Hij heeft vaak genoeg mensen ter sprake gebracht waaronder ene F. Lopez, zie mijn post in dit topic.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja, maar de nu opgepakte verdachte kwam in zijn 345 uitzendingen nergens voor
Is Putten niet zo'n streng gereformeerde zwartekousen gemeentequote:
Okèquote:
Minder dan Peter r.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:41 schreef Wup het volgende:
wat een rare uitzending
wat krijgt die dramaqueen vriendin veel aandacht
Wat ontzettend zuur en hard voor die 2 onschuldige mannen + familie dat die muts (ja natuurlijk is het dramatisch dat ze haar vriendin verloor) zo lomp en bot tegen die mannen doet.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:41 schreef Suko het volgende:
Beetje wrang dat die Stelt toch een boek(je) wil verkopen, heb het niet zo op haar.
Die mannen zitten er niet mee, die hebben wel wat belangrijkers aan hun hoofd.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat ontzettend zuur en hard voor die 2 onschuldige mannen + familie dat die muts (ja natuurlijk is het dramatisch dat ze haar vriendin verloor) zo lomp en bot tegen die mannen doet.
Na 14 jaar kun je die mensen toch wel recht in de ogen kijken en zeggen dat je het voor hun ook heel rot vond achteraf die dramatisch tijd
Het zou voor mij voelen als nog een extra trap na, je moet je eens voorstellen als je 14 jaar met de nek wordt aangekeken terwijl je onschuldig bent.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:50 schreef Wup het volgende:
[..]
Die mannen zitten er niet mee, die hebben wel wat belangrijkers aan hun hoofd.
zo streng is het ook niet (kom er vandaan). die vriendin is gewoon de shock nog niet te boven, en dat snap ik ook welquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is Putten niet zo'n streng gereformeerde zwartekousen gemeenteZo komt zij namelijk wel op me over...
Ik begrijp je wel hoor, maar ze is maar een vriendin .quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Het zou voor mij voelen als nog een extra trap na, je moet je eens voorstellen als je 14 jaar met de nek wordt aangekeken terwijl je onschuldig bent.
Maar goed, het gevoel bij die mannen zal overheersen dat ze nu eindelijk verder kunnen met hun leven
(ik wil dan totaal niet die dramatische moord in discrediet brengen, dat is het ergste uiteindelijk)
dat dacht ik ook jaquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
"Heb je ervoor gebeden?"
We zijn er weer
LOL, en ook nog zo een enthousiaste respons:)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
"Heb je ervoor gebeden?"
We zijn er weer
Een relikous?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:16 schreef djnospinzone het volgende:
Viel te verwachten dat die relikous van een koningdavid in dit topic te vinden is.
wat een kut idee van de EO, hoe zou het bedacht zijn?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:59 schreef DrDentz het volgende:
kan iemand hier even een smsje sturen naar andries knevel zodat we weten wie er morgen te gast zijn
kan me ook echt niet voorstellen dat iemand een SMS gaat sturenquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:08 schreef men_in_red het volgende:
[..]
wat een kut idee van de EO, hoe zou het bedacht zijn?
"Oh we moeten er nog iets hips in stoppen voor de jongeren!" "SMS!! "
aan haar houding af te lezen vond ze meer dat de mannen een excuus aan haar moesten aanbiedenquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:30 schreef Apache4U het volgende:
Ik heb me zitten ergeren aan die vriendin.
"Nee, ik schrijf het boekje niet vanwege het geld, maar om alles van me af te schrijven"
Nou, denk ik dan, je hoeft het niet te publiceren hoor.
A-sociaal ook dat ze die mannen niet fatsoenlijk kon aankijken en/of een excuus kon aanbieden voor het valselijk beschuldigen. Dat je dat met tegenzin doet begrijp ik, maar een excuus zou toch wel op z'n plaats zijn lijkt me. Dat is namelijk het eerste wat ik zou doen als blijkt dat ik het al die tijd mis heb gehad. Dit leek me een gevalletje eigenwijsheid ten top.
Maar goed..ze zit morgen weer lekker op de tennisbaan... ook mooi.
ben het grotendeels eens, al moet ik zeggen dat een excuses ook weer niet nodig was, maar in ieder geval een blijk van medeleven en begrip voor die 2 mannen (en zeker de vrouwen van die mannen)quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:30 schreef Apache4U het volgende:
"Nee, ik schrijf het boekje niet vanwege het geld, maar om alles van me af te schrijven"
A-sociaal ook dat ze die mannen niet fatsoenlijk kon aankijken en/of een excuus kon aanbieden voor het valselijk beschuldigen. Dat je dat met tegenzin doet begrijp ik, maar een excuus zou toch wel op z'n plaats zijn lijkt me. Dat is namelijk het eerste wat ik zou doen als blijkt dat ik het al die tijd mis heb gehad. Dit leek me een gevalletje eigenwijsheid ten top.
Dat vond ik nog het ergste een van die vrouwen deed een poging tot toenadering en ze keek die vrouw niet eens aan.sorry ik kan er geen begrip voor opbrengen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ben het grotendeels eens, al moet ik zeggen dat een excuses ook weer niet nodig was, maar in ieder geval een blijk van medeleven en begrip voor die 2 mannen (en zeker de vrouwen van die mannen)
Ik vraag me ook af wat voor leven zij zelf heeft. In Nova was ze te zien met man en kinderen en zei ze dat de hele kwestie haar al veertien jaar dag in dag uit bezig hieldquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:58 schreef maril het volgende:
[..]
Dat vond ik nog het ergste een van die vrouwen deed een poging tot toenadering en ze keek die vrouw niet eens aan.sorry ik kan er geen begrip voor opbrengen.
puur door de spraakmakende zaak...quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:29 schreef borisz het volgende:
1.128.000 kijkers voor de hallelujah'ers gister.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:30 schreef Apache4U het volgende:
Misschien is dat laatste nog wel erger dan dat je een vriend(in) verliest.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:52 schreef -0- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Dat boek zou ze ook uit de handel moeten halen overigens, die 2 mannen worden daarin wel keihard als daders beschuldigd, terwijl ze gewoon onschuldig zijn.
Op een gegeven moment werd ze nog pissig ook op 1 van die vrouwen die vertelde dat hun hele leven ook op zijn kop stond, toen werd het echt zo iets als: Ja maaar wat wij hebben meegemaakt is veel erger.
Die 2 mannen en hun familie zijn ook 14 jaar lang van hun leven kwijt en aangekeken als moordenaars.
quote:'Knevel & Van den Brink' begint vanavond om 23.05 uur. De gasten zijn: Wouter Bos, Frederique van der Wal en Charles Groenhuijsen.
Het gaat goed met Nederland is de boodschap op woensdag, gehaktdag. De dag waarop het kabinet zich financieel verantwoordt tegenover de Tweede Kamer. Maar Nederlanders willen helemaal niet zien dat het goed gaat. Nederlanders zeuren en zijn ontevreden. En die ontevredenheid zal alleen nog maar oplopen door impopulaire maatregelen, kondigt Bos aan.
Voormalig topmodel Frederique van der Wal ontvangt morgen de Lifetime Achievement Award.
Charles Groenhuijsen wordt geschiedenisleraar. Voor de publieke omroep maakt hij een televisieserie over het verleden van Nederland.
Journaliste Myrthe Hilkens schuift aan als sidekic
Nee, dat deed Rouvoet zelf, die draaide er om heen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:09 schreef koningdavid het volgende:
Was vrij duidelijk uit je reacties. Je trok je conclusies niet n.a.v. wat Rouvoet zei maar n.a.v. wat je dacht of vindt dat hij moet zeggen. Dat noem ik bevooroordeeld.
Bespaar je de 20 cent. Dit zijn de gasten van vandaag:quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:59 schreef DrDentz het volgende:
kan iemand hier even een smsje sturen naar andries knevel zodat we weten wie er morgen te gast zijn
quote:Talkshow waarin Andries Knevel en Tijs van den Brink gasten uit de politiek, showbizz, cultuur en sport ontvangen. Opinieleiders én gangmakers geven een duidelijke mening over de discussies van vandaag. Samen voeren zij hét gesprek van de dag. Van Wilders tot Gordon, van wanhoop tot euforie, van alledaags tot absurd. Naast het nieuws uit de kranten, radio, televisie en internet is er ook aandacht voor de meest opvallende filmpjes van dit moment. Journalist Myrthe Hilkens schuift aan als sidekick. Gasten: -Wouter Bos over Gehaktdag, de financiële verantwoordingsdag van dit kabinet. -Voormalig topmodel Frederique van der Wal ontvangt donderdag de LifeTime Achievement Award. -Charles Groenhuijsen wordt geschiedenisleraar. Voor de publieke omroep maakt hij een televisieserie over Het Verleden van Nederland. Presentatie: Andries Knevel en Tijs van den Brink.
Klopt ten dele. W.b. homo's zijn hij dat homo's van harte welkom zijn bij de ChristenUnie en dat dit altijd al zo geweest is. Jij legde echter de woorden in zijn mond dat 'homo's niet welkom zijn bij de CU', dat lijkt mij niet terecht.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, dat deed Rouvoet zelf, die draaide er om heen.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:00 schreef Arcee het volgende:
Overigens verwees ik laatst nog naar een post van jou om op de mogelijke bevooroordeling van iemand te wijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |