Goeie speler, me oom kent hem is een buurjongen van hem.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Krijgen wij dan ook geld?
(Heeft van seizoen 01-02 t/m 04-05 bij ons gespeeld)
Dat doet hij dan ook niet... De enige manier waarop Zenden deze zomer naar PSV komt is als hij écht geen fatsoenlijke club meer kan vinden. Maar ik denk dat hij nog liever zakken gaat vullen in Japan of Amerika dan dat hij dit jaar al naar Nederland terugkomt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:54 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Tsja het is graag of niet. Hij hoeft ons ook niet aan het lijntje te houden..
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:20 schreef Whiteguy het volgende:
Theo Maassen is weer goed bezig
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=20936
quote:30 August 2007 Draw for group stage
18-19 September 2007 Group stage, 1st matchday
2-3 October 2007 Group stage, 2nd matchday
23-24 October 2007 Group stage, 3rd matchday
6-7 November 2007 Group stage, 4th matchday
27-28 November 2007 Group stage, 5th matchday
11-12 December 2007 Group stage, 6th matchday
21 December 2007 Draw for second round
19-20 February 2008 Second round, 1st leg
4-5 March 2008 Second round, 2nd leg
7 March 2008 Draw for remaining rounds
1-2 April 2008 Quarter-finals, 1st leg
8-9 April 2008 Quarter-finals, 2nd leg
22-23 April 2008 Semi-finals, 1st leg
29-30 April 2008 Semi-finals, 2nd leg
21 May 2008 Final in Moscow
zag het net op TVquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:20 schreef Whiteguy het volgende:
Theo Maassen is weer goed bezig
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=20936
Ik ga vast kaartjes naar Moskou boeken voor 21 meiquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:52 schreef mcyodogg het volgende:
Van een Liverpool-site, deze CL-data vrij houden
[..]
quote:'Werkvergunning Alex geen probleem meer'
Volgens Chelsea is de werkvergunning voor Alex geen probleem meer, zo meldt De Telegraaf. Dit ondanks dat de FA commissie daar pas over een maand een uitspraak over zal doen. Alles hangt daardoor af van Alex die op korte termijn een tweede gesprek heeft met Chelsea.
Zou echt geweldig zijn, Cocu in de stafquote:
Dus volgens Chelsea is dat geen probleem meer, sinds wanneer beslissen zij daar in?quote:
Zij beslissen het niet, maar in het stuk in de Telegraaf staat dat ze genoeg bewijs dat hij goed genoeg is om een werkvergunning te krijgenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dus volgens Chelsea is dat geen probleem meer, sinds wanneer beslissen zij daar in?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:13 schreef ganzenherder het volgende:
Oja het gaat goed met onze jeugd en reserves![]()
Jong PSV gaat voortvarend in Hongkong
Hmm, ik stem voor Makaay.quote:Ronald Koeman heeft op PSV.nl laten weten dat PSV of Roy Makaay of Danko Lazovic aan wil trekken. Hij benadrukte wel dat slechts één van die twee spelers gehaald zal kunnen worden. Naast Mike Zonneveld en Tommie van der Leegte wil Koeman nog twee aanvallers en een verdediger halen.
Dus waarschijnlijk nog niet bij de technische staf.quote:In het Eindhovens Dagblad laat Cocu weten eerst los te willen komen van het voetbal. Koeman zou hem graag gedurende het seizoen voor enkele dagen per week bij de selectie halen. "Mooi om te horen", vindt Cocu. De komende tijd zal hij zeker regelmatig binnenlopen bij PSV. "Het gevoel is er en de wil om elkaar te vinden ook. Maar ik wil eerst helemaal loskomen van het voetbal. Mijn hoofd leegmaken. Daar neem ik een paar maanden de tijd voor. Daarna ga ik eens rustig ervaren wat ik wil doen. Misschien geef ik me volgend jaar wel op voor de verkorte trainerscursus, misschien trekt de jeugd me. Of de scouting, of iets rond het eerste team. En als ik me fit voel, ga ik wellicht nog ergens een jaartje voetballen op een lager niveau. Ik wil het met open vizier benaderen."
Maw, Vd Leegte/Zonneveld zijn echt de opvolgers van Cocu?quote:Naast Mike Zonneveld en Tommie van der Leegte wil Koeman nog twee aanvallers en een verdediger halen.
Logisch toch, aangezien jij jouw zak met 30 miljoen euro nog niet aan PSV hebt gegeven.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:00 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Maw, Vd Leegte/Zonneveld zijn echt de opvolgers van Cocu?![]()
![]()
En wat dan als PSV geen CL had gehaald? Ipv praktisch transfervrije spelers hadden we dan spelers gehaald waar we geld bijkregen? Ik geloof echt niet dat er zó extreem weinig geld beschikbaar is voor spelers.De spelers die de laatste tijd genoemd worden zijn categorie Feyenoord wat prijs/salaris betreftquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:04 schreef okee6 het volgende:
[..]
Logisch toch, aangezien jij jouw zak met 30 miljoen euro nog niet aan PSV hebt gegeven.
Dat mag ik hopen inderdaadquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:07 schreef LudoSanders het volgende:
Er komt zeker nog wel een middenvelder bij.
Aan wie denk je dan en op wat voor positie? PSV zal het aanwezige geld liever elders in de ploeg stoppen. Links is bezet nu. Centraal heb je Simons, Afellay en Aissati. Verder nog John de Jong en Väyrynen, plus Méndez en Fehér. Er moet meer weg dan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:07 schreef LudoSanders het volgende:
Er komt zeker nog wel een middenvelder bij.
In het gat van Hiddink... even slikken.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:09 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als het echt allemaal zo slecht gesteld is met de financieen wil ik nog steeds weten waar allemaal die euros naartoe gaan behalve de hypotheek van het stadion....
Als het straks een seizoen of 1/2 minder gaat zitten er al snel weer gemiddeld 25000 in het stadion verwacht ik. Dat had je namelijk ook het seizoen vóór het successeizoen met die halve finale CL enzo...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:22 schreef koningdavid het volgende:
Wordt er bij PSV wel eens voorzichtig gesproken over een stadionsuitbreiding of eventueel een nieuw stadion?
Jullie hebben een prima stadion hoor, daar niet van. Maar het zou zo maar kunnen dat Heerenveen, AZ, Twente of evt. zelfs Groningen jullie over een jaar of 5 hebben ingehaald qua stadioncapaciteit.
Bovendien zit het Philips Stadion altijd aardig vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |