abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49732067
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 17:20 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Maar je zou het niet moeten willen.

Club, eigen identiteit, eigen beleid, etc.
Ik ben liever realistisch. Je kunt beter de niet te houden jeugdspelers aan Chelsea kwijt raken dan aan Internazionale of Arsenal. Het blijft een Nederlandse kutcompetitie die nooit kan wedijveren met Italië, Spanje of Engeland. Aan de andere kant: Goossens weigerde Chelsea en het kan maar zo dat Van Aanholt ook weigert omdat hij (terecht) meer kansen bij PSV ziet. Als het er echter op aan komt, dan geef ik de voorkeur aan Chelsea.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_49732244
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 16:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat hypocriet zeg. PSV doet dit notabene zelf ook.
Inderdaad niet zeiken, PSV heeft die Aanholt ook bij ons weggekaapt. Daar hebben we helemaal niks voor gekregen.
pi_49736650
Als Zonneveld en vd Leegte definitief goedgekeurd worden en Zenden ook nog komt is het "we halen Hofland niet omdat het een linkspoot is"-argument opeens wel akelig dichtbij .

Ik acht de kans dat Zenden komt alleen niet echt groot, die heeft volgens mij nog lang geen zin in afbouwen in Nederland.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_49737111
Zenden wat moeten we daarmee? Hij draaft en doet maar wat en is blessuregevoelig. Hoe het komt dat Zenden zulke grote clubs achter zijn naam heeft staan snap ik niets van. Toen hij bij PSV vertrok als linksbuiten was het een goede speler, het is alleen maar minder met die jongen gegaan. Daarnaast zie ik hem nog niet terugkomen ook, eerst nog ff zijn zakken vullen bij een subtoppertje in het buitenland.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_49738047
Ik denk eerlijk gezegd ook dat Bolo liever nog een jaartje of 2-3 lekker gaat beunen voordat hij misschien weer eens terugkeert bij PSV. De vraag is of je hem dan nog wil.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_49738214
Ik hoop dat Zenden niet naar PSV wil. Dramatische speler tegenwoordig.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:58:48 #182
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_49739591
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:09 schreef tomttt het volgende:

[..]

Dit doen de topclubs binnen Nederland ook. Voorbeeld hiervan is dat PSV Huntelaar bij de Graafschap vandaan haalde.
En vervolgens niet goed genoeg vond terwijl hij bij concurent ajax zeer sterk was.

Ik vind hem zoiezo een eikel dat ie voor Ajax koos.Net als Stam.

Tss
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_49741914
quote:
'Nilsson moet 7,5 miljoen euro kosten'
(Gepost door RvN)

Volgens Franse media is Paris Saint Germain geïnteresseerd in Lasse Nilsson van Heerenveen. De spits zou minimaal 7,5 miljoen euro moeten kosten. Nilsson liet in een reactie weten wel open te staan voor een transfer naar Frankrijk. Ook PSV zou volgens de geruchten in de markt zijn voor de aanvaller. 7,5 miljoen euro zou echter wel een erg hoog bedrag betekenen voor PSV.
Van PSV Netwerk. Voordat geld mag hij naar Parijs gaan. Lijkt me trouwens ook niet echt dat PSV interesse zou hebben in Nilson.
pi_49742347
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:58 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

En vervolgens niet goed genoeg vond terwijl hij bij concurent ajax zeer sterk was.

Ik vind hem zoiezo een eikel dat ie voor Ajax koos.Net als Stam.

Tss
Jij weet niet eens wat er is gebeurd tussen Huntelaar en PSV .
  donderdag 24 mei 2007 @ 22:34:50 #185
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_49743121
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Krijgen wij dan ook geld?
(Heeft van seizoen 01-02 t/m 04-05 bij ons gespeeld)
pas als een speler een prof contract tekent hoeft er een opleidingsvergoeding te worden betaald, afaik.
Maar dat zijn altijd erg lage bedragen, pas als zon speler daarna nog een keer een grote klapper maakt qua transfer wordt t interessant

alhoewel voor fcdb kleine bedragen natuurlijk ook al erg welkom zijn, gok ik zomaar.
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_49743213
True. De clubs waar hij tussen 12 en 23 gespeeld heeft mogen dan 5% verdelen toch?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 mei 2007 @ 22:40:10 #187
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49743341
tja vroeger liepen spelers tot hun 16e bij een amateurclub en dan haalde een BVO ze naadr de B of de A........ Die spelers kwamen in eht eerste en gingen op hun 27e naar het buitenland

tot voor kort haalde de top clubds spelers van 12 bij de amateurclubs en elkaar weg en gingen te talenten op hun 22e naar het buitenland...

tja dan komt de volgende stap. Ik vind het nogal hypocriet om te zeggen wij mogen wel een speler op zn 16e weghalen bij de Graafschap maar Chelsea mag niet bij ons komen vissen! Zeefuik is ook net bij Omniworld vandaan gehaald.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 mei 2007 @ 22:40:34 #188
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49743358
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 22:37 schreef TerroRobbie het volgende:
True. De clubs waar hij tussen 12 en 23 gespeeld heeft mogen dan 5% verdelen toch?
ja, waar de laatste jaren weer het zwaarst wegen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_49743677
Tja, je kan de grootste ploegen niet uitsluiten van dergelijke transfers, omdat zoals al eerder aangegeven, het gewoon een keten is van hoog naar laag. En het nogal selectief is aan de grootte van de club te bepalen of het wel of niet mag.

Ik hoop alleen wel dat deze jongens goed begeleid worden, hun duidelijk wordt gemaakt wat te verwachten staat en wat hun kansen zijn om daadwerkeleijk door te breken bij die club.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_49743734
De hele ontwikkeling van spelers steeds jonger halen is slecht. Maar je kan steeds moeilijker zonder, anders worden de talenten te duur, en nu heb je nog een paar jaar lol van een talent, als het er al een is. Ik denk dat de Fifa hier wel iets aan moet doen. Ook voor spelers als Reis en Fagner, voor het zelfde geld blijkt het behoorlijk tegen te vallen, dan hebben ze met een droom geleefd, die uiteindelijk keihard de grond in wordt geboord.
pi_49743843
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:23 schreef cultheld het volgende:
Hij kan goed voetballen, maar ik vind het geen voetballer. Hij is niet genoeg liefhebber.
pi_49744139
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:23 schreef cultheld het volgende:
Valt wel mee, in de finale speelde hij niet geweldig nee maar voor PSV zou het zeker een versterking zijn, zeker met al zijn ervaring enzo... En als je vd Leegte al een versterking vindt is Zenden het al helemaal
Patat Friet
pi_49744557
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 23:03 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Valt wel mee, in de finale speelde hij niet geweldig nee maar voor PSV zou het zeker een versterking zijn, zeker met al zijn ervaring enzo... En als je vd Leegte al een versterking vindt is Zenden het al helemaal
Ik heb hem niet alleen op basis van de finale beoordeeld. Zenden is een draver en nog geen halve Cocu. En Zenden kennende zou hij alleen voor een belangrijk rol in Eindhoven tekenen, in tegenstelling tot supporter Van der Leegte. Zenden is absoluut niet goed genoeg voor een belangrijke rol in Eindhoven. Daarnaast zal hij minimaal een miljoen per jaar willen verdienen en daar heeft die clown naar Eindhovense maatstaven geen recht op gezien zijn kwaliteiten .
pi_49744936
quote:
Liverpool en Boudewijn Zenden maakten vandaag bekend dat de oud PSV'er zal vertrekken bij Liverpool. In overleg is besloten om de optie op nog een jaar niet te lichten, zo liet Zenden weten. Hij is daardoor transfervrij. Op DAG.nl laat hij weten dat hij twijfelt over een terugkeer naar Nederland. . Zenden: ,,Ik weet dat echt nog niet. Ik heb een aantal maanden geleden gezegd dat de timing goed moet zijn om naar Nederland terug te komen. Ik ben daar op dit moment nog niet van overtuigd.''
Hij lijkt nog niet te willen.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 06:15:26 #195
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_49750487
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 23:23 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Ook niks nieuws eigenlijk, hij heeft al verschillende keren gereageerd op vragen of hij naar PSV zou willen en toen droop het enthousiasme er op zijn zachtst gezegd ook al niet vanaf.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 08:54:28 #196
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_49751729
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 06:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ook niks nieuws eigenlijk, hij heeft al verschillende keren gereageerd op vragen of hij naar PSV zou willen en toen droop het enthousiasme er op zijn zachtst gezegd ook al niet vanaf.
Tsja het is graag of niet. Hij hoeft ons ook niet aan het lijntje te houden..
  vrijdag 25 mei 2007 @ 11:00:11 #197
159022 AminBen
El Maestro
pi_49755605
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 23:23 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Misschien wil die Fin die ook weg moet wel, Hyypia lijkt me een goede voor PSV
  vrijdag 25 mei 2007 @ 12:54:59 #198
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_49760104
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 22:12 schreef cultheld het volgende:

[..]

Jij weet niet eens wat er is gebeurd tussen Huntelaar en PSV .
welluuuuus
Hij mocht niet naar psveu komen door meneertje het directeurtjeeeeee.

Maar skijt wij zijn nog altijd de beste van Nederland getuigen de kampioensschaal.
pi_49767033
Die gasten die tijdens de huldiging het veld oprenden, daar wordt niets tegen gedaan. Verder las ik dat ze de huldiging zo goed geslaagd vonden, dat ze overwegen om voortaan altijd in het stadion te huldigen en dus niet op het stadhuisplein. (www.nu.nl)
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 25 mei 2007 @ 16:15:23 #200
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_49767826
Das nou niet cool.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')