abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 mei 2007 @ 17:45:50 #1
148174 Kantar
TV junkie.
pi_49795778

"Lost" is een serie die twee jaar geleden is begonnen in de Verenigde Staten en na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

Het gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat cliché maar dat is het totaal niet. Het verhaal is doorweven met verfijnde character-builds, plots, mysteries en meer vreemde dingen. Niets is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.

Jack Shephard
Jack is arts. Als de enige dokter op het eiland, helpt hij iedereen die ziek/zwak/gewond is, en wordt hierdoor is hij min of meer de leider van de groep geworden. Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden waardoor hij met de meesten van de groep goed kan opschieten.

Kate Austen
Kate is een beeldschone vrouw, al heeft ze wel een verleden. Ze is namelijk voortvluchtig vanwege het vermoorden van haar stiefvader en reisde onder begeleiding van een US Marshall toen het vliegtuig crashte.

James "Sawyer" Ford
Sawyer is een temperamentvol persoon. Niet op zijn mondje gevallen, en nooit bang voor niets en niemand. Verzamelt spullen van slachtoffers van de crash, en verhandelt ze. Dit maakt hem niet populair onder de groep... Samen met Michael, Walt en Jin is hij op weg gegaan om de bewoonde wereld te bereiken, maar dat liep niet zo goed af. Sawyer heeft er nu voor gezorgd dat hij alle wapens in het kamp heeft door zijn 'con-skills' te gebruiken.

John Locke
Locke is een mysterieuze man, met een rare achtergrond. In het vliegtuig zat hij in een rolstoel, toen het gecrasht was kon hij op wonderbaarlijke wijze weer lopen. Dit heeft hij nog niet verteld, en zo zijn er wel meer dingen die hij achterhoudt voor de groep. Locke heeft veel kennis van survival-technieken, en komt heel berustend over, dit soms tot woede van Jack.

Hugo "Hurley" Reyes
Hurley is erg dik... bevriend met iedereen. Zeker niet te beroerd om te helpen, totdat hij bloed ziet. Daar kan hij namelijk niet tegen, en dat breekt hem soms wel eens op. Hurley heeft de loterij gewonnen met de nummers 4-8-15-16-23-42, maar sindsdien hebben die nummers hem alleen ongeluk gebracht. Nu ze op het eiland veelvuldig terugkomen is de situatie er niet veel duidelijker op geworden...

Sayid Jarrah
Sayid is een voormalig lid van de Irakese Republikeinse Garde. Hij heeft gevochten in de Golf Oorlog en heeft daar ook als communicatie-officier gewerkt. Daar heeft hij veel technische kennis aan overgehouden, die op het eiland nog wel eens van pas wil komen. Hij had een romance met Shannon, zij is onder ongelukkige omstandigheden echter gestorven door een kogel van Ana-Lucia.

Desmond David Hume
Desmond is tijdens een race om de wereld met zijn zeilboot terecht gekomen op het eiland. Hij heeft een tijd doorgebracht in het Swan-station totdat deze ontdekt werd door de overlevende van de vliegtuigcrash. Hij maakte van die gelegenheid gebruik om zich te laten aflossen en is naar zijn zeilboot gevlucht om te proberen de bewoonde wereld te bereiken. Dit bleek niet mogelijk en zo is hij weer terechtgekomen bij de overlevenden van de crash.

Jin Kwon
Jin is een Koreaan, getrouwd met Sun. Na zich erg afzijdig te hebben gehouden vanwege de taalbarrière, heeft hij zich toch aangepast en gaat uiteindelijk zelfs met Michael, Walt en Sawyer mee op het vlot. Hij spreekt geen woord Engels en dat zorgt voor een hoop confrontaties, al wordt hij steeds beter opgenomen in de groep.

Sun Kwon
Sun is de vrouw van Jin, en staat veel meer open voor de groep. Dit werd echter niet zo gewaardeerd door Jin, die haar liever bij zich houdt. In tegenstelling tot Jin, spreekt Sun wel Engels.

Charlie Pace
Charlie is de bassist van de bekende band 'Drive Shaft'. Helaas zat hij aan de drugs wat hem soms in een verwarde situatie brengt. Hij had zich ontfermd over claire, en het leek erop dat er langzaamaan een romance ontwikkelde. Doordat Claire erachter kwam dat hij nog steeds heroine bij zich had liep alles stuk en vanaf dat moment wordt Charlie met een scheef oog aangekeken in het kamp.

Claire Littleton
Claire was onderweg naar Los Angeles om haar kind af te staan, maar kon het niet over haar hart krijgen. Op het eiland is ze bevallen, en daarna gebeurden er eigenaardige dingen met Claire en de baby...

Benjamin Linus
Benjamin Linus lijkt een leidende positie in te nemen onder 'The Others'. Hij werd gevangen genomen door een Franse vrouw die al 16 jaar op het eiland leeft en zij heeft hem overgedragen aan de overlevenden van het vliegtuigongeluk die hem vervolgens opgesloten hebben. Door een deal met Michael is hij vrijgelaten en herenigd met zijn groep.

Juliet Burke
Dr. Juliet Burke is één van the Others, zij is geïntroduceerd in de aflevering "A Tale of Two Cities". Zij lijkt niet gelukkig te zijn met haar groepering (en dan met name met Ben's autoriteitspositie, zo blijkt). Zij woont in het dorp van the Others, liefkozend Otherville genoemd. Juliet is een kalme, intelligente vrouw met een achtergrond in medicijnen. Ze lijkt een centraal figuur te zijn in de activiteiten van The Others, maar is ongelukkig in haar privéleven.

Seizoen 3 (Bron: The Futon Critic en Spoilerfix)

3.01 - 4 oktober 06 A Tale of Two Cities (season premiere)
3.02 - 11 oktober 06 The Glass Ballerina
3.03 - 18 oktober 06 Further Instructions
3.04 - 25 oktober 06 Every Man for Himself
3.05 - 1 november 06 The Cost of Living
3.06 - 8 november 06 I Do (fall finale)

3.07 - 07 februari 07 Not In Portland
3.08 - 14 februari 07 Flashes Before Your Eyes
3.09 - 21 februari 07 Stranger In A Strange Land
3.10 - 28 februari 07 Tricia Tanaka Is Dead
3.11 - 7 maart 07 Enter 77
3.12 - 14 maart 07 Par Avion
3.13 - 21 maart 07 The Man From Tallahassee
3.14 - 28 maart 07 Exposé
3.15 - 4 april 07 Left Behind
3.16 - 11 april 07 One of Us
3.17 - 18 april 07 Catch-22
3.18 - 25 april 07 D.O.C.
3.19 - 2 mei 07 The Brig
3.20 - 9 mei 07 The Man Behind the Curtain
3.21 - 16 mei 07 Greatest Hits
3.22,23 - 23 mei 07 Through the Looking Glass(Seizoensfinale - dubbele aflevering)

Officiële sites van ABC:
Lost op ABC
Oceanic Air 815
The Hanso Foundation
The Fuselage

Informatieve sites:
Lost op IMDb
Lost op TV.com

Overige sites:
http://www.lostpedia.com
http://www.4815162342.com/forum/
http://losteastereggs.blogspot.com
http://spoilerslost.blogspot.com
http://www.lost-tv.com/
http://www.lost-theseries.com
http://www.lostvideo.net
http://www.lost-media.com
http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
http://lostfic.com/
http://lost.pagina.nl

Nieuwste promo na iedere ep
Latest Lost Trailers
YouTube
Lost Media.com
The Tailsection.com (Promo's worden hier los gepost in berichten, even scrollen en zoeken)

Topics van het eerste en tweede seizoen:
  • Lost Season 1 & 2 Topics List
    Season three topics
  • Lost (USA) Deel 35: Everything will change, this fall!
  • Lost (USA) Deel 36: Nog een paar dagen tot seizoen 3!
  • Lost (USA) Deel 37: You don't get any coffee
  • Lost (USA) Deeltje 38: Ik lust ook wel een fishbiscuit
  • Lost (USA) Deeltje 39: I've got a déjà vu
  • Lost (USA) Deeltje 40: I guess he'll be expecting us.
  • Lost (USA) Deel 41: Run, dammit, Run!
  • Lost (USA) deel 42: Het Canvas van Desmondriaan
  • Lost (USA) Deel 43 - "That and basket weaving, want one?"
  • Lost (USA) Deel 44: That's what they call déjà vu, mate
  • LOST (USA) Deel 45: God loves you, as he loved Jacob
  • LOST (USA) Deel 46: More death is coming
  • LOST (USA) Deel 47: We're alive, please don't give up on us
  • Lost (USA) Deel 48: "Tell me John, did it hurt?"
  • LOST [USA] # 49 - Islandhopping
  • LOST [USA] #50 - Everyone is gone
  • LOST [USA] #51 - Shut up and don't talk
  • LOST [USA] #52 - "...They were all dead"
  • LOST [USA] #53 You missing those cheeseburgers yet?
  • LOST [USA] #54 "Help me."
  • LOST [USA] # 55 - Heeeere's Jacob!
  • LOST [USA] # 56 - "..It's time for you to act like one"
  • LOST [USA] # 57 - Nog maar 2 dagen. *O*
  • LOST [USA] #58 - "You're a dentist, not Rambo."

•   zaterdag 26 mei 2007 @ 17:48:08 #2
    148174 Kantar
    TV junkie.
    pi_49795840
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 17:36 schreef RubenSosa het volgende:
    triest dat die NL kijker er niet tegen kan......

Mammmmaa ! Mamma ! huilie
    Niks triests aan. Ik ben met opzet niet in dit het vorige topic gekomen voordat ik de finale had gezien en toch werd ik dankzij de TT gespoilerd over wat toch één van de grotere onthullingen van de finale was. In plaats van een ''WTF? '' moment te hebben zat ik al te wachten op het moment dat Charlie erachter zou komen, en dat is echt veel minder leuk.
    pi_49795859
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 17:48 schreef Kantar het volgende:

[..]

Niks triests aan. Ik ben met opzet niet in dit het vorige topic gekomen voordat ik de finale had gezien en toch werd ik dankzij de TT gespoilerd over wat toch één van de grotere onthullingen van de finale was. In plaats van een ''WTF? '' moment te hebben zal ik al te wachten op het moment dat Charlie erachter zou komen, en dat is echt veel minder leuk.
    Sorry
    [14.gif]
    pi_49795894
    Ik kom dan ook zelfs niet in de buurt van dit subforum voordat ik de ep heb gezien
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      zaterdag 26 mei 2007 @ 17:50:40 #5
    148174 Kantar
    TV junkie.
    pi_49795904
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 17:48 schreef Chen het volgende:

[..]

Sorry
    Haha, maakt verder ook niks uit hoor..
    pi_49795911
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 17:37 schreef Kinga het volgende:

[..]

Dat is Tom niet op die foto btw... ik ben ff zijn naam kwijt
    Dat snap ik ook wel Beter lezen moet je.
    pi_49795978
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 17:35 schreef Qwea het volgende:
    ik meende trouwens Sun te zien zitten in het vliegtuig in het begin

MM
    Nou nee, dat is niet Sun.

Goede afleveringen weer. Dat we in het heden van Jack en Kate kijken is wel tof.
    Ik zou haast zeggen dat iedereen wel van het eiland af is omdat ze contact hadden met een schip en het mij lijkt dat iedereen daar wel opstapt....

In het begin dacht ik dat Jack zelfmoord had willen plegen voor de crash.
    Nu blijkt dus dat hij graag weer wil neerstorten in de hoop weer op het eiland te komen ?
    Een discussie win je nooit.
    Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
    pi_49796012
    Owja ik dacht aan het begin dat het weer een flashback was van jack voordat ze gingen crashen, alleen de stewardes was anders en hij had een baard

En hij werkt gewoon weer in het ziekenhuis
    pi_49796101
    Ik snap een paar dingen niet
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Trouwens..Halve crew Las Vegas crew in Lost?
    pi_49796203
    Dat mag ook zonder spoilers gepost worden. Het waren idd flashforwards. Hier een screenshot van het krantenartikel.
      zaterdag 26 mei 2007 @ 18:03:58 #11
    148174 Kantar
    TV junkie.
    pi_49796205
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 17:59 schreef Devrim_ het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Dat zijn allemaal dingen die al geweest zijn dus hoeft niet tussen spoilertags. Maar goed, de antwoorden:
    - Er staat in dat een man met de naam John Lantham (achternaam weet ik even niet meer zeker, maar het was zoiets) zelfmoord heeft gepleegd.
    - Denk dus niet dat het Sawyer is, maar dat weet dus niemand zeker.
    - Als Sawyer niet dood is zie ik ook geen reden waarom hij in die kist zou gaan liggen.
    - Jup, het waren flashforwards.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kantar op 26-05-2007 18:09:54 ]
    pi_49796246
    Maar er staat John Lantham of New York...
    [14.gif]
    pi_49796397
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 18:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    Dat mag ook zonder spoilers gepost worden. Het waren idd flashforwards. Hier een screenshot van het krantenartikel.
    Ik kijk via internet met NL subs en voordat die subs er zijn duurt het ff
    Ik vind het altijd vervelend als mensen dat soort dingen niet in spoiler tags zetten dus daarom deed ik het ff..naja
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 18:03 schreef Kantar het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal dingen die al geweest zijn dus hoeft niet tussen spoilertags. Maar goed, de antwoorden:
    - Er staat in dat een man uit New York, met de naam John Lantham (achternaam weet ik even niet meer zeker, maar het was zoiets) zelfmoord heeft gepleegd.
    - Denk dus niet dat het Sawyer is, maar dat weet dus niemand zeker.
    - Als Sawyer niet dood is zie ik ook geen reden waarom hij in die kist zou gaan liggen.
    - Jup, het waren flashforwards.
    Ik dacht dat het Sawyer was omdat hij tegen Kate zei dat hij dacht hij haar daar zou vinden (Kate zou van Sawyer houden, Sawyer heeft geen vrienden etc. )
      zaterdag 26 mei 2007 @ 18:18:27 #14
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49796510
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 17:59 schreef Devrim_ het volgende:
    SPOILER
    1. Je hoeft het niet in spoilertags te plaatsen
    2.
    Wat stond er in de krant? Hier de duidelijkste screen
    Dat Sawyer dood is? Weet niemand
    Lag hij in die kist? Weet niemand
    Waren die flashbacks in de toekomst? Ja
      zaterdag 26 mei 2007 @ 18:22:38 #15
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_49796602
    Ik vind het trouwens helemaal geen draagijke cliffhanger. Ik zit de hele tijd met theorieën in m'n hoofd
    Amen.
      zaterdag 26 mei 2007 @ 18:25:10 #16
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_49796678
    Ben had gewoon gelijk toen hij zei dat Jack op het vaste land weer dingen moest 'fixen'.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_49796854
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 18:03 schreef Kantar het volgende:
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 17:54 schreef mikezwet het volgende:

...

In het begin dacht ik dat Jack zelfmoord had willen plegen voor de crash.
    Nu blijkt dus dat hij graag weer wil neerstorten in de hoop weer op het eiland te komen ?
    Ik dacht niet per sé 'het' eiland. Gewoon een willekeurig eiland, weg van deze maatschappij.
    pi_49796901
    Alex mooi vinden!

pi_49797898
    Hoe halen ze uit dat screenshot in vredesnaam een volledige naam? Verder dan Jo en antham kom ik niet..
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_49797979
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 19:07 schreef Addict89 het volgende:
    Hoe halen ze uit dat screenshot in vredesnaam een volledige naam? Verder dan Jo en antham kom ik niet..
    Volgens mij was dat maar speculatie adv die letters en wat bekende/mogelijke namen zijn
    "This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
    "Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
      zaterdag 26 mei 2007 @ 19:15:10 #22
    38323 EDMAN-
    19-10-2002
    pi_49798146
    Wat een aflevering! Waar ik benieuwd naar ben is uuuhm, wat gaat er in hemelsnaam gebeuren?!? Die flash in de toekomst zet je wel aan het denken, waar ik benieuwd naar ben is hoe het met John Lock afloopt. En natuurlijk wie nu die vrouw is die geland is met die parachute. en pfff teveel om op te noemen
    Wir tanzen im viereck
    Wir tanzen konzentriert
    pi_49798334
    Lol, Locke wankelt gewoon weer de jungle in, niemand die zich afvraagt waar die naartoe gaat
      zaterdag 26 mei 2007 @ 19:21:56 #24
    38323 EDMAN-
    19-10-2002
    pi_49798371
    En wat is er met Jacob natuurlijk, wtf is dat eiland nou Ik kan niet wachten tot volgende seizoen iig.
    Wir tanzen im viereck
    Wir tanzen konzentriert
    pi_49798470
    Gaat hard met de topics, harder dan Prison Break na de seasonfinale .
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
      zaterdag 26 mei 2007 @ 19:27:24 #26
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49798526
    quote:
    Michael kan in ieder geval 100 keer beter acteren dan dat irritante wijf
      zaterdag 26 mei 2007 @ 19:29:05 #27
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_49798573
    Vette TT zeg
    pi_49798846
    quote:
    Was blijkbaar een vooraf afgesproken bevel van Ben. Tom zegt dat ze dat bevel niet hadden moeten volgen en ze hen echt dood hadden moeten schieten.

Ben wilde ze blijkbaar nog achter de hand houden als pressie-middel.

Oh, jee, zo had ik dat nog niet eens bekeken
    Maar hij zei ook van Ben has lost it bla bla heel negatief. En dan toch zijn bevelen willen volgen?

Dat zei Tom idd, hij wilde dat bevel om drie kogels in het zand te schieten juist niet opvolgen. Ryan deed het wel waar Tom kwaad om werd.
    ik interpreteer dit meer als:

Ben geeft het bevel om de Sayid Jin en Bernard dood te schieten als ze ben zijn stem niet binnen een minuut horen.
    Tom hoort Ben zijn stem niet binnen een minuut maar kan het niet over zijn hart krijgen om de drie gevangen neer te schieten, daarom schiet hij in het zand.
    Tom zegt even later aan Ryan dat Ben niet wist "waar hij over aan het praten was, hij is de draad kwijt, kijk wat ze ons hebben aangedaan, ipv in het zand te schieten, moesten we van hem ze echt vermoorden"

bekijk de scene nog maar eens.
    Ik denk niet dat het lang duurt voordat zelfs the others zich tegen Ben gaan keren.
    toch denk ik wel dat Ben ergens gelijk in heeft, dat hij iets wil beschermen, maar wat Who Knows?
      zaterdag 26 mei 2007 @ 19:48:34 #29
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_49799167
    Je interpretatie van de scène klopt niet helemaal; Tom schoot ze niet neer na een minuut, omdat Ben dat van tevoren met ze had afgesproken, om ze niet écht te vermoorden maar slechts in het zand te schieten. Tom is het hier juist niet mee eens, hij vindt dat ze Jin, Bernard en Sayid écht hadden moeten doodschieten.
    Wat wel weer klopt van je interpretatie is denk ik dat Ben niet lang meer de leider van The Others zal zijn
    pi_49799312
    zoveel others zijn er niet meer
    Van de bekende is alleen richard er nog. (en Alex en Carl dan)
    "This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
    "Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
    pi_49799362
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 19:27 schreef Haunter het volgende:

[..]

Michael kan in ieder geval 100 keer beter acteren dan dat irritante wijf
    Geweldig idd hoe hij acteert.
      zaterdag 26 mei 2007 @ 19:56:56 #32
    148174 Kantar
    TV junkie.
    pi_49799431
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 19:29 schreef Xurk het volgende:
    Vette TT zeg
    Ik vond deze samen met ''We have to go back!'' sowieso zelf ook al heel leuk, maar toch bedankt voor je inspiratie..
    pi_49799717
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 19:48 schreef Xurk het volgende:
    Je interpretatie van de scène klopt niet helemaal; Tom schoot ze niet neer na een minuut, omdat Ben dat van tevoren met ze had afgesproken, om ze niet écht te vermoorden maar slechts in het zand te schieten. Tom is het hier juist niet mee eens, hij vindt dat ze Jin, Bernard en Sayid écht hadden moeten doodschieten.
    Wat wel weer klopt van je interpretatie is denk ik dat Ben niet lang meer de leider van The Others zal zijn
    na nog een keer goed gekeken te hebben ga ik toch met je mee
    pi_49803265
    Wat me net te binnen schiet. Waar kwam die een vandaan met die hadngranaat die het raampje opblies ?
    pi_49803304
    Anyhow, Ben zegt dat de boot het einde van het eiland zal betekenen, en we weten dus ook dat Penny niks van die boot af weet. Misschien dat de boot van de Dharma foundation is, die nu dus kennelijk een manier hebben gevonden om er (weer?) achter te komen waar het eiland ligt. Het lijkt me namelijk wat vaag dat echt iedereen van Dharma oorspronkelijk op het eiland zat, zonder contacten te hebben met de buitenwereld. Maar na de purge zou je er van uit gaan dat ze wel flink zouden willen rellen na de overname van the hostiles.
    pi_49803340
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 22:09 schreef mikezwet het volgende:
    Wat me net te binnen schiet. Waar kwam die een vandaan met die hadngranaat die het raampje opblies ?
    Denk dat Patchy tot op zekere hoogte onsterfelijk is. Eerst het overleven van de fence, daarna neergeschoten worden door het wapen van Desmond .. Beide dingen overleven ging me net wat te ver ...
      zaterdag 26 mei 2007 @ 22:14:52 #37
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_49803414
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 22:10 schreef G-Mart het volgende:
    Anyhow, Ben zegt dat de boot het einde van het eiland zal betekenen, en we weten dus ook dat Penny niks van die boot af weet. Misschien dat de boot van de Dharma foundation is, die nu dus kennelijk een manier hebben gevonden om er (weer?) achter te komen waar het eiland ligt. Het lijkt me namelijk wat vaag dat echt iedereen van Dharma oorspronkelijk op het eiland zat, zonder contacten te hebben met de buitenwereld. Maar na de purge zou je er van uit gaan dat ze wel flink zouden willen rellen na de overname van the hostiles.
    Of, zoals ik eerder zei:

Ik denk dat Naomi & co voor het bedrijf van Penelope's vader, Charles Widmore, werken. Zo kunnen ze dus ook aan die informatie over Desmond en die foto gekomen zijn.

A.K.A. Caleb Nichol uit The OC
    Amen.
    pi_49803802
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 22:14 schreef Jivis het volgende:

[..]

Of, zoals ik eerder zei:

Ik denk dat Naomi & co voor het bedrijf van Penelope's vader, Charles Widmore, werken. Zo kunnen ze dus ook aan die informatie over Desmond en die foto gekomen zijn.

[afbeelding]

Klinkt redelijk aannemelijk.

Wat anders wat ik me had bedacht is dat het eiland kennelijk wel wil dat de ´bad guys´ op de boot op het eiland aankomen. Het eiland gaf Desmond zijn visioenen, en zijn visioen zei dat Charlie het signaal uit zou schakelen. Als het eiland het echt als een bedreiging zag dan had hij wel andere visioenen gekregen lijkt me.
    pi_49803825
    Ik zat voor de finale te twijfelen of ik wel verder zou kijken of gewoon stoppen met het volgen van de serie.

Maar damn, wat een ongelooflijke goede finale! Het enige waar ik mee aan zat te ergeren was weer die nietszeggende Jack flashback, niet wetende dat het de grootste mindfuck en plottwist uit de hele serie blijkt te zijn. Super!
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
      zaterdag 26 mei 2007 @ 23:53:44 #40
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_49806091
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 22:14 schreef Jivis het volgende:

[..]

Of, zoals ik eerder zei:

[afbeelding]

Widmore is eigenaar van een bedrijf, right? Wat als dit bedrijf enkel geinteresseerd is in de onderzoeksresultaten van 20 jaar Dharma? Wat als dit bedrijf daar bergen geld voor over heeft, net als Dharma bergen geld over heeft om het eiland geheim te houden, omdat het zo'n unieke lokatie is?

Dat is volgens mij de reden dat in 2005 (right?) Dharma opgeblazen wordt en waarom Ben waarschuwd voor het begin van het einde.

Nu zijn we gewoon compleet op het verkeerde been gezet denk ik, of we krijgen 2 uitermate deprimerende seizoenen voor onze kiezen zonder een happy end. En dat juich ik stiekem wel een beetje toe.

Qua unieke lokatie: ik vermoed steeds meer dat het eiland een spreekwoordelijk navel van de wereld is...
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
      zondag 27 mei 2007 @ 00:07:02 #41
    12888 Skull-splitter
    pi_49806457
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 22:31 schreef BB-boy het volgende:
    Ik zat voor de finale te twijfelen of ik wel verder zou kijken of gewoon stoppen met het volgen van de serie.
    Ik vond de afleveringen daarvoor al indrukwekkend genoeg, en opgeven op een serie staat niet echt in mijn boekje als ik een stukje erin zit...
      zondag 27 mei 2007 @ 00:29:00 #42
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_49807080
    Denk trouwens dat Ben dood is in die flashforward. Want Jack zegt dat hij hoopte dat Kate naar de begrafenis zou gaan. En zij antwoord: "Waarom zou ik naar de begrafenis gaan?!" En dan dat ze terug moet, omdat hij op haar wacht. Waarschijnlijk is dat Sawyer. Daarnaast had Ben geen vrienden en 'zijn' dochter haatte hem ook, dus die was waarschijnlijk ook een noshow. En Jack ging naar de begrafenis, omdat hij vindt dat Ben (echte naam is wsl dat John ..) gelijk had. Daarom is die ook zo fucked up, omdat hij niet luisterde naar Ben, daar heeft hij nu behoorlijk spijt van.
    Hattrick: Red Daemons (506731)
    "The first rule of business is to protect your investment."
      zondag 27 mei 2007 @ 00:33:02 #43
    12888 Skull-splitter
    pi_49807184
    Ik denk NIET dat het Ben is, sterker nog, ik durf te stellen dat we gewoon nog niet weten wie er dood is, omdat hij/zij simpelweg nog niet geintroduceerd is. Daar gaan we het komende seizoen pas mee te maken krijgen.
      zondag 27 mei 2007 @ 00:41:57 #44
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49807408
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 00:33 schreef Skull-splitter het volgende:
    Ik denk NIET dat het Ben is, sterker nog, ik durf te stellen dat we gewoon nog niet weten wie er dood is, omdat hij/zij simpelweg nog niet geintroduceerd is. Daar gaan we het komende seizoen pas mee te maken krijgen.
    Daar zat ik idd ook aan te denken
      zondag 27 mei 2007 @ 01:01:07 #45
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_49807890
    Klopt, ik heb er nog over na zitten denken, ik denk dat het Locke is. Ongeveer om dezelfde redenen die ik al aangaf. Locke heeft ook geen vrienden en familie (meer). Aangezien de voornaam van Locke John is en de voornaam van de overleden persoon begint met Jo..
      zondag 27 mei 2007 @ 01:06:32 #46
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_49808040
    En naar wie moest Kate terug aan het eind?!?!
    "Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
      zondag 27 mei 2007 @ 01:14:36 #47
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_49808258
    Waarschijnlijk Sawyer..?
    pi_49808846
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 01:06 schreef One_conundrum het volgende:
    Wie of waar?
    Moest ze niet terug naar het eiland?
    pi_49809057
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 01:06 schreef One_conundrum het volgende:
    Naar mij
    pi_49809166
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 01:14 schreef Daemon19 het volgende:
    Waarschijnlijk Sawyer..?
    Dit is LOST hoor, hier is niets voor te spellen of voor de hand liggend, denk dus dat het niet sawyer is maar iemand anders die niet logisch is (hurley of zo)
      zondag 27 mei 2007 @ 01:53:12 #51
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_49809194
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 01:51 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Dit is LOST hoor, hier is niets voor te spellen of voor de hand liggend, denk dus dat het niet sawyer is maar iemand anders die niet logisch is (hurley of zo)
    Charlie
    Het waren real-life 'flashbacks/forwards'..
    Jack zit zonder werk, en wil weer terug naar Hawaii voor de opnames.

[ Bericht 4% gewijzigd door Daemon19 op 27-05-2007 01:58:58 ]
    pi_49809612
    Waar is mijn dikke tieten post gebleven dan?
    [14.gif]
      zondag 27 mei 2007 @ 07:10:06 #53
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_49811712
    Ik denk ook dat de dode iemand is die we nog niet kennen .
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
      zondag 27 mei 2007 @ 08:22:50 #54
    35706 Binsentu
    Ik wil een frikandel speciaal
    pi_49811821
    Het enige wat ik niet helemaal snap is waarom Charlie Penelope op zijn beeldscherm kreeg.
      zondag 27 mei 2007 @ 08:26:18 #55
    150152 Queen_Bee
    pi_49811825
    Omdat zij net toevallig contact zocht en hij op de laat maar doorkomen knop drukte?
    I'm super sonic man
      zondag 27 mei 2007 @ 08:55:55 #56
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_49811924
    Moeten we nou weer wachten tot januari?

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
    [..]
    Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
    U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
      zondag 27 mei 2007 @ 08:58:01 #57
    150152 Queen_Bee
    pi_49811930
    Ja
    I'm super sonic man
    pi_49812011
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 07:10 schreef Queen_Bee het volgende:
    Ik denk ook dat de dode iemand is die we nog niet kennen .
    Hoiiiii pop

Iemand die we nog niet kennen en ook tevens iemand wie Kate niet eens wilt bezoeken, ook niet uit respect omdat ie is overleden maar wel 1tje waar Jack helemaal ondersteboven was. Zou het Julliette Antham kunnen zijn? We denken allemaal aan een man maar waarom is het geen vrouw of zo? (ik heb net de begrafenisscene gekeken en er wordt niet gepraat over een man of over een vrouw...)
    pi_49812012
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 08:55 schreef MikeyMo het volgende:
    Moeten we nou weer wachten tot januari?

Nee

Februari!
      zondag 27 mei 2007 @ 09:35:26 #60
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_49812107
    godver
    [b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
    [..]
    Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
    U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
      zondag 27 mei 2007 @ 09:50:28 #61
    150152 Queen_Bee
    pi_49812185
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 09:17 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Hoiiiii pop

Iemand die we nog niet kennen en ook tevens iemand wie Kate niet eens wilt bezoeken, ook niet uit respect omdat ie is overleden maar wel 1tje waar Jack helemaal ondersteboven was. Zou het Julliette Antham kunnen zijn? We denken allemaal aan een man maar waarom is het geen vrouw of zo? (ik heb net de begrafenisscene gekeken en er wordt niet gepraat over een man of over een vrouw...)
    Neuh, Jack was de enige daar en Juliette had wel familie en vrienden
    I'm super sonic man
      zondag 27 mei 2007 @ 09:59:15 #62
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_49812237
    Mooie serie he
    opgezegd@fok.nl
    pi_49812533
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 09:50 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Neuh, Jack was de enige daar en Juliette had wel familie en vrienden
    Het enige wat ik weet over haar is dat ze een zus had, of ze familie en vrienden had blijkt nergens uit?

Misschien Jacob Antham? Die ging van het eiland af en kon het niet verwerken dat hij weer menselijk (normaal dus) en pleegde zelfmoord?
    pi_49812550
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 09:17 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Hoiiiii pop

Het krantenartikel heeft de titel dat een man gevonden is. Dus het is wel vrij zeker dat het een man is en geen vrouw, lijkt me!
    pi_49812567
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 10:30 schreef zea het volgende:

[..]

Het krantenartikel heeft de titel dat een man gevonden is. Dus het is wel vrij zeker dat het een man is en geen vrouw, lijkt me!
    Ow zo... geen zorgen! ik heb alweer nieuwe theorie

Jacob Antham dus?

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2007 10:33:42 ]
    pi_49813203
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 10:30 schreef zea het volgende:

[..]

(Wo)man
      zondag 27 mei 2007 @ 11:19:08 #67
    20330 knuppelhout
    ouwe dibbes
    pi_49813285
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 10:31 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ow zo... geen zorgen! ik heb alweer nieuwe theorie

Jacob Antham dus?
    dat zou mijn idee zijn, en is dat het alter ego van jacks vader?
    voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
      zondag 27 mei 2007 @ 11:30:29 #68
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_49813541
    Ik had trouwens in het begin echt last van een verhoogde hartslag. Echt super. Lang geleden dat ik dat had bij een tv serie . . .
      zondag 27 mei 2007 @ 11:33:07 #69
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_49813600
    wtf, februari pas? Gelukkig gaan we dan waarschijnlijk wel veel dubbele afleveringen krijgen, anders zijn ze nooit voor juni klaar.

Toch vond ik de vorm van dit jaar best te doen, 12 afleveringen voor de winter, 2 maanden pause, en dan ineens door.. Dat was beter dan S2, met z'n 3 afleveringen, pause, 1 aflevering, pause enz..
    Bij tijd en wijle aanwezig...
      zondag 27 mei 2007 @ 11:43:20 #70
    12888 Skull-splitter
    pi_49813806
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 11:33 schreef greatgonzo het volgende:
    wtf, februari pas? Gelukkig gaan we dan waarschijnlijk wel veel dubbele afleveringen krijgen, anders zijn ze nooit voor juni klaar.

Toch vond ik de vorm van dit jaar best te doen, 12 afleveringen voor de winter, 2 maanden pause, en dan ineens door.. Dat was beter dan S2, met z'n 3 afleveringen, pause, 1 aflevering, pause enz..
    Februari tot juni, zestien afleveringen, ik denk dat dat moet lukken... Lees je eens in zou ik zeggen.

En in de tussentijd kun je mooi de drie seizoenen achter elkaar kijken...
      zondag 27 mei 2007 @ 11:47:48 #71
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_49813899
    zou het laatste seizoen gaan bestaan uit payoffs van elke karakters?
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
      zondag 27 mei 2007 @ 13:18:31 #72
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_49816115
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 11:43 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Februari tot juni, zestien afleveringen, ik denk dat dat moet lukken... Lees je eens in zou ik zeggen.

En in de tussentijd kun je mooi de drie seizoenen achter elkaar kijken...
    oeps, nu lees ik het ook..
      zondag 27 mei 2007 @ 13:52:49 #73
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_49817176
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 08:22 schreef Binsentu het volgende:
    Het enige wat ik niet helemaal snap is waarom Charlie Penelope op zijn beeldscherm kreeg.
    Wat ik in het vorige topic schreef: misschien heeft ze wel een oneindige loop draaien die steeds een transmissie probeert te verzenden totdat het lukt. Alleen wel heel toevallig dat als het lukt, zij net achter haar PC zit
      zondag 27 mei 2007 @ 13:53:45 #74
    150152 Queen_Bee
    pi_49817207
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 13:52 schreef Xurk het volgende:

[..]

Wat ik in het vorige topic schreef: misschien heeft ze wel een oneindige loop draaien die steeds een transmissie probeert te verzenden totdat het lukt. Alleen wel heel toevallig dat als het lukt, zij net achter haar PC zit
    Ze mist Des gewoon heel erg .
    I'm super sonic man
    pi_49817300
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 01:14 schreef Daemon19 het volgende:
    Waarschijnlijk Sawyer..?
    Lost duurt nog 3 seizoenen. Hoe kan je dat nu op de helft van de serie zeggen??
    pi_49817444
    quote:

[..]

Misschien is het net als wanneer je iemand belt die in gesprek is.

Dan druk je op 5, leg je de telefoon op de haak, en zo gauw diegene ophangt gaat bij jouw de telefoon over.

Als het zoiets is hoeft Penny alleen maar te zorgen dat ze de bel kan horen en dan als een gek naar de computer kan rennen.
    pi_49817806
    quote:

[..]

Mijn 1e gedachte was idd van jezus wat verdomd toevallig dat zij er net achter zit en dat desmond in de buurt is maar niet dichtbij genoeg. Maar de romantische vrouwtjes hierzo zullen het natuulijk anders zien....
      zondag 27 mei 2007 @ 14:13:10 #78
    150152 Queen_Bee
    pi_49817861
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Mijn 1e gedachte was idd van jezus wat verdomd toevallig dat zij er net achter zit en dat desmond in de buurt is maar niet dichtbij genoeg. Maar de romantische vrouwtjes hierzo zullen het natuulijk anders zien....
    Ik meende het niet, ik vond het ook raar. .
    I'm super sonic man
    pi_49818534
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Omg dat is toch gewoon destiny LUL dat is gewoon zo voorbestemd zo heeft god het gewoon gewild
    [14.gif]
      zondag 27 mei 2007 @ 14:40:05 #80
    150152 Queen_Bee
    pi_49818783
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 14:33 schreef Chen het volgende:

[..]

Omg dat is toch gewoon destiny LUL dat is gewoon zo voorbestemd zo heeft god het gewoon gewild
    .
    I'm super sonic man
    pi_49819353
    Penny wist al waar ongeveer het eiland lag. Dit nav de twee gasten die haar belden van het team dat ze hiervoor had ingehuurd (finale season 2). Vervolgens is Penny met een team op onderzoek gegaan op een lokatie in de buurt van het eiland (zag er nou niet echt uit alsof het bij haar thuis was), vol met het beste van het beste materiaal om Desmond te vinden. Ze wist in ieder geval al dat het eiland werd afgeschermd met een soort magnetisch schild, maar aangezien daar al eerder anomalies in zijn geweest is het verstandig om nonstop een signaal naar het eiland te sturen.

Vervolgens schakelde Charlie het systeem uit dat enige vorm van broadcasting naar het eiland onmogelijk maakt uit, de sensoren in Penny´s onderzoeksstation pikken dat op, er gaat een alarm af, Penny rent naar de computer en probeert een signaal te broadcasten. Charlie klikt op de knop en bingo, ze praten met elkaar .
    pi_49820918
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 14:57 schreef G-Mart het volgende:
    Penny wist al waar ongeveer het eiland lag. Dit nav de twee gasten die haar belden van het team dat ze hiervoor had ingehuurd (finale season 2). Vervolgens is Penny met een team op onderzoek gegaan op een lokatie in de buurt van het eiland (zag er nou niet echt uit alsof het bij haar thuis was), vol met het beste van het beste materiaal om Desmond te vinden. Ze wist in ieder geval al dat het eiland werd afgeschermd met een soort magnetisch schild, maar aangezien daar al eerder anomalies in zijn geweest is het verstandig om nonstop een signaal naar het eiland te sturen.

Vervolgens schakelde Charlie het systeem uit dat enige vorm van broadcasting naar het eiland onmogelijk maakt uit, de sensoren in Penny´s onderzoeksstation pikken dat op, er gaat een alarm af, Penny rent naar de computer en probeert een signaal te broadcasten. Charlie klikt op de knop en bingo, ze praten met elkaar .
    [14.gif]
    pi_49822142
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 15:44 schreef Chen het volgende:

[..]

[afbeelding]
    Ik zie een globe en een wereldkaart op de achtergrond, dat bevestigt m´n verhaal wel enigszins denk ik .
      zondag 27 mei 2007 @ 16:16:16 #84
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_49822279
    waar ik benieuwd naar ben... wat gaat er de komende seizoenen komen, dat Jack toch doet besluiten naar het eiland toe te willen..

nu wil ie namelijk niets liever, dan eraf te zijn..
    pi_49822340
    Daar zijn de schrijvers ook benieuwd naar
    pi_49822598
    Ik vond trouwens de muziek (melodie) toen ze in het begin van het strand wegliepen ook wel mooi passend op de een of andere manier
    pi_49822947
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 16:16 schreef greatgonzo het volgende:
    waar ik benieuwd naar ben... wat gaat er de komende seizoenen komen, dat Jack toch doet besluiten naar het eiland toe te willen..

nu wil ie namelijk niets liever, dan eraf te zijn..
    Z'n leven na terugkomst denk ik. Hij ziet nu in dat Ben gelijk had met dat er niets was voor hem om naar terug te keren.
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 16:22 schreef dapluiz het volgende:
    Ik vond trouwens de muziek (melodie) toen ze in het begin van het strand wegliepen ook wel mooi passend op de een of andere manier
    De muziek vond ik geweldig tijdens de finale Vooral toen de oude, bekende, muziek gecombineerd werd met de nieuwe melodie tijdens Charlie's dood
      zondag 27 mei 2007 @ 16:38:31 #88
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_49823248
    ik kon een suicidale Jack die Nirvana draait, wel waarderen
      zondag 27 mei 2007 @ 16:42:50 #89
    17637 spooky1234
    Whaazzuuuuup!!
    pi_49823423
    quote:
    brilliant!
    die gast parodieseert zijn eigen rol in lost.. good stuff..

alleen dat interview wijf is freakin irri zeg.. echt zo een cliche irritant miljoen in een dozijn amerikaans wijf
    I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
      zondag 27 mei 2007 @ 16:44:04 #90
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_49823475
    Het tofste muziekje van Lost vind ik het "expeditie" muziekje, dat je vaak hoort als ze door de jungle gaan wandelen. Een soort xylofoon-achtig mysterieus melodietje dat steeds herhaald wordt... heeft iemand een linkje daarnaar?
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_49824244
    Op wallmart.com kun je kleine stukjes luisteren, van seizoen 1 en seizoen 2

Ik weet niet hoe de track heet die je bedoelt, maar wel dat Booneral, Locke'd out again en Oceanic 815 geweldig zijn

Voor de soundtrack van seizoen 3 kijk ik het meest uit naar de muziek van de finale en naar Juliets theme (die toen Juliet en Jack samen op de boot terug naar het grote eiland gingen)
      zondag 27 mei 2007 @ 17:11:43 #92
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_49824497
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 17:04 schreef Symer het volgende:
    Op wallmart.com kun je kleine stukjes luisteren, van seizoen 1 en seizoen 2

Ik weet niet hoe de track heet die je bedoelt, maar wel dat Booneral, Locke'd out again en Oceanic 815 geweldig zijn

Voor de soundtrack van seizoen 3 kijk ik het meest uit naar de muziek van de finale en naar Juliets theme (die toen Juliet en Jack samen op de boot terug naar het grote eiland gingen)
    Het melodietje lijkt erg op mapquest, maar die ik zoek is iets meer up-tempo en iets vrolijker.
    pi_49824839
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 17:11 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Het melodietje lijkt erg op mapquest, maar die ik zoek is iets meer up-tempo en iets vrolijker.
    Je link werkt niet.
      zondag 27 mei 2007 @ 17:29:41 #94
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_49825093
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 17:21 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Je link werkt niet.
    Hm, nou ja, het nummer staat bij de seizoen 2 tracks (link in de post van Symer)
      zondag 27 mei 2007 @ 17:30:27 #95
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_49825123
    Beetje offtopic, maar ik was een topic op 4815162342.com aan het lezen en kwam deze foto tegen:

Echt iedere keer dat ik Charlie als Hobbit zie moet ik weer lachen
      zondag 27 mei 2007 @ 17:32:38 #96
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_49825201
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 17:30 schreef Xurk het volgende:
    Beetje offtopic, maar ik was een topic op 4815162342.com aan het lezen en kwam deze foto tegen:
    [afbeelding]

Omdat ik voordat Lost op de buis kwam 29912912 Lord of the Rings heb gekeken, zie ik Charlie eigenlijk meer als een Hobbit dan andersom
    Amen.
      zondag 27 mei 2007 @ 18:22:49 #97
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_49826615
    meer mensen die zoiets hadden van 'Ik wist et!' toen Locke weer bijkwam?

Echt vet goeie afleveringen zeg jeeeeeeeeeeeeeeeeezus, ik ga ze vanaaf nog es kijken. Mijn hartslag deed echt flipperdeflip gister
    pi_49826662
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 18:22 schreef One_conundrum het volgende:
    meer mensen die zoiets hadden van 'Ik wist et!' toen Locke weer bijkwam?
    Daar hoef je geen paragnost voor te zijn.

Voor het einde wel.
    pi_49826708
    Ik zat me trouwens wel te ergeren aan het feit dat Jack zo'n nieuwe mobiel had Dacht dat het een foutje was, maar het was eigenlijk een dikke hint.
      zondag 27 mei 2007 @ 18:29:24 #100
    150152 Queen_Bee
    pi_49826764
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 17:30 schreef Xurk het volgende:
    [afbeelding]

Hij is als hobbit knapper. .
    I'm super sonic man
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')