ik kom niet voor de line-up. Ik kom voor de sfeerquote:
Dat is nog afwachten natuurlijkquote:
Ja!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:14 schreef P8 het volgende:
[..]
ik kom niet voor de line-up. Ik kom voor de sfeer
is het een idee om in de OP een lijstje te maken van mensen die zeker komen?
Eensquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:30 schreef tomttt het volgende:
ich bin dabei![]()
Nu aub iets meer punk graag (Ignite heeft nog een plekje vrij op zondag)
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zou die vriendin op Lowlands Pinkpop te dronken zijn om mijn sms te beantwoorden, of zou ze nog bezig zijn met het invoeren van de namen? Ik vraag het me serieus af.
Waarvoor staat CSS? (verkapte tvp)quote:Op zondag 27 mei 2007 00:30 schreef MaJo het volgende:
Hoe zeker is CSS eigenlijk? Kan het niet terugvinden op de poster (of ik kijk niet goed)
Nou ja, het staat en hun eigen MySpace en tussen de tourdata van hun platenmaatschappij.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:30 schreef MaJo het volgende:
Hoe zeker is CSS eigenlijk? Kan het niet terugvinden op de poster (of ik kijk niet goed)
Gewoon gaan.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:23 schreef PastoorPeter het volgende:
Vrienden die niet zeker weten of ze naar lowlands gaan want ze willen naar reading (:r) waardoor jij misschien naar lowlands kan.
Cansei de Ser Sexy!quote:
quote:Editors, Tool, Motorhead. En allemaal bands die je vast niet leuk vind. En de rest ken ik niet.
3 weken voor het begin van Lowlands. Maar de komende maanden komt er gewoon steeds een beetje uit.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:00 schreef Grachus het volgende:
Wanneer wordt eigenlijk de definitieve line-up bekend gemaakt? Ik ga denk ik wel, alleen zijn er elk jaar weer weinig van mijn vrienden die me willen vergezellen.
Ik niet, was toen ook te laat met kaarten halen, maar kwam er via via achter dat ik ook kon gaan werken op Lowlands, dus heb ik dat maar gedaan.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
3 weken voor het begin van Lowlands. Maar de komende maanden komt er gewoon steeds een beetje uit.
Ik zou dus niet wachten tot die laatste paar weken want het raakt dik uitverkocht dit jaar.
Vorig jaar zag het er niet naar uit en op het laatst ontstaat er een ware run met als gevolg dat er een groep mensen in Nederland heel chagrijnig thuis zat
Cansei de Ser Sexy (portugees voor "moe van het sexy zijn")quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 12:44 schreef Grachus het volgende:
Hoe zeker is Damien Rice eigenlijk? Op z'n website staat nog niets over Lowlands, en hij heeft de 18 en 19e al wel een optreden in Engeland.
Ik heb toch liever dat we even beter weer afwachten, en dan kan ik nog even sparen (ja, sparen, met Fields of Rock en Waldrock nog op het programmaquote:Op zondag 27 mei 2007 13:14 schreef greatgonzo het volgende:
onze kaarten zijn trouwens vrijdag gehaald, en tentje+slaapzak van de week gehaald bij de Aldi... van mij mag het morgen al beginnen!
Ik hoop echt wel dat ie komt.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:44 schreef Grachus het volgende:
Hoe zeker is Damien Rice eigenlijk? Op z'n website staat nog niets over Lowlands, en hij heeft de 18 en 19e al wel een optreden in Engeland.
Anders ik wel. Ik heb z'n concert in Tilburg in maart ook al gemist doordat die kaarten binnen een uur uitverkocht waren.quote:
Ah..we hebben een blinde surferquote:
Je hebt het niet door he?quote:Op zondag 27 mei 2007 13:25 schreef Grachus het volgende:
[..]
Anders ik wel. Ik heb z'n concert in Tilburg in maart ook al gemist doordat die kaarten binnen een uur uitverkocht waren.
Ik zou gewoon eens wat luisteren. Kleine moeite, veel van de muziek zul je makkelijk kunnen vinden. Kijk eens op Myspace.com, daar staat vrijwel elke band tegenwoordig.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:46 schreef shakaboem het volgende:
Er zijn maar 2 acts die ik ken én goed vind: Tool en NIN. Genoeg reden om te gaan of zal ik me eerst meer gaan verdiepen in de andere acts?
Nee, ik snap er niks van.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt het niet door he?
Die foto...die poster....dat programma?
Dat is de Lowlandsposter die op Pinkpop hangt. Dat zijn dus BEVESTIGDE namen. En lees nu die poster eens goed door.quote:
Zucht.. dat snap ik ook nog wel. Maar waarom wordt die officiële Lowlands-site niet bijgewerkt en bovendien zou Damien dan dus op vrijdag op Lowlands moeten staan omdat ie op zaterdag en zondag dus in Engeland zit. Daarom vroeg ik mij af hoe zeker het was dat ie wel echt kwam.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is de Lowlandsposter die op Pinkpop hangt. Dat zijn dus BEVESTIGDE namen. En lees nu die poster eens goed door.
Omdat Lowlands altijd op Pinkpop-maandag de namen online gooitquote:Op zondag 27 mei 2007 14:19 schreef Grachus het volgende:
[..]
Zucht.. dat snap ik ook nog wel. Maar waarom wordt die officiële Lowlands-site niet bijgewerkt en bovendien zou Damien dan dus op vrijdag op Lowlands moeten staan omdat ie op zaterdag en zondag dus in Engeland zit. Daarom vroeg ik mij af hoe zeker het was dat ie wel echt kwam.
Daar denken een heleboel mensen anders overquote:Op zondag 27 mei 2007 14:21 schreef Mathijz het volgende:
Ik denk trouwens niet dat het zal uitverkopen. Line-up is tot nu toe niet zo overweldigend.
zoals ik eerdere jaren ook al heb gezegd. 45.000 is mooi genoeg. Dan kan het financieel uit, en is het net iets lekkerder qua drukte.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:21 schreef Mathijz het volgende:
Ik denk trouwens niet dat het zal uitverkopen. Line-up is tot nu toe niet zo overweldigend.
Dat valt wel mee toch?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik kan me eigenlijk bijna niks van Lowlands 2004 herinneren, ZO matig was het programma..
Theo was vorig jaar al vrijwel nergens meer te horen gelukkig. Dat was 1 jaar leuk....quote:Op zondag 27 mei 2007 14:34 schreef kopje_koffie het volgende:
THEO THEEEEEEEEOOOOOOOOom te janken dat maargoed
wie neemt er ook zn hengel mee voor de bekertjes ? Misschien een idee om een sportvis groep op te zetten om de beker rapertjes publiek voor schut te zetten.
Goed dat je t zegt!!!!quote:Op zondag 27 mei 2007 14:34 schreef kopje_koffie het volgende:
THEO THEEEEEEEEOOOOOOOOom te janken dat maargoed
.
Tjaquote:Op zondag 27 mei 2007 14:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Mmnee, LCD Soundsystem was eigenlijk het enige wat ik goed vond dat jaar..
Soort new wave/electrorock. Check anders hun Myspace of concert op Fabchannel. Muzikaal niet al te denderend, maar wel een geweldige liveshow (het wordt nu ook lekker opgehyped net als de Klaxons).quote:Op zondag 27 mei 2007 11:54 schreef SKa_BoSS het volgende:
Wat is dat voor muziek?
Ik ben het wel met je eens, maar inderdaad wat Nembrionic zegt; er zullen een hoop mensen daar anders over denken. Ik hoop dat het niet uitverkocht raakt, want vind het wel wat relaxter als er minder mensen zijn, net zoals in 2005. Verleden jaar vond ik net iets te druk.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:21 schreef Mathijz het volgende:
Zij waren toch in 2005 i.p.v. 2004? Vond het qua artiesten wel erg vet hoor: er waren een boel leuke kleine artiesten die ik daar gezien hebquote:Op zondag 27 mei 2007 14:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Mmnee, LCD Soundsystem was eigenlijk het enige wat ik goed vond dat jaar..
Dat kan. In 2006 waren er 55.000 mensen en in 2005 waren dat er 54.000. Dus die 1000 is dan nét teveelquote:Op zondag 27 mei 2007 14:54 schreef hydraulix het volgende:
Ik ben het wel met je eens, maar inderdaad wat Nembrionic zegt; er zullen een hoop mensen daar anders over denken. Ik hoop dat het niet uitverkocht raakt, want vind het wel wat relaxter als er minder mensen zijn, net zoals in 2005. Verleden jaar vond ik net iets te druk.
http://www.graz.nl/bericht.asp?id=355quote:Op zondag 27 mei 2007 14:54 schreef hydraulix het volgende:
Zij waren toch in 2005 i.p.v. 2004? Vond het qua artiesten wel erg vet hoor: er waren een boel leuke kleine artiesten die ik daar gezien heb(Soulwax, Vitalic, T. Raumschiere, The Blue Van, The Futureheads)
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
Dat kan. In 2006 waren er 55.000 mensen en in 2005 waren dat er 54.000. Dus die 1000 is dan nét teveel
Dat was 2003. Toen kwamen er "maar" 48.000. Dit in tegenstelling tot 2002 toen er 60.000 man op de been waren. Dat was inderdaad veels te druk.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:33 schreef hydraulix het volgende:
[..]Dacht dat de kaartverkoop van 2005 juist slecht ging! Vreemd, vond het in 2005 juist wat relaxter (hoefde ook lang te wachten bij de Asian market bijv.). Misschien dat het door de bier kwam dat mijn gevoel van perceptie mij in de steek liet
![]()
2002quote:Op zondag 27 mei 2007 15:21 schreef greatgonzo het volgende:
Als we dan toch lijstjes gaan posten, mijn favo's
Muse sloot Lowlands af toen ze nog neit zo groot waren, dus je kan alles verwachtenquote:Op zondag 27 mei 2007 11:05 schreef greatgonzo het volgende:
als radiohead en Pearl Jam zouden komen, hadden die toch wel op die poster gestaan of niet?
Ik zie namelijk nog geen echte dagafsluiters, behalve Tool... of is Live weer een afsluiter? Die gok ik meer voor zondagavond 19.00 uur..
En wat te denken van Arctic Monkey's...
Ik was bijna bang dat Live weer komt, maar Live komt waarschijnlijk niet (alleen de zondag is vrij, maar de dag ervoor spelen ze in de VS)quote:Op zondag 27 mei 2007 11:05 schreef greatgonzo het volgende:
als radiohead en Pearl Jam zouden komen, hadden die toch wel op die poster gestaan of niet?
Ik zie namelijk nog geen echte dagafsluiters, behalve Tool... of is Live weer een afsluiter? Die gok ik meer voor zondagavond 19.00 uur..
En wat te denken van Arctic Monkey's...
Voor mij hoort die blubber bij LL, asfalteren lijkt mij niet wat.. als je niet van water houd moet je maar laarzen aandoen ofzo..quote:Op zondag 27 mei 2007 16:43 schreef greatgonzo het volgende:
btw mogen ze nu ook wel rondom de alpha asfalteren ipv dat hout, daar is me toch altijd een blubberbende na een regenbui.
Nee...de grootste namen bewaren ze voor later. Lekker opbouwenquote:Op zondag 27 mei 2007 11:05 schreef greatgonzo het volgende:
serieus? kon mij totaal niet boeien, heb volgens mij een uur bij de DE koffiedames staan te ouwehoerenquote:
he? was die er toenquote:Op zondag 27 mei 2007 19:15 schreef Rhanna het volgende:
Is er iemand die APhex Twin in 2003 meegemaakt heeft? Hoe was dat?
Relax was inderdaad erg goed toen, en ik hou niet eens van hip-hop! Moet je nagaan... Bij Rock-A-Spot ging het dak eraf... "Pompompompom pom pom pom pom pom pom pom"quote:Op zondag 27 mei 2007 16:44 schreef tomttt het volgende:
[..]
2002
1 Relax, grootste feest op Lowlands ooit![]()
Rock-A-Spot is echt een briljant nummerquote:Op zondag 27 mei 2007 21:51 schreef SKa_BoSS het volgende:
Relax was inderdaad erg goed toen, en ik hou niet eens van hip-hop! Moet je nagaan... Bij Rock-A-Spot ging het dak eraf... "Pompompompom pom pom pom pom pom pom pom"
Heb t ook gekeken, erg goed.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:30 schreef kciR het volgende:
Ik zit nu Maximo Park te kijken op 3voor12 central.. echt balen dat ze niet kunnen komen..
Beter drie schone broeken meenemen dan, als je ook nog eens tot een hoogtepunt komt bij Depeche mode en Pearl Jam!quote:Op maandag 28 mei 2007 01:30 schreef HPayne het volgende:
Vette line-up hoor. Met Radiohead kom ik spontaan klaar!
"Ickhy Thump" is geweldig!quote:Op maandag 28 mei 2007 01:52 schreef MaJo het volgende:
Ik hoorde ergens dat the White Stripes dit jaar ook komen? Iemand die hier meer vanaf weet? En ja ik weet dat ze zogen de vorige keer (al was ik daar niet bij) maar ik zou ze graag zien
Niet zo geweldig, geloof ik. Weet niet eens meer zeker of ik zelf bij was, denk t wel.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 11:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
- 2 jaar achter elkaar op de vrijdag op de grond een bandje gevonden en aan de ingang verpatst. Ook minder dure lowlandsen waren dat.
Die waren er vorig jaar al.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:56 schreef Beanstalk het volgende:
Radiohead zou veel toevoegen, Het waarschijnlijke ontbreken van Arctic Monkeys is doodzonde, en van mij mogen The Magic Numbers ook nog komen
Nee ik vind ze echt goed. Op Fabchannel staat een goed concert van ze!quote:
Moeten de Chemical Brothers haast wel zijn.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:14 schreef rubbereend het volgende:zojuist de officiele bekendmaking op 3FM van de namen.... en de beste van Lowlands zei dat er nog een grote dance act aan zit te komen maar dat het nog net niet rond is........
Fatboy Slim? Chemical Brothers?
Daft punk?quote:Op maandag 28 mei 2007 13:14 schreef rubbereend het volgende:zojuist de officiele bekendmaking op 3FM van de namen.... en de beste van Lowlands zei dat er nog een grote dance act aan zit te komen maar dat het nog net niet rond is........
Fatboy Slim? Chemical Brothers?
.. Zeg me dat 't niet waar is..quote:Op maandag 28 mei 2007 13:22 schreef Smart_ass het volgende:
Op www.low-lands.nl is Interpol eraf gehaald!![]()
![]()
![]()
Maar op www.lowlands.nl staan ze gewoon.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:22 schreef Smart_ass het volgende:
Op www.low-lands.nl is Interpol eraf gehaald!![]()
![]()
![]()
Die zitten dan in de VS. Fatboy Slim lijkt me ook niet erg waarschijnlijk. Misschien een heeeeel klein kansje op Underworld, maar eigenlijk durf ik er al m'n geld op te zetten dat het de Chemical Brothers zijn.quote:
Omfg wat ben ik dom..quote:Op maandag 28 mei 2007 13:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar op www.lowlands.nl staan ze gewoon.
En op de poster hequote:Op maandag 28 mei 2007 13:29 schreef Smart_ass het volgende:
Wel raar trouwens dat ik zo veel berichten hoorde dat Kaiser Chiefs niet zou komen, terwijl ze wel op de Lowlands-site staan..
dat vind ik nog zacht uitgedrukt, super nummerquote:
Bassement Jaxxquote:Op maandag 28 mei 2007 13:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het wordt eens tijd dat er een andere dansact groot wordt..Underwold, CB en Faithless beginnen nu een beetje voorspelbaar te worden
Dat zei ik 37 topic geleden al: Motor op herhalingquote:Op maandag 28 mei 2007 13:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het wordt eens tijd dat er een andere dansact groot wordt..Underwold, CB en Faithless beginnen nu een beetje voorspelbaar te worden
Nee, ze staan ook in de email van lowlandsquote:Op maandag 28 mei 2007 13:49 schreef Bigfoot414 het volgende:
Ben toch benieuwd hoe het zit met de kaiser chiefs.
Misschien dat ze alsnog afzeggen?
quote:Lowlands 2007 Nieuws
Lowlands Nieuwsbrief: Héél véél nieuwe namen
DAS IST NICHT NORMAL, ZOVEEL NIEUWE NAMEN!
Kaiser Chiefs op Lowlands!
Wij houden van tradities, dus komen we ook dit jaar weer tijdens Pinkpop met een hoop namen. Laten we maar snel beginnen, lees je mee?
The Killers // Kaiser Chiefs // Tool // Arcade Fire // Lily Allen
Damien Rice // Sonic Youth // Interpol // Kings of Leon
The Good, The Bad & The Queen // Nine Inch Nails // Editors
LCD Soundsystem // Motörhead // Basement Jaxx // M.I.A. Kasabian // Saybia // Groove Armada // Jimmy Eat World
Eagles of Death Metal // Heideroosjes // Laurent Garnier Live Klaxons // Lacuna Coil // Hayseed Dixie // Jamie T // Battles
Turbonegro // Jack Peñate // Air Traffic // Nosfell // Chatham County Line.
En ook The Killers komen naar Lowlands toe!
Bij bovenstaande namen komen natuurlijk ook de namen die we al eerder bekend maakten:
Pronghorn // The Answer // The Whitest Boy Alive // Little Cow
Enter Shikari // CocoRosie // My Brightest Diamond Welle:Erdball // Rotfront // Orishas // Ojos de Brujo
STRAATTHEATER
Compagnie with Balls // Chrome // Frank Los // Georg Traber Pickled Image // The Slampampers // Compagnie Colbok
Little Feet Theater // Teatro de Pronto
Let op: het gaat nu pas echt beginnen! De komende weken brengen we jullie nog meer nieuws over muziek, maar ook over films, comedy, literatuur en noem maar op! Houd daarom de site www.lowlands.nl goed in de gaten. Daar vind je naast alle bio's van bovengenoemde acts, ook het laatste nieuws!
TICKETS
Vroege vogels hadden al goed door dat we dit jaar met een geniaal programma zouden komen en hebben 10 euro korting gekregen bij aankoop van hun Lowlandskaartje.
Die actie geldt niet meer, dus nu kosten ze 125 euro (normaal ticket) of 144,50 euro (combiticket). Tickets zijn te koop bij onderstaande adressen:
De 150 grotere postkantoren, 100 grotere Free Record Shops, 12 grotere VVV-kantoren, 33 GWK-Stationskantoren, Plato, VVV Dronten, Velvet Rotterdam, Velvet Breda, Bullit Eindhoven, Boudisque, Get Records en Concerto.
In België kun je je kaarten kopen bij FNAC, of bellen naar FNAC 0900-00600 (0,45 euro p.m.)
Afmeldenlogo Grolschlogo Essent Award
Die gaan geen Alpha afsluitenquote:
ik zie ze wel een dag afsluiten en anders in de Grolsch ze zijn veel te groot voor de Brave, dan krijgen we Moloko tafrelen.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Die gaan geen Alpha afsluiten
Maargoed, de laatste jaren was t idd wat minder, maar die 3 wisselden elkaar gewoon ieder jaar af op de festvals als afsluiter.. heel soms wat eerder in het weekend..
Ik ben er altijd wel voor dat de Alpha door een grote dansact wordt afgesloten. Altijd een mooi feestje en een mooie overgang van 't dag- naar 't nachtprogrammaquote:Op maandag 28 mei 2007 13:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik hoor ook liever wat minder bekende dance-acts eigenlijk..dan is er nog ruimte om daadwerkelijk te dansen
quote:Wat EdBanger/frenchy shit, evt. MSTRKRFT op herhaling..LO-FI-FNK is ook wel charmant..en wat Tiefschwarz/Dominik Eulberg-gebliep
truequote:Op maandag 28 mei 2007 13:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik hoop het niet, nog maar de vraag of ik dan wél genoeg geld hebquote:Op maandag 28 mei 2007 13:55 schreef vanBnaarC het volgende:
Ik zie dat het nu in juli echt wel uitverkocht is
Oeh ben benieuwdquote:
't Komt wel vaker voor dat bands op herhaling komen. En de Arctic Monkeys is flink scoren voor de organisatie, dat zijn weer een smak extra kaartjes die verkocht worden. Dus als ze beschikbaar zijn (touren ze rond die tijd in Europa?) dan zullen ze hoogst waarschijnlijk wel geboekt wordenquote:Op maandag 28 mei 2007 14:17 schreef MaJo het volgende:
Enne Arctic Monkeys zou vet zijn maar lijkt me niet logisch aangezien ze vorig jaar ook al in de Alpha stonden. Maar ze hebben wel een nieuwe cd dus daardoor is er wel een klein beetje hoop
Op 12 augustus zijn ze nog in Tokyoquote:Op maandag 28 mei 2007 14:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
't Komt wel vaker voor dat bands op herhaling komen. En de Arctic Monkeys is flink scoren voor de organisatie, dat zijn weer een smak extra kaartjes die verkocht worden. Dus als ze beschikbaar zijn (touren ze rond die tijd in Europa?) dan zullen ze hoogst waarschijnlijk wel geboekt worden
Maar is het ook wel eens gebeurd 2x alpha na elkaar? Bijvoorbeeld Franz Ferdinand en Kaiser Chiefs stonden ook 2x na elkaar, maar die stonden het eerste jaar kleiner en het daarop volgende jaar in de Alpha. Dat gebeurd wel vaker, bands die nog groeien komen 2 jaar na elkaar, maar of dat ook met zo´n grote band gebeurd? Ik zou het wel vet vindenquote:Op maandag 28 mei 2007 14:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
't Komt wel vaker voor dat bands op herhaling komen. En de Arctic Monkeys is flink scoren voor de organisatie, dat zijn weer een smak extra kaartjes die verkocht worden. Dus als ze beschikbaar zijn (touren ze rond die tijd in Europa?) dan zullen ze hoogst waarschijnlijk wel geboekt worden
Huh? Kaiser Chiefs stonden in 2005 in de Alpha en het jaar daarvoor waren ze niet bekend..weet je dat zeker?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar is het ook wel eens gebeurd 2x alpha na elkaar? Bijvoorbeeld Franz Ferdinand en Kaiser Chiefs stonden ook 2x na elkaar, maar die stonden het eerste jaar kleiner en het daarop volgende jaar in de Alpha. Dat gebeurd wel vaker, bands die nog groeien komen 2 jaar na elkaar, maar of dat ook met zo´n grote band gebeurd? Ik zou het wel vet vinden
Ik dacht gehoord te hebben dat ze er in 2004 ook stonden? Maar toen was ik er niet dus ik kan het niet met zekerheid zeggenquote:Op maandag 28 mei 2007 14:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Huh? Kaiser Chiefs stonden in 2005 in de Alpha en het jaar daarvoor waren ze niet bekend..weet je dat zeker?
quote:Op maandag 28 mei 2007 14:39 schreef maxor het volgende:
Infadels stonden vorig jaar toch in de bravo?
Wist ik helemaal nietquote:Op maandag 28 mei 2007 14:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[offtopic]Zag laatst pas dat dat concert van Infadels van 05 days off een hele tijd op Fabchannel heeft gestaan en nu weg is..daar MOETEN we toch wel opgestaan hebben, MaJo?[/offtopic]
quote:Op maandag 28 mei 2007 14:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Oh, die DVD is er ook nog van gekomen?Dat wist ik ook niet
Als je nog geld over hebt na een nieuw toetsenbord..quote:Op maandag 28 mei 2007 14:58 schreef TC_Artemis het volgende:
Klaxons, nu moet ik z0k0r kaarten halen.
quote:Op maandag 28 mei 2007 15:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Als je nog geld over hebt na een nieuw toetsenbord..
Teveelquote:Op maandag 28 mei 2007 14:59 schreef Niek. het volgende:
Hoeveel gaven de mensen die vorig jaar zijn geweest uit in de 4 dagen lowlands exclusief de kosten van het kaartje?
Dat zou briljant zijn. Met tienduizend man 'New Slang' meeblehren.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:17 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
The Shins zullen trouwens toch ook vast komen? Staan ook op Pukkelpop en hebben verder niks op de planning staan dat weekend..
Eurootje of 200?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:59 schreef Niek. het volgende:
Hoeveel gaven de mensen die vorig jaar zijn geweest uit in de 4 dagen lowlands exclusief de kosten van het kaartje?
Ik hoop het!quote:Op maandag 28 mei 2007 13:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Moeten de Chemical Brothers haast wel zijn.
ik ook, als ze het niet zijn hoop ik Underworld of Faithless (ja jullie niet, maar ik heb ze nog maar 1 keer live gezienquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:13 schreef Nosh het volgende:
Faithless vind ik werkelijk waar het meest zaaddodende excuus voor dancemuziek ooit.
Vorige keer angstvallig vermeden, mag van mij nu ook weer wegblijven.
Met je geile uitdrukkingen altijdquote:Op maandag 28 mei 2007 16:13 schreef Nosh het volgende:
Faithless vind ik werkelijk waar het meest zaaddodende excuus voor dancemuziek ooit.
Vorige keer angstvallig vermeden, mag van mij nu ook weer wegblijven.
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:21 schreef MaJo het volgende:
Maar toen geen alcohol gedronken
quote:Op maandag 28 mei 2007 15:57 schreef Luni het volgende:
Ik zie Trentmoller eer nog niet bij staan....
2002quote:Op zondag 27 mei 2007 15:21 schreef greatgonzo het volgende:
Als we dan toch lijstjes gaan posten, mijn favo's [...]
In de Lima, voor misschien 150 mensenquote:
lijkt me een uitstekend planquote:Op maandag 28 mei 2007 15:17 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
The Shins zullen trouwens toch ook vast komen? Staan ook op Pukkelpop en hebben verder niks op de planning staan dat weekend..
5 dagen lowlandsquote:Op maandag 28 mei 2007 14:59 schreef Niek. het volgende:
Ja was vorig jaar een beetje ziek en met alcohol ging dat alleen maar slechterquote:
ehhhhh, ik was toen als 16 jarige nog helemaal aphex twin fanboy, maar ik vond het eerlijkgezegd niet erg bijzonder, gewoon een dj set die net zo goed van een anonieme andere dj had kunnen zijn. Wel komisch om iemand het podium op te zien klimmen en op z'n knieen te gaan, om vervolgens door security afgevoerd te zien worden.quote:
Hebben wij wel dezelfde Pennywise gezienquote:Op maandag 28 mei 2007 21:15 schreef Rhanna het volgende:
3. Sorry, maar ik vond Pennywiseecht
Slecht.
Psapp was leuk hequote:Op maandag 28 mei 2007 21:25 schreef icebliss het volgende:
Psapp, daar heb ik nog een (kapotgeslagen) drumstokje 'gevangen'![]()
En oja, ik vond Yeah Yeah Yeahs ook echt slecht.
beetje saaie bedoeling op het podiumquote:Op maandag 28 mei 2007 22:00 schreef Rhanna het volgende:
De Arctic Monkeys zijn nu echt leuk bezig op PP.
Toch maar ff ned3 aanzettenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:00 schreef Rhanna het volgende:
De Arctic Monkeys zijn nu echt leuk bezig op PP.
Dat zijn volgens mij wel de meeste bandjesquote:Op maandag 28 mei 2007 22:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beetje saaie bedoeling op het podium
Precies de reden waarom ik maar snel was weggerend toen ze vorig jaar in Biddinghuizen begonnen te spelenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beetje saaie bedoeling op het podium
Nee, man!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:24 schreef Tourniquet het volgende:
Pinkpop topic gaat "ons" zo nog inhalen.![]()
daar posten alle Lowlands gangersquote:Op maandag 28 mei 2007 22:24 schreef Tourniquet het volgende:
Pinkpop topic gaat "ons" zo nog inhalen.![]()
Inderdaadquote:
die waren er vorig jaar ook alquote:Op maandag 28 mei 2007 22:30 schreef Niek. het volgende:
Scissor Sisters (nu op ned3) mogen ook wel naar lowlands komen
En het jaar daarvoor (of nog een jaar eerder) ook al toch? Toen het debuut net uit was etc.quote:
ik vorig jaar het reuzenradje niet meer zien staan op de Limaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:05 schreef Tism het volgende:
Higherground, of hoe dat tegenwoordig mag heten, met reuzenratje!![]()
![]()
Waren er vorig jaar ook alquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:24 schreef rubbereend het volgende:
Na het zien van de beelden van Pinkpop wil ik Snow Patrol zeker op Lowlands
Klopt! Ik miste 'em vorig jaar ook al!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vorig jaar het reuzenradje niet meer zien staan op de Lima
Dat was 1 van de bands die ik toen erg graag wilde zien, wat viel het me tegen, zoutloze boel.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:53 schreef Smart_ass het volgende:
Eigenlijk mag Incubus van mij ook nog wel een keertje komen, vond het in 2005 erg geslaagd.
Nouja, ik zelf vond het wel leuk..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:59 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Dat was 1 van de bands die ik toen erg graag wilde zien, wat viel het me tegen, zoutloze boel.
Dit is nog maar het beginquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nouja, ik zelf vond het wel leuk..
Maar die poster in de OP he, das toch niet de definitieve? Er komen toch nog wel wat bands bij?![]()
Neen, dat kan niet... Iggy was namelijk beter dan op LL vorig jaar....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:00 schreef Bigfoot414 het volgende:
Wel raar, alle "hoogtepunten" van PP '07 stonden vorig jaar op LowLands![]()
"Iggy Pop wildste podiumbeest"
Been there, done that![]()
mm, ik heb andere berichten gehoord...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Neen, dat kan niet... Iggy was namelijk beter dan op LL vorig jaar....
Kortom niet altijd van die voorbarige conclusies trekken als je er niet bij was.
Dat alle hoogtepunten van PP 2007 vorig jaar op Lowlands stonden heeft ie anders wel gelijk in..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Neen, dat kan niet... Iggy was namelijk beter dan op LL vorig jaar....
Kortom niet altijd van die voorbarige conclusies trekken als je er niet bij was.
Dat kan, maar ik vond het beter.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:11 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
mm, ik heb andere berichten gehoord...
Stonden Goose, C-mon & Kypski, Maximo Park, Five o'clock heroes ook op LL vorig jaarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat alle hoogtepunten van PP 2007 vorig jaar op Lowlands stonden heeft ie anders wel gelijk in..
Eensch!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:01 schreef Smart_ass het volgende:
Ik hoop ook nog wel op een paar bands, ik vind de line-up tot nu toe namelijk nog niet echt dat je zegt van wauw...
Ook waar!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:22 schreef greatgonzo het volgende:
wat een gejank weer... ook al komen er alleen ruk bands... LL ga je niet alleen heen voor de muziek, maar ook voor de beleving..
eensquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:22 schreef greatgonzo het volgende:
wat een gejank weer... ook al komen er alleen ruk bands... LL ga je niet alleen heen voor de muziek, maar ook voor de beleving..
Ja, ik ga 125 euro voor een kaartje betalen omdat het zo gezellig is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:22 schreef greatgonzo het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, ik ga 125 euro voor een kaartje betalen omdat het zo gezellig is.
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:34 schreef hydraulix het volgende:
Grote danceact wordt nog bekendgemaakt?
KRAFTWERK![]()
wishful thinking
nee inderdaad, maar er zijn ook everzwijnhammetjes.......... dus dan is het voldoende!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ben daar zo benieuwd naar. Krafwerk zou tof zijn, we wachten maar afquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:34 schreef hydraulix het volgende:
Grote danceact wordt nog bekendgemaakt?
KRAFTWERK![]()
wishful thinking
Ok, mag ik even heel hard excuses van diegene die maar bleven volhouden dat KC niet op Lowlands zou komen? Dankje.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:29 schreef Smart_ass het volgende:
Wel raar trouwens dat ik zo veel berichten hoorde dat Kaiser Chiefs niet zou komen, terwijl ze wel op de Lowlands-site staan..
[..]
bij Arcade Fire moet ik altijd hier aan terug denkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:47 schreef snivoos het volgende:
Ik heb voor mijn vriendin een overzichtje gemaakt naar Youtube clips.
De bands zitten er allemaal bij, theater niet.
Misschien heb je er wat aan...
•Arcade Fire
http://www.youtube.com/watch?v=NNfWC4Sgkcs
of beter:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij Arcade Fire moet ik altijd hier aan terug denken
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/23805027
Jup, ben er ook weer!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:19 schreef rubbereend het volgende:
nee inderdaad, maar er zijn ook everzwijnhammetjes.......... dus dan is het voldoende!
Ik heb die tourdates helemaal niet kunnen vinden. Wat een weirde sitequote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:28 schreef rubbereend het volgende:
Kraftwerk heeft volgens de site nog geen tour gepland
Vanavond maar even bekijkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:48 schreef Roellio het volgende:
Ik heb serieus medelijden met je, dude!
Er is op youtube al een Lowlands groep met alle namen. Dit werk was allemaal voor niets!![]()
Deze stond er ook op:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:48 schreef Roellio het volgende:
Ik heb serieus medelijden met je, dude!
Er is op youtube al een Lowlands groep met alle namen. Dit werk was allemaal voor niets!![]()
Weinig kans geloof ik, want die begonnen na Pinkpop aan een sabbatical year..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:24 schreef rubbereend het volgende:
Na het zien van de beelden van Pinkpop wil ik Snow Patrol zeker op Lowlands
Joh, Tool stond in 1993 al op Lowlandsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:16 schreef peaceman het volgende:
toen was iedereen lyrisch over Tool en RHCP (vond ik overigens niet), toen las ik niemand die opmerkte dat het opvallend was dat de bands die de hoogtepunten verzorgden op PP en NIET op LL hadden gestaan.....
![]()
Het jaar hiervoor bedoel ik en dat weet jij ook wel....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Joh, Tool stond in 1993 al op Lowlands
I know... ben alleen nog wat dufquote:
Oke jammer... ze waren weer goed!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sorry, maar ik doe niet meer aan Pinkpopbezoekjes..
Goh.... lijkt LL dan welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:34 schreef vanBnaarC het volgende:
pinkpop is bestemd voor hippies, gothics en emo's![]()
Dat is al 38 jaar zo
Ja, je zou haast zeggen dat het inmiddels wel een beetje vervelend wordt. Vooral omdat alle gothics sowieso wel in een tent verzamelen op Lowlands, om collectief over Christina Scabbia te kwijlen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
In dit geval is het het enige wat hij kan roepen, hij doet niet anders...
Iedereen blijft van mijn Cristina afquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, je zou haast zeggen dat het inmiddels wel een beetje vervelend wordt. Vooral omdat alle gothics sowieso wel in een tent verzamelen op Lowlands, om collectief over Christina Scabbia te kwijlen.
Doe dan Christine le Ducquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Iedereen blijft van mijn Cristina af![]()
Jij hebt gewoon slaapt te kort van Pinkpopquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:48 schreef lienelien het volgende:
Niet douchen/wel douchen![]()
Biermerken![]()
'Ik wil de Charlie/ander podium teruhug'![]()
'Die rij is veel te lahang'![]()
Camping is viesch![]()
'Radiohead!!!!'![]()
'Pinkpop is toffur'![]()
Oja, en dat de everzwijnhammetjes lekker schijnen te zijn weten we nu ook wel.![]()
Jij bent meer van de opblaasbare vrouwen?quote:
Nee dat is voor die gothics als ze met z'n alle in 1 tent zittenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jij bent meer van de opblaasbare vrouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |