volgens mij was het meer richting de 6 miljoen, maarja ik kan het niet zo snel vindenquote:Op zondag 27 mei 2007 14:48 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat was iets van drie miljoen euro? Daar haal je geen Lazovic voor.
quote:Op zondag 27 mei 2007 17:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hij wil zo verschrikkelijk graag, ik denk inderdaad dat het niet lang meer duurt voordat het rond is.
[..]
Hij heeft er wel kijk op moet ik zeggen![]()
opgezocht 4,3 miljoen in totaalquote:Op zondag 27 mei 2007 14:48 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat was iets van drie miljoen euro? Daar haal je geen Lazovic voor.
3 miljoen lijkt me meer dan genoegquote:Op zondag 27 mei 2007 17:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ben benieuwd hoeveel PSV gaat betalen voor Lazovic. Dat ie komt is een ding dat zeker is.
Anders heb je geld tekort?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:05 schreef rubbereend het volgende:
hopelijk verprutst Ajax de voorronde van de CL weer
nee krijgen we gewoon meerquote:
als je kampioen wordt verdien je sowieso meerquote:
Onterechte kampioenen niet. Anyway, we zien in Augustus wel weer.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je kampioen wordt verdien je sowieso meer
hoezo is dat beter voor het Nederlandse voetbal?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:18 schreef BonJovi het volgende:
Komop zeg! Als Nederlander moet je het Ajax gewoon gunnen om de Champions League te spelen. Dat is toch alleen maar beter voor het Nederlands voetbal? Als het andersom zou zijn zou ik wel liever hebben dat Psv zich zou plaatsen dan Racing Genk ofzo.
Laat Ajax maar punten pakken voor het Nederlandse voetbal in de UEFA Cupquote:Op zondag 27 mei 2007 18:18 schreef BonJovi het volgende:
Komop zeg! Als Nederlander moet je het Ajax gewoon gunnen om de Champions League te spelen. Dat is toch alleen maar beter voor het Nederlands voetbal? Als het andersom zou zijn zou ik wel liever hebben dat Psv zich zou plaatsen dan Racing Genk ofzo.
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:21 schreef dndiek het volgende:
[..]
Laat Ajax maar punten pakken voor het Nederlandse voetbal in de UEFA Cup
Ja boeiend, moeten ze wel eerst in Nederland van Ajax zien te winnenquote:Op zondag 27 mei 2007 18:21 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Az presteert beter in Europa de laatste jaren.
*bookmarkt deze postquote:Op zondag 27 mei 2007 18:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
GOLD DIGGER
![]()
, we gaan de Champions League gewoon in of je het wilt of niet.
![]()
Ja, dat dachten jullie vorig jaar ook.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]GOLD DIGGER
![]()
![]()
Kom eerst die voorronde maar eens doorquote:Op zondag 27 mei 2007 18:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]GOLD DIGGER
![]()
![]()
Wat lul je dan met je puntenquote:Op zondag 27 mei 2007 18:23 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja boeiend, moeten ze wel eerst in Nederland van Ajax zien te winnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |