abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49667891
Maar bij PSV is altijd rust de laatste jaren.

Denk dat Talpa het flink erger heeft zitten maken met hun televisie.
Dit jaar was echt battle of de trainers door hun TV en dan maken ze bij Talpa van een mier een olifant.
Dus week na week wordt het erger
pi_49668469
Welke spelers zou jij uit de hoge hoed toveren, cultheld?

Jij hebt altijd mooie lijstjes
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_49669070
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar bij PSV is altijd rust de laatste jaren.

Denk dat Talpa het flink erger heeft zitten maken met hun televisie.
Dit jaar was echt battle of de trainers door hun TV en dan maken ze bij Talpa van een mier een olifant.
Dus week na week wordt het erger
He ja, laten we talpa de schuld gaan geven van het kinderachtig gedrag van v Gaal, Ten Cate en R. Koeman, het enorme puntverlies van PSV na de winterstop, de constante blessures van Kluivert en het belabberde spel van het Nederlands Elftal .

Ik heb een hekel aan die zender maar je kan ze niet alles in de schoenen schuiven.

[ Bericht 1% gewijzigd door Grrrrrrrr op 22-05-2007 23:41:06 ]
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_49669133
Gelijk heb je ook wel.

Valt me alleen op dat ze ook onder Hiddink wat mindere punten naar voren probeerden te brengen en dat lukte niet.
Koeman is een makkelijke prooi voor leuke televisie
pi_49669289
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:35 schreef the_legend_killer het volgende:

Koeman is een makkelijke prooi voor leuke televisie
Dat komt omdat Koeman niet weet hoe hij zich moet gedragen in de media, hij roept te pas en te onpas dingen waarmee hij onrust stookt. Het is net een klein kind, hij gaat namelijk huilen zodra er dingen over hém gezegd worden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_49669605
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:18 schreef dndiek het volgende:
Welke spelers zou jij uit de hoge hoed toveren, cultheld?

Jij hebt altijd mooie lijstjes
Cocu -------> El Ahmadi
Kluivert -----> N'kufo
Reiziger ------> Sankoh
Alex ---------> Bottinelli
Lamey ------> Michael Jansen
Tardelli ------> Elia
Sun Xiang --------> Zonneveld
Fehér -------> Van der Leegte
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_49669755
Hoe oud is Bottinelli?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_49669771
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:50 schreef cultheld het volgende:

[..]

Cocu -------> El Ahmadi
Kluivert -----> N'kufo
Reiziger ------> Sankoh
Tardelli ------> Elia
Michael Jansen, is dat die jongen van Vitesse?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_49669800
Alex kan toch niet eens in Engeland spelen atm, of zit ik weer te slapen?
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_49669852
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:54 schreef dndiek het volgende:
Hoe oud is Bottinelli?
22.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_49669927
Speelt Michael Jansen alweer na zijn hartklachten oid?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_49669935
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:54 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Michael Jansen, is dat die jongen van Vitesse?
Ja, in potentie een geweldenaar, maar hij heeft een tijd niet gespeeld vanwege een ernstige blessure. Daarom zou hij aankomend seizoen een ideale breedte-verdediger zijn. Hij zal geen belangrijke rol in het elftal opeisen, Vitesse zal niet al teveel geld voor hem vragen en met een beetje mazzel pakt het goed uit en groeit hij op termijn uit tot vaste linksback van PSV.
pi_49669949
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Alex kan toch niet eens in Engeland spelen atm, of zit ik weer te slapen?
Klopt, dus je kunt er vanuit gaan dat Alex aan AC Milan wordt verkocht.
pi_49669984
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:59 schreef cultheld het volgende:

[..]

ik heb liever dat Alex in Nederland blijft, jammer genoeg heb ik daar niks over te zeggen
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_49669986
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:58 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ja, in potentie een geweldenaar, maar hij heeft een tijd niet gespeeld vanwege een ernstige blessure. Daarom zou hij aankomend seizoen een ideale breedte-verdediger zijn. Hij zal geen belangrijke rol in het elftal opeisen, Vitesse zal niet al teveel geld voor hem vragen en met een beetje mazzel pakt het goed uit en groeit hij op termijn uit tot vaste linksback van PSV.
Ik dacht dat hij was afgekeurd.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_49670019
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:00 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij was afgekeurd.
Bron? Daar heb ik helemaal niks van meegekregen en dat zou erg jammer zijn.
pi_49670047
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:01 schreef cultheld het volgende:

[..]

Bron? Daar heb ik helemaal niks van meegekregen en dat zou erg jammer zijn.
Geen bron, maar ik dacht ooit zoiets opgevangen te hebben.

Maar misschien kan hij nog terugkomen, ik hoop het met je mee.
pi_49670603
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:50 schreef cultheld het volgende:

[..]

Cocu -------> El Ahmadi
Kluivert -----> N'kufo
Reiziger ------> Sankoh
Tardelli ------> Elia
Waarom ben je zo gecharmeerd van Elia, Sankoh en Nkufo? De eerste heeft gewoon eigenlijk nog bijna niks laten zien, potentie kan hij wel hebben maar hij mag wel eens wat laten zien bij Den Haag. En Sankoh en Nkufo vind ik veel te wisselvallig spelen voor een club als PSV...

En vd Leegte is toch niet je eigen keuze mag ik hopen
Patat Friet
pi_49671021
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:02 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Geen bron, maar ik dacht ooit zoiets opgevangen te hebben.

Maar misschien kan hij nog terugkomen, ik hoop het met je mee.
Het was toch weer positief na zijn operatie.
Ik weet wel nog dat ajax hem wou als opvolger van Maxwell
pi_49671042
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:18 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Waarom ben je zo gecharmeerd van Elia, Sankoh en Nkufo? De eerste heeft gewoon eigenlijk nog bijna niks laten zien, potentie kan hij wel hebben maar hij mag wel eens wat laten zien bij Den Haag. En Sankoh en Nkufo vind ik veel te wisselvallig spelen voor een club als PSV...

Wat hadden Hofs en De Zeeuw allemaal al laten zien? Ik ben gecharmeerd van Elia vanwege z'n Oranje-prestaties. Ik heb geen zin om weer dat riedeltje af te steken over waarom aanvallende toptalenten het nooit (kunnen) laten zien bij degradatieteams, want dat heb ik al een keer of drie gedaan in deze reeks.
Sankoh heeft enorm veel potentie en lijkt mij een verbetering t.o.v. Reiziger (die ook geen basisrechtsback was dit seizoen). N'kufo kan geweldig kaatsen en de bal bij zich houden en juist dat is wat dit seizoen ontbrak aan de voorhoede. Ook is hij een redelijke kopper.
Van der Leegte is niks minder dan Fehér, heeft Bundesliga-ervaring en is waarschijnlijk nog goedkoper ook (qua salaris). Verder is hij een PSV-supporter, Nederlander en zal hij sfeer toevoegen aan de groep, wat ook belangrijk is.
pi_49671057
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:18 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

N'Kufo vind ik wel een leuke speler.
ZOu denk ik wel meekunnen maar met zijn leeftijd is het een gok
  woensdag 23 mei 2007 @ 01:08:29 #47
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49671747
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:59 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ruilen voor kakhabar....
pi_49671852
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

ik heb liever dat Alex in Nederland blijft, jammer genoeg heb ik daar niks over te zeggen
Ik denk dat vrijwel iedere PSV-suporter Alex nog een aantal jaren in Eindhoven ziet spelen, maar realistisch bekeken is een afscheid erg dichtbij.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 mei 2007 @ 01:52:14 #49
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49672354
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 20:40 schreef okee6 het volgende:

[..]

Uiteindelijk Het was een geslaagd seizoen, totdat een deel van de so called supporters zich tegen de club keerde. Ik wil dat niet geslaagd noemen. Na uitschakeling in de CL leek het sportief al geslaagd, tot de ellende kwam. Volgens mij is dit juist één der dieptepunten in de PSV-historie, het eigen trainer affakkelen ondanks succes. Dan doet een titel en CL-prestatie er weinig toe.
heerlijk puur beoordelen aan de hand van de resultaten hè? We zijn kampioen dus het zal wel goed zijn...... Inderdaad Koeman heeft her briljant gedaan!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 mei 2007 @ 01:55:11 #50
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49672383
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:48 schreef okee6 het volgende:

[..]

Dat PSV met goed voetbal een punt pakt in de Galgenwaard (vaker close) en dan wordt afgemaakt in de pers en de trainer door so called fans, dat is een schande en ver bezijden de realiteit.
wtf heb je gezien hoeveel kansen er waren? Er had daar dik gewonnen moeten worden! Dan hadden we gewoon kampioen geworden thuis tegen Vitessen en hadden we op 29 april op het stadhuisplein gestaan met een huldiging zoals het hoort
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')