Niks triests aan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:36 schreef RubenSosa het volgende:
triest dat die NL kijker er niet tegen kan......
Mammmmaa ! Mamma ! huilie
Sorryquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:48 schreef Kantar het volgende:
[..]
Niks triests aan.Ik ben met opzet niet in dit het vorige topic gekomen voordat ik de finale had gezien en toch werd ik dankzij de TT gespoilerd over wat toch één van de grotere onthullingen van de finale was. In plaats van een ''WTF?
'' moment te hebben zal ik al te wachten op het moment dat Charlie erachter zou komen, en dat is echt veel minder leuk.
![]()
Dat snap ik ook welquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat is Tom niet op die foto btw... ik ben ff zijn naam kwijt
Nou nee, dat is niet Sun.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:35 schreef Qwea het volgende:
ik meende trouwens Sun te zien zitten in het vliegtuig in het begin
MM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens..Halve crew Las Vegas crew in Lost?![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:59 schreef Devrim_ het volgende:
Ik snap een paar dingen nietDat zijn allemaal dingen die al geweest zijn dus hoeft niet tussen spoilertags. Maar goed, de antwoorden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens..Halve crew Las Vegas crew in Lost?
- Er staat in dat een man met de naam John Lantham (achternaam weet ik even niet meer zeker, maar het was zoiets) zelfmoord heeft gepleegd.
- Denk dus niet dat het Sawyer is, maar dat weet dus niemand zeker.
- Als Sawyer niet dood is zie ik ook geen reden waarom hij in die kist zou gaan liggen.
- Jup, het waren flashforwards.
[ Bericht 1% gewijzigd door Kantar op 26-05-2007 18:09:54 ]
Ik kijk via internet met NL subs en voordat die subs er zijn duurt het ffquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Dat mag ook zonder spoilers gepost worden. Het waren idd flashforwards. Hier een screenshot van het krantenartikel.
Ik dacht dat het Sawyer was omdat hij tegen Kate zei dat hij dacht hij haar daar zou vinden (Kate zou van Sawyer houden, Sawyer heeft geen vrienden etc.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:03 schreef Kantar het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal dingen die al geweest zijn dus hoeft niet tussen spoilertags. Maar goed, de antwoorden:
- Er staat in dat een man uit New York, met de naam John Lantham (achternaam weet ik even niet meer zeker, maar het was zoiets) zelfmoord heeft gepleegd.
- Denk dus niet dat het Sawyer is, maar dat weet dus niemand zeker.
- Als Sawyer niet dood is zie ik ook geen reden waarom hij in die kist zou gaan liggen.
- Jup, het waren flashforwards.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:59 schreef Devrim_ het volgende:
Ik snap een paar dingen niet1. Je hoeft het niet in spoilertags te plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens..Halve crew Las Vegas crew in Lost?
2.
Wat stond er in de krant? Hier de duidelijkste screen
Dat Sawyer dood is? Weet niemand
Lag hij in die kist? Weet niemand
Waren die flashbacks in de toekomst? Ja
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:03 schreef Kantar het volgende:
Ik dacht niet per sé 'het' eiland. Gewoon een willekeurig eiland, weg van deze maatschappij.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:54 schreef mikezwet het volgende:
...
In het begin dacht ik dat Jack zelfmoord had willen plegen voor de crash.
Nu blijkt dus dat hij graag weer wil neerstorten in de hoop weer op het eiland te komen ?
Volgens mij was dat maar speculatie adv die letters en wat bekende/mogelijke namen zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:07 schreef Addict89 het volgende:
Hoe halen ze uit dat screenshot in vredesnaam een volledige naam? Verder dan Jo en antham kom ik niet..
Michael kan in ieder geval 100 keer beter acteren dan dat irritante wijfquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:29 schreef Symer het volgende:
Michael Emerson Interview on Best Week Ever
![]()
ik interpreteer dit meer als:quote:Was blijkbaar een vooraf afgesproken bevel van Ben. Tom zegt dat ze dat bevel niet hadden moeten volgen en ze hen echt dood hadden moeten schieten.
Ben wilde ze blijkbaar nog achter de hand houden als pressie-middel.
Oh, jee, zo had ik dat nog niet eens bekeken
Maar hij zei ook van Ben has lost it bla bla heel negatief. En dan toch zijn bevelen willen volgen?
Dat zei Tom idd, hij wilde dat bevel om drie kogels in het zand te schieten juist niet opvolgen. Ryan deed het wel waar Tom kwaad om werd.
Geweldig idd hoe hij acteert.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:27 schreef Haunter het volgende:
[..]
Michael kan in ieder geval 100 keer beter acteren dan dat irritante wijf![]()
quote:
na nog een keer goed gekeken te hebben ga ik toch met je meequote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:48 schreef Xurk het volgende:
Je interpretatie van de scène klopt niet helemaal; Tom schoot ze niet neer na een minuut, omdat Ben dat van tevoren met ze had afgesproken, om ze niet écht te vermoorden maar slechts in het zand te schieten. Tom is het hier juist niet mee eens, hij vindt dat ze Jin, Bernard en Sayid écht hadden moeten doodschieten.
Wat wel weer klopt van je interpretatie is denk ik dat Ben niet lang meer de leider van The Others zal zijn
Denk dat Patchy tot op zekere hoogte onsterfelijk is. Eerst het overleven van de fence, daarna neergeschoten worden door het wapen van Desmond .. Beide dingen overleven ging me net wat te ver ...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:09 schreef mikezwet het volgende:
Wat me net te binnen schiet. Waar kwam die een vandaan met die hadngranaat die het raampje opblies ?
Of, zoals ik eerder zei:quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:10 schreef G-Mart het volgende:
Anyhow, Ben zegt dat de boot het einde van het eiland zal betekenen, en we weten dus ook dat Penny niks van die boot af weet. Misschien dat de boot van de Dharma foundation is, die nu dus kennelijk een manier hebben gevonden om er (weer?) achter te komen waar het eiland ligt. Het lijkt me namelijk wat vaag dat echt iedereen van Dharma oorspronkelijk op het eiland zat, zonder contacten te hebben met de buitenwereld. Maar na de purge zou je er van uit gaan dat ze wel flink zouden willen rellen na de overname van the hostiles.
Klinkt redelijk aannemelijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:14 schreef Jivis het volgende:
[..]
Of, zoals ik eerder zei:
Ik denk dat Naomi & co voor het bedrijf van Penelope's vader, Charles Widmore, werken. Zo kunnen ze dus ook aan die informatie over Desmond en die foto gekomen zijn.
[afbeelding]
A.K.A. Caleb Nichol uit The OC
Widmore is eigenaar van een bedrijf, right? Wat als dit bedrijf enkel geinteresseerd is in de onderzoeksresultaten van 20 jaar Dharma? Wat als dit bedrijf daar bergen geld voor over heeft, net als Dharma bergen geld over heeft om het eiland geheim te houden, omdat het zo'n unieke lokatie is?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:14 schreef Jivis het volgende:
[..]
Of, zoals ik eerder zei:
Ik denk dat Naomi & co voor het bedrijf van Penelope's vader, Charles Widmore, werken. Zo kunnen ze dus ook aan die informatie over Desmond en die foto gekomen zijn.
[afbeelding]
A.K.A. Caleb Nichol uit The OC
Ik vond de afleveringen daarvoor al indrukwekkend genoeg, en opgeven op een serie staat niet echt in mijn boekje als ik een stukje erin zit...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:31 schreef BB-boy het volgende:
Ik zat voor de finale te twijfelen of ik wel verder zou kijken of gewoon stoppen met het volgen van de serie.
Daar zat ik idd ook aan te denkenquote:Op zondag 27 mei 2007 00:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik denk NIET dat het Ben is, sterker nog, ik durf te stellen dat we gewoon nog niet weten wie er dood is, omdat hij/zij simpelweg nog niet geintroduceerd is. Daar gaan we het komende seizoen pas mee te maken krijgen.
Wie of waar?quote:Op zondag 27 mei 2007 01:06 schreef One_conundrum het volgende:
En naar wie moest Kate terug aan het eind?!?!
Naar mijquote:Op zondag 27 mei 2007 01:06 schreef One_conundrum het volgende:
En naar wie moest Kate terug aan het eind?!?!
Dit is LOST hoor, hier is niets voor te spellen of voor de hand liggend, denk dus dat het niet sawyer is maar iemand anders die niet logisch is (hurley of zo)quote:Op zondag 27 mei 2007 01:14 schreef Daemon19 het volgende:
Waarschijnlijk Sawyer..?
Charliequote:Op zondag 27 mei 2007 01:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dit is LOST hoor, hier is niets voor te spellen of voor de hand liggend, denk dus dat het niet sawyer is maar iemand anders die niet logisch is (hurley of zo)
Hoiiiii popquote:Op zondag 27 mei 2007 07:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik denk ook dat de dode iemand is die we nog niet kennen.
Neuh, Jack was de enige daar en Juliette had wel familie en vriendenquote:Op zondag 27 mei 2007 09:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoiiiii pop
Iemand die we nog niet kennen en ook tevens iemand wie Kate niet eens wilt bezoeken, ook niet uit respect omdat ie is overleden maar wel 1tje waar Jack helemaal ondersteboven was. Zou het Julliette Antham kunnen zijn? We denken allemaal aan een man maar waarom is het geen vrouw of zo? (ik heb net de begrafenisscene gekeken en er wordt niet gepraat over een man of over een vrouw...)
Het enige wat ik weet over haar is dat ze een zus had, of ze familie en vrienden had blijkt nergens uit?quote:Op zondag 27 mei 2007 09:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Neuh, Jack was de enige daar en Juliette had wel familie en vrienden
Het krantenartikel heeft de titel dat een man gevonden is. Dus het is wel vrij zeker dat het een man is en geen vrouw, lijkt me!quote:Op zondag 27 mei 2007 09:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoiiiii pop
Iemand die we nog niet kennen en ook tevens iemand wie Kate niet eens wilt bezoeken, ook niet uit respect omdat ie is overleden maar wel 1tje waar Jack helemaal ondersteboven was. Zou het Julliette Antham kunnen zijn? We denken allemaal aan een man maar waarom is het geen vrouw of zo? (ik heb net de begrafenisscene gekeken en er wordt niet gepraat over een man of over een vrouw...)
Ow zo... geen zorgen! ik heb alweer nieuwe theoriequote:Op zondag 27 mei 2007 10:30 schreef zea het volgende:
[..]
Het krantenartikel heeft de titel dat een man gevonden is. Dus het is wel vrij zeker dat het een man is en geen vrouw, lijkt me!
(Wo)manquote:Op zondag 27 mei 2007 10:30 schreef zea het volgende:
[..]
Het krantenartikel heeft de titel dat een man gevonden is. Dus het is wel vrij zeker dat het een man is en geen vrouw, lijkt me!
dat zou mijn idee zijn, en is dat het alter ego van jacks vader?quote:Op zondag 27 mei 2007 10:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow zo... geen zorgen! ik heb alweer nieuwe theorie![]()
Jacob Antham dus?![]()
Februari tot juni, zestien afleveringen, ik denk dat dat moet lukken... Lees je eens in zou ik zeggen.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:33 schreef greatgonzo het volgende:
wtf, februari pas? Gelukkig gaan we dan waarschijnlijk wel veel dubbele afleveringen krijgen, anders zijn ze nooit voor juni klaar.
Toch vond ik de vorm van dit jaar best te doen, 12 afleveringen voor de winter, 2 maanden pause, en dan ineens door.. Dat was beter dan S2, met z'n 3 afleveringen, pause, 1 aflevering, pause enz..
oeps, nu lees ik het ook..quote:Op zondag 27 mei 2007 11:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Februari tot juni, zestien afleveringen, ik denk dat dat moet lukken... Lees je eens in zou ik zeggen.
En in de tussentijd kun je mooi de drie seizoenen achter elkaar kijken...
Wat ik in het vorige topic schreef: misschien heeft ze wel een oneindige loop draaien die steeds een transmissie probeert te verzenden totdat het lukt. Alleen wel heel toevallig dat als het lukt, zij net achter haar PC zitquote:Op zondag 27 mei 2007 08:22 schreef Binsentu het volgende:
Het enige wat ik niet helemaal snap is waarom Charlie Penelope op zijn beeldscherm kreeg.
Ze mist Des gewoon heel ergquote:Op zondag 27 mei 2007 13:52 schreef Xurk het volgende:
[..]
Wat ik in het vorige topic schreef: misschien heeft ze wel een oneindige loop draaien die steeds een transmissie probeert te verzenden totdat het lukt. Alleen wel heel toevallig dat als het lukt, zij net achter haar PC zit
Lost duurt nog 3 seizoenen. Hoe kan je dat nu op de helft van de serie zeggen??quote:Op zondag 27 mei 2007 01:14 schreef Daemon19 het volgende:
Waarschijnlijk Sawyer..?
Misschien is het net als wanneer je iemand belt die in gesprek is.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:52 schreef Xurk het volgende:
[..]
Wat ik in het vorige topic schreef: misschien heeft ze wel een oneindige loop draaien die steeds een transmissie probeert te verzenden totdat het lukt. Alleen wel heel toevallig dat als het lukt, zij net achter haar PC zit
Mijn 1e gedachte was idd van jezus wat verdomd toevallig dat zij er net achter zit en dat desmond in de buurt is maar niet dichtbij genoeg. Maar de romantische vrouwtjes hierzo zullen het natuulijk anders zien....quote:Op zondag 27 mei 2007 13:52 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik meende het niet, ik vond het ook raar.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mijn 1e gedachte was idd van jezus wat verdomd toevallig dat zij er net achter zit en dat desmond in de buurt is maar niet dichtbij genoeg. Maar de romantische vrouwtjes hierzo zullen het natuulijk anders zien....
Omg dat is toch gewoon destinyquote:Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mijn 1e gedachte was idd van jezus wat verdomd toevallig dat zij er net achter zit en dat desmond in de buurt is maar niet dichtbij genoeg. Maar de romantische vrouwtjes hierzo zullen het natuulijk anders zien....
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:33 schreef Chen het volgende:
[..]
Omg dat is toch gewoon destinyLUL dat is gewoon zo voorbestemd zo heeft god het gewoon gewild
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:57 schreef G-Mart het volgende:
Penny wist al waar ongeveer het eiland lag. Dit nav de twee gasten die haar belden van het team dat ze hiervoor had ingehuurd (finale season 2). Vervolgens is Penny met een team op onderzoek gegaan op een lokatie in de buurt van het eiland (zag er nou niet echt uit alsof het bij haar thuis was), vol met het beste van het beste materiaal om Desmond te vinden. Ze wist in ieder geval al dat het eiland werd afgeschermd met een soort magnetisch schild, maar aangezien daar al eerder anomalies in zijn geweest is het verstandig om nonstop een signaal naar het eiland te sturen.
Vervolgens schakelde Charlie het systeem uit dat enige vorm van broadcasting naar het eiland onmogelijk maakt uit, de sensoren in Penny´s onderzoeksstation pikken dat op, er gaat een alarm af, Penny rent naar de computer en probeert een signaal te broadcasten. Charlie klikt op de knop en bingo, ze praten met elkaar.
Ik zie een globe en een wereldkaart op de achtergrond, dat bevestigt m´n verhaal wel enigszins denk ikquote:
Z'n leven na terugkomst denk ik. Hij ziet nu in dat Ben gelijk had met dat er niets was voor hem om naar terug te keren.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:16 schreef greatgonzo het volgende:
waar ik benieuwd naar ben... wat gaat er de komende seizoenen komen, dat Jack toch doet besluiten naar het eiland toe te willen..
nu wil ie namelijk niets liever, dan eraf te zijn..
De muziek vond ik geweldig tijdens de finalequote:Op zondag 27 mei 2007 16:22 schreef dapluiz het volgende:
Ik vond trouwens de muziek (melodie) toen ze in het begin van het strand wegliepen ook wel mooi passend op de een of andere manier
brilliant!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:29 schreef Symer het volgende:
Michael Emerson Interview on Best Week Ever
![]()
Het melodietje lijkt erg op mapquest, maar die ik zoek is iets meer up-tempo en iets vrolijker.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:04 schreef Symer het volgende:
Op wallmart.com kun je kleine stukjes luisteren, van seizoen 1 en seizoen 2
Ik weet niet hoe de track heet die je bedoelt, maar wel dat Booneral, Locke'd out again en Oceanic 815 geweldig zijn
Voor de soundtrack van seizoen 3 kijk ik het meest uit naar de muziek van de finale en naar Juliets theme (die toen Juliet en Jack samen op de boot terug naar het grote eiland gingen)![]()
Je link werkt niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het melodietje lijkt erg op mapquest, maar die ik zoek is iets meer up-tempo en iets vrolijker.
Hm, nou ja, het nummer staat bij de seizoen 2 tracks (link in de post van Symer)quote:
Omdat ik voordat Lost op de buis kwam 29912912 Lord of the Rings heb gekeken, zie ik Charlie eigenlijk meer als een Hobbit dan andersomquote:Op zondag 27 mei 2007 17:30 schreef Xurk het volgende:
Beetje offtopic, maar ik was een topic op 4815162342.com aan het lezen en kwam deze foto tegen:
[afbeelding]
Echt iedere keer dat ik Charlie als Hobbit zie moet ik weer lachen
Daar hoef je geen paragnost voor te zijn.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:22 schreef One_conundrum het volgende:
meer mensen die zoiets hadden van 'Ik wist et!' toen Locke weer bijkwam?
Hij is als hobbit knapper.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:30 schreef Xurk het volgende:
Beetje offtopic, maar ik was een topic op 4815162342.com aan het lezen en kwam deze foto tegen:
[afbeelding]
Echt iedere keer dat ik Charlie als Hobbit zie moet ik weer lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |