quote:Op maandag 28 mei 2007 14:39 schreef maxor het volgende:
Infadels stonden vorig jaar toch in de bravo?
Wist ik helemaal nietquote:Op maandag 28 mei 2007 14:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[offtopic]Zag laatst pas dat dat concert van Infadels van 05 days off een hele tijd op Fabchannel heeft gestaan en nu weg is..daar MOETEN we toch wel opgestaan hebben, MaJo?[/offtopic]
quote:Op maandag 28 mei 2007 14:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Oh, die DVD is er ook nog van gekomen?Dat wist ik ook niet
Als je nog geld over hebt na een nieuw toetsenbord..quote:Op maandag 28 mei 2007 14:58 schreef TC_Artemis het volgende:
Klaxons, nu moet ik z0k0r kaarten halen.
quote:Op maandag 28 mei 2007 15:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Als je nog geld over hebt na een nieuw toetsenbord..
Teveelquote:Op maandag 28 mei 2007 14:59 schreef Niek. het volgende:
Hoeveel gaven de mensen die vorig jaar zijn geweest uit in de 4 dagen lowlands exclusief de kosten van het kaartje?
Dat zou briljant zijn. Met tienduizend man 'New Slang' meeblehren.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:17 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
The Shins zullen trouwens toch ook vast komen? Staan ook op Pukkelpop en hebben verder niks op de planning staan dat weekend..
Eurootje of 200?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:59 schreef Niek. het volgende:
Hoeveel gaven de mensen die vorig jaar zijn geweest uit in de 4 dagen lowlands exclusief de kosten van het kaartje?
Ik hoop het!quote:Op maandag 28 mei 2007 13:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Moeten de Chemical Brothers haast wel zijn.
ik ook, als ze het niet zijn hoop ik Underworld of Faithless (ja jullie niet, maar ik heb ze nog maar 1 keer live gezienquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:13 schreef Nosh het volgende:
Faithless vind ik werkelijk waar het meest zaaddodende excuus voor dancemuziek ooit.
Vorige keer angstvallig vermeden, mag van mij nu ook weer wegblijven.
Met je geile uitdrukkingen altijdquote:Op maandag 28 mei 2007 16:13 schreef Nosh het volgende:
Faithless vind ik werkelijk waar het meest zaaddodende excuus voor dancemuziek ooit.
Vorige keer angstvallig vermeden, mag van mij nu ook weer wegblijven.
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:21 schreef MaJo het volgende:
Maar toen geen alcohol gedronken
quote:Op maandag 28 mei 2007 15:57 schreef Luni het volgende:
Ik zie Trentmoller eer nog niet bij staan....
2002quote:Op zondag 27 mei 2007 15:21 schreef greatgonzo het volgende:
Als we dan toch lijstjes gaan posten, mijn favo's [...]
In de Lima, voor misschien 150 mensenquote:
lijkt me een uitstekend planquote:Op maandag 28 mei 2007 15:17 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
The Shins zullen trouwens toch ook vast komen? Staan ook op Pukkelpop en hebben verder niks op de planning staan dat weekend..
5 dagen lowlandsquote:Op maandag 28 mei 2007 14:59 schreef Niek. het volgende:
Ja was vorig jaar een beetje ziek en met alcohol ging dat alleen maar slechterquote:
ehhhhh, ik was toen als 16 jarige nog helemaal aphex twin fanboy, maar ik vond het eerlijkgezegd niet erg bijzonder, gewoon een dj set die net zo goed van een anonieme andere dj had kunnen zijn. Wel komisch om iemand het podium op te zien klimmen en op z'n knieen te gaan, om vervolgens door security afgevoerd te zien worden.quote:
Hebben wij wel dezelfde Pennywise gezienquote:Op maandag 28 mei 2007 21:15 schreef Rhanna het volgende:
3. Sorry, maar ik vond Pennywiseecht
Slecht.
Psapp was leuk hequote:Op maandag 28 mei 2007 21:25 schreef icebliss het volgende:
Psapp, daar heb ik nog een (kapotgeslagen) drumstokje 'gevangen'![]()
En oja, ik vond Yeah Yeah Yeahs ook echt slecht.
beetje saaie bedoeling op het podiumquote:Op maandag 28 mei 2007 22:00 schreef Rhanna het volgende:
De Arctic Monkeys zijn nu echt leuk bezig op PP.
Toch maar ff ned3 aanzettenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:00 schreef Rhanna het volgende:
De Arctic Monkeys zijn nu echt leuk bezig op PP.
Dat zijn volgens mij wel de meeste bandjesquote:Op maandag 28 mei 2007 22:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beetje saaie bedoeling op het podium
Precies de reden waarom ik maar snel was weggerend toen ze vorig jaar in Biddinghuizen begonnen te spelenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beetje saaie bedoeling op het podium
Nee, man!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:24 schreef Tourniquet het volgende:
Pinkpop topic gaat "ons" zo nog inhalen.![]()
daar posten alle Lowlands gangersquote:Op maandag 28 mei 2007 22:24 schreef Tourniquet het volgende:
Pinkpop topic gaat "ons" zo nog inhalen.![]()
Inderdaadquote:
die waren er vorig jaar ook alquote:Op maandag 28 mei 2007 22:30 schreef Niek. het volgende:
Scissor Sisters (nu op ned3) mogen ook wel naar lowlands komen
En het jaar daarvoor (of nog een jaar eerder) ook al toch? Toen het debuut net uit was etc.quote:
ik vorig jaar het reuzenradje niet meer zien staan op de Limaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:05 schreef Tism het volgende:
Higherground, of hoe dat tegenwoordig mag heten, met reuzenratje!![]()
![]()
Waren er vorig jaar ook alquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:24 schreef rubbereend het volgende:
Na het zien van de beelden van Pinkpop wil ik Snow Patrol zeker op Lowlands
Klopt! Ik miste 'em vorig jaar ook al!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vorig jaar het reuzenradje niet meer zien staan op de Lima
Dat was 1 van de bands die ik toen erg graag wilde zien, wat viel het me tegen, zoutloze boel.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:53 schreef Smart_ass het volgende:
Eigenlijk mag Incubus van mij ook nog wel een keertje komen, vond het in 2005 erg geslaagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |