Nee, hij schoot Sawyer van het vlot en ontvoerde Walt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:40 schreef erkel het volgende:
En Sawyer vermoordde Tom, omdat ie Walt van het vlot af schoot.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:32 schreef Haunter het volgende:
Jongens, jullie vergeten 1 grote stoot: Rose![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, die sloeg ik over!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:32 schreef Haunter het volgende:
Jongens, jullie vergeten 1 grote stoot: Rose![]()
![]()
![]()
![]()
Dat weet nog niemand....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:03 schreef tralalala het volgende:
Wordt de eerste aflevering van seizoen 4 een terugblik?
Volgens mij was dat een geintje van haar en zei ze later dat zij het ook niet wist waarvoor ze die stenen moesten hakkenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:47 schreef kastanova het volgende:
Hoorde ik het het nu goed dat ze een met die stenen die Saywer en co moesten hakken een landingsbaan aan het maken waren?
Mijn versie begon direct in het vliegtuig. Normaal wordt er altijd eerst nog "previous on Lost" gezegd. Dus ik nog een andere versie downloadenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:49 schreef Cee het volgende:
Mèn, ik heb net de finale zitten kijken, had pas door toen ik de reacties erop online ging lezen, dat Jack's flashbacks flashforwards waren!Ik snapte er al geen jota meer van.
Haha, ik dacht ook dat ik een verkeerde versie had. Wel door gekeken, maar ondertussen een andere aan gezet om te kijken of het voorstukje daar ook mistequote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Mijn versie begon direct in het vliegtuig. Normaal wordt er altijd eerst nog "previous on Lost" gezegd. Dus ik nog een andere versie downloadenIk snapte er ook geen kloot van.
Dat het direct in de flashforward begon had al een dead give-away mogen heten: alle afleveringen beginnen naar mijn weten met een segment op het eiland...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Mijn versie begon direct in het vliegtuig. Normaal wordt er altijd eerst nog "previous on Lost" gezegd. Dus ik nog een andere versie downloadenIk snapte er ook geen kloot van.
Bahquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:44 schreef Chen het volgende:
[..]
idd [afbeelding]
[afbeelding]
En daar mooi met AL toen ze opgepakt waren
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:46 schreef Mike het volgende:
De topictitel is verwijderd omdat er een klacht binnen kwam van iemand die de serie op de NL tv volgt. De titel zou te veel verraden voor deze kijkers.
because they've got sand in their vagina'squote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:04 schreef Endtroducing het volgende:
Wat ik niet begrijp is waarom the others zo vijandig doen / deden tegen de lost lui.
Juliette maakte een grapje, ze wist het zelf ook nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:47 schreef kastanova het volgende:
Hoorde ik het het nu goed dat ze een met die stenen die Saywer en co moesten hakken een landingsbaan aan het maken waren?
Tuurlijk, dat die UFO een geintje was lijkt me duidelijk (alhoewel, ik zie de schrijvers er ook nog wel voor aan. ), maar die landingsbaan klonk toch behoorlijk serieus...
De vorige groep die op het eiland kwam (Dharma) is een oorlog begonnen tegen de others, dus ik kan me er iets bij indenken dat ze wat argwanend zijn voor buitenstaanders.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:04 schreef Endtroducing het volgende:
Wat ik niet begrijp is waarom the others zo vijandig doen / deden tegen de lost lui.
Omdat dat een lelijk viswijf is.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:07 schreef liquid-orange het volgende:
Waarom vergeet iedereen Alexbij het langsgaan van de vrouwen op 't eiland?
was wel tof ja... Jack in zelfmoord sfeer, luisterend naar Nirvanaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:00 schreef Rossdale het volgende:
Jack luistert Nirvana
Hele mooie finale, een mooi einde van dit seizoen en een toch genoeg openingen om lekker op verder te bouwen.
behalve natuurlijk, als het inderdaad die twee waren die Jack gered heeft uit de brandende autoquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:14 schreef calvobbes het volgende:
Als het Juliett is, dan zou haar zus of nichtje/neefje wel zijn langsgeweest.
Ik denk eerder dat het Ben is. Dat in de komende afleveringen blijkt dat Ben en Jack naar elkaar zijn 'gegroeid' en een beetje dezelfde denkwijze hebben "leider van de groep", verknocht aan het eiland. Maar dat Kate er niks van snapt.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Alex mooi vinden. Volgens mij vinden sommige hier gewoon iemand met tieten gelijk een lekker wijf
.
Trouwens, als je zo kijkt naar de grootte van de kistdan lijkt het mij Ben of een vrouw ofzo. Iig niet Hurley
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |