Me too, was wel humorquote:Op zondag 27 mei 2007 16:38 schreef greatgonzo het volgende:
ik kon een suicidale Jack die Nirvana draait, wel waarderen
Kan iemand die geen leven heeft of zo opschrijven wat er gezegd wordt tussen die 2?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:29 schreef Symer het volgende:
Michael Emerson Interview on Best Week Ever
![]()
Ik denk dat het Michael is, aangezien deze persoon een tienerzoon had. Nadat Michael en Walt terugkeerden aan het einde van seizoen 2, hebben ze waarschijnlijk hun namen veranderd om aan de publiciteit te ontkomen.quote:"The body of John Lantham of New York was found shortly
after 4 am in the 4300 block of Grand Avenue. Ted Worden,
a doorman at the Tower Lofts complex, heard loud noises
coming from the victim's loft. Concerned for tenants'
safety, he entered the loft and found the body hanging
from a beam in the living room. According to Jaime Ortiz,
a police spokesman, the incident was deemed a suicide
after medical tests. Latham (sic) is survived by one
teenaged son. Memorial services will be held at the
Hoffs-Drawlar Funeral Home tomorrow evening."
Lijk me duidelijk dat het Smokey was, mede door het gefluister en alle andere waanbeelden die ooit op het eiland verschenen zijnquote:Op zondag 27 mei 2007 19:51 schreef Xurk het volgende:
En niemand gaat me vertellen dat het echt Walt was die Locke uit die graf hielp, ik vond het duidelijk dat het een verschijning van Jacob of Smokey was.
Anagrams for John Lathamquote:Op zondag 27 mei 2007 19:51 schreef Xurk het volgende:
Trouwens, kan John Latham ergens een anagram voor zijn? Ik zuig altijd in die dingen
Tuurlijkquote:Op zondag 27 mei 2007 19:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan iemand die geen leven heeft of zo opschrijven wat er gezegd wordt tussen die 2?![]()
quote:BLACK GUY: If you're a fan of Lost, then this weeks season finale probably blew your mind but left you saying "Hey, what’s going on here?". Jessica St. Claire sat down with Michael Emerson to get some answers.
JSC: Welcome Michael. I have to say I'm a huge fan and I know that some people, dumb Heroes-fans, complain that the show doesn't give enough answers, so I'm here to really...
ME: I know why you're here Jessica. I know all about you. You have questions, don’t you?
JSC: Well yes, this is an exclusive interview, so any chance we can get the inside scoop on what Ben's really up to?
ME: I wanna tell you what you wanna know and I know that you want me to tell you. But is that really what you wanna know? You wanna know about the island, you wanna know what 'Ben' is up to? Or wouldn't you rather know about the sadness inside you?
3 YEARS AGO
JSC: Hello? Who is this? What do you mean he's gone? Oh my God, how could he leave me like this? Oh my God.
GUY IN WHEELCHAIR: You look sad. You need to learn the art of telling jokes. Then one day, you will interview a powerful man.
JSC: Oh.
GIW: Little help here?
JSC: Oh, hold on. If you'd just back up a little, you're on my foot.
GIW: I'm cool, I'm cool.
PRESENT DAY
JSC: My back-story has nothing to do with the show, ok? I just wanna know some spoilers.
ME: But you're not ready for spoilers, Jessica. I wish that you were. But, you're not.
JSC: Come on, just tell me what’s going on with the island.
ME: 'Tell me what’s going on with the island'
JSC: Will you just give me the answer to something? Like, how many fingers am I holding up?
ME: Is a thumb really a finger?
JSC: Three! That is the answer to my question. Wait, is that a polar bear behind you?
ME: No.
JSC: But I just saw it, its right behind you!
ME: What polar bear?
Malt bier van de Albert Heijn voor Lockequote:
Houd de moeder van Locke tegenquote:HALT MA JOHN
Prop de hoer tot de macht van n volquote:JAM LA NTH HO
Lees dit topic door en het vorigequote:Op zondag 27 mei 2007 20:07 schreef bierjoost het volgende:
Nog even een vraagje over die zogenaamde flashforward, waarom zegt Jack dat die negertdokter zijn Pa er bij moet halen, om te kijken wie er dronkener is? Terwijl die pa toch echt al dood is? Of zou Jack zo f-ud zijn dat ie dat niet meer weet?
Hij is sowieso een wrak, niet door die doodquote:Op zondag 27 mei 2007 20:28 schreef Gusev het volgende:
Maar waren Jack en Michael zúlke goeie maatjes dan dat Jack helemaal heart-broken en huilend achter het stuur van zn auto zat?? 'in real life' is het ook al minstens 3 jaar terug dat Jack en Michael elkaar voor het laatst gezien hebben.
kheb geen alternatief hoor wie John Doe kan zijn, maar de verhaallijn van Michael lijkt me nu echt wel finito![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:28 schreef Gusev het volgende:
Maar waren Jack en Michael zúlke goeie maatjes dan dat Jack helemaal heart-broken en huilend achter het stuur van zn auto zat?? 'in real life' is het ook al minstens 3 jaar terug dat Jack en Michael elkaar voor het laatst gezien hebben.
kheb geen alternatief hoor wie John Doe kan zijn, maar de verhaallijn van Michael lijkt me nu echt wel finito![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JSC: Wait, is that a polar bear behind you?quote:
Het kan best dat Jack en Michael nader tot elkaar zijn gekomen nadat ze beiden weer in de gewone wereld terug waren. Misschien dat ze allebei het eiland "misten" en dat verdriet konden delen. Misschien dat ze samen zochten naar een manier om terug te keren en dat Jack zo van streek was omdat die plannen nu geen doorgang meer konden vinden.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:28 schreef Gusev het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:35 schreef Zhenar het volgende:
Wie weet wat er allemaal ná het eiland gebeurt![]()
RETEGAAHAAAFFFFF. Ik heb koptelefoon opgedaan en je tekst gelezen en sommige dingen kon ik nu goed verstaan en ik heb genoten van de flauwekul in die show, aan het eind ben die een lollie geeft aan die beer en zegt "What PolarBear?"quote:
THE HORROR!!!!quote:Op zondag 27 mei 2007 20:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zag net deze theorie langsvliegen op het IMDB-forum, ik vind hem wel goed eigenlijk:quote:Op zondag 27 mei 2007 20:35 schreef Zhenar het volgende:
...
Maar dit betekent dan dat de flashforward geen flashforward was, maar een flashback naar de toekomst van een vorige tijdlijn waar Jacob niet bestond en Jack van het eiland gekomen is. In de nieuwe, huidige, tijdlijn (die gecreëerd is doordat Jack terug is gegaan) is het dus mogelijk dat Jack en Kate niet van het eiland zullen komen aangezien Jacob alles wat in zijn macht ligt zal doen om daar een stokje voor te steken.quote:After the events of the flash forward, Jack continues to search for a way back to the Island. But is unsuccessful, all the way into old age.
Eventually, he meets someone (possibly Walt or Desmond) who tells him there is a way - but it might not work out the way he hopes.
Desperate Jack grasps the opportunity anyway. But although he finds himself back on The Island, most people can't see or hear him. After many years, he finally meets Locke, and tries vigorously to get Locke to listen to him. Unfortunately Locke cannot fully converse with Old Jack (or "Jacob" as he has called himself to avoid tipping off Ben).
Ben has become suspicious though. He realises the similarity between the names of "Jack" and "Jacob", and has spotted a vague resemblance between the elderly apparition, and the leader of the Losties. Jacob's attempt to communicate with Locke is the final confirmation. So Ben tries to kill Locke to stop him helping young Jacob aka Jack.
Graag gedaanquote:Op zondag 27 mei 2007 21:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
RETEGAAHAAAFFFFF. Ik heb koptelefoon opgedaan en je tekst gelezen en sommige dingen kon ik nu goed verstaan en ik heb genoten van de flauwekul in die show, aan het eind ben die een lollie geeft aan die beer en zegt "What PolarBear?"
Ik had de 1e keer niet eens afgekeken omdat ik er weinig van snapte, snapte wel dat het een flashback was a la lost en dat het grappig moest zijn. Dus toen ik je tekst las snapte ik ff dat gedoe over die poolbeer niet. Dus ff gekeken met koptelefoon op.
Echt gaaf dat je dat ff wou opschrijven voor me[afbeelding]
Leuke theorie.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:56 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik zag net deze theorie langsvliegen op het IMDB-forum, ik vind hem wel goed eigenlijk:
[..]
Maar dit betekent dan dat de flashforward geen flashforward was, maar een flashback naar de toekomst van een vorige tijdlijn waar Jacob niet bestond en Jack van het eiland gekomen is. In de nieuwe, huidige, tijdlijn (die gecreëerd is doordat Jack terug is gegaan) is het dus mogelijk dat Jack en Kate niet van het eiland zullen komen aangezien Jacob alles wat in zijn macht ligt zal doen om daar een stokje voor te steken.
Als het wel een flashforward naar de toekomst van de huidige tijdlijn is zou dat betekenen dat Jacob gefaald heeft/zal falen (als deze theorie klopt natuurlijk). Dat Locke nooit met Jacob leert communiceren of dat Jack te koppig is om Locke te geloven...
[..]
Graag gedaan![]()
Timeloops and self-induced realitiesquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 22:56 schreef Symer het volgende:
Maar dit betekent dan dat de flashforward geen flashforward was, maar een flashback naar de toekomst van een vorige tijdlijn waar Jacob niet bestond en Jack van het eiland gekomen is. In de nieuwe, huidige, tijdlijn (die gecreëerd is doordat Jack terug is gegaan) is het dus mogelijk dat Jack en Kate niet van het eiland zullen komen aangezien Jacob alles wat in zijn macht ligt zal doen om daar een stokje voor te steken.
Als het wel een flashforward naar de toekomst van de huidige tijdlijn is zou dat betekenen dat Jacob gefaald heeft/zal falen (als deze theorie klopt natuurlijk). Dat Locke nooit met Jacob leert communiceren of dat Jack te koppig is om Locke te geloven...
Mooie visualisatie van mijn mental state op het gebied van deze theoriequote:
+1quote:Op maandag 28 mei 2007 01:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mooie visualisatie van mijn mental state op het gebied van deze theorie[afbeelding].
Waarom zou de vader van Penelope op zoek gaan naar Desmond dan? Hij heeft toch een hekel aan hemquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:30 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Klinkt redelijk aannemelijk.
Wat anders wat ik me had bedacht is dat het eiland kennelijk wel wil dat de ´bad guys´ op de boot op het eiland aankomen. Het eiland gaf Desmond zijn visioenen, en zijn visioen zei dat Charlie het signaal uit zou schakelen. Als het eiland het echt als een bedreiging zag dan had hij wel andere visioenen gekregen lijkt me.
Ja verrek, Jack's vader was al dood... Vaag!quote:Op zondag 27 mei 2007 20:07 schreef bierjoost het volgende:
Nog even een vraagje over die zogenaamde flashforward, waarom zegt Jack dat die negertdokter zijn Pa er bij moet halen, om te kijken wie er dronkener is? Terwijl die pa toch echt al dood is? Of zou Jack zo f-ud zijn dat ie dat niet meer weet?
Hij zegt dat ook dat een van zijn doktersrecepten door zijn vader geschreven is?quote:Op maandag 28 mei 2007 03:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja verrek, Jack's vader was al dood... Vaag!
Dat het voor zn vader was me dunkt. En ze mocht het niet checken dus een leugenquote:Op maandag 28 mei 2007 04:20 schreef Libris het volgende:
[..]
Hij zegt dat ook dat een van zijn doktersrecepten door zijn vader geschreven is?
Hij zegt toch iets in de trend van: "Why don't you get my dad from upstairs"quote:Op maandag 28 mei 2007 03:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja verrek, Jack's vader was al dood... Vaag!
Die 40 kan ook slaan op dat jonge Ben zowat alle Others uitgemoord heeft inclusief zijn eigen vader...?quote:Op maandag 28 mei 2007 10:19 schreef One_conundrum het volgende:
Gister gedacht ik nog dat Ben aan Jack vertelde dat ie 'over 40 people' had opgeofferd om het eiland te beschermen. Zou dat slaan op het vliegtuig dat is gevonden ...
quote:Op maandag 28 mei 2007 10:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die 40 kan ook slaan op dat jonge Ben zowat alle Others uitgemoord heeft inclusief zijn eigen vader...?
Daar dacht ik wel aan ja.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die 40 kan ook slaan op dat jonge Ben zowat alle Others uitgemoord heeft inclusief zijn eigen vader...?
nou...quote:Op maandag 28 mei 2007 12:53 schreef Rijstbal het volgende:
Jack lijkt wel op die zanger van System of a down![]()
Dit was wel heeeeeeeeeel erg toevallig ja!quote:Op zondag 27 mei 2007 08:26 schreef Queen_Bee het volgende:
Omdat zij net toevallig contact zocht en hij op de laat maar doorkomen knop drukte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |