Idd.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:49 schreef ckyerwin het volgende:
Lijkt me sterk dat dat nu allemaal al bekend is..
Mij ook, volgens mij moeten de schrijvers überhaupt nog bij elkaar komen om het volgende seizoen in grote lijnen uit te schrijven. Zo veel info kan gewoon nog niet bekend zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:49 schreef ckyerwin het volgende:
Februari zal ik dit topic nog even kicken. Jij denkt serieus dat ze nog geen verhaallijn hebben t/m 2010?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:49 schreef ckyerwin het volgende:
Uhmmm ze zijn al die zogenaamde temple waar Ben over sprak aan het bouwen hoor en in september filmen ze al....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Mij ook, volgens mij moeten de schrijvers überhaupt nog bij elkaar komen om het volgende seizoen in grote lijnen uit te schrijven. Zo veel info kan gewoon nog niet bekend zijn.
Toch neem ik het risico maar niet.
Ik zou er ook niet echt blij van worden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:02 schreef ckyerwin het volgende:
Ik heb het gelezen en ik vind het een beetje..ehm...kuttig. Als het zo zou eindigen weet ik niet of ik uber blij zou zijn...zegmaar
Volgens mij zeiden ze in een podcast laatst dat ze nu eerst vakantie hebben en dan in juli bijeen komen, dus dan lijkt het me sterk dat nu al details zoals de eerste regel in de spoiler (de enige die ik gelezen heb trouwens) bekend zijn, zelfs bij de schrijvers.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:05 schreef GoodNews het volgende:
[..]
Uhmmm ze zijn al die zogenaamde temple waar Ben over sprak aan het bouwen hoor en in september filmen ze al....
Jaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:04 schreef GoodNews het volgende:
[..]
Februari zal ik dit topic nog even kicken. Jij denkt serieus dat ze nog geen verhaallijn hebben t/m 2010?
Jaquote:Denk je dat ze zomaar ijsberen verzinnen en zomaar voor de lol die Dharma onzin en een knop waar je op drukt?
je kan prima in juni vakantie hebben hoor als de mensen achter de schermen lekker aan het decor kunnen werkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:16 schreef Symer het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden ze in een podcast laatst dat ze nu eerst vakantie hebben en dan in juli bijeen komen, dus dan lijkt het me sterk dat nu al details zoals de eerste regel in de spoiler (de enige die ik gelezen heb trouwens) bekend zijn, zelfs bij de schrijvers.
Maar ik kan het fout hebben natuurlijk, en daarom lees ik ook niet verder dan die ene regel![]()
Grote lijnen zullen idd wel al bekend zijn, die tempel bijv is een no-brainer.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:30 schreef GoodNews het volgende:
[..]
je kan prima in juni vakantie hebben hoor als de mensen achter de schermen lekker aan het decor kunnen werken
Dus terwijl ABC onderzoekt wie Losfan108 is gaat hij vrolijk door met spoilers posten? Lijkt me sterk...quote:it appears that LOST Season Four will present a more tight lipped creative team and, likely, a more locked down production than previous seasons.
Fix je spoilertags eens, teringmongoolquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:12 schreef -Mo- het volgende:
[spoiler]Net die spoilers gelezen, wel raar dat het gewoon Purgatory blijkt te zijn.[spoiler]
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:12 schreef -Mo- het volgende:
[spoiler]Net die spoilers gelezen, wel raar dat het gewoon Purgatory blijkt te zijn.[spoiler]
Thxquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:10 schreef Reinigung het volgende:
De spanning van lost komt juist door onverwachte gebeurtenissen. Ik vind het daarom erg jammer dat er nu weer uitlekken.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:12 schreef -Mo- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |