Is het ook, maar PSV doet er net zo hard aan mee met spelers als Leandro, Claudio, Qvist, Vonlanthen, eerder genoemde Huntelaar, en nu Jonathan Reis en Fagner.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:09 schreef PyTh het volgende:
Best wel een treurige ontwikkeling eigenlijk als de jonge talenten nu al weggekocht worden![]()
Klopt....quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:14 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Is het ook, maar PSV doet er net zo hard aan mee met spelers als Leandro, Claudio, Qvist, Vonlanthen, eerder genoemde Huntelaar, en nu Jonathan Reis en Fagner.![]()
Denk dat Danny wel weet dat die jongen maar eerst bij Ajax zich moet gaan bewijzen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Niet alleen Chelsea, ook Barca. Barca wil de 16-jarige zoon van Danny Blind kopen. Ik had ergens een artikel, ik ben alleen het linkje kwijt...
Werd Ronaldo niet ook al vastgelegd voor zijn 18de?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt....
Maar blijf het treurig vinden, want zoals je aan de namen boven je kunt zien (op Reis en Fagner) is het eigenlijk nog nooit echt succesvol geweest.
nee anders vraagt hij er niet naquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die duidelijkheid is er allang vergeven door Rummenige.
Ik heb liever wel Vayrynen dan van der leegtequote:Op donderdag 24 mei 2007 15:45 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Culina (en evt Vayrynen) kunnen nu wel weg geloof ik.
Die was 17 toen hij gecontracteerd werd ja maar hij werd niet in een jeugdteam van PSV gestopt maar was gewoon meteen een volwaardige speler voor de A-Selectie.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:35 schreef tomttt het volgende:
[..]
Werd Ronaldo niet ook al vastgelegd voor zijn 18de?
Van der Leegte is een meer defensief ingestelde speler en linksbenig.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb liever wel Vayrynen dan van der leegte
Klopt, maar Reis en Fagner zijn toch gewoon gehaald voor de A-selectie. Reis komt zeker bij de A-selectie dacht ik.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die was 17 toen hij gecontracteerd werd ja maar hij werd niet in een jeugdteam van PSV gestopt maar was gewoon meteen een volwaardige speler voor de A-Selectie.
Dat vind ik toch wel een verschil
Beide komen zeker bij de A-selectie voor zover ik begrepen heb.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:56 schreef tomttt het volgende:
[..]
Klopt, maar Reis en Fagner zijn toch gewoon gehaald voor de A-selectie. Reis komt zeker bij de A-selectie dacht ik.
Heb ff gezocht en Reis zit er waarschijnlijk wel bij volgend jaar.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Beide komen zeker bij de A-selectie voor zover ik begrepen heb.
Lekker beleid, net je jeugdopleiding geherstructureerd en dan je beste jeugdspelers naar Chelski laten verkassen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:00 schreef cultheld het volgende:
Als Chelsea van Aanholt haalt en dat betekent dat PSV nog vele (volwassen) spelers via Chelsea kan bemachtigen, dan vind ik dat niet eens verkeerd eigenlijk.
Wat hypocriet zeg. PSV doet dit notabene zelf ook. Verder zijn we een speler die al veel verder was in z'n ontwikkeling en zo in de basis had kunnen spelen bij dit PSV al kwijt geraakt aan Internazionale voor een appel en een ei en daar krijgen we niks voor terug. Een samenwerkingsverband met Chelsea is stukken beter.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lekker beleid, net je jeugdopleiding geherstructureerd en dan je beste jeugdspelers naar Chelski laten verkassen...
Pleur op!
Aan de ene kant heb je gelijk, maar er is een verschil. Chelsea heeft genoeg geld om de grootste spelers te kopen, terwijl PSV het van efficiënte scouting en zoals bij Alex wat hulp van buitenaf moet hebben. Beetje frustrerend dat de grote clubs dan ook al je jeugd gaan kopen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat hypocriet zeg. PSV doet dit notabene zelf ook. Verder zijn we een speler die al veel verder was in z'n ontwikkeling en zo in de basis had kunnen spelen bij dit PSV al kwijt geraakt aan Internazionale voor een appel en een ei en daar krijgen we niks voor terug. Een samenwerkingsverband met Chelsea is stukken beter.
Mijn punt is dat je beter zaken met Chelsea kunt doen dan met Internazionale, Arsenal etc. Wat denk je van Arsenal en Manchester United die respectievelijk Fabregas en Pique uit Barcelona hebben weggehaald? Het komt overal voor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:18 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb je gelijk, maar er is een verschil. Chelsea heeft genoeg geld om de grootste spelers te kopen, terwijl PSV het van efficiënte scouting en zoals bij Alex wat hulp van buitenaf moet hebben. Beetje frustrerend dat de grote clubs dan ook al je jeugd gaan kopen...
Zit misschien nog een paar ton tekengeld bij. Zie je zo vaak dat de bedragen die her en der genoemd worden niet helemaal overeenkomen als een speler verkast. Dit kan één van de redenen zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
En volgens Zonneveld zelf had hij een clausule van 5 ton in z'n contract, beetje vreemd![]()
Zou het wel te gek voor woorden vinden als er op een transfersom van 5 ton nog 3 ton tekengeld bij zou komen. Die jongen gaat hier ongetwijfeld meer verdienen dan dat ie bij NAC deed. Daarnaast vind ik ook dat hij zeer dankbaar mag zijn om bij PSV te mogen voetballen want zo'n geweldige speler is het niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zit misschien nog een paar ton tekengeld bij. Zie je zo vaak dat de bedragen die her en der genoemd worden niet helemaal overeenkomen als een speler verkast. Dit kan één van de redenen zijn.
Hij heeft het zelf verdient hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:17 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Zou het wel te gek voor woorden vinden als er op een transfersom van 5 ton nog 3 ton tekengeld bij zou komen. Die jongen gaat hier ongetwijfeld meer verdienen dan dat ie bij NAC deed. Daarnaast vind ik ook dat hij zeer dankbaar mag zijn om bij PSV te mogen voetballen want zo'n geweldige speler is het niet.
Krijgen wij dan ook geld?quote:Chelsea wil PSV-talent Van Aanholt
Chelsea lijkt een nieuwe transfer-tactiek gevonden te hebben. De club richt zich nu niet meer op grote wereldsterren, maar vooral op piepjonge talenten.
Zo is er ook nu weer een gerucht ter wereld gekomen. Volgens Sportweek zou de Londense FA Cup-winnaar Patrick van Aanholt van PSV halen.
De 16-jarige verdediger is aanvoerder van PSV B1 en bovendien een vaste waarde in het team van Oranje voor spelers tot 17 jaar. Hij tekende al een meerjarig contract in Eindhoven, maar Roman Abramovic zou zijn portomonee open willen trekken om dit af te kopen.
Afgelopen zaterdag, in een oefenduel tegen tweedeklasser HVCH (3-2 winst) maakte de linkspoot zijn debuut in de hoofdmacht van Ronald Koeman. Ook speelde hij al meerdere malen met Jong PSV mee.
Maar je zou het niet moeten willen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je beter zaken met Chelsea kunt doen dan met Internazionale, Arsenal etc. Wat denk je van Arsenal en Manchester United die respectievelijk Fabregas en Pique uit Barcelona hebben weggehaald? Het komt overal voor.
Ik ben liever realistisch. Je kunt beter de niet te houden jeugdspelers aan Chelsea kwijt raken dan aan Internazionale of Arsenal. Het blijft een Nederlandse kutcompetitie die nooit kan wedijveren met Italië, Spanje of Engeland. Aan de andere kant: Goossens weigerde Chelsea en het kan maar zo dat Van Aanholt ook weigert omdat hij (terecht) meer kansen bij PSV ziet. Als het er echter op aan komt, dan geef ik de voorkeur aan Chelsea.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar je zou het niet moeten willen.
Club, eigen identiteit, eigen beleid, etc.
Inderdaad niet zeiken, PSV heeft die Aanholt ook bij ons weggekaapt. Daar hebben we helemaal niks voor gekregen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat hypocriet zeg. PSV doet dit notabene zelf ook.
En vervolgens niet goed genoeg vond terwijl hij bij concurent ajax zeer sterk was.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:09 schreef tomttt het volgende:
[..]
Dit doen de topclubs binnen Nederland ook. Voorbeeld hiervan is dat PSV Huntelaar bij de Graafschap vandaan haalde.
Van PSV Netwerk. Voordat geld mag hij naar Parijs gaan. Lijkt me trouwens ook niet echt dat PSV interesse zou hebben in Nilson.quote:'Nilsson moet 7,5 miljoen euro kosten'
(Gepost door RvN)
Volgens Franse media is Paris Saint Germain geïnteresseerd in Lasse Nilsson van Heerenveen. De spits zou minimaal 7,5 miljoen euro moeten kosten. Nilsson liet in een reactie weten wel open te staan voor een transfer naar Frankrijk. Ook PSV zou volgens de geruchten in de markt zijn voor de aanvaller. 7,5 miljoen euro zou echter wel een erg hoog bedrag betekenen voor PSV.
Jij weet niet eens wat er is gebeurd tussen Huntelaar en PSVquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
En vervolgens niet goed genoeg vond terwijl hij bij concurent ajax zeer sterk was.
Ik vind hem zoiezo een eikel dat ie voor Ajax koos.Net als Stam.
Tss![]()
pas als een speler een prof contract tekent hoeft er een opleidingsvergoeding te worden betaald, afaik.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Krijgen wij dan ook geld?
(Heeft van seizoen 01-02 t/m 04-05 bij ons gespeeld)
ja, waar de laatste jaren weer het zwaarst wegenquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:37 schreef TerroRobbie het volgende:
True. De clubs waar hij tussen 12 en 23 gespeeld heeft mogen dan 5% verdelen toch?
Hij kan goed voetballen, maar ik vind het geen voetballer. Hij is niet genoeg liefhebber.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:23 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat Zenden niet naar PSV wil. Dramatische speler tegenwoordig.
Valt wel mee, in de finale speelde hij niet geweldig nee maar voor PSV zou het zeker een versterking zijn, zeker met al zijn ervaring enzo... En als je vd Leegte al een versterking vindt is Zenden het al helemaalquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:23 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat Zenden niet naar PSV wil. Dramatische speler tegenwoordig.
Ik heb hem niet alleen op basis van de finale beoordeeld. Zenden is een draver en nog geen halve Cocu. En Zenden kennende zou hij alleen voor een belangrijk rol in Eindhoven tekenen, in tegenstelling tot supporter Van der Leegte. Zenden is absoluut niet goed genoeg voor een belangrijke rol in Eindhoven. Daarnaast zal hij minimaal een miljoen per jaar willen verdienen en daar heeft die clown naar Eindhovense maatstaven geen recht op gezien zijn kwaliteitenquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:03 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Valt wel mee, in de finale speelde hij niet geweldig nee maar voor PSV zou het zeker een versterking zijn, zeker met al zijn ervaring enzo... En als je vd Leegte al een versterking vindt is Zenden het al helemaal![]()
Hij lijkt nog niet te willen.quote:Liverpool en Boudewijn Zenden maakten vandaag bekend dat de oud PSV'er zal vertrekken bij Liverpool. In overleg is besloten om de optie op nog een jaar niet te lichten, zo liet Zenden weten. Hij is daardoor transfervrij. Op DAG.nl laat hij weten dat hij twijfelt over een terugkeer naar Nederland. . Zenden: ,,Ik weet dat echt nog niet. Ik heb een aantal maanden geleden gezegd dat de timing goed moet zijn om naar Nederland terug te komen. Ik ben daar op dit moment nog niet van overtuigd.''
Ook niks nieuws eigenlijk, hij heeft al verschillende keren gereageerd op vragen of hij naar PSV zou willen en toen droop het enthousiasme er op zijn zachtst gezegd ook al niet vanaf.quote:
Tsja het is graag of niet. Hij hoeft ons ook niet aan het lijntje te houden..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 06:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook niks nieuws eigenlijk, hij heeft al verschillende keren gereageerd op vragen of hij naar PSV zou willen en toen droop het enthousiasme er op zijn zachtst gezegd ook al niet vanaf.
welluuuuusquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat er is gebeurd tussen Huntelaar en PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |