Dit script voor 4x01 heeft daar wel een leuke (hoewel misschien iets te voor de hand liggende) theorie over.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:16 schreef EDMAN- het volgende:
hehe, vroeg me alleen af waar ie nu zou zijn
HAHAquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:06 schreef Symer het volgende:
Er is zelfs een website die z'n irritantheid bijhield
http://www.waaalt.com/
Oh klopt jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:25 schreef rrijpkema het volgende:
[..]
waarschijnlijk was de parachutiste in zijn visioen Penny en niet Naomi. door Charlie te redden, is het niet uitgekomen dat Penny zou komen.
Scentless Apprenticequote:Op woensdag 30 mei 2007 15:42 schreef Scarface_ het volgende:
Welk nummer van Nirvana draaide Jack?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:06 schreef Symer het volgende:
Er is zelfs een website die z'n irritantheid bijhield
http://www.waaalt.com/
quote:S1E09 - 1 Waaalt (debatable)
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:18 schreef Chen het volgende:
Btw dat script (heb alleen het begin gelezen) zou opzich best vet zijn.. en dat is gewoon door fans gemaakt?
Nog een beetje wazig plaatje en ik heb alleen maar de DVD box van S1. Alstie ergens flink in de aanbieding is zal ik hm wel halen denk ik.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:26 schreef Symer het volgende:
Zo komt de dvd van seizoen 3 eruit te zien:
[afbeelding]
'The Unexplored Experience'
Ik vond de eerste twee boxen mooier.
vind mijn spindeltje dvd's mooierquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:26 schreef Symer het volgende:
Zo komt de dvd van seizoen 3 eruit te zien:
[afbeelding]
'The Unexplored Experience'
Ik vond de eerste twee boxen mooier.
Ziet er goed uit, even door gekeken. Maar het lijkt me sterk dat ze de eerste aflevering al met de zogenaamde redding komenquote:
Ik hoop het wel eigenlijk. Die boot is wat de hatch eind seizoen 1 was en de others eind seizoen 2 waren, dat waren ook verbindende factoren waar het ene seizoen mee eindigde en het volgende seizoen meteen mee begon.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:33 schreef Chen het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, even door gekeken. Maar het lijkt me sterk dat ze de eerste aflevering al met de zogenaamde redding komen
Dat is ook een goeie idd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:37 schreef R_B het volgende:
Eerste aflevering van seizoen 4..
Walt en z'n pa die gevolgd worden hoe ze het eiland proberen te verlaten?
Kan haast niet joh, Naomi had de meest moderne apparatuur. Dat valt direct op.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:47 schreef Symer het volgende:
Ik zat te denken dat een Rousseau-flashback wel cool zou zijjn. Dat de ep dus begint in een schip, iedereen denken dat dat het reddingsschip is natuurlijk, wat dan ineens begint te schudden waarna ze op het eiland stranden...
groepsknuffel?quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:02 schreef Kadesh het volgende:
Het gaat nog veel te lang duren voordat het weer verder gaat.![]()
Juistquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, we hebben toch alweer 1 van de 35 weken gehad.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, we hebben toch alweer 1 van de 35 37 weken gehad.
Kheb net in een week tijd heel het seizoen van Heroes zitten kijkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:02 schreef Kersje86 het volgende:
het is weer de tijd aanbroken om de wat "mindere" series te gaan kijken van afgelopen seizoen
Jaaa.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:12 schreef remlof het volgende:
LOTR is toch helemaal in Nieuw-Zeeland gefilmd?
-2.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:10 schreef MikeyMo het volgende:
[Ben]
This island John, it is something special. It is a gift!
That's why Peter Jackson flew in here a couple of years a go and filmed the LOTR trilogy here. This is one of the remains of the sets. Look, come back to camp, I'll show you my Uruk-hai outfit.
[/Ben]
Hehe me 2quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kheb net in een week tijd heel het seizoen van Heroes zitten kijken
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:16 schreef Symer het volgende:
Nog wat meer info over de dvd's:
Bonus-features:On-one with star Matthew Fox Featurette on "The Others," Documentary chronicling 24 hours in production and a selection of never-before-seen flashbacks. Also included are behind-the-scenes looks at 10 episodes Audio commentaries Deleted scenes Bloopers
11 december is de release-datum.
Die behind-the-scenes dingen vind ik altijd wel tof [afbeelding]
Hierna begin ik aan 11 seizoenen cheers, should keep my busy till septemberquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:43 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hehe me 2
Ik zat te denken aan The Sopranos, aanrader?![]()
Trivia: de producers van Lost hebben Nieuw-Zeeland ook overwogen als filmlocatie, maar Hawai bleek toch praktischer.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:12 schreef remlof het volgende:
LOTR is toch helemaal in Nieuw-Zeeland gefilmd?
ik denk aan 1 vd 7 wereldwonderen..quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:10 schreef remlof het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd wat nu het verhaal is achter het four-toed statue
[afbeelding]
Jericho is ook wel geinigquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:43 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hehe me 2
Waar heb je dat gelezen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:16 schreef Nudie het volgende:
Jericho is gestopt dus het is nogal frustrerend om een heel seizoen te kijken die eindigt met een cliffhanger en dan geen vervolg krijgen(gestopt=gecancelled)
ontopic: Dat standbeeld is ook idd behoorlijk underrated, ik herinner me iets te lezen over een oud grieks standbeeld wat 500 voor christus ofzo in de zee verdween en 4 tenen had. Maar daar houdt het wel een beetje bij op.
Sopranos is echt een aanrader..quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:43 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hehe me 2
De Kolos van Rhodos had bij mijn weten gewoon vijf tenen hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:16 schreef Nudie het volgende:
ontopic: Dat standbeeld is ook idd behoorlijk underrated, ik herinner me iets te lezen over een oud grieks standbeeld wat 500 voor christus ofzo in de zee verdween en 4 tenen had. Maar daar houdt het wel een beetje bij op.
Klinkt vet! Ook inderdaad die "Behind-the-scenes" stukjesquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:16 schreef Symer het volgende:
Nog wat meer info over de dvd's:
Bonus-features:On-one with star Matthew Fox Featurette on "The Others," Documentary chronicling 24 hours in production and a selection of never-before-seen flashbacks. Also included are behind-the-scenes looks at 10 episodes Audio commentaries Deleted scenes Bloopers
11 december is de release-datum.
Volgens mij ben ik echt de enige wie dat standbeeld to-taal niet boeit. Het lijkt mij niets toevoegen en de backstory ervan lijkt me ook erg saai.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:10 schreef remlof het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd wat nu het verhaal is achter het four-toed statue
Ik snap de spanning erachter ook niet nee. Het boeit me echt niksquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:43 schreef Xurk het volgende:
Volgens mij ben ik echt de enige wie dat standbeeld to-taal niet boeit. Het lijkt mij niets toevoegen en de backstory ervan lijkt me ook erg saai.
Dat is een van de dingen die nog niet helemaal duidelijk isquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:02 schreef Endtroducing het volgende:
Mij ook niet nee.
Maar nog even iets wat ik niet begrijp. De others wisten toch niet dta het vliegtuig op het eiland zou neerstorten? Want toen dat gebeurde ging was er wel wat paniek bij the others. Maar hoe komen ze dan aan al die info over de mensen op het vliegtuig? Hebben ze toch wel contact met de buitenwereld? via internet ofzoWie kan dit even uitleggen?
Dat is idd raar ja, snapte ik ook niet. Heeft het niet iets te maken met die speciale kamer ofzo? Of hebben ze gewoon programma's, computers of systemen die alle informatie van iedereen ter wereld hebben? Ik noem maar watquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:02 schreef Endtroducing het volgende:
Mij ook niet nee.
Maar nog even iets wat ik niet begrijp. De others wisten toch niet dta het vliegtuig op het eiland zou neerstorten? Want toen dat gebeurde ging was er wel wat paniek bij the others. Maar hoe komen ze dan aan al die info over de mensen op het vliegtuig? Hebben ze toch wel contact met de buitenwereld? via internet ofzoWie kan dit even uitleggen?
Heb je liggen slapen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:02 schreef Endtroducing het volgende:
Mij ook niet nee.
Wat ik al zei dusquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:13 schreef Haunter het volgende:
[..]
Heb je liggen slapen?![]()
Via het Flame station (waar Mikhail zat) hebben ze contact met de buitenwereld.. In die episode van Juliet (One of Us) zie je bijvoorbeeld dat Richard met een camera een live verbinding had met de locatie waar Juliet's zus zich bevond.
Volgens mij heb je een aflevering gemistquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:02 schreef Endtroducing het volgende:
Mij ook niet nee.
Volgens mij wel meerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:48 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een aflevering gemist.
Natuurlijk voegt het wel iets toe. Het zal waarschijnlijk deel zijn van een groter geheel, maar Carlton Cuse en Damon Lindelof hebben toentertijd in de podcast gezegd dat het ook meer een easter egg was dan een echte clue.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:43 schreef Xurk het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik echt de enige wie dat standbeeld to-taal niet boeit. Het lijkt mij niets toevoegen en de backstory ervan lijkt me ook erg saai.
Heroes is geen "mindere series"quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kheb net in een week tijd heel het seizoen van Heroes zitten kijken
/meningquote:
Is een feit vind ikquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
/mening
Heroes is leuk, onderhoudend, maar kwalitatief toch echt een stap terug hoor
Ach, het heeft dezelfde thematiek op de achtergrond, het heeft wat spanningsboogjes, maar het is duidelijk gewoon een serie voor mensen met een kortere attention-span. Daarmee niet slecht, maar ik vind het gewoon niet zo geweldig als Lostquote:
Gewoon een foto voor een magazine, net als de foto hieronder.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:32 schreef SolidasRock het volgende:
gefotosoept of een echte screenshot van de aflevering die over 34 weken gaat komen?
Juliet lijkt daar op Morticia.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:24 schreef Haunter het volgende:
[..]
Gewoon een foto voor een magazine, net als de foto hieronder.
[afbeelding]
Ik vind Juliet tegenwoordig netzo aantrekkelijk als Kate eigenlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.please?
Is dat weer van Lostfan108?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:35 schreef GoodNews het volgende:
Voor 1 keer en voor altijd een einde maken aan lost. Als je echt wilt weten waarom er ijsberen op een eiland lopen en waarom iedereen elkaar kent en met elkaar op een dezelfde vlucht zaten en waar die knop in de hatch echt daadwerkelijk voor diende (dat magnetische gedoe is maar bijzaak) raad ik vooral om het volgende niet te lezen.
{spoiler}
Idd.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:49 schreef ckyerwin het volgende:
Lijkt me sterk dat dat nu allemaal al bekend is..
Mij ook, volgens mij moeten de schrijvers überhaupt nog bij elkaar komen om het volgende seizoen in grote lijnen uit te schrijven. Zo veel info kan gewoon nog niet bekend zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:49 schreef ckyerwin het volgende:
Februari zal ik dit topic nog even kicken. Jij denkt serieus dat ze nog geen verhaallijn hebben t/m 2010?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:49 schreef ckyerwin het volgende:
Uhmmm ze zijn al die zogenaamde temple waar Ben over sprak aan het bouwen hoor en in september filmen ze al....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Mij ook, volgens mij moeten de schrijvers überhaupt nog bij elkaar komen om het volgende seizoen in grote lijnen uit te schrijven. Zo veel info kan gewoon nog niet bekend zijn.
Toch neem ik het risico maar niet.
Ik zou er ook niet echt blij van worden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:02 schreef ckyerwin het volgende:
Ik heb het gelezen en ik vind het een beetje..ehm...kuttig. Als het zo zou eindigen weet ik niet of ik uber blij zou zijn...zegmaar
Volgens mij zeiden ze in een podcast laatst dat ze nu eerst vakantie hebben en dan in juli bijeen komen, dus dan lijkt het me sterk dat nu al details zoals de eerste regel in de spoiler (de enige die ik gelezen heb trouwens) bekend zijn, zelfs bij de schrijvers.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:05 schreef GoodNews het volgende:
[..]
Uhmmm ze zijn al die zogenaamde temple waar Ben over sprak aan het bouwen hoor en in september filmen ze al....
Jaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:04 schreef GoodNews het volgende:
[..]
Februari zal ik dit topic nog even kicken. Jij denkt serieus dat ze nog geen verhaallijn hebben t/m 2010?
Jaquote:Denk je dat ze zomaar ijsberen verzinnen en zomaar voor de lol die Dharma onzin en een knop waar je op drukt?
je kan prima in juni vakantie hebben hoor als de mensen achter de schermen lekker aan het decor kunnen werkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:16 schreef Symer het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden ze in een podcast laatst dat ze nu eerst vakantie hebben en dan in juli bijeen komen, dus dan lijkt het me sterk dat nu al details zoals de eerste regel in de spoiler (de enige die ik gelezen heb trouwens) bekend zijn, zelfs bij de schrijvers.
Maar ik kan het fout hebben natuurlijk, en daarom lees ik ook niet verder dan die ene regel![]()
Grote lijnen zullen idd wel al bekend zijn, die tempel bijv is een no-brainer.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:30 schreef GoodNews het volgende:
[..]
je kan prima in juni vakantie hebben hoor als de mensen achter de schermen lekker aan het decor kunnen werken
Dus terwijl ABC onderzoekt wie Losfan108 is gaat hij vrolijk door met spoilers posten? Lijkt me sterk...quote:it appears that LOST Season Four will present a more tight lipped creative team and, likely, a more locked down production than previous seasons.
Fix je spoilertags eens, teringmongoolquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:12 schreef -Mo- het volgende:
[spoiler]Net die spoilers gelezen, wel raar dat het gewoon Purgatory blijkt te zijn.[spoiler]
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:12 schreef -Mo- het volgende:
[spoiler]Net die spoilers gelezen, wel raar dat het gewoon Purgatory blijkt te zijn.[spoiler]
Thxquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:10 schreef Reinigung het volgende:
De spanning van lost komt juist door onverwachte gebeurtenissen. Ik vind het daarom erg jammer dat er nu weer uitlekken.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:12 schreef -Mo- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |