Weet nog niet zeker! Maar denk van welquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Cuckoo ga je het nog redden 20.45 vanavond
Vanavond Championsleague Finale mensen!
Wel Grolsch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:31 schreef Stienn het volgende:
[..]
Goed hé! Ik kan wel bier drinken.. hoor ik er dan iets meer bij?![]()
Ja, dan wel! Welkom bij de clubquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:31 schreef Stienn het volgende:
[..]
Goed hé! Ik kan wel bier drinken.. hoor ik er dan iets meer bij?![]()
Joa, dat dook wa! Dat möt ie toch weet'n of nie da?quote:
Er zijn verschillende varianten vanquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Pfeiffer gaat toch niet binnen een paar weken over?![]()
joa, mooi warkquote:
Hm geen tijd om te halenquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:31 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Weet nog niet zeker! Maar denk van welIk hou je wel op de hoogte...
P.S. vergeet de partysnacks niet!![]()
Geen haar op jouw hoofd die eraan denkt de hele dag plat te proatnquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:33 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ja, dan wel! Welkom bij de club![]()
[..]
Joa, dat dook wa! Dat möt ie toch weet'n of nie da?
![]()
Oooooh, heb er geen verstand van. Een vriendin van mij heeft het ook gehad, wel klein jaartje last van gehad.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er zijn verschillende varianten van
Dan kom ik ook niet!quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hm geen tijd om te halen
Wel paar dozen frikandellen
Delletjesquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hm geen tijd om te halen
Wel paar dozen frikandellen
Is het net zoals bier?quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er zijn verschillende varianten van
Zul jij nooit achter komenquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:35 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dan kom ik ook niet!Een CL-avond zonder partysnacks is als een vrouw zonder tieten
![]()
Ik heb er ook niet veel verstand van, maar ik ken iemand die een lichte variant heeft.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Oooooh, heb er geen verstand van. Een vriendin van mij heeft het ook gehad, wel klein jaartje last van gehad.
Een jannetje bijvquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:39 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ja, maar andere biertjes smaken me ook goed hoor!
7e overall en 2e van Stage SC, ben zelfs Houniet voorquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:24 schreef Damzkieee het volgende:
007. 174 ReMcOrE
En jij kent mijquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:38 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
enige tieten die jij gezien hebt zijn mannentieten.
Hier ook hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:40 schreef ReMcOrE het volgende:
Grolsch![]()
goedemorgen voor iedereende zon is hier vandaag weer lekker fel aanwezig
[..]
Ik prefereer toch Grolschquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:39 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ja, maar andere biertjes smaken me ook goed hoor!
hoi leinonleinquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:42 schreef Leinonlein het volgende:
Goedemorgen lieve mede lotgenoten op stage!
Dat vraag ik niet...quote:
Eeh Du Deutscherquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:42 schreef Leinonlein het volgende:
Okequote:
Veel plz op de beursquote:
veel succesquote:
Hoi!quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:42 schreef Leinonlein het volgende:
quote:
hallootjesquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:42 schreef Leinonlein het volgende:
Ik heb laatst een Warsteiner pul mee "genomen" uit een club, staat nu te pronken in mijn kamer en ik gebruik hem wel eens als theeglasquote:
Drink jij veel bier?quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:45 schreef Leinonlein het volgende:
In Duitsland hebben ze anders wel heel goed bier, in Nederland prefereer ik toch absoluut een lekker hertog jannetje!
Vrouwen die bierdrinkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:45 schreef Leinonlein het volgende:
In Duitsland hebben ze anders wel heel goed bier, in Nederland prefereer ik toch absoluut een lekker hertog jannetje!
Te gek johquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:46 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik heb laatst een Warsteiner pul mee "genomen" uit een club, staat nu te pronken in mijn kamer en ik gebruik hem wel eens als theeglas![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |