En dan de naam FOK! niet eens noemenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:31 schreef Janetje het volgende:
Jah..![]()
Doe je interviews snel door een forum af te stropen...
anders is het wel een erg triest bladquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:35 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik zeg dat het een hoax is.... Jij aandachtsgeile geilneef.
en voor mensen die in de wachtkamer van de tandarts zittenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:39 schreef Afwazig het volgende:
In de Party. Is dat niet dat blad voor kansloze huisvrouwen van 50+ die de hele dag soaps kijken?
Aanklagen die handel!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan de naam FOK! niet eens noemen
Ik heb vanmiddag met een rood hoofd één euro tachtig uitgegeven om mijn drieletterige username zwart op wit te hebbenquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:39 schreef Afwazig het volgende:
In de Party. Is dat niet dat blad voor kansloze huisvrouwen van 50+ die de hele dag soaps kijken?
Sorry hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:45 schreef Beelzebub85 het volgende:
Maar wie is TS nou? Die linker? De volgende keer een beetje lachen hé? Je staat in een gerenomeerd blad, niet in een pasfotohokje omdat je een paspoort moet halen.
owja.. dat was ik dus vergeten.. (quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:53 schreef TNA het volgende:
[..]is de enige nuttige reactie die ik kan geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |