Laten we een lijstje gaan maken die wel mogen gaan afzeggen.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nog geen afzeggingen. Een unicum?

Good Charlotte met stip op 1 tevens tvpquote:Op maandag 21 mei 2007 19:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Laten we een lijstje gaan maken die wel mogen gaan afzeggen.

Heb gister mijn tent opgezet en hij stonk verrassend genoeg.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:46 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
tvp!
Net mijn tent even opgezet, gecheckt voor gaten etc. Hij is Pinkpop proof.
De zin wil alleen nog niet zo komen, als ik zo naar buiten kijk.

Nee met Evanescence!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:07 schreef Allanon666 het volgende:
Draaien The Kooks nu tegelijkertijd met Smashing Pumpkins? Dan wordt het ruzien met mn meisje

No worries, scheelt 'n kwartierquote:Op maandag 21 mei 2007 20:07 schreef Allanon666 het volgende:
Draaien The Kooks nu tegelijkertijd met Smashing Pumpkins? Dan wordt het ruzien met mn meisje

Gay? Waar staat Scissor Sisters in dat rijtje dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:08 schreef RD4 het volgende:
Van mij mag Maria Mena en Stevie Ann wel wegblijven, beetje gay.....

Scissor Sisters is live heel goed, niet zo fout als hun laatste hit.....quote:Op maandag 21 mei 2007 20:08 schreef chansadres het volgende:
[..]
Gay? Waar staat Scissor Sisters in dat rijtje dan?

Het gaat niet regenenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:13 schreef Leonos het volgende:
Gelukkig dat ik er werk, kan ik nog droog staan als het regent

Mja, in Rotterdam. Het miezerde net een beetje!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:51 schreef RD4 het volgende:
Waar kijk je dan naar buiten? Hier schijnt het zonnetje al sinds 14:00 en volgens de plaatselijke weerman word het alleen maar beter.

Brand.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ga misschien toch maandag nog naar Pinkpop.... wat voor bier schenken ze?

Brand.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ga misschien toch maandag nog naar Pinkpop.... wat voor bier schenken ze?

Die heb ik van de week al gezien.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Brand.
Mag wel idd iemand afzeggen, de FLC zijn in de buurt.![]()

Je kan ze niet vaak genoeg zien.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die heb ik van de week al gezien.

En Brand wordt gebrouwen in ......?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gadverdamme
Waarom nou geen Hertog JanTis verdomme nog in Limburg ook!

Limburg.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh geen idee maar geen enkel bier vanuit de Heineken fabriek komt er bij mij in...
Maar goed back to Pinkpop.... ben wel benieuwd naar Korn eigenlijk, ik sta daar zeker alleen in?':')

De dance gymzaal?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:03 schreef superheist het volgende:
tvp, heb nu al zin in de dancetent op vrijdag avond!

20% kans dat het zaterdag droog blijft, toenemend naar 30% op de zondagquote:

SPAMquote:Op maandag 21 mei 2007 21:09 schreef Pink_Floyd het volgende:
oh ja, hier ook nog maar even: Pinkpop 2007 - Preview

quote:Pinkpop: Ondanks slijm in de wangen geen Marilyn Manson en Linkin Park
Jaarlijks krijgen we veel mailtjes rond de grote festivals van bezoekers met vragen over welke concerten wel of niet op 3VOOR12 of 3FM zijn terug te vinden. Welke platenmaatschappijen steken een stokje voor het opnemen van hun acts op Pinkpop en welke bands zien daar zelf geen heil in. Hein Fokker, de man van de mediacontracten, kreeg tot dusverre twee 'no go's': Linkin Park en Marilyn Manson.

je moet ook niet op de NOS TT vertrouwen. Kijk op de Belgische teletekst pagina 306quote:Op maandag 21 mei 2007 00:30 schreef Afunados het volgende:
[..]
NOS TT: 16-22 graden, kans op zon: 20, kans op neerslag: 60![]()

Snow Patrol afzeggen?quote:
Het wordt tijd voor Jupiler op Pinkpopquote:

11 acts die ook vorig jaar op Lowlands stonden. Maar goed, ik was er toen niet, dus dat komt mooi uitquote:Op maandag 21 mei 2007 21:04 schreef Aoristus het volgende:
ik vind het echt geniaal dat ze de publiekstrekkers van Lowlands 2006 hebben geprogrammeerd. Alleen Bloc Party ontbreekt nog

Geniet er van zou ik zeggen, vorig jaar roeleerde LL. Ik twijfel zelf nog of ik een Lowlands kaartje ga kopen.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
11 acts die ook vorig jaar op Lowlands stonden. Maar goed, ik was er toen niet, dus dat komt mooi uit![]()

Ik ook. Qua, geld, camping en afstand...quote:Op maandag 21 mei 2007 23:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Geniet er van zou ik zeggen. Ik twijfel zelf nog over Lowlands

wie, wat waar?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:27 schreef superheist het volgende:
[..]
euh, zaterdag dusVrijdag Platielstraat in Maastricht
![]()

Brand is juist lekker (Hertog Jan ook trouwens).quote:Op maandag 21 mei 2007 20:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gadverdamme
Waarom nou geen Hertog JanTis verdomme nog in Limburg ook!
Naja dan ga ik maar de BOB zijn denk ik

quote:

quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:18 schreef superheist het volgende:
[..]
straat met kroegen in maastricht.. op vrijdag dus, inplaats van de rotonde![]()

quote:

Je hebt een zwaar leven. Ik weet nog een mooie dwarsbalk en een trapgat voor je.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:27 schreef LENUS het volgende:
Ik heb er zin aanLekker op camping B omdat ik geen zin heb om met tjappies en limburgers te dringen om een plaatsje op camping A.
Tjappies![]()
limburgers![]()

Nee hoor, ik loop zaterdagmorgen lekker op mijn gemak de camping op, terwijl jij met werkschuw tuig staat te vechten om de vierkante meterquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Je hebt een zwaar leven. Ik weet nog een mooie dwarsbalk en een trapgat voor je.

nee hoor, ik ben je een stap vóór. Ik lķg niet eens op een campingquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:48 schreef LENUS het volgende:
[..]
Nee hoor, ik loop zaterdagmorgen lekker op mijn gemak de camping op, terwijl jij met werkschuw tuig staat te vechten om de vierkante meter![]()

Waarom? Heb je een dagkaart gekocht?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben je een stap vóór. Ik lķg niet eens op een camping![]()

Ben je dan niet bang het echte festivalgevoel mis te lopen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Mijn mammie en pappie bieden mij onderdak![]()

Whehe, deze Limburger gaat jou de pis lauw maken op camping B.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:48 schreef LENUS het volgende:
[..]
Nee hoor, ik loop zaterdagmorgen lekker op mijn gemak de camping op, terwijl jij met werkschuw tuig staat te vechten om de vierkante meter![]()

Dat is voor iedereen persoonlijk denk ik. Ik doe het zo al jaren met de groep mensen waar we mee gaan. Dat zijn allemaal niet zo'n campinggangers, bovendien ook locals en al wat ouder. Denk dat je op een bepaalde leeftijd wel gehad heb.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:05 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang het echte festivalgevoel mis te lopen?

Ach, zodra ik op Pink Pop ben maakt het me allemaal niet meer uitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Whehe, deze Limburger gaat jou de pis lauw maken op camping B.

ik ga weer met een hele groep, van gemiddeld een jaar of 30, en we staan dit jaar toch echt weer op camping A (net zoals de afgelopen 12 jaar). zou het camperen voor geen goud willen missen. die figuren die je 's nachts tegenkomt, de spontane feestjes, eigenlijk zijn de nachten het leukst. overdag rust je wat uit op het festival terreinquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen persoonlijk denk ik. Ik doe het zo al jaren met de groep mensen waar we mee gaan. Dat zijn allemaal niet zo'n campinggangers, bovendien ook locals en al wat ouder. Denk dat je op een bepaalde leeftijd wel gehad heb.

Het is niet dat ik het me niet kan voorstellen. Maar persoonlijk ben ik iemand die geen zin heeft om zich druk te maken over mijn tent, mijn spullen en over andermans kotsplekkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:09 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik ga weer met een hele groep, van gemiddeld een jaar of 30, en we staan dit jaar toch echt weer op camping A (net zoals de afgelopen 12 jaar). zou het camperen voor geen goud willen missen. die figuren die je 's nachts tegenkomt, de spontane feestjes, eigenlijk zijn de nachten het leukst. overdag rust je wat uit op het festival terrein

Vorig jaar waren er toch ook geen afzeggingen?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nog geen afzeggingen. Een unicum?

Legerbroek in laarzen stoppen, daarover capuchontrui en je bent er helemaal klaar voorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:47 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Damn... gaat echt geen lekker weertje worden...

Inddquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:47 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Damn... gaat echt geen lekker weertje worden...

doe maar... loopt al het water gelijk je laarzen... broek ņver de laarzen werkt m.i. beter, dat en een ponchoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:50 schreef LENUS het volgende:
[..]
Legerbroek in laarzen stoppen, daarover capuchontrui en je bent er helemaal klaar voor![]()

Zondagnacht gaan er dus geen extra treinen? Mijn laatste trein gaat zo te zien om 22:10 en dat ga ik niet redden..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:58 schreef super-muffin het volgende:
Slaap gewoon op het station. Heb ik vorig jaar (zondag op maandag) ook gedaan.
quote:Ander tarief
Voor de terugreis op maandagavond en dinsdagmorgen kun je in Landgraaf alleen kaartjes kopen met een ander tarief dan normaal. Nederland is verdeeld in 3 zones. Elke zone heeft een vaste prijs, vol tarief en gereduceerd.
Koop dus je treinkaartje voor vertrek naar Landgraaf of koop het speciale Pinkpopretour.

Jawel, Anouk toch? Omdat ze niet hoog genoeg in het programma stond? Of was dat een andere festivalquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:39 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er toch ook geen afzeggingen?

Laatste trein naar Eindhoven of Weert gaat om 23.40 uur, dus verwacht dat wij dit wel halen..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:41 schreef soul114 het volgende:
[..]
Zondagnacht gaan er dus geen extra treinen? Mijn laatste trein gaat zo te zien om 22:10 en dat ga ik niet redden..
Trouwens, kan iemand mij vertellen wat het voordeel van een pinkpop retour is? Die is namelijk even duur als 2 keer enkel + 2.50 (voor de bus??).
Heeft dat hier iets mee te maken?
[..]

Misschien ga ik daar wel heen, scheelt een uur in aankomst tijd als ik daar de eerste trein pak.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:05 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Laatste trein naar Eindhoven of Weert gaat om 23.40 uur, dus verwacht dat wij dit wel halen..
Kaartautomaat op (groot?) station onder het knopje concerten en evenementen, ga maar uit van de prijs van 2 enkeltjes + 2,5quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:11 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik kan nergens vinden hoe duur zo een pinkpop retour is
Ik heb sowieso maar een enkeltje nodig omdat mijn weekend OV op zaterdag geldig is (wij gaan dinsdag terug, dus dan weer niet)

zweet en regen, modder, vieze kleren en niet douchen, zatte gasten en weinig nachtrust, koffie en een joint als ontbijtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:50 schreef Love Mae King het volgende:
...en 's avonds lekker droge kleren aantrekken en heerlijk bezatten in het hotel, waarna een welverdiende nachtrust in een versopgemaakt bedje mijn deel zal zijn. Een heerlijk ontbijtje na een warme douche de volgende ochtend zal mij weer fit maken voor een nieuwe dag vol muzieck ende jolijt.
fuck de camping

waar, hoever vh terrein en voor hoeveel is dat hotelletje eigenlijk Peaceman?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:06 schreef peaceman het volgende:
Ik vind het anders toch erg fijn dat wij in een nabij hotelletje zitten![]()
Zeker met het weer wat niet zo heel goed lijkt te worden

Heerlen (5 minuutjes met de trein), 2 nachten voor 119 euro (inclusief uitgebreid ontbijt en internetaansluiting op kamer, buiten een overheerlijke douche en een schoon toilet natuurlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:16 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
waar, hoever vh terrein en voor hoeveel is dat hotelletje eigenlijk Peaceman?

Precies de echte festival-vibequote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:03 schreef NatasTriplesix het volgende:
[..]
zweet en regen, modder, vieze kleren en niet douchen, zatte gasten en weinig nachtrust, koffie en een joint als ontbijt
het zijn toch wel de ingredienten die Pinkpop een extra sausje geven![]()

Weet je niet waar in Kerkrade? Als het Terwinselen is kun je net zo goed gaan lopen, is korter dan vanaf Station Landgraafquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:47 schreef Dupje het volgende:
Ik blijf vrijdag op zaterdag nacht in Kerkrade slapen en pak de eerste trein (geloof ik) naar Landgraaf

Ja ik sliep vorig jaar bij mn vriend in Kerkrade, dat was idd loopbaar, maar geloof dat ik nu aan de andere kant zit. Dus we gaan met treinquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Weet je niet waar in Kerkrade? Als het Terwinselen is kun je net zo goed gaan lopen, is korter dan vanaf Station Landgraaf

je kunt beter thuis blijvenquote:
Preciesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:53 schreef Afunados het volgende:
Achja, als het kloteweer is, slaap ik fijn thuis![]()

Vorig jaar Spekholz, dit jaar Blijerheidequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:20 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja ik sliep vorig jaar bij mn vriend in Kerkrade, dat was idd loopbaar, maar geloof dat ik nu aan de andere kant zit. Dus we gaan met trein

Hoelaat ben je er, kunnen we een rotonde mini-meet houdenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:31 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Vorig jaar Spekholz, dit jaar Blijerheide
En ik zit bij rotonde op Dupje te wachten

Er zijn: wel douches op de camping (kost wel geld, en soms hele lange rijen) Wc's zijn niet ver lopen, altijd max 5 min. ook op het terrein.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:38 schreef klier het volgende:
Er zitten dus geen douches of iets op de camping. Maar hoe zit dat met wcs? Is dat ver lopen? erg smerig? En op het terrein zelf zijn daar voldoende wcs of moet je vaak een half uur lopen / wachten..
Danku

Daar gaat het anders goed los hoor!quote:

quote:

ik ken de platielstraat, woon zelf in maastricht en ga daar altijd uit. Maar wat is er nu vrijdag te doen daar dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:18 schreef superheist het volgende:
[..]
straat met kroegen in maastricht.. op vrijdag dus, inplaats van de rotonde![]()

welk hotel in heerlen zit je dan? misschien kom ik je nog wel tegen bij het ontbijtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heerlen (5 minuutjes met de trein), 2 nachten voor 119 euro (inclusief uitgebreid ontbijt en internetaansluiting op kamer, buiten een overheerlijke douche en een schoon toilet natuurlijk)

Op die manier... zekerquote:

Ja, vrijdag 26, daarna word het kutquote:

Ja, ik hoorde ook gister dat het rond de 30 zou worden, paar uur later word alles leuk verstoord door een 16 gradenquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:27 schreef the_legend_killer het volgende:
ik belgie wordt het 30 graden volgens het nieuws
En het zijn maar een paar kilometers

blijft toch afwachtenquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:29 schreef neggix het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde ook gister dat het rond de 30 zou worden, paar uur later word alles leuk verstoord door een 16 gradenVerzet het een paar km

Ja idd. De dag dat Piet P. een beetje betrouwbaar word moeten we nog afwachtenquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
blijft toch afwachten
Zelfde geld begint het weekend met 10 graden en regen terwijl ze zeggen dat het 30 graden wordt

Ik heb het liever droogquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:20 schreef LENUS het volgende:
Wat mij betreft gaat het keihard regenen en hagelen, dat is voor mij de charme van pink pop!

Ik moet dinsdagmiddag een presentatie geven, ga daarom dinsdagmorgen direct door naar mijn werkquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb het liever droog![]()
Ik moet maandag respectable eruit zien. Vraag me af of dat gaat lukken.![]()

waarom belachelijk? Krijg je 16 bands voor. Zeg dat je de helft kan zien, 8 bands, voor nog geen tientje per band.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:18 schreef MaJo het volgende:
Ik had best een dagje naar pinkpop gewild maar 69 euro voor een dagkaartEcht belachelijk

Ok laat ik het anders formuleren: in vergelijking met een 3 dagen kaart is het belachelijk duur. En kijk het is leuk om bands te zien op een festival maar toch heel anders dan als je ze ergens in een (kleine) zaal ziet. Maar als ik niet naar AM was gegaan zondag dan zou ik de zondag denk ik wel gegaan zijn (de zaterdag en maandag interesseren me wat minder)quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:23 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
waarom belachelijk? Krijg je 16 bands voor. Zeg dat je de helft kan zien, 8 bands, voor nog geen tientje per band.
Wat is daar belachelijk aan?

Misschien is een 3 dagen kaart wel belachelijk goedkoop?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok laat ik het anders formuleren: in vergelijking met een 3 dagen kaart is het belachelijk duur. En kijk het is leuk om bands te zien op een festival maar toch heel anders dan als je ze ergens in een (kleine) zaal ziet. Maar als ik niet naar AM was gegaan zondag dan zou ik de zondag denk ik wel gegaan zijn (de zaterdag en maandag interesseren me wat minder)

en jij bent?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:32 schreef Leonos het volgende:
Oke, in Love Mae King zijn ogen is het goedkoop en in MaJo d'r ogen is het duur.
Klaar?

probeer www.ns.nl (naar landgraaf).quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:20 schreef klier het volgende:
Hoe zit het eik met vervoer?
Ik heb een maandagkaart en wil graag maandagochtend erheen en dan maandagavond weer terug na het laatste concert. Volgens mij moet dat wel kunnen. Ik zou volgens de pinkpop site moeten kijken op de site van veolia. Daar word ik alleen niet veel wijzer van. Er staat niet duidelijk bij hoe ik nou van Tilburg naar Pinkpop kom, met alle verbindingen en shit. Hoe laat vertrekken etc. En wil vooral ook weten hoe duur het is iemand een idee?
Heb gehoord rond de 60 euro dit zou wel asociaal zijn!! Ben je dus totaal 130 euro kwijt voor een dagje pinkpop zonder eten en zo.
Thnx voor de tips alvast!

Tis wel wat langer denk ik hoor, je loopt daar niet alleen hequote:Op woensdag 23 mei 2007 14:32 schreef super-muffin het volgende:
Pendelbus vanaf het station?
Het is misschien 10 minuten lopen, dan ga je toch niet met de bus.

Al je zooi moet ook nog mee.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Tis wel wat langer denk ik hoor, je loopt daar niet alleen he

Haha zo zou je het ook kunnen zien jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:30 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Misschien is een 3 dagen kaart wel belachelijk goedkoop?

Naar Sziget én Lowlandsquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha zo zou je het ook kunnen zien jaIk had wel naar Pinkpop gewild maar aangezien ik ook al naar Sziget en Lowlands ga vond ik dat wel even voldoende. Bovendien trekt Pinkpop me minder, ik weet niet wat het is want ik ben er nooit geweest

Dat komt omdat die zogenaamde "lowriders"quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha zo zou je het ook kunnen zien jaIk had wel naar Pinkpop gewild maar aangezien ik ook al naar Sziget en Lowlands ga vond ik dat wel even voldoende. Bovendien trekt Pinkpop me minder, ik weet niet wat het is want ik ben er nooit geweest

Gewoon biertje drinkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:25 schreef addictive het volgende:
[..]
ik ken de platielstraat, woon zelf in maastricht en ga daar altijd uit. Maar wat is er nu vrijdag te doen daar dan?

Nee we gaan eerder weg bij Szigetquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:03 schreef superheist het volgende:
[..]
Naar Sziget én LowlandsJij vliegt donderdag meteen terug zodat je vrijdag op lowlands staat?

Ah ok, Ik ben vrijdag pas terug in Nederland, maar vlieg wel terug vanuit Bratislava (voor ¤35quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee we gaan eerder weg bij SzigetMoet ook wel want we gaan met de trein

Wow relaxte prijsquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:28 schreef superheist het volgende:
[..]
Ah ok, Ik ben vrijdag pas terug in Nederland, maar vlieg wel terug vanuit Bratislava (voor ¤35) Dus geen lowlands voor mij

Allereerst idd omdat ik me spullen moet mee sjouwen... En het zit al standaard bij dat retourtjequote:Op woensdag 23 mei 2007 14:32 schreef super-muffin het volgende:
Pendelbus vanaf het station?
Het is misschien 10 minuten lopen, dan ga je toch niet met de bus.

quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:24 schreef donald_dick het volgende:
perskaarten eindelijk binnenvan mij mag het regene, ik kan toch binnne naar de muziek luisteren

ik niet, ik drink me bakkie slootwater liever zonder regenwaterquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:36 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
veel plezier, ik sta liever in de regen tussen de fans

Hotel Paris geloof ik en die van jou?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:46 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
welk hotel in heerlen zit je dan? misschien kom ik je nog wel tegen bij het ontbijt

Je gaat toch niet feest vieren in een hotelbar als je ook op het festivalterrein door kan zakkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:05 schreef Love Mae King het volgende:
Grand Hotel Heerlen... Als je zin hebt in een feestje kan ik je de hotelbar hier aanraden vanaf een uurtje of elf

Wat ga jij na elf uur in de regen op het terrein doen dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je gaat toch niet feest vieren in een hotelbar als je ook op het festivalterrein door kan zakken

Partytenten!quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:16 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Wat ga jij na elf uur in de regen op het terrein doen dan?
Loop ik liever de polonaise in een hotelbar...

Het is stadshotel de Paris. Het is dichtbij jouw hotel... ga je ook met de trein naar Landgraaf?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:05 schreef Love Mae King het volgende:
Grand Hotel Heerlen... Als je zin hebt in een feestje kan ik je de hotelbar hier aanraden vanaf een uurtje of elf

Ikke ook...quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:52 schreef Twinkle20 het volgende:
Word een beetje moedeloos van die weersvoorspelling![]()

Ik heet je van harte welkom in mijn (oude) woonplaatsquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:11 schreef Duizendpootje het volgende:
door het lekkere weer van vandaag heb ik al helemaal zin gekregen!
ik hou de moed er gewoon nog in hoor!
ben erg benieuwd naar Pinkpop, gaat mijn eerste keer worden..
de Line up is iig wel gaaf![]()

is er weer een 24 uurs tent op camping A dan? of bedoel je die tent op camping B, die sluit toch om een uur of 3?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:20 schreef piercedjoh het volgende:
Ga niet naar het festival maar wel feesten bij het tankstation, en proberen de camping op de komen naar de 24 uurs tent. Hopen op een beetje goed weer, hangmatje mee. Hoppa!!

Nee ga met de autoquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is stadshotel de Paris. Het is dichtbij jouw hotel... ga je ook met de trein naar Landgraaf?

waar zet je die neer dan? Wij gaan vanuit Heerlen wel met de trein en kunnen we allebei drinkenquote:

auto bij het hotel en ritjes fixen naar het terreinquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
waar zet je die neer dan? Wij gaan vanuit Heerlen wel met de trein en kunnen we allebei drinken... is goedkoper dan parkeren. Alleen maandag met de auto, dan rijden we na afloop meteen door naar huis.

Janquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:18 schreef JanNL het volgende:
hey mensen even een korte vraag.. via ticketservice kan je geen kaartje meer bestellen maar hebben ze ze nog wel bij de freerecord en/of de gwk ? kan uiteindelijk toch wel dus vandaar zo laat !

Je kan geen kaartje meer bestellen omdat het al over 2 dagen is geloof ik. Via FRS/Postkantoor kan het nog gewoonquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:18 schreef JanNL het volgende:
hey mensen even een korte vraag.. via ticketservice kan je geen kaartje meer bestellen maar hebben ze ze nog wel bij de freerecord en/of de gwk ? kan uiteindelijk toch wel dus vandaar zo laat !

Is er niets meer te beleven na 11 uur dan? Lekker saai festival danquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:16 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Wat ga jij na elf uur in de regen op het terrein doen dan?
Loop ik liever de polonaise in een hotelbar...

11 uur is het muziekprogramma af. En op de campings is nog genoeg levenquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is er niets meer te beleven na 11 uur dan? Lekker saai festival dan

Friet is meestal goedkoop, broodjes varieeren heel erg in prijs. Voor een lekkere broodje gezond kan je denk ik wel 5 euro neerleggen, maar zo een zacht broodje met 1 plakje kaas zou iets van 2 euro zijn. Shoarma was ook iets van 5 euro, maar wij hebben vaker iets oosters gehaald op het festivalterrein en dat was ongeveer 7.50?quote:en wat zijn de prijzen daar ongeveer voor bier/fris en eten (broodjes/friet/avondeten)

BEDANKT!quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:55 schreef LangeTabbetje het volgende:
De weersvoorspelling wordt steeds slechter. Dacht dat het eerst nog een graadje of 20 zou blijven, wat me een lekker temperatuurtje lijkt, maar de temperatuur gaat nu ook nog zakken naar 15.
In ieder geval voor alle PP gangers......VEEL PLEZIER !

quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:55 schreef LangeTabbetje het volgende:
De weersvoorspelling wordt steeds slechter. Dacht dat het eerst nog een graadje of 20 zou blijven, wat me een lekker temperatuurtje lijkt, maar de temperatuur gaat nu ook nog zakken naar 15.
In ieder geval voor alle PP gangers......VEEL PLEZIER !

quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:29 schreef LENUS het volgende:
[..]
Lekker in de regen schraal bier drinken
![]()

best te doen met wat afzien. gewoon onderweg stoppen voor een biertjequote:Op donderdag 24 mei 2007 10:39 schreef _Supreme het volgende:
Is het echt te lopen vanaf het station naar het festivalterrein, met een dikke tas?

Naar het festivalterrein zou ik toch de pendelbus nemen.. Camping B is prima te doenquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:39 schreef _Supreme het volgende:
Is het echt te lopen vanaf het station naar het festivalterrein, met een dikke tas?

Wij (maat en ik) lopen altijd vanaf het station naar camping B, zeer goed te doen. Ik denk een minuut of 10 lopen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:39 schreef _Supreme het volgende:

Als je met een redelijke groep bent, kan je ook een taxibusje strikken. Voor een paar euro per persoon word je voor de camping afgedropt!quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:50 schreef Byte_Me het volgende:
ik heb trouwens alles op een steekwagentje staan. dus ik loop lekker van het station naar camping A.

Maar niet zoals op Lowlands dat je nog feesten ´s nachts hebt (90´s now, never mind the british, balkan beats). Dat is zowat nog het tofstequote:Op donderdag 24 mei 2007 05:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
11 uur is het muziekprogramma af. En op de campings is nog genoeg leven

Er staan feesttenten en een discotheek tussen het terrein en de camping open.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:02 schreef Juicyhil het volgende:
Maar wat is er de hele nacht zoal te doen dan, is het echt de moeite waard om het slapen achterwege te laten?

Jaja, je punt is nu wel duidelijk. PP is saai en LL is supercoolquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar niet zoals op Lowlands dat je nog feesten ´s nachts hebt (90´s now, never mind the british, balkan beats). Dat is zowat nog het tofste

Mja ik ben nog nooit naar PP geweest maar zo komt het wel over idd...quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:14 schreef Afunados het volgende:
[..]
Jaja, je punt is nu wel duidelijk. PP is saai en LL is supercool![]()

quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja ik ben nog nooit naar PP geweest maar zo komt het wel over idd...

welke krant? De pinkpopbijlage van LD/DDL van gisteren?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het schijnt dat ik in de krant sta met een pinkpop foto. Iemand een idee.

Ben jij ....quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, ik zal het vanavond eens opvragen. Geen idee

Ja, onverwacht. Pas net besloten! Ga zo tickets halen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
Hee dankje. Ik had de time-table van Pinkpopsite gehaald, maar die was niet erg duidelijk....
Renzell, ga je maandag??

Dan zoek ik verderquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ben jij ....
Neen, dat ben ik niet

Leukquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:28 schreef renzell het volgende:
[..]
Ja, onverwacht. Pas net besloten! Ga zo tickets halen.Ehm.... die zijn er toch nog wel hoop ik?

Leuk hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:45 schreef renzell het volgende:
Ja super.Vind het vooral zo leuk dat ik het pas net besloten heb! Ik ga met m'n broertje en zusje, prima combi. Lowlands doen we weer 'vol' dit jaar, maar dit wordt alvast een leuk voorproefje.

quote:

12.00 gaat de camping open, dus...quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:57 schreef Mr.Brightside het volgende:
Hoe vroeg moet je er zijn om gegarandeerd op camping A te staan?

Ja hallo, als ik dat ga vertellen, sta ik zelf straks ook nog in de rij!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:08 schreef Mr.Brightside het volgende:
Die rij zal ook echt relaxt zijn dan
En het gaat vast wel eerder open, alleen hoe laat moet je er dan zijn, is de vraag!

Ik zie nu al de kaartjes onder de kostprijs verkocht worden. Want het zal pas op de laatste dag uitverkopen naar alle waarschijnlijkheid.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:31 schreef punkr1 het volgende:
Wegens last-minute perstoegang te koop:
PINKPOP 3-DAGEN PASSEPARTOUT:
tegen kostprijs: ¤ 119,15
Opsturen vandaag geen probleem, anders ophalen op vrijdag in Tilburg/Eindhoven/Weert/Roermond of zaterdag voor de camping.
06-10298877
erik AT tripletroublemusic DOT com

Waar haal je een beetje goede poncho? Dus niet van die weggooidingen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:41 schreef Me_Wesley het volgende:
Kaplaarzen, regenbroek en poncho zijn ingepakt ondertussen

Ah nee en ik ga net maandag voor de 1e keer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
http://www.zoover.nl/nederland/limburg/landgraaf/weer
van die voorspellingen op deze site word ik nie vrolijkMaandag 13 graden.

Ach joh, zat plekken om te schuilen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:45 schreef Ziewoarut het volgende:
Neeeneeejneeeeeeeeeeej! geen kutweer he!

Neckermannquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Waar haal je een beetje goede poncho? Dus niet van die weggooidingen?

Godverdegodver... zit hier op m'n werk ja!quote:

Echt goede bij sportzaken als de Perry of wandel/buitensportzaken. De dump verkoopt ook altijd stevige. Maar acceptabele hebben ze al bij zaken als Zeeman en Scapino ed.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]

Dat zou wel relaxt zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop lekker warm
Zoals vandaag

Xenos, 3 euro ! zeker doen, topdingen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]

Heb ik heb ik! En ook een voor Siegfried gekocht.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:18 schreef punkr1 het volgende:
[..]
Xenos, 3 euro ! zeker doen, topdingen!

Wij hebben elkaar vorig jaar ontmoet en toen wisten we niet eens van elkaar hoe we eruit zagen, moet wel goedkomen dusquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik heb nu het langere donkere haar. Peaceman herken je misschien wel.... ach 50.000 mensen maar, komt goed.
![]()

met munten, en die munten kun je cash betalen of met pin.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:23 schreef MutZ het volgende:
Hoe betaal je eigenlijk je eten daar? Contant, chipknip, pin?

Vorig jaar zou het ook slecht weer worden met Lowlands maar de eerste twee dagen was het superwarm. Ben toen helemaal verbrand. Zou zeker altijd zonnebrandcreme meenemen, je weet het nooitquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:00 schreef Diaan73 het volgende:
Vorig jaar zou het ook slecht weer worden, maar toen zijn we helemaal verbrand van de zon thuis gekomen. Dit jaar gaat dus de zonnebrandcrčme zeker mee.

ok, thnxquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:33 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
met munten, en die munten kun je cash betalen of met pin.

Jammer allen dat Onze Lieve Heere God iets te laat zijn foutje ontdekte en toen besloot alle regen, die normaal in het hele weekend zou vallen, allemaal op de Lowlandszondag naar beneden te kieperenquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vorig jaar zou het ook slecht weer worden met Lowlands maar de eerste twee dagen was het superwarm. Ben toen helemaal verbrand. Zou zeker altijd zonnebrandcreme meenemen, je weet het nooit

munten,, zeg maar bonnenquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:33 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
met munten, en die munten kun je cash betalen of met pin.

Zonde van de Brand idd..quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:52 schreef ioko het volgende:
Pinkpop is een wat kaal festival qua activiteiten buiten de muziek om, maar dat vinden de meeste fans van Pinkpop juist fijn: geen waarzeggers, verantwoorde alternatieve cursussen, moeilijk toneel of voordrachten: Pinkpop is muziek, en wil je verder nog iets, dan moet je zelf maar zorgen dat je het leuk hebt, het is allemaal iets minder uitgekookt dan Lowlands, en ik vind dat heerlijk! Let wel, ik zeg niets ten nadele van Lowlands, het idee is gewoon net ff anders....
En over het weer, in de 8 keer dat ik ben geweest is het zelden de hele tijd droog geweest, beetje regen vergroot de charme, maar zeiknat regenen 3 dagen lang, daar hoopt niemand op: wordt je bier zo waterig van.....

munten zijn idd handiger, maar het werkt hetzelfde...quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:57 schreef punkr1 het volgende:
[..]
munten,, zeg maar bonnenal mogen ze wel eens munten invoeren, stuk handiger

Dus wie weet.quote:"De regenwormen schreeuwen niet, dus het blijft droog op Pinkpop"
Regen hoort bij Pinkpop als klompen bij Nederland, schreef 3VOOR12 ooit. Werp een blik op de weersverwachtingen voor komend weekend, en we dreigen alweer groot gelijk te krijgen. Volgens de voorspellingen van onder meer KNMI, weeronline.nl of meteo.nl houdt Landgraaf het in het Pinksterweekend met een regenkans van 80 procent geen enkele dag droog en laat de zon zich zelden zien. Al gelooft de Limburgse weerman Jos Hanssen daar geen bal van.
Te noteren op het niet vergeten-lijstje: Poncho’s, regenjassen, paraplu’s, waterdichte schoenen/laarzen en een extra trui en dikke slaapzak, want ’s nachts blijft de thermometer steken op een graad of tien. En denk eraan niet je tentje in een greppel te zetten om overstromingen te voorkomen. Want daar zijn zelfs drie extra lagen grondzeil onder je tent niet tegen bestand.
Qua regen belooft de zaterdag het meest overvloedig te worden, met een regenkans van 80 tot 90 procent en 15 millimeter neerslag. Ook staat er onweer in de planning, voor zaterdag en maandag. De maandag wordt met een verwachte maximumtemperatuur van 15 graden het koelst. Zaterdag en zondag blijft het kwik tegen de 20 graden aan steken, terwijl de zon zich amper laat zien. Geen weer om languit in het gras te gaan liggen dus, wat op een vol festivalterrein ook weer zo z’n voordelen heeft. Over mensen struikelen is er dan niet bij. Één voordeel van weinig zon: je zwemt ’s morgens in ieder geval niet in je eigen zweet je tentje uit. Hooguit in het regenwater.
Buro Pinkpop maakt zich ondanks de slechte voorspellingen geen zorgen. De stapels hooibalen in het geval van enorme modderbaden liggen nog niet klaar. “We wachten het af”, zegt een medewerker. “We hebben de verwachtingen deze week al drie keer zien veranderen, van heel goed naar heel slecht en weer omgekeerd. Dus extra maatregelen lijken ons nog niet nodig. Zoals gebruikelijk liggen er wel tegels voor beide openluchtpodia.”
En daar heeft Buro Pinkpop groot gelijk in, vindt Jos Hanssen, weerman bij TV Limburg die zijn voorspellingen graag met een kwinkslag brengt. “De verwachtingen komen toch nooit uit”, zo zegt hij. “Want die weermannen in De Bilt voorspellen het weer met computers, ik neem het weer waar met behulp van de natuur. Ik hou de koeien in de wei in de gaten. Als ze hun uiers hebben ingetrokken, dan gaat het regenen. Ik heb vanmorgen nog gekeken in het weiland en alle uiers waren prima te zien. Dat voelen die beesten dagen van tevoren aan. Je kunt ook je oren eens bij de grond houden. Als het binnen enkele dagen gaat regenen, kun je de regenwormen horen schreeuwen. Nou, ik heb vanmorgen niets gehoord. Blijft het niet droog, dan hebben die beesten me mooi in de maling genomen.”
Hanssen is een fanatieke Pinkpopganger. Van de 38 edities mistte hij er slechts twee. “En ik heb nog nooit een paraplu of een jas meegenomen. Dat heb je niet nodig, van de muziek krijg je genoeg warmte. De temperaturen van vandaag en morgen zijn weer te hoog voor Pinkpop. Dan zie je misschien veel vrouwelijk bloot op het terrein, maar daarvoor kun je ook naar het strand. Gaat het komend weekend toch regenen en mensen willen me erop afrekenen, dan moeten ze zich na Pinkpop maar melden bij TV Limburg.”

wel!quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Jos Hansen, dat is toch niet die weerknuppel he![]()

Waarom?quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah ik sta in de 'dag' hmm, vreemde krant.

Tsja weet niet, ik zal ze eens vragen over mijn privacy recht.quote:

Zolang het vrijdagnacht maar droog isquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
ja, dan krijgen we idd 30 graden met 18 zonuren![]()

Krijg je dat allemaal eme de camping op?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:01 schreef RD4 het volgende:
3* Whisky
3* Pina Colada
48* Heineken
en de Sangria staan koud.....

Op Werchter werken ze ook nog steeds met bonnen, zo vreemd is dat dus niet....quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:05 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hebben ze geen muntjes op Pinkpop? Wat raar..
Wat een gekquote:Anyway, ik las dit op 3voor12
[..]
Dus wie weet.Veel plezier allemaal, ik ga niet.

Ik ben nog nooit op een festival in Nederland geweest waar ze geen muntjes gebruiken, vandaar m'n verbazing.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op Werchter werken ze ook nog steeds met bonnen, zo vreemd is dat dus niet....
[..]
Wat een gek, hoop wel dat ie gelijk heeft trouwens...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |