al 2 jaar geen wedstrijd meer op niveau gespeeldquote:
ernstige blessure? Hartproblemen...... en na 2 jaar speelt hij nog niet........ dus dan moeten we maar de gok nemen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, in potentie een geweldenaar, maar hij heeft een tijd niet gespeeld vanwege een ernstige blessure. Daarom zou hij aankomend seizoen een ideale breedte-verdediger zijn. Hij zal geen belangrijke rol in het elftal opeisen, Vitesse zal niet al teveel geld voor hem vragen en met een beetje mazzel pakt het goed uit en groeit hij op termijn uit tot vaste linksback van PSV.
Hofs heeft nog steeds niks laten zien, ja beetje schoppen in Rotterdam, daar wordt je daar als snel populair mee!quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat hadden Hofs en De Zeeuw allemaal al laten zien? Ik ben gecharmeerd van Elia vanwege z'n Oranje-prestaties. Ik heb geen zin om weer dat riedeltje af te steken over waarom aanvallende toptalenten het nooit (kunnen) laten zien bij degradatieteams, want dat heb ik al een keer of drie gedaan in deze reeks.
Sankoh heeft enorm veel potentie en lijkt mij een verbetering t.o.v. Reiziger (die ook geen basisrechtsback was dit seizoen). N'kufo kan geweldig kaatsen en de bal bij zich houden en juist dat is wat dit seizoen ontbrak aan de voorhoede. Ook is hij een redelijke kopper.
Van der Leegte is niks minder dan Fehér, heeft Bundesliga-ervaring en is waarschijnlijk nog goedkoper ook (qua salaris). Verder is hij een PSV-supporter, Nederlander en zal hij sfeer toevoegen aan de groep, wat ook belangrijk is.
Voor een paar ton haal je die zo op. Ik denk dat hij terug kan komen op z'n oude niveau.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
al 2 jaar geen wedstrijd meer op niveau gespeelddat kun je niet serieus menen!
Je hebt gelijk, hoe kom ik nou in godsnaam bij de naam Hofs als ik Schaars bedoel (die bankzitter was, in tegenstelling tot Hofs die best belangrijk was bij Vitesse)quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hofs heeft nog steeds niks laten zien, ja beetje schoppen in Rotterdam, daar wordt je daar als snel populair mee!
Sankoh mag meteen komen!
quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hoe kom ik nou in godsnaam bij de naam Hofs als ik Schaars bedoel (die bankzitter was, in tegenstelling tot Hofs die best belangrijk was bij Vitesse).
Hij ligt er nu 2 jaar uit met een hartkwaal....... hij zou aanvankelijk vorig jaar al terug komen maar hij is nog steeds niet zover. Het is nog steeds gissen of het wel geod komt, zn contract loopt nog tot eind aankomend seizoen.... wacht dat dan ook maar af.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Voor een paar ton haal je die zo op. Ik denk dat hij terug kan komen op z'n oude niveau.
En hoe groot acht je de kans daarop? Tot nu toe is het enige wat enigzins concreet lijkt van ongeveer hetzelfde kaliber wat op dat lijstje staat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:36 schreef PyTh het volgende:
Ik vind je lijstje ook behoorlijk dubieus cult en ik mag hopen dat PSV er in slaagt toch wel wat grotere namen naar Eindhoven te halen dan een Elia, N'Kufo en een Sankoh![]()
Ik vrees van niet. Teminste niet op PSV-waardig niveauquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:15 schreef jpg97 het volgende:
Hoogstrate, komt die nog terug?
PSV moet het langzamerhand over een andere boeg gaan gooien verwacht ik, ze moeten creatiever met geld omgaan en dan kom je bijvoorbeeld bij deze namen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:36 schreef PyTh het volgende:
Ik vind je lijstje ook behoorlijk dubieus cult en ik mag hopen dat PSV er in slaagt toch wel wat grotere namen naar Eindhoven te halen dan een Elia, N'Kufo en een Sankoh![]()
Nee die blijft zelfs bij Emmen achtervolgd worden met blessure na blessure, die jongen heeft te veel pech.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:15 schreef jpg97 het volgende:
Hoogstrate, komt die nog terug?
quote:In de pot 3 en 4 komen onder andere Werder Bremen(*), Celtic(*), Schalke 04, VfB Stuttgart, CSKA Moskou, Sporting Lisabon, Lazio Roma(*), Olympique Marseille, Glasgow Rangers(*), Besiktas(*), Olympiakos Piraeus en Anderlecht(*).
Ja, las het gisteren al, het wordt een sterk bezet CL seizoen, voor veel clubs zal het een zware loting worden!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:52 schreef rubbereend het volgende:
omg wedden dat wij een kutloting krijgen volgend jaar in de CL poule...
[..]
Wat betekenen die sterretjes??quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:52 schreef rubbereend het volgende:
omg wedden dat wij een kutloting krijgen volgend jaar in de CL poule...
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |