ben ik blij dat ik het niet kan luisteren hier!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:30 schreef PieterBas het volgende:
Net was Armin's eerste en tevens ook foutste mix ook op 538
irritant house deuntje gemixt met Bert en Erniequote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik het niet kan luisteren hier!![]()
ik moet het doen met mn Ipod...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* Luctor heeft hier helemaal geen muziek![]()
Zeg, en jullie maar zeggen dat ik aso deed tegenover mijn ouders, en wat doe jijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mn ouders gezelschap houden?ze komen met zn tweeen hoor
![]()
![]()
IJS... ik krijg er steeds meer zin in door jou!![]()
zon? welke zon, het is hier alleen maar bewolktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:36 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zeg, en jullie maar zeggen dat ik aso deed tegenover mijn ouders, en wat doe jij, je laat ze gewoon in de steek en gaat voor het gratis eten. Ik heb je wel door mannetje, je bent minstens zo erg!
Blame de zon, door die zon krijg ik zin in ijs, niet mijn schuld dus.
538![]()
![]()
![]()
Geef jij maar de schuld aan de zon! jij maakt mij lekker met al dat ijsgepraat van je!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:36 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zeg, en jullie maar zeggen dat ik aso deed tegenover mijn ouders, en wat doe jij, je laat ze gewoon in de steek en gaat voor het gratis eten. Ik heb je wel door mannetje, je bent minstens zo erg!
Blame de zon, door die zon krijg ik zin in ijs, niet mijn schuld dus.
538![]()
![]()
![]()
Heerlijk! zon!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zon? welke zon, het is hier alleen maar bewolkt
Voor hoeveel dagen stage? 3-4?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb een conclusie van 5 regelsdat is waarschijnlijk iets aan de korte kant of niet?
houdt ik ook gewoonquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Geef jij maar de schuld aan de zon! jij maakt mij lekker met al dat ijsgepraat van je!
In de steek? ze komen zondag, nou 6 uurtjes rijden zijn ze hier tegen de avond, gaan we gezellig eten, de tv toren in, maandag houdt ik ze gezelschap en dinsdag begint de week weer voor mij hoor!![]()
Ik luister savonds wel eens via internet, 5 minuten en dan denk ik weer... Wat ben ik blij dat ik niet meer in NL ben!![]()
dan zijn 5 regels toch meer dan genoeg?quote:
ik maak dat soort fout nu ook gewoon express, al dat mierengeneukerij van jullie over spelvauten, ik schrijf/spreek nu 3 talen, dan let ik echt niet meer op mn grammarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
houdt ik ook gewoonen 's avonds daar stoor ik mij niet zo aan.
dat blijktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik maak dat soort fout nu ook gewoon express, al dat mierengeneukerij van jullie over spelvauten, ik schrijf/spreek nu 3 talen, dan let ik echt niet meer op mn grammar
quote:
sommige mensen kunnen gewoon één hele pagina vullen met een conclusiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan zijn 5 regels toch meer dan genoeg?![]()
![]()
dat zijn vast van die mensen die een vriend(inne)tje vinden op hun 14de, op hun 20ste gaan samenwonen een jaar later een labrador hebben en 2 jaren later 2 kinderen en de trouwringen al uitgekozenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sommige mensen kunnen gewoon één hele pagina vullen met een conclusie![]()
Ik zit er denk ik tegen aanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:44 schreef DaFan het volgende:
10 min
Denk dat ik vandaag wel dik over 100 posts hebt
ik heb een langere conclusie... dan 1 paginaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat zijn vast van die mensen die een vriend(inne)tje vinden op hun 14de, op hun 20ste gaan samenwonen een jaar later een labrador hebben en 2 jaren later 2 kinderen en de trouwringen al uitgekozen![]()
dat worden twee labradors en vier kinderenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik heb een langere conclusie... dan 1 pagina![]()
Dit is het 5e topic, dus dat zijn zo'n 1200-1300 reacties.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zit er denk ik tegen aanMaar volgens mij is echt de stage sc goed vertegenwoordigd morgen!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik heb een langere conclusie... dan 1 pagina![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat zijn vast van die mensen die een vriend(inne)tje vinden op hun 14de, op hun 20ste gaan samenwonen een jaar later een labrador hebben en 2 jaren later 2 kinderen en de trouwringen al uitgekozenmaar wij niet! wij horen niet tot die groep mensen!
![]()
Dat is heel lastig soms, ben ik absoluut met je eens. Op mijn werk spreek ik duits, thuis spreek ik engels metm ijn huisgenoten, en ja, hier schrijven in iets dat moet lijken op nederlands. Ik wil heel vaak "noch" schrijven ipv "nog" of "ich" ipv "ik" en zo maak ik de laatste tijd veel v/f en z/s en ou/au fouten, omdat die duitsers gewoon AAARHRHRHRHRR, een kuttaal hebben soms, maar toch ook niet want duits is coolquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik maak dat soort fout nu ook gewoon express, al dat mierengeneukerij van jullie over spelvauten, ik schrijf/spreek nu 3 talen, dan let ik echt niet meer op mn grammar
Duits is een naam en moet met hoofdletter worden geschreven, zelfs in het Duits of Engelsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Dat is heel lastig soms, ben ik absoluut met je eens. Op mijn werk spreek ik duits, thuis spreek ik engels metm ijn huisgenoten, en ja, hier schrijven in iets dat moet lijken op nederlands. Ik wil heel vaak "noch" schrijven ipv "nog" of "ich" ipv "ik" en zo maak ik de laatste tijd veel v/f en z/s en ou/au fouten, omdat die duitsers gewoon AAARHRHRHRHRR, een kuttaal hebben soms, maar toch ook niet want duits is cool![]()
Verder neem ik je niks kwalijk hoor Kuno, lekker gezellig met papi en mami, komt wel goed. Misschien krijg je nog wel ijs van ze!![]()
![]()
Eerste woord van de zin, je weet het he, hoofdletterquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat worden twee labradors en vier kinderen![]()
en een punt om een zin af te sluitenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:52 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Eerste woord van de zin, je weet het he, hoofdletter![]()
ik haat honden..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat worden twee labradors en vier kinderen![]()
quote:Een auto remde en een fietser die hier heuveltje af aankwam dacht langs de rechterkant van de auto te passeren, maar toen sloeg die auto af en moest die fietser dus in de remmen.
Nouuu, vooruit. Ik heb ook een tic gekregen om alle zelfstandige naamwoorden met hoofdletters te schrijvenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en een punt om een zin af te sluitenMaar dat doe ik hier meestal niet.
ik ook, dus ik probeer contact met ze ook meestal te vermijden.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:55 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nouuu, vooruit. Ik heb ook een tic gekregen om alle zelfstandige naamwoorden met hoofdletters te schrijven. Nou ja, zolang ik geen Duits accent heb...
![]()
Tinkerbell..quote:
heb je met 14 meer pagina's?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
welk lettergrootte kan ik beter nemen? 10 of 12? want ik heb hier een scriptie liggen van iemand anders en die heeft het 12 gebruikt, en mijnes staat nu nog in 10
14 vind ik weer zo aso grootquote:
ik heb het maar veranderd in Arial 12, omdat er anders meer wit dan zwart op een pagina staatquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:13 schreef Leinonlein het volgende:
Ja toch, ik ga lekker aan mijn stageverslag, wellicht nog met een trots gevoel de deur uit straks. Ik vind 10 mooier, maar dat is natuurlijk persoonlijk en hangt af van het lettertype wat je gebruikt. Arial 10 vind ik wel oké!
ik vind trouwens dat nieuwe lettertype van Word supertof, die uit Office 2007!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb het maar veranderd in Arial 12, omdat er anders meer wit dan zwart op een pagina staat
heb nog geen Office 2007, mijn broer wel, maar ik misbruik 2005 nog wel ffquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik vind trouwens dat nieuwe lettertype van Word supertof, die uit Office 2007!
Ik ga naar huis, mn baas wil naar huis en ik mag 3 kwartier eerder weg!![]()
Calibri?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Calibri ja dacht het wel!quote:
Later!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
heb nog geen Office 2007, mijn broer wel, maar ik misbruik 2005 nog wel ff![]()
Ga ook naar huis, ik kan dan gelijk aan tafel denk ik zo
hou je mond...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:19 schreef Leinonlein het volgende:
Fijne avond heren
H&M is net als de Mediamarkt, je denkt alles daar nodig te hebben...
dankjewel, jij ook alvast een fijne avondquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:19 schreef Leinonlein het volgende:
Fijne avond heren
H&M is net als de Mediamarkt, je denkt alles daar nodig te hebben...
Nou het valt mee! alleen maar een horloge en 1 spijkerbroek, het was, net als in nederland, stervens druk bij de pashokjes dus had geen zin om uren te gaan wachtenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hou je mond...![]()
Ik laat morgen wel horen wat ik heb gekocht daar!
Die is ook supertof.. totdat je hetzelfde bestand opent in 2003... dan is het minder tof..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
met openen is niets mis...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die is ook supertof.. totdat je hetzelfde bestand opent in 2003... dan is het minder tof..![]()
ook dan gaat het fout... omdat je het nieuwe lettertype van word 2007 niet in 2003 hebt...quote:
Zoek dat lettertype op internet op en installeer het onder word 2003, klaaaaaaaaaaaaaaaaarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ook dan gaat het fout... omdat je het nieuwe lettertype van word 2007 niet in 2003 hebt...
quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:27 schreef vencodark het volgende:
Vandaag eindgesprek gehad. Heb me uiteraard voor niks druk gemaakt om het boek. Moet ff mijn wet- en regelgeving bijwerken (klein beetje werk) en arboverslag afmaken. Rest is qua opdrachten goed en af. Mijn stagebegeleidster wil NU mijn stageverslag zien omdat ik er anders eeuwig aan blijf werken.![]()
Ze zal het bekijken en eventuele wijzigingen moet ik nog aanbrengen. Het is sowieso nog niet af maar ze wilde graag weten wat ik wél had. Naar haar idee is het al praktisch af.![]()
Mensen, ik ben blij want ik heb het gehaald!![]()
Heb wel finaal zitten janken in het gesprek omdat ik besefte hoeveel ellende ik me op de hals heb gehaald zonder dat het nodig is. Ben nogal euh...huilerig de laatste tijd.![]()
Zolang het niet de uiteindelijke versie is, is het toch geen groot probleem?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:41 schreef vencodark het volgende:
Dank jullie.![]()
Wist ook wel dat ik niet onvoldoende kreeg maar was erg bang voor die opdrachten dat die niet helemaal juist waren.![]()
Eigenlijk is er helemaal geen probleem.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zolang het niet de uiteindelijke versie is, is het toch geen groot probleem?
Liever dat stopwoordje dan lelijke kk hoer ofzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:53 schreef Houniet het volgende:
sorry sexy is bij mij een stopwoordje
maar gefeli he
Hier gaat het goed!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:03 schreef miss-scofield het volgende:
Hooiiiii
Hoe is het hier??
Efteling leuk!!
3 topics gemist
bij de MM geweest en niets gekocht?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
whahahaha... ik was er weer![]()
naar de Media Markt, 2 mooie camera's gezien, beide zijn ¤ 188,- deze week
de Canon IXUS 60
en de Olympus FE 200
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |