Ja he. De reli's altijd over hun comissies.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:25 schreef Arcee het volgende:
Commissie, gesprek, commissie, gesprek. Hou toch op, man. Wat een krom religelul.![]()
Leidt je dit af uit wat hij gezegd heeft of wat je vooroordelen je ingeven?quote:Op maandag 19 mei 2008 23:25 schreef Arcee het volgende:
Je achterban wil geen homo's, Rouvoet, en jij net zo min.
Inderdaad.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:35 schreef MrX1982 het volgende:
Vergeet principieel en christelijke organisatie niet.
Wat een lafaard die Rouvoet. Beetje om de hete brei heen draaien.
Hoezo nou weer altijd?:')quote:Op maandag 19 mei 2008 23:52 schreef koningdavid het volgende:
Ja he. De reli's altijd over hun comissies.
Uit wat hij niet gezegd heeft en niet durfde te zeggen, waar-ie al maanden om heen draait.:')quote:Leidt je dit af uit wat hij gezegd heeft of wat je vooroordelen je ingeven?
Ik vond het best helder wat hij zei, hij heeft het ook meerdere keren herhaald. Maar omdat hij niet zei wat jij blijkbaar wilde dat hij zei, namelijk: 'homo's zijn fout', is het allemaal wat lastiger toe te passen in een bevooroordeeld wereldbeeld als de jouwe.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:55 schreef Arcee het volgende:
Uit wat hij niet gezegd heeft en niet durfde te zeggen, waar-ie al maanden om heen draait.:')
Dat is een understatement.:')quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:00 schreef koningdavid het volgende:
Ik vond het best helder wat hij zei, hij heeft het ook meerdere keren herhaald.
Oh, ik kan wel gaan slapen, koningdavid neemt het van mij over en verkondigt mijn mening.:')quote:Maar omdat hij niet zei wat jij blijkbaar wilde dat hij zei, namelijk: 'homo's zijn fout', is het allemaal wat lastiger toe te passen in een bevooroordeeld wereldbeeld als de jouwe.
Was vrij duidelijk uit je reacties. Je trok je conclusies niet n.a.v. wat Rouvoet zei maar n.a.v. wat je dacht of vindt dat hij moet zeggen. Dat noem ik bevooroordeeld.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is een understatement.:')
[..]
Oh, ik kan wel gaan slapen, koningdavid neemt het van mij over en verkondigt mijn mening.:')
Bevooroordeeld wereldbeeld.:')
Absoluut een letterlijk Knevel-moment. Ik kijk al nooit naar zijn programma's omdat hij zichzelf nóg belangrijker vindt dan de gasten. Hoe hij Keijl de mond snoerde was vrij genant. Verder vond ik Rouvoet enigszins begrijpelijk want hij wil volgens mij wel wat betreft homo's maar die achterban (die neigt naar de SGP dus rivalen), vooral in de biblebelt, moet nog een generatie verder ontwikkelen voordat ze iets anders over homo's gaan denken, een cultuuromslag van hier tot Tokio. Dat van Agt mooie Bougondisch taal bezigt weten we nu wel, hou nou maar eens op met dat geijdeltuit, en ga nog maar eens nadenken over Keijl's vraag wat er opgeofferd is in zijn carrière, behalve dat hij geen gouverneur werd van Limburg, dat hij jammerlijk gefaald heeft (was te zien in Andere Tijden) als CvdK van N-Brabant werd handig omzeild. En de Palestijnse kwestie was zeker te pijnlijk voor KVDB...En dat die vrouw qua Bokito wél schadevergoeding heeft gekregen is bekend hoor heren, alleen het bedrag niet, dus echtgenoot draaide er ook omheen. Anyway, persoonlijk vind ik het verschil weer erg groot in vergelijking met P&W, ik kijk alleen eenvandaag..uh Netwerk eigenlijk, voor de rest mijd ik de EO, sjucht.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Keijl: Dat snap ik niet hoor, kun je dat even uitleggen?
Knevel: Nee, dat kost veel te veel tijd.
Keijl: O.
Vooroordelen ftw.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:49 schreef Suko het volgende:
En de Palestijnse kwestie was zeker te pijnlijk voor KVDB...
Ik bedoel nav 60jr bestaan van Israël, iets wat heel anders is 'gevierd' door de Palestijnen, maar mogelijk was daar de tijd niet voor en de aanleiding voor zijn aanwezigheid was tenslotte het boek. Vanavond over o.a. het Eurovisie songfestival, een tot (bijna) homo-event verworden gebeurtenis...pikant wel voor de EO.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vooroordelen ftw.
Hebben ze bij de vorige serie KVDB uitgebreid behandeld met Van Agt.
True, die over Engeland en Schotland gezien, prachtig, maar dat had net zo goed bij de AVRO gekund, is een neutraal programma, gelukkig.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:25 schreef Suko het volgende:
[..]
[quote]Op dinsdag 20 mei 2008 10:36 schreef borisz het volgende:
Enig leuke tv programma van de EO is Rail Away
Scherp!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:34 schreef Mainport het volgende:
Knevel draagt hetzelfde hemd als een jaar geleden in de OP.
Dat is zeker niet slecht, P&W hadden vorige week maandag zo'n 1 miljoen kijkers.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:49 schreef Loohcs het volgende:
880.000 kijkers hoor ik net op de radio.
quote:De talkshow 'Knevel & Van den Brink begint vanavond om 23.15 uur, met sidekick Annemarie Postma.
Hind
Zal zangeres Hind namens Nederland in de finale van het Eurovisie Songefestival mogen optreden? We weten het vanavond, na de eerste halve finale. Hind treedt op met haar lies 'Your heart belongs to me'. Aansluitend op deze halve finale blikken Knevel & Van den Brink terug op het optreden en spreken haar live vanuit Belgrado.
Songfestival-kenner Cornald Maas geeft ook vanuit Belgrado reactie en commentaar. Edsilia Rombley deed twee keer mee namens Nederland en neemt in de uitzending de deelnemers van de halve finale onder de loep.
Paul Rosenmöller
Afgelopen weekend kwam Paul Rosenmöller terug van een expeditie door China. Voor de IKON maakt hij een serie afleveringen over dit land, dat in de aanloop naar de Olympische Spelen zo zwaar getroffen is door een aardbeving.
Natasja van der Stelt
De politie heeft een verdachte in de Puttense moordzaak aangehouden. Het gaat om een 33-jarige man uit Delft, wiens dna overeenkomt met het spermamonster dat in 1994 werd gevonden op het slachtoffer, Christel Ambrosius. In de tijd van de moord woonde de verdachte in Putten. Een gesprek met Natasja van der Stelt, vriendin van Christel Ambrosius.
Henk Spaan
Op de eerste dag dat de Oranjeploeg onder leiding van bondscoach Marco van Basten bij elkaar komt, peilt Henk Spaan de Oranjekoorst onder spelers en publiek.
Hij mag weer overal zijn ego laten zienquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
Eens kijken hoe zelfgenoegzaam Peter de Vries erbij zit
dat was de dealquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
De eerste paar vragen zijn niet voor de ex-verdachten, maar voor De Vries. Die is belangrijker
Kom nou toch, het zal jouw vriend of vriendin maar zijn die wordt afgeslacht.quote:
zou ik me niet zo onbeschoft gedragen tegen twee mannen die ik veertien jaar lang onterecht als daders bestempeld hebquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kom nou toch, het zal jouw vriend of vriendin maar zijn die wordt afgeslacht.
ja, maar de nu opgepakte verdachte kwam in zijn 345 uitzendingen nergens voorquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:31 schreef Suko het volgende:
Ik vind het wel terecht dat Peter (commissaris Blaauw ook trouwens) die eer voor z'n werk krijgt. Tot aan vervelens toe heeft hij de zaak onder de aandacht gebracht en uiteindelijk met sukses, dat is toch knap.
Meen je dat? Ik vind ze echt ergelijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:34 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
goede toevoeging die annemarie postma
Ja, die vragen we nog eens terug. Iedere week, bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:34 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
goede toevoeging die annemarie postma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |