Welkom!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 04:21 schreef Doodkapje het volgende:
Eerste post in dit topic
Hi all!
Ik loop dus al een tijdje stage in Japan (18 weken nu al) en ben nu bezig met mijn verslag; lees: gekluisterd aan mijn laptop. Verder nog iemand met writers-block e.d? Gedeelde smart is halve smart.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:24 schreef Damzkieee het volgende:
004. 253 Luctor.et.Emergo
007. 174 ReMcOrE
015. 144 Houniet
019. 137 DaFan
024. 128 PieterBas
034. 112 Kuno_van_Dijk
064. 079 Sehnsucht
079. 071 Damzkieee
151. 049 Leinonlein
239. 035 Roycoooooo
Mogguh!quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:20 schreef miss-scofield het volgende:
Dag allemaal!
Lekker geslapen??
Ik heb thee
quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:24 schreef Damzkieee het volgende:
004. 253 Luctor.et.Emergo
007. 174 ReMcOrE
015. 144 Houniet
019. 137 DaFan
024. 128 PieterBas
034. 112 Kuno_van_Dijk
064. 079 Sehnsucht
079. 071 Damzkieee
151. 049 Leinonlein
239. 035 Roycoooooo
Kort maar krachtig! Deze week moet ik alles afhebben voor school (vind ik zelf, dan heb ik nog een week om te verbeterenquote:
Goddomme Miss, wat heb je toch veel over voor schoolquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:30 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Kort maar krachtig! Deze week moet ik alles afhebben voor school (vind ik zelf, dan heb ik nog een week om te verbeteren) Gister tot half 12 doorgewerkt en vandaag weer om 6.30 uur eruit!
Ben wel gaar dus! Zo nog twee colleges, ook beetje jammer!!
quote:
Ik moet wel..als ik dit niet haal, mag ik niet aan jaar 4 beginnen. Terwijl ik mijn stagecontract al getekend heb!!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goddomme Miss, wat heb je toch veel over voor school!
maakt niet uit joh, goeiemorgenquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:35 schreef Casual-T het volgende:
Morgen..![]()
Sliep bij mn vriendin, ben dus wat later...![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:38 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik moet wel..als ik dit niet haal, mag ik niet aan jaar 4 beginnen. Terwijl ik mijn stagecontract al getekend heb!!!
G**verdomme!!!![]()
![]()
Ik moet zo een dvd presenteren van een opgenomen les... nu doet het geluid het niet op de computer!! Op m'n dvdspeler doet ie het prima!Kutzooi!
Iemand een idee? En ja, de boxen staan aan!!!!!
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:34 schreef Damzkieee het volgende:
En daarna zeker lekker opde bank Miss
Wat een leven
Dat ook niet, ik hoor de rest allemaal prima. Kan gewoon radio luisteren enzo. Maar die dvd doet het niet!quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
rechtsonderin geluid aanzetten?
Of spelen andere geluiden wel af?
Of course, ben niet helemaal gek. En datzelfde kun je, zoals Damzkieeee al zei, rechtsonderin ook vindenquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:40 schreef Deansensitized het volgende:
Staat het volume in windows wel omhoog?
Start, buro assecoires, en dan Entertainment -> Volumeregeling.
Volume en wave moet helemaal omhoog
Damzkieee is met 3 E's VERREDOMME!quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:42 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Of course, ben niet helemaal gek. En datzelfde kun je, zoals Damzkieeee al zei, rechtsonderin ook vinden![]()
Mja... ik weet het niet. Elk klikje met m'n muis enzo, die hoor ik wel. Radio ook. Alleen die dvd niet
quote:
Zwangere wijven zeuren en zweten volgens Hans Teeuwenquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:44 schreef miss-scofield het volgende:
[..]Goed hè?! Ik was te druk met m'n assessment bezig, dat ik was vergeten dat ik vandaag moest presenteren. Gister dus dvd'tje van februari gepakt..terwijl ie eigenlijk ook recenter moest zijn. Mja, heb ik niet!
Ach, ik hang wel een mooi verhaal op!
Bovendien, m'n docente is zwanger en heb een cadeautje voor haar! (Had ik al ervoor bedacht hoor!!) Dus ze mag niet zeuren!
Had ik maar een laptop!quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:42 schreef Damzkieee het volgende:
Misschien is de DVDspelert van je laptop niet goed?
dat is ordinaire omkoping!quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:44 schreef miss-scofield het volgende:
[..]Goed hè?! Ik was te druk met m'n assessment bezig, dat ik was vergeten dat ik vandaag moest presenteren. Gister dus dvd'tje van februari gepakt..terwijl ie eigenlijk ook recenter moest zijn. Mja, heb ik niet!
Ach, ik hang wel een mooi verhaal op!
Bovendien, m'n docente is zwanger en heb een cadeautje voor haar! (Had ik al ervoor bedacht hoor!!) Dus ze mag niet zeuren!
Is het dan wel een DVD speler?quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:45 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Had ik maar een laptop!
Geen idee, als ik een cd erin stop, doet het geluid het wel!
Ik ga op school maar proberen. Misschien lukt het daar wel!![]()
Duim voor me!!
Ik ga er ook meteen vandoor. Om 9 uur de bus! Ik moet 15.30 uur vandaag![]()
Succes nog allemaal!!![]()
Tot morgen miss-scofield!quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:45 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Had ik maar een laptop!
Geen idee, als ik een cd erin stop, doet het geluid het wel!
Ik ga op school maar proberen. Misschien lukt het daar wel!![]()
Duim voor me!!
Ik ga er ook meteen vandoor. Om 9 uur de bus! Ik moet 15.30 uur vandaag![]()
Succes nog allemaal!!![]()
Nopez, wel gewone computerquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:42 schreef Deansensitized het volgende:
Loopt er dan wel een audio draadje van de dvd speler naar het moederbord?
Of hoeft dat tegenwoordig niet meer? Vroeger wel, zo'n klein grijs draadje![]()
Edit: Laptop, laat maar.
Succes drmeequote:Op woensdag 23 mei 2007 08:49 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Nopez, wel gewone computerHehe!
Maar..ik zie het op school wel!!
Thanks anyway!!
Minders, had je zelf wel de intentie om te blijven?quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:54 schreef francis997 het volgende:
goedemorgen allemaal
ik ben er vandaag ook weer. Mag vandaag samen met de andere stagair afspraken met 4 gebruikers gaan maken om iets te installeren bij hun.
En mijn kansen om te blijven zijn verkeken, ze hebben al mensen aangenomen![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:56 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen
Iemand nog suggesties voor een leuke vakantie? Ik denk er aan een weekje alleen weg te gaan.
Denemarkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:56 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen
Iemand nog suggesties voor een leuke vakantie? Ik denk er aan een weekje alleen weg te gaan.
Oohwja, ik wil niet in een bus... kans is te groot dat ik dat niet overleef.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Met zo'n busreis met jongeren ofzo?
Helemaal alleen lijkt me ook weer zowat.
ik heb brak geslapen. zucht, vanavond weer kort(er) nachtje...quote:
Misschien zijn er ook jongerenvliegreizen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:59 schreef Goover het volgende:
[..]
Oohwja, ik wil niet in een bus... kans is te groot dat ik dat niet overleef.
ja ik wilde wel, ik had me al aangeboden..maar ja, dan maar iets anders zoeken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Minders, had je zelf wel de intentie om te blijven?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |