Wow, wat een finale...
Toen Jack zei dat hij niet meer wilde liegen, misschien bedoelt hij dat Kate en hijzelf tegen de wereld hebben gelogen over het lot van de rest van de Losties, met andere woorden dat deze allemaal overleden zijn en dat zij tweeën de enige overlevenden zijn; misschien werden ze gedwongen dit te doen toen ze het eiland verlieten [net zoiets als dat Ben tegen Michael zei dat hij tegen niemand mocht vertellen dat de rest op een eiland zat].
Ik vond die laatste flash-forward scène echt sterk, erg goed geacteerd van Matthew Fox.
Je voelt echt het wanhopige van hem en er bekruipt je zo'n naar gevoel van dat je zo lang ergens voor hebt gevochten [in Jack's geval van het eiland komen en naar huis gaan], maar dat het uiteindelijk helemaal niet zo utopisch blijkt te zijn als je je aanvankelijk had voorgesteld en dat je in de vorige situatie wellicht beter af zou zijn geweest [Ben zegt ook al tegen Jack dat hij niets heeft in de gewone wereld om naar terug te keren; dat terwijl hij op het eiland echt een belangrijke rol heeft en een doel in het leven].
Wat dat einde betreft, het voelde ook echt als het begin van het einde van de serie, net als Ben riep toen Jack contact maakte met de boot van Naomi. Daarom vraag ik me ook af hoe ze het gaan klaarspelen nog 48 afleveringen te vullen, terwijl ik het idee heb dat het in zestien ook moet lukken
![]()
Maar goed, er zullen vast nog wel duizend mysterieën bij komen om ons tot aflevering 119 bezig te houden
![]()
Bernard was echt
![]()
inderdaad btw, hij heeft gewoon heel het plan van de Losties in iets van vijftien seconden verklapt, zucht.
En iedereen wil alsmaar het vervolg zien van het verhaal achter de viertenige statue, ben ik dan de enige die dat werkelijk helemaal niets boeit?
![]()
Het lijkt me net zo'n suf verhaal als die van Jack's tattoo's.
Om dan af te sluiten: Future Kate zag er mooi uit
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik wist niet meteen zeker of het wel echt Kate was, want ik vind haar er toch best anders uitzien dan op het eiland
![]()
Ik weet niet of het door het make-up komt, maar ik moest de eerste paar seconden wel erg goed kijken tot ik zeker wist dat zij het was. En waar zijn haar freckles gebleven???