ik wil wel een keer een inslag op mn auto hebben.. doet niets verder, maar is wel spannendquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:01 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik ook het liefst als ik in de auto zit dat is vet
Mij ook maar ja, zij wil niet anders blijkbaar, ze vind het vies om het zonder condoom te doenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:01 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het lijkt me enorm vies, dat "smaakvolle plastic" in je mond![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
lekkere kut heb je dan
ja weet ik het hoe dat zit. maar lijkt me sterk dat je er nix van voelt.. waarom zouden die nopjes er dan op zitten..? voor de aerodynamica hoeft het niet
Hehe ja ach als ze het smerig vind ofzo.. ik moet 'm alleen ff wassen..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:57 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Je hebt ze in alle smaken, vriend van mij... zijn vriendin pijpt hem alleen maar als hij condooms met smaakjes heeft, banaan of chocolade ofzo
ik had er eens aan eentje gelikt.. had er 2 met een smaakje liggen, maar die waren verstreken (houdbaarheid) maar tis idd niet echt een smaak dat je zegt van hmmm lekker..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:01 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het lijkt me enorm vies, dat "smaakvolle plastic" in je mond![]()
Dat kan ik beamen, wat een hitte zeg! Dit is toch niet normaal, ik ben toch niet naar de carabien verhuisd! Na mijn werk ga ik een ijsje scoren op Ostbahnhof, daar is het lekkerrrrrquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Het is hier bijzonder mooi weer!![]()
ik denk dat je helemaal de pleuris schriktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik wil wel een keer een inslag op mn auto hebben.. doet niets verder, maar is wel spannend
Tot morgenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:00 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben er weer vandoor, ik zie jullie vanavond (:')) of anders morgen weer![]()
Kun je daar dan ook ziek van worden als ze over de houdbaarheids datum heen zijn ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik had er eens aan eentje gelikt.. had er 2 met een smaakje liggen, maar die waren verstreken (houdbaarheid) maar tis idd niet echt een smaak dat je zegt van hmmm lekker..
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik had er eens aan eentje gelikt.. had er 2 met een smaakje liggen, maar die waren verstreken (houdbaarheid) maar tis idd niet echt een smaak dat je zegt van hmmm lekker..
nee, dat krijg je als je afgesneden word.. net als gisteren. stom blind wijf...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:02 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik denk dat je helemaal de pleuris schrikt![]()
Als ik daar ben, ben ik bijna thuis..! dan stap ik niet meer uit om een ijsje te kopen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:02 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen, wat een hitte zeg! Dit is toch niet normaal, ik ben toch niet naar de carabien verhuisd! Na mijn werk ga ik een ijsje scoren op Ostbahnhof, daar is het lekkerrrrr![]()
tot morgen..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nee, dat krijg je als je afgesneden word.. net als gisteren. stom blind wijf...
ik ga ook! mossels:W:W:W
morgen verwacht ik in de top 30 te staan..
Ik weet niet of het voor elke vrouw geldt, maar ik voelde er toch vrij weinig van. Het is het gepriegel iig niet waard, maar oordeel zelf (of naja, laat je vriendin oordelenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
lekkere kut heb je dan
ja weet ik het hoe dat zit. maar lijkt me sterk dat je er nix van voelt.. waarom zouden die nopjes er dan op zitten..? voor de aerodynamica hoeft het niet
Ik hou je dit keer nog even gezelschap, Ik werk nog even door tot 5-6 uur, als ik 1 x in de week 2 uurtjes extra werk, krijg ik er per maand een vakantie dag bijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:05 schreef Leinonlein het volgende:
Dag Sehnsuchtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:08 schreef Sehnsucht het volgende:
maar goed, nu ga ik echt.
bedankt voor de gezelligheid weer.
Laterz![]()
ik ook en hoop dat ik mijn scriptie dan af hebquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:11 schreef Teije het volgende:
ps; 50min
Tuurlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:11 schreef MichielPH het volgende:
Jeuzes, wat gaat dit snel! Slaaptekort, sekstekort, nog altijd geen plezier op m'n stage en ik doe nog altijd te weinig.
Wel tof dat ik herkend word
Ik ook..quote:
Oh ja heerlijk dat ze zo flexibel zijn, ik had vorige week elke dag een uur extra "gewerkt", kreeg ik ook een dagje vrij. Goed geregeld, lekker dagje om je ouders gezelschap te houden? haha.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik hou je dit keer nog even gezelschap, Ik werk nog even door tot 5-6 uur, als ik 1 x in de week 2 uurtjes extra werk, krijg ik er per maand een vakantie dag bij![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook..
Wel mijn eindverslag af.. EINDELIJK![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook..
Doe mij maar gewoon een raket.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:18 schreef Leinonlein het volgende:
Nog even over ijs, bananensplit is ook lekker![]()
en nu maar wachten of het als een voldoende wordt beoordeeldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:24 schreef PieterBas het volgende:
Allemaal die bij feliciteerde met de realisatie met mijn verslag bedankt
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:24 schreef PieterBas het volgende:
Allemaal die bij feliciteerde met de realisatie met mijn verslag bedankt
mn ouders gezelschap houden?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:18 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh ja heerlijk dat ze zo flexibel zijn, ik had vorige week elke dag een uur extra "gewerkt", kreeg ik ook een dagje vrij. Goed geregeld, lekker dagje om je ouders gezelschap te houden? haha..
Nog even over ijs, bananensplit is ook lekker![]()
Gefeliciflapstaart!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |