Ik zou tekenen voor die namen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:36 schreef PyTh het volgende:
Ik vind je lijstje ook behoorlijk dubieus cult en ik mag hopen dat PSV er in slaagt toch wel wat grotere namen naar Eindhoven te halen dan een Elia, N'Kufo en een Sankoh![]()
Ja, PSV-Anderlecht was inderdaad een leuke wedstrijd de laatste keer.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:48 schreef PyTh het volgende:
Celtic en Anderlecht
Gegarandeerd 2 leuke uit en thuiswedstrijden!
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, PSV-Anderlecht was inderdaad een leuke wedstrijd de laatste keer.![]()
Dat was tijdens ons 2e ronde syndroom.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, PSV-Anderlecht was inderdaad een leuke wedstrijd de laatste keer.![]()
Nee dat niet. Maar het getuigt van onkunde om het én beter te weten dan de trainer, én beter te weten dan je bestuur, én je team het nog eens extra moeilijk te maken. Tijd om af te vragen of je je nog wel supporter wilt noemen, lijkt me. Niks mis met diegene die Koeman niet mag of tussentijds wil afrekenen, maar doe dat niet ten koste van je club. Al met al geen geslaagd seizoen dus, door die overhitte idioten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heerlijk puur beoordelen aan de hand van de resultaten hè?We zijn kampioen dus het zal wel goed zijn...... Inderdaad Koeman heeft her briljant gedaan!
quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:59 schreef okee6 het volgende:
Zonneveld definitief voor vier jaar gehaald
Vervanger voor Sun is binnen dus
had ie geen vaste afkoopsom van eenhalf miljoen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:41 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Mooi. Is er bekend hoeveel hij uiteindelijk heeft gekost, of lees ik scheel op de PSV-site?
Ongeveer 5 ton volgens het ED inderdaad.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:36 schreef WooZ het volgende:
[..]
had ie geen vaste afkoopsom van eenhalf miljoen?
Geen geld dusquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:37 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ongeveer 5 ton volgens het ED inderdaad.![]()
geloof je mijn posts niet meerquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:59 schreef cultheld het volgende:
Pryor is goed ja. En laten we Jansen dan maar vergeten. Ik wist niet dat hij hartproblemen had, ik dacht dat hij er zo lang uit was vanwege een beenblessure.
ik kan niet meer quick qouten sinds ik mod benquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
rubbereend... Kon je niet alles in 1 post editen inplaats een kwartetpost te posten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |