Goeie speler, me oom kent hem is een buurjongen van hem.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Krijgen wij dan ook geld?
(Heeft van seizoen 01-02 t/m 04-05 bij ons gespeeld)
Dat doet hij dan ook niet... De enige manier waarop Zenden deze zomer naar PSV komt is als hij écht geen fatsoenlijke club meer kan vinden. Maar ik denk dat hij nog liever zakken gaat vullen in Japan of Amerika dan dat hij dit jaar al naar Nederland terugkomt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:54 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Tsja het is graag of niet. Hij hoeft ons ook niet aan het lijntje te houden..
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:20 schreef Whiteguy het volgende:
Theo Maassen is weer goed bezig
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=20936
quote:30 August 2007 Draw for group stage
18-19 September 2007 Group stage, 1st matchday
2-3 October 2007 Group stage, 2nd matchday
23-24 October 2007 Group stage, 3rd matchday
6-7 November 2007 Group stage, 4th matchday
27-28 November 2007 Group stage, 5th matchday
11-12 December 2007 Group stage, 6th matchday
21 December 2007 Draw for second round
19-20 February 2008 Second round, 1st leg
4-5 March 2008 Second round, 2nd leg
7 March 2008 Draw for remaining rounds
1-2 April 2008 Quarter-finals, 1st leg
8-9 April 2008 Quarter-finals, 2nd leg
22-23 April 2008 Semi-finals, 1st leg
29-30 April 2008 Semi-finals, 2nd leg
21 May 2008 Final in Moscow
zag het net op TVquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:20 schreef Whiteguy het volgende:
Theo Maassen is weer goed bezig
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=20936
Ik ga vast kaartjes naar Moskou boeken voor 21 meiquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:52 schreef mcyodogg het volgende:
Van een Liverpool-site, deze CL-data vrij houden
[..]
quote:'Werkvergunning Alex geen probleem meer'
Volgens Chelsea is de werkvergunning voor Alex geen probleem meer, zo meldt De Telegraaf. Dit ondanks dat de FA commissie daar pas over een maand een uitspraak over zal doen. Alles hangt daardoor af van Alex die op korte termijn een tweede gesprek heeft met Chelsea.
Zou echt geweldig zijn, Cocu in de stafquote:
Dus volgens Chelsea is dat geen probleem meer, sinds wanneer beslissen zij daar in?quote:
Zij beslissen het niet, maar in het stuk in de Telegraaf staat dat ze genoeg bewijs dat hij goed genoeg is om een werkvergunning te krijgenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dus volgens Chelsea is dat geen probleem meer, sinds wanneer beslissen zij daar in?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:13 schreef ganzenherder het volgende:
Oja het gaat goed met onze jeugd en reserves![]()
Jong PSV gaat voortvarend in Hongkong
Hmm, ik stem voor Makaay.quote:Ronald Koeman heeft op PSV.nl laten weten dat PSV of Roy Makaay of Danko Lazovic aan wil trekken. Hij benadrukte wel dat slechts één van die twee spelers gehaald zal kunnen worden. Naast Mike Zonneveld en Tommie van der Leegte wil Koeman nog twee aanvallers en een verdediger halen.
Dus waarschijnlijk nog niet bij de technische staf.quote:In het Eindhovens Dagblad laat Cocu weten eerst los te willen komen van het voetbal. Koeman zou hem graag gedurende het seizoen voor enkele dagen per week bij de selectie halen. "Mooi om te horen", vindt Cocu. De komende tijd zal hij zeker regelmatig binnenlopen bij PSV. "Het gevoel is er en de wil om elkaar te vinden ook. Maar ik wil eerst helemaal loskomen van het voetbal. Mijn hoofd leegmaken. Daar neem ik een paar maanden de tijd voor. Daarna ga ik eens rustig ervaren wat ik wil doen. Misschien geef ik me volgend jaar wel op voor de verkorte trainerscursus, misschien trekt de jeugd me. Of de scouting, of iets rond het eerste team. En als ik me fit voel, ga ik wellicht nog ergens een jaartje voetballen op een lager niveau. Ik wil het met open vizier benaderen."
Maw, Vd Leegte/Zonneveld zijn echt de opvolgers van Cocu?quote:Naast Mike Zonneveld en Tommie van der Leegte wil Koeman nog twee aanvallers en een verdediger halen.
Logisch toch, aangezien jij jouw zak met 30 miljoen euro nog niet aan PSV hebt gegeven.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:00 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Maw, Vd Leegte/Zonneveld zijn echt de opvolgers van Cocu?![]()
![]()
En wat dan als PSV geen CL had gehaald? Ipv praktisch transfervrije spelers hadden we dan spelers gehaald waar we geld bijkregen? Ik geloof echt niet dat er zó extreem weinig geld beschikbaar is voor spelers.De spelers die de laatste tijd genoemd worden zijn categorie Feyenoord wat prijs/salaris betreftquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:04 schreef okee6 het volgende:
[..]
Logisch toch, aangezien jij jouw zak met 30 miljoen euro nog niet aan PSV hebt gegeven.
Dat mag ik hopen inderdaadquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:07 schreef LudoSanders het volgende:
Er komt zeker nog wel een middenvelder bij.
Aan wie denk je dan en op wat voor positie? PSV zal het aanwezige geld liever elders in de ploeg stoppen. Links is bezet nu. Centraal heb je Simons, Afellay en Aissati. Verder nog John de Jong en Väyrynen, plus Méndez en Fehér. Er moet meer weg dan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:07 schreef LudoSanders het volgende:
Er komt zeker nog wel een middenvelder bij.
In het gat van Hiddink... even slikken.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:09 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als het echt allemaal zo slecht gesteld is met de financieen wil ik nog steeds weten waar allemaal die euros naartoe gaan behalve de hypotheek van het stadion....
Als het straks een seizoen of 1/2 minder gaat zitten er al snel weer gemiddeld 25000 in het stadion verwacht ik. Dat had je namelijk ook het seizoen vóór het successeizoen met die halve finale CL enzo...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:22 schreef koningdavid het volgende:
Wordt er bij PSV wel eens voorzichtig gesproken over een stadionsuitbreiding of eventueel een nieuw stadion?
Jullie hebben een prima stadion hoor, daar niet van. Maar het zou zo maar kunnen dat Heerenveen, AZ, Twente of evt. zelfs Groningen jullie over een jaar of 5 hebben ingehaald qua stadioncapaciteit.
Bovendien zit het Philips Stadion altijd aardig vol.
We zullen zien. Het is natuurlijk niet ideaal als je als trainer spelers krijgt waar je eigenlijk niet om gevraagd hebt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:05 schreef okee6 het volgende:
Koeman opteert voor Makaay, PSV wil liever Lazovic kopen om economische reden. Wie wint dat?
Waarom zou ik namen aandragen, dat is mijn werk niet. Maar Bij PSV weten ze ook wel dat dat gat niet opgevuld raakt door Tommie voor de Breedte en Mike Zonneveld. Koeman geeft het zelf min of meer al aan in het interview op PSV.tv.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:12 schreef okee6 het volgende:
[..]
Aan wie denk je dan en op wat voor positie? PSV zal het aanwezige geld liever elders in de ploeg stoppen. Links is bezet nu. Centraal heb je Simons, Afellay en Aissati. Verder nog John de Jong en Väyrynen, plus Méndez en Fehér. Er moet meer weg dan.
Het probleem is dat er niet verkocht wordt. Koné, Farfan en Gomes lijken vooralsnog allemaal te blijven en dat zijn juist de jongens die veel geld op kunnen leveren.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom zou ik namen aandragen, dat is mijn werk niet. Maar Bij PSV weten ze ook wel dat dat gat niet opgevuld raakt door Tommie voor de Breedte en Mike Zonneveld. Koeman geeft het zelf min of meer al aan in het interview op PSV.tv.
Klopt, maar van alle "concrete" interesse in genoemde spelers is gewoon niks gekomen. Dat vind ik enigzins zorgwekkend. Het is leuk als je je goede voetballers kan houden maar Koné zou ik liever gisteren dan vandaag zien vertrekken.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:28 schreef dndiek het volgende:
Mag ik wel nog even zeggen dat het nog ontzettend vroeg is in de transferperiode en dat er nog heel veel kan gebruiken qua verkopen als aankopen?
Ik vergeet steeds dat wij absurd vroeg klaar zijn door die hoerige play-offs (in ons geval eigenlijk het gebrek daaraan)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:46 schreef dndiek het volgende:
De Spaanse en Italiaanse zijn nog niet afgelopen en ik denk dat als die competities afgelopen zijn de transfercarroussel vanzelf op gang komt. Het is namelijk overal nog vrij rustig
En omdat wij kampioen zijn. Vergeet dat niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat wij absurd vroeg klaar zijn door die hoerige play-offs (in ons geval eigenlijk het gebrek daaraan).
Dat zeg ik: bij ons het gebrek daaraan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:48 schreef okee6 het volgende:
[..]
En omdat wij kampioen zijn. Vergeet dat niet.
Cocu, bedanktquote:PSV wint feestelijke seizoensafsluiting: 7-1
26 mei 2007 19:15
PSV heeft het voetbalseizoen 2006-2007 afgesloten met een 7-1 overwinning op amateurvereniging Acht. Op sportpark De Leeuwekuil tekenden Zeefuik, De Jong, Voss (3x), Waalkens en Romario Sabajo voor de doelpunten van de landskampioen. Erwin Koeman scoorde namens gastheer VV Acht.
Aanvoerder Phillip Cocu nog eenmaal in actie voor PSV. Aanvoerder Phillip Cocu nog eenmaal in actie voor PSV.
Koeman, Wouters, Valckx
De 60-jarige amateurclub aan de rand van Eindhoven zag zaterdagmiddag zo’n 1500 toeschouwers afkomen op de ‘demonstratiewedstrijd’, ter ere van het jubileum van de vereniging. In een gemoedelijke en vooral gezellige sfeer - en het bleef nog droog ook - sloten beide clubs hiermee de voetbaljaargang af. PSV begon met een handvol spelers van de selectie, aangevuld met talenten uit de A-jeugd. Na rust kwamen Jan Wouters, Stan Valckx en ook hoofdcoach Ronald Koeman in het veld bij PSV.
Doelpunt Erwin Koeman
PSV kwam in Acht binnen twintig minuten op een 3-0 voorsprong. Género Zeefuik (assist Paul Voss), John de Jong (Phillip Cocu) en Voss (Romario Sabajo) scoorden voor de bezoekers. Jasper Waalkens kreeg hierna twee grote kansen, maar de jongeling had zijn vizier niet op scherp staan. Na rust pikte de verdediger toch zijn doelpunt mee en waren het Romario Sabajo en opnieuw Voss die de 0-6 op het bord zetten. Na 58 minuten vond de dubbele wissel Wouters/Valckx plaats voor het duo Zeefuik/Reiziger, en niet veel later kwam ook Ronald Koeman in het veld. Hij verving Patrick Kluivert, die net als Michael Reiziger en Phillip Cocu voor het laatst in actie kwamen voor PSV. In de slotfase ‘won’ Erwin Koeman dan toch de individuele broederstrijd: via een vrije trap scoorde hij de 1-6. Voss bepaalde de eindstand op 1-7. Landskampioen PSV kan nu officieel met vakantie, die duurt tot maandag 9 juli. Dan is de eerste training van het nieuwe seizoen 2007-2008 op De Herdgang.
Erwin Koeman neemt een vrije trap (en scoort), broer Ronald kijkt toe. Erwin Koeman neemt een vrije trap (en scoort), broer Ronald kijkt toe.
Opstelling PSV:
PSV: Moens (46. Mommers), Horsten, Reiziger (58. Valckx), Waalkens, Ter Horst, Zeefuik (58. Wouters), Voss, Cocu, Kluivert (66. R. Koeman), De Jong (46. Heerkens), Romario Sabajo.
(14) Zeefuik 0-1; (17) De Jong 0-2; (23) Voss 0-3; (51) Waalkens 0-4; (73) Romario 0-5; (76) Voss 0-6; (87) E. Koeman 1-6; (90) Voss 1-7. Sportpark De Leeuwekuil, Acht.
het gat van Westerhof ja, dank u voor het omzetten van het investeringsfonds in een lening!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:12 schreef okee6 het volgende:
[..]
In het gat van Hiddink... even slikken.
probleem is dat we alles zelf moeten betalen, de gemeente wil nog niet eens garrant staan bij een lening zodat de rente lager is. Dus is het op dit moment onhaalbaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:22 schreef koningdavid het volgende:
Wordt er bij PSV wel eens voorzichtig gesproken over een stadionsuitbreiding of eventueel een nieuw stadion?
Jullie hebben een prima stadion hoor, daar niet van. Maar het zou zo maar kunnen dat Heerenveen, AZ, Twente of evt. zelfs Groningen jullie over een jaar of 5 hebben ingehaald qua stadioncapaciteit.
Bovendien zit het Philips Stadion altijd aardig vol.
Dat was iets van drie miljoen euro? Daar haal je geen Lazovic voor.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het gat van Westerhof ja, dank u voor het omzetten van het investeringsfonds in een lening!
Bron? Zou nogal klote zijnquote:Op zondag 27 mei 2007 14:45 schreef djnospinzone het volgende:
Kromkamp schijnt het ziekenhuis in te zijn geslagen na de wedstrijd tegen vv Acht.
Wat was de aanleiding voor die matpartij? Ze zullen het toch niet zomaar gedaan hebben?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:11 schreef Chooselife het volgende:
Hij is in elkaar geslagen door een groepje, na de wedstrijd tegen Acht.
Bron: enkele Acht-leden.
Nou, ik wil niet generaliseren, discrimineren of stigmatiseren. Maar als je de afkomst vertelt van de verdachten, zal het wel zonder motief zijn gebeurd.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:46 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wat was de aanleiding voor die matpartij? Ze zullen het toch niet zomaar gedaan hebben?![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:45 schreef djnospinzone het volgende:
Kromkamp schijnt het ziekenhuis in te zijn geslagen na de wedstrijd tegen vv Acht.
Finnen?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:55 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Nou, ik wil niet generaliseren, discrimineren of stigmatiseren. Maar als je de afkomst vertelt van de verdachten, zal het wel zonder motief zijn gebeurd.
Hij wil zo verschrikkelijk graag, ik denk inderdaad dat het niet lang meer duurt voordat het rond is.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
Danko deze week naar PSV ?
Hij heeft er wel kijk op moet ik zeggenquote:Lazovic wil dolgraag met Farfan spelen
Danko Lazovic laat in Sportweek weten het fantastisch te vinden om samen met Farfan te spelen. "Hij heeft alles in huis. Kracht, snelheid, techniek, scorend vermogen. Hij is belangrijker voor de ploeg dan Alves. Hij is zó compleet, van hem kan ik nog veel leren", aldus Lazovic die niet de mening van zijn coach Aad de Mos deelt dat de Servier twee klassen beter is dan Koné. "Dat is leuk, maar die mening deel ik niet. Koné is basisspeler bij PSV, ik bij Vitesse. Koné is sterk en heeft een actie. Koné is een klasbak."
Naast spelen met Farfan wil Danko Lazovic dolgraag dat zijn familie hem op de Servische televisie in de Champions League ziet spelen. "Dat is een droom die snel moet uitkomen. Ik speel vier jaar in het buitenland en heb die Champions League-hymne nog nooit live gehoord. Als ik ooit naar een internationale topclub wil, móét ik Champions League hebben gespeeld. PSV is daar als enige club in Nederland zeker van. PSV is de beste club in Nederland. Iedere speler wil daar naartoe", aldus Lazovic die Arnhem alleen via de voordeur wenst te verlaten en anders niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |