volgens mij kan je pas na 5 jaar in Nederland een paspoort krijgen maar dan moet je nog wel al die exameshit door enzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:07 schreef PyTh het volgende:
Het schijnt dus zo te zijn dat als Alex nog 1 jaar bij PSV (en dus in Nederland) blijft hij wel een Nederlands Paspoort kan krijgen.
Op deze manier zou hij ook zonder problemen naar Chelsea kunnen.....
Ben benieuwd, dat zou natuurlijk helemaal fantastisch zijn.
als je zerieus verwacht dat Beerens een talent voor de toekomst is dan moet je hem verhuren voor zn ontwikkeling. Maar dan moet je wel genoeg spitsen kunnen halen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:59 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Beerens heeft aangegeven graag nog een jaar verhuurd te worden. Nu lijkt mij dat niet zo heel erg, want hij lijkt me (nog) te licht voor PSV. Anderzijds, is hij voor de Eredivisie best bruikbaar, en zo kun je toch andere spitsen enigzins ontlasten. Wat denken jullie? Nog een jaar verhuren, of gewoon in de selectie opnemen?
Wat gaat er eigenlijk met Bakkal gebeuren? Die komt ook terug van Twente, of niet? Dan hebben we straks een hoop jongelingen in de selectie. Hoop dat Koeman daar een beetje mee om kan gaan...
Kan, maar ik hoop voor jullie dat er voor die positie wel iemand komt met meer kwaliteiten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:16 schreef PyTh het volgende:
Bakkal kan ook als linker aanvaller uit de voeten.
PSV heeft warme banden met Chelseaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:19 schreef Steve_I. het volgende:
kan iemand me uitleggen waarom zoveel psv-ers denken dat chelsea () een speler van 10-15 miljoen minstens, met een perfecte leeftijd, die je waarschijnlijk makkelijk kan verkopen, aan psv zou geven in ruil voor een speler die toch al van hun is
Uiteindelijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:50 schreef Leso_Varen het volgende:
Zo, nog wat trainingen en een oefenwedstrijdje, en dan is het uiteindelijk wel geslaagde seizoen afgelopen
Prestatiegericht gezien een succesvol seizoen. Die supporters keerde zich niet tegen de club, maar tegen Koeman. Uiteindelijk zei ik omdat het er een tijd op leek dat het niet meer zou lukken, het spel was ook dramatisch, logisch dat je dan de trainer aanvalt, komop, als we over de tweede seizoenshelft kijken zou PSV iets van zevende zijn geworden, we hebben veel te veel punten voorsprong weggegeven, dat het uiteindelijk goed komt, is mooi, maar PSV had het niet meer in eigen hand, het deed wat het moest doen, en gelukkig deden de twee concurrenten dat (net) niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
UiteindelijkHet was een geslaagd seizoen, totdat een deel van de so called supporters zich tegen de club keerde. Ik wil dat niet geslaagd noemen. Na uitschakeling in de CL leek het sportief al geslaagd, tot de ellende kwam. Volgens mij is dit juist één der dieptepunten in de PSV-historie, het eigen trainer affakkelen ondanks succes. Dan doet een titel en CL-prestatie er weinig toe.
Lijkt mij wel wat..quote:-----------------Farfan--------------------------
----------------------------------------------------
-----------Aissati------------Afellay----------
deCler-----El Ahmadi-----Simons-----Kromkamp
---------Salcido--DaCosta---Boula------------
Aanvallend breng je dan te weinig denk ik, of je moet Ibi en Isi helemaal naar voren schuiven, maar dan heb je denk ik nog te weinig stootkracht.quote:
Da Costaquote:
Chelsea is Chelseaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:19 schreef Steve_I. het volgende:
kan iemand me uitleggen waarom zoveel psv-ers denken dat chelsea () een speler van 10-15 miljoen minstens, met een perfecte leeftijd, die je waarschijnlijk makkelijk kan verkopen, aan psv zou geven in ruil voor een speler die toch al van hun is
Eensch.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Chelsea is de grootste voetbalverziekende tyvusclub van Europa
Ieder zijn ding, maar als de propaganda machine van Talpa een week lang had geschreeuwd dat Ajax en PSV Excelsior ook geen 6 punten afhandig hadden gemaakt en AZ tot dan toe altijd op cruciale momenten bezweken was, dan had niemand vooraf een stuiver voor dat kampioenschap gegeven. En zie daarnaast eens hoe Ajax speelde in de laatste weken, geen moment een titel waardig. Dat PSV met goed voetbal een punt pakt in de Galgenwaard (vaker close) en dan wordt afgemaakt in de pers en de trainer door so called fans, dat is een schande en ver bezijden de realiteit.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:53 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Prestatiegericht gezien een succesvol seizoen. Die supporters keerde zich niet tegen de club, maar tegen Koeman. Uiteindelijk zei ik omdat het er een tijd op leek dat het niet meer zou lukken, het spel was ook dramatisch, logisch dat je dan de trainer aanvalt, komop, als we over de tweede seizoenshelft kijken zou PSV iets van zevende zijn geworden, we hebben veel te veel punten voorsprong weggegeven, dat het uiteindelijk goed komt, is mooi, maar PSV had het niet meer in eigen hand, het deed wat het moest doen, en gelukkig deden de twee concurrenten dat (net) niet.
Gast, vergelijk gewoon even simpel het puntenverlies van voor de winterstop, en die van erna. Daar zit nogal wat verschil in niet?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:48 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, maar als de propaganda machine van Talpa een week lang had geschreeuwd dat Ajax en PSV Excelsior ook geen 6 punten afhandig hadden gemaakt en AZ tot dan toe altijd op cruciale momenten bezweken was, dan had niemand vooraf een stuiver voor dat kampioenschap gegeven. En zie daarnaast eens hoe Ajax speelde in de laatste weken, geen moment een titel waardig. Dat PSV met goed voetbal een punt pakt in de Galgenwaard (vaker close) en dan wordt afgemaakt in de pers en de trainer door so called fans, dat is een schande en ver bezijden de realiteit.
He ja, laten we talpa de schuld gaan geven van het kinderachtig gedrag van v Gaal, Ten Cate en R. Koeman, het enorme puntverlies van PSV na de winterstop, de constante blessures van Kluivert en het belabberde spel van het Nederlands Elftalquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar bij PSV is altijd rust de laatste jaren.
Denk dat Talpa het flink erger heeft zitten maken met hun televisie.
Dit jaar was echt battle of de trainers door hun TV en dan maken ze bij Talpa van een mier een olifant.
Dus week na week wordt het erger
Dat komt omdat Koeman niet weet hoe hij zich moet gedragen in de media, hij roept te pas en te onpas dingen waarmee hij onrust stookt. Het is net een klein kind, hij gaat namelijk huilen zodra er dingen over hém gezegd worden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Koeman is een makkelijke prooi voor leuke televisie
Cocu -------> El Ahmadiquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:18 schreef dndiek het volgende:
Welke spelers zou jij uit de hoge hoed toveren, cultheld?
Jij hebt altijd mooie lijstjes
Michael Jansen, is dat die jongen van Vitesse?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Cocu -------> El Ahmadi
Kluivert -----> N'kufo
Reiziger ------> Sankoh
Alex ---------> Bottinelli
Lamey ------> Michael Jansen
Tardelli ------> Elia
Sun Xiang --------> Zonneveld
Fehér -------> Van der Leegte
22.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:54 schreef dndiek het volgende:
Hoe oud is Bottinelli?
Ja, in potentie een geweldenaar, maar hij heeft een tijd niet gespeeld vanwege een ernstige blessure. Daarom zou hij aankomend seizoen een ideale breedte-verdediger zijn. Hij zal geen belangrijke rol in het elftal opeisen, Vitesse zal niet al teveel geld voor hem vragen en met een beetje mazzel pakt het goed uit en groeit hij op termijn uit tot vaste linksback van PSV.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Michael Jansen, is dat die jongen van Vitesse?
Klopt, dus je kunt er vanuit gaan dat Alex aan AC Milan wordt verkocht.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Alex kan toch niet eens in Engeland spelen atm, of zit ik weer te slapen?
ik heb liever dat Alex in Nederland blijft, jammer genoeg heb ik daar niks over te zeggenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Klopt, dus je kunt er vanuit gaan dat Alex aan AC Milan wordt verkocht.
Ik dacht dat hij was afgekeurd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, in potentie een geweldenaar, maar hij heeft een tijd niet gespeeld vanwege een ernstige blessure. Daarom zou hij aankomend seizoen een ideale breedte-verdediger zijn. Hij zal geen belangrijke rol in het elftal opeisen, Vitesse zal niet al teveel geld voor hem vragen en met een beetje mazzel pakt het goed uit en groeit hij op termijn uit tot vaste linksback van PSV.
Bron? Daar heb ik helemaal niks van meegekregen en dat zou erg jammer zijn.quote:
Geen bron, maar ik dacht ooit zoiets opgevangen te hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bron? Daar heb ik helemaal niks van meegekregen en dat zou erg jammer zijn.
Waarom ben je zo gecharmeerd van Elia, Sankoh en Nkufo? De eerste heeft gewoon eigenlijk nog bijna niks laten zien, potentie kan hij wel hebben maar hij mag wel eens wat laten zien bij Den Haag. En Sankoh en Nkufo vind ik veel te wisselvallig spelen voor een club als PSV...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Cocu -------> El Ahmadi
Kluivert -----> N'kufo
Reiziger ------> Sankoh
Alex ---------> Bottinelli
Lamey ------> Michael Jansen
Tardelli ------> Elia
Sun Xiang --------> Zonneveld
Fehér -------> Van der Leegte
Het was toch weer positief na zijn operatie.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Geen bron, maar ik dacht ooit zoiets opgevangen te hebben.
Maar misschien kan hij nog terugkomen, ik hoop het met je mee.
Wat hadden Hofs en De Zeeuw allemaal al laten zien? Ik ben gecharmeerd van Elia vanwege z'n Oranje-prestaties. Ik heb geen zin om weer dat riedeltje af te steken over waarom aanvallende toptalenten het nooit (kunnen) laten zien bij degradatieteams, want dat heb ik al een keer of drie gedaan in deze reeks.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:18 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Waarom ben je zo gecharmeerd van Elia, Sankoh en Nkufo? De eerste heeft gewoon eigenlijk nog bijna niks laten zien, potentie kan hij wel hebben maar hij mag wel eens wat laten zien bij Den Haag. En Sankoh en Nkufo vind ik veel te wisselvallig spelen voor een club als PSV...
En vd Leegte is toch niet je eigen keuze mag ik hopen![]()
N'Kufo vind ik wel een leuke speler.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:18 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Waarom ben je zo gecharmeerd van Elia, Sankoh en Nkufo? De eerste heeft gewoon eigenlijk nog bijna niks laten zien, potentie kan hij wel hebben maar hij mag wel eens wat laten zien bij Den Haag. En Sankoh en Nkufo vind ik veel te wisselvallig spelen voor een club als PSV...
En vd Leegte is toch niet je eigen keuze mag ik hopen![]()
Ruilen voor kakhabar....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Klopt, dus je kunt er vanuit gaan dat Alex aan AC Milan wordt verkocht.
Ik denk dat vrijwel iedere PSV-suporter Alex nog een aantal jaren in Eindhoven ziet spelen, maar realistisch bekeken is een afscheid erg dichtbij.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik heb liever dat Alex in Nederland blijft, jammer genoeg heb ik daar niks over te zeggen
heerlijk puur beoordelen aan de hand van de resultaten hè?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
UiteindelijkHet was een geslaagd seizoen, totdat een deel van de so called supporters zich tegen de club keerde. Ik wil dat niet geslaagd noemen. Na uitschakeling in de CL leek het sportief al geslaagd, tot de ellende kwam. Volgens mij is dit juist één der dieptepunten in de PSV-historie, het eigen trainer affakkelen ondanks succes. Dan doet een titel en CL-prestatie er weinig toe.
wtf heb je gezien hoeveel kansen er waren? Er had daar dik gewonnen moeten worden! Dan hadden we gewoon kampioen geworden thuis tegen Vitessen en hadden we op 29 april op het stadhuisplein gestaan met een huldiging zoals het hoortquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:48 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat PSV met goed voetbal een punt pakt in de Galgenwaard (vaker close) en dan wordt afgemaakt in de pers en de trainer door so called fans, dat is een schande en ver bezijden de realiteit.
al 2 jaar geen wedstrijd meer op niveau gespeeldquote:
ernstige blessure? Hartproblemen...... en na 2 jaar speelt hij nog niet........ dus dan moeten we maar de gok nemen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, in potentie een geweldenaar, maar hij heeft een tijd niet gespeeld vanwege een ernstige blessure. Daarom zou hij aankomend seizoen een ideale breedte-verdediger zijn. Hij zal geen belangrijke rol in het elftal opeisen, Vitesse zal niet al teveel geld voor hem vragen en met een beetje mazzel pakt het goed uit en groeit hij op termijn uit tot vaste linksback van PSV.
Hofs heeft nog steeds niks laten zien, ja beetje schoppen in Rotterdam, daar wordt je daar als snel populair mee!quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat hadden Hofs en De Zeeuw allemaal al laten zien? Ik ben gecharmeerd van Elia vanwege z'n Oranje-prestaties. Ik heb geen zin om weer dat riedeltje af te steken over waarom aanvallende toptalenten het nooit (kunnen) laten zien bij degradatieteams, want dat heb ik al een keer of drie gedaan in deze reeks.
Sankoh heeft enorm veel potentie en lijkt mij een verbetering t.o.v. Reiziger (die ook geen basisrechtsback was dit seizoen). N'kufo kan geweldig kaatsen en de bal bij zich houden en juist dat is wat dit seizoen ontbrak aan de voorhoede. Ook is hij een redelijke kopper.
Van der Leegte is niks minder dan Fehér, heeft Bundesliga-ervaring en is waarschijnlijk nog goedkoper ook (qua salaris). Verder is hij een PSV-supporter, Nederlander en zal hij sfeer toevoegen aan de groep, wat ook belangrijk is.
Voor een paar ton haal je die zo op. Ik denk dat hij terug kan komen op z'n oude niveau.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
al 2 jaar geen wedstrijd meer op niveau gespeelddat kun je niet serieus menen!
Je hebt gelijk, hoe kom ik nou in godsnaam bij de naam Hofs als ik Schaars bedoel (die bankzitter was, in tegenstelling tot Hofs die best belangrijk was bij Vitesse)quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hofs heeft nog steeds niks laten zien, ja beetje schoppen in Rotterdam, daar wordt je daar als snel populair mee!
Sankoh mag meteen komen!
quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hoe kom ik nou in godsnaam bij de naam Hofs als ik Schaars bedoel (die bankzitter was, in tegenstelling tot Hofs die best belangrijk was bij Vitesse).
Hij ligt er nu 2 jaar uit met een hartkwaal....... hij zou aanvankelijk vorig jaar al terug komen maar hij is nog steeds niet zover. Het is nog steeds gissen of het wel geod komt, zn contract loopt nog tot eind aankomend seizoen.... wacht dat dan ook maar af.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Voor een paar ton haal je die zo op. Ik denk dat hij terug kan komen op z'n oude niveau.
En hoe groot acht je de kans daarop? Tot nu toe is het enige wat enigzins concreet lijkt van ongeveer hetzelfde kaliber wat op dat lijstje staat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:36 schreef PyTh het volgende:
Ik vind je lijstje ook behoorlijk dubieus cult en ik mag hopen dat PSV er in slaagt toch wel wat grotere namen naar Eindhoven te halen dan een Elia, N'Kufo en een Sankoh![]()
Ik vrees van niet. Teminste niet op PSV-waardig niveauquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:15 schreef jpg97 het volgende:
Hoogstrate, komt die nog terug?
PSV moet het langzamerhand over een andere boeg gaan gooien verwacht ik, ze moeten creatiever met geld omgaan en dan kom je bijvoorbeeld bij deze namen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:36 schreef PyTh het volgende:
Ik vind je lijstje ook behoorlijk dubieus cult en ik mag hopen dat PSV er in slaagt toch wel wat grotere namen naar Eindhoven te halen dan een Elia, N'Kufo en een Sankoh![]()
Nee die blijft zelfs bij Emmen achtervolgd worden met blessure na blessure, die jongen heeft te veel pech.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:15 schreef jpg97 het volgende:
Hoogstrate, komt die nog terug?
quote:In de pot 3 en 4 komen onder andere Werder Bremen(*), Celtic(*), Schalke 04, VfB Stuttgart, CSKA Moskou, Sporting Lisabon, Lazio Roma(*), Olympique Marseille, Glasgow Rangers(*), Besiktas(*), Olympiakos Piraeus en Anderlecht(*).
Ja, las het gisteren al, het wordt een sterk bezet CL seizoen, voor veel clubs zal het een zware loting worden!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:52 schreef rubbereend het volgende:
omg wedden dat wij een kutloting krijgen volgend jaar in de CL poule...
[..]
Wat betekenen die sterretjes??quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:52 schreef rubbereend het volgende:
omg wedden dat wij een kutloting krijgen volgend jaar in de CL poule...
[..]
Ik zou tekenen voor die namen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:36 schreef PyTh het volgende:
Ja, PSV-Anderlecht was inderdaad een leuke wedstrijd de laatste keer.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:48 schreef PyTh het volgende:
Celtic en Anderlecht
Gegarandeerd 2 leuke uit en thuiswedstrijden!
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, PSV-Anderlecht was inderdaad een leuke wedstrijd de laatste keer.![]()
Dat was tijdens ons 2e ronde syndroom.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, PSV-Anderlecht was inderdaad een leuke wedstrijd de laatste keer.![]()
Nee dat niet. Maar het getuigt van onkunde om het én beter te weten dan de trainer, én beter te weten dan je bestuur, én je team het nog eens extra moeilijk te maken. Tijd om af te vragen of je je nog wel supporter wilt noemen, lijkt me. Niks mis met diegene die Koeman niet mag of tussentijds wil afrekenen, maar doe dat niet ten koste van je club. Al met al geen geslaagd seizoen dus, door die overhitte idioten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heerlijk puur beoordelen aan de hand van de resultaten hè?We zijn kampioen dus het zal wel goed zijn...... Inderdaad Koeman heeft her briljant gedaan!
quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:59 schreef okee6 het volgende:
Zonneveld definitief voor vier jaar gehaald
Vervanger voor Sun is binnen dus
had ie geen vaste afkoopsom van eenhalf miljoen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:41 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Mooi. Is er bekend hoeveel hij uiteindelijk heeft gekost, of lees ik scheel op de PSV-site?
Ongeveer 5 ton volgens het ED inderdaad.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:36 schreef WooZ het volgende:
[..]
had ie geen vaste afkoopsom van eenhalf miljoen?
Geen geld dusquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:37 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ongeveer 5 ton volgens het ED inderdaad.![]()
geloof je mijn posts niet meerquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:59 schreef cultheld het volgende:
Pryor is goed ja. En laten we Jansen dan maar vergeten. Ik wist niet dat hij hartproblemen had, ik dacht dat hij er zo lang uit was vanwege een beenblessure.
ik kan niet meer quick qouten sinds ik mod benquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
rubbereend... Kon je niet alles in 1 post editen inplaats een kwartetpost te posten.![]()
Ik zal wel over het "hart" gedeelte heen hebben gelezenquote:
Beetje laat, nietwaar?quote:Nu: PSV kreeg vandaag pas echte kampioensschaal
Nu.nl meldt dat PSV vandaag pas de echte kampioensschaal in handen kreeg. Competitieleider Bert van Oostveen van de KNVB overhandigde het zilverwerk op de kampioensreceptie van de Eindhovense club aan aanvoerder Phillip Cocu. PSV moest het tot nu toe doen met de replica.
Beter laat dan nooit, vraag maar aan 020quote:
Hij komt waarschijnlijk nooit meer aan het voetballen toequote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
Speelt Michael Jansen alweer na zijn hartklachten oid?
'waarneer'?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
Waarneer zou Theo Maasen hem meenemen![]()
Het zou geweldig zijnquote:'PSV houdt hoop op nog een jaar Alex'
Volgens het Algemeen Dagblad houdt PSV de hoop dat het Alex nog een jaar kan behouden. De Braziliaan zou niet staan te springen om naar Chelsea te gaan nu hij gehoord heeft dat hij op voorhand tweede keus is achter Terry en Carvalho. Gaat hij niet naar Chelsea dan is er nog een behoorlijke kans dat hij verkocht wordt aan een andere Europese topclub.
En volgens Zonneveld zelf had hij een clausule van 5 ton in z'n contract, beetje vreemdquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:00 schreef rubbereend het volgende:
voor wat het waard is Zonneveld was 8 ton aldus het AD.
quote:Zenden mag van Benítez praten met PSV
Datum: 24-mei-2007 11:46
Coach Rafael Benítez wil een aantal veranderingen doorvoeren in de selectie van Liverpool en daar is Boudewijn Zenden de dupe van. "Ik heb Bolo verteld dat hij met andere clubs mag praten", zei de Spanjaard donderdag, een dag na de verloren Champions League-finale tegen AC Milan. PSV wil Zenden dolgraag overnemen van Liverpool.
Zenden heeft een aflopend contract bij de Reds, die hem in 2005 overnamen van Middlesbrough. De Nederlander was lange tijd geblesseerd, maar kon de laatste tijd rekenen op een basisplaats.
www.sportweek.nlquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:28 schreef KELDER het volgende:
welke bron rubbereend ?
zou mooi zijn, alhoewel boudewijn misschien ook nog wel bij een lager geklasseerd premier league team zijn geluk gaat beproeven
Die duidelijkheid is er allang vergeven door Rummenige.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
www.sportweek.nl
En Makaay heeft duidelijkheid aan Bayern gevraagd, hij wil weten wat zn rol zal zijn volgend seizoen....... zou het dan toch nog goed komen?
blijkbaar toch niet dus.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die duidelijkheid is er allang vergeven door Rummenige.
rond Stam is volgens mij niks misgelopenquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:45 schreef mcyodogg het volgende:
Als PSV Zenden wilt, zal het nu snel en goed moeten handelen. Anders loopt het mis a la Stam.
Wat ik ervan begreep was dat PSV Stam best wilde hebben, zelfs hem een bod heeft gedaan dat hoger lag dan dat van Ajax. Alleen niet zo snel en daadkrachtig handelde.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
rond Stam is volgens mij niks misgelopenWe hadden op dat moment Ooijer en Alex en dan is het een beetje absurd om 6 miljoen te betalen voor 2 jaar
Helemaal niks van waar.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:56 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wat ik ervan begreep was dat PSV Stam best wilde hebben, zelfs hem een bod heeft gedaan dat hoger lag dan dat van Ajax. Alleen niet zo snel en daadkrachtig handelde.
Ik denk het wel, ideaal voor aan de linkerkant.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:59 schreef koningdavid het volgende:
Voegt Zenden echt wat toe aan jullie middenveld? Ik betwijfel het.
Okee, maar dan blijft nog steeds overeind dat ze niet snel handelden. Met een reden weliswaar, alleen zo werd wel duidelijk dat niet elke ex-speler eeuwig wilt wachten. Vandaar dat ik zeg, snel handelen als je Zenden wilt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Helemaal niks van waar.
PSV wilde wachten tot er meer duidelijkheid was omtrent Alex en toen kwam ajax die hem gelijk een aanbieding gedaan hebben waar hij op ingegaan is.
creativiteit, ervaring en snelheid. Lijkt me een leuk middenveld Zenden - Aissati - Simons - Afellayquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:59 schreef koningdavid het volgende:
Voegt Zenden echt wat toe aan jullie middenveld? Ik betwijfel het.
ow dat zeker, ook qua Hofland, maar hopelijk gebeurt dat allemaal in stilte, zou ook eens leuk zijn als niet alles uitlekt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Okee, maar dan blijft nog steeds overeind dat ze niet snel handelden. Met een reden weliswaar, alleen zo werd wel duidelijk dat niet elke ex-speler eeuwig wilt wachten. Vandaar dat ik zeg, snel handelen als je Zenden wilt.
Hehe, hoe daadkrachtig wil je zijn als ze volgens jou al een bod hadden gedaan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:56 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wat ik ervan begreep was dat PSV Stam best wilde hebben, zelfs hem een bod heeft gedaan dat hoger lag dan dat van Ajax. Alleen niet zo snel en daadkrachtig handelde.
Tja, je moet er ook nog met de club uitkomen he.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hehe, hoe daadkrachtig wil je zijn als ze volgens jou al een bod hadden gedaan?
Misschien moeten we Stan ff een mailtje sturenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:13 schreef ruud.nl het volgende:
Iedereen hier hoopt dat PSV Hofland terughaalt, maar tot nu toe heeft PSV nog geen enkele keer de ambitie uitgesproken om dat daadwerkelijk te willen doen.
Raar als je het mij vraagt, er moet sowieso versterking komen voor het hart van de verdediging en hij is zeer geschikt.![]()
Buiten Sevilla om heb ik inderdaad helemaal nog niks gehoord.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:26 schreef Suijk het volgende:
Is er nog steeds nergens concrete interesse voor Farfan?
Niet alleen Chelsea, ook Barca. Barca wil de 16-jarige zoon van Danny Blind kopen. Ik had ergens een artikel, ik ben alleen het linkje kwijt...quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:51 schreef tomttt het volgende:
Chelsea probeert nu helaas ook jeugdspelers te kopen....
http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=30594
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:51 schreef tomttt het volgende:
Chelsea probeert nu helaas ook jeugdspelers te kopen....
http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=30594
Dit doen de topclubs binnen Nederland ook. Voorbeeld hiervan is dat PSV Huntelaar bij de Graafschap vandaan haalde.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:07 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ja, dat loopt echt uit de hand met die kutclubs. Daar moet de fifa echt snel wat aan doen wat mij betreft.
Is het ook, maar PSV doet er net zo hard aan mee met spelers als Leandro, Claudio, Qvist, Vonlanthen, eerder genoemde Huntelaar, en nu Jonathan Reis en Fagner.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:09 schreef PyTh het volgende:
Best wel een treurige ontwikkeling eigenlijk als de jonge talenten nu al weggekocht worden![]()
Klopt....quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:14 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Is het ook, maar PSV doet er net zo hard aan mee met spelers als Leandro, Claudio, Qvist, Vonlanthen, eerder genoemde Huntelaar, en nu Jonathan Reis en Fagner.![]()
Denk dat Danny wel weet dat die jongen maar eerst bij Ajax zich moet gaan bewijzen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Niet alleen Chelsea, ook Barca. Barca wil de 16-jarige zoon van Danny Blind kopen. Ik had ergens een artikel, ik ben alleen het linkje kwijt...
Werd Ronaldo niet ook al vastgelegd voor zijn 18de?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt....
Maar blijf het treurig vinden, want zoals je aan de namen boven je kunt zien (op Reis en Fagner) is het eigenlijk nog nooit echt succesvol geweest.
nee anders vraagt hij er niet naquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die duidelijkheid is er allang vergeven door Rummenige.
Ik heb liever wel Vayrynen dan van der leegtequote:Op donderdag 24 mei 2007 15:45 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Culina (en evt Vayrynen) kunnen nu wel weg geloof ik.
Die was 17 toen hij gecontracteerd werd ja maar hij werd niet in een jeugdteam van PSV gestopt maar was gewoon meteen een volwaardige speler voor de A-Selectie.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:35 schreef tomttt het volgende:
[..]
Werd Ronaldo niet ook al vastgelegd voor zijn 18de?
Van der Leegte is een meer defensief ingestelde speler en linksbenig.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb liever wel Vayrynen dan van der leegte
Klopt, maar Reis en Fagner zijn toch gewoon gehaald voor de A-selectie. Reis komt zeker bij de A-selectie dacht ik.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die was 17 toen hij gecontracteerd werd ja maar hij werd niet in een jeugdteam van PSV gestopt maar was gewoon meteen een volwaardige speler voor de A-Selectie.
Dat vind ik toch wel een verschil
Beide komen zeker bij de A-selectie voor zover ik begrepen heb.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:56 schreef tomttt het volgende:
[..]
Klopt, maar Reis en Fagner zijn toch gewoon gehaald voor de A-selectie. Reis komt zeker bij de A-selectie dacht ik.
Heb ff gezocht en Reis zit er waarschijnlijk wel bij volgend jaar.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Beide komen zeker bij de A-selectie voor zover ik begrepen heb.
Lekker beleid, net je jeugdopleiding geherstructureerd en dan je beste jeugdspelers naar Chelski laten verkassen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:00 schreef cultheld het volgende:
Als Chelsea van Aanholt haalt en dat betekent dat PSV nog vele (volwassen) spelers via Chelsea kan bemachtigen, dan vind ik dat niet eens verkeerd eigenlijk.
Wat hypocriet zeg. PSV doet dit notabene zelf ook. Verder zijn we een speler die al veel verder was in z'n ontwikkeling en zo in de basis had kunnen spelen bij dit PSV al kwijt geraakt aan Internazionale voor een appel en een ei en daar krijgen we niks voor terug. Een samenwerkingsverband met Chelsea is stukken beter.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lekker beleid, net je jeugdopleiding geherstructureerd en dan je beste jeugdspelers naar Chelski laten verkassen...
Pleur op!
Aan de ene kant heb je gelijk, maar er is een verschil. Chelsea heeft genoeg geld om de grootste spelers te kopen, terwijl PSV het van efficiënte scouting en zoals bij Alex wat hulp van buitenaf moet hebben. Beetje frustrerend dat de grote clubs dan ook al je jeugd gaan kopen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat hypocriet zeg. PSV doet dit notabene zelf ook. Verder zijn we een speler die al veel verder was in z'n ontwikkeling en zo in de basis had kunnen spelen bij dit PSV al kwijt geraakt aan Internazionale voor een appel en een ei en daar krijgen we niks voor terug. Een samenwerkingsverband met Chelsea is stukken beter.
Mijn punt is dat je beter zaken met Chelsea kunt doen dan met Internazionale, Arsenal etc. Wat denk je van Arsenal en Manchester United die respectievelijk Fabregas en Pique uit Barcelona hebben weggehaald? Het komt overal voor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:18 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb je gelijk, maar er is een verschil. Chelsea heeft genoeg geld om de grootste spelers te kopen, terwijl PSV het van efficiënte scouting en zoals bij Alex wat hulp van buitenaf moet hebben. Beetje frustrerend dat de grote clubs dan ook al je jeugd gaan kopen...
Zit misschien nog een paar ton tekengeld bij. Zie je zo vaak dat de bedragen die her en der genoemd worden niet helemaal overeenkomen als een speler verkast. Dit kan één van de redenen zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
En volgens Zonneveld zelf had hij een clausule van 5 ton in z'n contract, beetje vreemd![]()
Zou het wel te gek voor woorden vinden als er op een transfersom van 5 ton nog 3 ton tekengeld bij zou komen. Die jongen gaat hier ongetwijfeld meer verdienen dan dat ie bij NAC deed. Daarnaast vind ik ook dat hij zeer dankbaar mag zijn om bij PSV te mogen voetballen want zo'n geweldige speler is het niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zit misschien nog een paar ton tekengeld bij. Zie je zo vaak dat de bedragen die her en der genoemd worden niet helemaal overeenkomen als een speler verkast. Dit kan één van de redenen zijn.
Hij heeft het zelf verdient hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:17 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Zou het wel te gek voor woorden vinden als er op een transfersom van 5 ton nog 3 ton tekengeld bij zou komen. Die jongen gaat hier ongetwijfeld meer verdienen dan dat ie bij NAC deed. Daarnaast vind ik ook dat hij zeer dankbaar mag zijn om bij PSV te mogen voetballen want zo'n geweldige speler is het niet.
Krijgen wij dan ook geld?quote:Chelsea wil PSV-talent Van Aanholt
Chelsea lijkt een nieuwe transfer-tactiek gevonden te hebben. De club richt zich nu niet meer op grote wereldsterren, maar vooral op piepjonge talenten.
Zo is er ook nu weer een gerucht ter wereld gekomen. Volgens Sportweek zou de Londense FA Cup-winnaar Patrick van Aanholt van PSV halen.
De 16-jarige verdediger is aanvoerder van PSV B1 en bovendien een vaste waarde in het team van Oranje voor spelers tot 17 jaar. Hij tekende al een meerjarig contract in Eindhoven, maar Roman Abramovic zou zijn portomonee open willen trekken om dit af te kopen.
Afgelopen zaterdag, in een oefenduel tegen tweedeklasser HVCH (3-2 winst) maakte de linkspoot zijn debuut in de hoofdmacht van Ronald Koeman. Ook speelde hij al meerdere malen met Jong PSV mee.
Maar je zou het niet moeten willen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je beter zaken met Chelsea kunt doen dan met Internazionale, Arsenal etc. Wat denk je van Arsenal en Manchester United die respectievelijk Fabregas en Pique uit Barcelona hebben weggehaald? Het komt overal voor.
Ik ben liever realistisch. Je kunt beter de niet te houden jeugdspelers aan Chelsea kwijt raken dan aan Internazionale of Arsenal. Het blijft een Nederlandse kutcompetitie die nooit kan wedijveren met Italië, Spanje of Engeland. Aan de andere kant: Goossens weigerde Chelsea en het kan maar zo dat Van Aanholt ook weigert omdat hij (terecht) meer kansen bij PSV ziet. Als het er echter op aan komt, dan geef ik de voorkeur aan Chelsea.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar je zou het niet moeten willen.
Club, eigen identiteit, eigen beleid, etc.
Inderdaad niet zeiken, PSV heeft die Aanholt ook bij ons weggekaapt. Daar hebben we helemaal niks voor gekregen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat hypocriet zeg. PSV doet dit notabene zelf ook.
En vervolgens niet goed genoeg vond terwijl hij bij concurent ajax zeer sterk was.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:09 schreef tomttt het volgende:
[..]
Dit doen de topclubs binnen Nederland ook. Voorbeeld hiervan is dat PSV Huntelaar bij de Graafschap vandaan haalde.
Van PSV Netwerk. Voordat geld mag hij naar Parijs gaan. Lijkt me trouwens ook niet echt dat PSV interesse zou hebben in Nilson.quote:'Nilsson moet 7,5 miljoen euro kosten'
(Gepost door RvN)
Volgens Franse media is Paris Saint Germain geïnteresseerd in Lasse Nilsson van Heerenveen. De spits zou minimaal 7,5 miljoen euro moeten kosten. Nilsson liet in een reactie weten wel open te staan voor een transfer naar Frankrijk. Ook PSV zou volgens de geruchten in de markt zijn voor de aanvaller. 7,5 miljoen euro zou echter wel een erg hoog bedrag betekenen voor PSV.
Jij weet niet eens wat er is gebeurd tussen Huntelaar en PSVquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
En vervolgens niet goed genoeg vond terwijl hij bij concurent ajax zeer sterk was.
Ik vind hem zoiezo een eikel dat ie voor Ajax koos.Net als Stam.
Tss![]()
pas als een speler een prof contract tekent hoeft er een opleidingsvergoeding te worden betaald, afaik.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Krijgen wij dan ook geld?
(Heeft van seizoen 01-02 t/m 04-05 bij ons gespeeld)
ja, waar de laatste jaren weer het zwaarst wegenquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:37 schreef TerroRobbie het volgende:
True. De clubs waar hij tussen 12 en 23 gespeeld heeft mogen dan 5% verdelen toch?
Hij kan goed voetballen, maar ik vind het geen voetballer. Hij is niet genoeg liefhebber.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:23 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat Zenden niet naar PSV wil. Dramatische speler tegenwoordig.
Valt wel mee, in de finale speelde hij niet geweldig nee maar voor PSV zou het zeker een versterking zijn, zeker met al zijn ervaring enzo... En als je vd Leegte al een versterking vindt is Zenden het al helemaalquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:23 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat Zenden niet naar PSV wil. Dramatische speler tegenwoordig.
Ik heb hem niet alleen op basis van de finale beoordeeld. Zenden is een draver en nog geen halve Cocu. En Zenden kennende zou hij alleen voor een belangrijk rol in Eindhoven tekenen, in tegenstelling tot supporter Van der Leegte. Zenden is absoluut niet goed genoeg voor een belangrijke rol in Eindhoven. Daarnaast zal hij minimaal een miljoen per jaar willen verdienen en daar heeft die clown naar Eindhovense maatstaven geen recht op gezien zijn kwaliteitenquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:03 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Valt wel mee, in de finale speelde hij niet geweldig nee maar voor PSV zou het zeker een versterking zijn, zeker met al zijn ervaring enzo... En als je vd Leegte al een versterking vindt is Zenden het al helemaal![]()
Hij lijkt nog niet te willen.quote:Liverpool en Boudewijn Zenden maakten vandaag bekend dat de oud PSV'er zal vertrekken bij Liverpool. In overleg is besloten om de optie op nog een jaar niet te lichten, zo liet Zenden weten. Hij is daardoor transfervrij. Op DAG.nl laat hij weten dat hij twijfelt over een terugkeer naar Nederland. . Zenden: ,,Ik weet dat echt nog niet. Ik heb een aantal maanden geleden gezegd dat de timing goed moet zijn om naar Nederland terug te komen. Ik ben daar op dit moment nog niet van overtuigd.''
Ook niks nieuws eigenlijk, hij heeft al verschillende keren gereageerd op vragen of hij naar PSV zou willen en toen droop het enthousiasme er op zijn zachtst gezegd ook al niet vanaf.quote:
Tsja het is graag of niet. Hij hoeft ons ook niet aan het lijntje te houden..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 06:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook niks nieuws eigenlijk, hij heeft al verschillende keren gereageerd op vragen of hij naar PSV zou willen en toen droop het enthousiasme er op zijn zachtst gezegd ook al niet vanaf.
welluuuuusquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat er is gebeurd tussen Huntelaar en PSV.
Goeie speler, me oom kent hem is een buurjongen van hem.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Krijgen wij dan ook geld?
(Heeft van seizoen 01-02 t/m 04-05 bij ons gespeeld)
Dat doet hij dan ook niet... De enige manier waarop Zenden deze zomer naar PSV komt is als hij écht geen fatsoenlijke club meer kan vinden. Maar ik denk dat hij nog liever zakken gaat vullen in Japan of Amerika dan dat hij dit jaar al naar Nederland terugkomt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:54 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Tsja het is graag of niet. Hij hoeft ons ook niet aan het lijntje te houden..
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:20 schreef Whiteguy het volgende:
Theo Maassen is weer goed bezig
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=20936
quote:30 August 2007 Draw for group stage
18-19 September 2007 Group stage, 1st matchday
2-3 October 2007 Group stage, 2nd matchday
23-24 October 2007 Group stage, 3rd matchday
6-7 November 2007 Group stage, 4th matchday
27-28 November 2007 Group stage, 5th matchday
11-12 December 2007 Group stage, 6th matchday
21 December 2007 Draw for second round
19-20 February 2008 Second round, 1st leg
4-5 March 2008 Second round, 2nd leg
7 March 2008 Draw for remaining rounds
1-2 April 2008 Quarter-finals, 1st leg
8-9 April 2008 Quarter-finals, 2nd leg
22-23 April 2008 Semi-finals, 1st leg
29-30 April 2008 Semi-finals, 2nd leg
21 May 2008 Final in Moscow
zag het net op TVquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:20 schreef Whiteguy het volgende:
Theo Maassen is weer goed bezig
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=20936
Ik ga vast kaartjes naar Moskou boeken voor 21 meiquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:52 schreef mcyodogg het volgende:
Van een Liverpool-site, deze CL-data vrij houden
[..]
quote:'Werkvergunning Alex geen probleem meer'
Volgens Chelsea is de werkvergunning voor Alex geen probleem meer, zo meldt De Telegraaf. Dit ondanks dat de FA commissie daar pas over een maand een uitspraak over zal doen. Alles hangt daardoor af van Alex die op korte termijn een tweede gesprek heeft met Chelsea.
Zou echt geweldig zijn, Cocu in de stafquote:
Dus volgens Chelsea is dat geen probleem meer, sinds wanneer beslissen zij daar in?quote:
Zij beslissen het niet, maar in het stuk in de Telegraaf staat dat ze genoeg bewijs dat hij goed genoeg is om een werkvergunning te krijgenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dus volgens Chelsea is dat geen probleem meer, sinds wanneer beslissen zij daar in?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:13 schreef ganzenherder het volgende:
Oja het gaat goed met onze jeugd en reserves![]()
Jong PSV gaat voortvarend in Hongkong
Hmm, ik stem voor Makaay.quote:Ronald Koeman heeft op PSV.nl laten weten dat PSV of Roy Makaay of Danko Lazovic aan wil trekken. Hij benadrukte wel dat slechts één van die twee spelers gehaald zal kunnen worden. Naast Mike Zonneveld en Tommie van der Leegte wil Koeman nog twee aanvallers en een verdediger halen.
Dus waarschijnlijk nog niet bij de technische staf.quote:In het Eindhovens Dagblad laat Cocu weten eerst los te willen komen van het voetbal. Koeman zou hem graag gedurende het seizoen voor enkele dagen per week bij de selectie halen. "Mooi om te horen", vindt Cocu. De komende tijd zal hij zeker regelmatig binnenlopen bij PSV. "Het gevoel is er en de wil om elkaar te vinden ook. Maar ik wil eerst helemaal loskomen van het voetbal. Mijn hoofd leegmaken. Daar neem ik een paar maanden de tijd voor. Daarna ga ik eens rustig ervaren wat ik wil doen. Misschien geef ik me volgend jaar wel op voor de verkorte trainerscursus, misschien trekt de jeugd me. Of de scouting, of iets rond het eerste team. En als ik me fit voel, ga ik wellicht nog ergens een jaartje voetballen op een lager niveau. Ik wil het met open vizier benaderen."
Maw, Vd Leegte/Zonneveld zijn echt de opvolgers van Cocu?quote:Naast Mike Zonneveld en Tommie van der Leegte wil Koeman nog twee aanvallers en een verdediger halen.
Logisch toch, aangezien jij jouw zak met 30 miljoen euro nog niet aan PSV hebt gegeven.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:00 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Maw, Vd Leegte/Zonneveld zijn echt de opvolgers van Cocu?![]()
![]()
En wat dan als PSV geen CL had gehaald? Ipv praktisch transfervrije spelers hadden we dan spelers gehaald waar we geld bijkregen? Ik geloof echt niet dat er zó extreem weinig geld beschikbaar is voor spelers.De spelers die de laatste tijd genoemd worden zijn categorie Feyenoord wat prijs/salaris betreftquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:04 schreef okee6 het volgende:
[..]
Logisch toch, aangezien jij jouw zak met 30 miljoen euro nog niet aan PSV hebt gegeven.
Dat mag ik hopen inderdaadquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:07 schreef LudoSanders het volgende:
Er komt zeker nog wel een middenvelder bij.
Aan wie denk je dan en op wat voor positie? PSV zal het aanwezige geld liever elders in de ploeg stoppen. Links is bezet nu. Centraal heb je Simons, Afellay en Aissati. Verder nog John de Jong en Väyrynen, plus Méndez en Fehér. Er moet meer weg dan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:07 schreef LudoSanders het volgende:
Er komt zeker nog wel een middenvelder bij.
In het gat van Hiddink... even slikken.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:09 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als het echt allemaal zo slecht gesteld is met de financieen wil ik nog steeds weten waar allemaal die euros naartoe gaan behalve de hypotheek van het stadion....
Als het straks een seizoen of 1/2 minder gaat zitten er al snel weer gemiddeld 25000 in het stadion verwacht ik. Dat had je namelijk ook het seizoen vóór het successeizoen met die halve finale CL enzo...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:22 schreef koningdavid het volgende:
Wordt er bij PSV wel eens voorzichtig gesproken over een stadionsuitbreiding of eventueel een nieuw stadion?
Jullie hebben een prima stadion hoor, daar niet van. Maar het zou zo maar kunnen dat Heerenveen, AZ, Twente of evt. zelfs Groningen jullie over een jaar of 5 hebben ingehaald qua stadioncapaciteit.
Bovendien zit het Philips Stadion altijd aardig vol.
We zullen zien. Het is natuurlijk niet ideaal als je als trainer spelers krijgt waar je eigenlijk niet om gevraagd hebt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:05 schreef okee6 het volgende:
Koeman opteert voor Makaay, PSV wil liever Lazovic kopen om economische reden. Wie wint dat?
Waarom zou ik namen aandragen, dat is mijn werk niet. Maar Bij PSV weten ze ook wel dat dat gat niet opgevuld raakt door Tommie voor de Breedte en Mike Zonneveld. Koeman geeft het zelf min of meer al aan in het interview op PSV.tv.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:12 schreef okee6 het volgende:
[..]
Aan wie denk je dan en op wat voor positie? PSV zal het aanwezige geld liever elders in de ploeg stoppen. Links is bezet nu. Centraal heb je Simons, Afellay en Aissati. Verder nog John de Jong en Väyrynen, plus Méndez en Fehér. Er moet meer weg dan.
Het probleem is dat er niet verkocht wordt. Koné, Farfan en Gomes lijken vooralsnog allemaal te blijven en dat zijn juist de jongens die veel geld op kunnen leveren.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom zou ik namen aandragen, dat is mijn werk niet. Maar Bij PSV weten ze ook wel dat dat gat niet opgevuld raakt door Tommie voor de Breedte en Mike Zonneveld. Koeman geeft het zelf min of meer al aan in het interview op PSV.tv.
Klopt, maar van alle "concrete" interesse in genoemde spelers is gewoon niks gekomen. Dat vind ik enigzins zorgwekkend. Het is leuk als je je goede voetballers kan houden maar Koné zou ik liever gisteren dan vandaag zien vertrekken.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:28 schreef dndiek het volgende:
Mag ik wel nog even zeggen dat het nog ontzettend vroeg is in de transferperiode en dat er nog heel veel kan gebruiken qua verkopen als aankopen?
Ik vergeet steeds dat wij absurd vroeg klaar zijn door die hoerige play-offs (in ons geval eigenlijk het gebrek daaraan)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:46 schreef dndiek het volgende:
De Spaanse en Italiaanse zijn nog niet afgelopen en ik denk dat als die competities afgelopen zijn de transfercarroussel vanzelf op gang komt. Het is namelijk overal nog vrij rustig
En omdat wij kampioen zijn. Vergeet dat niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat wij absurd vroeg klaar zijn door die hoerige play-offs (in ons geval eigenlijk het gebrek daaraan).
Dat zeg ik: bij ons het gebrek daaraan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:48 schreef okee6 het volgende:
[..]
En omdat wij kampioen zijn. Vergeet dat niet.
Cocu, bedanktquote:PSV wint feestelijke seizoensafsluiting: 7-1
26 mei 2007 19:15
PSV heeft het voetbalseizoen 2006-2007 afgesloten met een 7-1 overwinning op amateurvereniging Acht. Op sportpark De Leeuwekuil tekenden Zeefuik, De Jong, Voss (3x), Waalkens en Romario Sabajo voor de doelpunten van de landskampioen. Erwin Koeman scoorde namens gastheer VV Acht.
Aanvoerder Phillip Cocu nog eenmaal in actie voor PSV. Aanvoerder Phillip Cocu nog eenmaal in actie voor PSV.
Koeman, Wouters, Valckx
De 60-jarige amateurclub aan de rand van Eindhoven zag zaterdagmiddag zo’n 1500 toeschouwers afkomen op de ‘demonstratiewedstrijd’, ter ere van het jubileum van de vereniging. In een gemoedelijke en vooral gezellige sfeer - en het bleef nog droog ook - sloten beide clubs hiermee de voetbaljaargang af. PSV begon met een handvol spelers van de selectie, aangevuld met talenten uit de A-jeugd. Na rust kwamen Jan Wouters, Stan Valckx en ook hoofdcoach Ronald Koeman in het veld bij PSV.
Doelpunt Erwin Koeman
PSV kwam in Acht binnen twintig minuten op een 3-0 voorsprong. Género Zeefuik (assist Paul Voss), John de Jong (Phillip Cocu) en Voss (Romario Sabajo) scoorden voor de bezoekers. Jasper Waalkens kreeg hierna twee grote kansen, maar de jongeling had zijn vizier niet op scherp staan. Na rust pikte de verdediger toch zijn doelpunt mee en waren het Romario Sabajo en opnieuw Voss die de 0-6 op het bord zetten. Na 58 minuten vond de dubbele wissel Wouters/Valckx plaats voor het duo Zeefuik/Reiziger, en niet veel later kwam ook Ronald Koeman in het veld. Hij verving Patrick Kluivert, die net als Michael Reiziger en Phillip Cocu voor het laatst in actie kwamen voor PSV. In de slotfase ‘won’ Erwin Koeman dan toch de individuele broederstrijd: via een vrije trap scoorde hij de 1-6. Voss bepaalde de eindstand op 1-7. Landskampioen PSV kan nu officieel met vakantie, die duurt tot maandag 9 juli. Dan is de eerste training van het nieuwe seizoen 2007-2008 op De Herdgang.
Erwin Koeman neemt een vrije trap (en scoort), broer Ronald kijkt toe. Erwin Koeman neemt een vrije trap (en scoort), broer Ronald kijkt toe.
Opstelling PSV:
PSV: Moens (46. Mommers), Horsten, Reiziger (58. Valckx), Waalkens, Ter Horst, Zeefuik (58. Wouters), Voss, Cocu, Kluivert (66. R. Koeman), De Jong (46. Heerkens), Romario Sabajo.
(14) Zeefuik 0-1; (17) De Jong 0-2; (23) Voss 0-3; (51) Waalkens 0-4; (73) Romario 0-5; (76) Voss 0-6; (87) E. Koeman 1-6; (90) Voss 1-7. Sportpark De Leeuwekuil, Acht.
het gat van Westerhof ja, dank u voor het omzetten van het investeringsfonds in een lening!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:12 schreef okee6 het volgende:
[..]
In het gat van Hiddink... even slikken.
probleem is dat we alles zelf moeten betalen, de gemeente wil nog niet eens garrant staan bij een lening zodat de rente lager is. Dus is het op dit moment onhaalbaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:22 schreef koningdavid het volgende:
Wordt er bij PSV wel eens voorzichtig gesproken over een stadionsuitbreiding of eventueel een nieuw stadion?
Jullie hebben een prima stadion hoor, daar niet van. Maar het zou zo maar kunnen dat Heerenveen, AZ, Twente of evt. zelfs Groningen jullie over een jaar of 5 hebben ingehaald qua stadioncapaciteit.
Bovendien zit het Philips Stadion altijd aardig vol.
Dat was iets van drie miljoen euro? Daar haal je geen Lazovic voor.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het gat van Westerhof ja, dank u voor het omzetten van het investeringsfonds in een lening!
Bron? Zou nogal klote zijnquote:Op zondag 27 mei 2007 14:45 schreef djnospinzone het volgende:
Kromkamp schijnt het ziekenhuis in te zijn geslagen na de wedstrijd tegen vv Acht.
Wat was de aanleiding voor die matpartij? Ze zullen het toch niet zomaar gedaan hebben?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:11 schreef Chooselife het volgende:
Hij is in elkaar geslagen door een groepje, na de wedstrijd tegen Acht.
Bron: enkele Acht-leden.
Nou, ik wil niet generaliseren, discrimineren of stigmatiseren. Maar als je de afkomst vertelt van de verdachten, zal het wel zonder motief zijn gebeurd.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:46 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wat was de aanleiding voor die matpartij? Ze zullen het toch niet zomaar gedaan hebben?![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:45 schreef djnospinzone het volgende:
Kromkamp schijnt het ziekenhuis in te zijn geslagen na de wedstrijd tegen vv Acht.
Finnen?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:55 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Nou, ik wil niet generaliseren, discrimineren of stigmatiseren. Maar als je de afkomst vertelt van de verdachten, zal het wel zonder motief zijn gebeurd.
Hij wil zo verschrikkelijk graag, ik denk inderdaad dat het niet lang meer duurt voordat het rond is.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
Danko deze week naar PSV ?
Hij heeft er wel kijk op moet ik zeggenquote:Lazovic wil dolgraag met Farfan spelen
Danko Lazovic laat in Sportweek weten het fantastisch te vinden om samen met Farfan te spelen. "Hij heeft alles in huis. Kracht, snelheid, techniek, scorend vermogen. Hij is belangrijker voor de ploeg dan Alves. Hij is zó compleet, van hem kan ik nog veel leren", aldus Lazovic die niet de mening van zijn coach Aad de Mos deelt dat de Servier twee klassen beter is dan Koné. "Dat is leuk, maar die mening deel ik niet. Koné is basisspeler bij PSV, ik bij Vitesse. Koné is sterk en heeft een actie. Koné is een klasbak."
Naast spelen met Farfan wil Danko Lazovic dolgraag dat zijn familie hem op de Servische televisie in de Champions League ziet spelen. "Dat is een droom die snel moet uitkomen. Ik speel vier jaar in het buitenland en heb die Champions League-hymne nog nooit live gehoord. Als ik ooit naar een internationale topclub wil, móét ik Champions League hebben gespeeld. PSV is daar als enige club in Nederland zeker van. PSV is de beste club in Nederland. Iedere speler wil daar naartoe", aldus Lazovic die Arnhem alleen via de voordeur wenst te verlaten en anders niet.
volgens mij was het meer richting de 6 miljoen, maarja ik kan het niet zo snel vindenquote:Op zondag 27 mei 2007 14:48 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat was iets van drie miljoen euro? Daar haal je geen Lazovic voor.
quote:Op zondag 27 mei 2007 17:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hij wil zo verschrikkelijk graag, ik denk inderdaad dat het niet lang meer duurt voordat het rond is.
[..]
Hij heeft er wel kijk op moet ik zeggen![]()
opgezocht 4,3 miljoen in totaalquote:Op zondag 27 mei 2007 14:48 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat was iets van drie miljoen euro? Daar haal je geen Lazovic voor.
3 miljoen lijkt me meer dan genoegquote:Op zondag 27 mei 2007 17:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ben benieuwd hoeveel PSV gaat betalen voor Lazovic. Dat ie komt is een ding dat zeker is.
Anders heb je geld tekort?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:05 schreef rubbereend het volgende:
hopelijk verprutst Ajax de voorronde van de CL weer
nee krijgen we gewoon meerquote:
als je kampioen wordt verdien je sowieso meerquote:
Onterechte kampioenen niet. Anyway, we zien in Augustus wel weer.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je kampioen wordt verdien je sowieso meer
hoezo is dat beter voor het Nederlandse voetbal?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:18 schreef BonJovi het volgende:
Komop zeg! Als Nederlander moet je het Ajax gewoon gunnen om de Champions League te spelen. Dat is toch alleen maar beter voor het Nederlands voetbal? Als het andersom zou zijn zou ik wel liever hebben dat Psv zich zou plaatsen dan Racing Genk ofzo.
Laat Ajax maar punten pakken voor het Nederlandse voetbal in de UEFA Cupquote:Op zondag 27 mei 2007 18:18 schreef BonJovi het volgende:
Komop zeg! Als Nederlander moet je het Ajax gewoon gunnen om de Champions League te spelen. Dat is toch alleen maar beter voor het Nederlands voetbal? Als het andersom zou zijn zou ik wel liever hebben dat Psv zich zou plaatsen dan Racing Genk ofzo.
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:21 schreef dndiek het volgende:
[..]
Laat Ajax maar punten pakken voor het Nederlandse voetbal in de UEFA Cup
Ja boeiend, moeten ze wel eerst in Nederland van Ajax zien te winnenquote:Op zondag 27 mei 2007 18:21 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Az presteert beter in Europa de laatste jaren.
*bookmarkt deze postquote:Op zondag 27 mei 2007 18:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
GOLD DIGGER
![]()
, we gaan de Champions League gewoon in of je het wilt of niet.
![]()
Ja, dat dachten jullie vorig jaar ook.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]GOLD DIGGER
![]()
![]()
Kom eerst die voorronde maar eens doorquote:Op zondag 27 mei 2007 18:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]GOLD DIGGER
![]()
![]()
Wat lul je dan met je puntenquote:Op zondag 27 mei 2007 18:23 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja boeiend, moeten ze wel eerst in Nederland van Ajax zien te winnen![]()
Duh.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:25 schreef BonJovi het volgende:
Het gaat er gewoon om dat jullie liever een andere ploeg in het Champions League zien dan Ajax.
ja omdat dat voor ons financieel nog aantrekkelijk is, Ajax speel sowieso Europeesquote:Op zondag 27 mei 2007 18:25 schreef BonJovi het volgende:
Het gaat er gewoon om dat jullie liever een andere ploeg in het Champions League zien dan Ajax.
Niet liever maar Ajax heeft niets in de CL te zoeken momenteel.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:25 schreef BonJovi het volgende:
snap dat sommige van jullie dat genoeg vinden , maar wij in de en rond Arnhem vinden dat veels te weinig , daarbij heeft hij nog gewoon een contract tot 2010.quote:
Nee, ik denk dat hij wel voor minder wegging bij PSV en AGOVVquote:Op zondag 27 mei 2007 18:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
snap dat sommige van jullie dat genoeg vinden , maar wij in de en rond Arnhem vinden dat veels te weinig , daarbij heeft hij nog gewoon een contract tot 2010.
En 3 miljoen is geen Huntelaar achtig bedrag.
Als dit zo is zal er snel revanche komen.Deze gaan zeker down als het waar is.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:11 schreef Chooselife het volgende:
Hij is in elkaar geslagen door een groepje, na de wedstrijd tegen Acht.
Bron: enkele Acht-leden.
Ajax hoort met zo'n ploeg niet in de Champions League. Met alle respect over het verleden.Hedendaagse Ajax ploegen doen het slecht in de CL.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:25 schreef BonJovi het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Als dit zo is zal er snel revanche komen.Deze gaan zeker down als het waar is.
[..]
Ajax hoort met zo'n ploeg niet in de Champions League. Met alle respect over het verleden.Hedendaagse Ajax ploegen doen het slecht in de CL.
Beter dan Alves? Daar geef ik je geen gelijk in dan.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:05 schreef cultheld het volgende:
Farfán is en blijft de beste aanvaller van de Eredivisie.
Dit elftal van Psv is echt niet beter dan Ajax hoor. Dus het is voor beide moeilijkquote:Op zondag 27 mei 2007 20:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Als dit zo is zal er snel revanche komen.Deze gaan zeker down als het waar is.
[..]
Ajax hoort met zo'n ploeg niet in de Champions League. Met alle respect over het verleden.Hedendaagse Ajax ploegen doen het slecht in de CL.
Tegen arsenal ging het in de competitie ook al slecht. Maar PSV is al een aantal jaar de enige Nederlandse club die daadwerkelijk iets presteert internationaal.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:31 schreef BonJovi het volgende:
Ja dat was toen het nog goed ging, je zag zelf tegen Liverpool dat Psv daar ook niks te zoeken had.
volgens mij zijn lotingen altijd op vrijdagquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:52 schreef mcyodogg het volgende:
Van een Liverpool-site, deze CL-data vrij houden
[..]
Hij wil wel érg graag hequote:Op zondag 27 mei 2007 17:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hij wil zo verschrikkelijk graag, ik denk inderdaad dat het niet lang meer duurt voordat het rond is.
[..]
Hij heeft er wel kijk op moet ik zeggen![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:45 schreef djnospinzone het volgende:
Volgens geruchten de auto uit gesleurd en tegen zijn hoofd aan getrapt door buitenlanders. Gevolg: gebroken neus, jukbeen en oogkas.quote:Jan Kromkamp mishandeld na oefenduel
Oefenpotjes en geweld. Het gaat tegenwoordig hand in hand. Zo heeft PSV-verdediger Jan Kromkamp gisteravond rake klappen opgelopen na een vriendelijke wedstrijd van zijn broodheer tegen voetbalvereniging Acht. De international werd na afloop van het duel door onbekenden uit zijn auto getrokken en kreeg enkele vuistslagen in zijn gelaat. Zijn verwondingen zijn zo ernstig dat hij in het ziekenhuis moest worden opgenomen. Zo heeft een zegsman van de politie Eindhoven zojuist tegenover GeenStijl bevestigd. Van de daders ontbreekt nog ieder spoor, maar volgens de geruchten zouden zij minder blond zijn dan Kromkamp zelf. Ook naar de aanleiding van de lafhartige mishandeling tast de politie nog volledig in het duister. Zij vraagt getuigen zich te melden via 0900-TUIG. Tot zover de politieberichten. Het belooft weer een mooie vriendschappelijke voetbalzomer te worden...
Vergeet ff niet dat PSV in de periode rond Liverpool op rockbottom zat en ze met elke tegenstander moeite had. Je zal mij niet horen zeggen dat Ajax niets in de CL te zeken heeft, want er zitten genoeg slechtere clubs in. Maar het lijkt mij vrij objectief te zeggen dat het eerder van PSV dan van Ajax moest komen in de Champions League.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:31 schreef BonJovi het volgende:
Ja dat was toen het nog goed ging, je zag zelf tegen Liverpool dat Psv daar ook niks te zoeken had.
quote:Op zondag 27 mei 2007 21:12 schreef Biggs. het volgende:
[..]
[..]
Volgens geruchten de auto uit gesleurd en tegen zijn hoofd aan getrapt door buitenlanders. Gevolg: gebroken neus, jukbeen en oogkas.
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Ben net terug uit de kantine van Acht.
Was een super feest tot dat onze "buitenlandse vrienden" besloten Jan Kromkamp op de parkeerplaats van Acht het ziekenhuis in te slaan ......
Betrouwbare bron ja. En weet je wat iedereen denkt als ze jouw post lezen? Marokkanen. Kutmarokkanen altijd. Kankermarokkanen. Hup Wilders. Terwijl NOG HELEMAAL NERGENS iets is gezegd door BETROUWBARE BRONNEN over 'buitenlanders'. En wat de fak buitenlanders inhoudt is me ook een raadsel. Kunnen net zo goed zooitje verdwaalde Groenlanders zijn.quote:
Maak je niet zo druk. Zo gaat dat toch meestal in de berichtgeving. Wie het ook gedaan heeft, het zijn allemaal idioten, kansloze rukkers die goed gestraft mogen worden vanwege dit zinloze geweld. Jaren geleden werd Arthur Numan nog een paar klappen verkocht na de verloren bekerfinale voor ie naar Glasgow verkaste. En dat waren dan 'rasechte' Eindhovenarenquote:Op zondag 27 mei 2007 21:32 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Betrouwbare bron ja. En weet je wat iedereen denkt als ze jouw post lezen? Marokkanen. Kutmarokkanen altijd. Kankermarokkanen. Hup Wilders. Terwijl NOG HELEMAAL NERGENS iets is gezegd door BETROUWBARE BRONNEN over 'buitenlanders'. En wat de fak buitenlanders inhoudt is me ook een raadsel. Kunnen net zo goed zooitje verdwaalde Groenlanders zijn.
Fucking triestquote:Op zondag 27 mei 2007 21:12 schreef Biggs. het volgende:
[..]
[..]
Volgens geruchten de auto uit gesleurd en tegen zijn hoofd aan getrapt door buitenlanders. Gevolg: gebroken neus, jukbeen en oogkas.
![]()
![]()
![]()
Voila, debiel nummer één.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:35 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Waarom in Gods(of moet ik hier zeggen in Allahs)naam is dit nodig.![]()
Tyfusmensen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |