abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 26 mei 2007 @ 17:45:50 #1
148174 Kantar
TV junkie.
pi_49795778




"Lost" is een serie die twee jaar geleden is begonnen in de Verenigde Staten en na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

Het gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat cliché maar dat is het totaal niet. Het verhaal is doorweven met verfijnde character-builds, plots, mysteries en meer vreemde dingen. Niets is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.




Jack Shephard
Jack is arts. Als de enige dokter op het eiland, helpt hij iedereen die ziek/zwak/gewond is, en wordt hierdoor is hij min of meer de leider van de groep geworden. Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden waardoor hij met de meesten van de groep goed kan opschieten.


Kate Austen
Kate is een beeldschone vrouw, al heeft ze wel een verleden. Ze is namelijk voortvluchtig vanwege het vermoorden van haar stiefvader en reisde onder begeleiding van een US Marshall toen het vliegtuig crashte.


James "Sawyer" Ford
Sawyer is een temperamentvol persoon. Niet op zijn mondje gevallen, en nooit bang voor niets en niemand. Verzamelt spullen van slachtoffers van de crash, en verhandelt ze. Dit maakt hem niet populair onder de groep... Samen met Michael, Walt en Jin is hij op weg gegaan om de bewoonde wereld te bereiken, maar dat liep niet zo goed af. Sawyer heeft er nu voor gezorgd dat hij alle wapens in het kamp heeft door zijn 'con-skills' te gebruiken.


John Locke
Locke is een mysterieuze man, met een rare achtergrond. In het vliegtuig zat hij in een rolstoel, toen het gecrasht was kon hij op wonderbaarlijke wijze weer lopen. Dit heeft hij nog niet verteld, en zo zijn er wel meer dingen die hij achterhoudt voor de groep. Locke heeft veel kennis van survival-technieken, en komt heel berustend over, dit soms tot woede van Jack.


Hugo "Hurley" Reyes
Hurley is erg dik... bevriend met iedereen. Zeker niet te beroerd om te helpen, totdat hij bloed ziet. Daar kan hij namelijk niet tegen, en dat breekt hem soms wel eens op. Hurley heeft de loterij gewonnen met de nummers 4-8-15-16-23-42, maar sindsdien hebben die nummers hem alleen ongeluk gebracht. Nu ze op het eiland veelvuldig terugkomen is de situatie er niet veel duidelijker op geworden...


Sayid Jarrah
Sayid is een voormalig lid van de Irakese Republikeinse Garde. Hij heeft gevochten in de Golf Oorlog en heeft daar ook als communicatie-officier gewerkt. Daar heeft hij veel technische kennis aan overgehouden, die op het eiland nog wel eens van pas wil komen. Hij had een romance met Shannon, zij is onder ongelukkige omstandigheden echter gestorven door een kogel van Ana-Lucia.


Desmond David Hume
Desmond is tijdens een race om de wereld met zijn zeilboot terecht gekomen op het eiland. Hij heeft een tijd doorgebracht in het Swan-station totdat deze ontdekt werd door de overlevende van de vliegtuigcrash. Hij maakte van die gelegenheid gebruik om zich te laten aflossen en is naar zijn zeilboot gevlucht om te proberen de bewoonde wereld te bereiken. Dit bleek niet mogelijk en zo is hij weer terechtgekomen bij de overlevenden van de crash.


Jin Kwon
Jin is een Koreaan, getrouwd met Sun. Na zich erg afzijdig te hebben gehouden vanwege de taalbarrière, heeft hij zich toch aangepast en gaat uiteindelijk zelfs met Michael, Walt en Sawyer mee op het vlot. Hij spreekt geen woord Engels en dat zorgt voor een hoop confrontaties, al wordt hij steeds beter opgenomen in de groep.


Sun Kwon
Sun is de vrouw van Jin, en staat veel meer open voor de groep. Dit werd echter niet zo gewaardeerd door Jin, die haar liever bij zich houdt. In tegenstelling tot Jin, spreekt Sun wel Engels.


Charlie Pace
Charlie is de bassist van de bekende band 'Drive Shaft'. Helaas zat hij aan de drugs wat hem soms in een verwarde situatie brengt. Hij had zich ontfermd over claire, en het leek erop dat er langzaamaan een romance ontwikkelde. Doordat Claire erachter kwam dat hij nog steeds heroine bij zich had liep alles stuk en vanaf dat moment wordt Charlie met een scheef oog aangekeken in het kamp.


Claire Littleton
Claire was onderweg naar Los Angeles om haar kind af te staan, maar kon het niet over haar hart krijgen. Op het eiland is ze bevallen, en daarna gebeurden er eigenaardige dingen met Claire en de baby...


Benjamin Linus
Benjamin Linus lijkt een leidende positie in te nemen onder 'The Others'. Hij werd gevangen genomen door een Franse vrouw die al 16 jaar op het eiland leeft en zij heeft hem overgedragen aan de overlevenden van het vliegtuigongeluk die hem vervolgens opgesloten hebben. Door een deal met Michael is hij vrijgelaten en herenigd met zijn groep.


Juliet Burke
Dr. Juliet Burke is één van the Others, zij is geïntroduceerd in de aflevering "A Tale of Two Cities". Zij lijkt niet gelukkig te zijn met haar groepering (en dan met name met Ben's autoriteitspositie, zo blijkt). Zij woont in het dorp van the Others, liefkozend Otherville genoemd. Juliet is een kalme, intelligente vrouw met een achtergrond in medicijnen. Ze lijkt een centraal figuur te zijn in de activiteiten van The Others, maar is ongelukkig in haar privéleven.


Seizoen 3 (Bron: The Futon Critic en Spoilerfix)

3.01 - 4 oktober 06 A Tale of Two Cities (season premiere)
3.02 - 11 oktober 06 The Glass Ballerina
3.03 - 18 oktober 06 Further Instructions
3.04 - 25 oktober 06 Every Man for Himself
3.05 - 1 november 06 The Cost of Living
3.06 - 8 november 06 I Do (fall finale)

3.07 - 07 februari 07 Not In Portland
3.08 - 14 februari 07 Flashes Before Your Eyes
3.09 - 21 februari 07 Stranger In A Strange Land
3.10 - 28 februari 07 Tricia Tanaka Is Dead
3.11 - 7 maart 07 Enter 77
3.12 - 14 maart 07 Par Avion
3.13 - 21 maart 07 The Man From Tallahassee
3.14 - 28 maart 07 Exposé
3.15 - 4 april 07 Left Behind
3.16 - 11 april 07 One of Us
3.17 - 18 april 07 Catch-22
3.18 - 25 april 07 D.O.C.
3.19 - 2 mei 07 The Brig
3.20 - 9 mei 07 The Man Behind the Curtain
3.21 - 16 mei 07 Greatest Hits
3.22,23 - 23 mei 07 Through the Looking Glass(Seizoensfinale - dubbele aflevering)



Officiële sites van ABC:
Lost op ABC
Oceanic Air 815
The Hanso Foundation
The Fuselage

Informatieve sites:
Lost op IMDb
Lost op TV.com

Overige sites:
http://www.lostpedia.com
http://www.4815162342.com/forum/
http://losteastereggs.blogspot.com
http://spoilerslost.blogspot.com
http://www.lost-tv.com/
http://www.lost-theseries.com
http://www.lostvideo.net
http://www.lost-media.com
http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
http://lostfic.com/
http://lost.pagina.nl

Nieuwste promo na iedere ep
Latest Lost Trailers
YouTube
Lost Media.com
The Tailsection.com (Promo's worden hier los gepost in berichten, even scrollen en zoeken)

Topics van het eerste en tweede seizoen:
  • Lost Season 1 & 2 Topics List
    Season three topics
  • Lost (USA) Deel 35: Everything will change, this fall!
  • Lost (USA) Deel 36: Nog een paar dagen tot seizoen 3!
  • Lost (USA) Deel 37: You don't get any coffee
  • Lost (USA) Deeltje 38: Ik lust ook wel een fishbiscuit
  • Lost (USA) Deeltje 39: I've got a déjà vu
  • Lost (USA) Deeltje 40: I guess he'll be expecting us.
  • Lost (USA) Deel 41: Run, dammit, Run!
  • Lost (USA) deel 42: Het Canvas van Desmondriaan
  • Lost (USA) Deel 43 - "That and basket weaving, want one?"
  • Lost (USA) Deel 44: That's what they call déjà vu, mate
  • LOST (USA) Deel 45: God loves you, as he loved Jacob
  • LOST (USA) Deel 46: More death is coming
  • LOST (USA) Deel 47: We're alive, please don't give up on us
  • Lost (USA) Deel 48: "Tell me John, did it hurt?"
  • LOST [USA] # 49 - Islandhopping
  • LOST [USA] #50 - Everyone is gone
  • LOST [USA] #51 - Shut up and don't talk
  • LOST [USA] #52 - "...They were all dead"
  • LOST [USA] #53 You missing those cheeseburgers yet?
  • LOST [USA] #54 "Help me."
  • LOST [USA] # 55 - Heeeere's Jacob!
  • LOST [USA] # 56 - "..It's time for you to act like one"
  • LOST [USA] # 57 - Nog maar 2 dagen. *O*
  • LOST [USA] #58 - "You're a dentist, not Rambo."

  •   zaterdag 26 mei 2007 @ 17:48:08 #2
    148174 Kantar
    TV junkie.
    pi_49795840
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 17:36 schreef RubenSosa het volgende:
    triest dat die NL kijker er niet tegen kan......

    Mammmmaa ! Mamma ! huilie
    Niks triests aan. Ik ben met opzet niet in dit het vorige topic gekomen voordat ik de finale had gezien en toch werd ik dankzij de TT gespoilerd over wat toch één van de grotere onthullingen van de finale was. In plaats van een ''WTF? '' moment te hebben zat ik al te wachten op het moment dat Charlie erachter zou komen, en dat is echt veel minder leuk.
    pi_49795859
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 17:48 schreef Kantar het volgende:

    [..]

    Niks triests aan. Ik ben met opzet niet in dit het vorige topic gekomen voordat ik de finale had gezien en toch werd ik dankzij de TT gespoilerd over wat toch één van de grotere onthullingen van de finale was. In plaats van een ''WTF? '' moment te hebben zal ik al te wachten op het moment dat Charlie erachter zou komen, en dat is echt veel minder leuk.
    Sorry
    [14.gif]
    pi_49795894
    Ik kom dan ook zelfs niet in de buurt van dit subforum voordat ik de ep heb gezien
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      zaterdag 26 mei 2007 @ 17:50:40 #5
    148174 Kantar
    TV junkie.
    pi_49795904
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 17:48 schreef Chen het volgende:

    [..]

    Sorry
    Haha, maakt verder ook niks uit hoor..
    pi_49795911
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 17:37 schreef Kinga het volgende:

    [..]

    Dat is Tom niet op die foto btw... ik ben ff zijn naam kwijt
    Dat snap ik ook wel Beter lezen moet je.
    pi_49795978
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 17:35 schreef Qwea het volgende:
    ik meende trouwens Sun te zien zitten in het vliegtuig in het begin

    MM
    Nou nee, dat is niet Sun.

    Goede afleveringen weer. Dat we in het heden van Jack en Kate kijken is wel tof.
    Ik zou haast zeggen dat iedereen wel van het eiland af is omdat ze contact hadden met een schip en het mij lijkt dat iedereen daar wel opstapt....

    In het begin dacht ik dat Jack zelfmoord had willen plegen voor de crash.
    Nu blijkt dus dat hij graag weer wil neerstorten in de hoop weer op het eiland te komen ?
    Een discussie win je nooit.
    Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
    pi_49796012
    Owja ik dacht aan het begin dat het weer een flashback was van jack voordat ze gingen crashen, alleen de stewardes was anders en hij had een baard

    En hij werkt gewoon weer in het ziekenhuis
    Een discussie win je nooit.
    Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
    pi_49796101
    Ik snap een paar dingen niet
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Trouwens..Halve crew Las Vegas crew in Lost?
    pi_49796203
    Dat mag ook zonder spoilers gepost worden. Het waren idd flashforwards. Hier een screenshot van het krantenartikel.
      zaterdag 26 mei 2007 @ 18:03:58 #11
    148174 Kantar
    TV junkie.
    pi_49796205
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 17:59 schreef Devrim_ het volgende:
    Ik snap een paar dingen niet
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Trouwens..Halve crew Las Vegas crew in Lost?
    Dat zijn allemaal dingen die al geweest zijn dus hoeft niet tussen spoilertags. Maar goed, de antwoorden:
    - Er staat in dat een man met de naam John Lantham (achternaam weet ik even niet meer zeker, maar het was zoiets) zelfmoord heeft gepleegd.
    - Denk dus niet dat het Sawyer is, maar dat weet dus niemand zeker.
    - Als Sawyer niet dood is zie ik ook geen reden waarom hij in die kist zou gaan liggen.
    - Jup, het waren flashforwards.

    [ Bericht 1% gewijzigd door Kantar op 26-05-2007 18:09:54 ]
    pi_49796246
    Maar er staat John Lantham of New York...
    [14.gif]
    pi_49796397
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 18:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    Dat mag ook zonder spoilers gepost worden. Het waren idd flashforwards. Hier een screenshot van het krantenartikel.
    Ik kijk via internet met NL subs en voordat die subs er zijn duurt het ff
    Ik vind het altijd vervelend als mensen dat soort dingen niet in spoiler tags zetten dus daarom deed ik het ff..naja
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 18:03 schreef Kantar het volgende:

    [..]

    Dat zijn allemaal dingen die al geweest zijn dus hoeft niet tussen spoilertags. Maar goed, de antwoorden:
    - Er staat in dat een man uit New York, met de naam John Lantham (achternaam weet ik even niet meer zeker, maar het was zoiets) zelfmoord heeft gepleegd.
    - Denk dus niet dat het Sawyer is, maar dat weet dus niemand zeker.
    - Als Sawyer niet dood is zie ik ook geen reden waarom hij in die kist zou gaan liggen.
    - Jup, het waren flashforwards.
    Ik dacht dat het Sawyer was omdat hij tegen Kate zei dat hij dacht hij haar daar zou vinden (Kate zou van Sawyer houden, Sawyer heeft geen vrienden etc. )
      zaterdag 26 mei 2007 @ 18:18:27 #14
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49796510
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 17:59 schreef Devrim_ het volgende:
    Ik snap een paar dingen niet
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Trouwens..Halve crew Las Vegas crew in Lost?
    1. Je hoeft het niet in spoilertags te plaatsen
    2.
    Wat stond er in de krant? Hier de duidelijkste screen
    Dat Sawyer dood is? Weet niemand
    Lag hij in die kist? Weet niemand
    Waren die flashbacks in de toekomst? Ja
      zaterdag 26 mei 2007 @ 18:22:38 #15
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_49796602
    Ik vind het trouwens helemaal geen draagijke cliffhanger. Ik zit de hele tijd met theorieën in m'n hoofd
    Amen.
      zaterdag 26 mei 2007 @ 18:25:10 #16
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_49796678
    Ben had gewoon gelijk toen hij zei dat Jack op het vaste land weer dingen moest 'fixen'.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_49796854
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 18:03 schreef Kantar het volgende:
    - Als Sawyer niet dood is zie ik ook geen reden waarom hij in die kist zou gaan liggen.
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 17:54 schreef mikezwet het volgende:

    ...

    In het begin dacht ik dat Jack zelfmoord had willen plegen voor de crash.
    Nu blijkt dus dat hij graag weer wil neerstorten in de hoop weer op het eiland te komen ?
    Ik dacht niet per sé 'het' eiland. Gewoon een willekeurig eiland, weg van deze maatschappij.
    pi_49796901
    Alex mooi vinden!

    pi_49797898
    Hoe halen ze uit dat screenshot in vredesnaam een volledige naam? Verder dan Jo en antham kom ik niet..
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_49797979
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 19:07 schreef Addict89 het volgende:
    Hoe halen ze uit dat screenshot in vredesnaam een volledige naam? Verder dan Jo en antham kom ik niet..
    Volgens mij was dat maar speculatie adv die letters en wat bekende/mogelijke namen zijn
    "This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
    "Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
      zaterdag 26 mei 2007 @ 19:15:10 #22
    38323 EDMAN-
    Save the vinyl!
    pi_49798146
    Wat een aflevering! Waar ik benieuwd naar ben is uuuhm, wat gaat er in hemelsnaam gebeuren?!? Die flash in de toekomst zet je wel aan het denken, waar ik benieuwd naar ben is hoe het met John Lock afloopt. En natuurlijk wie nu die vrouw is die geland is met die parachute. en pfff teveel om op te noemen
    Wir tanzen im viereck
    Wir tanzen konzentriert
    pi_49798334
    Lol, Locke wankelt gewoon weer de jungle in, niemand die zich afvraagt waar die naartoe gaat
      zaterdag 26 mei 2007 @ 19:21:56 #24
    38323 EDMAN-
    Save the vinyl!
    pi_49798371
    En wat is er met Jacob natuurlijk, wtf is dat eiland nou Ik kan niet wachten tot volgende seizoen iig.
    Wir tanzen im viereck
    Wir tanzen konzentriert
    pi_49798470
    Gaat hard met de topics, harder dan Prison Break na de seasonfinale .
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
      zaterdag 26 mei 2007 @ 19:27:24 #26
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49798526
    quote:
    Michael kan in ieder geval 100 keer beter acteren dan dat irritante wijf
      zaterdag 26 mei 2007 @ 19:29:05 #27
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_49798573
    Vette TT zeg
    pi_49798846
    quote:
    Was blijkbaar een vooraf afgesproken bevel van Ben. Tom zegt dat ze dat bevel niet hadden moeten volgen en ze hen echt dood hadden moeten schieten.

    Ben wilde ze blijkbaar nog achter de hand houden als pressie-middel.


    Oh, jee, zo had ik dat nog niet eens bekeken
    Maar hij zei ook van Ben has lost it bla bla heel negatief. En dan toch zijn bevelen willen volgen?


    Dat zei Tom idd, hij wilde dat bevel om drie kogels in het zand te schieten juist niet opvolgen. Ryan deed het wel waar Tom kwaad om werd.
    ik interpreteer dit meer als:

    Ben geeft het bevel om de Sayid Jin en Bernard dood te schieten als ze ben zijn stem niet binnen een minuut horen.
    Tom hoort Ben zijn stem niet binnen een minuut maar kan het niet over zijn hart krijgen om de drie gevangen neer te schieten, daarom schiet hij in het zand.
    Tom zegt even later aan Ryan dat Ben niet wist "waar hij over aan het praten was, hij is de draad kwijt, kijk wat ze ons hebben aangedaan, ipv in het zand te schieten, moesten we van hem ze echt vermoorden"

    bekijk de scene nog maar eens.
    Ik denk niet dat het lang duurt voordat zelfs the others zich tegen Ben gaan keren.
    toch denk ik wel dat Ben ergens gelijk in heeft, dat hij iets wil beschermen, maar wat Who Knows?
      zaterdag 26 mei 2007 @ 19:48:34 #29
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_49799167
    Je interpretatie van de scène klopt niet helemaal; Tom schoot ze niet neer na een minuut, omdat Ben dat van tevoren met ze had afgesproken, om ze niet écht te vermoorden maar slechts in het zand te schieten. Tom is het hier juist niet mee eens, hij vindt dat ze Jin, Bernard en Sayid écht hadden moeten doodschieten.
    Wat wel weer klopt van je interpretatie is denk ik dat Ben niet lang meer de leider van The Others zal zijn
    pi_49799312
    zoveel others zijn er niet meer
    Van de bekende is alleen richard er nog. (en Alex en Carl dan)
    "This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
    "Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
    pi_49799362
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 19:27 schreef Haunter het volgende:

    [..]

    Michael kan in ieder geval 100 keer beter acteren dan dat irritante wijf
    Geweldig idd hoe hij acteert.
      zaterdag 26 mei 2007 @ 19:56:56 #32
    148174 Kantar
    TV junkie.
    pi_49799431
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 19:29 schreef Xurk het volgende:
    Vette TT zeg
    Ik vond deze samen met ''We have to go back!'' sowieso zelf ook al heel leuk, maar toch bedankt voor je inspiratie..
    pi_49799717
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 19:48 schreef Xurk het volgende:
    Je interpretatie van de scène klopt niet helemaal; Tom schoot ze niet neer na een minuut, omdat Ben dat van tevoren met ze had afgesproken, om ze niet écht te vermoorden maar slechts in het zand te schieten. Tom is het hier juist niet mee eens, hij vindt dat ze Jin, Bernard en Sayid écht hadden moeten doodschieten.
    Wat wel weer klopt van je interpretatie is denk ik dat Ben niet lang meer de leider van The Others zal zijn
    na nog een keer goed gekeken te hebben ga ik toch met je mee
    pi_49803265
    Wat me net te binnen schiet. Waar kwam die een vandaan met die hadngranaat die het raampje opblies ?
    Een discussie win je nooit.
    Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
    pi_49803304
    Anyhow, Ben zegt dat de boot het einde van het eiland zal betekenen, en we weten dus ook dat Penny niks van die boot af weet. Misschien dat de boot van de Dharma foundation is, die nu dus kennelijk een manier hebben gevonden om er (weer?) achter te komen waar het eiland ligt. Het lijkt me namelijk wat vaag dat echt iedereen van Dharma oorspronkelijk op het eiland zat, zonder contacten te hebben met de buitenwereld. Maar na de purge zou je er van uit gaan dat ze wel flink zouden willen rellen na de overname van the hostiles.
    pi_49803340
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 22:09 schreef mikezwet het volgende:
    Wat me net te binnen schiet. Waar kwam die een vandaan met die hadngranaat die het raampje opblies ?
    Denk dat Patchy tot op zekere hoogte onsterfelijk is. Eerst het overleven van de fence, daarna neergeschoten worden door het wapen van Desmond .. Beide dingen overleven ging me net wat te ver ...
      zaterdag 26 mei 2007 @ 22:14:52 #37
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_49803414
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 22:10 schreef G-Mart het volgende:
    Anyhow, Ben zegt dat de boot het einde van het eiland zal betekenen, en we weten dus ook dat Penny niks van die boot af weet. Misschien dat de boot van de Dharma foundation is, die nu dus kennelijk een manier hebben gevonden om er (weer?) achter te komen waar het eiland ligt. Het lijkt me namelijk wat vaag dat echt iedereen van Dharma oorspronkelijk op het eiland zat, zonder contacten te hebben met de buitenwereld. Maar na de purge zou je er van uit gaan dat ze wel flink zouden willen rellen na de overname van the hostiles.
    Of, zoals ik eerder zei:

    Ik denk dat Naomi & co voor het bedrijf van Penelope's vader, Charles Widmore, werken. Zo kunnen ze dus ook aan die informatie over Desmond en die foto gekomen zijn.



    A.K.A. Caleb Nichol uit The OC
    Amen.
    pi_49803802
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 22:14 schreef Jivis het volgende:

    [..]

    Of, zoals ik eerder zei:

    Ik denk dat Naomi & co voor het bedrijf van Penelope's vader, Charles Widmore, werken. Zo kunnen ze dus ook aan die informatie over Desmond en die foto gekomen zijn.

    [afbeelding]

    A.K.A. Caleb Nichol uit The OC
    Klinkt redelijk aannemelijk.

    Wat anders wat ik me had bedacht is dat het eiland kennelijk wel wil dat de ´bad guys´ op de boot op het eiland aankomen. Het eiland gaf Desmond zijn visioenen, en zijn visioen zei dat Charlie het signaal uit zou schakelen. Als het eiland het echt als een bedreiging zag dan had hij wel andere visioenen gekregen lijkt me.
    pi_49803825
    Ik zat voor de finale te twijfelen of ik wel verder zou kijken of gewoon stoppen met het volgen van de serie.

    Maar damn, wat een ongelooflijke goede finale! Het enige waar ik mee aan zat te ergeren was weer die nietszeggende Jack flashback, niet wetende dat het de grootste mindfuck en plottwist uit de hele serie blijkt te zijn. Super!
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
      zaterdag 26 mei 2007 @ 23:53:44 #40
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_49806091
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 22:14 schreef Jivis het volgende:

    [..]

    Of, zoals ik eerder zei:

    Ik denk dat Naomi & co voor het bedrijf van Penelope's vader, Charles Widmore, werken. Zo kunnen ze dus ook aan die informatie over Desmond en die foto gekomen zijn.

    [afbeelding]

    A.K.A. Caleb Nichol uit The OC
    Widmore is eigenaar van een bedrijf, right? Wat als dit bedrijf enkel geinteresseerd is in de onderzoeksresultaten van 20 jaar Dharma? Wat als dit bedrijf daar bergen geld voor over heeft, net als Dharma bergen geld over heeft om het eiland geheim te houden, omdat het zo'n unieke lokatie is?

    Dat is volgens mij de reden dat in 2005 (right?) Dharma opgeblazen wordt en waarom Ben waarschuwd voor het begin van het einde.

    Nu zijn we gewoon compleet op het verkeerde been gezet denk ik, of we krijgen 2 uitermate deprimerende seizoenen voor onze kiezen zonder een happy end. En dat juich ik stiekem wel een beetje toe.

    Qua unieke lokatie: ik vermoed steeds meer dat het eiland een spreekwoordelijk navel van de wereld is...
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
      zondag 27 mei 2007 @ 00:07:02 #41
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_49806457
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 22:31 schreef BB-boy het volgende:
    Ik zat voor de finale te twijfelen of ik wel verder zou kijken of gewoon stoppen met het volgen van de serie.
    Ik vond de afleveringen daarvoor al indrukwekkend genoeg, en opgeven op een serie staat niet echt in mijn boekje als ik een stukje erin zit...
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
      zondag 27 mei 2007 @ 00:29:00 #42
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_49807080
    Denk trouwens dat Ben dood is in die flashforward. Want Jack zegt dat hij hoopte dat Kate naar de begrafenis zou gaan. En zij antwoord: "Waarom zou ik naar de begrafenis gaan?!" En dan dat ze terug moet, omdat hij op haar wacht. Waarschijnlijk is dat Sawyer. Daarnaast had Ben geen vrienden en 'zijn' dochter haatte hem ook, dus die was waarschijnlijk ook een noshow. En Jack ging naar de begrafenis, omdat hij vindt dat Ben (echte naam is wsl dat John ..) gelijk had. Daarom is die ook zo fucked up, omdat hij niet luisterde naar Ben, daar heeft hij nu behoorlijk spijt van.
    Hattrick: Red Daemons (506731)
    "The first rule of business is to protect your investment."
      zondag 27 mei 2007 @ 00:33:02 #43
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_49807184
    Ik denk NIET dat het Ben is, sterker nog, ik durf te stellen dat we gewoon nog niet weten wie er dood is, omdat hij/zij simpelweg nog niet geintroduceerd is. Daar gaan we het komende seizoen pas mee te maken krijgen.
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
      zondag 27 mei 2007 @ 00:41:57 #44
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49807408
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 00:33 schreef Skull-splitter het volgende:
    Ik denk NIET dat het Ben is, sterker nog, ik durf te stellen dat we gewoon nog niet weten wie er dood is, omdat hij/zij simpelweg nog niet geintroduceerd is. Daar gaan we het komende seizoen pas mee te maken krijgen.
    Daar zat ik idd ook aan te denken
      zondag 27 mei 2007 @ 01:01:07 #45
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_49807890
    Klopt, ik heb er nog over na zitten denken, ik denk dat het Locke is. Ongeveer om dezelfde redenen die ik al aangaf. Locke heeft ook geen vrienden en familie (meer). Aangezien de voornaam van Locke John is en de voornaam van de overleden persoon begint met Jo..
    Hattrick: Red Daemons (506731)
    "The first rule of business is to protect your investment."
      zondag 27 mei 2007 @ 01:06:32 #46
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_49808040
    En naar wie moest Kate terug aan het eind?!?!
    "Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
      zondag 27 mei 2007 @ 01:14:36 #47
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_49808258
    Waarschijnlijk Sawyer..?
    Hattrick: Red Daemons (506731)
    "The first rule of business is to protect your investment."
    pi_49808846
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 01:06 schreef One_conundrum het volgende:
    En naar wie moest Kate terug aan het eind?!?!
    Wie of waar?
    Moest ze niet terug naar het eiland?
    pi_49809057
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 01:06 schreef One_conundrum het volgende:
    En naar wie moest Kate terug aan het eind?!?!
    Naar mij
    pi_49809166
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 01:14 schreef Daemon19 het volgende:
    Waarschijnlijk Sawyer..?
    Dit is LOST hoor, hier is niets voor te spellen of voor de hand liggend, denk dus dat het niet sawyer is maar iemand anders die niet logisch is (hurley of zo)
      zondag 27 mei 2007 @ 01:53:12 #51
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_49809194
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 01:51 schreef SolidasRock het volgende:

    [..]

    Dit is LOST hoor, hier is niets voor te spellen of voor de hand liggend, denk dus dat het niet sawyer is maar iemand anders die niet logisch is (hurley of zo)
    Charlie
    Het waren real-life 'flashbacks/forwards'..
    Jack zit zonder werk, en wil weer terug naar Hawaii voor de opnames.

    [ Bericht 4% gewijzigd door Daemon19 op 27-05-2007 01:58:58 ]
    Hattrick: Red Daemons (506731)
    "The first rule of business is to protect your investment."
    pi_49809612
    Waar is mijn dikke tieten post gebleven dan?
    [14.gif]
      zondag 27 mei 2007 @ 07:10:06 #53
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_49811712
    Ik denk ook dat de dode iemand is die we nog niet kennen .
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
      zondag 27 mei 2007 @ 08:22:50 #54
    35706 Binsentu
    Ik wil een frikandel speciaal
    pi_49811821
    Het enige wat ik niet helemaal snap is waarom Charlie Penelope op zijn beeldscherm kreeg.
      zondag 27 mei 2007 @ 08:26:18 #55
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_49811825
    Omdat zij net toevallig contact zocht en hij op de laat maar doorkomen knop drukte?
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
      zondag 27 mei 2007 @ 08:55:55 #56
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_49811924
    Moeten we nou weer wachten tot januari?

    Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
    [..]
    Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
    U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
      zondag 27 mei 2007 @ 08:58:01 #57
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_49811930
    Ja
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
    pi_49812011
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 07:10 schreef Queen_Bee het volgende:
    Ik denk ook dat de dode iemand is die we nog niet kennen .
    Hoiiiii pop

    Iemand die we nog niet kennen en ook tevens iemand wie Kate niet eens wilt bezoeken, ook niet uit respect omdat ie is overleden maar wel 1tje waar Jack helemaal ondersteboven was. Zou het Julliette Antham kunnen zijn? We denken allemaal aan een man maar waarom is het geen vrouw of zo? (ik heb net de begrafenisscene gekeken en er wordt niet gepraat over een man of over een vrouw...)
    pi_49812012
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 08:55 schreef MikeyMo het volgende:
    Moeten we nou weer wachten tot januari?

    Nee

    Februari!
      zondag 27 mei 2007 @ 09:35:26 #60
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_49812107
    godver
    Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
    [..]
    Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
    U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
      zondag 27 mei 2007 @ 09:50:28 #61
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_49812185
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 09:17 schreef SolidasRock het volgende:

    [..]

    Hoiiiii pop

    Iemand die we nog niet kennen en ook tevens iemand wie Kate niet eens wilt bezoeken, ook niet uit respect omdat ie is overleden maar wel 1tje waar Jack helemaal ondersteboven was. Zou het Julliette Antham kunnen zijn? We denken allemaal aan een man maar waarom is het geen vrouw of zo? (ik heb net de begrafenisscene gekeken en er wordt niet gepraat over een man of over een vrouw...)
    Neuh, Jack was de enige daar en Juliette had wel familie en vrienden
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
      zondag 27 mei 2007 @ 09:59:15 #62
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_49812237
    Mooie serie he
    opgezegd@fok.nl
    pi_49812533
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 09:50 schreef Queen_Bee het volgende:

    [..]

    Neuh, Jack was de enige daar en Juliette had wel familie en vrienden
    Het enige wat ik weet over haar is dat ze een zus had, of ze familie en vrienden had blijkt nergens uit?

    Misschien Jacob Antham? Die ging van het eiland af en kon het niet verwerken dat hij weer menselijk (normaal dus) en pleegde zelfmoord?
    pi_49812550
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 09:17 schreef SolidasRock het volgende:

    [..]

    Hoiiiii pop

    Iemand die we nog niet kennen en ook tevens iemand wie Kate niet eens wilt bezoeken, ook niet uit respect omdat ie is overleden maar wel 1tje waar Jack helemaal ondersteboven was. Zou het Julliette Antham kunnen zijn? We denken allemaal aan een man maar waarom is het geen vrouw of zo? (ik heb net de begrafenisscene gekeken en er wordt niet gepraat over een man of over een vrouw...)
    Het krantenartikel heeft de titel dat een man gevonden is. Dus het is wel vrij zeker dat het een man is en geen vrouw, lijkt me!
    pi_49812567
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 10:30 schreef zea het volgende:

    [..]

    Het krantenartikel heeft de titel dat een man gevonden is. Dus het is wel vrij zeker dat het een man is en geen vrouw, lijkt me!
    Ow zo... geen zorgen! ik heb alweer nieuwe theorie

    Jacob Antham dus?

    [ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2007 10:33:42 ]
    pi_49813203
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 10:30 schreef zea het volgende:

    [..]

    Het krantenartikel heeft de titel dat een man gevonden is. Dus het is wel vrij zeker dat het een man is en geen vrouw, lijkt me!
    (Wo)man
    Een discussie win je nooit.
    Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
      zondag 27 mei 2007 @ 11:19:08 #67
    20330 knuppelhout
    ouwe dibbes
    pi_49813285
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 10:31 schreef SolidasRock het volgende:

    [..]

    Ow zo... geen zorgen! ik heb alweer nieuwe theorie

    Jacob Antham dus?
    dat zou mijn idee zijn, en is dat het alter ego van jacks vader?
    voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
      zondag 27 mei 2007 @ 11:30:29 #68
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_49813541
    Ik had trouwens in het begin echt last van een verhoogde hartslag. Echt super. Lang geleden dat ik dat had bij een tv serie . . .
    "Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
      zondag 27 mei 2007 @ 11:33:07 #69
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_49813600
    wtf, februari pas? Gelukkig gaan we dan waarschijnlijk wel veel dubbele afleveringen krijgen, anders zijn ze nooit voor juni klaar.

    Toch vond ik de vorm van dit jaar best te doen, 12 afleveringen voor de winter, 2 maanden pause, en dan ineens door.. Dat was beter dan S2, met z'n 3 afleveringen, pause, 1 aflevering, pause enz..
    Bij tijd en wijle aanwezig...
      zondag 27 mei 2007 @ 11:43:20 #70
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_49813806
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 11:33 schreef greatgonzo het volgende:
    wtf, februari pas? Gelukkig gaan we dan waarschijnlijk wel veel dubbele afleveringen krijgen, anders zijn ze nooit voor juni klaar.

    Toch vond ik de vorm van dit jaar best te doen, 12 afleveringen voor de winter, 2 maanden pause, en dan ineens door.. Dat was beter dan S2, met z'n 3 afleveringen, pause, 1 aflevering, pause enz..
    Februari tot juni, zestien afleveringen, ik denk dat dat moet lukken... Lees je eens in zou ik zeggen.

    En in de tussentijd kun je mooi de drie seizoenen achter elkaar kijken...
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
      zondag 27 mei 2007 @ 11:47:48 #71
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_49813899
    zou het laatste seizoen gaan bestaan uit payoffs van elke karakters?
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
      zondag 27 mei 2007 @ 13:18:31 #72
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_49816115
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 11:43 schreef Skull-splitter het volgende:

    [..]

    Februari tot juni, zestien afleveringen, ik denk dat dat moet lukken... Lees je eens in zou ik zeggen.

    En in de tussentijd kun je mooi de drie seizoenen achter elkaar kijken...
    oeps, nu lees ik het ook..
    Bij tijd en wijle aanwezig...
      zondag 27 mei 2007 @ 13:52:49 #73
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_49817176
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 08:22 schreef Binsentu het volgende:
    Het enige wat ik niet helemaal snap is waarom Charlie Penelope op zijn beeldscherm kreeg.
    Wat ik in het vorige topic schreef: misschien heeft ze wel een oneindige loop draaien die steeds een transmissie probeert te verzenden totdat het lukt. Alleen wel heel toevallig dat als het lukt, zij net achter haar PC zit
      zondag 27 mei 2007 @ 13:53:45 #74
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_49817207
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 13:52 schreef Xurk het volgende:

    [..]

    Wat ik in het vorige topic schreef: misschien heeft ze wel een oneindige loop draaien die steeds een transmissie probeert te verzenden totdat het lukt. Alleen wel heel toevallig dat als het lukt, zij net achter haar PC zit
    Ze mist Des gewoon heel erg .
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
    pi_49817300
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 01:14 schreef Daemon19 het volgende:
    Waarschijnlijk Sawyer..?
    Lost duurt nog 3 seizoenen. Hoe kan je dat nu op de helft van de serie zeggen??
    pi_49817444
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 13:52 schreef Xurk het volgende:

    [..]

    Wat ik in het vorige topic schreef: misschien heeft ze wel een oneindige loop draaien die steeds een transmissie probeert te verzenden totdat het lukt. Alleen wel heel toevallig dat als het lukt, zij net achter haar PC zit
    Misschien is het net als wanneer je iemand belt die in gesprek is.

    Dan druk je op 5, leg je de telefoon op de haak, en zo gauw diegene ophangt gaat bij jouw de telefoon over.

    Als het zoiets is hoeft Penny alleen maar te zorgen dat ze de bel kan horen en dan als een gek naar de computer kan rennen.
    pi_49817806
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 13:52 schreef Xurk het volgende:

    [..]

    Wat ik in het vorige topic schreef: misschien heeft ze wel een oneindige loop draaien die steeds een transmissie probeert te verzenden totdat het lukt. Alleen wel heel toevallig dat als het lukt, zij net achter haar PC zit
    Mijn 1e gedachte was idd van jezus wat verdomd toevallig dat zij er net achter zit en dat desmond in de buurt is maar niet dichtbij genoeg. Maar de romantische vrouwtjes hierzo zullen het natuulijk anders zien....
      zondag 27 mei 2007 @ 14:13:10 #78
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_49817861
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef SolidasRock het volgende:

    [..]

    Mijn 1e gedachte was idd van jezus wat verdomd toevallig dat zij er net achter zit en dat desmond in de buurt is maar niet dichtbij genoeg. Maar de romantische vrouwtjes hierzo zullen het natuulijk anders zien....
    Ik meende het niet, ik vond het ook raar. .
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
    pi_49818534
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef SolidasRock het volgende:

    [..]

    Mijn 1e gedachte was idd van jezus wat verdomd toevallig dat zij er net achter zit en dat desmond in de buurt is maar niet dichtbij genoeg. Maar de romantische vrouwtjes hierzo zullen het natuulijk anders zien....
    Omg dat is toch gewoon destiny LUL dat is gewoon zo voorbestemd zo heeft god het gewoon gewild
    [14.gif]
      zondag 27 mei 2007 @ 14:40:05 #80
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_49818783
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 14:33 schreef Chen het volgende:

    [..]

    Omg dat is toch gewoon destiny LUL dat is gewoon zo voorbestemd zo heeft god het gewoon gewild
    .
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
    pi_49819353
    Penny wist al waar ongeveer het eiland lag. Dit nav de twee gasten die haar belden van het team dat ze hiervoor had ingehuurd (finale season 2). Vervolgens is Penny met een team op onderzoek gegaan op een lokatie in de buurt van het eiland (zag er nou niet echt uit alsof het bij haar thuis was), vol met het beste van het beste materiaal om Desmond te vinden. Ze wist in ieder geval al dat het eiland werd afgeschermd met een soort magnetisch schild, maar aangezien daar al eerder anomalies in zijn geweest is het verstandig om nonstop een signaal naar het eiland te sturen.

    Vervolgens schakelde Charlie het systeem uit dat enige vorm van broadcasting naar het eiland onmogelijk maakt uit, de sensoren in Penny´s onderzoeksstation pikken dat op, er gaat een alarm af, Penny rent naar de computer en probeert een signaal te broadcasten. Charlie klikt op de knop en bingo, ze praten met elkaar .
    pi_49820918
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 14:57 schreef G-Mart het volgende:
    Penny wist al waar ongeveer het eiland lag. Dit nav de twee gasten die haar belden van het team dat ze hiervoor had ingehuurd (finale season 2). Vervolgens is Penny met een team op onderzoek gegaan op een lokatie in de buurt van het eiland (zag er nou niet echt uit alsof het bij haar thuis was), vol met het beste van het beste materiaal om Desmond te vinden. Ze wist in ieder geval al dat het eiland werd afgeschermd met een soort magnetisch schild, maar aangezien daar al eerder anomalies in zijn geweest is het verstandig om nonstop een signaal naar het eiland te sturen.

    Vervolgens schakelde Charlie het systeem uit dat enige vorm van broadcasting naar het eiland onmogelijk maakt uit, de sensoren in Penny´s onderzoeksstation pikken dat op, er gaat een alarm af, Penny rent naar de computer en probeert een signaal te broadcasten. Charlie klikt op de knop en bingo, ze praten met elkaar .
    [14.gif]
    pi_49822142
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 15:44 schreef Chen het volgende:

    [..]

    [afbeelding]
    Ik zie een globe en een wereldkaart op de achtergrond, dat bevestigt m´n verhaal wel enigszins denk ik .
      zondag 27 mei 2007 @ 16:16:16 #84
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_49822279
    waar ik benieuwd naar ben... wat gaat er de komende seizoenen komen, dat Jack toch doet besluiten naar het eiland toe te willen..

    nu wil ie namelijk niets liever, dan eraf te zijn..
    Bij tijd en wijle aanwezig...
    pi_49822340
    Daar zijn de schrijvers ook benieuwd naar
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
    pi_49822598
    Ik vond trouwens de muziek (melodie) toen ze in het begin van het strand wegliepen ook wel mooi passend op de een of andere manier
    pi_49822947
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 16:16 schreef greatgonzo het volgende:
    waar ik benieuwd naar ben... wat gaat er de komende seizoenen komen, dat Jack toch doet besluiten naar het eiland toe te willen..

    nu wil ie namelijk niets liever, dan eraf te zijn..
    Z'n leven na terugkomst denk ik. Hij ziet nu in dat Ben gelijk had met dat er niets was voor hem om naar terug te keren.
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 16:22 schreef dapluiz het volgende:
    Ik vond trouwens de muziek (melodie) toen ze in het begin van het strand wegliepen ook wel mooi passend op de een of andere manier
    De muziek vond ik geweldig tijdens de finale Vooral toen de oude, bekende, muziek gecombineerd werd met de nieuwe melodie tijdens Charlie's dood
      zondag 27 mei 2007 @ 16:38:31 #88
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_49823248
    ik kon een suicidale Jack die Nirvana draait, wel waarderen
    Bij tijd en wijle aanwezig...
      zondag 27 mei 2007 @ 16:42:50 #89
    17637 spooky1234
    Whaazzuuuuup!!
    pi_49823423
    quote:
    brilliant!
    die gast parodieseert zijn eigen rol in lost.. good stuff..

    alleen dat interview wijf is freakin irri zeg.. echt zo een cliche irritant miljoen in een dozijn amerikaans wijf
    I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
      zondag 27 mei 2007 @ 16:44:04 #90
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_49823475
    Het tofste muziekje van Lost vind ik het "expeditie" muziekje, dat je vaak hoort als ze door de jungle gaan wandelen. Een soort xylofoon-achtig mysterieus melodietje dat steeds herhaald wordt... heeft iemand een linkje daarnaar?
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_49824244
    Op wallmart.com kun je kleine stukjes luisteren, van seizoen 1 en seizoen 2

    Ik weet niet hoe de track heet die je bedoelt, maar wel dat Booneral, Locke'd out again en Oceanic 815 geweldig zijn

    Voor de soundtrack van seizoen 3 kijk ik het meest uit naar de muziek van de finale en naar Juliets theme (die toen Juliet en Jack samen op de boot terug naar het grote eiland gingen)
      zondag 27 mei 2007 @ 17:11:43 #92
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_49824497
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 17:04 schreef Symer het volgende:
    Op wallmart.com kun je kleine stukjes luisteren, van seizoen 1 en seizoen 2

    Ik weet niet hoe de track heet die je bedoelt, maar wel dat Booneral, Locke'd out again en Oceanic 815 geweldig zijn

    Voor de soundtrack van seizoen 3 kijk ik het meest uit naar de muziek van de finale en naar Juliets theme (die toen Juliet en Jack samen op de boot terug naar het grote eiland gingen)
    Het melodietje lijkt erg op mapquest, maar die ik zoek is iets meer up-tempo en iets vrolijker.
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_49824839
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 17:11 schreef Zhenar het volgende:

    [..]

    Het melodietje lijkt erg op mapquest, maar die ik zoek is iets meer up-tempo en iets vrolijker.
    Je link werkt niet.
      zondag 27 mei 2007 @ 17:29:41 #94
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_49825093
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 17:21 schreef Ranja_Ranja het volgende:

    [..]

    Je link werkt niet.
    Hm, nou ja, het nummer staat bij de seizoen 2 tracks (link in de post van Symer)
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
      zondag 27 mei 2007 @ 17:30:27 #95
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_49825123
    Beetje offtopic, maar ik was een topic op 4815162342.com aan het lezen en kwam deze foto tegen:


    Echt iedere keer dat ik Charlie als Hobbit zie moet ik weer lachen
      zondag 27 mei 2007 @ 17:32:38 #96
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_49825201
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 17:30 schreef Xurk het volgende:
    Beetje offtopic, maar ik was een topic op 4815162342.com aan het lezen en kwam deze foto tegen:
    [afbeelding]

    Echt iedere keer dat ik Charlie als Hobbit zie moet ik weer lachen
    Omdat ik voordat Lost op de buis kwam 29912912 Lord of the Rings heb gekeken, zie ik Charlie eigenlijk meer als een Hobbit dan andersom
    Amen.
      zondag 27 mei 2007 @ 18:22:49 #97
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_49826615
    meer mensen die zoiets hadden van 'Ik wist et!' toen Locke weer bijkwam?

    Echt vet goeie afleveringen zeg jeeeeeeeeeeeeeeeeezus, ik ga ze vanaaf nog es kijken. Mijn hartslag deed echt flipperdeflip gister
    "Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
    pi_49826662
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 18:22 schreef One_conundrum het volgende:
    meer mensen die zoiets hadden van 'Ik wist et!' toen Locke weer bijkwam?
    Daar hoef je geen paragnost voor te zijn.

    Voor het einde wel.
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
    pi_49826708
    Ik zat me trouwens wel te ergeren aan het feit dat Jack zo'n nieuwe mobiel had Dacht dat het een foutje was, maar het was eigenlijk een dikke hint.
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
      zondag 27 mei 2007 @ 18:29:24 #100
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_49826764
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 17:30 schreef Xurk het volgende:
    Beetje offtopic, maar ik was een topic op 4815162342.com aan het lezen en kwam deze foto tegen:
    [afbeelding]

    Echt iedere keer dat ik Charlie als Hobbit zie moet ik weer lachen
    Hij is als hobbit knapper. .
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
      zondag 27 mei 2007 @ 18:31:03 #101
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_49826809
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 16:38 schreef greatgonzo het volgende:
    ik kon een suicidale Jack die Nirvana draait, wel waarderen
    Me too, was wel humor
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_49827757
    quote:
    Kan iemand die geen leven heeft of zo opschrijven wat er gezegd wordt tussen die 2?
      zondag 27 mei 2007 @ 19:51:13 #103
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_49829113
    Volgens mij was het al gepost, maar nog even een keer: Dit staat er waarschijnlijk in het krantenartikeltje die Future-Jack steeds aan het lezen is:
    quote:
    "The body of John Lantham of New York was found shortly
    after 4 am in the 4300 block of Grand Avenue. Ted Worden,
    a doorman at the Tower Lofts complex, heard loud noises
    coming from the victim's loft. Concerned for tenants'
    safety, he entered the loft and found the body hanging
    from a beam in the living room. According to Jaime Ortiz,
    a police spokesman, the incident was deemed a suicide
    after medical tests. Latham (sic) is survived by one
    teenaged son. Memorial services will be held at the
    Hoffs-Drawlar Funeral Home tomorrow evening."
    Ik denk dat het Michael is, aangezien deze persoon een tienerzoon had. Nadat Michael en Walt terugkeerden aan het einde van seizoen 2, hebben ze waarschijnlijk hun namen veranderd om aan de publiciteit te ontkomen.
    Dit verklaart ook waarom Kate niet naar de begrafenis zou willen, omdat Michael haar en de anderen heeft verradden en ook nog eens twee van hun heeft vermoord.

    Het zou zomaar kunnen

    En niemand gaat me vertellen dat het echt Walt was die Locke uit die graf hielp, ik vond het duidelijk dat het een verschijning van Jacob of Smokey was.

    Trouwens, kan John Latham ergens een anagram voor zijn? Ik zuig altijd in die dingen
      zondag 27 mei 2007 @ 19:53:59 #104
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49829209
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 19:51 schreef Xurk het volgende:
    En niemand gaat me vertellen dat het echt Walt was die Locke uit die graf hielp, ik vond het duidelijk dat het een verschijning van Jacob of Smokey was.
    Lijk me duidelijk dat het Smokey was, mede door het gefluister en alle andere waanbeelden die ooit op het eiland verschenen zijn
    pi_49829707
    Nog even een vraagje over die zogenaamde flashforward, waarom zegt Jack dat die negertdokter zijn Pa er bij moet halen, om te kijken wie er dronkener is? Terwijl die pa toch echt al dood is? Of zou Jack zo f-ud zijn dat ie dat niet meer weet?
      zondag 27 mei 2007 @ 20:17:17 #106
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_49830010
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 19:51 schreef Xurk het volgende:


    Trouwens, kan John Latham ergens een anagram voor zijn? Ik zuig altijd in die dingen
    Anagrams for John Latham

    HA JAM NTH LO
    HA MALT JOHN
    AH JAM NTH LO
    AH MALT JOHN
    HAH MAN JOLT
    HALT JAM HON
    HALT MA JOHN
    HALT AM JOHN
    LATH JAM HON
    LATH MA JOHN
    LATH AM JOHN
    MATH LA JOHN
    HAT LAM JOHN
    JAM LA NTH OH
    JAM LA NTH HO


    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
      zondag 27 mei 2007 @ 20:18:41 #107
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_49830075
    Trouwens, als ik erover nadenk dat Michael eerst ook in de finale zou verschijnen, maar niet kon wegens andere verplichtingen, vind ik het nog meer klikken dat hij diegene is die dood is gegaan in de toekomst, aangezien ze zonder de acteur ook geen lijk konden laten zien [Jack sloeg het aanbod om de kist open te maken af]
    pi_49830299
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 19:06 schreef SolidasRock het volgende:

    [..]

    Kan iemand die geen leven heeft of zo opschrijven wat er gezegd wordt tussen die 2?
    Tuurlijk
    quote:
    BLACK GUY: If you're a fan of Lost, then this weeks season finale probably blew your mind but left you saying "Hey, what’s going on here?". Jessica St. Claire sat down with Michael Emerson to get some answers.

    JSC: Welcome Michael. I have to say I'm a huge fan and I know that some people, dumb Heroes-fans, complain that the show doesn't give enough answers, so I'm here to really...

    ME: I know why you're here Jessica. I know all about you. You have questions, don’t you?

    JSC: Well yes, this is an exclusive interview, so any chance we can get the inside scoop on what Ben's really up to?

    ME: I wanna tell you what you wanna know and I know that you want me to tell you. But is that really what you wanna know? You wanna know about the island, you wanna know what 'Ben' is up to? Or wouldn't you rather know about the sadness inside you?

    3 YEARS AGO

    JSC: Hello? Who is this? What do you mean he's gone? Oh my God, how could he leave me like this? Oh my God.

    GUY IN WHEELCHAIR: You look sad. You need to learn the art of telling jokes. Then one day, you will interview a powerful man.

    JSC: Oh.

    GIW: Little help here?

    JSC: Oh, hold on. If you'd just back up a little, you're on my foot.

    GIW: I'm cool, I'm cool.

    PRESENT DAY

    JSC: My back-story has nothing to do with the show, ok? I just wanna know some spoilers.

    ME: But you're not ready for spoilers, Jessica. I wish that you were. But, you're not.

    JSC: Come on, just tell me what’s going on with the island.

    ME: 'Tell me what’s going on with the island'

    JSC: Will you just give me the answer to something? Like, how many fingers am I holding up?

    ME: Is a thumb really a finger?

    JSC: Three! That is the answer to my question. Wait, is that a polar bear behind you?

    ME: No.

    JSC: But I just saw it, its right behind you!

    ME: What polar bear?
      zondag 27 mei 2007 @ 20:27:51 #109
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_49830387
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 20:17 schreef Queen_Bee het volgende:

    AH MALT JOHN
    Malt bier van de Albert Heijn voor Locke
    quote:
    HALT MA JOHN
    Houd de moeder van Locke tegen
    quote:
    JAM LA NTH HO
    Prop de hoer tot de macht van n vol
      zondag 27 mei 2007 @ 20:28:00 #110
    159292 Gusev
    upside-down-face-boy
    pi_49830395
    Maar waren Jack en Michael zúlke goeie maatjes dan dat Jack helemaal heart-broken en huilend achter het stuur van zn auto zat?? 'in real life' is het ook al minstens 3 jaar terug dat Jack en Michael elkaar voor het laatst gezien hebben.

    kheb geen alternatief hoor wie John Doe kan zijn, maar de verhaallijn van Michael lijkt me nu echt wel finito
    En in de naam van Urbanus burn ik de term urban en druk het als as in een urn
    pi_49830409
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 20:07 schreef bierjoost het volgende:
    Nog even een vraagje over die zogenaamde flashforward, waarom zegt Jack dat die negertdokter zijn Pa er bij moet halen, om te kijken wie er dronkener is? Terwijl die pa toch echt al dood is? Of zou Jack zo f-ud zijn dat ie dat niet meer weet?
    Lees dit topic door en het vorige
      zondag 27 mei 2007 @ 20:30:13 #112
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_49830465
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 20:27 schreef Xurk het volgende:

    [..]

    Malt bier van de Albert Heijn voor Locke
    We have a winner!
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
      zondag 27 mei 2007 @ 20:30:35 #113
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_49830479
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 20:28 schreef Gusev het volgende:
    Maar waren Jack en Michael zúlke goeie maatjes dan dat Jack helemaal heart-broken en huilend achter het stuur van zn auto zat?? 'in real life' is het ook al minstens 3 jaar terug dat Jack en Michael elkaar voor het laatst gezien hebben.

    kheb geen alternatief hoor wie John Doe kan zijn, maar de verhaallijn van Michael lijkt me nu echt wel finito
    Hij is sowieso een wrak, niet door die dood
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
      zondag 27 mei 2007 @ 20:33:32 #114
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_49830576
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 20:28 schreef Gusev het volgende:
    Maar waren Jack en Michael zúlke goeie maatjes dan dat Jack helemaal heart-broken en huilend achter het stuur van zn auto zat?? 'in real life' is het ook al minstens 3 jaar terug dat Jack en Michael elkaar voor het laatst gezien hebben.

    kheb geen alternatief hoor wie John Doe kan zijn, maar de verhaallijn van Michael lijkt me nu echt wel finito
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      zondag 27 mei 2007 @ 20:35:33 #115
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_49830651
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 20:25 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Tuurlijk
    [..]

    JSC: Wait, is that a polar bear behind you?

    ME: No.

    Net gekeken !
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
      zondag 27 mei 2007 @ 20:35:47 #116
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_49830659
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 20:28 schreef Gusev het volgende:
    Maar waren Jack en Michael zúlke goeie maatjes dan dat Jack helemaal heart-broken en huilend achter het stuur van zn auto zat?? 'in real life' is het ook al minstens 3 jaar terug dat Jack en Michael elkaar voor het laatst gezien hebben.

    kheb geen alternatief hoor wie John Doe kan zijn, maar de verhaallijn van Michael lijkt me nu echt wel finito
    Het kan best dat Jack en Michael nader tot elkaar zijn gekomen nadat ze beiden weer in de gewone wereld terug waren. Misschien dat ze allebei het eiland "misten" en dat verdriet konden delen. Misschien dat ze samen zochten naar een manier om terug te keren en dat Jack zo van streek was omdat die plannen nu geen doorgang meer konden vinden.

    Wie weet wat er allemaal ná het eiland gebeurt
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
      zondag 27 mei 2007 @ 20:37:38 #117
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_49830735
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 20:35 schreef Zhenar het volgende:


    Wie weet wat er allemaal ná het eiland gebeurt
    !!!!!!!!!!!!
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
      zondag 27 mei 2007 @ 20:58:21 #118
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_49831498
    THE POSSIBILITIES ARE ENDLESSSSSS!!!!111one11eleven

    pi_49831626
    gvd afgelopen
    0023
    pi_49831678
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 20:25 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Tuurlijk
    [..]

    RETEGAAHAAAFFFFF. Ik heb koptelefoon opgedaan en je tekst gelezen en sommige dingen kon ik nu goed verstaan en ik heb genoten van de flauwekul in die show, aan het eind ben die een lollie geeft aan die beer en zegt "What PolarBear?"

    Ik had de 1e keer niet eens afgekeken omdat ik er weinig van snapte, snapte wel dat het een flashback was a la lost en dat het grappig moest zijn. Dus toen ik je tekst las snapte ik ff dat gedoe over die poolbeer niet. Dus ff gekeken met koptelefoon op.

    Echt gaaf dat je dat ff wou opschrijven voor me
    pi_49831736
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 20:35 schreef Zhenar het volgende:

    [..]

    Wie weet wat er allemaal ná het eiland gebeurt
    THE HORROR!!!!

    Moet er niet aan denken dat de show ooit afgelopen is, laat ze maar hun hele leven op het eiland
    pi_49835597
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 20:35 schreef Zhenar het volgende:
    ...

    Wie weet wat er allemaal ná het eiland gebeurt
    Ik zag net deze theorie langsvliegen op het IMDB-forum, ik vind hem wel goed eigenlijk:
    quote:
    After the events of the flash forward, Jack continues to search for a way back to the Island. But is unsuccessful, all the way into old age.

    Eventually, he meets someone (possibly Walt or Desmond) who tells him there is a way - but it might not work out the way he hopes.

    Desperate Jack grasps the opportunity anyway. But although he finds himself back on The Island, most people can't see or hear him. After many years, he finally meets Locke, and tries vigorously to get Locke to listen to him. Unfortunately Locke cannot fully converse with Old Jack (or "Jacob" as he has called himself to avoid tipping off Ben).

    Ben has become suspicious though. He realises the similarity between the names of "Jack" and "Jacob", and has spotted a vague resemblance between the elderly apparition, and the leader of the Losties. Jacob's attempt to communicate with Locke is the final confirmation. So Ben tries to kill Locke to stop him helping young Jacob aka Jack.
    Maar dit betekent dan dat de flashforward geen flashforward was, maar een flashback naar de toekomst van een vorige tijdlijn waar Jacob niet bestond en Jack van het eiland gekomen is. In de nieuwe, huidige, tijdlijn (die gecreëerd is doordat Jack terug is gegaan) is het dus mogelijk dat Jack en Kate niet van het eiland zullen komen aangezien Jacob alles wat in zijn macht ligt zal doen om daar een stokje voor te steken.

    Als het wel een flashforward naar de toekomst van de huidige tijdlijn is zou dat betekenen dat Jacob gefaald heeft/zal falen (als deze theorie klopt natuurlijk). Dat Locke nooit met Jacob leert communiceren of dat Jack te koppig is om Locke te geloven...
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 21:03 schreef SolidasRock het volgende:

    [..]

    RETEGAAHAAAFFFFF. Ik heb koptelefoon opgedaan en je tekst gelezen en sommige dingen kon ik nu goed verstaan en ik heb genoten van de flauwekul in die show, aan het eind ben die een lollie geeft aan die beer en zegt "What PolarBear?"

    Ik had de 1e keer niet eens afgekeken omdat ik er weinig van snapte, snapte wel dat het een flashback was a la lost en dat het grappig moest zijn. Dus toen ik je tekst las snapte ik ff dat gedoe over die poolbeer niet. Dus ff gekeken met koptelefoon op.

    Echt gaaf dat je dat ff wou opschrijven voor me [afbeelding]
    Graag gedaan
      zondag 27 mei 2007 @ 23:00:08 #123
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_49835755
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 22:56 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Ik zag net deze theorie langsvliegen op het IMDB-forum, ik vind hem wel goed eigenlijk:
    [..]

    Maar dit betekent dan dat de flashforward geen flashforward was, maar een flashback naar de toekomst van een vorige tijdlijn waar Jacob niet bestond en Jack van het eiland gekomen is. In de nieuwe, huidige, tijdlijn (die gecreëerd is doordat Jack terug is gegaan) is het dus mogelijk dat Jack en Kate niet van het eiland zullen komen aangezien Jacob alles wat in zijn macht ligt zal doen om daar een stokje voor te steken.

    Als het wel een flashforward naar de toekomst van de huidige tijdlijn is zou dat betekenen dat Jacob gefaald heeft/zal falen (als deze theorie klopt natuurlijk). Dat Locke nooit met Jacob leert communiceren of dat Jack te koppig is om Locke te geloven...
    [..]

    Graag gedaan
    Leuke theorie.
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
      zondag 27 mei 2007 @ 23:05:15 #124
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_49835959
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 23:00 schreef Zhenar het volgende:

    [..]

    Leuke theorie.
    Timeloops and self-induced realities
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
      maandag 28 mei 2007 @ 00:56:45 #125
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_49840012
    Erg gave theorie inderdaad en zou wel eens een kern van waarheid in kunnen zitten
    Amen.
    pi_49840218
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 22:56 schreef Symer het volgende:

    Maar dit betekent dan dat de flashforward geen flashforward was, maar een flashback naar de toekomst van een vorige tijdlijn waar Jacob niet bestond en Jack van het eiland gekomen is. In de nieuwe, huidige, tijdlijn (die gecreëerd is doordat Jack terug is gegaan) is het dus mogelijk dat Jack en Kate niet van het eiland zullen komen aangezien Jacob alles wat in zijn macht ligt zal doen om daar een stokje voor te steken.

    Als het wel een flashforward naar de toekomst van de huidige tijdlijn is zou dat betekenen dat Jacob gefaald heeft/zal falen (als deze theorie klopt natuurlijk). Dat Locke nooit met Jacob leert communiceren of dat Jack te koppig is om Locke te geloven...
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
      maandag 28 mei 2007 @ 01:07:25 #127
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_49840364
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 01:03 schreef BB-boy het volgende:

    [..]

    [afbeelding]
    Mooie visualisatie van mijn mental state op het gebied van deze theorie .
    2000 light years from home
      maandag 28 mei 2007 @ 01:23:56 #128
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49840838
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 01:07 schreef Merkie het volgende:

    [..]

    Mooie visualisatie van mijn mental state op het gebied van deze theorie [afbeelding].
    +1
      maandag 28 mei 2007 @ 01:24:04 #129
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_49840845
    Tijd en ruimte spelen in ieder geval een grote rol: Desmond's flashes (net of het al eerder is gebeurd), die vage Richard die niet ouder wordt en die hint in dat vage hok waar Carl opgesloten zat "Only fools are enslaved by time and space."

    Daarbij zijn die flashbacks er ook niet voor niets en is het wel heel vreemd dat alle personages zo met elkaar verbonden zijn. Of wat te denken van de flashes in het verleden van Eko die we in Smokey zagen?
    Amen.
      Moderator maandag 28 mei 2007 @ 02:13:11 #130
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_49842058
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 22:30 schreef G-Mart het volgende:

    [..]

    Klinkt redelijk aannemelijk.

    Wat anders wat ik me had bedacht is dat het eiland kennelijk wel wil dat de ´bad guys´ op de boot op het eiland aankomen. Het eiland gaf Desmond zijn visioenen, en zijn visioen zei dat Charlie het signaal uit zou schakelen. Als het eiland het echt als een bedreiging zag dan had hij wel andere visioenen gekregen lijkt me.
    Waarom zou de vader van Penelope op zoek gaan naar Desmond dan? Hij heeft toch een hekel aan hem Het lijkt me dan niet dat hij de moeite gaat nemen om hem terug te vinden...
    3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
    pi_49842318
    edit: zie hieronder.
      maandag 28 mei 2007 @ 02:34:21 #132
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_49842395


    De toekomst beïnvloedt het verleden, en elke keer speelt er zich op een nieuwe "eiland-cyclus" af. De gecrashte survivors hebben elkaar in het verleden (misschien in een vorig leven) gekend en crashen nu als ogenschijnlijke vreemdelingen op het eiland. Dit is gebeurd omdat Jacob terug wilde en ook terug is gegaan volgens de Jacob-theorie die hierboven is gepost. Hierdoor zijn ze allemaal opnieuw samengebracht en zitten ze dus op het eiland.

    De Jacob die we nu op het eiland zien is iemand van een vorige crash (misschien van The Black Rock), die een soortgelijke ervaring had als Jack nu heeft nadat hij van het eiland was afgekomen. De survivors zijn dan misschien mensen die in een vorig leven The Black Rock-crash ook hadden overleefd.

    Edit: Oh ja, de Jacob-theorie van hierboven is dus m.i. iets anders. Het is niet Jack die terugwil(de), maar een voorganger van Jack.

    [ Bericht 2% gewijzigd door Merkie op 28-05-2007 02:39:56 ]
    2000 light years from home
    pi_49842751
    of Jacob was gewoon een slechte kermisattractie?
      maandag 28 mei 2007 @ 03:44:13 #134
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_49843064
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 20:07 schreef bierjoost het volgende:
    Nog even een vraagje over die zogenaamde flashforward, waarom zegt Jack dat die negertdokter zijn Pa er bij moet halen, om te kijken wie er dronkener is? Terwijl die pa toch echt al dood is? Of zou Jack zo f-ud zijn dat ie dat niet meer weet?
    Ja verrek, Jack's vader was al dood... Vaag!
      maandag 28 mei 2007 @ 04:04:14 #135
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_49843201
    Maar dan is Jack er dus tegelijkertijd als Jack én als Jacob?
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
      maandag 28 mei 2007 @ 04:20:10 #136
    19840 Libris
    Live from Singapore
    pi_49843292
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 03:44 schreef remlof het volgende:

    [..]

    Ja verrek, Jack's vader was al dood... Vaag!
    Hij zegt dat ook dat een van zijn doktersrecepten door zijn vader geschreven is?
      maandag 28 mei 2007 @ 04:22:24 #137
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_49843303
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 04:20 schreef Libris het volgende:

    [..]

    Hij zegt dat ook dat een van zijn doktersrecepten door zijn vader geschreven is?
    Dat het voor zn vader was me dunkt. En ze mocht het niet checken dus een leugen
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
      maandag 28 mei 2007 @ 06:19:24 #138
    35706 Binsentu
    Ik wil een frikandel speciaal
    pi_49843603
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 03:44 schreef remlof het volgende:

    [..]

    Ja verrek, Jack's vader was al dood... Vaag!
    Hij zegt toch iets in de trend van: "Why don't you get my dad from upstairs"
    Upstairs kun je ook lezen als de Hemel.
      maandag 28 mei 2007 @ 09:19:48 #139
    123189 Klare
    Extraordinary Girl
    pi_49844118
    Maar wat die je dan met het stukje dat hij (de vader van Jack) nog meer dronken zou zijn als hij. Dronken in de de hemel?
      maandag 28 mei 2007 @ 09:23:11 #140
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_49844134
    waarom gaat Kate uberhaupt terug naar Amerika als ze een voortvluchtige is. Dan is dat toch het laatste wat je doet? Of zal ze de identiteit van een ander hebben aangenomen? Wat me btw sterk lijkt aangezien de recherche heus wel kijkt wie er vervolgens die crash overleeft hebben.
    Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
    [..]
    Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
    U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
    pi_49844302
    Mensen worden wel eens vrijgesproken? Misdaad verjaard ook nog eens. Niemand weet hoe hard de tijdlijn gaat op het eiland en daarbuiten...
      maandag 28 mei 2007 @ 09:57:02 #142
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_49844425
    Wie zegt dat de normale wereld er ooit achterkomt dat zij overlevenden van die vlucht zijn? Heb ik iets gemist? .
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
      maandag 28 mei 2007 @ 10:19:22 #143
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_49844674
    Gister gedacht ik nog dat Ben aan Jack vertelde dat ie 'over 40 people' had opgeofferd om het eiland te beschermen. Zou dat slaan op het vliegtuig dat is gevonden ...
    "Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
    pi_49844829
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 10:19 schreef One_conundrum het volgende:
    Gister gedacht ik nog dat Ben aan Jack vertelde dat ie 'over 40 people' had opgeofferd om het eiland te beschermen. Zou dat slaan op het vliegtuig dat is gevonden ...
    Die 40 kan ook slaan op dat jonge Ben zowat alle Others uitgemoord heeft inclusief zijn eigen vader...?
      maandag 28 mei 2007 @ 12:47:22 #145
    38323 EDMAN-
    Save the vinyl!
    pi_49848490
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 10:29 schreef SolidasRock het volgende:

    [..]

    Die 40 kan ook slaan op dat jonge Ben zowat alle Others uitgemoord heeft inclusief zijn eigen vader...?
    Wir tanzen im viereck
    Wir tanzen konzentriert
      maandag 28 mei 2007 @ 12:53:27 #146
    179798 Rijstbal
    Ik heb geen bami
    pi_49848682
    Jack lijkt wel op die zanger van System of a down
    #FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
    pi_49848948
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 10:29 schreef SolidasRock het volgende:

    [..]

    Die 40 kan ook slaan op dat jonge Ben zowat alle Others uitgemoord heeft inclusief zijn eigen vader...?
    Daar dacht ik wel aan ja.
      maandag 28 mei 2007 @ 13:12:27 #148
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_49849363
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 12:53 schreef Rijstbal het volgende:
    Jack lijkt wel op die zanger van System of a down
    nou...
    mij meer aan deze:



    Where's the island, goddamit!
    Bij tijd en wijle aanwezig...
      maandag 28 mei 2007 @ 13:51:24 #149
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_49850633
    Jack zegt geen goddamnit
    Amen.
      maandag 28 mei 2007 @ 14:26:22 #150
    29444 RemcoDelft
    4 8 15 16 23 42
    pi_49851902
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 08:26 schreef Queen_Bee het volgende:
    Omdat zij net toevallig contact zocht en hij op de laat maar doorkomen knop drukte?
    Dit was wel heeeeeeeeeel erg toevallig ja!
    censuur :O
      maandag 28 mei 2007 @ 14:58:14 #151
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_49852851
    ligt het aan mij of is Locke ook 'onsterfelijk' net als die Rus? Want in die put kon hij zijn benen niet meer bewegen en had hij een groot gat in zn buik. Maar eenmaal weer bij dat radiostation leek er weer niks aan de hand?
    The line is a dot to you!
      maandag 28 mei 2007 @ 15:18:18 #152
    38323 EDMAN-
    Save the vinyl!
    pi_49853431
    Op dat eiland genezen je wonden toch sneller? En aangezien Locke nogal speciaal is
    Wir tanzen im viereck
    Wir tanzen konzentriert
      maandag 28 mei 2007 @ 15:30:44 #153
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_49853831
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 15:18 schreef EDMAN- het volgende:
    Op dat eiland genezen je wonden toch sneller? En aangezien Locke nogal speciaal is
    maar dan is die Rus dus ook erg speciaal?
    The line is a dot to you!
    pi_49853898
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 15:30 schreef kepler het volgende:

    [..]

    maar dan is die Rus dus ook erg speciaal?
    Daar lijkt het wel op ja.
      maandag 28 mei 2007 @ 15:32:48 #155
    38323 EDMAN-
    Save the vinyl!
    pi_49853908
    Dat weet ik niet, maar ik bedoel... Locke kan ineens lopen enzo en Ben heeft eens gezegd dat je sneller hersteld dan in 'de gewone' wereld.

    Zijn jullie er trouwens al achter hoe in hemelsnaam de vader van Locke ineens op dat eiland kan komen? Wat is er zo speciaal aan die kamer?
    Wir tanzen im viereck
    Wir tanzen konzentriert
      maandag 28 mei 2007 @ 15:38:51 #156
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_49854125
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 15:32 schreef EDMAN- het volgende:
    Dat weet ik niet, maar ik bedoel... Locke kan ineens lopen enzo en Ben heeft eens gezegd dat je sneller hersteld dan in 'de gewone' wereld.

    Zijn jullie er trouwens al achter hoe in hemelsnaam de vader van Locke ineens op dat eiland kan komen? Wat is er zo speciaal aan die kamer?

    Niks speciaal aan die kamer denk ik, die pa van Locke hebben ze "gewoon" op een of andere manier buiten bewustzijn gebracht en naar het eiland getransporteerd

    [ Bericht 0% gewijzigd door Jivis op 29-05-2007 14:39:45 ]
    Amen.
      maandag 28 mei 2007 @ 16:02:21 #157
    179798 Rijstbal
    Ik heb geen bami
    pi_49854849
    Sneller genezen? Waarom is Boone dan dood?
    #FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
    pi_49854913
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 16:02 schreef Rijstbal het volgende:
    Sneller genezen? Waarom is Boone dan dood?
    Er gaan wel mensen dood hoor
    pi_49854932
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 16:02 schreef Rijstbal het volgende:
    Sneller genezen? Waarom is Boone dan dood?
    Hoe ging die ook al weer dood? Die viel toch naar beneden ofso? 't Is niet zo dat je daar helemaal niet dood kan gaan he!
    [14.gif]
      maandag 28 mei 2007 @ 16:05:50 #160
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_49854961
    Locke is gewoon "special".
    Amen.
    pi_49855318
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 16:05 schreef Jivis het volgende:
    Locke is gewoon "special".
    En best wel sexy
    [14.gif]
    pi_49855431
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 16:17 schreef Chen het volgende:

    [..]

    En best wel sexy
      maandag 28 mei 2007 @ 16:24:01 #163
    179798 Rijstbal
    Ik heb geen bami
    pi_49855483
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 16:04 schreef Chen het volgende:

    [..]

    Hoe ging die ook al weer dood? Die viel toch naar beneden ofso? 't Is niet zo dat je daar helemaal niet dood kan gaan he!
    Locke heeft het ook overleeft van 6 etages
    #FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
    pi_49855566
    Locke is ubermensch je weets
    0023
      maandag 28 mei 2007 @ 16:26:39 #165
    38323 EDMAN-
    Save the vinyl!
    pi_49855567
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 16:04 schreef Chen het volgende:

    [..]

    Hoe ging die ook al weer dood? Die viel toch naar beneden ofso? 't Is niet zo dat je daar helemaal niet dood kan gaan he!
    Hij zat in dat vliegtuig van Mr.Eko in seizoen 1.. en dat viel toen uit die boom. Toen hoorde je trouwens Locke al met z'n 'sacrifice for the island' shit
    Wir tanzen im viereck
    Wir tanzen konzentriert
      maandag 28 mei 2007 @ 23:06:27 #166
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_49870523
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 16:17 schreef Chen het volgende:

    [..]

    En best wel sexy
    Zeg dat
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
      maandag 28 mei 2007 @ 23:08:44 #167
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_49870637
    Ik vond Kate maar lelijk in die flashforward
    Die make up die ze ophad; ze leek wel een plastic pop
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
      dinsdag 29 mei 2007 @ 13:47:33 #168
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_49886696
    Even tvp'en. Dadelijk alles doorlezen
    We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
      dinsdag 29 mei 2007 @ 14:10:32 #169
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_49887528
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 23:06 schreef Suerte het volgende:

    [..]

    Zeg dat
    Zien jullie een andere Locke dan ik ofzo?
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
      dinsdag 29 mei 2007 @ 14:52:13 #170
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_49889185
    Jij valt duidelijk niet op kale mannen.
    Amen.
      dinsdag 29 mei 2007 @ 14:57:07 #171
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_49889368
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 14:52 schreef Jivis het volgende:
    Jij valt duidelijk niet op kale mannen Popeye.
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
      dinsdag 29 mei 2007 @ 15:27:04 #172
    19325 bosgorilla
    Deze strook niet meezenden
    pi_49890431
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 20:25 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Tuurlijk
    [..]

    Dat ME zn gezicht strak kan houden zeg
    Deze ruimte niet beschrijven
      dinsdag 29 mei 2007 @ 15:27:09 #173
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_49890437
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 14:57 schreef Queen_Bee het volgende:

    [..]
    Erg naar dat je de gek aansteekt met John Locke
    Amen.
      dinsdag 29 mei 2007 @ 15:29:44 #174
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_49890554
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 15:27 schreef Jivis het volgende:

    [..]

    Erg naar dat je de gek aansteekt met John Locke
    Hij lijkt echt. . Op sommige foto's zou hij zn identieke tweelingbroer kunnen zijn, bah.

    Maar ik ken wel een paar erg lekkere kale mannen , dus .
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
      dinsdag 29 mei 2007 @ 15:32:54 #175
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_49890679
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 15:29 schreef Queen_Bee het volgende:

    [..]

    Maar ik ken wel een paar erg lekkere kale mannen , dus .
    Je bedoelt Bruce Willis zeker?

    En wat is er trouwens mis met Popeye
    Amen.
      dinsdag 29 mei 2007 @ 15:40:22 #176
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_49891032
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 15:32 schreef Jivis het volgende:

    [..]

    Je bedoelt Bruce Willis zeker?
    Noh, die "ken" ik niet
    En dat vind ik ook niet veel eigenlijk.
    quote:
    En wat is er trouwens mis met Popeye

    .
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
      dinsdag 29 mei 2007 @ 15:43:20 #177
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_49891149
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 15:40 schreef Queen_Bee het volgende:

    [..]

    Noh, die "ken" ik niet
    En dat vind ik ook niet veel eigenlijk.
    [..]

    [afbeelding]
    .
    Locke heeft geen tattoo op z'n arm
    Amen.
      dinsdag 29 mei 2007 @ 15:45:32 #178
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_49891242
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 15:43 schreef Jivis het volgende:

    [..]

    Locke heeft geen tattoo op z'n arm
    Het gaat dan ook om het hoofd. .

    En ja, ook Locke kan een hoedje opzetten en een pijp in zn mond drukken, dus ha!
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
    pi_49891258
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 16:26 schreef EDMAN- het volgende:

    [..]

    Hij zat in dat vliegtuig van Mr.Eko in seizoen 1.. en dat viel toen uit die boom. Toen hoorde je trouwens Locke al met z'n 'sacrifice for the island' shit
    Toen had Locke wel zo'n moment dat hij niet goed kon lopen..

    Maar op dat eiland genezen de meesten wel sneller, tenzij ze op slag dood zijn ofzo? naja, die hulpjes van Ben op het strand zijn gewoon dood, net zoals Libby en Ana-Lucia etc.

    En die ene gozer, Mikhail oid, die kan gewoon niet dood lijkt het, net zoals Richard een eeuwig leven heeft en niet ouder wordt, zo zijn er wel meerdere aparte gevallen.
      dinsdag 29 mei 2007 @ 15:59:34 #180
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49891840
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 15:45 schreef like.no het volgende:

    [..]

    Toen had Locke wel zo'n moment dat hij niet goed kon lopen..

    Maar op dat eiland genezen de meesten wel sneller, tenzij ze op slag dood zijn ofzo? naja, die hulpjes van Ben op het strand zijn gewoon dood, net zoals Libby en Ana-Lucia etc.

    En die ene gozer, Mikhail oid, die kan gewoon niet dood lijkt het, net zoals Richard een eeuwig leven heeft en niet ouder wordt, zo zijn er wel meerdere aparte gevallen.
    Hopelijk kan die lieve Vincent ook niet dood
      dinsdag 29 mei 2007 @ 16:21:59 #181
    45726 bravo
    Proud Odery player!
    pi_49892745
    Zou het niet zo kunnen zijn dat die flashes van Desmond zijn?

    Dat we jack zien, in een flsh van Desmond?
    There's no point in living if you can't feel alive
    pi_49893457
    Paar theorien, de ene wat geloofwaardiger als de andere.

    Ik denk persoonlijk dat de flash-forward een soort van mogelijk toekomst beeld is van wat er gebeuren kan als de Losties nu het eiland verlaten. De serie en titel Lost gaat net zozeer om het feit dat ze geografisch "lost" zijn als dat ze emotioneel "lost" zijn. Ik betwijfel (hoop) ten strengste dat de serie zal veranderen in een soort van drama waarin de losties worden gered en je ziet wat er gebeurt als ze terug zijn.

    Precies weten we natuurlijk niets, ook niet wie er in de kist zat al denk ik dat het waarschijnlijk Ben is. Ondanks de grootte van de kist die kleiner leek als een volwassen persoon. Anderen hadden ontdekt dat Jack misschien flashbacks had naar het eiland in Afl23 ipv een flashforward. Omdat de flashback geluiden (swoppen van huidige tijd naar t verleden) omgedraaid werden en op andere momenten gespeeld werden. Moeilijk uit te leggen maar nogal vergezocht. Denk ook niet dat het flashes waren van Desmond. Het is onmogelijk om hier natuurlijk een antwoord opte geven

    Charlie wist dat hij moest sterven anders zou Claire niet gered worden, dus alle mensen die schreeuwen dat hij zichzelf makkelijk kon redden hebben lijkt mij ongelijk. Als hij niet exact deed als in Desmond's flashback dan zou Claire niet gered worden.

    Het lijkt me onderhand duidelijk dat Jacob de illusies en waarschijnlijk ook het rookmonster bestuurd (cirkel van as/buskruit om zijn hut heen) en dat hij dus met wat voor agenda dan ook mensen beinvloed, beoordeeld en straft indien noodzakelijk (Mr. Eko). Jacob die haalde Locke over in de vorm van Walt om de Losties te stoppen met contact op te nemen met het schip.

    Naomi liegt, dat denk ik bijna zeker. De boot die buiten ligt is niet van Penny, dus doet ze zich anders voor als dat ze is. Ik denk dan ook dat het een 4e groep mensen is (Losties=1, Hostiles/Others=2, Dharma=3 en nog een andere groep "bad-people" die het eiland wil voor hun eigen doeleinden).
    Of dat, of het was weer een hersenspinsel van Ben om hun te stoppen. Maar Lost zou Lost niet zijn als daar geen draai aan gegeven wordt.

    Neemt niet weg dater nog heel veel vragen zijn. Hopelijk (waarschijnlijk) blijven de Losties gewoon op het eiland. Ik hoop niet dat we nu flash-forwards krijgen ipv flashbacks omdat niemand wil weten hoe het afloopt, pas als de serie eindigt wil ik dat weten.

    Wat een ongelovelijke serie, het feit dat we uberhaupt hierover discussieren (check anders even Lost-Forum.com) na elke aflevering is een signaal dat het je meesleurt en door laat denken.

    Ik heb me kostelijk vermaakt dit seizoen en ik heb vertrouwen in de schrijvers dat ze het passend tot een einde zullen brengen de komende jaren
    pi_49895318
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 16:21 schreef bravo het volgende:
    Zou het niet zo kunnen zijn dat die flashes van Desmond zijn?

    Dat we jack zien, in een flsh van Desmond?
    Desmond heeft wel van die toekomst flashes, maar dat zijn ook écht flashes, korte beelden, geen complete gesprekken.
    pi_49900055
    pff ik weet echt niet wat ik van alles moet denken...ik zet het maar ui mijn hoofd en ga me tijdelijk focussen op andere series..
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      dinsdag 29 mei 2007 @ 19:50:07 #185
    38323 EDMAN-
    Save the vinyl!
    pi_49900839
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 16:39 schreef Nudie het volgende:

    verhaal
    Ik ben het hier wel mee eens. Ik hoop ook dat ze op het eiland blijven, maargoed.. ik wil gewoon antwoorden zien in het 4e (en laatste?) seizoen .

    Hoe gaat het met Michael? Is ie echt terug in de 'real-world' en kan ie zn muil dan houden of wat?
    Wat is er aan de hand met Jacob of wat is het en is hij dan ook degene die 'de zwarte rook' bestuurd?
    Wie zijn er nou eigenlijk de slechterikken?
    Enz enz enz.. dus van mij hoeven ze er niet af, als we maar antwoorden krijgen
    Wir tanzen im viereck
    Wir tanzen konzentriert
      dinsdag 29 mei 2007 @ 20:03:01 #186
    120139 freiss
    Hertog Jan :9~
    pi_49901442
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 13:12 schreef greatgonzo het volgende:

    [..]

    nou...
    mij meer aan deze:

    [afbeelding]

    Where's the island, goddamit!
    TELL ME WHERE THE ISLAND IS.
    HJ 14-punt-gift.
    Lijst met rukmateriaal!
    pi_49902875
    tvp!
      dinsdag 29 mei 2007 @ 21:16:40 #188
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_49904537
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 19:50 schreef EDMAN- het volgende:

    [..]

    Hoe gaat het met Michael? Is ie echt terug in de 'real-world' en kan ie zn muil dan houden of wat?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Amen.
      dinsdag 29 mei 2007 @ 21:19:53 #189
    102477 Endtroducing
    Plusminus P
    pi_49904666
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 16:39 schreef Nudie het volgende:
    Paar theorien, de ene wat geloofwaardiger als de andere.

    Charlie wist dat hij moest sterven anders zou Claire niet gered worden, dus alle mensen die schreeuwen dat hij zichzelf makkelijk kon redden hebben lijkt mij ongelijk. Als hij niet exact deed als in Desmond's flashback dan zou Claire niet gered worden.
    Maar toen ze die vrouw gingen zoeken die met een parachte op het eiland was geland (ben de naam ff kwijt) is charlie ook niet doodgegaan en zijn de flashes van Desmond toch uitgekomen. Dus het hoeft toch niet zo exact te gaan?

    pi_49904964
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 21:19 schreef Endtroducing het volgende:

    [..]

    Maar toen ze die vrouw gingen zoeken die met een parachte op het eiland was geland (ben de naam ff kwijt) is charlie ook niet doodgegaan en zijn de flashes van Desmond toch uitgekomen. Dus het hoeft toch niet zo exact te gaan?

    waarschijnlijk was de parachutiste in zijn visioen Penny en niet Naomi. door Charlie te redden, is het niet uitgekomen dat Penny zou komen.
    pi_49906047
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 15:29 schreef Queen_Bee het volgende:

    [..]

    Hij lijkt echt. . Op sommige foto's zou hij zn identieke tweelingbroer kunnen zijn, bah.

    Maar ik ken wel een paar erg lekkere kale mannen , dus .
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 15:40 schreef Queen_Bee het volgende:

    [..]

    Noh, die "ken" ik niet
    En dat vind ik ook niet veel eigenlijk.
    WAT? KEN JIJ VIN DIESEL PERSOONLIJK?????



    [ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2007 21:57:50 ]
    pi_49906085
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 21:16 schreef Jivis het volgende:

    [onnodige spoiler over micheal]
    Als hij nog 1 keer WALT brult, vlieg ik persoonlijk naar hawai en maak ik een eind aan zijn leven...

    [ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2007 21:50:20 ]
    pi_49906593
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 21:49 schreef SolidasRock het volgende:

    [..]

    Als hij nog 1 keer WALT brult, vlieg ik persoonlijk naar hawai en maak ik een eind aan zijn leven...
    Whaha idd
    pi_49906973
    Er is zelfs een website die z'n irritantheid bijhield

    http://www.waaalt.com/
    pi_49907036
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 22:06 schreef Symer het volgende:
    Er is zelfs een website die z'n irritantheid bijhield

    http://www.waaalt.com/
    OMG!!
    pi_49907607
    Haha, omg die site
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_49907608
    21 keer in 1 episode .
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
    pi_49907897
    Geen wonder dat ik me aan hem ergerde...
    pi_49908225
    Ik was blij dat meneer weg was, laat het ook zo
    Al mag hij wel een keer terugkomen als guest
      dinsdag 29 mei 2007 @ 23:16:41 #200
    38323 EDMAN-
    Save the vinyl!
    pi_49909997
    hehe, vroeg me alleen af waar ie nu zou zijn voor de rest was dat Walt gebeuren erg irritant ja
    Wir tanzen im viereck
    Wir tanzen konzentriert
    pi_49910151
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 23:16 schreef EDMAN- het volgende:
    hehe, vroeg me alleen af waar ie nu zou zijn
    Dit script voor 4x01 heeft daar wel een leuke (hoewel misschien iets te voor de hand liggende) theorie over.
      woensdag 30 mei 2007 @ 00:07:06 #202
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_49912151
    Ik heb gisteren 6 afleveringen achter elkaar gekeken waaronder de Finale.
    Ik mis iedereen nu al
    Soms flitsen nog beelden voorbij en dan wil ik weer kijken, en het kan niet
    pi_49914050
    :aai:


    en daarbij, vond ik Michael ook erg irritant zeg..
      woensdag 30 mei 2007 @ 01:53:24 #204
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49914094
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 22:06 schreef Symer het volgende:
    Er is zelfs een website die z'n irritantheid bijhield

    http://www.waaalt.com/
    HAHA

    Ik kreeg meteen al de rillingen over mijn rug toen ik dat geluidje hoor
      woensdag 30 mei 2007 @ 13:14:19 #205
    22754 Steve-O
    Sarcasm-O
    pi_49924435
    Erg vette season ending
    I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
    pi_49929791
    Welk nummer van Nirvana draaide Jack? En van wie zouden Kate en Jack die goldencard gekregen hebben?
    pi_49930069
    Van Oceanic Airlines lijkt mij, tenzij de regel "I dont wanna lie anymore" te maken heeft met een cover-up ofzo en dat ze niets mogen zeggen.
    pi_49931134
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 21:25 schreef rrijpkema het volgende:

    [..]

    waarschijnlijk was de parachutiste in zijn visioen Penny en niet Naomi. door Charlie te redden, is het niet uitgekomen dat Penny zou komen.
    Oh klopt ja
    pi_49931404
    quote:
    Op woensdag 30 mei 2007 15:42 schreef Scarface_ het volgende:
    Welk nummer van Nirvana draaide Jack?
    Scentless Apprentice
    pi_49935173
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 22:06 schreef Symer het volgende:
    Er is zelfs een website die z'n irritantheid bijhield

    http://www.waaalt.com/
    quote:
    S1E09 - 1 Waaalt (debatable)


    Btw dat script (heb alleen het begin gelezen) zou opzich best vet zijn.. en dat is gewoon door fans gemaakt?
    [14.gif]
    pi_49936702
    quote:
    Op woensdag 30 mei 2007 18:18 schreef Chen het volgende:

    Btw dat script (heb alleen het begin gelezen) zou opzich best vet zijn.. en dat is gewoon door fans gemaakt?
    pi_49937752
    Zo komt de dvd van seizoen 3 eruit te zien:


    'The Unexplored Experience'

    Ik vond de eerste twee boxen mooier.
    pi_49937941
    quote:
    Op woensdag 30 mei 2007 19:26 schreef Symer het volgende:
    Zo komt de dvd van seizoen 3 eruit te zien:

    [afbeelding]
    'The Unexplored Experience'

    Ik vond de eerste twee boxen mooier.
    Nog een beetje wazig plaatje en ik heb alleen maar de DVD box van S1. Alstie ergens flink in de aanbieding is zal ik hm wel halen denk ik.
    pi_49938038
    quote:
    Op woensdag 30 mei 2007 19:26 schreef Symer het volgende:
    Zo komt de dvd van seizoen 3 eruit te zien:

    [afbeelding]
    'The Unexplored Experience'

    Ik vond de eerste twee boxen mooier.
    vind mijn spindeltje dvd's mooier
    0023
    pi_49938051
    quote:
    Op woensdag 30 mei 2007 18:59 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Ziet er goed uit, even door gekeken. Maar het lijkt me sterk dat ze de eerste aflevering al met de zogenaamde redding komen
    [14.gif]
    pi_49938445
    quote:
    Op woensdag 30 mei 2007 19:33 schreef Chen het volgende:

    [..]

    Ziet er goed uit, even door gekeken. Maar het lijkt me sterk dat ze de eerste aflevering al met de zogenaamde redding komen
    Ik hoop het wel eigenlijk. Die boot is wat de hatch eind seizoen 1 was en de others eind seizoen 2 waren, dat waren ook verbindende factoren waar het ene seizoen mee eindigde en het volgende seizoen meteen mee begon.

    Ik hoop alleen niet dat ze meteen verder gaan met het flashforward principe. Dat Kate een baby'tje heeft met Sawyer is leuk en aardig enzo, maar dat doen ze in het laatste seizoen maar.
      donderdag 31 mei 2007 @ 11:37:11 #217
    44902 R_B
    OEHWEE, you are good looking!
    pi_49959174
    Eerste aflevering van seizoen 4..

    Walt en z'n pa die gevolgd worden hoe ze het eiland proberen te verlaten?
    pi_49959566
    quote:
    Op donderdag 31 mei 2007 11:37 schreef R_B het volgende:
    Eerste aflevering van seizoen 4..

    Walt en z'n pa die gevolgd worden hoe ze het eiland proberen te verlaten?
    Dat is ook een goeie idd.

    Ik zat te denken dat een Rousseau-flashback wel cool zou zijjn. Dat de ep dus begint in een schip, iedereen denken dat dat het reddingsschip is natuurlijk, wat dan ineens begint te schudden waarna ze op het eiland stranden...
    pi_49960524
    quote:
    Op donderdag 31 mei 2007 11:47 schreef Symer het volgende:
    Ik zat te denken dat een Rousseau-flashback wel cool zou zijjn. Dat de ep dus begint in een schip, iedereen denken dat dat het reddingsschip is natuurlijk, wat dan ineens begint te schudden waarna ze op het eiland stranden...
    Kan haast niet joh, Naomi had de meest moderne apparatuur. Dat valt direct op.
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
    pi_49961916
    We hebben het schip van Rousseau nog nooit gezien, dus volgens mij is het niet zo moeilijk om de kijker te verwarren door het te laten lijken op de boot van Naomi. Voor de mensen die denken dat The Black Rock de boot van Rousseau is; dat is dus niet zo :-p. The Black Rock is van Magnus Hanso.Maar ja, ik zit op dit moment niet zo te wachten op een Rousseau flashback, vind haar personage ook niet zo boeiend.

    Dan zie ik nog liever wat er gebeurd is met Michael en Walt, nadat ze het eiland hebben verlaten. Als het goed is zijn ze in seizoen 4 sowieso beiden definitief weer terug dus denk dat we dat nog wel te weten komen.
    pi_49963584
    kan niet wachten op volgend seizoen wie ze nu komen "redden" of afslachten.
      donderdag 31 mei 2007 @ 16:02:28 #222
    121830 Kadesh
    The Protectors of the Garden
    pi_49967896
    Het gaat nog veel te lang duren voordat het weer verder gaat.
    For thirteen generations we have protected it from the unclean
      donderdag 31 mei 2007 @ 16:38:51 #223
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49969260
    Veronica gaat vanaf 11 juni Lost weer uitzenden vanaf seizoen 1, heb ik toch nog wat te kijken tot het nieuwe seizoen
    pi_49969410
    quote:
    Op donderdag 31 mei 2007 16:02 schreef Kadesh het volgende:
    Het gaat nog veel te lang duren voordat het weer verder gaat.
    groepsknuffel?
      donderdag 31 mei 2007 @ 17:03:38 #225
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_49970134
    I miss my fix
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_49970577
    Ach, we hebben toch alweer 1 van de 35 weken gehad .
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
    pi_49970752
    quote:
    Op donderdag 31 mei 2007 17:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
    Ach, we hebben toch alweer 1 van de 35 weken gehad .
    Juist
    pi_49971740
    quote:
    Op donderdag 31 mei 2007 17:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
    Ach, we hebben toch alweer 1 van de 35 37 weken gehad .
    pi_49976608
    Nog wat meer info over de dvd's:

    Bonus-features:

  • On-one with star Matthew Fox

  • Featurette on "The Others,"

  • Documentary chronicling 24 hours in production and a selection of never-before-seen flashbacks.

  • Also included are behind-the-scenes looks at 10 episodes

  • Audio commentaries

  • Deleted scenes

  • Bloopers

    11 december is de release-datum.

    Die behind-the-scenes dingen vind ik altijd wel tof
  • pi_49978292
    het is weer de tijd aanbroken om de wat "mindere" series te gaan kijken van afgelopen seizoen
      donderdag 31 mei 2007 @ 21:10:53 #231
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_49978614
    Ik ben nog steeds benieuwd wat nu het verhaal is achter het four-toed statue

      donderdag 31 mei 2007 @ 22:10:25 #232
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_49980994
    [Ben]

    This island John, it is something special. It is a gift!

    That's why Peter Jackson flew in here a couple of years a go and filmed the LOTR trilogy here. This is one of the remains of the sets. Look, come back to camp, I'll show you my Uruk-hai outfit.

    [/Ben]
    Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
    [..]
    Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
    U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
      donderdag 31 mei 2007 @ 22:12:42 #233
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_49981089
    LOTR is toch helemaal in Nieuw-Zeeland gefilmd?
      donderdag 31 mei 2007 @ 22:13:14 #234
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_49981121
    quote:
    Op donderdag 31 mei 2007 21:02 schreef Kersje86 het volgende:
    het is weer de tijd aanbroken om de wat "mindere" series te gaan kijken van afgelopen seizoen
    Kheb net in een week tijd heel het seizoen van Heroes zitten kijken
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_49981490
    quote:
    Op donderdag 31 mei 2007 22:12 schreef remlof het volgende:
    LOTR is toch helemaal in Nieuw-Zeeland gefilmd?
    Jaaa.
    pi_49982232
    quote:
    Op donderdag 31 mei 2007 22:10 schreef MikeyMo het volgende:
    [Ben]

    This island John, it is something special. It is a gift!

    That's why Peter Jackson flew in here a couple of years a go and filmed the LOTR trilogy here. This is one of the remains of the sets. Look, come back to camp, I'll show you my Uruk-hai outfit.

    [/Ben]
    -2.
      donderdag 31 mei 2007 @ 22:43:28 #237
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49982391
    quote:
    Op donderdag 31 mei 2007 22:13 schreef Skull-splitter het volgende:

    [..]

    Kheb net in een week tijd heel het seizoen van Heroes zitten kijken
    Hehe me 2

    Ik zat te denken aan The Sopranos, aanrader?
      donderdag 31 mei 2007 @ 22:56:02 #238
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_49982882
    quote:
    Op donderdag 31 mei 2007 20:16 schreef Symer het volgende:
    Nog wat meer info over de dvd's:

    Bonus-features:

  • On-one with star Matthew Fox

  • Featurette on "The Others,"

  • Documentary chronicling 24 hours in production and a selection of never-before-seen flashbacks.

  • Also included are behind-the-scenes looks at 10 episodes

  • Audio commentaries

  • Deleted scenes

  • Bloopers

    11 december is de release-datum.

    Die behind-the-scenes dingen vind ik altijd wel tof [afbeelding]
  • *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
      donderdag 31 mei 2007 @ 23:09:13 #239
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_49983384
    quote:
    Op donderdag 31 mei 2007 22:43 schreef Haunter het volgende:

    [..]

    Hehe me 2

    Ik zat te denken aan The Sopranos, aanrader?
    Hierna begin ik aan 11 seizoenen cheers, should keep my busy till september
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_49983769
    quote:
    Op donderdag 31 mei 2007 22:12 schreef remlof het volgende:
    LOTR is toch helemaal in Nieuw-Zeeland gefilmd?
    Trivia: de producers van Lost hebben Nieuw-Zeeland ook overwogen als filmlocatie, maar Hawai bleek toch praktischer.
    pi_49983835
    quote:
    Op donderdag 31 mei 2007 21:10 schreef remlof het volgende:
    Ik ben nog steeds benieuwd wat nu het verhaal is achter het four-toed statue

    [afbeelding]
    ik denk aan 1 vd 7 wereldwonderen..
    http://wonderclub.com/WorldWonders/ColossusHistory.html
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      vrijdag 1 juni 2007 @ 08:58:42 #242
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_49990629
    quote:
    Op donderdag 31 mei 2007 22:43 schreef Haunter het volgende:

    [..]

    Hehe me 2

    Ik zat te denken aan The Sopranos, aanrader?
    Jericho is ook wel geinig
    Bij tijd en wijle aanwezig...
    pi_49994457
    Jericho is gestopt dus het is nogal frustrerend om een heel seizoen te kijken die eindigt met een cliffhanger en dan geen vervolg krijgen (gestopt=gecancelled)

    ontopic: Dat standbeeld is ook idd behoorlijk underrated, ik herinner me iets te lezen over een oud grieks standbeeld wat 500 voor christus ofzo in de zee verdween en 4 tenen had. Maar daar houdt het wel een beetje bij op.
    pi_49995016
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:16 schreef Nudie het volgende:
    Jericho is gestopt dus het is nogal frustrerend om een heel seizoen te kijken die eindigt met een cliffhanger en dan geen vervolg krijgen (gestopt=gecancelled)

    ontopic: Dat standbeeld is ook idd behoorlijk underrated, ik herinner me iets te lezen over een oud grieks standbeeld wat 500 voor christus ofzo in de zee verdween en 4 tenen had. Maar daar houdt het wel een beetje bij op.
    Waar heb je dat gelezen?
    pi_49995304
    quote:
    Op donderdag 31 mei 2007 22:43 schreef Haunter het volgende:

    [..]

    Hehe me 2

    Ik zat te denken aan The Sopranos, aanrader?
    Sopranos is echt een aanrader..
    Scrubs is daarnaast erg leuk en ik vind Supernatural ook goed..

    Daarnaast hoor ik ook goede verhalen over Vanished..

    (sorry even offtopic )
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_49995468
    Persoonlijk kan ik Traveler ook aanraden. Soort enemy of the state, maar dan in serie vorm. tevens lekker mysterieus
    #winning
      vrijdag 1 juni 2007 @ 12:23:05 #247
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_49996632
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:16 schreef Nudie het volgende:

    ontopic: Dat standbeeld is ook idd behoorlijk underrated, ik herinner me iets te lezen over een oud grieks standbeeld wat 500 voor christus ofzo in de zee verdween en 4 tenen had. Maar daar houdt het wel een beetje bij op.
    De Kolos van Rhodos had bij mijn weten gewoon vijf tenen hoor.
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
      vrijdag 1 juni 2007 @ 12:43:15 #248
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_49997278
    quote:
    Op donderdag 31 mei 2007 20:16 schreef Symer het volgende:
    Nog wat meer info over de dvd's:

    Bonus-features:
  • On-one with star Matthew Fox
  • Featurette on "The Others,"
  • Documentary chronicling 24 hours in production and a selection of never-before-seen flashbacks.
  • Also included are behind-the-scenes looks at 10 episodes
  • Audio commentaries
  • Deleted scenes
  • Bloopers

    11 december is de release-datum.
  • Klinkt vet! Ook inderdaad die "Behind-the-scenes" stukjes Ik hoop echter dat er weer net zoveel audio commentaries opzitten als bij de box van S1, want op de box van S2 viel dat me vies tegen, echt maar vier ofzo, niet eens van de finale
    En die boxes komen altijd net voor Kerst uit, ik kan het weten, want heb ze twee jaar op rij gehad als kerstcadeau
    quote:
    Op donderdag 31 mei 2007 21:10 schreef remlof het volgende:
    Ik ben nog steeds benieuwd wat nu het verhaal is achter het four-toed statue
    Volgens mij ben ik echt de enige wie dat standbeeld to-taal niet boeit. Het lijkt mij niets toevoegen en de backstory ervan lijkt me ook erg saai.
      Moderator vrijdag 1 juni 2007 @ 12:56:20 #249
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_49997667
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 12:43 schreef Xurk het volgende:

    Volgens mij ben ik echt de enige wie dat standbeeld to-taal niet boeit. Het lijkt mij niets toevoegen en de backstory ervan lijkt me ook erg saai.
    Ik snap de spanning erachter ook niet nee. Het boeit me echt niks
    3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
      vrijdag 1 juni 2007 @ 13:02:01 #250
    102477 Endtroducing
    Plusminus P
    pi_49997831
    Mij ook niet nee.

    Maar nog even iets wat ik niet begrijp. De others wisten toch niet dta het vliegtuig op het eiland zou neerstorten? Want toen dat gebeurde ging was er wel wat paniek bij the others. Maar hoe komen ze dan aan al die info over de mensen op het vliegtuig? Hebben ze toch wel contact met de buitenwereld? via internet ofzo Wie kan dit even uitleggen?
      Moderator vrijdag 1 juni 2007 @ 13:07:45 #251
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_49997992
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 13:02 schreef Endtroducing het volgende:
    Mij ook niet nee.

    Maar nog even iets wat ik niet begrijp. De others wisten toch niet dta het vliegtuig op het eiland zou neerstorten? Want toen dat gebeurde ging was er wel wat paniek bij the others. Maar hoe komen ze dan aan al die info over de mensen op het vliegtuig? Hebben ze toch wel contact met de buitenwereld? via internet ofzo Wie kan dit even uitleggen?
    Dat is een van de dingen die nog niet helemaal duidelijk is In ieder geval beval Ben the others om passagierslijsten te verkrijgen en te infiltreren in het kamp. En dat er concact is met de buitenwereld werd duidelijk in die aflevering waarin Ben Juliette haar zus laat zien. Je zag toen ook tv beelden. Maar hoe ze precies dossiers hebben verkregen met informatie over iedereen die je niet zomaar kunt verkrijgen? Dat is nog onduidelijk
    3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
      vrijdag 1 juni 2007 @ 13:08:04 #252
    38323 EDMAN-
    Save the vinyl!
    pi_49998005
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 13:02 schreef Endtroducing het volgende:
    Mij ook niet nee.

    Maar nog even iets wat ik niet begrijp. De others wisten toch niet dta het vliegtuig op het eiland zou neerstorten? Want toen dat gebeurde ging was er wel wat paniek bij the others. Maar hoe komen ze dan aan al die info over de mensen op het vliegtuig? Hebben ze toch wel contact met de buitenwereld? via internet ofzo Wie kan dit even uitleggen?
    Dat is idd raar ja, snapte ik ook niet. Heeft het niet iets te maken met die speciale kamer ofzo? Of hebben ze gewoon programma's, computers of systemen die alle informatie van iedereen ter wereld hebben? Ik noem maar wat
    Wir tanzen im viereck
    Wir tanzen konzentriert
      vrijdag 1 juni 2007 @ 13:13:06 #253
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49998166
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 13:02 schreef Endtroducing het volgende:
    Mij ook niet nee.

    Maar nog even iets wat ik niet begrijp. De others wisten toch niet dta het vliegtuig op het eiland zou neerstorten? Want toen dat gebeurde ging was er wel wat paniek bij the others. Maar hoe komen ze dan aan al die info over de mensen op het vliegtuig? Hebben ze toch wel contact met de buitenwereld? via internet ofzo Wie kan dit even uitleggen?
    Heb je liggen slapen?

    Via het Flame station (waar Mikhail zat) hebben ze contact met de buitenwereld.. In die episode van Juliet (One of Us) zie je bijvoorbeeld dat Richard met een camera een live verbinding had met de locatie waar Juliet's zus zich bevond.
      vrijdag 1 juni 2007 @ 13:32:42 #254
    38323 EDMAN-
    Save the vinyl!
    pi_49998729
    sorry helemaal verkeerd begrepen.

    [ Bericht 43% gewijzigd door EDMAN- op 01-06-2007 13:34:09 (foutje bedankt) ]
    Wir tanzen im viereck
    Wir tanzen konzentriert
      Moderator vrijdag 1 juni 2007 @ 13:48:44 #255
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_49999247
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 13:13 schreef Haunter het volgende:

    [..]

    Heb je liggen slapen?

    Via het Flame station (waar Mikhail zat) hebben ze contact met de buitenwereld.. In die episode van Juliet (One of Us) zie je bijvoorbeeld dat Richard met een camera een live verbinding had met de locatie waar Juliet's zus zich bevond.
    Wat ik al zei dus
    3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
    pi_50001472
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 13:02 schreef Endtroducing het volgende:
    Mij ook niet nee.

    Maar nog even iets wat ik niet begrijp. De others wisten toch niet dta het vliegtuig op het eiland zou neerstorten? Want toen dat gebeurde ging was er wel wat paniek bij the others. Maar hoe komen ze dan aan al die info over de mensen op het vliegtuig? Hebben ze toch wel contact met de buitenwereld? via internet ofzo Wie kan dit even uitleggen?
    Volgens mij heb je een aflevering gemist .
      vrijdag 1 juni 2007 @ 15:03:40 #257
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_50001920
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 14:48 schreef G-Mart het volgende:

    [..]

    Volgens mij heb je een aflevering gemist .
    Volgens mij wel meer
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
      vrijdag 1 juni 2007 @ 16:29:19 #258
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_50005090
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 12:43 schreef Xurk het volgende:

    [..]

    Volgens mij ben ik echt de enige wie dat standbeeld to-taal niet boeit. Het lijkt mij niets toevoegen en de backstory ervan lijkt me ook erg saai.
    Natuurlijk voegt het wel iets toe. Het zal waarschijnlijk deel zijn van een groter geheel, maar Carlton Cuse en Damon Lindelof hebben toentertijd in de podcast gezegd dat het ook meer een easter egg was dan een echte clue.
    Amen.
      vrijdag 1 juni 2007 @ 17:15:34 #259
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_50006500


      vrijdag 1 juni 2007 @ 17:27:35 #260
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_50006834
    Toffe foto .
    2000 light years from home
    pi_50006964
    gefotosoept of een echte screenshot van de aflevering die over 34 weken gaat komen?
    pi_50008073
    quote:
    Op donderdag 31 mei 2007 22:13 schreef Skull-splitter het volgende:

    [..]

    Kheb net in een week tijd heel het seizoen van Heroes zitten kijken
    Heroes is geen "mindere series" ik ben er ook laat mee begonnen , alleen omdat ik er nix van af wist... ik heb 11 aflevering in 3 dagen gekeken ofzo , daarna wel lke week gevolgd
    pi_50008405
    Ik ga me vermaken met Rome en the Traveler denk ik
    pi_50008485
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 17:15 schreef Haunter het volgende:
    [afbeelding]

    Saw 3 praktijken
      vrijdag 1 juni 2007 @ 19:04:04 #265
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_50009620
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 18:07 schreef Kersje86 het volgende:

    [..]

    Heroes is geen "mindere series"
    /mening

    Heroes is leuk, onderhoudend, maar kwalitatief toch echt een stap terug hoor
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_50009843
    ook mening
    pi_50010228
    Aanrader: Boston Legal.. Draait al drie seizoenen, heeft weinig naamsbekendheid, maar als je eenmaal erin zit is het geweldig! En er spelen grote namen in, zoals William Shatner.
      vrijdag 1 juni 2007 @ 19:30:26 #268
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_50010463
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 19:04 schreef Skull-splitter het volgende:

    [..]

    /mening

    Heroes is leuk, onderhoudend, maar kwalitatief toch echt een stap terug hoor
    Is een feit vind ik .
    2000 light years from home
      vrijdag 1 juni 2007 @ 19:39:19 #269
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_50010739
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 19:10 schreef Kersje86 het volgende:
    ook mening
    Ach, het heeft dezelfde thematiek op de achtergrond, het heeft wat spanningsboogjes, maar het is duidelijk gewoon een serie voor mensen met een kortere attention-span. Daarmee niet slecht, maar ik vind het gewoon niet zo geweldig als Lost
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
      vrijdag 1 juni 2007 @ 20:24:19 #270
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_50012359
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 17:32 schreef SolidasRock het volgende:
    gefotosoept of een echte screenshot van de aflevering die over 34 weken gaat komen?
    Gewoon een foto voor een magazine, net als de foto hieronder.

      vrijdag 1 juni 2007 @ 20:25:12 #271
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_50012391
    Ik zie liever foto's met Kate
    "Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
    pi_50012582
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 20:24 schreef Haunter het volgende:

    [..]

    Gewoon een foto voor een magazine, net als de foto hieronder.

    [afbeelding]
    Juliet lijkt daar op Morticia.

      vrijdag 1 juni 2007 @ 20:33:31 #273
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_50012686
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 20:25 schreef One_conundrum het volgende:
    Ik zie liever foto's met Kate
    Ik vind Juliet tegenwoordig netzo aantrekkelijk als Kate eigenlijk . Misschien nog wel aantrekkelijker.
    pi_50017764
    Voor 1 keer en voor altijd een einde maken aan lost. Als je echt wilt weten waarom er ijsberen op een eiland lopen en waarom iedereen elkaar kent en met elkaar op een dezelfde vlucht zaten en waar die knop in de hatch echt daadwerkelijk voor diende (dat magnetische gedoe is maar bijzaak) raad ik vooral om het volgende niet te lezen.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    please?
    pi_50018177
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 22:35 schreef GoodNews het volgende:
    Voor 1 keer en voor altijd een einde maken aan lost. Als je echt wilt weten waarom er ijsberen op een eiland lopen en waarom iedereen elkaar kent en met elkaar op een dezelfde vlucht zaten en waar die knop in de hatch echt daadwerkelijk voor diende (dat magnetische gedoe is maar bijzaak) raad ik vooral om het volgende niet te lezen.

    {spoiler}
    Is dat weer van Lostfan108?
      vrijdag 1 juni 2007 @ 22:47:01 #276
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_50018239
    Waarom lekt dat toch altijd uit . Mijn drang naar een apart spoilertopic over Lost wordt steeds groter .
    2000 light years from home
    pi_50018347
    Lijkt me sterk dat dat nu allemaal al bekend is..
    'That guy killed me, He killed me with a sword. How weird is that?'
    pi_50018428
    Ik las 1 klein stukje.
    pi_50018595
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 22:49 schreef ckyerwin het volgende:
    Lijkt me sterk dat dat nu allemaal al bekend is..
    Idd.
    pi_50018691
    Ik durf niet
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_50018747
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 22:49 schreef ckyerwin het volgende:
    Lijkt me sterk dat dat nu allemaal al bekend is..
    Mij ook, volgens mij moeten de schrijvers überhaupt nog bij elkaar komen om het volgende seizoen in grote lijnen uit te schrijven. Zo veel info kan gewoon nog niet bekend zijn.

    Toch neem ik het risico maar niet.
    pi_50018868
    Ik heb het gelezen en ik vind het een beetje..ehm...kuttig. Als het zo zou eindigen weet ik niet of ik uber blij zou zijn...zegmaar
    'That guy killed me, He killed me with a sword. How weird is that?'
    pi_50018943
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 22:49 schreef ckyerwin het volgende:
    Lijkt me sterk dat dat nu allemaal al bekend is..
    Februari zal ik dit topic nog even kicken. Jij denkt serieus dat ze nog geen verhaallijn hebben t/m 2010?

    Ze hebben heus allang een verklaring liggen hoor.

    Denk je dat ze zomaar ijsberen verzinnen en zomaar voor de lol die Dharma onzin en een knop waar je op drukt?

    Anyway dit komt van dezelfde jongen die al weken van tevoren s3 finale had gelekt

    Het verklaart met een beetje logisch nadenken ook waarom die vrouwen sterven als ze bevruchten worden op dat eiland...

    [ Bericht 10% gewijzigd door GoodNews op 01-06-2007 23:10:44 ]
    please?
    pi_50018982
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 22:59 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Mij ook, volgens mij moeten de schrijvers überhaupt nog bij elkaar komen om het volgende seizoen in grote lijnen uit te schrijven. Zo veel info kan gewoon nog niet bekend zijn.

    Toch neem ik het risico maar niet.
    Uhmmm ze zijn al die zogenaamde temple waar Ben over sprak aan het bouwen hoor en in september filmen ze al....
    please?
      vrijdag 1 juni 2007 @ 23:09:01 #285
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_50019121
    Ben blij als deze straks vol is. Dan kijk ik tot januari in geen enkel lost topic
    "Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
    pi_50019169
    Oh ik WEET dat de makers/schrijvers weten waar ze naar toe gaan met de serie. Maar ik vind het een beetje ongeloofwaardig dat er nu al zóveel info beschikbaar is over de rest van de serie. Helemaal ná spoilergate.

    Misschien klopt de informatie wel, maar ik heb zo m'n twijfels.
    'That guy killed me, He killed me with a sword. How weird is that?'
    pi_50019397
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 23:02 schreef ckyerwin het volgende:
    Ik heb het gelezen en ik vind het een beetje..ehm...kuttig. Als het zo zou eindigen weet ik niet of ik uber blij zou zijn...zegmaar
    Ik zou er ook niet echt blij van worden.
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
    pi_50019441
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 23:05 schreef GoodNews het volgende:

    [..]

    Uhmmm ze zijn al die zogenaamde temple waar Ben over sprak aan het bouwen hoor en in september filmen ze al....
    Volgens mij zeiden ze in een podcast laatst dat ze nu eerst vakantie hebben en dan in juli bijeen komen, dus dan lijkt het me sterk dat nu al details zoals de eerste regel in de spoiler (de enige die ik gelezen heb trouwens) bekend zijn, zelfs bij de schrijvers.

    Maar ik kan het fout hebben natuurlijk, en daarom lees ik ook niet verder dan die ene regel
    pi_50019586
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 23:04 schreef GoodNews het volgende:

    [..]

    Februari zal ik dit topic nog even kicken. Jij denkt serieus dat ze nog geen verhaallijn hebben t/m 2010?
    Ja
    quote:
    Denk je dat ze zomaar ijsberen verzinnen en zomaar voor de lol die Dharma onzin en een knop waar je op drukt?
    Ja
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
    pi_50019922
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 23:16 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Volgens mij zeiden ze in een podcast laatst dat ze nu eerst vakantie hebben en dan in juli bijeen komen, dus dan lijkt het me sterk dat nu al details zoals de eerste regel in de spoiler (de enige die ik gelezen heb trouwens) bekend zijn, zelfs bij de schrijvers.

    Maar ik kan het fout hebben natuurlijk, en daarom lees ik ook niet verder dan die ene regel
    je kan prima in juni vakantie hebben hoor als de mensen achter de schermen lekker aan het decor kunnen werken
    please?
    pi_50019943
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 23:20 schreef BB-boy het volgende:

    [..]

    Ja
    [..]

    Ja
    Hoe bedoel je naïef
    please?
    pi_50020247
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 23:30 schreef GoodNews het volgende:

    [..]

    je kan prima in juni vakantie hebben hoor als de mensen achter de schermen lekker aan het decor kunnen werken
    Grote lijnen zullen idd wel al bekend zijn, die tempel bijv is een no-brainer.

    Verder schijnt de beveiliging flink opgevoerd te zijn (Disney was behoorlijk pissig na spoilergate). Zie dit artikel bijv.
    quote:
    it appears that LOST Season Four will present a more tight lipped creative team and, likely, a more locked down production than previous seasons.
    Dus terwijl ABC onderzoekt wie Losfan108 is gaat hij vrolijk door met spoilers posten? Lijkt me sterk...
    pi_50020810
    neee! i refuse kga het niet lezen
    pi_50021209
    grrr... heel verleidelijk, maar ik ga 'm ook niet lezen
    is de hele lol eraf

    februari
    pi_50021224
    Het is wel logisch dat er nu stukken uit lekken gezien de makers, bekent hebben gemaakt dat er nog 3 seizoenen komen. In grote lijnen zal het verhaal wel uitgewerkt zijn.

    De spanning van lost komt juist door onverwachte gebeurtenissen. Ik vind het daarom erg jammer dat er nu weer uitlekken.

    Ik ga het dus niet lezen...

    [ Bericht 62% gewijzigd door Reinigung op 02-06-2007 00:18:58 ]
    pi_50021320
    [spoiler]Net die spoilers gelezen, wel raar dat het gewoon Purgatory blijkt te zijn.[spoiler]
      zaterdag 2 juni 2007 @ 00:16:35 #297
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_50021434
    quote:
    Op zaterdag 2 juni 2007 00:12 schreef -Mo- het volgende:
    [spoiler]Net die spoilers gelezen, wel raar dat het gewoon Purgatory blijkt te zijn.[spoiler]
    Fix je spoilertags eens, teringmongool . Kan wel stoppen met Lost kijken nu, bedankt .
    2000 light years from home
    pi_50021707
    quote:
    Op zaterdag 2 juni 2007 00:12 schreef -Mo- het volgende:
    [spoiler]Net die spoilers gelezen, wel raar dat het gewoon Purgatory blijkt te zijn.[spoiler]
    quote:
    Op zaterdag 2 juni 2007 00:10 schreef Reinigung het volgende:
    De spanning van lost komt juist door onverwachte gebeurtenissen. Ik vind het daarom erg jammer dat er nu weer uitlekken.
    Thx
    pi_50021892
    quote:
    Op zaterdag 2 juni 2007 00:12 schreef -Mo- het volgende:
    [spoiler]Net die spoilers gelezen, wel raar dat het gewoon Purgatory blijkt te zijn.[spoiler]
    . . .

    En die twee onder jou trappen er nog in ook. .

    Ik heb het overigens helemaal gelezen.. De verklaring die er over het eiland in wordt genoemd had ik niet helemaal verwacht, maar ik kan er wel enige wetenschappelijke basis inzien..
      zaterdag 2 juni 2007 @ 00:34:10 #300
    120139 freiss
    Hertog Jan :9~
    pi_50021996
    Nu mag Lostfan wmb wel afgeschoten worden.
    HJ 14-punt-gift.
    Lijst met rukmateriaal!
      zaterdag 2 juni 2007 @ 00:39:18 #301
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_50022177
    * CDP leest de spoiler en ligt helemaal dubbel
    Te melig voor woorden.
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')