maar dan is die Rus dus ook erg speciaal?quote:Op maandag 28 mei 2007 15:18 schreef EDMAN- het volgende:
Op dat eiland genezen je wonden toch sneller? En aangezien Locke nogal speciaal is
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:30 schreef kepler het volgende:
[..]
maar dan is die Rus dus ook erg speciaal?
quote:Op maandag 28 mei 2007 15:32 schreef EDMAN- het volgende:
Dat weet ik niet, maar ik bedoel... Locke kan ineens lopen enzo en Ben heeft eens gezegd dat je sneller hersteld dan in 'de gewone' wereld.
Zijn jullie er trouwens al achter hoe in hemelsnaam de vader van Locke ineens op dat eiland kan komen? Wat is er zo speciaal aan die kamer?
Er gaan wel mensen dood hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 16:02 schreef Rijstbal het volgende:
Sneller genezen? Waarom is Boone dan dood?
Hoe ging die ook al weer dood? Die viel toch naar beneden ofso? 't Is niet zo dat je daar helemaal niet dood kan gaan he!quote:Op maandag 28 mei 2007 16:02 schreef Rijstbal het volgende:
Sneller genezen? Waarom is Boone dan dood?
En best wel sexyquote:Op maandag 28 mei 2007 16:05 schreef Jivis het volgende:
Locke is gewoon "special".
Locke heeft het ook overleeft van 6 etagesquote:Op maandag 28 mei 2007 16:04 schreef Chen het volgende:
[..]
Hoe ging die ook al weer dood? Die viel toch naar beneden ofso? 't Is niet zo dat je daar helemaal niet dood kan gaan he!
Hij zat in dat vliegtuig van Mr.Eko in seizoen 1.. en dat viel toen uit die boom. Toen hoorde je trouwens Locke al met z'n 'sacrifice for the island' shitquote:Op maandag 28 mei 2007 16:04 schreef Chen het volgende:
[..]
Hoe ging die ook al weer dood? Die viel toch naar beneden ofso? 't Is niet zo dat je daar helemaal niet dood kan gaan he!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:52 schreef Jivis het volgende:
Jij valt duidelijk niet op kale mannen Popeye.
Hij lijkt echt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:27 schreef Jivis het volgende:
[..]
Erg naar dat je de gek aansteekt met John Locke
Je bedoelt Bruce Willis zeker?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar ik ken wel een paar erg lekkere kale mannen, dus
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |