abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58771781
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:25 schreef Arcee het volgende:
Commissie, gesprek, commissie, gesprek. Hou toch op, man. Wat een krom religelul.
Ja he. De reli's altijd over hun comissies.
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:25 schreef Arcee het volgende:
Je achterban wil geen homo's, Rouvoet, en jij net zo min.
Leidt je dit af uit wat hij gezegd heeft of wat je vooroordelen je ingeven?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 mei 2008 @ 23:53:23 #202
862 Arcee
Look closer
pi_58771823
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:35 schreef MrX1982 het volgende:
Vergeet principieel en christelijke organisatie niet .

Wat een lafaard die Rouvoet. Beetje om de hete brei heen draaien.
Inderdaad.

Oh ja, en vergeet "het rapport" niet, het rapport waar het allemaal in staat, alles waar Rouvoet zelf z'n handen niet aan durfde te branden.:')
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_58771835
Hij trok zijn kop omdat van den Brink het een beetje rommelig uitsprak met zijn splaakgebrek.

Langdradig, oudbollig, CU in de eerste uitzending (maar goed zou ik ook doen. Nu kijken de mensen die in het ritme van P&W zitten nog) , saaie studio, saaie leads, saai alles. Presentatoren zijn niet inspirerend. Ik vond P&W soms al bevoorrechtelijk overkomen, maar dit slaat alles. Sowieso vind ik dat een onderwerp als homohuwelijk niet eens ter discussie moet staan... bah.

Het enige positieve vond ik de objectieve beelden ala Euronews, maar idd dat is ook niets nieuws.

Anyway, lijkt erop dat ik elke avond weer om 11 uur ga slapen ipv 12 uur.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 mei 2008 @ 23:55:49 #204
862 Arcee
Look closer
pi_58771892
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:52 schreef koningdavid het volgende:
Ja he. De reli's altijd over hun comissies.
Hoezo nou weer altijd?:')
quote:
Leidt je dit af uit wat hij gezegd heeft of wat je vooroordelen je ingeven?
Uit wat hij niet gezegd heeft en niet durfde te zeggen, waar-ie al maanden om heen draait.:')
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_58771993
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:55 schreef Arcee het volgende:
Uit wat hij niet gezegd heeft en niet durfde te zeggen, waar-ie al maanden om heen draait.:')
Ik vond het best helder wat hij zei, hij heeft het ook meerdere keren herhaald. Maar omdat hij niet zei wat jij blijkbaar wilde dat hij zei, namelijk: 'homo's zijn fout', is het allemaal wat lastiger toe te passen in een bevooroordeeld wereldbeeld als de jouwe.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 mei 2008 @ 00:04:15 #206
862 Arcee
Look closer
pi_58772106
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 00:00 schreef koningdavid het volgende:
Ik vond het best helder wat hij zei, hij heeft het ook meerdere keren herhaald.
Dat is een understatement.:')
quote:
Maar omdat hij niet zei wat jij blijkbaar wilde dat hij zei, namelijk: 'homo's zijn fout', is het allemaal wat lastiger toe te passen in een bevooroordeeld wereldbeeld als de jouwe.
Oh, ik kan wel gaan slapen, koningdavid neemt het van mij over en verkondigt mijn mening.:')

Bevooroordeeld wereldbeeld.:')
pi_58772131
Wat eeen draak van een aflevering. Saaie gesprekken, akelige stiltes naar mijn mening en een beetje rommelig. Dat decor is ook niet echt gezellig. En dat met zulke grote tafelgasten. De collega's Pauw en Witteman hadden hier een veel leukere uitzending van kunnen maken. Die weten van de meest saaie gasten nog een leuke uitzending te maken.

Morgen nog eens kijken, is het dan niks dan is het gewoon maar wachten tot 7 september
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_58772264
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 00:04 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dat is een understatement.:')
[..]

Oh, ik kan wel gaan slapen, koningdavid neemt het van mij over en verkondigt mijn mening.:')

Bevooroordeeld wereldbeeld.:')
Was vrij duidelijk uit je reacties. Je trok je conclusies niet n.a.v. wat Rouvoet zei maar n.a.v. wat je dacht of vindt dat hij moet zeggen. Dat noem ik bevooroordeeld.

Moeilijk he, het smilie.
pi_58772308
Ik vond Rouvoet ook niet echt sterk.

Bij de Christenunie proberen ze op een halfslachtige manier een compromis te vinden tussen hun interpretatie van de bijbel en een standpunt dat verkoopbaar is aan de mensen in Nederland.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 mei 2008 @ 09:17:36 #210
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_58775369
Tja met Bassie van de SGP weet je waar je aan toe bent Die zal denk ik ook nog wel eens verschijnen.
CU probeert dan nog de compromis te maken waardoor het weer zo wordt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_58775876
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Keijl: Dat snap ik niet hoor, kun je dat even uitleggen?
Knevel: Nee, dat kost veel te veel tijd.
Keijl: O.
Absoluut een letterlijk Knevel-moment. Ik kijk al nooit naar zijn programma's omdat hij zichzelf nóg belangrijker vindt dan de gasten. Hoe hij Keijl de mond snoerde was vrij genant. Verder vond ik Rouvoet enigszins begrijpelijk want hij wil volgens mij wel wat betreft homo's maar die achterban (die neigt naar de SGP dus rivalen), vooral in de biblebelt, moet nog een generatie verder ontwikkelen voordat ze iets anders over homo's gaan denken, een cultuuromslag van hier tot Tokio. Dat van Agt mooie Bougondisch taal bezigt weten we nu wel, hou nou maar eens op met dat geijdeltuit, en ga nog maar eens nadenken over Keijl's vraag wat er opgeofferd is in zijn carrière, behalve dat hij geen gouverneur werd van Limburg, dat hij jammerlijk gefaald heeft (was te zien in Andere Tijden) als CvdK van N-Brabant werd handig omzeild. En de Palestijnse kwestie was zeker te pijnlijk voor KVDB...En dat die vrouw qua Bokito wél schadevergoeding heeft gekregen is bekend hoor heren, alleen het bedrag niet, dus echtgenoot draaide er ook omheen. Anyway, persoonlijk vind ik het verschil weer erg groot in vergelijking met P&W, ik kijk alleen eenvandaag..uh Netwerk eigenlijk, voor de rest mijd ik de EO, sjucht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 20-05-2008 09:59:26 (foutje) ]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 mei 2008 @ 10:36:05 #212
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_58776614
Enig leuke tv programma van de EO is Rail Away
pi_58776643
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 09:49 schreef Suko het volgende:
En de Palestijnse kwestie was zeker te pijnlijk voor KVDB...
Vooroordelen ftw.

Hebben ze bij de vorige serie KVDB uitgebreid behandeld met Van Agt.
pi_58777594
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:37 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Vooroordelen ftw.

Hebben ze bij de vorige serie KVDB uitgebreid behandeld met Van Agt.
Ik bedoel nav 60jr bestaan van Israël, iets wat heel anders is 'gevierd' door de Palestijnen, maar mogelijk was daar de tijd niet voor en de aanleiding voor zijn aanwezigheid was tenslotte het boek. Vanavond over o.a. het Eurovisie songfestival, een tot (bijna) homo-event verworden gebeurtenis...pikant wel voor de EO.

------------------
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 11:25 schreef Suko het volgende:

[..]

[quote]Op dinsdag 20 mei 2008 10:36 schreef borisz het volgende:
Enig leuke tv programma van de EO is Rail Away
True, die over Engeland en Schotland gezien, prachtig, maar dat had net zo goed bij de AVRO gekund, is een neutraal programma, gelukkig.
pi_58777644
dubbel. grrrr
pi_58777738
Spot de reli-frustrie in dit topic.
Graag op anoniem
pi_58777791
Knevel draagt hetzelfde hemd als een jaar geleden in de OP.
Graag op anoniem
pi_58780099
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 11:34 schreef Mainport het volgende:
Knevel draagt hetzelfde hemd als een jaar geleden in de OP.
Scherp!
pi_58780391
CU zit idd in een rare situatie. Ze willen naar buiten toe geen al te hard standpunt innemen, maar intern moet 't wel ferm zijn anders lopen alle kiezers weg (naar SGP of CDA). Vind het wel een beetje vreemd dat homo's bij een partij willen horen die hun levensstijl afkeurt.

Bokito een jaar later was wel erg Hart Van Nederland-achtig. 880.000 kijkers hoor ik net op de radio.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_58780458
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 13:49 schreef Loohcs het volgende:
880.000 kijkers hoor ik net op de radio.
Dat is zeker niet slecht, P&W hadden vorige week maandag zo'n 1 miljoen kijkers.

Verwacht alleen nog wel een daling aangezien niet iedereen weet dat P&W er niet meer is. Die mensen blijf je altijd houden.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 mei 2008 @ 16:05:26 #221
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_58782633
quote:
De talkshow 'Knevel & Van den Brink begint vanavond om 23.15 uur, met sidekick Annemarie Postma.

Hind
Zal zangeres Hind namens Nederland in de finale van het Eurovisie Songefestival mogen optreden? We weten het vanavond, na de eerste halve finale. Hind treedt op met haar lies 'Your heart belongs to me'. Aansluitend op deze halve finale blikken Knevel & Van den Brink terug op het optreden en spreken haar live vanuit Belgrado.

Songfestival-kenner Cornald Maas geeft ook vanuit Belgrado reactie en commentaar. Edsilia Rombley deed twee keer mee namens Nederland en neemt in de uitzending de deelnemers van de halve finale onder de loep.

Paul Rosenmöller
Afgelopen weekend kwam Paul Rosenmöller terug van een expeditie door China. Voor de IKON maakt hij een serie afleveringen over dit land, dat in de aanloop naar de Olympische Spelen zo zwaar getroffen is door een aardbeving.

Natasja van der Stelt
De politie heeft een verdachte in de Puttense moordzaak aangehouden. Het gaat om een 33-jarige man uit Delft, wiens dna overeenkomt met het spermamonster dat in 1994 werd gevonden op het slachtoffer, Christel Ambrosius. In de tijd van de moord woonde de verdachte in Putten. Een gesprek met Natasja van der Stelt, vriendin van Christel Ambrosius.

Henk Spaan
Op de eerste dag dat de Oranjeploeg onder leiding van bondscoach Marco van Basten bij elkaar komt, peilt Henk Spaan de Oranjekoorst onder spelers en publiek.
pi_58785241
In principe lijken Paul Rosenmöller, en Natasja van der Stelt wel interessante gasten, dat kan wel een interessant gesprek opleveren in potentie.

Henk Spaan lijkt me vooral een leuke gast voor de kwinkslag en om wat leven aan tafel te brengen, maar ik ben benieuwd. Ik ken Knevel en van den Brink niet bepaald als interviewers die er alles uit halen. Zij maken eerder een gesprek te saai of beinvloeden het op een negatieve manier dan dat ze positief weten te verrassen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:11:28 #223
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_58792291
Eens kijken hoe zelfgenoegzaam Peter de Vries erbij zit
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 mei 2008 @ 23:11:38 #224
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_58792297
Show is omgegooid.

Alles over de Puttense moordzaak.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:11:52 #225
3185 Adelante
To let it go now
pi_58792302
Goh, Peter R de Vries weer eens in een talkshow... Volgens mij heeft Johan Derksen gelijk dat je geen tv kunt aanzetten of die man is er wel met z'n kop op
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 mei 2008 @ 23:12:58 #226
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_58792322
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
Eens kijken hoe zelfgenoegzaam Peter de Vries erbij zit
Hij mag weer overal zijn ego laten zien
Journaal, 1vandaag, Boulevard, nu
pi_58792329
Oh nee, weer die eigengeiler Peter de Vries.

Met z'n schijnheilige 'dit is de mooiste dag uit mijn cariëre', nou laat het mevrouw Holloway maar niet horen hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tomatenboer op 20-05-2008 23:18:44 ]
pi_58792354
Peter r. de Vries

ik, ik, ik, ik, ik, ik en ik.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:16:09 #229
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_58792397
Wat een kutshow zeg. Alleen dat sjonnie decor al. Viel te verwachten dat die relikous van een koningdavid in dit topic te vinden is.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_58792400
wanneer gaat de sidekick nou een boeiende vraag stellen.. ik bedoel.. wanneer gaat de sidekick nou een vraag stellen
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:17:29 #231
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_58792424
De eerste paar vragen zijn niet voor de ex-verdachten, maar voor De Vries. Die is belangrijker
pi_58792462
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
De eerste paar vragen zijn niet voor de ex-verdachten, maar voor De Vries. Die is belangrijker
dat was de deal
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:21:39 #233
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_58792505
Ik weet niet wie die brunette is, maar ze heeft zich voor het gemak maar niet ingelezen
pi_58792555
Beetje vreemd om Peter de Vries een bekentenis te horen relativeren omdat er geen daderkennis in zat en aantoonbare onjuistheden, nadat hij de uitspraken van Joran zo hard heeft veroordeeld maar waar ook geen daderkennis in zat (althans niet aantoonbaar) en ook aantoonbare onjuistheden.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:24:34 #235
3185 Adelante
To let it go now
pi_58792565
whehehe, die vriendin gelooft nog steeds niet dat die twee "rotkoppen" het gedaan hebben
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_58792599
kutvriendin
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:27:20 #237
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_58792611
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:26 schreef DrDentz het volgende:
kutvriendin
Kom nou toch, het zal jouw vriend of vriendin maar zijn die wordt afgeslacht.
pi_58792621
Die vriendin van Kristel zit daar ook met zo'n verwaande kop een beetje uit de hoogte te kijken richting beide ex-verdachten. Als blikken konden doden.....
pi_58792682
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:27 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Kom nou toch, het zal jouw vriend of vriendin maar zijn die wordt afgeslacht.
zou ik me niet zo onbeschoft gedragen tegen twee mannen die ik veertien jaar lang onterecht als daders bestempeld heb
pi_58792684
Ik vind het wel terecht dat Peter (commissaris Blaauw ook trouwens) die eer voor z'n werk krijgt. Tot aan vervelens toe heeft hij de zaak onder de aandacht gebracht en uiteindelijk met sukses, dat is toch knap.
pi_58792732
Beroerde uitzending.
pi_58792750
Kan die Postma niet weg!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:34:12 #243
3185 Adelante
To let it go now
pi_58792753

goede toevoeging die annemarie postma
pi_58792754
"Wat ging er door je heen"
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:35:15 #245
3185 Adelante
To let it go now
pi_58792765
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:31 schreef Suko het volgende:
Ik vind het wel terecht dat Peter (commissaris Blaauw ook trouwens) die eer voor z'n werk krijgt. Tot aan vervelens toe heeft hij de zaak onder de aandacht gebracht en uiteindelijk met sukses, dat is toch knap.
ja, maar de nu opgepakte verdachte kwam in zijn 345 uitzendingen nergens voor
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:35:42 #246
127004 maril
Smeetsfan
pi_58792770
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:34 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

Meen je dat? Ik vind ze echt ergelijk.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:37:02 #247
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_58792793
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:34 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

Ja, die vragen we nog eens terug. Iedere week, bijvoorbeeld
pi_58792797
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:35 schreef maril het volgende:

[..]

Meen je dat? Ik vind ze echt ergelijk.

deze smilie betekent sarcasme
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:38:43 #249
127004 maril
Smeetsfan
pi_58792822
Ik heb een hekel aan die vriendin, sorry
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_58792829
Wat een emo-uitzending zeg. Dit soort talkshows passen meer bij SBS6.

Ah, een reconstructie voor de mensen die het niet weten. Is al wel dik een half uur voorbij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')