abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 22 mei 2007 @ 17:10:03 #1
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49651482

Selectie PSV 2006/2007

Technische staf:
Ronald Koeman (Hoofdcoach)
Jan Wouters (Assistent-trainer)
Tonny Bruins Slot (Assistent-trainer)
Mart van den Heuvel (Masseur/verzorger)
Joop Hiele (Keeperstrainer)
Luc van Agt (Inspanningsfysioloog)
Ferd van Odenhoven (Fysiotherapeut)

Doelverdedigers:
01. Gomes
21. Oscar Moens
31. Ruud Boffin

Verdedigers:
02. Jan Kromkamp
03. Michael Reiziger
04. Alex
13. Alcides
14. Manual da Costa
18. Eric Addo
19. Michael Lamey
23. Carlos Salcido
28. Xiang Sun
30. Pepe Plá
32. Jelle De Bock (verhuurd aan KV Red Star Waasland)

Middenvelders:
06. Timmy Simons
07. Mika Väyrynen
08. Phillip Cocu
11. Edison Mendez
15. Jason Culina
16. Ismail Aissati (verhuurd aan FC Twente)
20. Ibrahim Afellay
24. Lee Nguyen

Aanvallers:
09. Patrick Kluivert
10. Arouna Koné
17. Jefferson Farfán
25. John de Jong
26. Diego Tardelli
33. Roy Beerens (verhuurd aan NEC)

Laatst gespeelde wedstrijd: PSV - Vitesse

Datum: 29 April 2007
Uitslag: 5-1 (2-1)

Scoreverloop:
1-0 Alex (\\\'8)
2-0 Jefferson Farfan (\\\'10)
2-1 T.Janssen (\\\'13)
3-1 Ibrahim Afellay (\\\'59)
4-1 Jefferson Farfan (\\\'65)
5-1 Phillip Cocu (\\\'77)

Eerstvolgende wedstrijd:

Alleen nog maar oefenwedstrijden

Voor de laatste goals, samenvattingen en filmpjes kijk je op http://www.psv.tv/ en http://goalzzz.50webs.com/

- PSV Kampioen!

OP PSV Topic
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_49651518
Als Gomes maar blijft .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 22 mei 2007 @ 17:12:16 #3
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49651565
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:07 schreef PyTh het volgende:
Het schijnt dus zo te zijn dat als Alex nog 1 jaar bij PSV (en dus in Nederland) blijft hij wel een Nederlands Paspoort kan krijgen.

Op deze manier zou hij ook zonder problemen naar Chelsea kunnen.....

Ben benieuwd, dat zou natuurlijk helemaal fantastisch zijn.
volgens mij kan je pas na 5 jaar in Nederland een paspoort krijgen maar dan moet je nog wel al die exameshit door enzo.
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:59 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Beerens heeft aangegeven graag nog een jaar verhuurd te worden. Nu lijkt mij dat niet zo heel erg, want hij lijkt me (nog) te licht voor PSV. Anderzijds, is hij voor de Eredivisie best bruikbaar, en zo kun je toch andere spitsen enigzins ontlasten. Wat denken jullie? Nog een jaar verhuren, of gewoon in de selectie opnemen?

Wat gaat er eigenlijk met Bakkal gebeuren? Die komt ook terug van Twente, of niet? Dan hebben we straks een hoop jongelingen in de selectie. Hoop dat Koeman daar een beetje mee om kan gaan...
als je zerieus verwacht dat Beerens een talent voor de toekomst is dan moet je hem verhuren voor zn ontwikkeling. Maar dan moet je wel genoeg spitsen kunnen halen!

En over Bakkal, goed dat ze hem een kans geven maar ik verwacht dat hij in de winterstop definitief aan Twente wordt verkocht.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_49651692
Ik denk dat Bakkal ook niet aan de bak gaat komen, heeft toch Aissatti en Affelay voor zich waarschijnlijk.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 17:16:22 #5
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_49651732
Bakkal kan ook als linker aanvaller uit de voeten.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_49651744
Ligt er ook een beetje aan wat Culina/Vayrynen doen, als die 2 weggaan komt er genoeg speeltijd voor Bakkal.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_49651818
PSV .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_49651864
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 17:16 schreef PyTh het volgende:
Bakkal kan ook als linker aanvaller uit de voeten.
Kan, maar ik hoop voor jullie dat er voor die positie wel iemand komt met meer kwaliteiten.
pi_49652932
Zo, nog wat trainingen en een oefenwedstrijdje, en dan is het uiteindelijk wel geslaagde seizoen afgelopen
  dinsdag 22 mei 2007 @ 18:36:40 #10
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_49654807
Bouhlarouz op huurbasis naar PSV zou uitermate puik zijn, Chelsea krijgt een speler terug die waarschijnlijk weer in vorm is omdat ie elke week speelt en PSV heeft een jaar een degelijke verdediger. En met een beetje geluk betaalt Chelsea ook nog (een gedeelte van) het salaris
Patat Friet
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:19:46 #11
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49659181
kan iemand me uitleggen waarom zoveel psv-ers denken dat chelsea ( ) een speler van 10-15 miljoen minstens, met een perfecte leeftijd, die je waarschijnlijk makkelijk kan verkopen, aan psv zou geven in ruil voor een speler die toch al van hun is
pi_49659406
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 20:19 schreef Steve_I. het volgende:
kan iemand me uitleggen waarom zoveel psv-ers denken dat chelsea ( ) een speler van 10-15 miljoen minstens, met een perfecte leeftijd, die je waarschijnlijk makkelijk kan verkopen, aan psv zou geven in ruil voor een speler die toch al van hun is
PSV heeft warme banden met Chelsea .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_49660236
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 17:50 schreef Leso_Varen het volgende:
Zo, nog wat trainingen en een oefenwedstrijdje, en dan is het uiteindelijk wel geslaagde seizoen afgelopen
Uiteindelijk Het was een geslaagd seizoen, totdat een deel van de so called supporters zich tegen de club keerde. Ik wil dat niet geslaagd noemen. Na uitschakeling in de CL leek het sportief al geslaagd, tot de ellende kwam. Volgens mij is dit juist één der dieptepunten in de PSV-historie, het eigen trainer affakkelen ondanks succes. Dan doet een titel en CL-prestatie er weinig toe.
pi_49660817
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 20:40 schreef okee6 het volgende:

[..]

Uiteindelijk Het was een geslaagd seizoen, totdat een deel van de so called supporters zich tegen de club keerde. Ik wil dat niet geslaagd noemen. Na uitschakeling in de CL leek het sportief al geslaagd, tot de ellende kwam. Volgens mij is dit juist één der dieptepunten in de PSV-historie, het eigen trainer affakkelen ondanks succes. Dan doet een titel en CL-prestatie er weinig toe.
Prestatiegericht gezien een succesvol seizoen. Die supporters keerde zich niet tegen de club, maar tegen Koeman. Uiteindelijk zei ik omdat het er een tijd op leek dat het niet meer zou lukken, het spel was ook dramatisch, logisch dat je dan de trainer aanvalt, komop, als we over de tweede seizoenshelft kijken zou PSV iets van zevende zijn geworden, we hebben veel te veel punten voorsprong weggegeven, dat het uiteindelijk goed komt, is mooi, maar PSV had het niet meer in eigen hand, het deed wat het moest doen, en gelukkig deden de twee concurrenten dat (net) niet.
pi_49661321
quote:
-----------------Farfan--------------------------
----------------------------------------------------
-----------Aissati------------Afellay----------
deCler-----El Ahmadi-----Simons-----Kromkamp
---------Salcido--DaCosta---Boula------------
Lijkt mij wel wat..
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_49661491
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:04 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Lijkt mij wel wat..
Aanvallend breng je dan te weinig denk ik, of je moet Ibi en Isi helemaal naar voren schuiven, maar dan heb je denk ik nog te weinig stootkracht.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:55:08 #17
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_49664121
quote:

[..]

Lijkt mij wel wat..
Da Costa

alstie zo blijft spelen als het afgelopen half jaar, dan zie ik nog liever Addo Den Haag spelen.

Ik maakte een voetbalgarp
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_49664899
pi_49665184
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 20:19 schreef Steve_I. het volgende:
Chelsea is Chelsea
  dinsdag 22 mei 2007 @ 22:14:23 #20
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49665296
quote:

[..]

Lijkt mij wel wat..
geen kone? en denk je dat farfan blijft?
  dinsdag 22 mei 2007 @ 22:20:33 #21
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49665707
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:12 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Chelsea is de grootste voetbalverziekende tyvusclub van Europa
Eensch.
pi_49666395
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:20 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Eensch.

Chelsea is een leuke club hoor
pi_49666405
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:20 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Eensch.
Kneus
pi_49667225
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 20:53 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Prestatiegericht gezien een succesvol seizoen. Die supporters keerde zich niet tegen de club, maar tegen Koeman. Uiteindelijk zei ik omdat het er een tijd op leek dat het niet meer zou lukken, het spel was ook dramatisch, logisch dat je dan de trainer aanvalt, komop, als we over de tweede seizoenshelft kijken zou PSV iets van zevende zijn geworden, we hebben veel te veel punten voorsprong weggegeven, dat het uiteindelijk goed komt, is mooi, maar PSV had het niet meer in eigen hand, het deed wat het moest doen, en gelukkig deden de twee concurrenten dat (net) niet.
Ieder zijn ding, maar als de propaganda machine van Talpa een week lang had geschreeuwd dat Ajax en PSV Excelsior ook geen 6 punten afhandig hadden gemaakt en AZ tot dan toe altijd op cruciale momenten bezweken was, dan had niemand vooraf een stuiver voor dat kampioenschap gegeven. En zie daarnaast eens hoe Ajax speelde in de laatste weken, geen moment een titel waardig. Dat PSV met goed voetbal een punt pakt in de Galgenwaard (vaker close) en dan wordt afgemaakt in de pers en de trainer door so called fans, dat is een schande en ver bezijden de realiteit.
pi_49667572
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:48 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ieder zijn ding, maar als de propaganda machine van Talpa een week lang had geschreeuwd dat Ajax en PSV Excelsior ook geen 6 punten afhandig hadden gemaakt en AZ tot dan toe altijd op cruciale momenten bezweken was, dan had niemand vooraf een stuiver voor dat kampioenschap gegeven. En zie daarnaast eens hoe Ajax speelde in de laatste weken, geen moment een titel waardig. Dat PSV met goed voetbal een punt pakt in de Galgenwaard (vaker close) en dan wordt afgemaakt in de pers en de trainer door so called fans, dat is een schande en ver bezijden de realiteit.
Gast, vergelijk gewoon even simpel het puntenverlies van voor de winterstop, en die van erna. Daar zit nogal wat verschil in niet?
pi_49667891
Maar bij PSV is altijd rust de laatste jaren.

Denk dat Talpa het flink erger heeft zitten maken met hun televisie.
Dit jaar was echt battle of de trainers door hun TV en dan maken ze bij Talpa van een mier een olifant.
Dus week na week wordt het erger
pi_49668469
Welke spelers zou jij uit de hoge hoed toveren, cultheld?

Jij hebt altijd mooie lijstjes
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_49669070
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar bij PSV is altijd rust de laatste jaren.

Denk dat Talpa het flink erger heeft zitten maken met hun televisie.
Dit jaar was echt battle of de trainers door hun TV en dan maken ze bij Talpa van een mier een olifant.
Dus week na week wordt het erger
He ja, laten we talpa de schuld gaan geven van het kinderachtig gedrag van v Gaal, Ten Cate en R. Koeman, het enorme puntverlies van PSV na de winterstop, de constante blessures van Kluivert en het belabberde spel van het Nederlands Elftal .

Ik heb een hekel aan die zender maar je kan ze niet alles in de schoenen schuiven.

[ Bericht 1% gewijzigd door Grrrrrrrr op 22-05-2007 23:41:06 ]
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_49669133
Gelijk heb je ook wel.

Valt me alleen op dat ze ook onder Hiddink wat mindere punten naar voren probeerden te brengen en dat lukte niet.
Koeman is een makkelijke prooi voor leuke televisie
pi_49669289
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:35 schreef the_legend_killer het volgende:

Koeman is een makkelijke prooi voor leuke televisie
Dat komt omdat Koeman niet weet hoe hij zich moet gedragen in de media, hij roept te pas en te onpas dingen waarmee hij onrust stookt. Het is net een klein kind, hij gaat namelijk huilen zodra er dingen over hém gezegd worden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_49669605
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:18 schreef dndiek het volgende:
Welke spelers zou jij uit de hoge hoed toveren, cultheld?

Jij hebt altijd mooie lijstjes
Cocu -------> El Ahmadi
Kluivert -----> N'kufo
Reiziger ------> Sankoh
Alex ---------> Bottinelli
Lamey ------> Michael Jansen
Tardelli ------> Elia
Sun Xiang --------> Zonneveld
Fehér -------> Van der Leegte
pi_49669755
Hoe oud is Bottinelli?
pi_49669771
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:50 schreef cultheld het volgende:

[..]

Cocu -------> El Ahmadi
Kluivert -----> N'kufo
Reiziger ------> Sankoh
Tardelli ------> Elia
Michael Jansen, is dat die jongen van Vitesse?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_49669800
Alex kan toch niet eens in Engeland spelen atm, of zit ik weer te slapen?
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_49669852
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:54 schreef dndiek het volgende:
Hoe oud is Bottinelli?
22.
pi_49669927
Speelt Michael Jansen alweer na zijn hartklachten oid?
Ik typ straat.
pi_49669935
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:54 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Michael Jansen, is dat die jongen van Vitesse?
Ja, in potentie een geweldenaar, maar hij heeft een tijd niet gespeeld vanwege een ernstige blessure. Daarom zou hij aankomend seizoen een ideale breedte-verdediger zijn. Hij zal geen belangrijke rol in het elftal opeisen, Vitesse zal niet al teveel geld voor hem vragen en met een beetje mazzel pakt het goed uit en groeit hij op termijn uit tot vaste linksback van PSV.
pi_49669949
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Alex kan toch niet eens in Engeland spelen atm, of zit ik weer te slapen?
Klopt, dus je kunt er vanuit gaan dat Alex aan AC Milan wordt verkocht.
pi_49669984
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:59 schreef cultheld het volgende:

[..]

ik heb liever dat Alex in Nederland blijft, jammer genoeg heb ik daar niks over te zeggen
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_49669986
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:58 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ja, in potentie een geweldenaar, maar hij heeft een tijd niet gespeeld vanwege een ernstige blessure. Daarom zou hij aankomend seizoen een ideale breedte-verdediger zijn. Hij zal geen belangrijke rol in het elftal opeisen, Vitesse zal niet al teveel geld voor hem vragen en met een beetje mazzel pakt het goed uit en groeit hij op termijn uit tot vaste linksback van PSV.
Ik dacht dat hij was afgekeurd.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_49670019
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:00 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij was afgekeurd.
Bron? Daar heb ik helemaal niks van meegekregen en dat zou erg jammer zijn.
pi_49670047
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:01 schreef cultheld het volgende:

[..]

Bron? Daar heb ik helemaal niks van meegekregen en dat zou erg jammer zijn.
Geen bron, maar ik dacht ooit zoiets opgevangen te hebben.

Maar misschien kan hij nog terugkomen, ik hoop het met je mee.
pi_49670603
quote:

[..]

Cocu -------> El Ahmadi
Kluivert -----> N'kufo
Reiziger ------> Sankoh
Tardelli ------> Elia
Waarom ben je zo gecharmeerd van Elia, Sankoh en Nkufo? De eerste heeft gewoon eigenlijk nog bijna niks laten zien, potentie kan hij wel hebben maar hij mag wel eens wat laten zien bij Den Haag. En Sankoh en Nkufo vind ik veel te wisselvallig spelen voor een club als PSV...

En vd Leegte is toch niet je eigen keuze mag ik hopen
Patat Friet
pi_49671021
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:02 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Geen bron, maar ik dacht ooit zoiets opgevangen te hebben.

Maar misschien kan hij nog terugkomen, ik hoop het met je mee.
Het was toch weer positief na zijn operatie.
Ik weet wel nog dat ajax hem wou als opvolger van Maxwell
pi_49671042
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:18 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Waarom ben je zo gecharmeerd van Elia, Sankoh en Nkufo? De eerste heeft gewoon eigenlijk nog bijna niks laten zien, potentie kan hij wel hebben maar hij mag wel eens wat laten zien bij Den Haag. En Sankoh en Nkufo vind ik veel te wisselvallig spelen voor een club als PSV...

Wat hadden Hofs en De Zeeuw allemaal al laten zien? Ik ben gecharmeerd van Elia vanwege z'n Oranje-prestaties. Ik heb geen zin om weer dat riedeltje af te steken over waarom aanvallende toptalenten het nooit (kunnen) laten zien bij degradatieteams, want dat heb ik al een keer of drie gedaan in deze reeks.
Sankoh heeft enorm veel potentie en lijkt mij een verbetering t.o.v. Reiziger (die ook geen basisrechtsback was dit seizoen). N'kufo kan geweldig kaatsen en de bal bij zich houden en juist dat is wat dit seizoen ontbrak aan de voorhoede. Ook is hij een redelijke kopper.
Van der Leegte is niks minder dan Fehér, heeft Bundesliga-ervaring en is waarschijnlijk nog goedkoper ook (qua salaris). Verder is hij een PSV-supporter, Nederlander en zal hij sfeer toevoegen aan de groep, wat ook belangrijk is.
pi_49671057
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:18 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

N'Kufo vind ik wel een leuke speler.
ZOu denk ik wel meekunnen maar met zijn leeftijd is het een gok
  woensdag 23 mei 2007 @ 01:08:29 #47
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49671747
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:59 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ruilen voor kakhabar....
pi_49671852
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

ik heb liever dat Alex in Nederland blijft, jammer genoeg heb ik daar niks over te zeggen
Ik denk dat vrijwel iedere PSV-suporter Alex nog een aantal jaren in Eindhoven ziet spelen, maar realistisch bekeken is een afscheid erg dichtbij.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 mei 2007 @ 01:52:14 #49
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49672354
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 20:40 schreef okee6 het volgende:

[..]

heerlijk puur beoordelen aan de hand van de resultaten hè? We zijn kampioen dus het zal wel goed zijn...... Inderdaad Koeman heeft her briljant gedaan!
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 mei 2007 @ 01:55:11 #50
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49672383
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:48 schreef okee6 het volgende:

[..]

Dat PSV met goed voetbal een punt pakt in de Galgenwaard (vaker close) en dan wordt afgemaakt in de pers en de trainer door so called fans, dat is een schande en ver bezijden de realiteit.
wtf heb je gezien hoeveel kansen er waren? Er had daar dik gewonnen moeten worden! Dan hadden we gewoon kampioen geworden thuis tegen Vitessen en hadden we op 29 april op het stadhuisplein gestaan met een huldiging zoals het hoort
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 mei 2007 @ 01:58:14 #51
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49672417
quote:

[..]

al 2 jaar geen wedstrijd meer op niveau gespeeld dat kun je niet serieus menen!
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 mei 2007 @ 01:59:30 #52
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49672443
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:58 schreef cultheld het volgende:

[..]

ernstige blessure? Hartproblemen...... en na 2 jaar speelt hij nog niet........ dus dan moeten we maar de gok nemen?
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 mei 2007 @ 02:01:06 #53
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49672464
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:35 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat hadden Hofs en De Zeeuw allemaal al laten zien? Ik ben gecharmeerd van Elia vanwege z'n Oranje-prestaties. Ik heb geen zin om weer dat riedeltje af te steken over waarom aanvallende toptalenten het nooit (kunnen) laten zien bij degradatieteams, want dat heb ik al een keer of drie gedaan in deze reeks.
Sankoh heeft enorm veel potentie en lijkt mij een verbetering t.o.v. Reiziger (die ook geen basisrechtsback was dit seizoen). N'kufo kan geweldig kaatsen en de bal bij zich houden en juist dat is wat dit seizoen ontbrak aan de voorhoede. Ook is hij een redelijke kopper.
Van der Leegte is niks minder dan Fehér, heeft Bundesliga-ervaring en is waarschijnlijk nog goedkoper ook (qua salaris). Verder is hij een PSV-supporter, Nederlander en zal hij sfeer toevoegen aan de groep, wat ook belangrijk is.
Hofs heeft nog steeds niks laten zien, ja beetje schoppen in Rotterdam, daar wordt je daar als snel populair mee!

Sankoh mag meteen komen!
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 mei 2007 @ 02:01:38 #54
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49672470
zo nu ben ik bijgelezen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_49672712
Hiephoi
pi_49672742
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 01:58 schreef rubbereend het volgende:

[..]

al 2 jaar geen wedstrijd meer op niveau gespeeld dat kun je niet serieus menen!
Voor een paar ton haal je die zo op. Ik denk dat hij terug kan komen op z'n oude niveau.
pi_49672746
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 02:01 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Hofs heeft nog steeds niks laten zien, ja beetje schoppen in Rotterdam, daar wordt je daar als snel populair mee!

Sankoh mag meteen komen!
Je hebt gelijk, hoe kom ik nou in godsnaam bij de naam Hofs als ik Schaars bedoel (die bankzitter was, in tegenstelling tot Hofs die best belangrijk was bij Vitesse) .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 mei 2007 @ 02:37:50 #58
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49672795
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 02:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, hoe kom ik nou in godsnaam bij de naam Hofs als ik Schaars bedoel (die bankzitter was, in tegenstelling tot Hofs die best belangrijk was bij Vitesse) .
kom zeg belangrijk bij Vitesse..... laten we het niet overdrijven. Theo Janssen in belangrijk daar.... tenminste de helft van de wedstrijden...... Maar die is toch ook niet geschikt voor PSV... mag ik hopen!

Slory is belangrijk bij Excelsior.... wil je die ook halen? de wedstrijden die Schreuder speelde bij Feyenoord was hij ook belangrijk.....
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 mei 2007 @ 02:45:08 #59
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49672834
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 02:31 schreef cultheld het volgende:

[..]

Voor een paar ton haal je die zo op. Ik denk dat hij terug kan komen op z'n oude niveau.
Hij ligt er nu 2 jaar uit met een hartkwaal....... hij zou aanvankelijk vorig jaar al terug komen maar hij is nog steeds niet zover. Het is nog steeds gissen of het wel geod komt, zn contract loopt nog tot eind aankomend seizoen.... wacht dat dan ook maar af.
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 23 mei 2007 @ 09:36:41 #60
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_49675157
Ik vind je lijstje ook behoorlijk dubieus cult en ik mag hopen dat PSV er in slaagt toch wel wat grotere namen naar Eindhoven te halen dan een Elia, N'Kufo en een Sankoh
  woensdag 23 mei 2007 @ 10:15:49 #61
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_49676241
Hoogstrate, komt die nog terug?
PieAir
pi_49676441
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 09:36 schreef PyTh het volgende:
Ik vind je lijstje ook behoorlijk dubieus cult en ik mag hopen dat PSV er in slaagt toch wel wat grotere namen naar Eindhoven te halen dan een Elia, N'Kufo en een Sankoh
En hoe groot acht je de kans daarop? Tot nu toe is het enige wat enigzins concreet lijkt van ongeveer hetzelfde kaliber wat op dat lijstje staat.

Edit: als we er 1 of 2 weten te halen die iig in de eredivisie "top" zijn denk ik dat we blij mogen zijn.

[ Bericht 9% gewijzigd door Grrrrrrrr op 23-05-2007 10:29:09 ]
pi_49676470
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 10:15 schreef jpg97 het volgende:
Ik vrees van niet. Teminste niet op PSV-waardig niveau
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 23 mei 2007 @ 11:11:40 #64
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_49678065
PSV
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_49678301
quote:
PSV moet het langzamerhand over een andere boeg gaan gooien verwacht ik, ze moeten creatiever met geld omgaan en dan kom je bijvoorbeeld bij deze namen.
That's all folks!
  woensdag 23 mei 2007 @ 11:19:26 #66
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_49678329
Stijn Schaars ter vervanging Cou??
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_49678612
Schaars blijft bij AZ, heeft hij al kenbaar gemaakt. AZ zou ook wel gek zijn om de concurrentie te versterken.
That's all folks!
  woensdag 23 mei 2007 @ 11:47:35 #68
11102 knep
Mountainfreak
pi_49679464
PSV
pi_49679600
Dat ze die topics eens wat groter maken dan max. 300 posts.
pi_49679620
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 10:15 schreef jpg97 het volgende:
Nee die blijft zelfs bij Emmen achtervolgd worden met blessure na blessure, die jongen heeft te veel pech.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 mei 2007 @ 11:52:07 #71
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49679684
omg wedden dat wij een kutloting krijgen volgend jaar in de CL poule...
quote:
In de pot 3 en 4 komen onder andere Werder Bremen(*), Celtic(*), Schalke 04, VfB Stuttgart, CSKA Moskou, Sporting Lisabon, Lazio Roma(*), Olympique Marseille, Glasgow Rangers(*), Besiktas(*), Olympiakos Piraeus en Anderlecht(*).
DeLuna vindt me dik ;(
pi_49679774
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 11:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja, las het gisteren al, het wordt een sterk bezet CL seizoen, voor veel clubs zal het een zware loting worden!
  woensdag 23 mei 2007 @ 12:05:55 #73
11102 knep
Mountainfreak
pi_49680272
Ben allang blij dat PSV erbij is .
  woensdag 23 mei 2007 @ 12:16:54 #74
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_49680670
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 11:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wat betekenen die sterretjes??
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_49680684
actief in de voorronde lijkt me

[ Bericht 5% gewijzigd door dndiek op 23-05-2007 12:29:58 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 mei 2007 @ 12:23:52 #76
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49680901
inderdaad
DeLuna vindt me dik ;(
pi_49681434
Mwa, dat zijn ploegen die al vaker mee hebben gedaan in de CL, en echt niet in pot 1 of 2, dus ik verwachtte wel dergelijke clubs.
pi_49682878
psv
  woensdag 23 mei 2007 @ 14:48:09 #79
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_49686626
Celtic en Anderlecht

Gegarandeerd 2 leuke uit en thuiswedstrijden!
pi_49686927
quote:
Ik zou tekenen voor die namen.
pi_49686995
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:48 schreef PyTh het volgende:
Celtic en Anderlecht

Gegarandeerd 2 leuke uit en thuiswedstrijden!
Ja, PSV-Anderlecht was inderdaad een leuke wedstrijd de laatste keer.
pi_49687054
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:58 schreef Radegast het volgende:

[..]

woensdag 23 mei 2007 @ 15:23:08 #83
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_49688023
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:58 schreef Radegast het volgende:

[..]

Dat was tijdens ons 2e ronde syndroom.
Daar zijn we inmiddels al lang en breed overheen gelukkig
pi_49695523
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 01:52 schreef rubbereend het volgende:

[..]

heerlijk puur beoordelen aan de hand van de resultaten hè? We zijn kampioen dus het zal wel goed zijn...... Inderdaad Koeman heeft her briljant gedaan!
Nee dat niet. Maar het getuigt van onkunde om het én beter te weten dan de trainer, én beter te weten dan je bestuur, én je team het nog eens extra moeilijk te maken. Tijd om af te vragen of je je nog wel supporter wilt noemen, lijkt me. Niks mis met diegene die Koeman niet mag of tussentijds wil afrekenen, maar doe dat niet ten koste van je club. Al met al geen geslaagd seizoen dus, door die overhitte idioten.

En 'Utrecht uit' gebeurde voor de winterstop meermalen in ons voordeel. Daar hoorde je toen weinig over, alleen van de Koeman-haters. Efficiënt en zuinig was het, enkel de aantrekkelijkheid kwam wel eens ter sprake. Je moet niet vergeten wat PSV op het veld had staan afgelopen seizoen en wat voor wissel erop getrokken is de laatste seizoenen.
pi_49695881
Zonneveld definitief voor vier jaar gehaald

Vervanger voor Sun is binnen dus
  woensdag 23 mei 2007 @ 19:01:12 #86
159022 AminBen
El Maestro
pi_49695926
Idd vervanger Sun in de selectie
pi_49696281
Prima aankoop. Zeker voor de eredivisie. Wel even afwachten hoe dat dadelijk op Champions League-niveau gaat.
  woensdag 23 mei 2007 @ 19:30:29 #88
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_49697135
Goede aankoop hoor, niet verwacht van Koeman/Valkx.
pi_49697623
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 18:59 schreef okee6 het volgende:
Zonneveld definitief voor vier jaar gehaald

Vervanger voor Sun is binnen dus
Mooi. Is er bekend hoeveel hij uiteindelijk heeft gekost, of lees ik scheel op de PSV-site?
pi_49698054
Prima aankoop volgens mij .
pi_49700015
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 19:41 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Mooi. Is er bekend hoeveel hij uiteindelijk heeft gekost, of lees ik scheel op de PSV-site?
had ie geen vaste afkoopsom van eenhalf miljoen?
pi_49700081
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 20:36 schreef WooZ het volgende:

[..]

had ie geen vaste afkoopsom van eenhalf miljoen?
Ongeveer 5 ton volgens het ED inderdaad.
pi_49700526
Michael Jansen . Het is heel triest voor die jongen, maar die zal hoogstwaarschijnlijk geen profvoetboetbal meer spelen. Hij wil niet meer in de media komen maar Vitesse wil er ook niks meer over kwijt. Hij is in iedergeval al 2 seizoenen verdwenen bij Vitesse en over een terugkeer denken ze bij Vitesse niet eens meer aan.. Het was een geweldige speler. Als linksback en/of centrale verdediger, de top zou hij gaan halen (zat al bij de NL selectie) totdat zijn hart het begaf. Hij mag blij zijn dat hij nog leeft.

Bij Vitesse loopt één direct versterking rond naast Lazovic, waar jullie niet zo fan van zijn begrijp ik en dat is Sprockel (centraal elke wedstrijd een zekerheid geen fout gemaakt, kan ook prima als back spelen). Pryor is een goede voor de toekomst (linkshalf, of op 10). En Stoijkovic is een leuke keeper voor PSV mocht Gomes vertrekken, hoewel hij qua karakter niet echt bij PSV past .
pi_49700969
Pryor is goed ja. En laten we Jansen dan maar vergeten. Ik wist niet dat hij hartproblemen had, ik dacht dat hij er zo lang uit was vanwege een beenblessure.
pi_49701006
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 20:37 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Ongeveer 5 ton volgens het ED inderdaad.
Geen geld dus .
  woensdag 23 mei 2007 @ 21:00:11 #96
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_49701007
rubbereend... Kon je niet alles in 1 post editen inplaats een kwartetpost te posten.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 mei 2007 @ 22:07:16 #97
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49704093
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 20:59 schreef cultheld het volgende:
Pryor is goed ja. En laten we Jansen dan maar vergeten. Ik wist niet dat hij hartproblemen had, ik dacht dat hij er zo lang uit was vanwege een beenblessure.
geloof je mijn posts niet meer
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 mei 2007 @ 22:08:02 #98
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49704118
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 21:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
rubbereend... Kon je niet alles in 1 post editen inplaats een kwartetpost te posten.
ik kan niet meer quick qouten sinds ik mod ben en dit is dan sneller
DeLuna vindt me dik ;(
pi_49707760
Zonneveld is naast v/d Leegte een prima aankoop voor de breedte. Juist daar was PSV dit seizoen enorm kwetsbaar. Bijkomend voordeel is dat beide jongens Nederlands zijn, ook weer eens wat anders dan een chinees.

Reiziger was binnen de club een grootverdiener, goed dat hij weg is. Hebben we weer wat geld over...
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_49708017
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 22:07 schreef rubbereend het volgende:

[..]

geloof je mijn posts niet meer
Ik zal wel over het "hart" gedeelte heen hebben gelezen .
pi_49708886
quote:
Nu: PSV kreeg vandaag pas echte kampioensschaal
Nu.nl meldt dat PSV vandaag pas de echte kampioensschaal in handen kreeg. Competitieleider Bert van Oostveen van de KNVB overhandigde het zilverwerk op de kampioensreceptie van de Eindhovense club aan aanvoerder Phillip Cocu. PSV moest het tot nu toe doen met de replica.
Beetje laat, nietwaar?
  donderdag 24 mei 2007 @ 00:09:26 #102
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_49709168
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 00:02 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Beetje laat, nietwaar?
Beter laat dan nooit, vraag maar aan 020
PieAir
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 mei 2007 @ 00:19:18 #103
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49709477
nu pas
DeLuna vindt me dik ;(
pi_49709525
Dirk wilde de schaal niet los laten
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 mei 2007 @ 00:23:03 #105
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49709604
meteen de tt aangepast
DeLuna vindt me dik ;(
pi_49709865
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
Speelt Michael Jansen alweer na zijn hartklachten oid?
Hij komt waarschijnlijk nooit meer aan het voetballen toe

Helaas zwijgen beide partijen erover.
pi_49709895
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 00:23 schreef rubbereend het volgende:
meteen de tt aangepast
pi_49709911
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 00:02 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Beetje laat, nietwaar?

Waarneer zou Theo Maasen hem meenemen
pi_49713218
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 00:34 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Waarneer zou Theo Maasen hem meenemen
'waarneer'?
pi_49713320
Ik dacht ze hem al kregen bij de huldiging op dinsdag
We sure are cute for two ugly people.
pi_49714070
Hoop herleeft:
quote:
'PSV houdt hoop op nog een jaar Alex'
Volgens het Algemeen Dagblad houdt PSV de hoop dat het Alex nog een jaar kan behouden. De Braziliaan zou niet staan te springen om naar Chelsea te gaan nu hij gehoord heeft dat hij op voorhand tweede keus is achter Terry en Carvalho. Gaat hij niet naar Chelsea dan is er nog een behoorlijke kans dat hij verkocht wordt aan een andere Europese topclub.
Het zou geweldig zijn Maar ik vermoed dat we hem uit mogen gaan zwaaien binnekort
pi_49716408
Als hij niet bij Chelsea wilt spelen, dan wordt hij vast verkocht aan een club als Real Madrid of AC Milan. Ik heb geen hoop meer op Alex
  donderdag 24 mei 2007 @ 11:33:53 #113
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_49718180
hmmms, in een der voetbalprogramma's werd geopperd dat Mourinho tegen Alex heeft gezegd dat die backup is voor zn basisverdedigers omdat die wilt zien dat Alex zich in de basis vecht (en dus over een flinke portie mentaliteit en zelfvertrouwen beschikt)..

Even afwachten maar hoe dit zich ontwikkeld, maar ik zie Alex wel gaan tijdens deze transferperiode, hopen dat we goede vervanger ergens halen
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_49718347
Een goede vervanger moeten ze toch wel halen. Gaat hij niet nu dan gaat hij wel in de winterstop.
  donderdag 24 mei 2007 @ 11:41:54 #115
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_49718431
Als hij niet naar Chelsea vertrekt zou hij goed wel eens nog een jaartje bij PSV kunnen blijven.
Mede ook omdat hij nog niet aan de nodige eisen voldoet om "zomaar" in Engeland aan de slag te kunnen en de commisie vooralsnog niet mee lijkt te werken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 mei 2007 @ 12:00:25 #116
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49719115
voor wat het waard is Zonneveld was 8 ton aldus het AD.
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 24 mei 2007 @ 12:03:23 #117
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_49719230
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 12:00 schreef rubbereend het volgende:
voor wat het waard is Zonneveld was 8 ton aldus het AD.
En volgens Zonneveld zelf had hij een clausule van 5 ton in z'n contract, beetje vreemd
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 mei 2007 @ 12:09:12 #118
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49719438
ach het boeit ook niet zoveel, hij was iig goedkoop!
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 24 mei 2007 @ 12:10:44 #119
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_49719498
Hofland, De Cler en Makaay nog en ik ben dik tevreden
pi_49719510
Die drie ton zal het verschil ook niet maken inderdaad .
Misschien had het AD er nog een tekengeld bij bedacht ofzo.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 mei 2007 @ 12:18:34 #121
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49719781
vind ik zomaar eens leuk nieuws:
quote:
Zenden mag van Benítez praten met PSV
Datum: 24-mei-2007 11:46

Coach Rafael Benítez wil een aantal veranderingen doorvoeren in de selectie van Liverpool en daar is Boudewijn Zenden de dupe van. "Ik heb Bolo verteld dat hij met andere clubs mag praten", zei de Spanjaard donderdag, een dag na de verloren Champions League-finale tegen AC Milan. PSV wil Zenden dolgraag overnemen van Liverpool.

Zenden heeft een aflopend contract bij de Reds, die hem in 2005 overnamen van Middlesbrough. De Nederlander was lange tijd geblesseerd, maar kon de laatste tijd rekenen op een basisplaats.
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 24 mei 2007 @ 12:28:52 #122
4984 KELDER
pi_49720176
welke bron rubbereend ?
zou mooi zijn, alhoewel boudewijn misschien ook nog wel bij een lager geklasseerd premier league team zijn geluk gaat beproeven
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 mei 2007 @ 13:15:40 #123
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49721995
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 12:28 schreef KELDER het volgende:
welke bron rubbereend ?
zou mooi zijn, alhoewel boudewijn misschien ook nog wel bij een lager geklasseerd premier league team zijn geluk gaat beproeven
www.sportweek.nl

En Makaay heeft duidelijkheid aan Bayern gevraagd, hij wil weten wat zn rol zal zijn volgend seizoen....... zou het dan toch nog goed komen?
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 24 mei 2007 @ 13:36:06 #124
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_49722874
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 13:15 schreef rubbereend het volgende:

[..]

www.sportweek.nl

En Makaay heeft duidelijkheid aan Bayern gevraagd, hij wil weten wat zn rol zal zijn volgend seizoen....... zou het dan toch nog goed komen?
Die duidelijkheid is er allang vergeven door Rummenige.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 mei 2007 @ 13:39:07 #125
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49722991
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 13:36 schreef Messenga het volgende:

[..]

blijkbaar toch niet dus.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_49723258
Als PSV Zenden wilt, zal het nu snel en goed moeten handelen. Anders loopt het mis a la Stam.

En ik denk dat Alex volgend seizoen naar Chelsea gaat, of nooit meer. Want Terry en Carvalho zitten er nog wel een tijdje, en als hij bang bent om die concurrentie daarmee aan te gaan, zal ie verder moeten gaan zoeken.
pi_49723345
Zenden en Makaay erbij, dat zou een mooi team geven!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 mei 2007 @ 13:52:43 #128
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49723551
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 13:45 schreef mcyodogg het volgende:
Als PSV Zenden wilt, zal het nu snel en goed moeten handelen. Anders loopt het mis a la Stam.
rond Stam is volgens mij niks misgelopen We hadden op dat moment Ooijer en Alex en dan is het een beetje absurd om 6 miljoen te betalen voor 2 jaar
DeLuna vindt me dik ;(
pi_49723706
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 13:52 schreef rubbereend het volgende:

[..]

rond Stam is volgens mij niks misgelopen We hadden op dat moment Ooijer en Alex en dan is het een beetje absurd om 6 miljoen te betalen voor 2 jaar
Wat ik ervan begreep was dat PSV Stam best wilde hebben, zelfs hem een bod heeft gedaan dat hoger lag dan dat van Ajax. Alleen niet zo snel en daadkrachtig handelde.
  donderdag 24 mei 2007 @ 13:59:40 #130
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_49723814
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 13:56 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Wat ik ervan begreep was dat PSV Stam best wilde hebben, zelfs hem een bod heeft gedaan dat hoger lag dan dat van Ajax. Alleen niet zo snel en daadkrachtig handelde.
Helemaal niks van waar.

PSV wilde wachten tot er meer duidelijkheid was omtrent Alex en toen kwam ajax die hem gelijk een aanbieding gedaan hebben waar hij op ingegaan is.
pi_49723823
Voegt Zenden echt wat toe aan jullie middenveld? Ik betwijfel het.
  donderdag 24 mei 2007 @ 14:02:53 #132
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_49723929
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 13:59 schreef koningdavid het volgende:
Ik denk het wel, ideaal voor aan de linkerkant.
Het is natuurlijk geen Cocu maar ik denk zeker dat het een versterking is.
pi_49723965
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 13:59 schreef PyTh het volgende:

[..]

Helemaal niks van waar.

PSV wilde wachten tot er meer duidelijkheid was omtrent Alex en toen kwam ajax die hem gelijk een aanbieding gedaan hebben waar hij op ingegaan is.
Okee, maar dan blijft nog steeds overeind dat ze niet snel handelden. Met een reden weliswaar, alleen zo werd wel duidelijk dat niet elke ex-speler eeuwig wilt wachten. Vandaar dat ik zeg, snel handelen als je Zenden wilt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 mei 2007 @ 14:06:16 #134
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49724055
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 13:59 schreef koningdavid het volgende:
creativiteit, ervaring en snelheid. Lijkt me een leuk middenveld Zenden - Aissati - Simons - Afellay
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 mei 2007 @ 14:07:16 #135
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49724087
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 14:03 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Okee, maar dan blijft nog steeds overeind dat ze niet snel handelden. Met een reden weliswaar, alleen zo werd wel duidelijk dat niet elke ex-speler eeuwig wilt wachten. Vandaar dat ik zeg, snel handelen als je Zenden wilt.
ow dat zeker, ook qua Hofland, maar hopelijk gebeurt dat allemaal in stilte, zou ook eens leuk zijn als niet alles uitlekt.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_49724099
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 13:56 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Hehe, hoe daadkrachtig wil je zijn als ze volgens jou al een bod hadden gedaan?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_49724190
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 14:07 schreef Suijk het volgende:

[..]

Hehe, hoe daadkrachtig wil je zijn als ze volgens jou al een bod hadden gedaan?
Tja, je moet er ook nog met de club uitkomen he.
pi_49724357
Iedereen hier hoopt dat PSV Hofland terughaalt, maar tot nu toe heeft PSV nog geen enkele keer de ambitie uitgesproken om dat daadwerkelijk te willen doen.

Raar als je het mij vraagt, er moet sowieso versterking komen voor het hart van de verdediging en hij is zeer geschikt.
pi_49724475
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 14:13 schreef ruud.nl het volgende:
Iedereen hier hoopt dat PSV Hofland terughaalt, maar tot nu toe heeft PSV nog geen enkele keer de ambitie uitgesproken om dat daadwerkelijk te willen doen.

Raar als je het mij vraagt, er moet sowieso versterking komen voor het hart van de verdediging en hij is zeer geschikt.
Misschien moeten we Stan ff een mailtje sturen
  donderdag 24 mei 2007 @ 14:24:23 #140
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_49724757
Als het PSV daadwerkelijk lukt om Boula te huren van Chelsea is Hofland niet bepaald nodig.
Denk dan dus ook dat de focus met name op een rechtsbenige centrale verdediger ligt omdat Salcido links zal gaan spelen.

Gerucht gaat overigens dat Pocognoli definitief naar Alkmaar verkast en De Cler naar Eindhoven.
Dit zal pas na Zondag bekend gemaakt worden, ben benieuwd....

Hiermee zou ik echt tevreden zijn voor aankomend seizoen:

------------------Gomes----------------
Kromkamp-Boularouz-Salcido-De Cler
---------Afellay-Simons-Zenden-----
--------------------Aisatti---------------
--------Farfan----------------Kone
pi_49724852
Is er nog steeds nergens concrete interesse voor Farfan?
Klik dan als je durft
pi_49724983
Daar komen vast nog wel clubs voor, de molen moet nog op gang komen.
That's all folks!
  donderdag 24 mei 2007 @ 14:31:04 #143
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_49725051
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 14:26 schreef Suijk het volgende:
Is er nog steeds nergens concrete interesse voor Farfan?
Buiten Sevilla om heb ik inderdaad helemaal nog niks gehoord.

Maar in heel veel landen is de competitie nog niet voorbij en hebben we nog een hele zomer voor ons, er kan dus nog veel gebeuren.
pi_49725432
De Cler . Als er iemand dit seizoen heeft bewezen dat ie het hoge niveau niet aankan is het de Cler wel. Brands en v Gaal . Valkx en Koeman .
  donderdag 24 mei 2007 @ 14:51:52 #145
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_49725862
Chelsea probeert nu helaas ook jeugdspelers te kopen....

http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=30594
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
pi_49726067
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 14:51 schreef tomttt het volgende:

Niet alleen Chelsea, ook Barca. Barca wil de 16-jarige zoon van Danny Blind kopen. Ik had ergens een artikel, ik ben alleen het linkje kwijt...
pi_49726424
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 14:51 schreef tomttt het volgende:

Zo heb je ook niets aan een eigen jeugd. Ze brengen nu een paar tientjes op, terwijl ze misschien ooit miljoenen waard worden.
pi_49726459
Ja, dat loopt echt uit de hand met die kutclubs. Daar moet de fifa echt snel wat aan doen wat mij betreft.
  donderdag 24 mei 2007 @ 15:09:10 #149
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_49726523
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:07 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ja, dat loopt echt uit de hand met die kutclubs. Daar moet de fifa echt snel wat aan doen wat mij betreft.
Dit doen de topclubs binnen Nederland ook. Voorbeeld hiervan is dat PSV Huntelaar bij de Graafschap vandaan haalde.
  donderdag 24 mei 2007 @ 15:09:19 #150
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_49726530
Best wel een treurige ontwikkeling eigenlijk als de jonge talenten nu al weggekocht worden
  donderdag 24 mei 2007 @ 15:14:03 #151
90464 R4V3
Forza PSV
pi_49726734
Hoop dat die jongen beseft dat het voor z'n ontwikkeling waarschijnlijk beter is om bij PSV te blijven.
pi_49726743
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:09 schreef PyTh het volgende:
Best wel een treurige ontwikkeling eigenlijk als de jonge talenten nu al weggekocht worden
Is het ook, maar PSV doet er net zo hard aan mee met spelers als Leandro, Claudio, Qvist, Vonlanthen, eerder genoemde Huntelaar, en nu Jonathan Reis en Fagner.
pi_49726868
Ik hoop dat die jongen zelf genoeg verstand heeft om voorlopig gewoon bij PSV te blijven. Als ie echt zo goed is, komt die volgende stap vanzelf wel.
  donderdag 24 mei 2007 @ 15:18:53 #154
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_49726945
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:14 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Is het ook, maar PSV doet er net zo hard aan mee met spelers als Leandro, Claudio, Qvist, Vonlanthen, eerder genoemde Huntelaar, en nu Jonathan Reis en Fagner.
Klopt....
Maar blijf het treurig vinden, want zoals je aan de namen boven je kunt zien (op Reis en Fagner) is het eigenlijk nog nooit echt succesvol geweest.
pi_49727518
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 14:57 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Niet alleen Chelsea, ook Barca. Barca wil de 16-jarige zoon van Danny Blind kopen. Ik had ergens een artikel, ik ben alleen het linkje kwijt...
Denk dat Danny wel weet dat die jongen maar eerst bij Ajax zich moet gaan bewijzen.
  donderdag 24 mei 2007 @ 15:35:02 #156
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_49727703
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:18 schreef PyTh het volgende:

[..]

Klopt....
Maar blijf het treurig vinden, want zoals je aan de namen boven je kunt zien (op Reis en Fagner) is het eigenlijk nog nooit echt succesvol geweest.
Werd Ronaldo niet ook al vastgelegd voor zijn 18de?
pi_49728085
17de geloof ik

Zenden mag weg bij Liverpool
Alleen nu heb je Zonnveld en Van der Leegte al gekocht.
Dan kan Zonneveld nog linksbacken maar aan van der leegte heb je dalijk niks.
Als je ziet wat voor optie's je dalijk allemaal hebt
pi_49728151
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 13:36 schreef Messenga het volgende:

[..]

nee anders vraagt hij er niet na
pi_49728215
Culina (en evt Vayrynen) kunnen nu wel weg geloof ik.
pi_49728247
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:45 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Culina (en evt Vayrynen) kunnen nu wel weg geloof ik.
Ik heb liever wel Vayrynen dan van der leegte
  donderdag 24 mei 2007 @ 15:46:43 #161
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_49728255
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:35 schreef tomttt het volgende:

[..]

Werd Ronaldo niet ook al vastgelegd voor zijn 18de?
Die was 17 toen hij gecontracteerd werd ja maar hij werd niet in een jeugdteam van PSV gestopt maar was gewoon meteen een volwaardige speler voor de A-Selectie.

Dat vind ik toch wel een verschil
  donderdag 24 mei 2007 @ 15:48:31 #162
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_49728332
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:46 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ik heb liever wel Vayrynen dan van der leegte
Van der Leegte is een meer defensief ingestelde speler en linksbenig.
Ik denk dat Culina wel blijft maar dat Vayrinen zal (willen) vertrekken.
  donderdag 24 mei 2007 @ 15:56:19 #163
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_49728711
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:46 schreef PyTh het volgende:

[..]

Die was 17 toen hij gecontracteerd werd ja maar hij werd niet in een jeugdteam van PSV gestopt maar was gewoon meteen een volwaardige speler voor de A-Selectie.

Dat vind ik toch wel een verschil
Klopt, maar Reis en Fagner zijn toch gewoon gehaald voor de A-selectie. Reis komt zeker bij de A-selectie dacht ik.
  donderdag 24 mei 2007 @ 15:58:08 #164
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_49728787
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:56 schreef tomttt het volgende:

[..]

Klopt, maar Reis en Fagner zijn toch gewoon gehaald voor de A-selectie. Reis komt zeker bij de A-selectie dacht ik.
Beide komen zeker bij de A-selectie voor zover ik begrepen heb.

Nu al weer zin in volgend seizoen.........maar dat duurt nog zo lang

De Cler, Boularouz, Zenden en Makaay en dan zijn we wat mij betreft klaar als er verder geen sleutelspelers vertrekken
pi_49728876
Als Chelsea van Aanholt haalt en dat betekent dat PSV nog vele (volwassen) spelers via Chelsea kan bemachtigen, dan vind ik dat niet eens verkeerd eigenlijk .
  donderdag 24 mei 2007 @ 16:03:04 #166
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_49728968
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:58 schreef PyTh het volgende:

[..]

Beide komen zeker bij de A-selectie voor zover ik begrepen heb.
Heb ff gezocht en Reis zit er waarschijnlijk wel bij volgend jaar.

http://psv.netwerk.to/nie(...)aar%20A-selectie.php
  donderdag 24 mei 2007 @ 16:03:07 #167
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_49728969
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 16:00 schreef cultheld het volgende:
Als Chelsea van Aanholt haalt en dat betekent dat PSV nog vele (volwassen) spelers via Chelsea kan bemachtigen, dan vind ik dat niet eens verkeerd eigenlijk .
Lekker beleid, net je jeugdopleiding geherstructureerd en dan je beste jeugdspelers naar Chelski laten verkassen...

Pleur op!
pi_49729197
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 16:03 schreef PyTh het volgende:

[..]

Lekker beleid, net je jeugdopleiding geherstructureerd en dan je beste jeugdspelers naar Chelski laten verkassen...

Pleur op!
Wat hypocriet zeg. PSV doet dit notabene zelf ook. Verder zijn we een speler die al veel verder was in z'n ontwikkeling en zo in de basis had kunnen spelen bij dit PSV al kwijt geraakt aan Internazionale voor een appel en een ei en daar krijgen we niks voor terug. Een samenwerkingsverband met Chelsea is stukken beter.
pi_49729483
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 16:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat hypocriet zeg. PSV doet dit notabene zelf ook. Verder zijn we een speler die al veel verder was in z'n ontwikkeling en zo in de basis had kunnen spelen bij dit PSV al kwijt geraakt aan Internazionale voor een appel en een ei en daar krijgen we niks voor terug. Een samenwerkingsverband met Chelsea is stukken beter.
Aan de ene kant heb je gelijk, maar er is een verschil. Chelsea heeft genoeg geld om de grootste spelers te kopen, terwijl PSV het van efficiënte scouting en zoals bij Alex wat hulp van buitenaf moet hebben. Beetje frustrerend dat de grote clubs dan ook al je jeugd gaan kopen...
pi_49729638
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 16:18 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Aan de ene kant heb je gelijk, maar er is een verschil. Chelsea heeft genoeg geld om de grootste spelers te kopen, terwijl PSV het van efficiënte scouting en zoals bij Alex wat hulp van buitenaf moet hebben. Beetje frustrerend dat de grote clubs dan ook al je jeugd gaan kopen...
Mijn punt is dat je beter zaken met Chelsea kunt doen dan met Internazionale, Arsenal etc. Wat denk je van Arsenal en Manchester United die respectievelijk Fabregas en Pique uit Barcelona hebben weggehaald? Het komt overal voor.
pi_49731530
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 12:03 schreef PyTh het volgende:

[..]

En volgens Zonneveld zelf had hij een clausule van 5 ton in z'n contract, beetje vreemd
Zit misschien nog een paar ton tekengeld bij. Zie je zo vaak dat de bedragen die her en der genoemd worden niet helemaal overeenkomen als een speler verkast. Dit kan één van de redenen zijn.
  donderdag 24 mei 2007 @ 17:17:33 #172
90464 R4V3
Forza PSV
pi_49731642
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zit misschien nog een paar ton tekengeld bij. Zie je zo vaak dat de bedragen die her en der genoemd worden niet helemaal overeenkomen als een speler verkast. Dit kan één van de redenen zijn.
Zou het wel te gek voor woorden vinden als er op een transfersom van 5 ton nog 3 ton tekengeld bij zou komen. Die jongen gaat hier ongetwijfeld meer verdienen dan dat ie bij NAC deed. Daarnaast vind ik ook dat hij zeer dankbaar mag zijn om bij PSV te mogen voetballen want zo'n geweldige speler is het niet.
  donderdag 24 mei 2007 @ 17:18:30 #173
108558 Messenga
pi_49731688
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 17:17 schreef R4V3 het volgende:

[..]

Zou het wel te gek voor woorden vinden als er op een transfersom van 5 ton nog 3 ton tekengeld bij zou komen. Die jongen gaat hier ongetwijfeld meer verdienen dan dat ie bij NAC deed. Daarnaast vind ik ook dat hij zeer dankbaar mag zijn om bij PSV te mogen voetballen want zo'n geweldige speler is het niet.
Hij heeft het zelf verdient hoor
pi_49731750
quote:
Chelsea wil PSV-talent Van Aanholt

Chelsea lijkt een nieuwe transfer-tactiek gevonden te hebben. De club richt zich nu niet meer op grote wereldsterren, maar vooral op piepjonge talenten.

Zo is er ook nu weer een gerucht ter wereld gekomen. Volgens Sportweek zou de Londense FA Cup-winnaar Patrick van Aanholt van PSV halen.

De 16-jarige verdediger is aanvoerder van PSV B1 en bovendien een vaste waarde in het team van Oranje voor spelers tot 17 jaar. Hij tekende al een meerjarig contract in Eindhoven, maar Roman Abramovic zou zijn portomonee open willen trekken om dit af te kopen.

Afgelopen zaterdag, in een oefenduel tegen tweedeklasser HVCH (3-2 winst) maakte de linkspoot zijn debuut in de hoofdmacht van Ronald Koeman. Ook speelde hij al meerdere malen met Jong PSV mee.
Krijgen wij dan ook geld?
(Heeft van seizoen 01-02 t/m 04-05 bij ons gespeeld)

[ Bericht 3% gewijzigd door TerroRobbie op 24-05-2007 17:25:39 ]
pi_49731785
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 16:22 schreef cultheld het volgende:

[..]

Mijn punt is dat je beter zaken met Chelsea kunt doen dan met Internazionale, Arsenal etc. Wat denk je van Arsenal en Manchester United die respectievelijk Fabregas en Pique uit Barcelona hebben weggehaald? Het komt overal voor.
Maar je zou het niet moeten willen.

Club, eigen identiteit, eigen beleid, etc.
pi_49732067
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 17:20 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Maar je zou het niet moeten willen.

Club, eigen identiteit, eigen beleid, etc.
Ik ben liever realistisch. Je kunt beter de niet te houden jeugdspelers aan Chelsea kwijt raken dan aan Internazionale of Arsenal. Het blijft een Nederlandse kutcompetitie die nooit kan wedijveren met Italië, Spanje of Engeland. Aan de andere kant: Goossens weigerde Chelsea en het kan maar zo dat Van Aanholt ook weigert omdat hij (terecht) meer kansen bij PSV ziet. Als het er echter op aan komt, dan geef ik de voorkeur aan Chelsea.
pi_49732244
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 16:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat hypocriet zeg. PSV doet dit notabene zelf ook.
Inderdaad niet zeiken, PSV heeft die Aanholt ook bij ons weggekaapt. Daar hebben we helemaal niks voor gekregen.
pi_49736650
Als Zonneveld en vd Leegte definitief goedgekeurd worden en Zenden ook nog komt is het "we halen Hofland niet omdat het een linkspoot is"-argument opeens wel akelig dichtbij .

Ik acht de kans dat Zenden komt alleen niet echt groot, die heeft volgens mij nog lang geen zin in afbouwen in Nederland.
pi_49737111
Zenden wat moeten we daarmee? Hij draaft en doet maar wat en is blessuregevoelig. Hoe het komt dat Zenden zulke grote clubs achter zijn naam heeft staan snap ik niets van. Toen hij bij PSV vertrok als linksbuiten was het een goede speler, het is alleen maar minder met die jongen gegaan. Daarnaast zie ik hem nog niet terugkomen ook, eerst nog ff zijn zakken vullen bij een subtoppertje in het buitenland.
Ik typ straat.
pi_49738047
Ik denk eerlijk gezegd ook dat Bolo liever nog een jaartje of 2-3 lekker gaat beunen voordat hij misschien weer eens terugkeert bij PSV. De vraag is of je hem dan nog wil.
pi_49738214
Ik hoop dat Zenden niet naar PSV wil. Dramatische speler tegenwoordig.
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:58:48 #182
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_49739591
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:09 schreef tomttt het volgende:

[..]

Dit doen de topclubs binnen Nederland ook. Voorbeeld hiervan is dat PSV Huntelaar bij de Graafschap vandaan haalde.
En vervolgens niet goed genoeg vond terwijl hij bij concurent ajax zeer sterk was.

Ik vind hem zoiezo een eikel dat ie voor Ajax koos.Net als Stam.

Tss
pi_49741914
quote:
'Nilsson moet 7,5 miljoen euro kosten'
(Gepost door RvN)

Volgens Franse media is Paris Saint Germain geïnteresseerd in Lasse Nilsson van Heerenveen. De spits zou minimaal 7,5 miljoen euro moeten kosten. Nilsson liet in een reactie weten wel open te staan voor een transfer naar Frankrijk. Ook PSV zou volgens de geruchten in de markt zijn voor de aanvaller. 7,5 miljoen euro zou echter wel een erg hoog bedrag betekenen voor PSV.
Van PSV Netwerk. Voordat geld mag hij naar Parijs gaan. Lijkt me trouwens ook niet echt dat PSV interesse zou hebben in Nilson.
pi_49742347
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:58 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

En vervolgens niet goed genoeg vond terwijl hij bij concurent ajax zeer sterk was.

Ik vind hem zoiezo een eikel dat ie voor Ajax koos.Net als Stam.

Tss
Jij weet niet eens wat er is gebeurd tussen Huntelaar en PSV .
  donderdag 24 mei 2007 @ 22:34:50 #185
4984 KELDER
pi_49743121
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

pas als een speler een prof contract tekent hoeft er een opleidingsvergoeding te worden betaald, afaik.
Maar dat zijn altijd erg lage bedragen, pas als zon speler daarna nog een keer een grote klapper maakt qua transfer wordt t interessant

alhoewel voor fcdb kleine bedragen natuurlijk ook al erg welkom zijn, gok ik zomaar.
pi_49743213
True. De clubs waar hij tussen 12 en 23 gespeeld heeft mogen dan 5% verdelen toch?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 mei 2007 @ 22:40:10 #187
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49743341
tja vroeger liepen spelers tot hun 16e bij een amateurclub en dan haalde een BVO ze naadr de B of de A........ Die spelers kwamen in eht eerste en gingen op hun 27e naar het buitenland

tot voor kort haalde de top clubds spelers van 12 bij de amateurclubs en elkaar weg en gingen te talenten op hun 22e naar het buitenland...

tja dan komt de volgende stap. Ik vind het nogal hypocriet om te zeggen wij mogen wel een speler op zn 16e weghalen bij de Graafschap maar Chelsea mag niet bij ons komen vissen! Zeefuik is ook net bij Omniworld vandaan gehaald.
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 mei 2007 @ 22:40:34 #188
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49743358
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 22:37 schreef TerroRobbie het volgende:
True. De clubs waar hij tussen 12 en 23 gespeeld heeft mogen dan 5% verdelen toch?
ja, waar de laatste jaren weer het zwaarst wegen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_49743677
Tja, je kan de grootste ploegen niet uitsluiten van dergelijke transfers, omdat zoals al eerder aangegeven, het gewoon een keten is van hoog naar laag. En het nogal selectief is aan de grootte van de club te bepalen of het wel of niet mag.

Ik hoop alleen wel dat deze jongens goed begeleid worden, hun duidelijk wordt gemaakt wat te verwachten staat en wat hun kansen zijn om daadwerkeleijk door te breken bij die club.
pi_49743734
De hele ontwikkeling van spelers steeds jonger halen is slecht. Maar je kan steeds moeilijker zonder, anders worden de talenten te duur, en nu heb je nog een paar jaar lol van een talent, als het er al een is. Ik denk dat de Fifa hier wel iets aan moet doen. Ook voor spelers als Reis en Fagner, voor het zelfde geld blijkt het behoorlijk tegen te vallen, dan hebben ze met een droom geleefd, die uiteindelijk keihard de grond in wordt geboord.
pi_49743843
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:23 schreef cultheld het volgende:
Hij kan goed voetballen, maar ik vind het geen voetballer. Hij is niet genoeg liefhebber.
pi_49744139
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:23 schreef cultheld het volgende:
Valt wel mee, in de finale speelde hij niet geweldig nee maar voor PSV zou het zeker een versterking zijn, zeker met al zijn ervaring enzo... En als je vd Leegte al een versterking vindt is Zenden het al helemaal
Patat Friet
pi_49744557
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 23:03 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Valt wel mee, in de finale speelde hij niet geweldig nee maar voor PSV zou het zeker een versterking zijn, zeker met al zijn ervaring enzo... En als je vd Leegte al een versterking vindt is Zenden het al helemaal
Ik heb hem niet alleen op basis van de finale beoordeeld. Zenden is een draver en nog geen halve Cocu. En Zenden kennende zou hij alleen voor een belangrijk rol in Eindhoven tekenen, in tegenstelling tot supporter Van der Leegte. Zenden is absoluut niet goed genoeg voor een belangrijke rol in Eindhoven. Daarnaast zal hij minimaal een miljoen per jaar willen verdienen en daar heeft die clown naar Eindhovense maatstaven geen recht op gezien zijn kwaliteiten .
pi_49744936
quote:
Liverpool en Boudewijn Zenden maakten vandaag bekend dat de oud PSV'er zal vertrekken bij Liverpool. In overleg is besloten om de optie op nog een jaar niet te lichten, zo liet Zenden weten. Hij is daardoor transfervrij. Op DAG.nl laat hij weten dat hij twijfelt over een terugkeer naar Nederland. . Zenden: ,,Ik weet dat echt nog niet. Ik heb een aantal maanden geleden gezegd dat de timing goed moet zijn om naar Nederland terug te komen. Ik ben daar op dit moment nog niet van overtuigd.''
Hij lijkt nog niet te willen.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 06:15:26 #195
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_49750487
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 23:23 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Ook niks nieuws eigenlijk, hij heeft al verschillende keren gereageerd op vragen of hij naar PSV zou willen en toen droop het enthousiasme er op zijn zachtst gezegd ook al niet vanaf.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 08:54:28 #196
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_49751729
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 06:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ook niks nieuws eigenlijk, hij heeft al verschillende keren gereageerd op vragen of hij naar PSV zou willen en toen droop het enthousiasme er op zijn zachtst gezegd ook al niet vanaf.
Tsja het is graag of niet. Hij hoeft ons ook niet aan het lijntje te houden..
  vrijdag 25 mei 2007 @ 11:00:11 #197
159022 AminBen
El Maestro
pi_49755605
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 23:23 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Misschien wil die Fin die ook weg moet wel, Hyypia lijkt me een goede voor PSV
  vrijdag 25 mei 2007 @ 12:54:59 #198
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_49760104
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 22:12 schreef cultheld het volgende:

[..]

Jij weet niet eens wat er is gebeurd tussen Huntelaar en PSV .
welluuuuus
Hij mocht niet naar psveu komen door meneertje het directeurtjeeeeee.

Maar skijt wij zijn nog altijd de beste van Nederland getuigen de kampioensschaal.
pi_49767033
Die gasten die tijdens de huldiging het veld oprenden, daar wordt niets tegen gedaan. Verder las ik dat ze de huldiging zo goed geslaagd vonden, dat ze overwegen om voortaan altijd in het stadion te huldigen en dus niet op het stadhuisplein. (www.nu.nl)
Klik dan als je durft
  vrijdag 25 mei 2007 @ 16:15:23 #200
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_49767826
Das nou niet cool.
pi_49767864
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Goeie speler, me oom kent hem is een buurjongen van hem.
AFC AJAX
  vrijdag 25 mei 2007 @ 16:20:23 #202
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_49769464
Theo
  vrijdag 25 mei 2007 @ 18:10:31 #204
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_49771131
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:54 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Tsja het is graag of niet. Hij hoeft ons ook niet aan het lijntje te houden..
Dat doet hij dan ook niet... De enige manier waarop Zenden deze zomer naar PSV komt is als hij écht geen fatsoenlijke club meer kan vinden. Maar ik denk dat hij nog liever zakken gaat vullen in Japan of Amerika dan dat hij dit jaar al naar Nederland terugkomt.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 18:49:27 #205
108558 Messenga
pi_49771533
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:20 schreef Whiteguy het volgende:
Theo Maassen is weer goed bezig
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=20936
.
pi_49771590
Van een Liverpool-site, deze CL-data vrij houden
quote:
30 August 2007 Draw for group stage

18-19 September 2007 Group stage, 1st matchday
2-3 October 2007 Group stage, 2nd matchday
23-24 October 2007 Group stage, 3rd matchday
6-7 November 2007 Group stage, 4th matchday
27-28 November 2007 Group stage, 5th matchday
11-12 December 2007 Group stage, 6th matchday

21 December 2007 Draw for second round

19-20 February 2008 Second round, 1st leg
4-5 March 2008 Second round, 2nd leg

7 March 2008 Draw for remaining rounds

1-2 April 2008 Quarter-finals, 1st leg
8-9 April 2008 Quarter-finals, 2nd leg

22-23 April 2008 Semi-finals, 1st leg
29-30 April 2008 Semi-finals, 2nd leg

21 May 2008 Final in Moscow
  vrijdag 25 mei 2007 @ 19:14:20 #207
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_49772286
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:20 schreef Whiteguy het volgende:
Theo Maassen is weer goed bezig
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=20936
zag het net op TV

pi_49779978
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 18:52 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik ga vast kaartjes naar Moskou boeken voor 21 mei
  zaterdag 26 mei 2007 @ 11:36:29 #209
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_49787422
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_49787540
quote:
'Werkvergunning Alex geen probleem meer'

Volgens Chelsea is de werkvergunning voor Alex geen probleem meer, zo meldt De Telegraaf. Dit ondanks dat de FA commissie daar pas over een maand een uitspraak over zal doen. Alles hangt daardoor af van Alex die op korte termijn een tweede gesprek heeft met Chelsea.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 13:11:42 #211
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_49789824
quote:
Zou echt geweldig zijn, Cocu in de staf

Maar ik denk als Philip niet naar Australie gaat dat hij dan een paar jaartjes afstand neemt van het voetbalwereldtje en dan wil ie wel
Patat Friet
  zaterdag 26 mei 2007 @ 13:13:03 #212
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_49789864
Oja het gaat goed met onze jeugd en reserves

Jong PSV gaat voortvarend in Hongkong
Patat Friet
pi_49789865
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 11:40 schreef dndiek het volgende:

[..]
Dus volgens Chelsea is dat geen probleem meer, sinds wanneer beslissen zij daar in?
Klik dan als je durft
  zaterdag 26 mei 2007 @ 13:26:20 #214
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_49790175
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 13:13 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dus volgens Chelsea is dat geen probleem meer, sinds wanneer beslissen zij daar in?
Zij beslissen het niet, maar in het stuk in de Telegraaf staat dat ze genoeg bewijs dat hij goed genoeg is om een werkvergunning te krijgen
pi_49791370
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 13:13 schreef ganzenherder het volgende:
Oja het gaat goed met onze jeugd en reserves

Jong PSV gaat voortvarend in Hongkong

Trouwens:
quote:
Ronald Koeman heeft op PSV.nl laten weten dat PSV of Roy Makaay of Danko Lazovic aan wil trekken. Hij benadrukte wel dat slechts één van die twee spelers gehaald zal kunnen worden. Naast Mike Zonneveld en Tommie van der Leegte wil Koeman nog twee aanvallers en een verdediger halen.
Hmm, ik stem voor Makaay.
quote:
In het Eindhovens Dagblad laat Cocu weten eerst los te willen komen van het voetbal. Koeman zou hem graag gedurende het seizoen voor enkele dagen per week bij de selectie halen. "Mooi om te horen", vindt Cocu. De komende tijd zal hij zeker regelmatig binnenlopen bij PSV. "Het gevoel is er en de wil om elkaar te vinden ook. Maar ik wil eerst helemaal loskomen van het voetbal. Mijn hoofd leegmaken. Daar neem ik een paar maanden de tijd voor. Daarna ga ik eens rustig ervaren wat ik wil doen. Misschien geef ik me volgend jaar wel op voor de verkorte trainerscursus, misschien trekt de jeugd me. Of de scouting, of iets rond het eerste team. En als ik me fit voel, ga ik wellicht nog ergens een jaartje voetballen op een lager niveau. Ik wil het met open vizier benaderen."
Dus waarschijnlijk nog niet bij de technische staf.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 15:00:07 #216
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_49792045
quote:
Naast Mike Zonneveld en Tommie van der Leegte wil Koeman nog twee aanvallers en een verdediger halen.
Maw, Vd Leegte/Zonneveld zijn echt de opvolgers van Cocu?
Patat Friet
pi_49792153
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 15:00 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Maw, Vd Leegte/Zonneveld zijn echt de opvolgers van Cocu?
Logisch toch, aangezien jij jouw zak met 30 miljoen euro nog niet aan PSV hebt gegeven.
pi_49792173
Koeman opteert voor Makaay, PSV wil liever Lazovic kopen om economische reden. Wie wint dat?
pi_49792210
Er komt zeker nog wel een middenvelder bij.
Ik typ straat.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 15:09:23 #220
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_49792252
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 15:04 schreef okee6 het volgende:

[..]

Logisch toch, aangezien jij jouw zak met 30 miljoen euro nog niet aan PSV hebt gegeven.
En wat dan als PSV geen CL had gehaald? Ipv praktisch transfervrije spelers hadden we dan spelers gehaald waar we geld bijkregen? Ik geloof echt niet dat er zó extreem weinig geld beschikbaar is voor spelers.De spelers die de laatste tijd genoemd worden zijn categorie Feyenoord wat prijs/salaris betreft
Als het echt allemaal zo slecht gesteld is met de financieen wil ik nog steeds weten waar allemaal die euros naartoe gaan behalve de hypotheek van het stadion....
Patat Friet
  zaterdag 26 mei 2007 @ 15:09:52 #221
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_49792269
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 15:07 schreef LudoSanders het volgende:
Dat mag ik hopen inderdaad
Patat Friet
pi_49792311
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 15:07 schreef LudoSanders het volgende:
Aan wie denk je dan en op wat voor positie? PSV zal het aanwezige geld liever elders in de ploeg stoppen. Links is bezet nu. Centraal heb je Simons, Afellay en Aissati. Verder nog John de Jong en Väyrynen, plus Méndez en Fehér. Er moet meer weg dan.
pi_49792315
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 15:09 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Als het echt allemaal zo slecht gesteld is met de financieen wil ik nog steeds weten waar allemaal die euros naartoe gaan behalve de hypotheek van het stadion....
In het gat van Hiddink... even slikken.
pi_49792508
Wordt er bij PSV wel eens voorzichtig gesproken over een stadionsuitbreiding of eventueel een nieuw stadion?

Jullie hebben een prima stadion hoor, daar niet van. Maar het zou zo maar kunnen dat Heerenveen, AZ, Twente of evt. zelfs Groningen jullie over een jaar of 5 hebben ingehaald qua stadioncapaciteit.
Bovendien zit het Philips Stadion altijd aardig vol.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 15:26:45 #225
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_49792601
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 15:22 schreef koningdavid het volgende:
Wordt er bij PSV wel eens voorzichtig gesproken over een stadionsuitbreiding of eventueel een nieuw stadion?

Jullie hebben een prima stadion hoor, daar niet van. Maar het zou zo maar kunnen dat Heerenveen, AZ, Twente of evt. zelfs Groningen jullie over een jaar of 5 hebben ingehaald qua stadioncapaciteit.
Als het straks een seizoen of 1/2 minder gaat zitten er al snel weer gemiddeld 25000 in het stadion verwacht ik. Dat had je namelijk ook het seizoen vóór het successeizoen met die halve finale CL enzo...
Patat Friet
pi_49793049
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 15:05 schreef okee6 het volgende:
Koeman opteert voor Makaay, PSV wil liever Lazovic kopen om economische reden. Wie wint dat?
We zullen zien. Het is natuurlijk niet ideaal als je als trainer spelers krijgt waar je eigenlijk niet om gevraagd hebt.
pi_49793107
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 15:12 schreef okee6 het volgende:

[..]

Aan wie denk je dan en op wat voor positie? PSV zal het aanwezige geld liever elders in de ploeg stoppen. Links is bezet nu. Centraal heb je Simons, Afellay en Aissati. Verder nog John de Jong en Väyrynen, plus Méndez en Fehér. Er moet meer weg dan.
Waarom zou ik namen aandragen, dat is mijn werk niet. Maar Bij PSV weten ze ook wel dat dat gat niet opgevuld raakt door Tommie voor de Breedte en Mike Zonneveld. Koeman geeft het zelf min of meer al aan in het interview op PSV.tv.
Ik typ straat.
pi_49793397
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 15:49 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Waarom zou ik namen aandragen, dat is mijn werk niet. Maar Bij PSV weten ze ook wel dat dat gat niet opgevuld raakt door Tommie voor de Breedte en Mike Zonneveld. Koeman geeft het zelf min of meer al aan in het interview op PSV.tv.
Het probleem is dat er niet verkocht wordt. Koné, Farfan en Gomes lijken vooralsnog allemaal te blijven en dat zijn juist de jongens die veel geld op kunnen leveren.
pi_49793982
Mag ik wel nog even zeggen dat het nog ontzettend vroeg is in de transferperiode en dat er nog heel veel kan gebruiken qua verkopen als aankopen?
pi_49794217
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 16:28 schreef dndiek het volgende:
Mag ik wel nog even zeggen dat het nog ontzettend vroeg is in de transferperiode en dat er nog heel veel kan gebruiken qua verkopen als aankopen?
Klopt, maar van alle "concrete" interesse in genoemde spelers is gewoon niks gekomen. Dat vind ik enigzins zorgwekkend. Het is leuk als je je goede voetballers kan houden maar Koné zou ik liever gisteren dan vandaag zien vertrekken.

Maar er kan idd nog een hoop gebeuren, dat moet dan alleen niet eind augustus zijn want dan kan je geen fatsoenlijke vervangers meer kopen (dat hebben we de laatste jaren wel gezien).
pi_49794401
De Spaanse en Italiaanse competities zijn nog niet afgelopen en ik denk dat als die competities afgelopen zijn de transfercarroussel vanzelf op gang komt. Het is namelijk overal nog vrij rustig

[ Bericht 3% gewijzigd door dndiek op 26-05-2007 16:52:48 ]
pi_49794530
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 16:46 schreef dndiek het volgende:
De Spaanse en Italiaanse zijn nog niet afgelopen en ik denk dat als die competities afgelopen zijn de transfercarroussel vanzelf op gang komt. Het is namelijk overal nog vrij rustig
Ik vergeet steeds dat wij absurd vroeg klaar zijn door die hoerige play-offs (in ons geval eigenlijk het gebrek daaraan) .
pi_49795912
Laatste wedstrijd Cocu voor PSV

Opstelling PSV:

Moens, Horsten, Reiziger, Waalkens, Ter Horst, Voss, Cocu, Zeefuik, De Jong, Sabajo, Kluivert.
Wisselsspelers:
Mommers, Valckx, Heerkens, Wouters, R. Koeman

Als Koeman goed invalt, hoeven we misschien niet op zoek naar een nieuwe verdediger
pi_49797347
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik vergeet steeds dat wij absurd vroeg klaar zijn door die hoerige play-offs (in ons geval eigenlijk het gebrek daaraan) .
En omdat wij kampioen zijn. Vergeet dat niet.
pi_49797888
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 18:48 schreef okee6 het volgende:

[..]

En omdat wij kampioen zijn. Vergeet dat niet.
Dat zeg ik: bij ons het gebrek daaraan.

Om ruimte te maken voor de gay-offs is de competitie-kalender dichter in elkaar gedrukt zodat de kampioen eigenlijk al extreem vroeg klaar is.

Door dat hele circus van de afgelopen weken besef ik nog maar eens hoeveel mazzel we gehad hebben dat we die dans ontsprongen zijn....
pi_49798853
Gewonnen
quote:
PSV wint feestelijke seizoensafsluiting: 7-1
26 mei 2007 19:15
PSV heeft het voetbalseizoen 2006-2007 afgesloten met een 7-1 overwinning op amateurvereniging Acht. Op sportpark De Leeuwekuil tekenden Zeefuik, De Jong, Voss (3x), Waalkens en Romario Sabajo voor de doelpunten van de landskampioen. Erwin Koeman scoorde namens gastheer VV Acht.

Aanvoerder Phillip Cocu nog eenmaal in actie voor PSV. Aanvoerder Phillip Cocu nog eenmaal in actie voor PSV.
Koeman, Wouters, Valckx

De 60-jarige amateurclub aan de rand van Eindhoven zag zaterdagmiddag zo’n 1500 toeschouwers afkomen op de ‘demonstratiewedstrijd’, ter ere van het jubileum van de vereniging. In een gemoedelijke en vooral gezellige sfeer - en het bleef nog droog ook - sloten beide clubs hiermee de voetbaljaargang af. PSV begon met een handvol spelers van de selectie, aangevuld met talenten uit de A-jeugd. Na rust kwamen Jan Wouters, Stan Valckx en ook hoofdcoach Ronald Koeman in het veld bij PSV.
Doelpunt Erwin Koeman

PSV kwam in Acht binnen twintig minuten op een 3-0 voorsprong. Género Zeefuik (assist Paul Voss), John de Jong (Phillip Cocu) en Voss (Romario Sabajo) scoorden voor de bezoekers. Jasper Waalkens kreeg hierna twee grote kansen, maar de jongeling had zijn vizier niet op scherp staan. Na rust pikte de verdediger toch zijn doelpunt mee en waren het Romario Sabajo en opnieuw Voss die de 0-6 op het bord zetten. Na 58 minuten vond de dubbele wissel Wouters/Valckx plaats voor het duo Zeefuik/Reiziger, en niet veel later kwam ook Ronald Koeman in het veld. Hij verving Patrick Kluivert, die net als Michael Reiziger en Phillip Cocu voor het laatst in actie kwamen voor PSV. In de slotfase ‘won’ Erwin Koeman dan toch de individuele broederstrijd: via een vrije trap scoorde hij de 1-6. Voss bepaalde de eindstand op 1-7. Landskampioen PSV kan nu officieel met vakantie, die duurt tot maandag 9 juli. Dan is de eerste training van het nieuwe seizoen 2007-2008 op De Herdgang.

Erwin Koeman neemt een vrije trap (en scoort), broer Ronald kijkt toe. Erwin Koeman neemt een vrije trap (en scoort), broer Ronald kijkt toe.

Opstelling PSV:

PSV: Moens (46. Mommers), Horsten, Reiziger (58. Valckx), Waalkens, Ter Horst, Zeefuik (58. Wouters), Voss, Cocu, Kluivert (66. R. Koeman), De Jong (46. Heerkens), Romario Sabajo.

(14) Zeefuik 0-1; (17) De Jong 0-2; (23) Voss 0-3; (51) Waalkens 0-4; (73) Romario 0-5; (76) Voss 0-6; (87) E. Koeman 1-6; (90) Voss 1-7. Sportpark De Leeuwekuil, Acht.
Cocu, bedankt
  zaterdag 26 mei 2007 @ 21:29:42 #237
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_49802281
quote:
Romario Sabajo
HIJ IS TERUG!!!!

oh nee.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 27 mei 2007 @ 13:59:57 #238
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49817428
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 15:12 schreef okee6 het volgende:

[..]

In het gat van Hiddink... even slikken.
het gat van Westerhof ja, dank u voor het omzetten van het investeringsfonds in een lening!
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 27 mei 2007 @ 14:00:58 #239
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49817463
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 15:22 schreef koningdavid het volgende:

probleem is dat we alles zelf moeten betalen, de gemeente wil nog niet eens garrant staan bij een lening zodat de rente lager is. Dus is het op dit moment onhaalbaar.
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 27 mei 2007 @ 14:45:40 #240
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_49818969
Kromkamp schijnt het ziekenhuis in te zijn geslagen na de wedstrijd tegen vv Acht.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_49819067
quote:
Op zondag 27 mei 2007 13:59 schreef rubbereend het volgende:

[..]

het gat van Westerhof ja, dank u voor het omzetten van het investeringsfonds in een lening!
Dat was iets van drie miljoen euro? Daar haal je geen Lazovic voor.
pi_49819729
quote:
Op zondag 27 mei 2007 14:45 schreef djnospinzone het volgende:
Kromkamp schijnt het ziekenhuis in te zijn geslagen na de wedstrijd tegen vv Acht.
Bron? Zou nogal klote zijn
pi_49819808
Hij is in elkaar geslagen door een groepje, na de wedstrijd tegen Acht.

Bron: enkele Acht-leden.
  zondag 27 mei 2007 @ 15:46:41 #245
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_49821016
quote:
Op zondag 27 mei 2007 15:11 schreef Chooselife het volgende:

Wat was de aanleiding voor die matpartij? Ze zullen het toch niet zomaar gedaan hebben?
Patat Friet
pi_49821461
quote:
Op zondag 27 mei 2007 15:46 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Wat was de aanleiding voor die matpartij? Ze zullen het toch niet zomaar gedaan hebben?
Nou, ik wil niet generaliseren, discrimineren of stigmatiseren. Maar als je de afkomst vertelt van de verdachten, zal het wel zonder motief zijn gebeurd.
  zondag 27 mei 2007 @ 16:58:05 #247
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_49823988
Danko deze week naar PSV ?
pi_49824035
quote:
wat een losers
  zondag 27 mei 2007 @ 17:01:19 #249
96356 cultheld
demagoog
pi_49824113
quote:
Op zondag 27 mei 2007 15:55 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Nou, ik wil niet generaliseren, discrimineren of stigmatiseren. Maar als je de afkomst vertelt van de verdachten, zal het wel zonder motief zijn gebeurd.
Finnen?
  zondag 27 mei 2007 @ 17:04:03 #250
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_49824226
quote:
Op zondag 27 mei 2007 16:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
Danko deze week naar PSV ?
Hij wil zo verschrikkelijk graag, ik denk inderdaad dat het niet lang meer duurt voordat het rond is.
quote:
Lazovic wil dolgraag met Farfan spelen

Danko Lazovic laat in Sportweek weten het fantastisch te vinden om samen met Farfan te spelen. "Hij heeft alles in huis. Kracht, snelheid, techniek, scorend vermogen. Hij is belangrijker voor de ploeg dan Alves. Hij is zó compleet, van hem kan ik nog veel leren", aldus Lazovic die niet de mening van zijn coach Aad de Mos deelt dat de Servier twee klassen beter is dan Koné. "Dat is leuk, maar die mening deel ik niet. Koné is basisspeler bij PSV, ik bij Vitesse. Koné is sterk en heeft een actie. Koné is een klasbak."

Naast spelen met Farfan wil Danko Lazovic dolgraag dat zijn familie hem op de Servische televisie in de Champions League ziet spelen. "Dat is een droom die snel moet uitkomen. Ik speel vier jaar in het buitenland en heb die Champions League-hymne nog nooit live gehoord. Als ik ooit naar een internationale topclub wil, móét ik Champions League hebben gespeeld. PSV is daar als enige club in Nederland zeker van. PSV is de beste club in Nederland. Iedere speler wil daar naartoe", aldus Lazovic die Arnhem alleen via de voordeur wenst te verlaten en anders niet.
Hij heeft er wel kijk op moet ik zeggen
  zondag 27 mei 2007 @ 17:05:32 #251
96356 cultheld
demagoog
pi_49824278
Farfán is en blijft de beste aanvaller van de Eredivisie .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 27 mei 2007 @ 17:06:38 #252
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49824326
quote:
Op zondag 27 mei 2007 14:48 schreef okee6 het volgende:

[..]

volgens mij was het meer richting de 6 miljoen, maarja ik kan het niet zo snel vinden
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 27 mei 2007 @ 17:08:34 #253
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_49824392
quote:
Op zondag 27 mei 2007 17:04 schreef PyTh het volgende:

[..]

Hij wil zo verschrikkelijk graag, ik denk inderdaad dat het niet lang meer duurt voordat het rond is.
[..]

Hij heeft inzicht in het spelletje
Patat Friet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 27 mei 2007 @ 17:12:23 #254
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49824525
quote:
Op zondag 27 mei 2007 14:48 schreef okee6 het volgende:

[..]

opgezocht 4,3 miljoen in totaal
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 27 mei 2007 @ 17:14:42 #255
109194 Dubnobasswithmyheadman
Pardon My Freedom
pi_49824610
Ben benieuwd hoeveel PSV gaat betalen voor Lazovic. Dat ie komt is een ding dat zeker is.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 27 mei 2007 @ 17:27:30 #256
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49825026
quote:
Op zondag 27 mei 2007 17:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ben benieuwd hoeveel PSV gaat betalen voor Lazovic. Dat ie komt is een ding dat zeker is.
3 miljoen lijkt me meer dan genoeg
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 27 mei 2007 @ 18:05:27 #257
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49826179
hopelijk verprutst Ajax de voorronde van de CL weer
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 27 mei 2007 @ 18:05:56 #258
108558 Messenga
pi_49826186
quote:
Op zondag 27 mei 2007 18:05 schreef rubbereend het volgende:
hopelijk verprutst Ajax de voorronde van de CL weer
Anders heb je geld tekort?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 27 mei 2007 @ 18:08:03 #259
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49826239
quote:
Op zondag 27 mei 2007 18:05 schreef Messenga het volgende:

[..]

Anders heb je geld tekort?
nee krijgen we gewoon meer
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 27 mei 2007 @ 18:08:18 #260
108558 Messenga
pi_49826245
quote:
Op zondag 27 mei 2007 18:08 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nee krijgen we gewoon meer
Verdienen jullie niet .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 27 mei 2007 @ 18:10:17 #261
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49826302
quote:
Op zondag 27 mei 2007 18:08 schreef Messenga het volgende:

[..]

Verdienen jullie niet .
als je kampioen wordt verdien je sowieso meer
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 27 mei 2007 @ 18:12:28 #262
108558 Messenga
pi_49826364
quote:
Op zondag 27 mei 2007 18:10 schreef rubbereend het volgende:

[..]

als je kampioen wordt verdien je sowieso meer
Onterechte kampioenen niet. Anyway, we zien in Augustus wel weer.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 27 mei 2007 @ 18:14:36 #263
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49826408
ik doelde meer op d 60/40 verdeling
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 27 mei 2007 @ 18:16:40 #264
Pardon My Freedom
pi_49826451
quote:
Op zondag 27 mei 2007 17:27 schreef rubbereend het volgende:

[..]

!
Het wordt in ieder geval meer dan 5.
  zondag 27 mei 2007 @ 18:18:45 #265
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_49826511
Komop zeg! Als Nederlander moet je het Ajax gewoon gunnen om de Champions League te spelen. Dat is toch alleen maar beter voor het Nederlands voetbal? Als het andersom zou zijn zou ik wel liever hebben dat Psv zich zou plaatsen dan Racing Genk ofzo.
AFC AJAX
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 27 mei 2007 @ 18:20:18 #266
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49826561
quote:
Op zondag 27 mei 2007 18:18 schreef BonJovi het volgende:
Komop zeg! Als Nederlander moet je het Ajax gewoon gunnen om de Champions League te spelen. Dat is toch alleen maar beter voor het Nederlands voetbal? Als het andersom zou zijn zou ik wel liever hebben dat Psv zich zou plaatsen dan Racing Genk ofzo.
hoezo is dat beter voor het Nederlandse voetbal?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_49826575
quote:
Op zondag 27 mei 2007 18:18 schreef BonJovi het volgende:
Laat Ajax maar punten pakken voor het Nederlandse voetbal in de UEFA Cup
  zondag 27 mei 2007 @ 18:21:56 #268
Pardon My Freedom
pi_49826591
Az presteert beter in Europa de laatste jaren .
  zondag 27 mei 2007 @ 18:22:49 #269
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_49826614
quote:
Op zondag 27 mei 2007 18:21 schreef dndiek het volgende:

[..]

Laat Ajax maar punten pakken voor het Nederlandse voetbal in de UEFA Cup
GOLD DIGGER , we gaan de Champions League gewoon in of je het wilt of niet.
AFC AJAX
  zondag 27 mei 2007 @ 18:23:11 #270
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_49826627
quote:
Op zondag 27 mei 2007 18:21 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Az presteert beter in Europa de laatste jaren .
Ja boeiend, moeten ze wel eerst in Nederland van Ajax zien te winnen
AFC AJAX
pi_49826634
quote:
Op zondag 27 mei 2007 18:22 schreef BonJovi het volgende:

[..]

*bookmarkt deze post
  zondag 27 mei 2007 @ 18:23:34 #272
Pardon My Freedom
pi_49826636
quote:

[..]

Ja, dat dachten jullie vorig jaar ook. !
pi_49826640
quote:

[..]

Kom eerst die voorronde maar eens door .
  zondag 27 mei 2007 @ 18:24:58 #274
Pardon My Freedom
pi_49826669
quote:
Op zondag 27 mei 2007 18:23 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Ja boeiend, moeten ze wel eerst in Nederland van Ajax zien te winnen
Wat lul je dan met je punten .
  zondag 27 mei 2007 @ 18:25:27 #275
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_49826681
Het gaat er gewoon om dat jullie liever een andere ploeg in het Champions League zien dan Ajax.
AFC AJAX
pi_49826692
Kopenhagen is weer kampioen geworden, dus pas maar op

Tis dat Sport1 bestaat, anders was de TV ook nog een reden om te hopen dat Ajax het niet haalt.
  zondag 27 mei 2007 @ 18:26:00 #277
Pardon My Freedom
pi_49826694
quote:
Op zondag 27 mei 2007 18:25 schreef BonJovi het volgende:
Het gaat er gewoon om dat jullie liever een andere ploeg in het Champions League zien dan Ajax.
Duh.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 27 mei 2007 @ 18:27:04 #278
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49826712
quote:
ja omdat dat voor ons financieel nog aantrekkelijk is, Ajax speel sowieso Europees
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 27 mei 2007 @ 18:28:01 #279
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_49826737
Ja ok ik zal niks meer zeggen ik kom later terug wanneer de voorrondes voorbij zijn
AFC AJAX
pi_49826756
quote:
Niet liever maar Ajax heeft niets in de CL te zoeken momenteel.
  zondag 27 mei 2007 @ 18:45:52 #281
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_49827199
quote:
Op zondag 27 mei 2007 17:27 schreef rubbereend het volgende:

[..]

snap dat sommige van jullie dat genoeg vinden , maar wij in de en rond Arnhem vinden dat veels te weinig , daarbij heeft hij nog gewoon een contract tot 2010.

En 3 miljoen is geen Huntelaar achtig bedrag.
pi_49827347
quote:
Op zondag 27 mei 2007 18:45 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

snap dat sommige van jullie dat genoeg vinden , maar wij in de en rond Arnhem vinden dat veels te weinig , daarbij heeft hij nog gewoon een contract tot 2010.

En 3 miljoen is geen Huntelaar achtig bedrag.
Nee, ik denk dat hij wel voor minder wegging bij PSV en AGOVV
pi_49827492
Zenden kan naar Newcastle

Van mij hoeft hij niet meer te komen
Krijg je dalijk een overbevolkt middenveld en dat is zonde voor de talenten
pi_49827605
Dat zou dan geen sportieve reden zijn, want Newcastle is geen PSV. Al zullen volgend jaar wel verbeteren onder Big Sam.
pi_49827665
Newcastle gaat Bolton verstoten

Everton is afwachten en Spurs zullen ook wel weer verbeteren.
En Newcastle heeft veel groeimogelijkheden
  zondag 27 mei 2007 @ 20:18:45 #286
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_49830079
quote:
Op zondag 27 mei 2007 15:11 schreef Chooselife het volgende:

Als dit zo is zal er snel revanche komen.Deze gaan zeker down als het waar is.
quote:
Ajax hoort met zo'n ploeg niet in de Champions League. Met alle respect over het verleden.Hedendaagse Ajax ploegen doen het slecht in de CL.
  zondag 27 mei 2007 @ 20:21:36 #287
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_49830164
quote:
Op zondag 27 mei 2007 20:18 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

[..]

Ajax hoort met zo'n ploeg niet in de Champions League. Met alle respect over het verleden.Hedendaagse Ajax ploegen doen het slecht in de CL.
quote:
Op zondag 27 mei 2007 17:05 schreef cultheld het volgende:
Farfán is en blijft de beste aanvaller van de Eredivisie .
Beter dan Alves? Daar geef ik je geen gelijk in dan.
  zondag 27 mei 2007 @ 20:24:11 #288
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_49830253
quote:
Op zondag 27 mei 2007 20:18 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

[..]

Dit elftal van Psv is echt niet beter dan Ajax hoor. Dus het is voor beide moeilijk
AFC AJAX
  zondag 27 mei 2007 @ 20:28:48 #289
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_49830421
Waarom komt PSV tot de kwartfinale van de CL en schakelt het Arsenal uit?En waarom heerst PSV de 1e seizoenshelft en weet het IN de arena van Ajax te winnen?
En nou niet gaan lullen over de dramatische 2e competitiehelft zonder Alex want Alex heeft PSV dit seizoen de beste ploeg van Nederland gemaakt.

Wederom.
  zondag 27 mei 2007 @ 20:31:19 #290
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_49830508
Ja dat was toen het nog goed ging, je zag zelf tegen Liverpool dat Psv daar ook niks te zoeken had.
AFC AJAX
pi_49830808
quote:
Op zondag 27 mei 2007 20:31 schreef BonJovi het volgende:
Ja dat was toen het nog goed ging, je zag zelf tegen Liverpool dat Psv daar ook niks te zoeken had.
Tegen arsenal ging het in de competitie ook al slecht. Maar PSV is al een aantal jaar de enige Nederlandse club die daadwerkelijk iets presteert internationaal.
pi_49830852
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 18:52 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
volgens mij zijn lotingen altijd op vrijdag

En 30 augustus valtop een donderdag......
  zondag 27 mei 2007 @ 21:10:27 #293
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_49831932
quote:
Op zondag 27 mei 2007 17:04 schreef PyTh het volgende:

[..]

[..]

Hij wil wel érg graag he
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_49831993
quote:
quote:
Jan Kromkamp mishandeld na oefenduel

Oefenpotjes en geweld. Het gaat tegenwoordig hand in hand. Zo heeft PSV-verdediger Jan Kromkamp gisteravond rake klappen opgelopen na een vriendelijke wedstrijd van zijn broodheer tegen voetbalvereniging Acht. De international werd na afloop van het duel door onbekenden uit zijn auto getrokken en kreeg enkele vuistslagen in zijn gelaat. Zijn verwondingen zijn zo ernstig dat hij in het ziekenhuis moest worden opgenomen. Zo heeft een zegsman van de politie Eindhoven zojuist tegenover GeenStijl bevestigd. Van de daders ontbreekt nog ieder spoor, maar volgens de geruchten zouden zij minder blond zijn dan Kromkamp zelf. Ook naar de aanleiding van de lafhartige mishandeling tast de politie nog volledig in het duister. Zij vraagt getuigen zich te melden via 0900-TUIG. Tot zover de politieberichten. Het belooft weer een mooie vriendschappelijke voetbalzomer te worden...
Volgens geruchten de auto uit gesleurd en tegen zijn hoofd aan getrapt door buitenlanders. Gevolg: gebroken neus, jukbeen en oogkas.

pi_49832108
quote:
Op zondag 27 mei 2007 20:31 schreef BonJovi het volgende:
Vergeet ff niet dat PSV in de periode rond Liverpool op rockbottom zat en ze met elke tegenstander moeite had. Je zal mij niet horen zeggen dat Ajax niets in de CL te zeken heeft, want er zitten genoeg slechtere clubs in. Maar het lijkt mij vrij objectief te zeggen dat het eerder van PSV dan van Ajax moest komen in de Champions League.
  zondag 27 mei 2007 @ 21:20:32 #296
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_49832288
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:12 schreef Biggs. het volgende:

[..]

[..]

Volgens geruchten de auto uit gesleurd en tegen zijn hoofd aan getrapt door buitenlanders. Gevolg: gebroken neus, jukbeen en oogkas.

colours of my home
pi_49832432
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:20 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

quote:
Ben net terug uit de kantine van Acht.

Was een super feest tot dat onze "buitenlandse vrienden" besloten Jan Kromkamp op de parkeerplaats van Acht het ziekenhuis in te slaan ......
  zondag 27 mei 2007 @ 21:32:45 #298
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_49832759
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:24 schreef Biggs. het volgende:

[..]

[..]
Betrouwbare bron ja. En weet je wat iedereen denkt als ze jouw post lezen? Marokkanen. Kutmarokkanen altijd. Kankermarokkanen. Hup Wilders. Terwijl NOG HELEMAAL NERGENS iets is gezegd door BETROUWBARE BRONNEN over 'buitenlanders'. En wat de fak buitenlanders inhoudt is me ook een raadsel. Kunnen net zo goed zooitje verdwaalde Groenlanders zijn.
colours of my home
  zondag 27 mei 2007 @ 21:34:46 #299
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_49832821
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:32 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Betrouwbare bron ja. En weet je wat iedereen denkt als ze jouw post lezen? Marokkanen. Kutmarokkanen altijd. Kankermarokkanen. Hup Wilders. Terwijl NOG HELEMAAL NERGENS iets is gezegd door BETROUWBARE BRONNEN over 'buitenlanders'. En wat de fak buitenlanders inhoudt is me ook een raadsel. Kunnen net zo goed zooitje verdwaalde Groenlanders zijn.
Maak je niet zo druk. Zo gaat dat toch meestal in de berichtgeving. Wie het ook gedaan heeft, het zijn allemaal idioten, kansloze rukkers die goed gestraft mogen worden vanwege dit zinloze geweld. Jaren geleden werd Arthur Numan nog een paar klappen verkocht na de verloren bekerfinale voor ie naar Glasgow verkaste. En dat waren dan 'rasechte' Eindhovenaren
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_49832850
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:12 schreef Biggs. het volgende:

[..]

[..]

Fucking triest
Waarom in Gods(of moet ik hier zeggen in Allahs)naam is dit nodig.
Tyfusmensen

Sterkte Kromkamp!
  zondag 27 mei 2007 @ 21:39:00 #301
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_49832975
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:35 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Waarom in Gods(of moet ik hier zeggen in Allahs)naam is dit nodig.
Tyfusmensen
Voila, debiel nummer één.
colours of my home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')