Was blijkbaar een vooraf afgesproken bevel van Ben. Tom zegt dat ze dat bevel niet hadden moeten volgen en ze hen echt dood hadden moeten schieten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:12 schreef Queen_Bee het volgende:
Ook gewoon gelijk álles zeggen hèNiet eens liegen of wat dan ook
.
Maar wáárom schoten ze in t zand
Oh, jee, zo had ik dat nog niet eens bekekenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Was blijkbaar een vooraf afgesproken bevel van Ben. Tom zegt dat ze dat bevel niet hadden moeten volgen en ze hen echt dood hadden moeten schieten.
Ben wilde ze blijkbaar nog achter de hand houden als pressie-middel.
Dat zei Tom idd, hij wilde dat bevel om drie kogels in het zand te schieten juist niet opvolgen. Ryan deed het wel waar Tom kwaad om werd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, jee, zo had ik dat nog niet eens bekeken
Maar hij zei ook van Ben has lost it bla bla heel negatief. En dan toch zijn bevelen willen volgen?
En als ik weiger?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ontopic aub.
wat is daar off-topic aan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ontopic aub.
Oh right. Als Tom zei dat ie gek is, en Ryan wilde het wel opvolgen en Tom niet dan klopt het zo wel idd. That is, als dat werkelijk het afgesproken plan wasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:29 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat zei Tom idd, hij wilde dat bevel om drie kogels in het zand te schieten juist niet opvolgen. Ryan deed het wel waar Tom kwaad om werd.
[..]
Dat moment heeft vast wel een rol gespeeld bij z'n besluit Tom toch te vermoordenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik dacht dat Sawyer Tom afmaakte omdat Tom hm eerder wou vermoorden, maar niet dus;
[afbeelding]
Wat zei Sawyer ook alweer toen die Tom neerschoot?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik dacht dat Sawyer Tom afmaakte omdat Tom hm eerder wou vermoorden, maar niet dus;
[afbeelding]
Dat ie Toms overgave niet geloofde.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:34 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat zei Sawyer ook alweer toen die Tom neerschoot?
Ben zag alleen niet aankomen dat Jack dan wel eens pissig zou kunnen worden blijkbaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:34 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh right. Als Tom zei dat ie gek is, en Ryan wilde het wel opvolgen en Tom niet dan klopt het zo wel idd. That is, als dat werkelijk het afgesproken plan was
Moeilijk is dat quoten hè QBquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:36 schreef Symer het volgende:
[..]
Ben zag alleen niet aankomen dat Jack dan wel eens pissig zou kunnen worden blijkbaar.
En dan had ie nog geluk, Kate zou Ben vermoord hebben.
'Thats for taking the kid off the raft'quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar hij zei toch ook wat tegen Tom?
Och ja. Mijn geheugen is echt slechtquote:
Dat was 3.10quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:50 schreef Rijstbal het volgende:
oke ik ga lost weer helemaal oppakken. Laatste episode waar ik gebleven was ging over Herbie dat die komeet ging neerstorten op zn burgertentErgens in de 3e seizoen. Weet iemand welke nummer deze is ?
Dank jequote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:03 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wel een goede moet ik zeggen. Zelfs de hele intonatie was geweldig.
Aye brother.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik moest laatst op de opleiding een stuk engels spreken, en ik spreek als ik gezopen heb altijd plat Schots, dus denk laat ik dat accentje ook hier eens proberen. Dus ik begin dat gesprek te doen, stukje is klaar en de docente vroeg waar ik het accent vandaan haalde, ik antwoorde dat het bezoeken van een pub wel een goede suggestie was. Maar achteraf bedacht ik me dat ik gewoon Desmonds accent heb overgenomen
Zei je mijn ondertitel ook?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik moest laatst op de opleiding een stuk engels spreken, en ik spreek als ik gezopen heb altijd plat Schots, dus denk laat ik dat accentje ook hier eens proberen. Dus ik begin dat gesprek te doen, stukje is klaar en de docente vroeg waar ik het accent vandaan haalde, ik antwoorde dat het bezoeken van een pub wel een goede suggestie was. Maar achteraf bedacht ik me dat ik gewoon Desmonds accent heb overgenomen
Haar tanden danquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
Sproetjes
Verder vind ik Kate niet aantrekkelijk, rare lippen, altijd kijkend met een scheef hoofd.. irriteert me gewoon. Wel apart dat ik iemand ken die veel op dr lijkt, alleen net wat knapper die wel echt een babe is to me.
Ze heeft het bij laten slijpen zei ze in een interviewquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Haar tanden dan! Ze heeft betere dan mijn konijn
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:22 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ze heeft het bij laten slijpen zei ze in een interview(dat ik dit weet zeg)
Oh das al beter danquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:22 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ze heeft het bij laten slijpen zei ze in een interview(dat ik dit weet zeg)
Ja dat was ik vergeten erbij te zeggen, zijn ook niet echt charmant.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Haar tanden dan! Ze heeft betere dan mijn konijn
Sun is met lang haar ook wel leukquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja dat was ik vergeten erbij te zeggen, zijn ook niet echt charmant.
Die chick die er dus op lijkt heeft perfecte rij tanden, echt mooi.. zal dus ook wel het verschil maken waarom ik die wél knap vind. Snap ook niet zo goed wat iedereen zo lekker aan Kate vind, doe mij Claire maaren kwa lichaam Sun
Ik vond Claire in seizoen 1 aantrekkelijk, in seizoen 3 eigenlijk helemaal nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Sun is met lang haar ook wel leukEn Claire idd ook, alleen zo smal en klein wat haar imo te kinderlijk maakt. Kate is vrouwelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |