quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:26 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Zoiets verwachtte ik al, wat verschrikkelijk nep-sensationeel geschreven zeg
Ik vind dat ze aan bronvermelding moeten doen. Dat doen ze als ze een ander tijdschrift citeren ook. Ze hoeven niet meteen de link naar het topic te plaatsen, maar het Fokforum had best genoemd mogen worden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:31 schreef TNA het volgende:
[..]![]()
HARDE KRITIEK OP TALKSHOW
Verveelde internetters melden terloops dat ze niet zo gek op het programma zijn.
You're welcome! Ja, vanaf nu kan ook het NOS-journaal niet meer om je heenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:18 schreef ScienceFriction het volgende:
Coolthanks voor het mailtje TNA
![]()
De media nemen mij serieus...
quote:
Met dank voor de tipquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:24 schreef TNA het volgende:
[..]
You're welcome! Ja, vanaf nu kan ook het NOS-journaal niet meer om je heen
[..]![]()
![]()
Ik heb ooit stage gelopen bij de NOS... het was dus 'insider' informatie...quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:24 schreef TNA het volgende:
[..]
You're welcome! Ja, vanaf nu kan ook het NOS-journaal niet meer om je heen
[..]![]()
![]()
Graag gedaan, en idd, na 4128 keer op "Invoeren" drukken heeft 1 van je posts het tot de Party geschopt!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:26 schreef LENUS het volgende:
[..]
Met dank voor de tipAl die jaren vurig posten werpt eindelijk zijn vruchten af
![]()
Is dit niet een eigen topic waard?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:29 schreef TNA het volgende:
[..]
Graag gedaan, en idd, na 4128 keer op "Invoeren" drukken heeft 1 van je posts het tot de Party geschopt!
Raar eigenlijk. Dat zo'n blad gewoon een bloemlezing uit een Foktopic maakt en dat dan als artikel publiceert.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:35 schreef Thelonious het volgende:
Ik vind dat ze aan bronvermelding moeten doen. Dat doen ze als ze een ander tijdschrift citeren ook. Ze hoeven niet meteen de link naar het topic te plaatsen, maar het Fokforum had best genoemd mogen worden.
Wees blij dat ze tenminste een andere bron hebben gebruikt dan de Partyredactie zelfquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:39 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Raar eigenlijk. Dat zo'n blad gewoon een bloemlezing uit een Foktopic maakt en dat dan als artikel publiceert.
quote:Andries Knevel en Tijs van den Brink nemen vanavond het stokje over van Pauw & Witteman. In de eerste uitzending zijn te gast: André Rouvoet, Gerrit de Horde en Dries van Agt. Sidekick is Catherine Keijl.
André Rouvoet
Gaat de rode loper nu wel of niet uit voor de homoseksuelen? André Rouvoet over de homoseksuele politicus in de Christenunie. Vandaag kwam een speciaal ingestelde commisie met een advies over de veelbesproken homokwestie in zijn partij.
Gerrit de Horde
Voor het eerst doet Gerrit de Horde, man van het Bokito-slachtoffer, zijn verhaal op televisie. Hij was erbij toen zijn vrouw Yvonne, precies een jaar geleden, door Bokito te grazen werd genomen. Samen met zijn vrouw ging hij het afgelopen jaar door een diep dal.
Dries van Agt
Premier Balkenende overhandigde vandaag het eerste exemplaar van de biografie over Dries van Agt. Maar waarom schrapte de oud-premier een passage over koningin Juliana? De oud-premier legt het vanavond uit aan tafel bij Knevel & Van den Brink.
Hahaha, nu al?quote:Op maandag 19 mei 2008 22:54 schreef DrDentz het volgende:
ik verlang terug naar Pauw en Witteman
Ik ook dat keen gemiddeld 2 a 3 keer per week, maar dit ga ik niet vaak kijken want zijn niet vaak leuke gasten naar mijn mening.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:54 schreef DrDentz het volgende:
Ben ook benieuwd dus kijk toch effe vanavond.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Ben wel benieuwd naar de homo-discussie met Rouvoet aangezien beide EO presentatoren ook niet overlopen van progressieve geëmancipeerde standpunten zullen ze zich wel begripvol opstellen en het Rouvoet niet al te lastig maken.
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:54 schreef DrDentz het volgende:
dan gaan ze er dus op vooruit, alles beter dan die internetbagger.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:30 schreef borisz het volgende:
Vorig jaar gingen ze internetfilmpjes laten zien, nu gaan ze Euronews nadoen.
Dat is waarquote:Op maandag 19 mei 2008 23:31 schreef Wup het volgende:
[..]
dan gaan ze er dus op vooruit, alles beter dan die internetbagger.
Vergeet principieel en christelijke organisatie nietquote:Op maandag 19 mei 2008 23:29 schreef Arcee het volgende:
Even een samenvatting voor de mensen die Rouvoet gemist hebben: "...de commissie, de commissie, bla bla bla, de commissie, de commissie, de commissie, bla bla bla bla bla bla, de commissie, de commissie, de commissie..."
neuh, wat een onsamenhangend geklets was dat. Ik weet niet of dat aan van Agt lag.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:42 schreef maril het volgende:
Van Agt is vanavond ook niet zo in goede doen.
Wat nu met Inez Weski jaquote:Op maandag 19 mei 2008 23:40 schreef DrDentz het volgende:
Er was vorig jaar zomer toch ook zo'n leuk discussieprogramma rond etenstijd met een gothic-advocate? Met internetfilmpjes?
quote:Op maandag 19 mei 2008 23:39 schreef Wup het volgende:
recente voorbeelden. Marijnissen in 1997.
oja.. Wat Nu.. daar switches ze ongeveer na elke 5 minuten naar een ander onderwerp + internetfilmpje.. Wat Nu moet terugquote:
Je viel me ook op, vooral vergeleken met tafel van P&W maar die hebben soms ook wel veel gasten en ook natuurlijk wel handig als er Joran figuren zijnquote:Op maandag 19 mei 2008 23:32 schreef Wup het volgende:
wat een klein tafeltje trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |