ik kom niet voor de line-up. Ik kom voor de sfeerquote:
Dat is nog afwachten natuurlijkquote:
Ja!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:14 schreef P8 het volgende:
[..]
ik kom niet voor de line-up. Ik kom voor de sfeer
is het een idee om in de OP een lijstje te maken van mensen die zeker komen?
Eensquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:30 schreef tomttt het volgende:
ich bin dabei![]()
Nu aub iets meer punk graag (Ignite heeft nog een plekje vrij op zondag)
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zou die vriendin op Lowlands Pinkpop te dronken zijn om mijn sms te beantwoorden, of zou ze nog bezig zijn met het invoeren van de namen? Ik vraag het me serieus af.
Waarvoor staat CSS? (verkapte tvp)quote:Op zondag 27 mei 2007 00:30 schreef MaJo het volgende:
Hoe zeker is CSS eigenlijk? Kan het niet terugvinden op de poster (of ik kijk niet goed)
Nou ja, het staat en hun eigen MySpace en tussen de tourdata van hun platenmaatschappij.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:30 schreef MaJo het volgende:
Hoe zeker is CSS eigenlijk? Kan het niet terugvinden op de poster (of ik kijk niet goed)
Gewoon gaan.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:23 schreef PastoorPeter het volgende:
Vrienden die niet zeker weten of ze naar lowlands gaan want ze willen naar reading (:r) waardoor jij misschien naar lowlands kan.
Cansei de Ser Sexy!quote:
quote:Editors, Tool, Motorhead. En allemaal bands die je vast niet leuk vind. En de rest ken ik niet.
3 weken voor het begin van Lowlands. Maar de komende maanden komt er gewoon steeds een beetje uit.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:00 schreef Grachus het volgende:
Wanneer wordt eigenlijk de definitieve line-up bekend gemaakt? Ik ga denk ik wel, alleen zijn er elk jaar weer weinig van mijn vrienden die me willen vergezellen.
Ik niet, was toen ook te laat met kaarten halen, maar kwam er via via achter dat ik ook kon gaan werken op Lowlands, dus heb ik dat maar gedaan.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
3 weken voor het begin van Lowlands. Maar de komende maanden komt er gewoon steeds een beetje uit.
Ik zou dus niet wachten tot die laatste paar weken want het raakt dik uitverkocht dit jaar.
Vorig jaar zag het er niet naar uit en op het laatst ontstaat er een ware run met als gevolg dat er een groep mensen in Nederland heel chagrijnig thuis zat
Cansei de Ser Sexy (portugees voor "moe van het sexy zijn")quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 12:44 schreef Grachus het volgende:
Hoe zeker is Damien Rice eigenlijk? Op z'n website staat nog niets over Lowlands, en hij heeft de 18 en 19e al wel een optreden in Engeland.
Ik heb toch liever dat we even beter weer afwachten, en dan kan ik nog even sparen (ja, sparen, met Fields of Rock en Waldrock nog op het programmaquote:Op zondag 27 mei 2007 13:14 schreef greatgonzo het volgende:
onze kaarten zijn trouwens vrijdag gehaald, en tentje+slaapzak van de week gehaald bij de Aldi... van mij mag het morgen al beginnen!
Ik hoop echt wel dat ie komt.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:44 schreef Grachus het volgende:
Hoe zeker is Damien Rice eigenlijk? Op z'n website staat nog niets over Lowlands, en hij heeft de 18 en 19e al wel een optreden in Engeland.
Anders ik wel. Ik heb z'n concert in Tilburg in maart ook al gemist doordat die kaarten binnen een uur uitverkocht waren.quote:
Ah..we hebben een blinde surferquote:
Je hebt het niet door he?quote:Op zondag 27 mei 2007 13:25 schreef Grachus het volgende:
[..]
Anders ik wel. Ik heb z'n concert in Tilburg in maart ook al gemist doordat die kaarten binnen een uur uitverkocht waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |