Ik ben liever realistisch. Je kunt beter de niet te houden jeugdspelers aan Chelsea kwijt raken dan aan Internazionale of Arsenal. Het blijft een Nederlandse kutcompetitie die nooit kan wedijveren met Italië, Spanje of Engeland. Aan de andere kant: Goossens weigerde Chelsea en het kan maar zo dat Van Aanholt ook weigert omdat hij (terecht) meer kansen bij PSV ziet. Als het er echter op aan komt, dan geef ik de voorkeur aan Chelsea.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar je zou het niet moeten willen.
Club, eigen identiteit, eigen beleid, etc.
Inderdaad niet zeiken, PSV heeft die Aanholt ook bij ons weggekaapt. Daar hebben we helemaal niks voor gekregen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat hypocriet zeg. PSV doet dit notabene zelf ook.
En vervolgens niet goed genoeg vond terwijl hij bij concurent ajax zeer sterk was.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:09 schreef tomttt het volgende:
[..]
Dit doen de topclubs binnen Nederland ook. Voorbeeld hiervan is dat PSV Huntelaar bij de Graafschap vandaan haalde.
Van PSV Netwerk. Voordat geld mag hij naar Parijs gaan. Lijkt me trouwens ook niet echt dat PSV interesse zou hebben in Nilson.quote:'Nilsson moet 7,5 miljoen euro kosten'
(Gepost door RvN)
Volgens Franse media is Paris Saint Germain geïnteresseerd in Lasse Nilsson van Heerenveen. De spits zou minimaal 7,5 miljoen euro moeten kosten. Nilsson liet in een reactie weten wel open te staan voor een transfer naar Frankrijk. Ook PSV zou volgens de geruchten in de markt zijn voor de aanvaller. 7,5 miljoen euro zou echter wel een erg hoog bedrag betekenen voor PSV.
Jij weet niet eens wat er is gebeurd tussen Huntelaar en PSVquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
En vervolgens niet goed genoeg vond terwijl hij bij concurent ajax zeer sterk was.
Ik vind hem zoiezo een eikel dat ie voor Ajax koos.Net als Stam.
Tss![]()
pas als een speler een prof contract tekent hoeft er een opleidingsvergoeding te worden betaald, afaik.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Krijgen wij dan ook geld?
(Heeft van seizoen 01-02 t/m 04-05 bij ons gespeeld)
ja, waar de laatste jaren weer het zwaarst wegenquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:37 schreef TerroRobbie het volgende:
True. De clubs waar hij tussen 12 en 23 gespeeld heeft mogen dan 5% verdelen toch?
Hij kan goed voetballen, maar ik vind het geen voetballer. Hij is niet genoeg liefhebber.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:23 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat Zenden niet naar PSV wil. Dramatische speler tegenwoordig.
Valt wel mee, in de finale speelde hij niet geweldig nee maar voor PSV zou het zeker een versterking zijn, zeker met al zijn ervaring enzo... En als je vd Leegte al een versterking vindt is Zenden het al helemaalquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:23 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat Zenden niet naar PSV wil. Dramatische speler tegenwoordig.
Ik heb hem niet alleen op basis van de finale beoordeeld. Zenden is een draver en nog geen halve Cocu. En Zenden kennende zou hij alleen voor een belangrijk rol in Eindhoven tekenen, in tegenstelling tot supporter Van der Leegte. Zenden is absoluut niet goed genoeg voor een belangrijke rol in Eindhoven. Daarnaast zal hij minimaal een miljoen per jaar willen verdienen en daar heeft die clown naar Eindhovense maatstaven geen recht op gezien zijn kwaliteitenquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:03 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Valt wel mee, in de finale speelde hij niet geweldig nee maar voor PSV zou het zeker een versterking zijn, zeker met al zijn ervaring enzo... En als je vd Leegte al een versterking vindt is Zenden het al helemaal![]()
Hij lijkt nog niet te willen.quote:Liverpool en Boudewijn Zenden maakten vandaag bekend dat de oud PSV'er zal vertrekken bij Liverpool. In overleg is besloten om de optie op nog een jaar niet te lichten, zo liet Zenden weten. Hij is daardoor transfervrij. Op DAG.nl laat hij weten dat hij twijfelt over een terugkeer naar Nederland. . Zenden: ,,Ik weet dat echt nog niet. Ik heb een aantal maanden geleden gezegd dat de timing goed moet zijn om naar Nederland terug te komen. Ik ben daar op dit moment nog niet van overtuigd.''
Ook niks nieuws eigenlijk, hij heeft al verschillende keren gereageerd op vragen of hij naar PSV zou willen en toen droop het enthousiasme er op zijn zachtst gezegd ook al niet vanaf.quote:
Tsja het is graag of niet. Hij hoeft ons ook niet aan het lijntje te houden..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 06:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook niks nieuws eigenlijk, hij heeft al verschillende keren gereageerd op vragen of hij naar PSV zou willen en toen droop het enthousiasme er op zijn zachtst gezegd ook al niet vanaf.
welluuuuusquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat er is gebeurd tussen Huntelaar en PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |