Weet nog niet zeker! Maar denk van welquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Cuckoo ga je het nog redden 20.45 vanavond
Vanavond Championsleague Finale mensen!
Wel Grolsch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:31 schreef Stienn het volgende:
[..]
Goed hé! Ik kan wel bier drinken.. hoor ik er dan iets meer bij?![]()
Ja, dan wel! Welkom bij de clubquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:31 schreef Stienn het volgende:
[..]
Goed hé! Ik kan wel bier drinken.. hoor ik er dan iets meer bij?![]()
Joa, dat dook wa! Dat möt ie toch weet'n of nie da?quote:
Er zijn verschillende varianten vanquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Pfeiffer gaat toch niet binnen een paar weken over?![]()
joa, mooi warkquote:
Hm geen tijd om te halenquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:31 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Weet nog niet zeker! Maar denk van welIk hou je wel op de hoogte...
P.S. vergeet de partysnacks niet!![]()
Geen haar op jouw hoofd die eraan denkt de hele dag plat te proatnquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:33 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ja, dan wel! Welkom bij de club![]()
[..]
Joa, dat dook wa! Dat möt ie toch weet'n of nie da?
![]()
Oooooh, heb er geen verstand van. Een vriendin van mij heeft het ook gehad, wel klein jaartje last van gehad.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er zijn verschillende varianten van
Dan kom ik ook niet!quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hm geen tijd om te halen
Wel paar dozen frikandellen
Delletjesquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hm geen tijd om te halen
Wel paar dozen frikandellen
Is het net zoals bier?quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er zijn verschillende varianten van
Zul jij nooit achter komenquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:35 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dan kom ik ook niet!Een CL-avond zonder partysnacks is als een vrouw zonder tieten
![]()
Ik heb er ook niet veel verstand van, maar ik ken iemand die een lichte variant heeft.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Oooooh, heb er geen verstand van. Een vriendin van mij heeft het ook gehad, wel klein jaartje last van gehad.
Een jannetje bijvquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:39 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ja, maar andere biertjes smaken me ook goed hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |