ik denk meestal goed na voordat ik wat koop, voor zo'n bedrag danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
bij de MM geweest en niets gekocht?[afbeelding]
resssssssssssssssssssssspectquote:
Hehe, idd! Ik koop daar ook áltijd wel wat!! Al is het maar een dvd'tje van 7 euro! Kan nooit weggaan met een lege tasquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
bij de MM geweest en niets gekocht?[afbeelding]
ik kan het dus welquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:57 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe, idd! Ik koop daar ook áltijd wel wat!! Al is het maar een dvd'tje van 7 euro! Kan nooit weggaan met een lege tas![]()
Efteling was erg leuk! Overal wel zo'n beetje ingeweest, was rustigggg!!Nieuwe attractie ook
De vliegende Hollander
ik vond DVH maar erg kortquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:57 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe, idd! Ik koop daar ook áltijd wel wat!! Al is het maar een dvd'tje van 7 euro! Kan nooit weggaan met een lege tas![]()
Efteling was erg leuk! Overal wel zo'n beetje ingeweest, was rustigggg!!Nieuwe attractie ook
De vliegende Hollander
hij is wel leuk, en de wachtrij is mooi aangekleed. Maar toen we de splash gehad hadden, toen dachten we alle vier: "Was dit het?"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:34 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat wil nog niet zeggen dattie niet leuk is!!![]()
![]()
![]()
dat "probleem" heb ik ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:47 schreef miss-scofield het volgende:
Shit joh, ik zit teveel op FOK! Ik gebruik de smileys op msn, maar die kent ze niet! Heeel irritant!![]()
Deze zijn zo leuk en gebruik ik zo vaak
Hehe!
Weltrusten allemaal, tot morgen!
Je kan ze toevoegen ik weet alleen niet meer hoequote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:47 schreef miss-scofield het volgende:
Shit joh, ik zit teveel op FOK! Ik gebruik de smileys op msn, maar die kent ze niet! Heeel irritant!![]()
Deze zijn zo leuk en gebruik ik zo vaak
Hehe!
Weltrusten allemaal, tot morgen!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:05 schreef DaFan het volgende:
Nog 55 minuten om hard te spammen voor de postcount van morgen:D
Hoeveel heb je er denk je?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik zal wel weer rond plek 12 staan
geen idee, ik houd dat nooit bijquote:
het zullen er wel weer veel zijn of niet?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:25 schreef DaFan het volgende:
Maar ik heb me er al vaker in vergist dus het kan net zo goed maar 100 zijn ofzo
Meer dan jij denk ik? Jij al een idee hoeveel je er hebt gescoord?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het zullen er wel weer veel zijn of niet?![]()
Ik denk dat ik er rond de 100 heb, maar ik kan me er ook totaal in vergist hebben want ik kan me herinneren dat ik vanochtend of gister keek dat ik nog maar 600 had zoiets... en ben nu niet meer zeker of dat gister was of vandaagquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:36 schreef DaFan het volgende:
[..]
Meer dan jij denk ik? Jij al een idee hoeveel je er hebt gescoord?
Ow maar ik denk trouwens dat je wel meer hebt dan ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:36 schreef DaFan het volgende:
[..]
Meer dan jij denk ik? Jij al een idee hoeveel je er hebt gescoord?
Nou dan ga ik maar snel slapenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ow maar ik denk trouwens dat je wel meer hebt dan ik [afbeelding]
wel aardig van je om een poging te doen om bij te blijvenquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:41 schreef Houniet het volgende:
ETA, werkse man, ik ga slapenmorgen tot 2200 werken [afbeelding]
[afbeelding]
Welkom!quote:Op woensdag 23 mei 2007 04:21 schreef Doodkapje het volgende:
Eerste post in dit topic
Hi all!
Ik loop dus al een tijdje stage in Japan (18 weken nu al) en ben nu bezig met mijn verslag; lees: gekluisterd aan mijn laptop. Verder nog iemand met writers-block e.d? Gedeelde smart is halve smart.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:19 schreef Deansensitized het volgende:
Van harte goeiemorgen gewenst iedereen
Ja lekker Spamsucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |