ben ik blij dat ik het niet kan luisteren hier!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:30 schreef PieterBas het volgende:
Net was Armin's eerste en tevens ook foutste mix ook op 538
irritant house deuntje gemixt met Bert en Erniequote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik het niet kan luisteren hier!![]()
ik moet het doen met mn Ipod...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* Luctor heeft hier helemaal geen muziek![]()
Zeg, en jullie maar zeggen dat ik aso deed tegenover mijn ouders, en wat doe jijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mn ouders gezelschap houden?ze komen met zn tweeen hoor
![]()
![]()
IJS... ik krijg er steeds meer zin in door jou!![]()
zon? welke zon, het is hier alleen maar bewolktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:36 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zeg, en jullie maar zeggen dat ik aso deed tegenover mijn ouders, en wat doe jij, je laat ze gewoon in de steek en gaat voor het gratis eten. Ik heb je wel door mannetje, je bent minstens zo erg!
Blame de zon, door die zon krijg ik zin in ijs, niet mijn schuld dus.
538![]()
![]()
![]()
Geef jij maar de schuld aan de zon! jij maakt mij lekker met al dat ijsgepraat van je!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:36 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zeg, en jullie maar zeggen dat ik aso deed tegenover mijn ouders, en wat doe jij, je laat ze gewoon in de steek en gaat voor het gratis eten. Ik heb je wel door mannetje, je bent minstens zo erg!
Blame de zon, door die zon krijg ik zin in ijs, niet mijn schuld dus.
538![]()
![]()
![]()
Heerlijk! zon!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zon? welke zon, het is hier alleen maar bewolkt
Voor hoeveel dagen stage? 3-4?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb een conclusie van 5 regelsdat is waarschijnlijk iets aan de korte kant of niet?
houdt ik ook gewoonquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Geef jij maar de schuld aan de zon! jij maakt mij lekker met al dat ijsgepraat van je!
In de steek? ze komen zondag, nou 6 uurtjes rijden zijn ze hier tegen de avond, gaan we gezellig eten, de tv toren in, maandag houdt ik ze gezelschap en dinsdag begint de week weer voor mij hoor!![]()
Ik luister savonds wel eens via internet, 5 minuten en dan denk ik weer... Wat ben ik blij dat ik niet meer in NL ben!![]()
dan zijn 5 regels toch meer dan genoeg?quote:
ik maak dat soort fout nu ook gewoon express, al dat mierengeneukerij van jullie over spelvauten, ik schrijf/spreek nu 3 talen, dan let ik echt niet meer op mn grammarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
houdt ik ook gewoonen 's avonds daar stoor ik mij niet zo aan.
dat blijktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik maak dat soort fout nu ook gewoon express, al dat mierengeneukerij van jullie over spelvauten, ik schrijf/spreek nu 3 talen, dan let ik echt niet meer op mn grammar
quote:
sommige mensen kunnen gewoon één hele pagina vullen met een conclusiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan zijn 5 regels toch meer dan genoeg?![]()
![]()
dat zijn vast van die mensen die een vriend(inne)tje vinden op hun 14de, op hun 20ste gaan samenwonen een jaar later een labrador hebben en 2 jaren later 2 kinderen en de trouwringen al uitgekozenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sommige mensen kunnen gewoon één hele pagina vullen met een conclusie![]()
Ik zit er denk ik tegen aanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:44 schreef DaFan het volgende:
10 min
Denk dat ik vandaag wel dik over 100 posts hebt
ik heb een langere conclusie... dan 1 paginaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat zijn vast van die mensen die een vriend(inne)tje vinden op hun 14de, op hun 20ste gaan samenwonen een jaar later een labrador hebben en 2 jaren later 2 kinderen en de trouwringen al uitgekozen![]()
dat worden twee labradors en vier kinderenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik heb een langere conclusie... dan 1 pagina![]()
Dit is het 5e topic, dus dat zijn zo'n 1200-1300 reacties.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zit er denk ik tegen aanMaar volgens mij is echt de stage sc goed vertegenwoordigd morgen!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik heb een langere conclusie... dan 1 pagina![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat zijn vast van die mensen die een vriend(inne)tje vinden op hun 14de, op hun 20ste gaan samenwonen een jaar later een labrador hebben en 2 jaren later 2 kinderen en de trouwringen al uitgekozenmaar wij niet! wij horen niet tot die groep mensen!
![]()
Dat is heel lastig soms, ben ik absoluut met je eens. Op mijn werk spreek ik duits, thuis spreek ik engels metm ijn huisgenoten, en ja, hier schrijven in iets dat moet lijken op nederlands. Ik wil heel vaak "noch" schrijven ipv "nog" of "ich" ipv "ik" en zo maak ik de laatste tijd veel v/f en z/s en ou/au fouten, omdat die duitsers gewoon AAARHRHRHRHRR, een kuttaal hebben soms, maar toch ook niet want duits is coolquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik maak dat soort fout nu ook gewoon express, al dat mierengeneukerij van jullie over spelvauten, ik schrijf/spreek nu 3 talen, dan let ik echt niet meer op mn grammar
Duits is een naam en moet met hoofdletter worden geschreven, zelfs in het Duits of Engelsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Dat is heel lastig soms, ben ik absoluut met je eens. Op mijn werk spreek ik duits, thuis spreek ik engels metm ijn huisgenoten, en ja, hier schrijven in iets dat moet lijken op nederlands. Ik wil heel vaak "noch" schrijven ipv "nog" of "ich" ipv "ik" en zo maak ik de laatste tijd veel v/f en z/s en ou/au fouten, omdat die duitsers gewoon AAARHRHRHRHRR, een kuttaal hebben soms, maar toch ook niet want duits is cool![]()
Verder neem ik je niks kwalijk hoor Kuno, lekker gezellig met papi en mami, komt wel goed. Misschien krijg je nog wel ijs van ze!![]()
![]()
Eerste woord van de zin, je weet het he, hoofdletterquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat worden twee labradors en vier kinderen![]()
en een punt om een zin af te sluitenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:52 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Eerste woord van de zin, je weet het he, hoofdletter![]()
ik haat honden..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat worden twee labradors en vier kinderen![]()
quote:Een auto remde en een fietser die hier heuveltje af aankwam dacht langs de rechterkant van de auto te passeren, maar toen sloeg die auto af en moest die fietser dus in de remmen.
Nouuu, vooruit. Ik heb ook een tic gekregen om alle zelfstandige naamwoorden met hoofdletters te schrijvenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en een punt om een zin af te sluitenMaar dat doe ik hier meestal niet.
ik ook, dus ik probeer contact met ze ook meestal te vermijden.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:55 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nouuu, vooruit. Ik heb ook een tic gekregen om alle zelfstandige naamwoorden met hoofdletters te schrijven. Nou ja, zolang ik geen Duits accent heb...
![]()
Tinkerbell..quote:
heb je met 14 meer pagina's?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
welk lettergrootte kan ik beter nemen? 10 of 12? want ik heb hier een scriptie liggen van iemand anders en die heeft het 12 gebruikt, en mijnes staat nu nog in 10
14 vind ik weer zo aso grootquote:
ik heb het maar veranderd in Arial 12, omdat er anders meer wit dan zwart op een pagina staatquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:13 schreef Leinonlein het volgende:
Ja toch, ik ga lekker aan mijn stageverslag, wellicht nog met een trots gevoel de deur uit straks. Ik vind 10 mooier, maar dat is natuurlijk persoonlijk en hangt af van het lettertype wat je gebruikt. Arial 10 vind ik wel oké!
ik vind trouwens dat nieuwe lettertype van Word supertof, die uit Office 2007!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb het maar veranderd in Arial 12, omdat er anders meer wit dan zwart op een pagina staat
heb nog geen Office 2007, mijn broer wel, maar ik misbruik 2005 nog wel ffquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik vind trouwens dat nieuwe lettertype van Word supertof, die uit Office 2007!
Ik ga naar huis, mn baas wil naar huis en ik mag 3 kwartier eerder weg!![]()
Calibri?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Calibri ja dacht het wel!quote:
Later!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
heb nog geen Office 2007, mijn broer wel, maar ik misbruik 2005 nog wel ff![]()
Ga ook naar huis, ik kan dan gelijk aan tafel denk ik zo
hou je mond...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:19 schreef Leinonlein het volgende:
Fijne avond heren
H&M is net als de Mediamarkt, je denkt alles daar nodig te hebben...
dankjewel, jij ook alvast een fijne avondquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:19 schreef Leinonlein het volgende:
Fijne avond heren
H&M is net als de Mediamarkt, je denkt alles daar nodig te hebben...
Nou het valt mee! alleen maar een horloge en 1 spijkerbroek, het was, net als in nederland, stervens druk bij de pashokjes dus had geen zin om uren te gaan wachtenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hou je mond...![]()
Ik laat morgen wel horen wat ik heb gekocht daar!
Die is ook supertof.. totdat je hetzelfde bestand opent in 2003... dan is het minder tof..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
met openen is niets mis...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die is ook supertof.. totdat je hetzelfde bestand opent in 2003... dan is het minder tof..![]()
ook dan gaat het fout... omdat je het nieuwe lettertype van word 2007 niet in 2003 hebt...quote:
Zoek dat lettertype op internet op en installeer het onder word 2003, klaaaaaaaaaaaaaaaaarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ook dan gaat het fout... omdat je het nieuwe lettertype van word 2007 niet in 2003 hebt...
quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:27 schreef vencodark het volgende:
Vandaag eindgesprek gehad. Heb me uiteraard voor niks druk gemaakt om het boek. Moet ff mijn wet- en regelgeving bijwerken (klein beetje werk) en arboverslag afmaken. Rest is qua opdrachten goed en af. Mijn stagebegeleidster wil NU mijn stageverslag zien omdat ik er anders eeuwig aan blijf werken.![]()
Ze zal het bekijken en eventuele wijzigingen moet ik nog aanbrengen. Het is sowieso nog niet af maar ze wilde graag weten wat ik wél had. Naar haar idee is het al praktisch af.![]()
Mensen, ik ben blij want ik heb het gehaald!![]()
Heb wel finaal zitten janken in het gesprek omdat ik besefte hoeveel ellende ik me op de hals heb gehaald zonder dat het nodig is. Ben nogal euh...huilerig de laatste tijd.![]()
Zolang het niet de uiteindelijke versie is, is het toch geen groot probleem?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:41 schreef vencodark het volgende:
Dank jullie.![]()
Wist ook wel dat ik niet onvoldoende kreeg maar was erg bang voor die opdrachten dat die niet helemaal juist waren.![]()
Eigenlijk is er helemaal geen probleem.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zolang het niet de uiteindelijke versie is, is het toch geen groot probleem?
Liever dat stopwoordje dan lelijke kk hoer ofzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:53 schreef Houniet het volgende:
sorry sexy is bij mij een stopwoordje
maar gefeli he
Hier gaat het goed!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:03 schreef miss-scofield het volgende:
Hooiiiii
Hoe is het hier??
Efteling leuk!!
3 topics gemist
bij de MM geweest en niets gekocht?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
whahahaha... ik was er weer![]()
naar de Media Markt, 2 mooie camera's gezien, beide zijn ¤ 188,- deze week
de Canon IXUS 60
en de Olympus FE 200
ik denk meestal goed na voordat ik wat koop, voor zo'n bedrag danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
bij de MM geweest en niets gekocht?[afbeelding]
resssssssssssssssssssssspectquote:
Hehe, idd! Ik koop daar ook áltijd wel wat!! Al is het maar een dvd'tje van 7 euro! Kan nooit weggaan met een lege tasquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
bij de MM geweest en niets gekocht?[afbeelding]
ik kan het dus welquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:57 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe, idd! Ik koop daar ook áltijd wel wat!! Al is het maar een dvd'tje van 7 euro! Kan nooit weggaan met een lege tas![]()
Efteling was erg leuk! Overal wel zo'n beetje ingeweest, was rustigggg!!Nieuwe attractie ook
De vliegende Hollander
ik vond DVH maar erg kortquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:57 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe, idd! Ik koop daar ook áltijd wel wat!! Al is het maar een dvd'tje van 7 euro! Kan nooit weggaan met een lege tas![]()
Efteling was erg leuk! Overal wel zo'n beetje ingeweest, was rustigggg!!Nieuwe attractie ook
De vliegende Hollander
hij is wel leuk, en de wachtrij is mooi aangekleed. Maar toen we de splash gehad hadden, toen dachten we alle vier: "Was dit het?"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:34 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat wil nog niet zeggen dattie niet leuk is!!![]()
![]()
![]()
dat "probleem" heb ik ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:47 schreef miss-scofield het volgende:
Shit joh, ik zit teveel op FOK! Ik gebruik de smileys op msn, maar die kent ze niet! Heeel irritant!![]()
Deze zijn zo leuk en gebruik ik zo vaak
Hehe!
Weltrusten allemaal, tot morgen!
Je kan ze toevoegen ik weet alleen niet meer hoequote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:47 schreef miss-scofield het volgende:
Shit joh, ik zit teveel op FOK! Ik gebruik de smileys op msn, maar die kent ze niet! Heeel irritant!![]()
Deze zijn zo leuk en gebruik ik zo vaak
Hehe!
Weltrusten allemaal, tot morgen!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:05 schreef DaFan het volgende:
Nog 55 minuten om hard te spammen voor de postcount van morgen:D
Hoeveel heb je er denk je?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik zal wel weer rond plek 12 staan
geen idee, ik houd dat nooit bijquote:
het zullen er wel weer veel zijn of niet?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:25 schreef DaFan het volgende:
Maar ik heb me er al vaker in vergist dus het kan net zo goed maar 100 zijn ofzo
Meer dan jij denk ik? Jij al een idee hoeveel je er hebt gescoord?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het zullen er wel weer veel zijn of niet?![]()
Ik denk dat ik er rond de 100 heb, maar ik kan me er ook totaal in vergist hebben want ik kan me herinneren dat ik vanochtend of gister keek dat ik nog maar 600 had zoiets... en ben nu niet meer zeker of dat gister was of vandaagquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:36 schreef DaFan het volgende:
[..]
Meer dan jij denk ik? Jij al een idee hoeveel je er hebt gescoord?
Ow maar ik denk trouwens dat je wel meer hebt dan ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:36 schreef DaFan het volgende:
[..]
Meer dan jij denk ik? Jij al een idee hoeveel je er hebt gescoord?
Nou dan ga ik maar snel slapenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ow maar ik denk trouwens dat je wel meer hebt dan ik [afbeelding]
wel aardig van je om een poging te doen om bij te blijvenquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:41 schreef Houniet het volgende:
ETA, werkse man, ik ga slapenmorgen tot 2200 werken [afbeelding]
[afbeelding]
Welkom!quote:Op woensdag 23 mei 2007 04:21 schreef Doodkapje het volgende:
Eerste post in dit topic
Hi all!
Ik loop dus al een tijdje stage in Japan (18 weken nu al) en ben nu bezig met mijn verslag; lees: gekluisterd aan mijn laptop. Verder nog iemand met writers-block e.d? Gedeelde smart is halve smart.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:19 schreef Deansensitized het volgende:
Van harte goeiemorgen gewenst iedereen
Ja lekker Spamsucht
Welkom!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 04:21 schreef Doodkapje het volgende:
Eerste post in dit topic
Hi all!
Ik loop dus al een tijdje stage in Japan (18 weken nu al) en ben nu bezig met mijn verslag; lees: gekluisterd aan mijn laptop. Verder nog iemand met writers-block e.d? Gedeelde smart is halve smart.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:24 schreef Damzkieee het volgende:
004. 253 Luctor.et.Emergo
007. 174 ReMcOrE
015. 144 Houniet
019. 137 DaFan
024. 128 PieterBas
034. 112 Kuno_van_Dijk
064. 079 Sehnsucht
079. 071 Damzkieee
151. 049 Leinonlein
239. 035 Roycoooooo
Mogguh!quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:20 schreef miss-scofield het volgende:
Dag allemaal!
Lekker geslapen??
Ik heb thee
quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:24 schreef Damzkieee het volgende:
007. 174 ReMcOrE
015. 144 Houniet
019. 137 DaFan
024. 128 PieterBas
034. 112 Kuno_van_Dijk
064. 079 Sehnsucht
079. 071 Damzkieee
151. 049 Leinonlein
239. 035 Roycoooooo
Kort maar krachtig! Deze week moet ik alles afhebben voor school (vind ik zelf, dan heb ik nog een week om te verbeterenquote:
Goddomme Miss, wat heb je toch veel over voor schoolquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:30 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Kort maar krachtig! Deze week moet ik alles afhebben voor school (vind ik zelf, dan heb ik nog een week om te verbeteren) Gister tot half 12 doorgewerkt en vandaag weer om 6.30 uur eruit!
Ben wel gaar dus! Zo nog twee colleges, ook beetje jammer!!
quote:
Ik moet wel..als ik dit niet haal, mag ik niet aan jaar 4 beginnen. Terwijl ik mijn stagecontract al getekend heb!!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goddomme Miss, wat heb je toch veel over voor school!
maakt niet uit joh, goeiemorgenquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:35 schreef Casual-T het volgende:
Morgen..![]()
Sliep bij mn vriendin, ben dus wat later...![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:38 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik moet wel..als ik dit niet haal, mag ik niet aan jaar 4 beginnen. Terwijl ik mijn stagecontract al getekend heb!!!
G**verdomme!!!![]()
![]()
Ik moet zo een dvd presenteren van een opgenomen les... nu doet het geluid het niet op de computer!! Op m'n dvdspeler doet ie het prima!Kutzooi!
Iemand een idee? En ja, de boxen staan aan!!!!!
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:34 schreef Damzkieee het volgende:
En daarna zeker lekker opde bank Miss
Wat een leven
Dat ook niet, ik hoor de rest allemaal prima. Kan gewoon radio luisteren enzo. Maar die dvd doet het niet!quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
rechtsonderin geluid aanzetten?
Of spelen andere geluiden wel af?
Of course, ben niet helemaal gek. En datzelfde kun je, zoals Damzkieeee al zei, rechtsonderin ook vindenquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:40 schreef Deansensitized het volgende:
Staat het volume in windows wel omhoog?
Start, buro assecoires, en dan Entertainment -> Volumeregeling.
Volume en wave moet helemaal omhoog
Damzkieee is met 3 E's VERREDOMME!quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:42 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Of course, ben niet helemaal gek. En datzelfde kun je, zoals Damzkieeee al zei, rechtsonderin ook vinden![]()
Mja... ik weet het niet. Elk klikje met m'n muis enzo, die hoor ik wel. Radio ook. Alleen die dvd niet
quote:
Zwangere wijven zeuren en zweten volgens Hans Teeuwenquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:44 schreef miss-scofield het volgende:
[..]Goed hè?! Ik was te druk met m'n assessment bezig, dat ik was vergeten dat ik vandaag moest presenteren. Gister dus dvd'tje van februari gepakt..terwijl ie eigenlijk ook recenter moest zijn. Mja, heb ik niet!
Ach, ik hang wel een mooi verhaal op!
Bovendien, m'n docente is zwanger en heb een cadeautje voor haar! (Had ik al ervoor bedacht hoor!!) Dus ze mag niet zeuren!
Had ik maar een laptop!quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:42 schreef Damzkieee het volgende:
Misschien is de DVDspelert van je laptop niet goed?
dat is ordinaire omkoping!quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:44 schreef miss-scofield het volgende:
[..]Goed hè?! Ik was te druk met m'n assessment bezig, dat ik was vergeten dat ik vandaag moest presenteren. Gister dus dvd'tje van februari gepakt..terwijl ie eigenlijk ook recenter moest zijn. Mja, heb ik niet!
Ach, ik hang wel een mooi verhaal op!
Bovendien, m'n docente is zwanger en heb een cadeautje voor haar! (Had ik al ervoor bedacht hoor!!) Dus ze mag niet zeuren!
Is het dan wel een DVD speler?quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:45 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Had ik maar een laptop!
Geen idee, als ik een cd erin stop, doet het geluid het wel!
Ik ga op school maar proberen. Misschien lukt het daar wel!![]()
Duim voor me!!
Ik ga er ook meteen vandoor. Om 9 uur de bus! Ik moet 15.30 uur vandaag![]()
Succes nog allemaal!!![]()
Tot morgen miss-scofield!quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:45 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Had ik maar een laptop!
Geen idee, als ik een cd erin stop, doet het geluid het wel!
Ik ga op school maar proberen. Misschien lukt het daar wel!![]()
Duim voor me!!
Ik ga er ook meteen vandoor. Om 9 uur de bus! Ik moet 15.30 uur vandaag![]()
Succes nog allemaal!!![]()
Nopez, wel gewone computerquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:42 schreef Deansensitized het volgende:
Loopt er dan wel een audio draadje van de dvd speler naar het moederbord?
Of hoeft dat tegenwoordig niet meer? Vroeger wel, zo'n klein grijs draadje![]()
Edit: Laptop, laat maar.
Succes drmeequote:Op woensdag 23 mei 2007 08:49 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Nopez, wel gewone computerHehe!
Maar..ik zie het op school wel!!
Thanks anyway!!
Minders, had je zelf wel de intentie om te blijven?quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:54 schreef francis997 het volgende:
goedemorgen allemaal
ik ben er vandaag ook weer. Mag vandaag samen met de andere stagair afspraken met 4 gebruikers gaan maken om iets te installeren bij hun.
En mijn kansen om te blijven zijn verkeken, ze hebben al mensen aangenomen![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:56 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen
Iemand nog suggesties voor een leuke vakantie? Ik denk er aan een weekje alleen weg te gaan.
Denemarkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:56 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen
Iemand nog suggesties voor een leuke vakantie? Ik denk er aan een weekje alleen weg te gaan.
Oohwja, ik wil niet in een bus... kans is te groot dat ik dat niet overleef.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Met zo'n busreis met jongeren ofzo?
Helemaal alleen lijkt me ook weer zowat.
ik heb brak geslapen. zucht, vanavond weer kort(er) nachtje...quote:
Misschien zijn er ook jongerenvliegreizen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:59 schreef Goover het volgende:
[..]
Oohwja, ik wil niet in een bus... kans is te groot dat ik dat niet overleef.
ja ik wilde wel, ik had me al aangeboden..maar ja, dan maar iets anders zoeken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Minders, had je zelf wel de intentie om te blijven?![]()
gare kutzooiquote:
Ik ben met zonder jas vanochtend al op de fiets gestaptquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:10 schreef denB het volgende:
jemig verkeerde kleding aan
Ik dacht dat het 17 graden zou worden
Knapquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:14 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik ben met zonder jas vanochtend al op de fiets gestapt
Weheeh zei ik vroeger ook altijdquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:14 schreef DaFan het volgende:
[..]
whehe! heb ook een polooooooooooooooooo aanquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:14 schreef DaFan het volgende:
[..]
oh wacht toch welquote:
he, nog een fietser, ik heb de 9KM naar m'n werk ook per fiets afgelegd vandaagquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:14 schreef DaFan het volgende:
[..]
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII PIEPELOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:
Wel met jas aan.. naar de bushalte gefietstquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:14 schreef DaFan het volgende:
[..]
Wat moet je op school doen dan, terugkomdagquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen allemaalik ben hier ook nog ff alvorens ik naar school ga
Geet wa goed! en ie?quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:19 schreef Damzkieee het volgende:
Hoi Stientje mooie tukker! Hoo hejt dr met?
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:22 schreef Stienn het volgende:
[..]
Geet wa goed! en ie?
ik woon m'n hele leven al in Twente en kan amper twents..
Wat doen? Biertjes drinken?quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:23 schreef Damzkieee het volgende:
Gisteren trouwens nog in Delden geweest Stienn
Pwnd!quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:24 schreef Stienn het volgende:, hoor net dat m'n stage dag morgen om 6 uur al begint..
carrieredagquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat moet je op school doen dan, terugkomdag?
WTFquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:24 schreef Stienn het volgende:, hoor net dat m'n stage dag morgen om 6 uur al begint..
Ownedquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:24 schreef Stienn het volgende:, hoor net dat m'n stage dag morgen om 6 uur al begint..
Bezig enquete verwerken voor een collegaquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:22 schreef Sehnsucht het volgende:
zo, de baas en m'n stagebegeleider zijn weg..![]()
zoals ik elke ochtend even vraag; nog boeinde dingen op het program vandaag, of is het weer om te slapen![]()
Dat wordt geen spamergo vandaag dus?quote:
ik had minder verwachtquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:24 schreef Damzkieee het volgende:
007. 174 ReMcOrE
015. 144 Houniet
019. 137 DaFan
024. 128 PieterBas
034. 112 Kuno_van_Dijk
064. 079 Sehnsucht
079. 071 Damzkieee
151. 049 Leinonlein
239. 035 Roycoooooo
's middags weer naar stage, dus ik kom nog wel aan een beetje postsquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat wordt geen spamergo vandaag dus?
Cuckoo ga je het nog redden 20.45 vanavondquote:
Pfeiffer gaat toch niet binnen een paar weken over?quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:27 schreef Sok41 het volgende:
Ik word voor de keuze gezet om wat weken rust te nemen omdat ikz iek ben maar dan moet ik door stage lopen in juli.. Dat dacht ik dus niet eh, dan blijf ik wel ookal ben ik fkin moe..
Playahquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Cuckoo ga je het nog redden 20.45 vanavond
Vanavond Championsleague Finale mensen!
quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:22 schreef Stienn het volgende:
[..]
Geet wa goed! en ie?
ik woon m'n hele leven al in Twente en kan amper twents..
Stelletje nep-Tukkers!quote:
Weet nog niet zeker! Maar denk van welquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Cuckoo ga je het nog redden 20.45 vanavond
Vanavond Championsleague Finale mensen!
Wel Grolsch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:31 schreef Stienn het volgende:
[..]
Goed hé! Ik kan wel bier drinken.. hoor ik er dan iets meer bij?![]()
Ja, dan wel! Welkom bij de clubquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:31 schreef Stienn het volgende:
[..]
Goed hé! Ik kan wel bier drinken.. hoor ik er dan iets meer bij?![]()
Joa, dat dook wa! Dat möt ie toch weet'n of nie da?quote:
Er zijn verschillende varianten vanquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Pfeiffer gaat toch niet binnen een paar weken over?![]()
joa, mooi warkquote:
Hm geen tijd om te halenquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:31 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Weet nog niet zeker! Maar denk van welIk hou je wel op de hoogte...
P.S. vergeet de partysnacks niet!![]()
Geen haar op jouw hoofd die eraan denkt de hele dag plat te proatnquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:33 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ja, dan wel! Welkom bij de club![]()
[..]
Joa, dat dook wa! Dat möt ie toch weet'n of nie da?
![]()
Oooooh, heb er geen verstand van. Een vriendin van mij heeft het ook gehad, wel klein jaartje last van gehad.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er zijn verschillende varianten van
Dan kom ik ook niet!quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hm geen tijd om te halen
Wel paar dozen frikandellen
Delletjesquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hm geen tijd om te halen
Wel paar dozen frikandellen
Is het net zoals bier?quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er zijn verschillende varianten van
Zul jij nooit achter komenquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:35 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dan kom ik ook niet!Een CL-avond zonder partysnacks is als een vrouw zonder tieten
![]()
Ik heb er ook niet veel verstand van, maar ik ken iemand die een lichte variant heeft.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Oooooh, heb er geen verstand van. Een vriendin van mij heeft het ook gehad, wel klein jaartje last van gehad.
Een jannetje bijvquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:39 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ja, maar andere biertjes smaken me ook goed hoor!
7e overall en 2e van Stage SC, ben zelfs Houniet voorquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:24 schreef Damzkieee het volgende:
007. 174 ReMcOrE
En jij kent mijquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:38 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
enige tieten die jij gezien hebt zijn mannentieten.
Hier ook hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:40 schreef ReMcOrE het volgende:
Grolsch![]()
goedemorgen voor iedereende zon is hier vandaag weer lekker fel aanwezig
[..]
Ik prefereer toch Grolschquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:39 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ja, maar andere biertjes smaken me ook goed hoor!
hoi leinonleinquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:42 schreef Leinonlein het volgende:
Goedemorgen lieve mede lotgenoten op stage!
Dat vraag ik niet...quote:
Eeh Du Deutscherquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:42 schreef Leinonlein het volgende:
Okequote:
Veel plz op de beursquote:
veel succesquote:
Hoi!quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:42 schreef Leinonlein het volgende:
quote:
hallootjesquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:42 schreef Leinonlein het volgende:
Ik heb laatst een Warsteiner pul mee "genomen" uit een club, staat nu te pronken in mijn kamer en ik gebruik hem wel eens als theeglasquote:
Drink jij veel bier?quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:45 schreef Leinonlein het volgende:
In Duitsland hebben ze anders wel heel goed bier, in Nederland prefereer ik toch absoluut een lekker hertog jannetje!
Vrouwen die bierdrinkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:45 schreef Leinonlein het volgende:
In Duitsland hebben ze anders wel heel goed bier, in Nederland prefereer ik toch absoluut een lekker hertog jannetje!
Te gek johquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:46 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik heb laatst een Warsteiner pul mee "genomen" uit een club, staat nu te pronken in mijn kamer en ik gebruik hem wel eens als theeglas![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |