de gasten, zo irritant is dat. En echt goede vragen stellen ze niet (nja heel soms dan vd Brink).

Maar goed ik kijk het wel altijd, dus het programma heeft wel iets...
Wär nicht das Auge sonnenhaft, Die Sonne könnt es nie erblicken
"Dream lofty dreams, and as you dream, so you shall become. Your vision is the promise of what you shall one day be; your ideal is the prophecy of what you shall at last unveil."
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:20:37 #13
Fortuna Fortes Adiuvat
pi_49207508
Die Wilhelmus Remix
"Dream lofty dreams, and as you dream, so you shall become. Your vision is the promise of what you shall one day be; your ideal is the prophecy of what you shall at last unveil."
pi_49207597
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:08 schreef The_Art_Of_Dreaming het volgende:
Vaktechnisch gezien doen ze het beduidend minder dan P&W.
Of eigenlijk.... ze zijn best wel slecht. Ze luisteren niet echt naar de gasten, zo irritant is dat. En echt goede vragen stellen ze niet (nja heel soms dan vd Brink).

Maar goed ik kijk het wel altijd, dus het programma heeft wel iets...
Ik vind van den Brink zwaar tegenvallen als interviewer.
en dat Knevel er maar een beetje braaf bijzit is eigenlijk nog niet zo een slechte zaak.
pi_49207674
Beetje flauw en vast niet objectief om de remake van de film Interview gelijk maar als beter te kwalificeren dan het origineel, de crew, deels Nederlands (en ook betrokken bij de eerste versie) heeft er ook belang bij dat de film wordt gezien, maar goed, het zij ze vergeven aangezien Theo van Gogh er ook een beetje mee wordt 'herdacht.'
pi_49207937
Ach, Mohammed B lulde een end weg om weer eens de stembanden te oefenen, 't is vast stil in de cel. Kortom, een uitje dus, al of niet de waarheid sprekend.
pi_49207979
voor de geschiedschrijving heeft hij inzicht gegeven in zijn gedachtengoed........ toe maar
pi_49208099
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:31 schreef Wup het volgende:
voor de geschiedschrijving heeft hij inzicht gegeven in zijn gedachtengoed........ toe maar
Voor op een tegeltje of zo...
pi_49208106
Interessante vragen hoor.

Kijkt Mohammed B. TV?
Doet 'ie aan basketbal?

pi_49208271
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:34 schreef Toad het volgende:
Interessante vragen hoor.

Kijkt Mohammed B. TV?
Doet 'ie aan basketbal?

Basketbal is toch iets te Amerikaans dacht ik, dus zou hij dat verplicht moeten doen...eigenlijk.
pi_49208317
Trouwens voor degenen die de Nederlandse versie van Interview goed vonden moet ook echt naar de Amerikaanse versie. Goede film!
pi_49208402
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:39 schreef Toad het volgende:
Trouwens voor degenen die de Nederlandse versie van Interview goed vonden moet ook echt naar de Amerikaanse versie. Goede film!
Hoe weet je dat nou? Te zien: vanaf 10 mei.
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:42:53 #23
Fortuna Fortes Adiuvat
pi_49208443
Ik heb wel respect voor Mohammed B.
pi_49208462
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:41 schreef Suko het volgende:

[..]

Hoe weet je dat nou? Te zien: vanaf 10 mei.
Er is een heel erg mooi festival in Zeeland en dat heet Film by the Sea. En die krijgen het bijna iedere week voor elkaar om een mooie voorpremiere te regelen van een bijzondere film. In september hebben ze altijd een twee wekelijks festival.

Dus ik heb hem gisteren al mogen zien.
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:43:26 #25
Fortuna Fortes Adiuvat
pi_49208464
Hij kan alleen niet dichten.
"Dit is dan mijn laatste woord...
Door kogels doorboord...
In bloed gedoopt...
Zoals ik had gehoopt"
pi_49208526
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:43 schreef Toad het volgende:

[..]

Er is een heel erg mooi festival in Zeeland en dat heet Film by the Sea. En die krijgen het bijna iedere week voor elkaar om een mooie voorpremiere te regelen van een bijzondere film. In september hebben ze altijd een twee wekelijks festival.

Dus ik heb hem gisteren al mogen zien.
Ah, vandaar.
pi_49208599
nou, ze is een leuke gast Doesjka van Hoogdalem
pi_49208612
Ik heb het verder wel gehad eigenlijk, kan mij echt niet (meer) boeien.
pi_49209055
'Thijs gaat u scherp interviewen.'
pi_49209250
haha die Doedens.

leuke uitzending dit.
pi_49268614
Vandaag in Knevel & Van den Brink:

(onder voorbehoud)

Trijntje Oosterhuis, zangeres en schoonzus van Edsilia Rombley, over het Eurovisie Songfestival. Kinderarts Paul Brand over euthanasiewetgeving voor kinderen in bijzondere omstandigheden. Rivkah van Barneveld, hulpverleenster 'Artsen zonder Grenzen', is na een periode van tien maanden terug uit Darfur. Een gesprek over de verschrikkingen van de hongersnood.

Met sidechick Lucille Werner.

Niet echt een uitzending vol jolijt...schoonzus van Trijntje Edsilia verloor het songfestival, euthanasiewetgeving voor kinderen en de hongerdood, pfffffffff.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 14:43:49 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49268673
Knevel . Dat soort godsdienstwaanzinnigen moet van de tv geweerd worden.
Niet meer actief op Fok!
pi_49283940
Die dame over Dafur hoorde ik niet meer in de promo, wel Het Tilburgse raadslid Hans Smolders, hij is enkele uren verhoord door de politie omdat hij vertrouwelijke informatie had gelekt. Smolders was chauffeur van Pim Fortuyn en is nu fractievoorzitter van zijn eigen lijst in Tilburg.
pi_49284051
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 14:42 schreef Suko het volgende:
Niet echt een uitzending vol jolijt...schoonzus van Trijntje Edsilia verloor het songfestival, euthanasiewetgeving voor kinderen en de hongerdood, pfffffffff.
gelukkig hebben we Lucille om de boel van een positieve kant te belichten:)
euthanasiewetgeving voor kinderen en Knevel lijkt me ook geen veilige combinatie....

en bedankt voor de info weer Suko:)
  vrijdag 11 mei 2007 @ 23:03:46 #35
18026 Thelonious
le samouraï
pi_49285877
Brrrr, Trijntje weer eens. En dan nog die chauffeur van Fortuyn.
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_49286062
'Het is een heel gecompliceerd probleem'....... over het songfestival.
pi_49286158
Ow, ik vind Trijntje wel leuk alhoewel ik geen fan ben, maar ze deugt zeer zeker.
pi_49286266
Desalnietteman Smolders, je hebt wel gelekt en had je een plenaire openbare vergadering moeten beleggen.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 23:18:01 #39
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_49286307
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 14:43 schreef Viking84 het volgende:
Knevel . Dat soort godsdienstwaanzinnigen moet van de tv geweerd worden.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_49286353
wat een schreeuwlelijk
pi_49286422
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 23:19 schreef Wup het volgende:
wat een schreeuwlelijk
Mee eens, je zou als kiezer toch niet willen dat je vertegenwoordiger de wet overtreedt, en zou Pim dat echt hadden gedaan zoals hij dat beweerd? Ik geloof daar niks van, blaaskaak is het.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 23:24:00 #42
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_49286491
Ik kijk het wel redelijk vaak, vooral door een automatisme die er nog inzit van pauw en witteman.

Maar het niveau is toch echt lager. Ze krijgen minder uit hun gasten.
Knevel zijn toontje wekt altijd irritatie bij mij. Hij probeert ook echt de leider te zijn. Door meerdere keren te zeggen ''thijs gaat u zo meteen scherp interviewen'' had ik het wel gehad met hem.
vd brink is ook nog niet super. Zit weinig smeuigheid in.

Het internet gedeelte komt een beetje over als: zie ons de wereld kennen. We zijn de eo en weten wat er speelt. Te geforceerd. Dat ''W'We Weén'' . tenenkrommend komt het bij me over.

En, 'wat ga jij morgen doen' vind ik ook nog niet lekker overkomen.

Inhoudelijk en qua presentatie/decor doen ze tot nu toe wel onder voor pauw en witteman. Het kan misschien wel echt goed worden, die kans moeten ze krijgen. Maar tot nu toe vind ik het nog niet in de buurt van Pauw en Witteman komen.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_49286616
Sorry hoor, maar wat een onzin over dat Zuid-Afrikaanse liedje. Dit heeft echt niets met nationalisme te maken, maar meer met vaderlandsliefde. Dat lied is daar populair onder de mensen en niet specifiek onder extreem-rechts...
http://www.youtube.com/watch?v=nlHqKJyo3GQ
Maak nie regtig saak nie
pi_49286649
Oh toch Dafur, ik pas even, belangrijk maar word er altijd zo machteloos van qua gevoel. Bovenal deugen de leiders daar niet, deel van de hulp verdwijnt spoorloos.
pi_49286772
de manier van interviewen is zo strak. Ik heb de indruk dat ze een aantal vragen op een briefje hebben staan en die afwerken.. ongeacht het antwoord van de gast.
de spontaniteit moet dus van de tafel komen. Gebeurt dat niet dan slaat het helemaal dood.
pi_49286867
Ik ga iets anders doen cq kijken, kan hier niet tegen, zwaai.
pi_49287175
en daar komt God...
  vrijdag 11 mei 2007 @ 23:50:55 #48
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_49287501
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 23:43 schreef Wup het volgende:
en daar komt God...
Dat is ergelijk idd. Kan knevel zijn eigen mening niet een keer onderdrukken?

Het zijn 'maar' xx aantal kinderen.

Net of het getal bepaald of er wel of geen wet komt. Zeer kwalijke opmerking.
And that is the news.''
  zaterdag 12 mei 2007 @ 00:17:01 #49
Fortuna Fortes Adiuvat
pi_49288573
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 23:31 schreef Wup het volgende:
de manier van interviewen is zo strak. Ik heb de indruk dat ze een aantal vragen op een briefje hebben staan en die afwerken.. ongeacht het antwoord van de gast.
Ja juist, dat gevoel heb ik ook.
Belachelijk toch...?
Hoe kan het dat ze op dat gebied zo slecht zijn? Ik bedoel, ik denk dat ik het zelfs beter zou doen. Ze luisteren absoluut niet naar wat iemand zegt.
pi_49363773

De gasten zijn:
- Mart Smeets
- Rob de Nijs
- Peter Vanvelthoven ?

Nog geen verdere info over waarom en hoezo deze gasten aan tafel.

Met sidechick Daphne Deckers.
  maandag 14 mei 2007 @ 14:27:57 #51
30919 mitt
Michael Corleone
pi_49363971
Smeets bij Knevel aan tafel whehe
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_49364371
quote:
Op maandag 14 mei 2007 14:24 schreef Suko het volgende:

De gasten zijn:
- Mart Smeets
- Rob de Nijs
- Peter Vanvelthoven ?

Nog geen verdere info over waarom en hoezo deze gasten aan tafel.

Met sidechick Daphne Deckers.
wat Rob de Nijs en Mart Smeets daar te zoeken hebben is mij ook een raadsel
blijkbaar gaan Knevel & van den Brink ook maar eens op de Belgische toer?
Daphne Dekkers is tot nu toe na die moslima troel [aka Baal Stro:)] de meest irritante sidekick gebleken.
klinkt al met al niet erg veelbelovend..
pi_49369479
Dat gaat leuk worden vanavond. Smeets duldt geen hogere boven zich...
Maak nie regtig saak nie
pi_49371966
Ietsie mee info waarom deze gasten aan tafel zitten:

Sportverslaggever Mart Smeets over dopinggebruik in de wielersport en de herdruk van zijn boek 'Geel'. Rob de Nijs hoopt eind dit jaar 65 te worden, maar wil nog niets weten van zijn pensioen. Hij werkt momenteel aan zijn nieuwe album 'Chansons'. Peter Vanvelthoven, de Belgische minister van Werk en Informatisering, over veilig internet.

Wat moet een Belg ons nou vertellen over veilig internet? Daar is Nederland ook best al in voorzien, de OPTA, Waarschuwingsdienst.nl, digibewust.nl en nog een zooi sites (ook voor kinderen) al of niet van de overheid.
pi_49372093
Zitten Nederlandse ministers eigenlijk ook zo vaak in Vlaamse programma's? Want er zit er elke twee weken wel bijna één in een Nederlands praatprogramma (ook een paar bij P&W). Ik vind het prima allemaal, want Nederland en Vlaanderen mogen wat mij betreft flink gaan samenwerken.
Maak nie regtig saak nie
pi_49374288
quote:
Op maandag 14 mei 2007 14:35 schreef Wup het volgende:
Daphne Dekkers is tot nu toe na die moslima troel [aka Baal Stro:)] de meest irritante sidekick gebleken.
ow ik vergeet Lucille Werner helemaal ...
pi_49374387
quote:
Op maandag 14 mei 2007 17:51 schreef Suko het volgende:
Ietsie mee info waarom deze gasten aan tafel zitten:

Sportverslaggever Mart Smeets over dopinggebruik in de wielersport en de herdruk van zijn boek 'Geel'.
en dat is nieuws?
quote:
Rob de Nijs hoopt eind dit jaar 65 te worden, maar wil nog niets weten van zijn pensioen. Hij werkt momenteel aan zijn nieuwe album 'Chansons'.
da's ook geen nieuw....
quote:
Peter Vanvelthoven, de Belgische minister van Werk en Informatisering, over veilig internet.
wat Suko zegt... waarom is daar een Belg voor nodig?
  maandag 14 mei 2007 @ 19:36:24 #58
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_49375150
quote:
Op maandag 14 mei 2007 16:40 schreef kassenbouwer het volgende:
Dat gaat leuk worden vanavond. Smeets duldt geen hogere boven zich...
Mart vind ik vaak wel leuk
pi_49375199
quote:
Op maandag 14 mei 2007 19:36 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Mart vind ik vaak wel leuk
Ja, ik ook wel... Alleen sinds die twee keer met Matthijs van Nieuwkerk bij DWDD heb ik toch van allebei een beetje een rare nasmaak overgehouden. Zo kinderachtig...
Maak nie regtig saak nie
  maandag 14 mei 2007 @ 19:40:35 #60
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_49375285
Ja dat wel !
Maar wat Mart daar vanavond moet gaan doen ! Over dopinggebruik bij wielersport.
pi_49375366
quote:
Op maandag 14 mei 2007 19:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja dat wel !
Maar wat Mart daar vanavond moet gaan doen ! Over dopinggebruik bij wielersport.
Ja doping in de wielersport. Daar ben je denk snel over uitgepraat: het gebeurt en ze kunnen er niks aan doen, want ze vinden altijd wel weer een andere manier om het te doen...
Maak nie regtig saak nie
pi_49375802
quote:
Op maandag 14 mei 2007 19:14 schreef Wup het volgende:wat Suko zegt... waarom is daar een Belg voor nodig?
Heb ff zitten snuffelen wat betreft veilig internet, nou hier gaat 't over (denk ik): - woensdag 9 mei 2007 - Peter Vanvelthoven, Belgisch minister van Werk en Informatisering, heeft vandaag het eerste exemplaar van een unieke uitgave van Suske en Wiske over veilig internetten uitgereikt aan leerlingen van basisschool Visser 't Hooft in Amsterdam. In 'Suske en Wiske en de Sinistere Site' komt Wiske door onvoorzichtig om te springen met het internet in de problemen. Alle basisscholen en onderbouwvestigingen van voortgezet onderwijsscholen krijgen deze week drie albums toegestuurd. Ouders en scholen kunnen tot 15 juni 2007 voor 1 euro per uitgave extra exemplaren van dit unieke stripboek bestellen via www.desinisteresite.nl. Gelezen op hcc!magazine.

Als het hierover gaat dient 't wel een goed doel natuurlijk, er kan niet genoeg worden begeleid en gewaarschuwd als het over kinderen en internet gaat. Ook nuttig: Stichting Mijn kind online
  maandag 14 mei 2007 @ 21:55:01 #63
156645 ijsbrekertje
ijsbrekertje
pi_49381064
Naar aanleiding van de komst van die Belgische minister vroeg ik me af, welke minister daar in Nederland eigenlijk voor verantwoordelijk is. Het antwoord was snel gevonden op www.regering.nl.

Minister van Justitie Hirsch Ballin heeft namelijk vanavond een videochatsessie gehouden over cybercrime. Helaas is het dus al geweest en staat het nog niet gearchiveerd. Het was wel interessant geweest om te vergelijken met het standpunt van de Belgische minister.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 14 mei 2007 @ 22:56:40 #64
862 Arcee
Look closer
pi_49384283
Mart Smeets.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 14 mei 2007 @ 23:07:29 #65
156645 ijsbrekertje
ijsbrekertje
pi_49384784
Leuk voorbeeld van net een EO-tintje. Van den Brink over Landis de ene dag ging het heel slecht en de volgende dag beleefde hij een soort wonderbaarlijke wederopstanding.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_49384815
kan Mart Smeets dit niet in zijn sportuitzendingen kwijt?

en oeh wat gaat die Belg snel:)
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 14 mei 2007 @ 23:09:45 #67
862 Arcee
Look closer
pi_49384921
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:07 schreef ijsbrekertje het volgende:
Leuk voorbeeld van net een EO-tintje. Van den Brink over Landis de ene dag ging het heel slecht en de volgende dag beleefde hij een soort wonderbaarlijke wederopstanding.
Hehe ja, hopelijk ziet Van den Brink in dat dat alleen kan als er bedrog in het spel is.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_49385033
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:07 schreef ijsbrekertje het volgende:

Mart is goed
  maandag 14 mei 2007 @ 23:14:05 #69
156645 ijsbrekertje
ijsbrekertje
pi_49385135
Wow, een sidekick maakt zowaar een leuke toevoeging
Mart springt inderdaad in commentatormodus zodra de beelden beginnen te lopen.
  maandag 14 mei 2007 @ 23:14:20 #70
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_49385146
Mart .
sig verwijderd door FA
pi_49385219
ow schrap die onzinonderwerpjes toch
  maandag 14 mei 2007 @ 23:16:07 #72
156645 ijsbrekertje
ijsbrekertje
pi_49385238
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:09 schreef Arcee het volgende:

[..]

Hehe ja, hopelijk ziet Van den Brink in dat dat alleen kan als er bedrog in het spel is.
Win je de Tour de France dan niet op een bidon met wijwater?
  maandag 14 mei 2007 @ 23:17:03 #73
127004 maril
Smeetsfan
pi_49385285
Mart
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  maandag 14 mei 2007 @ 23:26:15 #74
156645 ijsbrekertje
ijsbrekertje
pi_49385663
Interessant gesprek wel dit. Daphne Deckers en die minister hebben wel wat te melden.
pi_49385683
Ja, nu weet ik het Suske is het mannetje en Wiske het vrouwtje
Maak nie regtig saak nie
pi_49385955
blijf even zeuren of hij wat wil zingen:(
pi_49385985
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:26 schreef kassenbouwer het volgende:
Ja, nu weet ik het Suske is het mannetje en Wiske het vrouwtje
strips zijn uit den boze bij de EO
  maandag 14 mei 2007 @ 23:36:17 #78
156645 ijsbrekertje
ijsbrekertje
pi_49386047
Wel handig dat ze nog even samenvatten waarom ik een hekel heb aan Rob de Nijs.
pi_49386088
nou erg veel heeft hij niet te melden
volgende .........
pi_49386203
Mart is wel oké vanavond, Daphne zie idd wat zinnigs...hoezee. Rob de Nijs ruikt naar oude muffe mannen, hij heeft de houdbaarheidsdatum voor mij allang overschreden, sorry fans. Den Belg deugt ook wel, wat is er op tegen de kids te beschermen tegen dikbuikige internettende grijsaards (zei Daphne), dan maar met een strip die Knevel dus nooit echt gelezen heeft, druiloor! En verder kabbelt het wel door vermoed ik.
pi_49386305
ik vind Rob de Nijs echt uitermate vervelend, ik ga iets anders doen
  maandag 14 mei 2007 @ 23:45:05 #82
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_49386372
"Wat ga je doen morgen Mart"

Dan verwacht je dat hij zegt "Naar de Giro d'Italia kijken" als wielerjournalist, maar nee hoor ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 14 mei 2007 @ 23:46:37 #83
127004 maril
Smeetsfan
pi_49386429
Was inderdaad een mooie column over basketballer(Derek Fischer) van Mart in trouw.ontroerend.
  maandag 14 mei 2007 @ 23:47:28 #84
pi_49386460
quote:
Op maandag 14 mei 2007 17:55 schreef kassenbouwer het volgende:
Zitten Nederlandse ministers eigenlijk ook zo vaak in Vlaamse programma's? Want er zit er elke twee weken wel bijna één in een Nederlands praatprogramma (ook een paar bij P&W). Ik vind het prima allemaal, want Nederland en Vlaanderen mogen wat mij betreft flink gaan samenwerken.
Nederlandse ministers zitten eigenlijk nooit in Vlaamse programma's. En dat omdat ze dat vrijwel altijd weigeren. (stond nog in de krant naar aanleiding van dat wegenvignet toen de VRT nog maar eens meermaals een Nederlandse politicus in de studio wilde voor een debatje daarover, maar bij iedereen bot ving.)
  maandag 14 mei 2007 @ 23:50:20 #85
127004 maril
Smeetsfan
pi_49386561
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"Wat ga je doen morgen Mart"

Dan verwacht je dat hij zegt "Naar de Giro d'Italia kijken" als wielerjournalist, maar nee hoor ...
Kan je gerust stellen in zijn werkkamer heeft hij een tv staan.
  maandag 14 mei 2007 @ 23:51:52 #86
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  maandag 14 mei 2007 @ 23:55:04 #87
156645 ijsbrekertje
ijsbrekertje
pi_49386721
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Nederlandse ministers zitten eigenlijk nooit in Vlaamse programma's. En dat omdat ze dat vrijwel altijd weigeren. (stond nog in de krant naar aanleiding van dat wegenvignet toen de VRT nog maar eens meermaals een Nederlandse politicus in de studio wilde voor een debatje daarover, maar bij iedereen bot ving.)
Jammer eigenlijk dat ze niet op die uitnodigingen ingaan. Ik vind het wel leuk om zo af en toe een Vlaams politicus te zien in een Nederlands programma. Het is een handige manier om een 'buitenstaandersblik' te krijgen op kwesties die toch in beide landen spelen. En doordat er geen taalbarriere is, kunnen ze ook makkelijk meepraten in een studiogesprek in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Duits of Frans politicus.
  maandag 14 mei 2007 @ 23:57:23 #88
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_49386782
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:14 schreef ijsbrekertje het volgende:
Wow, een sidekick maakt zowaar een leuke toevoeging
Mart springt inderdaad in commentatormodus zodra de beelden beginnen te lopen.
Daphne is toch een goeie sidekick Ze kan overal goed mee praten met de gasten.
pi_49386803
Ik vind het helemaal niks. Andries Knevel
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:01:01 #90
127004 maril
Smeetsfan
pi_49386866
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik vind het helemaal niks. Andries Knevel
Ik kijk ook nooit maar voor Mart maakte ik een uitzondering vind die knevel zo,n engerd.
pi_49387055
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:01 schreef maril het volgende:

[..]

Ik kijk ook nooit maar voor Mart maakte ik een uitzondering vind die knevel zo,n engerd.
En gelijk of dat je hebt! Ik ben momenteel weer een boek van de beste man aan het lezen
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:09:59 #92
pi_49387086
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:50 schreef maril het volgende:

[..]

Kan je gerust stellen in zijn werkkamer heeft hij een tv staan.
Veel zal hij er trouwens niet op te zien krijgen. Schiet mij net te binnen dat het morgen al rustdag is daar in Italië ...
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:13:29 #93
156645 ijsbrekertje
ijsbrekertje
pi_49387178
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:57 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Daphne is toch een goeie sidekick Ze kan overal goed mee praten met de gasten.
Meen je dat nou of niet? Ik probeerde mijn geheugen op te frissen hoe Daphne Deckers de vorig keer was en keek nog even terug in het vorig topic. En wat zag ik daar:
quote:
Op maandag 30 april 2007 23:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Daphne Deckers ja, zij is saai

Tot dusverre vond ik de sidekicks meestal niet zo leuk of nuttig in dit programma, maar Daphne Decker was vandaag een positieve uitzondering. Vooral in het gesprek met de Belgische minister had zij een leuke inbreng vanuit haar eigen ervaring, die Knevel en Van den Brink niet hadden. De rolverdeling dat Knevel wat feitelijke vragen stelde en Deckers mee praatte, vond ik goed uitpakken.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:14:52 #94
127004 maril
Smeetsfan
pi_49387213
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:08 schreef vrolijke-frits het volgende:

[..]

En gelijk of dat je hebt! Ik ben momenteel weer een boek van de beste man aan het lezen
Hij is weer een nieuwe aan het schrijven zei hij net, over Basketbal en cocaine(wekt mijn nieuwsgierigheid)
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:15:28 #95
127004 maril
Smeetsfan
pi_49387230
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Veel zal hij er trouwens niet op te zien krijgen. Schiet mij net te binnen dat het morgen al rustdag is daar in Italië ...
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:20:57 #96
pi_49387395
Wat is Smeets trouwens een enorme droplul als het over die dopingverhalen gaat eigenlijk.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:30:04 #97
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_49387640
Mart Smeets vervloekte ik ooit. Maar ben inmiddels een groot fan van hem geworden. Mart heeft gewoon vaak gelijk en bekijkt de dingen vanuit een hele andere invalshoek dan de meeste mensen. Topper.
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 mei 2007 @ 00:57:27 #98
7889 tong80
Spleenheup
pi_49388287
Wat een slechte inteviewers. Daphne stelt de beste vragen . Dat zegt genoeg.

dinsdag 15 mei 2007 @ 01:10:29 #99
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_49388537
"Morgen hebben we Foppe de Haan, die wordt genoemd als nieuwe trainer van Feyenoord, te gast."

Uuuh Door wie of waar dan? Ik heb die optie nog niet eerder gehoord. Of valt dat in dezelfde categorie als de vraag aan Scheringa vorige week dat er "de laatste tijd" geruchten zijn dat AZ Huntelaar van Ajax wil overnemen, iets dat een hele tijd geleden eens genoemd is, maar allang geen thema meer was?
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 mei 2007 @ 01:29:47 #100
7889 tong80
Spleenheup
pi_49388843
Foppe

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')