Beetje laat, nietwaar?quote:Nu: PSV kreeg vandaag pas echte kampioensschaal
Nu.nl meldt dat PSV vandaag pas de echte kampioensschaal in handen kreeg. Competitieleider Bert van Oostveen van de KNVB overhandigde het zilverwerk op de kampioensreceptie van de Eindhovense club aan aanvoerder Phillip Cocu. PSV moest het tot nu toe doen met de replica.
Beter laat dan nooit, vraag maar aan 020quote:
Hij komt waarschijnlijk nooit meer aan het voetballen toequote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
Speelt Michael Jansen alweer na zijn hartklachten oid?
'waarneer'?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
Waarneer zou Theo Maasen hem meenemen![]()
Het zou geweldig zijnquote:'PSV houdt hoop op nog een jaar Alex'
Volgens het Algemeen Dagblad houdt PSV de hoop dat het Alex nog een jaar kan behouden. De Braziliaan zou niet staan te springen om naar Chelsea te gaan nu hij gehoord heeft dat hij op voorhand tweede keus is achter Terry en Carvalho. Gaat hij niet naar Chelsea dan is er nog een behoorlijke kans dat hij verkocht wordt aan een andere Europese topclub.
En volgens Zonneveld zelf had hij een clausule van 5 ton in z'n contract, beetje vreemdquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:00 schreef rubbereend het volgende:
voor wat het waard is Zonneveld was 8 ton aldus het AD.
quote:Zenden mag van Benítez praten met PSV
Datum: 24-mei-2007 11:46
Coach Rafael Benítez wil een aantal veranderingen doorvoeren in de selectie van Liverpool en daar is Boudewijn Zenden de dupe van. "Ik heb Bolo verteld dat hij met andere clubs mag praten", zei de Spanjaard donderdag, een dag na de verloren Champions League-finale tegen AC Milan. PSV wil Zenden dolgraag overnemen van Liverpool.
Zenden heeft een aflopend contract bij de Reds, die hem in 2005 overnamen van Middlesbrough. De Nederlander was lange tijd geblesseerd, maar kon de laatste tijd rekenen op een basisplaats.
www.sportweek.nlquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:28 schreef KELDER het volgende:
welke bron rubbereend ?
zou mooi zijn, alhoewel boudewijn misschien ook nog wel bij een lager geklasseerd premier league team zijn geluk gaat beproeven
Die duidelijkheid is er allang vergeven door Rummenige.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
www.sportweek.nl
En Makaay heeft duidelijkheid aan Bayern gevraagd, hij wil weten wat zn rol zal zijn volgend seizoen....... zou het dan toch nog goed komen?
blijkbaar toch niet dus.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die duidelijkheid is er allang vergeven door Rummenige.
rond Stam is volgens mij niks misgelopenquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:45 schreef mcyodogg het volgende:
Als PSV Zenden wilt, zal het nu snel en goed moeten handelen. Anders loopt het mis a la Stam.
Wat ik ervan begreep was dat PSV Stam best wilde hebben, zelfs hem een bod heeft gedaan dat hoger lag dan dat van Ajax. Alleen niet zo snel en daadkrachtig handelde.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
rond Stam is volgens mij niks misgelopenWe hadden op dat moment Ooijer en Alex en dan is het een beetje absurd om 6 miljoen te betalen voor 2 jaar
Helemaal niks van waar.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:56 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wat ik ervan begreep was dat PSV Stam best wilde hebben, zelfs hem een bod heeft gedaan dat hoger lag dan dat van Ajax. Alleen niet zo snel en daadkrachtig handelde.
Ik denk het wel, ideaal voor aan de linkerkant.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:59 schreef koningdavid het volgende:
Voegt Zenden echt wat toe aan jullie middenveld? Ik betwijfel het.
Okee, maar dan blijft nog steeds overeind dat ze niet snel handelden. Met een reden weliswaar, alleen zo werd wel duidelijk dat niet elke ex-speler eeuwig wilt wachten. Vandaar dat ik zeg, snel handelen als je Zenden wilt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Helemaal niks van waar.
PSV wilde wachten tot er meer duidelijkheid was omtrent Alex en toen kwam ajax die hem gelijk een aanbieding gedaan hebben waar hij op ingegaan is.
creativiteit, ervaring en snelheid. Lijkt me een leuk middenveld Zenden - Aissati - Simons - Afellayquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:59 schreef koningdavid het volgende:
Voegt Zenden echt wat toe aan jullie middenveld? Ik betwijfel het.
ow dat zeker, ook qua Hofland, maar hopelijk gebeurt dat allemaal in stilte, zou ook eens leuk zijn als niet alles uitlekt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Okee, maar dan blijft nog steeds overeind dat ze niet snel handelden. Met een reden weliswaar, alleen zo werd wel duidelijk dat niet elke ex-speler eeuwig wilt wachten. Vandaar dat ik zeg, snel handelen als je Zenden wilt.
Hehe, hoe daadkrachtig wil je zijn als ze volgens jou al een bod hadden gedaan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:56 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wat ik ervan begreep was dat PSV Stam best wilde hebben, zelfs hem een bod heeft gedaan dat hoger lag dan dat van Ajax. Alleen niet zo snel en daadkrachtig handelde.
Tja, je moet er ook nog met de club uitkomen he.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hehe, hoe daadkrachtig wil je zijn als ze volgens jou al een bod hadden gedaan?
Misschien moeten we Stan ff een mailtje sturenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:13 schreef ruud.nl het volgende:
Iedereen hier hoopt dat PSV Hofland terughaalt, maar tot nu toe heeft PSV nog geen enkele keer de ambitie uitgesproken om dat daadwerkelijk te willen doen.
Raar als je het mij vraagt, er moet sowieso versterking komen voor het hart van de verdediging en hij is zeer geschikt.![]()
Buiten Sevilla om heb ik inderdaad helemaal nog niks gehoord.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:26 schreef Suijk het volgende:
Is er nog steeds nergens concrete interesse voor Farfan?
Niet alleen Chelsea, ook Barca. Barca wil de 16-jarige zoon van Danny Blind kopen. Ik had ergens een artikel, ik ben alleen het linkje kwijt...quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:51 schreef tomttt het volgende:
Chelsea probeert nu helaas ook jeugdspelers te kopen....
http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=30594
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:51 schreef tomttt het volgende:
Chelsea probeert nu helaas ook jeugdspelers te kopen....
http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=30594
Dit doen de topclubs binnen Nederland ook. Voorbeeld hiervan is dat PSV Huntelaar bij de Graafschap vandaan haalde.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:07 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ja, dat loopt echt uit de hand met die kutclubs. Daar moet de fifa echt snel wat aan doen wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |